מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חצוצרה חסומה?שרון09/05/2009
אם החצוצרה השמאלית שלי "מעט חסומה" והיתה הפריה אז הביצית לא תוכל לנדוד לרחם וז יהיה הריון חוץ רחמי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה חסומה
פרופ' ראול אורביטו09/05/2009לא בהכרח
ברגע שיש חסימ מלאה, זרע לא פוגש ביצית דרך הצד הסתום- אין הפריה ואין הריון
בחסימה לא מלאה, תתכן הפריה והשרשה בחצוצרה הפגומה (הריון חוץ ריחמי).
מאידך תתכן קליטה של הביצית ע"י החצוצרה הנגדית ואז תתיכן הפריה והריון
לגבי הריון מחוץ לרחם- באופן כללי שכיח יותר בנשים עם העיות מיכניות (חסימות) לעומת אלה ללא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מתנצלת אבל לא הבנתי את תשובתך
שרון09/05/2009איך אפשרי שהביצית תופרה מהחצוצרה השנייה התקינה, כאשר הביוץ היה בכלל מהחצוצרה ה"מעט חסומה". בעצם אני שואלת- החודש בייצתי מצד שמאל, ששם החצצוצרה המעט חסומה, האם ייתכן שהזרע יצליח לעבור אבל הביצית לא ואז היא תשאר שם ויהיה הריון חוץ רחמי?תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצית
פרופ' ראול אורביטו09/05/2009יתכן ביוץ מצד אחד (יציאת ביצית) וקליטתה ע"י החצוצרה הנגדית
החודש בייצת משאל, שם החצוצרה המעט חסומה:
יתכן והזרע יפגוש את הביצית אם יש מעבר (אפילו קטן), יפרה אותה וישתרש (בחצוצרה או אפילו ברחם).
יתכן גם שהביצית תלוקט ע"י החצוצרה הנגדית, תפגוש זרע וכנ"ל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שרון09/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות אחרי גרידהדנה08/05/2009
לפני כחודש עברתי גרידה בשבוע 9 עקב הפלה נדחיית (שק הריון ללא קוטב עוברי, הריון ראשון) וקיבלתי את המחזור אחרי 26 ימים מהגריידה ואני אמורה לבייץ בעוד כשבוע ורוצה לדעת כמה דברים:
1. האם ניתן לנסות שוב להכנס להריון אחרי מחזור אחד מהגרידה או שזה מעלה את הסיכוי התפתחות לא תקינה של העובר?
2. קראתי בהרבה מקומות באינטרנט שצריך לעשות בדיקת בטא כדי לוודא שהבטא התאפסה וכן אולטראסאונד לוודא שאין שאריות הריון וכו' אך הרופא שלי אומר שאין צורך ואני מאוד לחוצה מכך...
האם אכן אין צורך?
3. עברתי השבוע צילום רחם כי היה חשד במהלך הגרידה למחיצה ובפענוח כתוב שהרחם תקין, האם יש צורך בבדיקה אחרת נוספת או שצילום רחם מספיק כדי לשלול בוודאות את קיום המחיצה?
אם היו שאריות מההריון או משהו לא תקין בעקבות הגרידה היו רואים את זה בצילום?
אני לחוצה מלהכנס שוב להריון בלי לדעת שהכל תקין אחרי הגרידה, האם ללכת לרופא אחר להיבדק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת
פרופ' ראול אורביטו08/05/2009מדווח על עליה בשיעור הפלות אם נכנסים להריון במחזור העוקב לגרידה (אולם יש גם לא מעט הריונ ות תקינים)
מומלץ\מקובל להיבדק לאחר גרידה (לאחר קבלת וסת ראשונה), לבדוק שהכל בסדר ואין שארית
מחיצה היו אמורים לראות בצילום- אם כי בדיקת ה- GOLD STANDARD הינה היסטרוסקופיה.
קיימת בדיקת לא פולשנית, שגם מהימנה והיא אולטרסאונד תלת מימד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחםעדי07/05/2009
מדוע לא מקבלים פענוח גם בכתב ורק על גבי תקליטור שיהיה ניתן לדעת את התוצאה עוד לפני ההליכה לרופא?
אני במתח ורוצה לדעת מה התוצאות ולא יכולה לחכות עד התור לרופא ומהצילומים לא הבנתי כלום.... :-(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכבי באינטרנט
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/05/2009ניתן לצפות בתשובה הכתובה באתר מכבי באינטרנט.
אם אין לך ססמת כניסה תוכלי לקבלה בכל סניף מכבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנדרייךלחוצה07/05/2009
הבוקר עשיתי אצלך צילום רחם ונאמר לי ע"י האחות המלווה שכשאקום ינזל לי היוד ולכן לשים תחבושת. אכן נזל יוד כשקמתי וממה שראיתי הוא היה נוזלי מאוד אך כשהלכתי לשירותים אחרי כשעה יצא לי לתוך האסלה לא מעט דם, האם יתכן שזה היוד או שיתכן מצב שבו יש דימום אחרי צילום רחם כיוון שהנוזל היה אדום ומאוד סמיך כך שלא נראה לי שזה היוד.
האם יש צורך להיבדק? אני אחרי מחזור אבל הוא הסתיים לגמריי, אתמול היו רק הפרשות חומות והבוקר כבר לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום אחרי צילום רחם.
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/05/2009בזמן הבדיקה צוואר הרחם נחשף ל"טראומה" קטנה היכולה לעורר דמם טרי למספר שעות.
אם הדימום נמשך בצורה קשה (כמות יותר גדולה מווסת) - יש לפנות לבדיקה.
בד"כ הדימום הופך להפרשה ונעלם תוך יום יומיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לבנות בפורוםסופי07/05/2009
איך מגיעים לטוגנדרייך במושלם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעברי למכבי
סופי07/05/2009ביולי אפשר לעבור למכבי.
שם הוא זמין גם ברגיל וגם בזהב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשרה06/05/2009
עשיתי היום צילום רחם ויש משהו שאני לא מבינה ואשמח לקבל עליה תגובה: רשום דרך חצוצרה ימנית אשר נראה מעט מעובה בחלקה הדיסטלי? מה הכוונה בזה האם יש לי בעיה בחצורה הימינית והיא סתומה? האם נראה שאני צריכה לעבור צינטור ע"מ לשחרר אותה? אשמח לקבל תגובה בהקדם
בתודה מראש - שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחבה
פרופ' ראול אורביטו06/05/2009מעובה חלקה הדיסטלי, הכוונה כנראה מורחבת. אם מאוד, יכול לרמז על הפרעה במעבר. האם קיים מעבר\ פיזור? אם כן, אזי שכנראה אין חסימה
עליך לפנות עם הצילום לרופאך המטפל- על מנת שינסה להבין\ להסביר למה התכוון הרופא שביצע את הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםרוני06/05/2009
שלום
עשיתי צילום רחם ורציתי להבין את התוצאות , נאמר שם "חלל רחם בגודל רגיל מילוי , הומגני במנח קידמי יתר. חצוצרת עדינת עם מעבר חופשי לחלל הצפק .
מה שמטריד אותי זה -מנח יתר- מה זה אומר? חצוצרת עדינות ?
בתודה מראש רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רציתי להוסיף
רוני06/05/2009במהלך הבדיקה בהתחלה לא ראו את החצוצרה השניה הוא הוסיף עוד נוזל ועוד ובסוף כן היה מעבר .
רציתי לדעת היום אני צריכה לטבול היה לי מעט דימום והפרשה חומה . הרופא אמר שזה יכול היות ואני לא צריכה לספור 7 נקיים שוב ,השאלה היא מותר לקיים יחסי מין היום (לא בטחה שיהיה לי חשק ) אבל האם מותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום
פרופ' ראול אורביטו06/05/2009לא הייתי ממליץ לקיים יחסים בנוכחות דימום לאחר צילום
תמתיני שיחלוף ואז..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח
פרופ' ראול אורביטו06/05/2009צילום תקין
הכיפוף הינו מנח הרחם- אינו מהווה בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום אחרי גריידהאילנית06/05/2009
אני אחרי גריידה (הפלה נדחיית של הריון ראשון) והרופא שביצע אותה אמר שהוא חושד בקיום של מחיצה ברחם, הוא אמר שיש לבצע היסטרוסקופיה ואילו הרופא המטפל שלי אמר שיש לבצע צילום רחם ואם אכן יהיה חשד בצילום נעשה אולטראסאונד תלת מימדי,
1.איך אדע מי מהם צודק? למה בעצם צילום עדיף יותר מהיסטרוסקופיה?
2. למרות הנחיית הרופא שעשה את הגריידה וכל מקום שקראתי באינטרנט שצריך לעשות אולטראסאונד אחרי המחזור לבדוק שהרחם תקין ואין שאריות הריון וכו' הרופא שלי אמר שאין צורך, מה לעשות? האם כשאעשה צילום רחם יוכלו לראות גם את מצבו של הרחם במקום בדיקת האולטראסאונד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום לעומת היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו06/05/2009שניהם צודקים
צילום נותן מידע על החלל וגם החתותרות
היסטרוסקופיה נותנת מידע "הכי מדויק" על החלל ללא מידע על החצוצרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - לחוצה
אילנית06/05/2009אתה אומר שהיסטרוסקופיה נותנת מידע הכי מדויק על החלל כשזה מה שצריך לבדוק ולא החצוצרות, הסיבה לטענתו של הרופא שלי שאני צריכה לעשות צילום היא שבהיסטרוסקופיה אי אפשר לדעת אם נכנסים לחלל אחד או שניים??? הרופא שלי נחשב למומחה בפוריות ואחד הטובים וגם הרופא שעשה את הגריידה הוא מומחה בתחומו אז אם היה חושב שאי אפשר בהיסטרוסקופיה לאבחן מחיצה לא היה ממליץ על כך אז אני ממש לא יודעת מה לעשות, האם יכול להיות שבצילום יפספסו אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלחץ מבלבל
ד``ר דניאל טוגנדרייך06/05/2009כנראה לא הבנת כראוי את הסברי רופאייך.
היסטרוסקופיה היא הבדיקה הנכונה והמדוייקת להערכת חלל הרחם, בה גם ניתן לקבוע אם יש מחיצה או לא וכן מידע רב נוסף על תקינות החלל.
היסטרוסקופיה לא מאפשרת קביעה ודאית על המעבר בחצוצרות ולקביעה זו יש לבצע צילום רחם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיצה בהיסטרוסקופיה
ד``ר דניאל טוגנדרייך06/05/2009כך נראית מחיצה בהיסטרוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר טוגנדרייך ושאלה נוספת
אילנית07/05/2009המטרה של הבדיקה אצלי היא שלילת החשד למחיצה שעלה במהלך גריידה ולא תקינות החצוצרות כי הייתי בהריון והעובר לא התפתח ולכן עשיתי גריידה והרופא בוודאות אמר לי שבהיסטרוסקופיה אי אפשר לדעת לאן נכנסים אם זה לשני חצאים אבל בינתיים אעשה כמו שאמר צילום. האם גם בצילום ניתן לראות מחיצה בוודאות ולהעריך את גודלה או שבכל מקרה אצטרך לעשות גם היסטרוסקופיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיצה
פרופ' ראול אורביטו08/05/2009היסטרוסקופיה יותר מהימנה מצילום רחם לאיבחון מחיצה
ניתן לוותר על שניהם ולבצע אולטרסאונד תלת-מימד- שהינה בדיקה לא פולשנית ומקנה אינפורמציה מהימנה על נוכחות מחיצה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד צילום רחםדפי05/05/2009
שלום,
אני בת 36, מנסה להרות למעלה משנתיים (הדבקויות ברחם, רירית דקה). מטופלת מספר חודשים אמצעות טיפולי פוריות.
שאלתי היא כזו, קראתי שניתן לקבוע צילום רחם לפחות 5 ימים ממועד תחילת המחזור. האם ניתן, במטרה לא ל"הפסיד" חודש טיפולים (בדרך כלל הטיפול אצלי מתחיל ביום 4 למחזור) לקבוע תור לצילום רחם, לאחר שנערכה בדיקת BETA ונשללה האפשרות להריון (הבדיקה מבוצעת 14 ימים לאחר הזרעה ואוביטרל). מדובר בתקופה שבה עדיין קיימת השפעה של תמיכת הקרינון (חלון זמן של 3-4 ימים ממועד בדיקת ה- BETA).
דפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009ראי תשובתינו לרינת מהיום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרינון
דפי07/05/2009שלום,
קראתי את התשובות שניתנו לשאלותיה של רינת (מלפני יומיים ומהיום). בהקשר זה אני אחדד את שאלתי:
האם ניתן, במטרה לא להפסיד חודש טיפולי פוריות (הטיפול מתחיל ביום ה- 4 למחזור), לקבוע צילום רחם לתקופה שממועד קבלת BETA שלילית (שבוצעה 14 ימים לאחר הזרעה) ועד להופעת המחזור (מדובר בחלון בן 3-4 ימים הנובע מהשימוש בקרינון)?
להבנתי, הרעיון של אי קיום יחסי מין עד לצילום הרחם הוא על מנת לוודא שלא יהיה הריון המושפע מהחומר הנוגד והריון בכלל, כך שברגע שאפשרות להריון נשללה בבדיקת BETA שבוצעה 14 ימים לאחר הזרעה עיקרון הרצף הנ"ל נשמר.
דפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו08/05/2009עדיף לבצע לאחר קבלת הוסת , ולאחר השלת רירית הרחם
ולא בחלון שתיארת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - דפי
דפי08/05/2009מה הסיבה לכך?
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרירית
פרופ' ראול אורביטו09/05/2009אם הרירית מעובה בהשפעת התמיכה, קפליה יבלטו לחלל ויודגמו כאי סדירות- ואז מתחילה מסכת בירורים מיותרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות היסטרוסקופיהשרון05/05/2009
בהיסטרוסקופיה להוצאת שארית שליה נמצאה מחיצה קטנה, ונכתב בחצוצרות: " פיה ימנית תקינה, פיה שמאלית מעט מוסתרת" הרופא לא אמר כלום אבל זה מדאיג אותי מה זה אומר? זה בסדר שהיא מוסתרת? כדאי לבקש צילום רחם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיה
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009מוסתרת- יכול להעיד על חסימה של הפתח
יש מקום לפנות לרופא מטפל- ולשקול לאור היכרותו איתך את הצורך בצילום רחם- על מנת לוודא "פתיחות" החצוצרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך: ממה יכולות להיות הידבקויות ?
שרון05/05/2009האם מהגרידה? כי מחצוצרה זו בייצתי והריתי, אז זה יכול להיות רק מאחר כך . אבל אולי זה שהוא כתב "מעט" מעיד על חסימה חלקית ? מה עושים עם חצוצרה חסומה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקויות
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009יתכן מגרידה, מדלקת.. וכו'
ניתן לפתוח ע"י צינטור חצוצרות\היסטרוסקופיה ניתוחית או מתעלמים וממשיכים בטיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםרינת05/05/2009
נאמר לי כשקבעתי תור לצילום רחם שהתור צריך להיות עד היום ה- 14 מהמחזור, הרופא שלי אמר לי בין היום ה-5 ל-13, האם יש משמעות לזה שזה צריך להיות מהיום החמישי מעבר להפסקת הדימום? כיוון שקיבלתי ביום שבת וביום רביעי יש לי צילום רחם וזה יוצא היום הרביעי למחזור אם אני סופרת נכון אבל מבחינת דימום לא יהיה לי כי המחזורים שלי בני יומיים עד 3 ימים פשוט אחרי זה לא אוכל ולא רוצה לדחות את הצילום למחזור הבא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009צילום מבוצע לאחר וסת (עם הפסקת הדימום) ותיאורטית ניתן לבצע עד הדמם הבא בתנאי שלא מקיימים יחסים
בד"כ מומלץ לבצע בין- תום הדימום לביוץ- אם נדחה, עדין ניתן לבצע בתנאי שלא קיימת יחסי מין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רינת06/05/2009מחר יש לי את התור לצילום הרחם והיום בבוקר עוד היו לי הפרשות חומות של סוף מחזור במידה וגם מחר יהיו זה נורא או שאפשר לעשות את הצילום בכל זאת? זה מסוכן אם לא הסתיים לגמרי או שיש סיבה אחרת לכך שצריך לחכות שהדימום יסתיים לגמרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו06/05/2009רצוי לבצע ללא וסת בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר טוגנדרייך שלוםעידית05/05/2009
שלום רב,
קיבלתי הרבה המלצות עליך וראיתי שמספר הטלפון שלך מופיע בתשובות שלך כאן ואני מניחה שזה המספר של המזכירה שלך לתיאום תורים ולא מספרך הישיר ולכן התקשרתי על מנת לקבוע תור ורק רציתי להשב את תשומת לבך שלאחר נסיונות לא מעטים לתפוס אותך/ה שהיתה שיחה ממתינה או שלא היה מענה, המזכירה כנראה ענתה ועוד לא הספקתי לומר שלום וכבר אמרה לי "תתקשרי שוב" וניתקה, לא ברור לי מתי להתקשר שוב והייתי שמחה אם לפחות לא נתנה לי להשחיל מילה אז לפחות שלא היתה מנתקת לי את הטלפון בפרצוף בלי לומר אפילו שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009לעידית שלומות
מטרת הפורום הינה לענות על שאלות בנושא הפורום ולא להתכתב עם דר' טוגנדריך בנושאים אישיים
אנא תפתרי את בעיתך מול דר' טוגנדרייך מבלי לערב את גולשי הפורום (במס' הטלפון המצוי בפורום)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיצה ברחםשרון04/05/2009
בהיסטרו נמצאה מחיצה קטנה. עברתי גרידה עקב עובר שהפסיק להתפתחבשבוע 8 אחרי שהיה דופק משבוע 6. הרופא חושב שזו לו הסיבה להפלה אבלח אני לא שקטה ומפחדת להרות שוב. שאלתי היא האם ניתן לראות את נפח וגודל המחיצה באולטרסואנד תלת מימד ואם זה יעיל לפני שאני עושה צילום רחם. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלת מימד
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009סונר תלת מימד יכול לזהות את גודל המחיצה
אין קשר בינו לצילום רחם
במקרה שלך- צילום רחם נועד לבחון את מצב החצוצרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך":מה הקשר לחצוצרות?הרי היה הריו
שרון05/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009במידה שנשלחת לצילום- כפי שהבנתי מפניתך, אזי זו מטרתו
אחרת אין צורך בצילום רחם- כיוון שהיסטרוסקופיה מהוה את הבדיקה הכי אמינה להערכת חלל הרחם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנדרייךדנה04/05/2009
הופנתי ע"י הרופא המטפל שלי לעשות צילום רחם והוא אמר לי לעשות אצלך, הוא נתן לי הפניה למכון רנטגן אך אינני יודעת באיזה מהם אתה נמצא, אני חברה בקופת חולים מכבי אשמח אם תוכל לכתוב לי באיזה מהמכונים באיזור המרכז אתה נמצא שאוכל לתאם תור לצילום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם במכבי
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/05/2009מבצע ב"מכבי השלום" רחוב יגאל אלון 98 ת"א בניין B קומה 3.
תור ניתן לקבוע בזימון תורים מכבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה קטנה נוספת
דנה04/05/2009האם ניתן לקבוע כבר להשבוע או שזה מסוג התורים שנקבעים מהיום לעוד כמה שבועות? פשוט נאמר לי לעשות את הצילום בין היום החמישי ל-13 למחזור ואני לא רוצה לחכות עוד מחזור כי אם הכל תקין ארצה לנסות כבר בביוץ הקרוב שוב להכנס להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא דחוף
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/05/2009לא מדובר בבדיקה דחופה ולכן עדיף לזמן תור מסודר.
אם לתחושתך או לבקשת רופאך יש דחיפות - ניתן
להגיע כ- "בדיקה מוספת" עם סבלנות ולתאם מראש
עם מזכירתי 0505621467 (מדובר בהקצאה של 2 בדיקות
בכל ססיה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמכבי השלום מלאים
הילה04/05/2009כך שזה אומר שאצטרך לחכות עוד חודש למחזור הבא ואכן זה לא דחוף מבחינה בריאותית אך אני כל כך רוצה להיות אחרי ולעשות מה שצריך ולא לחכות בלחץ עוד חודש, אם אקבע דרך המזכירה שלך זה דרך מכבי גם? היכן יתבצע הצילום אם כן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור לגבי רופא פרטינילי04/05/2009
שלום!
אני חברת קופ"ח כללית ורציתי לברר, במידה ואני בוחרת להיות מטופלת אצל רופא פרטי שאינו עובד עם הכללית, למעט עלות הבדיקה והייעוץ, כיצד מתבצע תהליך המעקב לגבי א.ס ובדיקת דם? האם הוא מכניס אותי דרך מרפאת הקופה, האם באופן פרטי? במידה והוא מחליט על הזרעה, מי מבצע בד"כ? הרופא הפרטי? והאם הרופא הפרטי גובה בד"כ תשלום נוסף על ביצוע הזרעה או א.ס?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא פרטי
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/05/2009בד"כ קופות החולים מבקשות הפניות ממוחשבות מטעמן.
אם רופאך הפרטי מבקש בדיקות מקובלות/שגרתיות אין
בעיה בד"כ להמירן בהפניות ממוחשבות אצל רופא המשפחה או
אצל רופא הנשים בקופה.
לגבי הזרעה - להערכתי אם הרופא הפרטי יציידך בהפנייה מתאימה
ניתן לארגן הטיפול בקופה. לתשומת ליבך הזרעה מתבצעת ע"י גניקולוג
בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)



.jpg)