מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הידרוסלפינקס******aya***08/07/2009
דר' ראול אורביטו איש יקר!
אבקש את דעתך הכללית לגבי הידרוסלפינקס -חסימה של חצוצרה שמאלית אשר לא ניתן לזהות שחלה מרוב שהיא נפוחה וחולה ועוד יתכן הדבקויות. חשוב לציין שעברתי 2 לפרסקופיות על רקע מכאני זה ובשתיהן פתחו את החסימה ומעבר בדוגלס היה תקין מיד לאחר ביקורת שאחרי הניתוחים בשיטה הסגורה.
אחרי טיפולים הורמנליים בנסיון להרות ומחזור IVF כשלו כל הנסיונות הקצרות ושוב על אותו הרקע.
היום אני מועמדת להסיר את החצוצרה אולם חוששת מאופן השיטה.
נאמר לי שעקב הדבקויות יש קושי בשיטה הסגורה ויש לשקול בכובד ראש בשיטה הפתוחה.
למיטב ידיעתי היום יש פריצת דרך בשיטה הלפרסקופית ובתחום האנדוסקופיה ואני תוהה חוששת ודואגת מפתיחת בטן שמהווה לא מעט סיכונים זיהומים וטראומה לגוף ולנפש.
שאלתי על פי נסיונך כשיש ממצא פתלוגי הידרוסלפינקס חצוצרה מנופחת 6*5 ס"מ קושי בלזהות שחלה בנפרד וחשד להדבקויות והיסטוריה של 2 לפרסקופיות קודמות מה היצע האלטרנטיבות ?
תוכל לשפוך מעט אור באפלה שאני נמצאת.
חשובה לי מאוד חוות דעתך בעניין. אנוכי בת 41 ללא ילדים . פרופיל הורמנלי גבולי ורצוני להיות אמא.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעתי
ד``ר דניאל טוגנדרייך09/07/2009יתכן ולפרוסקופיסט מנוסה ומיומן יצליח לבצע הניתוח בלפרוסקופיה.
בכל מקרה עלייך לדעת שלפעמים אין מנוס מלעבור לניתוח פתיחת בטן -החלטה המתקבלת בזמן הניתוח עצמו.
מקובל להסיר חצוצרה עם נוזלים בתוכה או לחילופין לבטל המעבר בינה לבין הרחם ע"י קשירה או צריבה - אם טיפול IVF אחד או שניים לא צלחו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לבצע צילום רחם?מיכל08/07/2009
שלום,
אני בת 31.5 ומייבא מנות זרע מחו"ל כאשר כל מנת זרע עולה 2500 ש"ח.
רופא פריון שפתח לי התיק ענה לי כי אין צורך לבצע צילום רחם לפני תחילת ההזרעות לאור גילי הצעיר יחסית.
שאלתי היא האם כדאי לבצע לפני תחילת ההזרעות צילום רחם ע"מ לבדוק אם קיימת בעייה בחצוצרה או שמא להתחיל הזרעות באופן רגיל.
אני שואלת מאחר וכל מנת זרע עולה מאוד יקר ואני חוששת "לבזבז" הזדמנויות שבעצם יכשלו במידה וקיימת בעייה.
כמו כן מה הסיכונים בביצוע צילום רחם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו08/07/2009צילום רחם מהווה חלק מבירור אי פוריות ומבוצע לפני או במהלך טיפולי הפוריות.
במקרה הספציפי שלך, ובעיקר לאור עלויות מנות הזרע- יתכן ויש מקום להקדים את ביצוע הצילום
לגבי הצילום:
מדובר בבדיקת הדמייה המתבצעת באמצעות מכשיר שיקוף.
הנבדקת עוברת שיקוף של האגן (בו ממוקמים הרחם והחצוצרות)
הגניקולוג המבצע מזרים לרחם חומר ניגוד על מנת שניתן יהיה לראות
את הרחם והחצוצרות בשיקוף. (ללא חומר הניגוד הרחם והחצוצרות "שקופים" ולא יודגמו בשיקוף).
מטרת הבדיקה בעיקר לוודא מעבר תקין בחצוצרות. באופן משני מתקבל מידע גם על תקינות
מבנה הרחם.
יש לבצע הבדיקה בעיתוי כזה שאנחנו בטוחים שהאישה לא מעוברת.
לא ניתן לבצע בזמן הווסת ממש.
אם הבדיקה בוצעה בטרם הביוץ אין מניעה ולנסות להתעבר בסמוך ואחרי הצילום.
לגבי סיבוכים, מצורף הפירוט- כפי שמצוי בטופס ההסכמה מדעת, ושאת אמורה לחתום עליו לפני הצילום.
לציין ולהדגיש שהסיכוי לסיבוכים הינו קטן מאוד (אחוזים בודדים, ולסיבוכים ה"רציניים" עוד פחות)
"צילום רחם נעשה לצורך אבחון פגמים ברחם ובחצוצרות במקרים בהם קיים ליקוי פוריות דהיינו, אי
יכולת להרות או לשמור על ההריון. לצורך ביצוע הבדיקה נעשה שימוש במכשיר התופס ומקבע את צוואר הרחם. דרך צוואר הרחם מוחדרת צינורית שדרכה מזריקים חומר ניגוד רדיוגרפי המכיל יוד. לאחר מכן נעשה שיקוף רנטגן ומספר צילומי רנטגן.
בעת ביצוע הבדיקה העיקרית צפוי בדרך כלל כאב באגן ובבטן (עקב התכווצות הרחם) שנמשך בדרך כלל זמן קצר לאחר ביצוע הפעולה, וכן יתכן שיופיע דמם נרתיקי בכמות לא משמעותית.
כמו כן, יתכנו הסיכונים והסיבוכים ההבאים לרבות: זיהום, התלקחות מחודשת של דלקות אגן כרוניות,
תגובה אלרגית בדרגות שונות לחומר הניגוד, ובמקרים נדירים ניקוב הרחם. כמו כן, במקרים נדירים של זיהום קשה או ניקוב הרחם במהלך הבדיקה יתכן ויתעורר הצורך לנקוט בפעולות תיקון לצורך הצלת חיים או למניעת נזק גופני, לרבות פעולות כירורגיות שלא ניתן לצפותם לפני הבדיקה בודאות או במלואם, לרבות הצורך, לעיתים רחוקות,לכרות את הרחם".
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה לא תקינה והריונות אקטופיםשיר07/07/2009
ערב טוב,
אני אחרי לידה אחת תקינה בקיסרי הריון טבעי הלי דה היתה לפני שנתיים וחצי.
שנה אחרי הלידה נקלטתי להריון שהתברר כהריון חוץ רחמי בחצוצרה השמאלית
9 חודשים לאחר מכן שוב נקלטתי להריון חוץ רחמי חוזר באותה חצוצרה.
הסתבר בבדיקת US שיש הדרוסלפינקס בחצוצרה השמאלית.
טופלתי בשתי הפעמים בזריקת MTX ובמעקבי בטא ולא דברו איתי על ניתוח בבית חולים להסרת החצוצרה. היום אני יודעת שהייתי צריכה להתעקש אבל הייתי אז מבולבלת ומפוחדת.
האם כדאי להסיר את החצוצרה הלא תקינה בלפרוסקופיה או לנסות שוב להקלט להריון ואז להחליט אם כדאי ניתוח או לא. באוגוסט שנה שעברה ביצעתי צילום רחם שהראה שהחצוצרה השמאלית חסומה והשניה תקינה עם מעבר תקין. רחם תקין.
האם יש תקווה?
מה כדאי ועדיף מבחינתי ניתוח או לא?
מה עדיף מבחינתי מה הפתרון הכי טוב ואידיאלי אני בת 37 ורוצה הריון נוסף.
מצד שני פוחדת שוב מהטראומה שעברה עלי.
אשמח לכל עצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת חצוצרה עם הידרוסלפינגס
ד``ר דניאל טוגנדרייך08/07/2009אם תצליחי להתעבר עדיין רב הסיכויים שההריון יהיה ברחם. יחד עם זאת את בסיכון יתר להשנות הריון חוץ רחמי.
ממליץ להמנע מניתוח. בשלב מוקדם בהריון לוודא מיקומו. (אולטראסאונד). אם חלילה יתברר שההריון חוץ רחמי יתכן ויש לשקול הסרת החצוצרה כטיפול מועדף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בהרדמהחסויה07/07/2009
שלום
1.
הופנתי לבצע צילום רחם ואנני מסוגלת לבצע זאת ,האם אתם מכירים מקום שמבצע זאת בהרדמה ?אפילו פרטי .
2.מדוע אסור לקיים יחסים לפני הבדיקה ?מאחר וראיתי שרשמו עקב הזרע ,האם זה נכון ?או שאפשר לקיים יחסים אבל בלי חדירה ?או בלי לגמור בפנים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה
פרופ' ראול אורביטו07/07/2009צילום לא מבוצע ללא הרדמה, ניתן לבצע היסטרוסקופיה אבחנתית עם צינטור חצוצרות בהרדמה (מבוצע בתה"ש)
לגבי- יחסי מין לפני צילום- אסור, כדי להימנע מהאפשרות של צילום לאחר התעברות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרדמה מקומית וסדציה
ד``ר דניאל טוגנדרייך08/07/2009אני מבצע צילומי רחם בבית חולים השרון כשבמידת הצורך מבוצעת הרדמה מקומית וסדציה (טשטוש ללא הרדמה ממש). לקביעה 9372222 -03 .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר טוגנדרייך האם אתה מבצע גם לפרס
נחמי07/10/2009קופיות?
אם יש בחצוצרה אחת מעט נוזל והיא ככל הנראה מפריעה לקליטת עוברים בהפריות כושלות,מה עדיף,להוציאה או לקשור אותה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההידרוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו08/10/20092 האופציות רלבנטיות-
תלוי במימצאים במהלך ניתוח ושיקול דעתו של המבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות סותרותילנה07/07/2009
שלום רב
לפני חודשיים עברתי צילום רחם בשיבא כשבתוצאות היה רשום: " חלל רחם תקין, מעבר דו"צ תקין, משמאל רושם לפיזור, מימין הפיזור מוגבל, צוואר תקין"
רופא הפוריות המטפל אמר (על פי תמונות מהדיסק) שההחצוצרה הימינית חסומה (בחלק הרחוק שלה) וגם שהנוזל מצטבר. המלצתו היתה לעבור לIVF.
ביקשתי חוו"ד שניה אצל פרופ' המתמחה בפוריות , אולם הוא לא רק ששלל הצטברות נוזל בחצוצרה אלא גם את האפשרות לחסימה טוטאלית שלה. מבחינתו בחצוצרה ישנו מעבר אם כי יותר איטי מאשר בחצוצרה השניה.
השאלה שלי: למי להאמין? אני יודעת שהבדיקה אינה אמינה ב 100% אולם איך תתכן סתירה כזאת בממצאים? האם אולי יש צורך לעבור את בדיקה שוב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ' ראול אורביטו07/07/2009כנראה שתיאלצי לפנות עם הדיסק- לרופא שלישי בלתי תלוי, המתמצא בצילומי רחם- כדי לקבל חוו"ד שלישית- ופוסקת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לגבי תוצאות צילום רחםרויטל02/07/2009
שלום רב,
ביצעתי צילום רחם שאלו ממצאיו:
* רחם במבנה תקין
* מילוי לא הומוגני של חלל הרחם
* מעבר ופיזור משני הצדדים.
רציתי לשאול מה משמעות התוצאות בדגש על ה"מילוי הלא הומגני".
בתודה מראש,
רויטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילוי
פרופ' ראול אורביטו02/07/2009יש לפנות לרופא מטפל עם דיסק הצילום כדי לבחון האם מדובר בבעיה טכנית או פגם מילוי (כמו פוליפ\ שרירן) הדורש התיחסות נוספת (כמו סונר\ היסטרוסקופיה)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לבדיקת סונר של חלל הרחםרויטל רויטל02/07/2009
שלום.
שאלתי מחולקת בעצם לשני חלקים:
א. האם בכל מקרה של גילוי פוליפ לא ממאיר ברחם, יש לנתח? אני מעוניינת לעשות טיפול פוריות של הזרעה. האם הכרחי לעשות זאת?
ב. בעבקבות התנגדותי לניתוח נשלחתי לבדיקה: סונר תלת מימד של חלל הרחם. למה כל ככך קשה לקבל אישור לבדיקה זו? לא קיבלתי טופס 17, ולא מצליחה לברר היכן אפשר לקיים את הבדיקה באופן פרטי אפילו. אשמח לתשובות.
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ
פרופ' ראול אורביטו02/07/2009הימצאות פוליפ מפחיתה את הסיכוי להרות
חשיבות ההיסטרוסקופיה הינה גם באיבחון- לוודא שזה פוליפ וגם בטיפול- להסיר אותו
לגבי סונר- נא להפנות את השאלה לקופ"ח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחםלילך01/07/2009
תוצאות הצילום
מילוי לא הומוגני של חלל הרחם. פגם מילוי בקרן שמאל.
חצוצרה ימין- מעבר תקין, פיזור מופחת.
חצוצרה שמאל- פיזור קלוש.
אינטרוזציה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו02/07/2009עליך לפנות לרופא מטפל עם הצילום ולשקול המשך בירור (צורך בהיסטרוסקופיה) ואופן טיפול
השראת ביוץ והזרעות או הפריוה חוץ גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת,עייפות וכאבי ראש לאחר צילוםדנה01/07/2009
שלום,
עשיתי צילום רחם אתמול ב-30.6.09
אני מרגישה מאתמול עייפות,סחרחרות וכאבי ראש חזקים ולא עובר לי.
אני לוקחת אופטלגין ולא עוזר לי בכלל.
מה כדאי לעשות?
ד"ר טונגרייך ביצע את הצילום והיה בסדר.
אבל כואב לי עדיין הראש.
אני בד"כ בריאה.
תודה דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
פרופ' ראול אורביטו02/07/2009נא לפנות למוקד\רופא מטפל לבדיקה בהקדם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילום רחם שניטל2930/06/2009
היי ד"ר
כמו שרשמתי לך אתמול , היום הגעתי למרפאה וד"ר טוגנדרייך היה אמור לבצע צינתור , רק שליפני זה הוא העדיף לעשות צילום רחם (זה השני שלי החודש ) ורק אז לקבוע עם לצנתר או לא .. לאחר הצילום שחייבת לציין שמאוד כאב לי לא כמו בפעם הראשונה , הוא אמר , שהכול תקין ואף רשם לי בממצא : רחם במבנה תקין , ללא פיגמי מילוי , ושיש מעברים ופיזור תקינים בשתי החצוצרות , שאלתי היא אליך : הכיצד לא הצליחו לראות זאת בצילום רחם הראשון ???ופתאום הכול עכשיו פתוח ? האם זה הגיוני ?????
תודה על תשובתך
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009יתכן
לעיתים יש התכווצות שריר בפתח החצוצרה המונעת מעבר- והפעם השתחרר
או פקק רירי- שנשטף בצילום השני
כעת- הכל תקין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסת לאחר צילום רחםלחוצה30/06/2009
בחודש אפריל עברתי צילום רחם אשר במהלכו נעשה ניסיון לצנתר את החצוצרה הימנית. אולם ללא הצלחה. בחצוצרה נוצר נוזל. לאחר הטיפול קיבלתי אנטיביוטיקה. מאז הוסת שונה ממה שהייתה עד כה. היא בהירה יותר. אני חשה כאבים כאילו "פעילות" בצד ימין ולאחרונה גם בצד שמאל.
בכל פעם ניגשתי לרופא המטפל אשר טען כי גם באולטרסאונד וגם בבדיקה גניקולוגית אין כל ממצאים. בפעם האחרונה אמר כי יתכן שהחצוצרה מתמלאת בנוזל ומתרוקנת במהלך הוסת ולכן כך הוא נראה.
האם יתכן הדבר?
האם יכול להיות שהוסת שונה כי כתוצאה מצילום הרחם נפגעה גם השחלה ולמעשה אין ביוץ?
אני מאוד מוטרדת מעניין זה כי מתחילה בקרוב טיפולי פוריות.
מודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר חשוב
לחוצה30/06/2009בבדיקות ביתיות לביוץ קיבלתי תשובות שליליות. האם יתכן כי הדובר נובע מהלחת הנפשי שבו אני נמצאת? יש לי שני ילדים ולפני פחות משנה הייתי ברהיון שהסתיים בשבוע 8
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009יתכן
אולם כדי לברר- יש לפנות לרופא לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009יתכן שהנוזל מתרוקן
כדאי להיבדק בזמן כאב- ולראות אם קיים אז נוזל שאמור להסביר כאב
צילום- לא אמור לפגוע בשחלה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית לאחר צילום רחםדפנה30/06/2009
האם יש מניעה מלבצע פעילות גופנית מייד לאחר ביצוע צילום רחם ? (באותו יום)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009אם הצילום עבר ללא אירועים חריגים\ צורך בתרופות ואת חשה בטוב - אזי תיאורטית אין מניעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטרופםרינת30/06/2009
שלום.
אני נוטלת מזה כשלושה חודשים אסטרופם כל חודש 3 פעמים בימים הראשונים של המחזור
אך ללא הועיל ראוי לציין שהכדורים ניתנו בעקבות פספוף בביוץ (אישה דתית - טבילה במקווה)
האם להמשיך על אותה מתכונת או לחזור אל הרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטרופם
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009לחזור לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לטרוסקופיהרונית30/06/2009
שלום רב!
בעלי ואני מנסים להרות מזה כשנה, ללא הצלחה
ביצעתי צילום רחם והסתבר שיש לי חצוצרה ימנית חסומה ופגם מילוי בפונדוס ליד החצוצרה הימנית
הייתי אצל רופא שהמליץ לי לבצע לטרוסקופיה וברצוני לשאול מספר שאלות:
מה הסיכוי להכנס להריון ללא ביצוע הניתוח?
האם במצב הנוכחי אני מבייצת אחת לחודשיים?
אולי עדיף לעשות הזרעה במקום הניתוח?
אני קצת חוששת מהניתוח..הבנתי שנכנסים דרך הבטן ונשארת צלקת...
אני פשוט לא יודעת אם למהר לעשות את הניתוח או להמתין ולנסות טבעי/הזרעות
אשמח לחוות דעתכם המקצועית
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009שאלותיך מצוינות אולם מאוד ספציפיות ואמורות להתייחס אליך ולמצבך הפרטני
אנא פני שוב לרופא המטפל ודייני איתו את הנושא כפי שפירטת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך...
רונית01/07/2009כמובן שאפנה לרופא המטפל אבל מאחר ושמעתי עליך רבות..אשמח לקבל את חוות דעתך לגבי ביצוע הלטרוסקופיה, והאם ניתן להרות ספונטנית עם חצוצרה אחת..אני פשוט לא יודעת אם לבצע את הניתוח או להמתין..השאלה אם יש למה להמתין....אני לא ממש יודעת כיצד להתנהל..קצת מבולבלת ולחוצה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רונית01/07/2009האם אתה ממליץ לבצע צילום רחם נוסף?ייתכן והיתה טעות באבחנה?יש סיכוי שזה קורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו02/07/2009לגבי שאלתך אם ניתן להרות עם חצוצרה אחת- התשובה היא כן, אם כי בשיעור נמוך יותר בהשוואה לנשים עם 2 חצוצרות פתוחות
לגבי צורך בהמשך בירור- שוב, עליך לפות לרופא עם הצילום (או לחוו,ד רופא אחר), ובהתאם לצילום וסיפורך ניתן להמצליץ לך על דרכי בירור\טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה פרוקסימלית בחצוצורה הימניתגלית29/06/2009
שלום רב,
עברתי היום צילום רחם והתוצאות הן:
גודל, צורה ומיקום תקינים.
אין פיגמי מילוי.
חצוצורה שמאלית תקינה.
חצוצורה ימנית לא הודגמה-
מה זה אומר? אשמח אם תסביר לי.
בנוסף, היה כתוב שיש חסימה פרוקסימלית מימין.
שוב, אשמח אם תסביר לי מה זה וכיצד מטפלים בזה.
בתודה מראש,
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו01/07/2009מדובר בחסימה במעבר בין הרחם לחצוצרה
הבעיה ניתנת לעיתים קרובות לטיפול ע"י צינטור חצוצרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



