מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות צילום רחםמירי05/10/2009
שלום, אני בת 38, מנסה להכנס להריון מזה כשנה ללא הצלחה.
עברתי היום צילום רחם בבי"ח לניאדו בנתניה.
התוצאות: "חלל רחם במבנה תקין ללא פגמי מילוי.
חצוצרה ימנית עם מעבר ופיזור תקינים.
חצוצרה שמאלית עם מעבר, ללא פיזור."
מה זה אומר בדיוק "ללא פיזור"?
האם לא הצלחתי עד כה בגלל זה?
מה צריך לעשות עכשיו ?
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו05/10/2009עפ"י הצילום- כנראה שחצוצרה אחת חסומה- כלומר סיכויך פחותים להריון "ספונטני" בהשוואה למצב בו 2 החצוצרות פתוחות
אי לכך עליך לפנות לרופא מטפל עם הצילום ולהתחיל בטיפולי פוריות עפ"י המלצתו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח
מירי05/10/2009תודה על התגובה המהירה.
האם אין צורך בטיפול בחצוצרה ע"י צנתור ?
לפני צילום הרחם הרופא המליץ על הזרעה, מה דעתך ?
(לפני כ-4 ימים התחלתי טיפול באיקאקלומין ובהמשך באסטרופם).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינטור
פרופ' ראול אורביטו05/10/2009לצינטור- אין מקום כיוון שהחסימה רחיקנית ולא קריבנית
לגבי אופן טיפולי הפוריות עם או ללא הזרעה- יש להיוועץ עם רופא מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לבצע- דחוףגילה04/10/2009
שלום לרופאים,
אני מופנית לצילום רחם ואמורה לבצע אותו בחודש זה
אבל.....
התור הקודם היה לי בשלישי שעבר (שייכת לכללית) ובתאריך זה היתי ביום 6 למחזור עם הכתמות עדיין אז נאלצתי לדחות בשבוע.
התור הקרוב ביום שלישי - יום 13 למחזור.
כיצד משפיע עניין הביוץ על הצילום? אם מבצעים צילום לפני ביוץ אז זה משפיע לרעה על הביוץ של אותו חודש? ואם הביוץ הינו לפני הצילום??
אני יודעת שלא אמורים לקיים יחסים לפני- אך קיימנו יחסים אתמול ביום 10 למחזור- האם לדחות את הצילום לחודש הבא, גם אם אני בכלל לא יודעת אם היה כבר ביוץ?
ושאלה אחרונה- במידה ואני דוחה את הצילום, חודש הבא אני אמורה להיות בטיפול הורמונלי- האם זה אפשרי באותו חודש של הצילום?
תודה רבה מראש וסליחה על מס' השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו04/10/2009כיוון שקיימת יחסים עליך לדחות את הצילום לחודש הבא
לגבי תיזמון- צילום מבוצע לאחר וסת- ואסור לקיים יחסים עד הצילום
במידה וצולמת לפני הביוץ- קיימת יחסים בביוץ והרית- לא אמורה להיות בעיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל ממשיכה להתלבט..
גילה05/10/2009תודה על התשובה. האם יש בעייתיות בקיום יחסים לפני הצילום גם כאשר הקיום יחסים לא היה סביב הביוץ ?קימנו יחסים ביום 10 למחזור, אתמול יום 11למחזור ללא ביוץ בבדיקת ביוץ ביתית והיום יום 12 למחזור יש כנראה עליה בהורמון והתחלה בביוץ לפי הבדיקה. הצילום מיועד למחר ואני מעדיפה לא לדחות אותו לחודש הבא. מצטערת שחוזרתעל השאלה אבל לא מבינה עדיין מה החשש בצילום לאחיר יחסים במידה ולא היו סביב הביוץ? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיזמון
פרופ' ראול אורביטו05/10/2009עדין יש אפשרות להריון (בכל קיום יחסים לפני הביוץ- ואפילו שבוע לפני)
לכן עליך לדחות את הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
גילה05/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לקבוע תור לצילום רחםעינב02/10/2009
ד"ר טוגנדרייך שבת שלום
ובכן לאחר שנמנעתי מן הפרוצדורה הזו במשך שנתיים וחצי הרופא שלי הורה לי לעשות זאת וכמובן רק כאשר אתה מבצע אותו. הוא אמר לי לעשות זאת ברגע שהמחזור מסתיים השאלה היא מתי לקבוע את התור כלומר המחזור שלי סדיר כל 28-29 יום אך איך אדע מתי לקבוע את התור? יש תורים זמינים גם אם אקבע ביום ה-1 למחזור? אני די מבולבלת הרופא כתב כמה הוראות ואיני רואה כבר מיניני ומשמאלי ולכן זה מעט לא ברור עבורי
ד"א למבוטחות כללית אין צורך בהתחייבות והיכן הצילום מתבצע?
רוב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו03/10/2009תשובות מפורטות לכל שאלותיך מופיעות בתת מדור- שאלות נפוצות בפורום
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דר' טוגנדרייך היקרחסויה02/10/2009
אני צריכה לעבור צילום רחם, הייתי מעוניינת לעבור זאת אצלך לאחר שאני שומעת וקוראת על היחס שלך ועל כך שאצלך זה עובר כמעט ללא כאב, מכיוון ואני גרה בחיפה, שאלתי היא האם אני יכולה להגיע אלייך לצילום דרך הקופה (מכבי)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכבי
פרופ' ראול אורביטו03/10/2009ניתן
ראי פירוט בתת מדור- שאלות נפוצות בפורום
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום אחרי צילום רחם - איך יודעים?טלי02/10/2009
לפני 10 ימים עשיתי צילום רחם והכל בסדר. אבל לפני 3 ימים החל להופיע חום נמוך (פחות מ-38 מעלות) ללא תסמינים נוספים. אני חוששת שחטפתי זיהום ולא יודעת מה לעשות. מכיוון שסופשבוע עכשיו לא יודעת למי ניתן לפנות (קופ"ח כללית) ואיך יודעים אם זה זיהום רחם או משהו אחר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהום
פרופ' ראול אורביטו03/10/2009הזיהום בד"כ מלווה בהפרשה נרתיקית חריגה ו\או אי נוחות בבטן תחתונה ו\או חום
כל אחת מהקומבינציות אפשרית- והדרך לאבחן הינה ע"י בדיקת רופא נשים מטפל
אם את ממשיכה לסבול מאחד מהנ"ל- פני למוקד חירום לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - ד"ר טוגנדרייךמימי02/10/2009
שלום
אני בת 41 ועלי לבצע צילום רחם לפני הזרעה בגלל ניתוח אפנדציט שעברתי מלפני כ- 30 שנה.
נאמר לי להתחיל עם טיפול הורמונים ביום ה- 3 או ה- 5 למחזור , ב- BRAVELLE ולאחר מכן להמשיך עם גונל עוד מספר ימים. ובנוסף נאמר לי לבצע צילום רחם ביום ה- 6 למחזור .
שאלותיי היא האם אפשר לבצע צילום רחם בזמן טיפול בהורמונים ?
האם הקרינה מהצילום יכולה לפגוע בזקיקים שנוצרים מהטיפול ?
והאם אפשר לבצע הזרעה באותו חודש של הצילום ?
ושאלה אחרונה האם אתה (ד"ר טוגנדרייך) מבצע את הצילום במכבי באמצעות בלון ? והאם עלי להודיע מראש שאני מעוניינת עם בלון ?
הבנתי שצילום הרחם באמצעות בלון הרבה פחות כואב , האם זה נכון ?
אני בחורה שלא מקיימת יחסי מין , וכל מעקבי הזקיקים שעברתי עד עכשיו וגם הזרעה אחת שעברתי מאוד כואבים .
תודה
וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו03/10/2009תיאורטית ניתן לבצע צילום לאחר תום הדימום ועד הביוץ (אח"כ קיימת אפשרות של הריון- ואז "אסור" לצלם\להקרין)
לגבי שאלותיך- התשובה שניתן
במכבי- דר' טוגנדרייך מבצע צילומים גם עם בלון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיצה ברחםדנה30/09/2009
לפני כ-4 שנים בסקירת מערכות גילו שיש לי מחיצה ברחם. בשלושת החודשים הראשונים סבלתי מדימומים והייתי בשמירת הריון. מאז, ילדתי ויש לי ילדה בת 4.
אני רוצה להיכנס להריון, אך חוששת מהמחיצה. מה הסיכויים שלי להיכנס להריון עם מחיצה ברחם? האם מומלץ לבצע ניתוח?
(עליי לציין, שלפני כניסתי להריון בפעם הראשונה, לא הייתי מודעת למחיצה וכיום הפחד שלי גדול מאוד, שמא לא אוכל להיכנס להריון).
אני מאוד לא רגועה וחרדה בעקבות המחיצה.
אשמח מאוד על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש מחיצה ויש מחיצה
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/09/2009מחיצה רחמית יכולה לגרום הפלות,לידות מוקדמות,מצג לא תקין של העובר בלידה ואף יכולה להוות מכשול בהתעברות.
ההחלטה אם לכרות מחיצה או לא תלויה בגודלה יחסית לחלל הרחם ובהיסטוריה המיילדותית שלך.
מומלץ שתבצעי אולטראסאונד טלת מימדי ועם התוצאה תפני למומחה לדיון בצורך להסרת המחיצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאים הנכבדיםחסויה30/09/2009
צריכה לעבור צילום רחם עם הכנה של סטרואידים, בגלל בעיית אסטמה. השאלה שלי, לפני כשנה התברר שאני רגישה למספר תרופות כגון: נקסין,נורופן,אטופן,וולטרן, אדויל, וזאת לאחר שהרופאה הבינה מבדיקה שעשיתי כי אטופן גרם לי לבעיות בתפקוד הכבד, הרופאה אסרה עליי לקחת תרופות אלה, השאלה היא, איזה כדור אני יכולה לקחת להרגעה לפני הצילום? והאם הסטראוידים שעליי לקבל\( דרך אגב אני לא יודעת אם זה זריקה או כדור)לא נכלל ברשימת התרופות שאסרו עליי לקבל או שיש איזה מרכיב בסטראוידים שאסור לי לקבל, אני מקווה שהסברתי את עצמי היטב, אודה על תשובתכם בהקדם האפשרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לתרופ /תופעות לוואי של תרופה
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/09/2009רגישות בד"כ הכוונה להופעה של "תגובה אלרגית" - פריחה, גרד, קוצר נשימה ואף שוק. למניעת תופעות אלו ניתן להשתמש בסטרואידים לפני הבדיקה (אם יש חשש לרגישות לחומר הניגוד).
תופעות לואי וסיבוכים אחרים של תרופות כמו הפרעה בתפקודי כבד הם בד"כ תלויים במינון ובמשך הנטילה.
עליין להוועץ עם רופא המשפחה שלך לגבי משכחי כאבים המותרים לך לשימוש.
צילום רחם וחצוצרות היא בדיקה שרב הנבדקות עומדות בה בקלות גם ללא משכחי כאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםליאת29/09/2009
שלום רב
היום בצעתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך היקר
להלן התוצאות:
היסטרוסלפינגוגרפיה:
רחם במבנה תקין
מילוי הומוגני במצב תקין
מעבר ופיזור בשני הצדדים.
האם התוצאה תקינה?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כותבת מחדש את התוצאות-צילום רחם
ליאת29/09/2009רחם במבנה תקין
מילוי הומוגני של חלל הרחם
מעבר ופיזור בשני הצדדים
האם תוצאה תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכותבת מחדש את התוצאות-צילום רחם
ליאת29/09/2009רחם במבנה תקין
מילוי הומוגני של חלל הרחם
מעבר ופיזור בשני הצדדים
האם תוצאה תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקינה לחלוטין
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/09/2009תקינה לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ליאת
חסויה30/09/2009האם תוכלי להרגיע אותי אפילו במעט, לגבי הצילום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לחסויה
ליאת30/09/2009הבדיקה אינה כואבת, יש תחושה לא נעימה, אך מבחינתי לא היה כלל כאב.היא מתבצעת מהר ע"י ידיו המקצועיות של ד"ר טוגנדרייך.
אחרי הבדיקה, יש תחושה של כבדות בבטן, רצוי לא להיות במאמץ במשך היום
הרבה בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקינה לחלוטין
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/09/2009תקינה לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר' טוגנדרייךרונה29/09/2009
דר' טוגנדרייך שלום,
האם אתה מבצע טיפולי מבחנה? אם לא,על מי אתה ממליץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופסור אורבייטו
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/09/2009פרופסור אורבייטו מנהל יחידה להפרייה חוץ גופית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר היסטרוסקופיהקרן29/09/2009
שלום רב,
אני כחודש לאחר הבדיקה והייתי גם בביקורת אצל רופא הנשים שלי שעשה לי אולטראסאונד וראה את הרירית ושתי השחלות ואמר שהכל בסדר.
ואפילו שיש ביוץ, זה היה היום התשיעי מהיום הראשון של המחזור .
להמשך הוא אמר שצריך לחכות 2 מחזורים כדי שנוכל להכנס להריון .
אני לא הבנתי למה צריך לחכות אם כבר קיבלתי מחזור והכל בסדר
ואם כבר לחכות צריך 2 או שעוד מחזור אחד זה מספיק?
תודה מראש על תשובתך
קרן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחכות
פרופ' ראול אורביטו29/09/2009הכל תלוי במימצאים בהיסטרוסקופיה ומה בוצע במהלכה
פני שוב לרופא מטפל- ודייני איתו את הסוגיה הספציפית הזו!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בהריון וחוששתיפית28/09/2009
עברתי צנתור חצוצרות לפני כחודש אצל טוגננריך.
בתשובה כתוב : הדגמת המעבר והפיזור מימין הצריכה רקנלזציה חצוצרתית והזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה. הדגמת המעבר והפיזור משמאל הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה.
עשו לי את הצנתור שבוע אחרי הווסת. מאז לא קיבלתי ועכשו בדיקת שתן חיובית.
האם מסוכן שאני בהריון כלכך מעט זמן אחרי הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו29/09/2009מזל טוב
הצינטור נעשה לפני הביוץ- ו"בזכותו" הרית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת מקצועית להמשך טיפולעינב28/09/2009
שלום לרופאים" אנו זוג המנסה להרות כשנתיים כשבאמתחתינו הריון טבעי אחד שהסתיים בהפלה לדאבוני. מה שעשינו היה טיפול באיקקלומין ובאוביטרל והזרעה אחת שלא צלחה (ומזל שכך מכיוון שבעת פתיחת מעטפת הזרע נתגלה זרע של גבר אחר). בדיקת הזרע של בעלי תקינה, פרופיל הורמונלי שלי נמצא תקין ועדיין אין ישועה... היינו מטופלים אצל 2 רופאים פרטיים שממש לא נתנו לי את מה שאני צריכה ועכשיו אנו בדיוק מתחילים אצת רופא 3 ורציתי לדעת מה השלב הבא שהרופא יוכל להציע לי? האם צילום הרחם המבעית הזה הוא אופציה עבורי גם אם נכנסתי להריון בעצמי?
אני בדיכאון לא מבינה מדוע איני נכנסת להריון- אף פעם לא עברתי ניתוחי בטן או סבלתי מאי אילו דלקות אשר עלולות להפריע לי ולכן אני חושבת שצילום מיותר אך איני רופאה כי אם מורה בבי"ס יסודי שכ"כ משתוקקת לילד. הבטחתי לבעלי שאעשה הכול על מנת שזה יקרה גם אם זה אומר צילום רחם, IVF אנו כבר די מיואשים השאלה שלי היא האם יש סיבה ממשית לצילום רחם או היסטרוסקופיה ובכלל מה השלה הבא לזוג שעבר כבר את שלב השראת הביוץ? חשוב לציין גם מחזור סדיר כל 28 יום ובמעקבי זקיקים תמיד נמצא ביוץ עשיר
תודה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/09/2009הבירור הבסיסי לזוג המתקשה בהתעברות מצריך תשובה ל 3 שאלות.
האם האישה מבייצת?
האם הזרע פורה?
האם יש מעבר בחצוצרות?
בזוג בו האישה מבייצת ובדיקת הזרע תקינה רצוי לוודא תקינות המעבר בחצוצרות גם אם אין סיפור עבר של ניתוחים ו/או דלקות בבטן. קל וחומר בזוג שהטיפול בהשראת ביוץ והזרעה לרחם כשל יותר מפעם אחת.
ע"פ התאור שלך אני ממליץ שתבוצע הערכת מעבר בחצוצרות באחת השיטות המקובלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילו באם היה הריון ספונטני?
עינב28/09/2009תודה על המענה ד"ר טוגנדרייך!
האם צריך לברר מעבר בחצוצרות גם אם כבר היה הריון טבעי עצמאי?- חברה שעברה כמה וכמה טיפולי הפרייה אמרה "שאם נכנסתי לבד ללא עזרה חיצונית אני יכולה להיות רגועה" האם זה באמת נכון? אני מחדת פחד מוות מצילום רחם ושאר מיני הירקות אפילו מהזרעה כמעט התעלפתי
דבר שני ראיתי כי הנך מטפל בבילינסון האם אתה עורך צילומי רחם שם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברה אמרה
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/09/2009צודקת החברה שהריון תוך רחמי הוא הוכחה שלפחות חצוצרה אחת היתה תקינה בטרם ההתעברות. האם נשארה תקינה? - רק בדיקה תוכיח. חלופות לצילום רחם וחצוצרות הן : לפרוסקופיה עם הזרקת צבע (מבוצע בהרדמה ולא מוצדק לאיבחון בלבד). אולטראסאונד עם הזרמת חומר ניגוד מיוחד לאולטראסאונד או צילום רחם וחצוצרות (שכיח וזמין).
צילומי רחם וצנתורי חצוצרות מתבצעים ע"י דר' טוגנדרייך כדלקמן:
מבוטחות כללית - הרצל 34 ר"ג ימי שלישי בבוקר אין צורך בטופס התחייבות.(ניתן לקבוע ב *2700).
מבוטחות מכבי - יגאל אלון 96 ת"א הזמנת תור *3555 -אין צורך בטופס התחייבות.
בדיקות פרטיות - אסותא ת"א רחוב הברזל 20 רמת החי"ל ת"א - להזמנת תור 0507216125
לכל הקופות -בי"ח השרון רחוב קק"ל 7 פ"ת להזמנת תור 9372222 - 03 -יש צורך בטופס התחייבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בבית חולים על ידי טוגנריךנורית25/09/2009
אשמח לדעת באיזה בתי חולים דר טוגנרייך מבצע צילומי רחם ואיך ניתן לקבוע תור?
הסיבה היא שבאפשרותי לקבל טופס 17 אך לא החזר עבור צילום במרפאה בבן גוריון.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בית חולים השרון פ"ת
ד``ר דניאל טוגנדרייך25/09/2009במרפאה בבן גוריון 182 גבעתיים לא מתבצעים צילומי רחם וחצוצרות -זוהי מרפאה ולא מכון רנטגן.
צילומי רחם וצנתורי חצוצרות מתבצעים ע"י דר' טוגנדרייך כדלקמן:
מבוטחות כללית - הרצל 34 ר"ג ימי שלישי בבוקר אין צורך בטופס התחייבות.(ניתן לקבוע ב *2700).
מבוטחות מכבי - יגאל אלון 96 ת"א הזמנת תור *3555 -אין צורך בטופס התחייבות.
בדיקות פרטיות - אסותא ת"א רחוב הברזל 20 רמת החי"ל ת"א - להזמנת תור 0507216125
לכל הקופות -בי"ח השרון רחוב קק"ל 7 פ"ת להזמנת תור 9372222 - 03 -יש צורך בטופס התחייבות.
הבדיקה תבוצע רק לפי הפנייה מרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוגנדרייך ולא טוגנריך
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/09/2009טוגנדרייך ולא טוגנריך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות סתומותרונה22/09/2009
מה סיכויי ההצלחה של צינתור חצוצרות במקרה של חסימת חצוצרות עקב ניתוח פריטוניטיס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטוניטיס
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/09/2009אם החצוצרות נפגעו בגלל תהליך דלקתי זיהומי (כמו פריטוניטיס חיידקי) הסיכוי לשקמן בצנתור נמוך ויש לשקול הפריית מבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



