מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב בטן ימין עליונהסתו16/08/2009
שלום רב,
לפני כשלושה שבועות עברתי גרידה מאוחרת בשבוע 17 כאשר למחרת הגרידה נכנסתי לניתוח לשאיבת רחם מפאת הופעת קרישי דם.
עתה שלושה שבועות אחרי החלו לי כאבים בבטן ימין עליונה מעל עצם האגן (כארבע אצבעות) ללא חום וללא הפרשות נרתיקיות .
האם הכאבים הללו מאפיינים דלקת באגן? או ממצא אחר?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
פרופ' ראול אורביטו18/08/2009יתכן
לכן, עליך לפנות בהקדם לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחםאלונית16/08/2009
לפני מספר שעות ביצעתי צילום רחם באמצעות קטטר עם בלון, ולהלן התוצאות: רחם נוטה לימין, גבול שמאלי אי רגולרי במקצת, יתכן עקב מיומה ידועה. רחם וחצוצרות במהנה תקין. מעבר חופשי של חומרי הניגוד דרך החצוצרות. פיזור תקין של חומר הניגוד בחלל הפריטונאום.
מה זה אומר? אשמח לחוות דעתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו18/08/2009עליך לפנות עם הצילום לרופא מטפל- לביצוע אולטרסאונד- ובהתאם הנחיות להמשך בירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמימי15/08/2009
מלפני כ- 7 חודשים עברתי פעם ראשונה אולטרסאונד ויגנלי למרות שאני בתולה היה קצת דימום וכאבים, אני מניחה שעכשיו אני כבר לא בתולה, אבל עדיין לא מקיימת יחסי מין. מלפני כ- 3 חודשים התחלתי תהליך של הזרעה מתורם ועברתי כבר כמה פעמים מעקב זקיקים וזה עדיין מאוד כואב לי וגם בהזרעה היחידה שעברתי שלא הצליחה כאב לי מאוד בהרחבה של צוואר הרחם.
שאלתי היא: יתכן מאוד שאצטרך לבצע צילום רחם בעקבות ציסטות בשחלה שיש לי כבר הרבה זמן וגם בעקבות ניתוח אפנדציסט שעברתי מלפני הרבה שנים בילדות.
האם עושים צילום רחם למי שלא מקיימת יחסי מין ? אני מאוד פוחדת מהכאבים , עדיין סובלת מכאבים בבדיקות הזקיקים למרות שכבר עברתי כ- 6 פעמים .
האם ניתן לעשות את צילום הרחם בהרדמה כלשהיא ?
האם יש בדיקה אחרת שניתן לעשות ללא כאבים ?
ועוד דבר: הבנתי שמזריקים דיו ואני לא יודעת האם אני אלרגית , אז מה עושים במקרה כזה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו16/08/2009במידה ונבדקת\ עברת הזרעה- לא אמורה להיות בעיה עם צילום
אין צילום בהרדמה- ניתן לקחת כדור נגד כאבים לפני (נקסין\ אדקס וכו')
אם טופלת בפצעים\חתכים ביוד - כנראה שלא רגישה
אם לא ידועה רגישות- צייני זאת למבצע והוא יתיחס בהתאם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםגלית15/08/2009
היי,
התחלתי בטיפולי פוריות והופניתי לצילום רחם על ידי המומחה.
אני מבוטחת של הכללית, האם ד"ר טוגנדרייך (שהומלץ על ידי המומחה), עורך צילומים למבוטחי הכללית והאם צריך לזה טופס 17?
תודה
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו15/08/2009לביעת תור לצילום אצל ד''ר דניאל טוגנדרייך
נא לפנות למרפאתו:
רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם ע"י ד"ר טוגנדרייך
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/08/2009מבצע למבוטחות כללית - 1 -בי"ח השרון פ"ת קביעת תור 9372222 -03 - יש צורך בטופס 17
2 -מרפאה הרצל 34 ר"ג ימי ג בבוקר אין צורך בטופס 17 יש צורך בהפנייה
מרופא נשים ניתן לקבוע תור ב *2700 (כוכבית 2700).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
גלית16/08/2009תודה רבה על הפרטים.
נאמר לי במוקד להביא הפנייה מהרופא המטפל.
ההפנייה בידיי היא ממומחה לפריון שעובד שמרכז בריאות האישה ברמת אביב.
האם הפנייה זו מספקת או שמא עליי להביא הפנייה מרופא הנשים האישי שלי בקופה?
תודה
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפניה
פרופ' ראול אורביטו18/08/2009הפניה מכל רופא- בסדר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיום הצילום
גלית18/08/2009תודה.
שאלה נוספת ואחרונה :)
נאמר לי לעשות את הצילום בין הימים 5-8 של המחזור, האם יש לך משמעות? ואם כן מהי?
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיזמון
פרופ' ראול אורביטו18/08/2009צילום מבוצע לאחר הוסת (ללא דימום) ואין לקיים יחסים עד הצילום (למנוע אפשרות של צילום בהריון, ולכן רצוי לבצע לפני הביוץ (לא קריטי)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה ושימוש ביוד בצילום רחם?חני15/08/2009
שלום רב!
מומחה לפריון הפנה אותי לבצע צילום רחם ונקבע לי תור לחודש ספטמבר.
בעבר (לפני כ 10 שנים) חוויתי תגובה אלרגית חזקה- שוק אנפילקטי ללא סיבה ידוע.
לאחר בירור מול אלרגולוג נמצא תגובה אלרגית לקרדית אבק בלבד.
אני חוששת לגבי תמיסת יוד שתוביל אולי לתגובה אלרגית כלשהיא...
השאלה שלי מה עלי לעשות לפני התור המיועד ע"מ לבדוק תגובה ליוד?
שמעתי שאם אני אוכלת דגים זה מצביע על כך שאין לי רגישות ליוד, האם זה נכון?
תודה רבה !
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה ליוד
פרופ' ראול אורביטו15/08/2009אלרגיה לקרדית לא קשורה לאלרגיה ליוד
מאכל דגים ומריחת יוד על פצעים מעידה שקרוב לודאי לא אלרגית
צייני את כל הפרטים הרפואיים הידועים לך למבצע הצילום ולפני הבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרדמה לקראת צילום רחם ברמת-גןמיקי13/08/2009
אני אמורה לעבור צילום רחם אך בשל חרדה עזה דוחה זאת זמן רב. רציתי לדעת אם ד"ר טוגנדרייך מבצע את הצילום ברח' הרצל בר"ג (אני חברת קופ"ח כללית) בהרדמה מקומית/טשטוש או שיש לעשות זאת אצלו באופן פרטי? בנוסף רציתי לדעת האם נוכחות של אנדומיטריוזיס הופכת את הבדיקה לכואבת יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה
פרופ' ראול אורביטו13/08/2009צילום רחם לא נעשה בהרדמה\טישטוש
ניתן להוסיף הרדמה מקומית- אך לעיתים כואבת יותר מהצילום
נוכחות אנדומטריוזיס- לא בהכרח מגבירה כאב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרדמה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009הרדמה כללית לא.
אם את חוששת מאד ניתן לבצע אלחוש מקומי.
אין צורך לבצע פרטי. השירות זהה פרטי או ציבורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינצור חצוצרות ברפואה הציבורית
א.א10/06/2015שלום וברכה. האם דר טוגנרייך מבצע צינתור חצוצרות גם דרך קופת החולים או רק באופן פרטי? ואם לא אז לאיזה רופא טוב בצינתור חצוצרות שמטפל ברפואה הציבורית הייתם ממליצים לי ללכת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינצור חצוצרות ברפואה הציבורית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/06/2015עליך לבדוק בקופ"ח היכן ניתן לבצע, לגבי דר' טוגנדרייך, פרטי התקשרות במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה אינטרוזציה?סופי13/08/2009
עשיתי עכשו צילום רחם. (טוגנדרייך) בתשובה כתוב גם - אינטרוזציה. מה זה? מה המשמעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרוזציה
פרופ' ראול אורביטו13/08/2009מדובר על ספיגה וחדירת חומר הניגוד לכלי הדם בדופן הרחם
לרוב ללא משמעות
דרוש אולטרסאונד גינקולוגי לשלילת פתולוגיה בדופן הרחם- למשל אדנומיוזיס
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינטרוזציה - עוד משהו
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009אוסיף על דברי פרופסור אורבייטו:
לפעמים אינטרוזציה נוצרת בגלל "פציעה" של רירית הרחם
ע"י קצה הצינורית המשמשת לבדיקה. אין לכך משמעות רפואית
וה "פציעה" חולפת במהירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדומטריוזיס?רונית12/08/2009
שלום רב,
מנסה להרות מעל שנה ללא הצלחה..
שמעתי על תסמונת אנדומטריוזיס ולפי כל הסימנים-אני חושבת שאני סובלת ממנה...
יש לי כאבים נוראיים לפני קבלת מחזור, יש לי ציסטות בשחלות ובצילום רחם מצאו פגם מילוי בפונדוס ליד החצוצרה הימנית ואין מעבר לחצוצרה הימנית-הרופא אמר שאלה הידבקויות ..ואין סיבה הגיונית לכך. הומלץ לי לפרוסקופיה, אני עתידה לעשות זאת חודש הבא.
רציתי לשאול-איך מאבחנים אנדומטריוזיס?
האם לפרוסקופיה תפתור את הבעיה?
יתכן כי יש לי את הסימנים הללו , אך אין לי את התסמונת עצמה?
האם יש מצב שלא ניתן להכנס להריון עם התסמונת הזאת?אשמח לתשובה כי אני ממש לחוצה מיזה!!
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדומטריוזיס
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009ניתן לחשוד באנדומטריוזיס לפי תסמינים (כאבי ווסת כאבים ביחסי מין). ניתן לאשש האבחנה ע"י בדיקות הדמייה (אולטראסאונד ו MRI ). גם רמות בדם של סמן בשם CA125 יכולות לחזק החשד.
לפרוסקופיה יכולה לתת אבחנה סופית של אנדומטריוזיס. בזמן הלפרוסקופיה ניתן אף לטפל כירוגית ולכרות או לצרוב נגעים אנדומטריוטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
רונית13/08/2009אני אמורה לעבור לפרוסקופיה בחודש הבא
יכול להיות שלאחר מכן(אחרי שיפתחו את הסתימה בחצוצרה ויעשו כל מה שצריך) אצליח להכנס להריון טבעי אפילו אם יש לי אנדו או שמי שיש לה אנדו חייבת לעבור להפריות?
ושאלה נוספת-אם אני רוצה לעבור אצלך את הלפרוסקופיה-איך אני עושה זאת?אתה עובד עם קופ"ח מכבי ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009עלייך להתיעץ עם רופא הנשים המטפל ולבחור מנתח מומחה בתחום (ויש כאלו).
אם לאחר הלפרוסקופיה החצוצרות יראו תקינות ואם אין בעיות נוספות (ביוץ,זרע)
כדאי לנסות להתעבר ללא IVF .
בסופו של הליך כל הנשים שלא מתעברות ספונטנית או בטיפולי השראת ביוץ+הזרעה
מופנות ל IVF .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז...
רונית13/08/2009אתה ממליץ לעבור את הלפרוסקופיה בחודש הבא כמו שתכננתי ללא בירור האם אני סובלת מאנדומטריוזיס לפני כן?
ז"א-לעבור את הלפרוסקופיה ולקוות שהבעיה תיפתר ואז לנסות להרות?
כי לאחרונה שמעתי על התסמונת הזו ואני חוששת שמא יש לי אותה(לפעמים עודף מידע בהחלט לא תורם...)
השאלה אם יגלו שאני סובלת ממנה-הטיפול יהיה שונה?כי הבנתי שאין טיפול לאנדו
תודה שוב על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחון
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009ראוי שאבחון מחלה/תסמונת וההחלטות הטיפוליות יעשו במרפאת הרופא המטפל בך ולא בפורום כזה או אחר.
נראה שאת המידע שניתן לספק בפורום זה מיצינו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך יוצא היוד לאחר צילום רחם?גופנה12/08/2009
האם צריך "לשטוף" את היוד מהגוף או שהוא יוצא טבעית? האם עודפי היוד בגוף יזיקו להריון עתידי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא צריך לשטוף
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009על מנת להדגים את הרחם והחצוצרות "שוטפים" אותם בתמיסה המכילה יוני יוד. כמובן לא מדובר ביוד מרוכז. לאחר הבדיקה חלק מהתמיסה (שרובה מים) יוצא דרך הנרתיק וחלקה נספג ומופרש בשתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צילום רחם פוגע בגנים של הביצית?גופנה12/08/2009
משהו לא ברור לי- ידוע שקרינת רנטגן פוגעת במטען הגנטי ובכרומוזומים. אם כך, בצילום רחם מקרינים את השחלות ועלולים לפגוע בכל הביציות שבהן. האם זה נכון?
האם זה מגביר את המומים בהריון ואהיה חייבת לעשות בדיקת מי שפיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא פוגע
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009צילום רחם חושף האישה לכמות קרינה קטנה (לפיזיקאיות שבכן - מדובר בין 100 ל 300 מיליגריי)
כמות הקרינה המינימלית הנחשבת למסוכנת לעובר (עלולה לגרום מומים) היא 5000 מיליגריי.
מתוך זהירות יתרה אנחנו מקפידים לבצע הבדיקה אחרי וסת ובטרם יחסי מין כדי לא למצוא עצמנו מבצעים הבדיקה לאישה הרה.
אין כל מניעה להתעבר מייד אחרי הבדיקה ואין כל תוספת סיכון למומים או נזק לביציות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות סתומות-שאלותhvusv10/08/2009
שלום ד''ר ותודה מראש
רעייתי( בת 26) אמא לילד בן 6 ,לאחר בדיקת רחם נתנה ההבחנה הבאה- "מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים.הודגם סקטוסלפינקס דו צדדי,יותר מימין ללא פיזור בחלל הצפק"
הבנתי שזה אומר שהחצוצרות סתומות והופנתי להפרייה חוץ גופית.
מה הסיכוי של נסיון פתיחת החצוצרות כחלופה להפרייה החוץ גופית ומהם הסיכונים של נסיון פתיחת החצוצרות באבחון הנ''ל?
כשהחצוצרות סתומות האם הסיכויים להריון בהפרייה חוץ גופית יורדים משמעותית?
מה הסיכוי שבדיקת צילום הרחם כשלה באבחון?
האם מומלץ במקביל טיפול בדיקור סיני לפתיחת החצוצרות?
אלפי תודות
יהודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה
פרופ' ראול אורביטו11/08/2009צינטור מיועד לטיפול בחסימה קריבנית ולא רחיקנית (כמו בסקטוסלפינגס)
הסיכוי להריון בהפריה בנוכחות הידרוסלפינגס נמוך יותר בהשוואה ללא
במידה ואשתך לא תהרה לאחר 2-3 מחזורי הפריה חוץ גופית- יהיה מקום לשקול טיפול ניתוחי בהידרוסלפינגס
לגבי דיקור- לא מזיק ולעיתים מועיל בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובקשת הבהרה
יהודה11/08/2009תודה על התשובה
כשאת כותב שאם לא נצליח לאחר 2-3 נסינות יש לשקול "התערבות ניתוחית בהידרוסלפינג",כלומר
כריתת החצוצרות?
שוב תודה רבה רבה מבטיח לתרום לפורום לאורך המסע
יהודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההידרוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו11/08/2009אכן- כריתת החצוצרות הפגועות (המלאות בנוזל)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרות סתומות
שחר03/10/2012היי ד"ר
אתמול גילנו בצילום רחם שני החחצוצרות של אשתי סתומות , בנוסף מצב איכות הזרע שלי ירוד .
האם כדי להסיר את החצוצרות כפי שיעץ לנו הרופא המטפל?
מה הסיכוי להצלחת טיפול ivf אנחנו כבר מנסים להיכנס למעלה משנתיים ומאד
מיואשים מה דעתך ?
נ.ב אשתי בת 30 ואני בן 35 ואין לנו ילדים ואו הריונות קודמים .
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרות סתומות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו03/10/2012בארץ מקובל לבצע 2-3 ניסיונות IVF בידיעה שהסיכוי להריון מופחת ולהפלות עולה, ורק אם אין הריון- להפנות לכריתת חצוצרות.
כריתה לפני IVF מאוד מקובלת בעולם
כך שההחלטה לנתח או לא- דורשת דיון מעמיק עם רופא הפוריות המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לניתוח להורדת החצוצרותמיטל10/08/2009
בימים הקרובים אני אמורה לעבור ניתוח להורדת חצוצרה שמלאה בנוזל. הרופא שבדק אותי בטרום ניתוח המליץ לי גם להוריד את החצוצרה השניה שעברה הריון מחוץ לרחם ואמר שישי סיכוי של 15 אחוז שההריון יחזור בחצוצרה הזאת. אני לא עניתי לו באותו הרגע כי עוד קיוויתי שאוכל להרות בהריון טבעי.
הרופא אמר שאם גם ככה אני מתכוונת לעשות הפריות אז זה יכול רק להפריע אז למה לא להוציא וזהו ושגם לא יהיו לי בעיות בעתיד.
מה דעתכם בנושא? האם כדאי באמת להוריד גם את השניה?
בבקשה עיזרו לי. אני יודעת שהכי טוב להוריד אבל תמיד יש תקוה בדרך הטבעית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה עוד להוסיף...
מיטל10/08/2009שכבר עברתי 3 טיפולי הפריה ללא הצלחה ולכן הופנתי לניתוח להורדת החצוצרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
פרופ' ראול אורביטו11/08/2009המלצת רופאך הגיונית
אולם- על נושא משמעותי כזה- לא ניתן ולא אחראי לייעץ בפורום
כדאי לפנות לרופא לשאול ולדון בכל הפרטים והאפשרויות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות סתומותמיכל09/08/2009
יש לי ילדה בת 3. הריון ספונטאני, לידה רגילה ללא הפלות. ניסיתי להכנס להריון רגיל וללא הצלחה. עשו לי צילום רחם וגילו שהחצוצרות שלי סתומות. אני אמורה לעשות ניתוח ולהוציא אותן. הרופא אמר שחצוצרה שמאלית הוא יוציא בטוח ואת הימנית ינסה לפתוח - אם לא יצליח יוציא גם אותה. מה הסיכויים שלי להרות ללא חצוצרות עם טיפולי IVF? אני נורא בלחץ מהזרקת ההורמונים לגוף בטיפולים אלו לאור העובדה שאמי נפטרה צעירה מסרטן שד וכל הענין של הזרקת ההורמונים מפחיד אותי... תודה רבה ושמחתי לגלות את הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו11/08/2009הסיכוי להריון בהפריה חוץ גופית לאחר ניתוח לכריתת חצוצרות סתומות עם הידרוסלפינגס גדול יותר (כמעט כפול) בהשוואה לסיכויים בנוכחות החצוצרות עם ההידרוסלפינגס
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת חצוצרותרבקה09/08/2009
שלום קרוב ל4 שנים ללא ילדים גילו בצילום רחם שהחצוצרות סתומות הימנית סתומה לגמריי משניי צדדים והשמאלית עובר נוזל אך ללא פיזור לחלל ניסינו ivf עם 2 החזרות הכל היה מצויין ולא ניקלט לטענת הרופא החצוצרות מהוות בעיה וצריך להסירם ואני לא ממהרת להוריד מכיוון שהבנתי שתוצאות צילום רחם הם 30-60-אחוז לא מדויקות כרגע קבענו להיסטרוסקופיה אבחנתית ולראות אם אפשר לשפץ אותם השאלה אם לדעתך אני צריכה לבדוק עוד דעות נוספות? והבנתי שלפני שחושבים להוריד חצוצרות אז מנסים כמה פעמים הפרייה ואצלו זה מיד להוריד ואולי אוכל להגיע אליך בכדי לנסות לפתוח אותם? הגיל של הוא 31 בעבר עברתי הפסקת הריון3 פעמים מרצוני בתור נערה {הריון לא רצוי} אז מה דעתך? תודה רבה ויום נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו11/08/2009ניתן לפתוח חצוצרות בצינטור רק אם החסימה קריבנית
אם מודגמת חצוצרה עם נוזל- לא ניתן לטפל בצינטור
חסימה רחיקנית- אכן מאפשרים מס' מחזורי הפריה (2-3) אם ללא הצלחה- מפנים לניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם- השד לא נורא כ"כ...גלית08/08/2009
רציתי לשתף את כל מי שצריכה לעבור צילום רחם בחוויה מרגיעה לגמרי..גם אני עברתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך. מזה כמה חודשים חששתי מהרגע ה"נורא" שיבוא ואאלץ לבצע את הצילום הזה שכ"כ הרבה חוששים ממנו. קראתי הרבה בפורומים על דר טוגנדרייך ועל שיטת הבלון/צנתר .
עברתי את הבדיקה להפתעתי ממש ללא כאבים , מיחושים קלים ביותר, לחץ בבטן התחתונה כמו בעת מחזור קל, וכל הסיפור עובר עוד לפני שהתחיל. נעים זה לא, אבל ממש ממש לא נורא.
אם היתי יודעת שבזה יסתכם כל הסיפור לא היתי חושבת שזו מקוטלגת בתור בדיקה כואבת. אני בכל אופן, לקחתי 5 מ"ג ואליום לפני וכדור נגד כאבים והצטידתי גם בבעלי בתור מלווה.. דר טוגנדרייך הסביר כל שלב, והיה עדין ומרגיע. יודעת שהכאב משתנה מאחת לשניה ולבטח תלוי גם במבנה , אבל אין לי ספק שהרופא אומן בתחומו. . גם הרנטגנולוג בבי"ח אמר שבשלב שאצל רופאים אחרים בנות מתלוננות שכואב להן אצל הרופא הזה זה עובר חלק.
לעשות ה כ ל להגיע אליו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו11/08/2009תודה על שיתוף המשתתפות בפורום בתחושותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



