מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםנעמה22/09/2009
קבעתי תור לעשות צילום רחם אצל ד''ר טוגנדרייך ביום ה24 למחזור,הבנתי שלא חייבים לעשות עד היום ה - 14.
האם זה נכון? האם צילום רחם ביום ה24 יכול לשבש את התוצאות של הצילום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו22/09/2009לא משבש
אולם עליך להימנע מיחסי מין עד הצילום- מחשש שתתעברי לפני
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
נעמה22/09/2009תודה על התגובה.
אם אפשר לעשות אחרי היום ה 14 אז מדוע ההנחיה שמקבלים מהרופא היא עד היום ה 14?
בנוסף פניתי לרופא שמטפל בי אשר אמר לי לעשות עד היום ה 14.
האם הוא טועה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא לבצע אם יש אפשרות של הריון
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/09/2009צילום רחם וחצוצרות יכול להתבצע אחרי הווסת (לא רצוי לבצע בזמן דימום ויסתי או אחר) ובטרם יחסי מין - אמצעי זהירות שנועד לוודא שלא נחשוף אישה הרה לבדיקה שעלולה להזיק לעובר.
אין מניעה לבצע ביום 24 למחזור ובתנאי שלא נחשפת להריון בחודש זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
נעמה22/09/2009תודה על התגובה.
אם אפשר לעשות אחרי היום ה 14 אז מדוע ההנחיה שמקבלים מהרופא היא עד היום ה 14?
בנוסף פניתי לרופא שמטפל בי אשר אמר לי לעשות עד היום ה 14.
האם הוא טועה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיזמון
פרופ' ראול אורביטו22/09/2009כיוון שהביוץ קורה סביב יום 14 ואז הצילום לפני הביוץ- ללא סכנת צילום במהלך הריון!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסכנה היחידה - צילום בזמן הריון
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/09/2009צילום רחם וחצוצרות יכול להתבצע אחרי הווסת (לא רצוי לבצע בזמן דימום ויסתי או אחר) ובטרם יחסי מין - אמצעי זהירות שנועד לוודא שלא נחשוף אישה הרה לבדיקה שעלולה להזיק לעובר.
אין מניעה לבצע ביום 24 למחזור ובתנאי שלא נחשפת להריון בחודש זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתכם!
נעמה22/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרונית21/09/2009
אני אחרי היסטרוסקופיה ולפרסקופיה(עברתי את הניתוח ביום חמישי האחרון ממש לפני החג)
ומה שמצאו בהיסטרוסקופיה זה שהקרן הימנית חסומה ע"י ריקמה פוליסואידית, הרקמה הופרדה ורואים פתח חצוצרה תקין
ובלפרסקופיה-רחם ושחלות בגודל תקין, מעבר תקין,חומר צבע דו צדדי
מנסים להרות כשנה ו3 חודשים ללא הצלחה(בוצעה בדיקת זרע לפני 2 הזרעות שעשיתי והנתונים נמצאו תקינים-אך לא בוצעה בדיקה מלאה כולל מורפולוגיה...האם מומלץ לבצע את המלאה?)
האם לדעתכם על פי נתונים אלה יש סיכוי להריון טבעי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ' ראול אורביטו21/09/2009מנסה להרות מעל שנה
לאור המימצאים שציינת (כעת תקין)
רצוי לפנות לרופא פוריות מטפל ולהתחיל במקביל בטיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה בטיפולי פוריות?
רונית21/09/2009אני אחרי 2 הזרעות שבוצעו לפני הניתוח
האם אתה ממליץ לנסות עכשיו טבעי/להמשיך הזרעות/לעבור ל ivf?
אם עכשיו הכול נפתח בניתוח ומצב הרחם והחצוצרות תקינים..אז למה בעצם להמשיך טיפולי פוריות?
שאלה נוספת-אני תוהה אם היה לי צד אחד לא חסום, אז איך בכל זאת לא נקלטתי כבר שנה וחודשיים?יכול להיות שהחסימה שהיתה ליד החצוצרה הימנית הפריעה לקליטה של ההריון באופן כללי, אפילו שהצד השמאלי היה פתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרעות
פרופ' ראול אורביטו21/09/2009לאור סיפורך, יש מקום לשקול מספר מחזורי השראת ביוץ (זריקות) עם הזרעות ולאחריהם IVF
תיפקוד לקוי (נוזלים) בחצוצרה אחת יכול להשפיע לרעה על הסיכוי להריון. בנוסף (לא המצב אצלך), כמו-כן, עצם העובדה שהחצוצרה"פתוחה" לא בהכרח מעיד על תיפקוד תקין!
לכן, אם לטפל בהשראת ביוץ והזרעות או IVF וכמה ניסיונות, נתון בסופו של דבר לשיקול דעתו של הרופא שמכיר אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה...שאלה נוספת
רונית22/09/2009לפי מה שהבנתי, לא היו נוזלים בחצוצרה אלא הידבקויות ברחם שחסמו את החצוצרה הימנית(זה הוגדר גפגם מילוי בפונדוס ליד החצוצרה הימנית)
בנוסף-יש לי ביוץ עצמאי.. אני מבייצת מאוחר(ביום ה 21), אך כמעקב זקיקים נראה כל חודש זקיק שגדל וביום ה 21 יש ביוץ... ואז אני מזריקה אוביטרול כדי לתזמן ביוץ לפני ההזרעה.האם במקרה כזה מומלץ בכל זאת להזריק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
פרופ' ראול אורביטו22/09/2009הפגם ברחם טופל
כעת אי הפריון לכאורה בלתי מוסבר
הטיפול במצב זה הינו השראת ביוץ + הזרעות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלזה בדיוק אני מתכוונת
רונית22/09/2009אולי הבעיה נפתרה?
הרי הלפרסקופיה נעשתה במטרה לפתור את הבעיה...
לא יכול להיות שעכשיו אוכל להכנס להריון טבעי?
לא כדאי לנסות טבעי, לפני שמגדירים זאת כבעית פיריון?
מצטערת על ההתעקשות והשאלות הרבות, אני פשוט מנסה להבין..
תודה מראש על תשובתך ועבודתך המבורכת :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
פרופ' ראול אורביטו22/09/2009שאלות טובות
את הדיון כדאי להמשיך מול רופא שמכיר אותך ולא בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדרוסלפינקס וכאבי גבשיר21/09/2009
שלום רב,
עקב שני הריונות אקטופים באותו צד של החצוצרה, הופיע הדרוסלפניקס בחצוצרה השמאלית, וע\בעקבות כאבים ודקירות שמופיעים לסירוגין החלטתי לעבור ניתוח להסרת החצוצרה.
בנוסף שבוע לפני המחזור מופיעים לי כאבי גם חזקים וצריבה בכיבה.
במיוחד בשעות הבוקר ואז זה נעלם.
האם הכאבי גב קשורים להדבקויות שנוצרו מסביב לחצוצרה?
האם הניתוח אמור לשפר את הסיכוי להרות טבעי או שעלי לעבור - IVF
יש לציין שהרחם והחוצרה השניה תקנים.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו21/09/2009הכאב יכול להיות קשור
הסרת הידרוסלפינגס משפרת את הסיכוי להריון (גם טבעי וגם לאחר טיפול, כולל IVF )
אם החצוצרה השניה והאגן תקינים בלפרוסקופיה, ניתן לאחר ייעוץ עם רופא מטפל (שמכיר את המקרה)- לאפשר 2-3 חודשי ניסיון להרות באופן טבעי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' אוברטו תודה על ...
שיר21/09/2009תשובתך המעודדת חג שמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשנה טובה
פרופ' ראול אורביטו21/09/2009ובהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' אוברטו תחזיק לי אצבעות...
שיר21/09/2009הניתוח לפרסוקופיה להוצאת החצוצרה בעוד שבועיים ויום בתל השומר.
רוצה להיות אחרי.
שנה פוריה וטובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרסקופיהיפעת21/09/2009
שלום,
אני בת 37 ואת ילדי הראשון הריתי לפני כ-3 שנים לאחר 16 טיפולי IVF . כעת מנסה להרות בשנית (6 טיפולים עד כה). בהתייעצות עם אחד הפרופ' המומחים בתחום הפוריות ובדיקת התיק שלי הומלץ לי לעבור ניתוח לפרסקופי להוצאת החצוצרות בשל סקטוסלפינגס. בעברי ביצעתי 2 צילומי רחם בהם הועלה חשד לסקטוסלפינגס קל וכן ניתוח לפרסקופיה בנסיון לפתיחת החצוצרות שלא צלח. גם בדוח הניתוח מצוין "סקטוסלפינגס קל" ב-2 הצדדים. חשוב לציין כי באחד הטיפולים האחרונים התריע הרופא שביצע שאיבת ביציות שראה סקטוסלפינגס מימין אולם בבירור די מעמיק באולטרסאונד לא ראו דבר. האם יש מצב שלעיתים יש נוזלים ולעיתים אין? האם הסרת החצוצרות אינה פוגעת בכמות ואיכות הביציות (שכן הבעיה העיקרית שלי היא כשל שחלתי וגן כך כמות הביציות מצומצמת)? האם זה יכול לשפר את סיכויי הקליטה (לדברי הפרופ' זו הסיבה העיקרית שלקח לי 16 טיפולים להרות בפעם הראשונה)? והאם יש מספר גישות בנושא (כי אחרת לא ברור לי מדוע רופאים אחרים לא המליצו לי לבצע זאת ועברתי אצל די הרבה רופאים מהטובים בתחום...)? די מדאיג אותי לעבור ניתוח לפרסקופיה בפעם השניה. אודה לתשובתך וסליחה על האורך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקטוסלפיגס
פרופ' ראול אורביטו21/09/2009לעיתים הנוזל נצפה רק במהלך הגירוי ההורמונלי- ואז מפריע לקליטה
מומלץ לעבור ניתוח לכריתת חצוצרות עם סקטוסלפינגס ובמיוחד לאחר מספר כשלונות ב- IVF
לגבי החששות מפגיעה בשחלה בעקבות הטיפול- אכן קיימות, וזה הסיכון שאת נוטלת בניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםנילי19/09/2009
שלום רב
אני בת 40, לאחרונה המחזור נמשך בין 26-35 יום. בהיסטוריה הריון ספונטני.
במעקב זקיקים הרירית גדלה מקסימום ל 8.6 מ"מ וגודל הזקיק המקסימלי היה 13 מ"מ ונעלם.
הומלץ לי על צילום רחם לפני קבלת טיפול הורמונלי
האם צילום רחם מאבחן גם בעייה בביוץ במידה ויש בעייה?מה מטרת צילום רחם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו19/09/2009הצילום מאבחן בעיות מיכניות- בעיות בחלל הרחם ומצב החצוצרות
פרטים לגבי צילום- אנא פני לשאלות נפוצות בפורום לקבלת פרטים נוספים
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם לאחר מחזורחני16/09/2009
שלום רב!
אני עתידה לעבור צילום רחם אצל דר טוגנדרייך יומיים אחרי סיום המחזור .
האם המועד מתאים ? או שאולי כדאי שיעבור קצת יותר זמן ממועד סיום המחזור עד לבדיקה?
תודה מראש על התשובה!
חני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו18/09/2009מתאים ולא לקיים יחסים עד הצילום
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםלחוצה15/09/2009
תודה רבה על תשובתך
בצילום היה רשום מילוי הומוגני של חלל הרחם משמאל מעבר ופיזור תקינים
לפי מה שהבנתי ממך ימין לא תקין אבל מה זה בדיוק ivf זה הפריות או ניתוח?
בצילום רחם לא היה רשום ללא נוזל או עם נוזל בחצוצרה הימינית השאלה היא האם הפריות יעזרו גם בלי החצוצרה הרופא שלי אמר שאין מה לדבר על ניתוח זה לא בא בחשבון האם רופא אחר כן יכול לקבוע משהו אחר?
תודה רבה על תשובתך והסבלנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקטוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו15/09/2009בנוכחות חצוצרה פתוחה מצד אחד וחסומה מצד שני, ניתן לבצע מספר טיפולים עם הזרעות ובמידה ולא עוזר לעבור לטיפולי הפריה חוץ- גופית
המדיניות בארץ- בנוכחות סקטוסלפינגס- לבצע 2-3 מחזורי IVF, במידה ואין הריון, לשקול לפרוסקופיה וכריתת החצוצרה לפני המשך IVF
עליך לפנות למומחה פוריות לדון בבעיתך ולהמשיך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתיעצות
לחוצה16/09/2009תודה רבה על תשובתך
רציתי לדעת האם אני ובעלי יכולים לבוא עם כול הבדיקות שלנו (כולל בדיקת זרע) שנינו חברי מכבי
תודה שוב
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ
פרופ' ראול אורביטו18/09/2009
קביעת תור ופרטים אחרים- ניתן לברר במספרי הטלפון בפורום
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם תוצאותלחוצה14/09/2009
שלום רב
ביצעתי אצל ד"ר דניאל טוגנרדייך צילום רחם (תודה רבה על היחס החם הסובלנות והעדינות)
רציתי לדעת בתוצאות היה רשום כך " מימין סקטוסלפינגס ללא מעבר ללא פיזור"
הבנתי שזה חסימה מצד ימין אבל האם ניתן לטפל בזה או לעבור ניתוח?
אני ובעלי מנסים להרות כבר 3 שנים ללא הצלחה ואנחנו כבר בטיפול החמישי של הזרעה
מה ניתן לעשות וכיצד ניתן לטפל הודה לכם מאוד על התשובה
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה מורכבת
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/09/2009תנאי להתעברות שלפחות חצוצרה אחת תקינה. לא ציינת זאת אבל כנראה שצד שמאל תואר כתקין.
אם החצוצרה הימנית מודגמת כ"מכילה נוזל" גם בבדיקת אולטראסאונד המכוונת ספציפית לשאלה זו- הרי שיש מקום להתערבות כירוגית שכן חצוצרה מלאה נוזל יכולה להפריע להתעברות גם מהצד התקין. התערבות כירוגית יכולה להיות כריתה של החצוצרה או פתיחת הקצה החסום בתקווה לשיקומה. החלטה על הניתוח הנכון יכולה להתקבל בזמן הניתוח לפי המראה של החצוצרה והערכת המנתח לגבי סיכוי התפקוד שלה בעתיד.
אם לא מדגימים את הסקטוסלפינגס באולטראסאונד - ניתן להניח שאינו מכיל נוזלים ובעצם "מולא" באופן מלאכותי בזמן צילום הרחם ע"י חומר הניגוד.(עדיין מדובר בחצוצרה "סתומה" ולא תקינה). במקרה כזה יש טעם לנסות ולטפל על סמך החצוצרה התקינה (השראת ביוץ מבוקרת והזרעה לתוך הרחם)- וללא התערבות כירוגית.- אם טיפול כזה לא יצלח יש לעבור ל IVF .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהם חסרונות של צילום הרחםאני12/09/2009
שלום רב,
הופנתי לצילום רחם בר'ח יגאל אלון (אסותא) בתל אביב- האם זה אומר שהרופה שיבצע את הצילום הוא ד''ר טוגנדרייך?
מהם הסיכונים או חסרונות בהם כרוך צילום הרחם?
לפני כשנתיים עברתי ניתוח של היריון מחוץ לרחם בחצוצרה השמאלית (שהייתה פגומה) ביכילוב. ובסיכום של הניתוח לא נמצא מידע על מצב של חצוצרה הימנית.... האם יש דרך לברר את זה עם יכילוב? ומהם הסיכויים שגם חצוצרה ימנית פגומה?
ועוד- האם אולטרהסאונד בודק את חסימת החצוצרה?(אני כל כך מפחדת לעשות צילום רחם... עקב סף כאב נמוך מאוד)
תודה רבה מראש
בכבוד רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו12/09/2009פרטים כללים כולל סיכונים- מופיעים בפירוט של שאלות נפוצות באתר
לגבי החצוצרה הימנית- ניתן לפנות לאיכילוב ולבקש דו"ח ניתוח ששם קרוב לודאי קיים תיאור האגן
לגבי סונר- הוא מאבחן חסימה במידה וקיימת וצלווה בהצטברות נוזל בחצוצרה- פרט לכך, לא ניתן לראות חצוצרה תקינה או לקויה (ללא צבירת נוזל)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן נכון לביצוע צילום רחםרוית10/09/2009
שלום לכם,
אני בת 34,לא ההריתי מעולם.
נשלחתי לבצע צילום רחם. התאריך שלי יותא ביום ה-15-16 מהיום הראשון למחזור.
האם כדאי בכלל לבצע את הבדיקה או לחכות לבדיקה בחודש הבא? אסור לקיים יחסים לפני הבדיקה וחבל לי סתם "לבזבז" חודש אם התאריך לביצוע הבדיקה לא יעיל ונכון מלכתחילה.
בתודה מראש
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו11/09/2009צילום רחם מבוצע לאחר הוסת, ואסור לקיים יחסים עד הצילום- כדי להימנע מסכנת קרינה לאחר ההתעברות
אם לא קיימת יחסים עד הצילום- ניתן לביצוע.
לגבי "פיספוס" ביוץ בגלל התאריך המאוחר- לשיקולך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםיעל10/09/2009
אני בתחילת תחילתו של הריון. שבוע 5+. מעט לפני התאריך בו הייתי צריכה לרבל התחילו כאבי בטן דמויי מחזור שאינם מרפים ומתעצמים מעת לעת. מתרכזים הבטן תחתונה וברום הבטן.מלווים בחולשה. זהו הריון רביע ותופעות מעין אלה לא היו בהריונות קודמים.
טרם ביצעתי אולטרסאונד.
במה מדובר? האם יתכן הריון מחוץ לרחם, או שאני נסחפת??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו10/09/2009אינך נמצאת בפורום המתאים
ובכל זאת,
כאבים בתחילת הריון ראויים לבדיקה ואולטרסאונד
מטרתם לבחון את מיקום (בתוך\ מחוץ לרחם) ותקינות ההריון
אי לכך, עליך לפנות בהקדם לבדיקת רופא מטפל\ מוקד נשים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באגן ופוריותדנה10/09/2009
שלום רב,
אובחנה אצלי דלקת באגן כשבוע לאחר הופעת התסמינים (חום, הפרשות, כאבים עזים). האם ניתן לומר שהיא נתפסה בזמן?
רק היום, 48 שעות מאז אובחנה, אני מתחילה לחוש הקלה בכאב. מה הסיכוי שלא אסבול מבעיות פריון בעתיד?
תודה,
מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת באגן
פרופ' ראול אורביטו10/09/2009קיים סיכוי של 10% של בעיה חצוצרתית לאחר דלקת אגנית
לא ניתן לחזות מי תסבול מכך
במידה ולא תהרי טיבעי, ותגיעי לבירור- עליך לציין את האירוע
על מנת שרופאך המטפל יתייחס בהתאם ואולי ישלח לצילום רחם מוקדם בבירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי משכך כאב לפני צילוםצילי08/09/2009
שלום רב, אני עומדת לעבור צילום רחם ביום חמישי. שתי שאלות-
1-לרופא- האם אפשרי ומומלץ ליטול אלגוליזין חצי שעה לפני?
2- לבנות- מניסיונכן,-האם כואב?
תודה מראש למשיבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משכך
פרופ' ראול אורביטו08/09/2009ניתן לקחת משכך כאבים- אלגוליזין,אדקס,נוירופן וכו'
הכאב הינו סובייקטיבי- לרוב נשים מדווחות על אי נוחות חולפת
ראי את ה"ציטוט" של אילנה (בהמשך)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כואב !!!!!!!!!
יפעת12/09/2009לדעתי הלחץ מהבדיקה מיותר, מדובר בבדיקה מאוד קצרה לא יותר מ 5 דק' ,לא הייתי מגדירה את התחושה כ"כאב" עד שמספיקים להרגיש משהו זה נגמר .
אני חושבת שאין הבדל בין הבדיקה הזאת לכל בדיקה גניקולוגית, סיטואציה לא נעימה ותו לא!!!!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
פרופ' ראול אורביטו12/09/2009.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרוסקופיה ניתוחיתשיר08/09/2009
שלום רב,
אני אמורה לעבור בעוד כחודש ניתוח לפרוסקופיה להוצאת החצוצרה השמאלית עקב הדרוסלפיקס שנגרם בעקבות שני הריונות אקטופים באותו צד שמאלי של החצוצרה.
בנוסף ישנם כאבים קלים לסרוגין מלויים בדקירות שכנראה נלוים בעקבות ההדבקויות.
האם הניתוח ישפר את הקליטה להריון באופן טבעי או רק ב - IVF?
יש לציין שהחצוצרה הימנית תקינה כמו כן הרחם והאגן.
אחרי כמה זמן מהניתוח אפשר יהיה להקלט להריון?
תודה ושנה פוריה לכולם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו08/09/2009ניתוח כריתת הידרוסלפינגס משפר משמעותית את הסיכוי להריון
אם חצוצרה אחת פתוחה- ניתן גם להיכנס ספונטנית (אם כי סיכויים מופחתים בהשוואה למצב תקין)
תיאורטית- אם הכל תקין- אין מניעה לנסות להרות ספונטנית בחודש העוקב לאחר ניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ד"ר טוגנדרייךנעמה06/09/2009
ד"ר טוגנדרייך שלום,
אני חברה בקופת חולים לאומית עליי לעשות צילום רחם, אני מאוד חוששת מהצילום ומעוניינת לעבור אותו אצלך.
נסיתי לקבוע תור דרך בית חולים השרון ללא הצלחה.
אודה לך מאוד באם תוכל לומר לי היכן עוד אפשר לעשות צילום דרכך.
אולי באסותא?
אודה לך מאוד על תשובתך, אני מאוד מאוד מפחדת מהצילום ואני דוחה אותו כבר למעלה מחודשיים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו06/09/2009מרפאתו של ד''ר דניאל טוגנדרייך
רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
0505323357* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ אורביטו
נעמה06/09/2009תודה על תגובתך.
אני מנסה מזה מספר ימים ליצור קשר במספר הנ"ל ללא הצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו06/09/2009נסי שוב, או בבי"ח השרון- שם מבצע בודאות צילומים למטופלות לאומית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה0505323357
ד``ר דניאל טוגנדרייך06/09/20090505323357
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נעמה06/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



