מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם לבצע מחר צילום?דנה29/06/2009
שלום,
אני אמורה לבצע מחר צילום רחם בבוקר.
אני ביום 6 לחמוזר מחר ואין כמעט דימום.
הייתי אתמול אצל הרופאה ואמרה לי לעשות צילום אפילו שאני במחזור.
נאם אפשר לבצע צילום או לחכות לשבוע הבא?
כי שבוע הבא אני ביום 12 אחרי המחזור ממש לפני ביוץ.
בברכה,
דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009בצעי צילום לאחר וסת (ללא דימום)
הקפידי לא לקיים יחסים עד הצילום (במידה ויבוצע בשבוע הבא)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנטור בחצוצרותטל2929/06/2009
ד"ר שלום
שאלתי היא אליך , בתאריך7/6 עשיתי צילום רחם לאחר שמזה שנה וחצי אני לא מצליחה להיכנס להיריון , התוצאה : הודגם חלל הרחם בלבד עם גבולות בלתי סדירים , לא הודגם מעבר חומר ניגודי לחלל הצפק . עם התוצאה הזו נגישתי לרופא שלי והוא שלח אותי לעשות צנטור שיתבצע מחר .
מס' שאלות :
1 . האם הכאב של צנטור הוא שווה ערך לצילוםרחם ? לקחת כדור בדיוק כמו לפני הצילום ?
2 . האם זה הגיוני לשלוח אותי ישר לצנטור ??
תודה ויום טוב
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009כאב דומה, ניתן לקחת כדור כמו לפני צילום
לגבי צינטור- אם החסימה קריבנית יש מקום- אם רחיקנית (הודגמה חצוצרה ואין פיזור)- אין מקום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםנתי29/06/2009
נאמר לי כי אני אוכל לעשות צילום רחם רק בימי שלישי אצל ד"ר טוגנרייך , העניין הוא שמחר אני אהיה ביום ה - 7 למחזור (היום אני ביום ה - 6 ועדיין יש דימומים חלשים)
ובשלישי הבא אני אהיה ביום ה - 14 למחזור
מתי להגיע לבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009בצעי בשלישי הבא, ולא לקיים יחסים עד הבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין מחזור כואב מאוד לצילום רחם?בדוי28/06/2009
בתחילת החודש עברתי צילום רחם וצנתור לחצוצרה אחת, חצוצרה שניה נותרה חסומה. היום הגיע המחזור החודשי מלווה בכאבים מאוד חזקים שלא זכורים לי מחודשים קודמים, בפרט באזור החצוצרה הסתומה. האם ייתכן קשר כלשהוא בין השניים? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
פרופ' ראול אורביטו29/06/2009כנראה שלא- אולם ללא קשר- כאב חזק מהרגיל דורש בדיקת רופא נשים + סונר
כדי לשלול בעיה העלולה לגרום לכך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצת חוסר אחריות לדעתיג24/06/2009
שלום ד"ר טוגנרייך,
עשיתי אצלך צילום רחם לפני שבועיים, אבל לפני הצילום אמרתי וניסיתי לשאול, האם כדי לעשות את הצילום ברגע שיש לי הפרשות מרובות מהנרתיק (שזה סימן לדלקת), כשאתה אמרת "זה בסדר"
לאחר הצילום שוב שאלתי מה לגבי האנטיביוטיקה, ענית "אין צורך"
שבוע לאחר הצילום הרגשתי כאבים ללא חום, ואז נתנו לי אנטיביוטיקה ומסתבר שנכנס זיהום בעקבות הצילום.
למה לא להתייחס לדברי המטופלת, למה לא מציעים לא לעשות את הצילום או לפחות ישר לתת אנטיביוטיקה אחרי הצילום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ
פרופ' ראול אורביטו29/06/2009מדובר בייעוץ פרטני שלא קשור לפורום
אנא פני ישירות למרפאתו של דר' טוגנדריך להמשך בירור \ טיפול
בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחריות רבה
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/07/2009לפני כל צילום רחם מתבצע חיטוי קפדני של צוואר הרחם.
הפרשה נרתיקית אינה סיבה לא לביטול הבדיקה ולא למתן אנטיביוטיקה.
ביטול לכל אישה עם הפרשות היה גורם לביטול רב הבדיקות.
מתן אנטיביוטיקה לכל נבדקת עם הפרשה נרתיקית היה גורם לטיפול מיותר בהרבה מאד נשים עם סיבוכי האנטיביוטיקה ותופעות הלואי שלה.
כאב בטן אינו הוכחה לזיהום. ללא חם וללא תמיכה של בדיקות מעבדה ספק אם לקית בזיהום כלשהו. גם פרק הזמן הארוך (שבוע) בין הבדיקה לכאב שולל קשר אפשרי ביניהם.
בהזדמנות זו אני מאחל לך בריאות שלמה והריון בקרוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,אורלי23/06/2009
שלום,
בבדיקה שעשיתי חצוצרה שמאלית:הודגמה עם מעבר קלוש, ללא פיזור. כל השאר תקין. היום עברתי הזרעה תוך רחמית המכוונת לזקיק בצד שמאל. ביום הבדיקה ד"ר טוגנצרייך אמר שהזרע ימצא את הדרך...הלכתי הביתה בלי להבין. רופא הפריון אמר שאין זמן לעשות הזרעות רק לשחלת ימין בגלל גילי. אני מאד מודאגת מאפשרות של הריון מחוץ לרחם או סתם בזבוז זמן וכסף במקרה הטוב. אולי תוכלו בבקשה להסביר לי: 1. כיצד תגיע הביצית המופרית לרחם? 2. מה הסיכויים להריון (במעבר קלוש ללא פיזור) משחלה שמאלית ? 3. האם הממצאים מראים על חצוצרה שמאלית סתומה? המון תודה אורלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע
פרופ' ראול אורביטו02/07/2009לשאלותיך:
ביצית יכולה להאסף גם ע"י החצוצרה הנגדית וכך להגיע לרחם
הסיכויים להריון בנוכחות חסימה חצוצרתית נמוך יותר, אך קיים- והסיכוי להריון חוץ ריחמי- גדול יותר בהשוואה לנשים עם חצוצרות פתוחות (אולם עדין מרבית ההריונות הינם תוך- ריחמיים)
המימצאים מראים על סבירות מוגברת לבעיה חצוצרתית
נא פני לרופא מטפל להמשך בירור\ טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אולטראסאונדרונה23/06/2009
ד"ר שלום,
בבדיקת אולטאסאונד נמצא רחם מוגדל עם רקמה לא הומוגנית-מה זה אומר? .יש לציין שיש לי מיומה די גדולה ברחם ממנה נלקחה ביופסיה לפני שנה ונמצאה תקינה.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיומה
פרופ' ראול אורביטו23/06/2009אנא פני לפורום המתאים העוסק בבעיות גינקולוגיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,התבלבתי בפורום...
רונה23/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיזמון אידיאלי לצילום רחם: עוד שאלהטלי23/06/2009
שאלה נוספת - מהן ההכנות לפני הצילום? (צום, עירנות וכו')?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנות
פרופ' ראול אורביטו23/06/2009אין הכנות מיוחדות
כדאי לא לאכול "ארוחה כבדה" לפני
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזמון
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/06/2009עדיף לבצע בטרם ביוץ (אחרי וסת בשבועיים הראשונים מתחילתו)
אין צורך בצום
יש להמנע מיחסי מין בין הוסת לבדיקה.
אופציה- משכחי כאבים כמו נקסין,אופטלגין,אקמול -כחצי שעה טרם הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון אידיאלי צילום רחםטלי23/06/2009
לפני הזרעה, האם התיזמון האידיאלי לצילום רחם הוא אחרי מחזור ולפני הביוץ (שבו, ב"ה, תתבצע ההזרעה)? אם לא אז מתי הזמן הכי טוב לצילום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו23/06/2009התיזמון האידאלי, בדיוק כפי שתיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין לפני צילום רחםפרח23/06/2009
מבקשת לדעת מה הסיבה לכך שאסור לקיים יחסי מין לפני צילום רחם.
על מה בעצם האיסור - על חדירה? על הימצאות זרע? או משהו אחר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסור
פרופ' ראול אורביטו23/06/2009האיסור קיים- כדי למנוע אפשרות של הריון- ואז "הקרנת" העובר בצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעת בדיוק איך מתבצע צילוםיפית22/06/2009
רחם ואיזה סיכונים יש בזה? אני אמורה לבצע צילום במחזור הבא שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום- איך, מתי ועוד
פרופ' ראול אורביטו22/06/2009מדובר בבדיקת הדמייה המתבצעת באמצעות מכשיר שיקוף.
הנבדקת עוברת שיקוף של האגן (בו ממוקמים הרחם והחצוצרות)
הגניקולוג המבצע מזרים לרחם חומר ניגוד על מנת שניתן יהיה לראות
את הרחם והחצוצרות בשיקוף. (ללא חומר הניגוד הרחם והחצוצרות "שקופים" ולא יודגמו בשיקוף).
מטרת הבדיקה בעיקר לוודא מעבר תקין בחצוצרות. באופן משני מתקבל מידע גם על תקינות
מבנה הרחם.
יש לבצע הבדיקה בעיתוי כזה שאנחנו בטוחים שהאישה לא מעוברת.
לא ניתן לבצע בזמן הווסת ממש.
אם הבדיקה בוצעה בטרם הביוץ אין מניעה ולנסות להתעבר בסמוך ואחרי הצילום.
לגבי סיבוכים, מצורף הפירוט- כפי שמצוי בטופס ההסכמה מדעת, ושאת אמורה לחתום עליו לפני הצילום.
לציין ולהדגיש שהסיכוי לסיבוכים הינו קטן מאוד (אחוזים בודדים, ולסיבוכים ה"רציניים" עוד פחות)
"צילום רחם נעשה לצורך אבחון פגמים ברחם ובחצוצרות במקרים בהם קיים ליקוי פוריות דהיינו, אי
יכולת להרות או לשמור על ההריון. לצורך ביצוע הבדיקה נעשה שימוש במכשיר התופס ומקבע את צוואר הרחם. דרך צוואר הרחם מוחדרת צינורית שדרכה מזריקים חומר ניגוד רדיוגרפי המכיל יוד. לאחר מכן נעשה שיקוף רנטגן ומספר צילומי רנטגן.
בעת ביצוע הבדיקה העיקרית צפוי בדרך כלל כאב באגן ובבטן (עקב התכווצות הרחם) שנמשך בדרך כלל זמן קצר לאחר ביצוע הפעולה, וכן יתכן שיופיע דמם נרתיקי בכמות לא משמעותית.
כמו כן, יתכנו הסיכונים והסיבוכים ההבאים לרבות: זיהום, התלקחות מחודשת של דלקות אגן כרוניות,
תגובה אלרגית בדרגות שונות לחומר הניגוד, ובמקרים נדירים ניקוב הרחם. כמו כן, במקרים נדירים של זיהום קשה או ניקוב הרחם במהלך הבדיקה יתכן ויתעורר הצורך לנקוט בפעולות תיקון לצורך הצלת חיים או למניעת נזק גופני, לרבות פעולות כירורגיות שלא ניתן לצפותם לפני הבדיקה בודאות או במלואם, לרבות הצורך, לעיתים רחוקות,לכרות את הרחם".
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםדנה22/06/2009
שלום,
ד"ר נהרי קלריס הפנתה אותי לצילום רחם אצל ד"ר טוגנרייך.
הריון ראשון היה עם דימומים ולא מצאו את הסיבה לדימום.
נולר ילד בריא ב"ה והכל בסדר.
אנו מנסים להוות כבר כמה חודשים.
ד"ר קלריס מתעקשת על הבדיקה, טוענת אולי חסום שם משהו עכשיו.
האם הבדיקה מסוכנת? אני שומעת כל מיני דברים לא נעימים על הבדיקה.
כמו כן, איך אני מגיעה לד"ר טוגנרייך-ששמעתי שהוא מצויין?
תודה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו22/06/2009צילום רחם, באופן יחסי- לא "מסוכן"- דפדפי בפורום ותמצאי פרטים על הצילום
לתורים לד"ר טוגנדרייך- ראי פרטים בראש העמוד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
דנה22/06/2009תודה רבה על התשןבה המהירה.
בנוסף, מתי כדי לבצע את הבדיקה אחרי מחזור לפני?
אני מתחילה מחזור שבוע הבא ב-28.6 כדי שבוע אחרי?
תודה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיזמון
פרופ' ראול אורביטו22/06/2009אחרי וסת, ולא לקיים יחסים עד הצילום בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרערונית21/06/2009
שלום רב!
בעלי ביצע בדיקת זרע ולפני ששם אותה במעבדה, הוא שם את הזרע במקרר..האם זה יכול לגרום לכך שזה הרג את תאי הזרע?כי הבדיקה יצאה לא תקינה...
אשמח לתשובתכם..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע
פרופ' ראול אורביטו21/06/2009יכול להזיק
אין משמעות לתוצאה
יש לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת...
רונית21/06/2009קודם כל תודה רבה על תשובתך המהירה
כשהבאנו את הבדיקה למעבדה(לאחר שהכוסית היתה כ 20 דקות במקרר)
אז הרופאה אמרה שהזרעים מתים. היא לא רואה תנועה בכלל...זה ממש הלחיץ אותנו ולכן רציתי לוודא שזה אכן בגלל שהזרע היה במקרר...
אנחנו בכל מקרה נחזור על הבדיקה עוד חודש חודשיים...
דרך אגב-חשוב לי לציין שלפני מספר חודשים, הוא ביצע בדיקת זרע ראשונית אצל רופא הנשים שלי-במעבדה אצלו בקליניקה והבדיקה יצאה בסדר,66% היו בתנועה והוא שלח אותנו לבדיקה מקיפה יותר הכוללת גם מורפולוגיה ורציתי לוודא שההבדלים שיצאו בים הבדיקות אכן נבאו מכך שהזרע היה במקרר
(אנחנו מנסים להרות כשהב ללא הצלחה...)
שוב תודה מראש
אני קצת לחוצה..אז מצטערת על השאלה הארוכה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
פרופ' ראול אורביטו21/06/2009לא ברורה השאלה
אם התכוונת לכך שהמקרר פגע באיכות, התשובה- כנראה שכן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטהנלי20/06/2009
שלום רב,
אני 3 שבועות אחריי גרידה.
ביום חמישי הרופא נשים גילה ציסטה בגודל 4 ס"מבשחלה שמאלית ואמר שאין בזה שום דבר חריג ופשוט להיות במעקב. אמר שכנראה זה יצא עם המחזור.
האם עדין יכול להיות ביוץ משחלה ימנית? או שזה אומר שאם יש ציסטה אז לא יהיה ביוץ כלל מכיוון שכבר היה ביוץ בשחלה שבה נוצרה הציסטה?
הרופא אמר שאם לא אקבל מחזור עוד 3 שבועות לחזור אליו ולקבל תרופא לזירוז מחזור.
האם זה שיש ציסטה זה אומר שתהיה לי בעיה להכנס להריון? או שאין מה לדאוג כי יכול להיות ביוץ מהשחלה השנייה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
פרופ' ראול אורביטו20/06/2009אנא פני לפורום העוסק בפוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם, דימום קל וכאבים בבטןדנה19/06/2009
שלום רב,
בת 30, לא היו הריונות.
אני 8 ימים לאחר צילום רחם (לקראת הזרעות, בעקבות בעיה בזרע של בן זוגי).
4 ימים לאחר הצילום היה דימום קל (דם טרי ואדום מאוד).
מאז הצילום, הבטן התחתונה שלי נפוחה (ממש חודש חמישי), כואבת ורגישה, וזה פשוט לא עובר, עד כדי כך שאני משתגעת!!!
הייתי אצל גניקולוג שלאחר אולטרסאונד ובדיקה וגינלית (תנועה של צוואר הרחם ללא כאב), קבע שלא מדובר בדלקת. לא נבדקו מדדים של דלקת, אך בוצע בדיקת דם. הערכים של lymphocytes היו 3.5 (כשהמקסימום הוא 3) ו - neutrophils היו 6.1 (כשהמקסימום התקין הוא 6).
מה המשמעות של בדיקות הדם?
האם נדרשות בדיקות גניקולוגיות נוספות ע"מ לשלול זיהום או דלקת?
מה לעשות???
אנא עיזרו לי, זה מציק וכואב ואני מודאגת מחרדה מהאפשרות שנגרם לי נזק.
תודה מראש!
דנה
פרט נוסף שאולי רלוונטי - עברתי לפני שנה קוניזציה בעקבות CIN 2-3. מאז, הפאפ יצאו תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
פרופ' ראול אורביטו19/06/2009עקב המשכות הכאב, עליך לפנות בהקדם לבדיקה חוזרת ולנהוג עפ"י הנחיות הרופא הבודק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)