מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים עזים לאחר צילום רחםמורן29/07/2009
שלום וברכה!
היום עברתי צילום רחם ושכחתי לקחת משככי כאבים.
הצילום עבר בקלות יחסית ולא כאב.
לאחר הצילום התחלתי להרגיש כאבי מחזור קלים, אך, לאחר כשעה החלו כאבים עזים בבטן התחתונה, דימומים, בחילות, וחוסר יכולת לתפקד שעברו רק לאחר נטילת 2 אקמול.
עכשיו, אני מתחילה להרגיש שוב כאבים מכיון שהשפעת האקמול עומדת לפוג. האם זה נורמלי? האם יש צורך לפנות לרופא?
הבדיקה , עפ"י הבנתי, יצאה ב"ה תקינה.
תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו29/07/2009רצוי לפנות בהקדם לבדיקה לרופא מטפל\מוקד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. בהמשך לשאלתי...
מורן29/07/2009פניתי טלפונית לרופא הנשים שלי והוא אמר שתופעה זו של כאבים לאחר צילום שכיחה מאוד ויכולה להופיע עד יומיים לאחר הצילום. במידה והכאבים מתחזקים, לפנות למיון..
שאלתי היא- אני חשה מעט הקלה בכאבים, אך עדיין כל הבטן תפוסה ואיני יכולה לתפקד כרגיל.
איך אדע האם יש צורך לפנות למיון או שאלו הכאבים השגרתיים?
,
ועוד, האם ייתכן שהכאבים נובעים מזיהום? האם יכולים להיות כעת סיבוכים? אני מאוד חוששת..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
פרופ' ראול אורביטו30/07/2009הכאב אמור להשתפר עם הזמן
אם מחמיר, מופיע חום, דימום או כל תופעה כללית אחרת- יש לשוב לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. בהמשך לשאלתי...
מורן29/07/2009פניתי טלפונית לרופא הנשים שלי והוא אמר שתופעה זו של כאבים לאחר צילום שכיחה מאוד ויכולה להופיע עד יומיים לאחר הצילום. במידה והכאבים מתחזקים, לפנות למיון..
שאלתי היא- אני חשה מעט הקלה בכאבים, אך עדיין כל הבטן תפוסה ואיני יכולה לתפקד כרגיל.
איך אדע האם יש צורך לפנות למיון או שאלו הכאבים השגרתיים?
,
ועוד, האם ייתכן שהכאבים נובעים מזיהום? האם יכולים להיות כעת סיבוכים? אני מאוד חוששת..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אחרי הפלה בשבוע 21ד``ר דניאל טוגנדרייך27/07/2009
שלום אני אחרי הפלה של תאומים שבוע 21 , בבדיקה פתולגית לא נמצאה סיבה לפלה
הרופא שלי חושד בצוואר רחם מקוצר .
האם בבדיקה ניתן לראות זאת ?
קבעתי תור לבדיקה ליום ראשון הקרוב בבי"ח בני ציון בחיפה ד"ר רמי סמור מבצע את הבדיקה שם האם משהו מכיר אותו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/07/2009צילום רחם יכול להעיד על בעיה בחלל הרחם וגם על אי ספיקת צואר- במידה ורחב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
המודאגת01/10/2009צריכה לעבור צילום רחם אצל דר' רמי סמור בבני ציון, האם מישהי מכירה הייתי שמחה לשמוע חוות דעת, בדחיפות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת על דר רמי סמור
חסויה02/10/2009צריכה בדחיפות חוות דעת על דר' רמי סמור. צריכה לעבור אצלו צילום רחם. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר סמור
קרן03/10/2009שלום
אני ביצעתי את הצילום בבני ציון אצל ד"ר סמור 2/8.
הבדיקה היתה יחסית מהירה ללא כאבים רק אי נוחות ,הרופא הסביר על כל מהלך והיה נחמד
הכי חשוב להגיע יחסית רגועים ואפשר לקחת כחצי שעה - שעה לפני משכך כאבים לכל מקרה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו03/10/2009לפרטים על הצילום- דפדפי בתת מדר- שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רמי סמור
מעיין19/09/2010ד"ר רמי סמור רופא מדהים, יחס בין אישי מעולה, רגוע ומסביר הכל... פשוט תהיי רגועה את בידייים לא רק טובות אלא מצויינות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרוקופיהרונית27/07/2009
לטחר גילוי FSH גבוה 18 הרופא המליץ גם על היסטרוקופיה לאחר שיש צילום רחם תקין למה צריך זאת ?
האם ממולץ לעשות היסטרוקופיה איבחון ללא הרדמה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרקוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו27/07/2009אם צילום רחם תקין- ומאז לא עברת פעולות\טיפולים- לא ברור למה צריכה היסטרוסקופיה
כדאי שתיפני לרופא הממליץ שיסביר לך (יתכנו ממצאים אחרים שלא ציינת?!)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא טוען שרצוי גם לעשות זאת על
רונית27/07/2009מנת לדעת יותר וזה רק אחרי IVF אחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"א אני שנה וחודשיים אחרי
רונית27/07/2009לידה רגילה טיבעית ולטענתו רצוי מאוד לעשות היסטו' כדי לבדוק אם יש דברים שלא רואים בצילום .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיסטרו
פרופ' ראול אורביטו28/07/2009אכן בירור אופציונלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון חוץ רחמייעלית27/07/2009
לפני כשבועיים אובחן הריון חוץ רחמי (שנוצר לאחר טיפול IVF) הבטא עמדה על 1000 לערך ולא נצפה שק הריון ברחם או מחוץ לרחם. לאחר ירידה קלה הבטא נתקעה בסביבות ה550 בעקבות כך קיבלתי זריקת MTX ב21/7 בשעות הלילה. בדיקת הדם שלאחר מכן הראתה כי הבטא עומדת על 480 ובדיקה מהיום בבוקר הראתה כי הבטא עומדת על 450. ממה שהבנתי, ערכי הבטא לאחר הזרקת הMTX היו אמורים לרדת לגמרי.
מה אמור להיות המשכו של הטיפול ? האם אני אמורה לקבל זריקת MTX נוספת ? היכן נמצא ההריון שלא נמצא בUS באיזור הרחם/שחלות/חצוצרות ? במידה ואסרב לקבל את הזריקה (אחרי שכבר קיבלתי אחת) האם צפויים סיבוכים כלשהם ? מה יקרה במידה ואתן לערכי הבטא לרדת אט אט (כרגע יש ירידה של 40-50 כל יומיים-שלושה) עד הגעה לטווח ה-0 ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון חוץ ריחמי
פרופ' ראול אורביטו27/07/2009אנא פני לפורום העוסק בגינקולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם- רגישות ליודאילת27/07/2009
לקראת צילום רחם, הייתי מעוניינת לדעת-
כיצד ניתן להיבדק לגבי רגישות ליוד?
האם קיימת כלל בדיקה שכזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות
פרופ' ראול אורביטו27/07/2009בד"כ הרגישים מודעים (פיתחו אלרגיה למאכלים מכילי יוד, משחות ותמיסות מכילות יוד- וכו'
אם ידועה רגישות קודמת- עליך לעבור הכנה לפני צילום
אם לא ידועה רגישות- צייני זאת לפני הבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות זרעיפית27/07/2009
האם 75.000.000 כמות הזרע זה בסדר או שזה עדיין קצת נמוך להריון ספונטני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע
פרופ' ראול אורביטו27/07/2009ריכוז מעל 20 מיליון נחשב תקין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשרי לעשות צילום רחם עם הרדמה?שי27/07/2009
האם ד"ר טוגנרייך עושה צילום רחם עם הרדמה ומה זה הבלון ? איך אפשר להשיג אותו לצילום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/07/2009מרפאת דר' טוגנדריך וטלפון להתקשרות:
בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימת שחלה ימניתגל26/07/2009
שלום רב,
בצילום רחם שנעשה היום, הסתבר שהשחלה הימנית חסומה.
הזקיק המוביל מצוי בצד ימין. האם יש טעם לנסות בכל זאת הזרעה ?
ועוד שאלה:
האם טיפול הורמונאלי בגונל מאפשר זקיקים וביציות בשתי השחלות במקביל באותו חודש, וכך עשוי לנטרל את השפעת החסימה, בצד הימני, על הסיכוי להרות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכוונה לחצוצרה חסומה, לא שחלה, תודה
גל26/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי לנסות
ד``ר דניאל טוגנדרייך27/07/2009חצוצרה תקינה בצד אחד יכולה לשרת גם ביוץ בצד הנגדי.
השראת ביוץ תרופתית מגרה את שתי השחלות בו זמנית
ומאפשרת ביוץ סימולטני משני הצדדים. הסיכון -ריבוי עוברים
וגרוי יתר שחלתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדרוסלפינקס בחצוצרה השמאליתשיר22/07/2009
שלום רב,
עברתי שני הריונות חוץ רחמיים בחצוצרה השמאלית ונצפה הדרוסלפניקס גם בצילום רחם וגם בבדיקות US.
הרופא נשים טען שכנראה מסביב לחצוצרה יש הדבקויות והמליץ על ניתוח להסרת החצוצרה בלפרוסקופיה.
לאחר התלבטויות רבות החלטתי לעבור ניתוח להסרת החצוצרה.
האם לאחר הניתוח ישתפר סיכויי להרות ?
האם הדבקויות גורמות לכאבים ? מידי פעם אני מרגישה דקירות בצד השמאלי שמלוות בכאבים האם זה כתוצאה מהחצוצרה הלא תקינה?
האם כדאי לנסות עוד כמה נסיונות כדי להרות או עדיף לעבור את הניתוח.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדרוסלפינגס מפריע להתעברות
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/07/2009נוכחות נוזל בחצוצרה חסומה עלולה להפריע להתעברות.
במצב זה , אם לא משיגים הריון אחרי טיפול או שניים יש
לשקול הסרת החצוצרה הנגועה או קשירתה קרוב לרחם כך
שהנוזלים שבתוכה ינוטרלו ממגע עם הרחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמאי21/07/2009
קבעתי תור לצילום רחם במכבי בהשלום תל אביב.האם רופא/ה מבצע את הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ' ראול אורביטו21/07/2009תמיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמאי20/07/2009
האם את התשובה לצילום רחם מקבלים ישר לאחר הצילום ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' ראול אורביטו20/07/2009ברוב המקומות- כן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילום רחם-דר'טוגנדרייךחן17/07/2009
ב-14/7/09 ביצעתי במרפאתך צילום רחם לדברייך הצילום היה בסדר
תוצאות הצילום:
חצוצרה ימנית: הדגמת הפיזור הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה
מה המשמעות לכך? האם זו יכולה להיות הסיבה גם לאי כניסתי להריון?
לידיעתך אני בת 43 לאחר 3 הזרעות באיכילוב(1 במחזור טבעי, 2 ביום ההזרעה תמיכה באוביטרל
3 שימוש בגונל 6 ימים ואוביטרל, 4 שימוש בגונל 9 ימים והטיפול בוטל בעקבות חשש
לגירוי יתר והריון מרובה עוברים)
ידוע לי אחוזי הצלחה , והומלץ לי גם לעבור לטיפול IVF
חצוצרה שמאלית: הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
אין סימנים לאי ספיקות צואר הרחם. ורחם במבנה קשתי ללא פיגמי מילוי.
אודה לך על תשובתך .
חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו18/07/2009היתה חסימה ונפתחה
כעת- תקין
מומלץ לעבור ל- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוסלפינקס,salpingitisצופית16/07/2009
אני בטיפול ivfed ,באולטרה סאונד שעשיתי,נמצא מימצא שיכול להתאים לנוזל בחצוצרה.
שאלתי היא ,האם אפשר לפתוח את החצוצרה ,להוציא את הנוזל, או טיפול תרופתי ,או כל דרך אחרת לפני שרצים לעשות ניתוח לפרוסקופייה לכריתת החצוצרה?
למה הרופאים כל כך ממהרים לכרות ?אין דרך אחרת?לפני ניתוח?
בנוסף האם יש וודאות לזה שהנוזל בחצוצרה מפריע לקליטת העוברים?וכיצד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל
פרופ' ראול אורביטו18/07/2009נוכחות נוזל בחצוצרה מפחיתה את שיעור ההריון ב- 50%
במקרה IVF-ED- יש יתרון גדול בכריתת החצוצרה לפני טיפול
אין דרך אחרת לטפל בנוזל למעט בלפרוסקופיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרעה כאשר ביוץ בצד שאין בו חצוצרהשמרית15/07/2009
עשיתי הזרעה לפני שבוע. הביוץ היה בצד שמאל - שם אין לי חצוצרה. הוצאה בלפרוסקופיה. האם יתכן שחצוצרה ימין "תחטוף" את הביצית שיוצאת משחלה שמאל??? וב"ה יהיה הריון?
האם יש תיעוד רפואי לכך?
מחכה
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן הריון
ד``ר דניאל טוגנדרייך16/07/2009הניסיון מלמד שנשים עם חצוצרה אחת ושחלה אחת בצד הנגדי מתעברות.
לכן התשובה לשאלתך היא חיובית. החצוצרה "יודעת" להוביל ביצית מהשחלה
הנגדית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני במצב דומה עכשיו...
רונית19/07/2009יש לי חצוצרה ימנית חסומה והביוץ התבצע באותו צד..אני עתידה לעבור הזרעה ביום חמישי הקרוב...
מחזיקה לשתינו אצבעות
שיהיה בהצלחה ורק בשורות טובות אמן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרעה
פרופ' ראול אורביטו20/07/2009בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדומטריוזיס וצילום רחםחני15/07/2009
שלום!
אני בת 27 ומנסה להרות כשנה וחצי,עברתי שלוש הזרעות שלא הצליחו.
באולטרסאונד הודגמה ציסטה שלדעת הרופא שביצע את הבדיקה דומה לאנדומטריומה או לדרמויד.
השאלה שלי האם כאשר יש חשש לאדומטריומה ועל רקע אי פיריון מומלץ לבצע צילום רחם?
האם אנדומטריומה מעלה סיכון לחסימה בחצוצרות?
בכבוד רב
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדומטריוזיס
פרופ' ראול אורביטו15/07/2009אנדומטריוזיס מפחית סיכוי להרות, כאשר אחת מהסיבות הינה בעיה מיכנית.
אי לכך, מומלץ לבצע צילום- כחלק מהבירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
