מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לד"ר טוגנדרייךמורן11/05/2011
האם יש ימים נוספים מלבד ימי שני בהם אתה מקבל מטופלות לצילום רחם דרך קופ"ח כללית- במרפאה ברמת גן? האם יש מרפאה נוספת אליה אפשר לפנות על מנת לקבל תור אצלך? (יש לי תור ב- 23/5 בר"ג)
ושאלה נוספת - המחזור שלי הקדים בכמה ימים (מעולם לא קרה קודם, תמיד איחר) וכעת על פי חישוב הימים - "נופל" על הביוץ - האם זה אומר שהמחזור הזה כבר "אבוד" מבחינתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו15/05/2011המחזור לא אבוד, פשוט לא לקיים יחסים עד הצילום
לגבי פגישה עם דר' טוגנדרייך, נא לפנות למרפאתו, פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך17/05/2011מבצע גם:
בימי חמישי מרפאת זמנהוף ת"א
ימי שלישי בי"ח השרון פ"ת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - הודעה לכל הנבדקותעדי11/05/2011
שלום לכולן,
לפני כשבוע עברתי צילום רחם (בפעם השניה בחיי).
זוהי חוויה מאוד לא נעימה ואפילו כואבת.
חבל שהרופאים המפנים או הפקידות שקובעות את התור לבדיקה לא מתריעים על כך.
אם את הולכת לעבור צילום כזה אנא ממך קחי משככי כאבים כחצי שעה לפני הבדיקה.
אני לקחתי שני אלגוליזין פורטה וזה עשה את העבודה אך עדיין כאב לי (8 מתוך 10 בסולם הכאב). בפעם אחרת לפני מספר שנים לקחתי נר נקסין ושני דקסמול. אז רק היתה תחושה של אי נוחות.
אחרי בתור היתה אישה שכנראה לא לקחה שום משכך וצעקותיה נשמעו למרחוק.
אם עזרתי לפחות לאישה אחת לעבור את הבדיקה הזו ללא כאבים, אני מרוצה.
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - הודעה לכל הנבדקות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו15/05/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - הודעה לכל הנבדקות - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך17/05/2011אין לנו מכשיר למדידת כאב. תחושת הכאב היא סוביקטיבית ואנשים שונים מדווחים על רמת כאב שונה לאותו גרוי עצמו. צילום רחם נסבל היטב ע"י מרבית הנשים גם ללא טיפול מקדים בתרופות משכחות כאבים. יחד עם זאת אין מניעה לקחת כ 30 דקות טרם הבדיקה תרופה לשיכוך כאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדאי לבצע שוב צילום רחםליאת ש11/05/2011
הי,
לפני כ-6 שנים עברתי גרידה בשבוע 9 לא נכנסתי להריון שנה ורק לאחר צילום רחם נקלטתי מיד להריון ספונטני (כל שאר הבדיקות היו תקינות|).
אחר כך עוד הריון ולידה טבעיים.
כעת לא נכנסתי להריון כשנה כל הבדיקות היו תקינות עברתי חודש שעבר צילום רחם ושוב נכנסתי החודש להריון שלצערי הסתיים עקב אי התפתחות ועברתי שאיבה בשבוע 6.
כעת חוששת שלא אצליח להיכנס שוב להריון. אולי נסתם משהו כי כבר פעמיים נקלטתי להריון רק אחרי צילום רחם.
מה הסיכוי שמשהו נסתם בשאיבה בלבד ללא גרידה? האם כדאי לבקש שוב צילום רחם או, שצילום רחם מלפני חודש שהיה תקין מספיק טוב והסיכוי שמשהו נסתם מהשאיבה שהיתה לי הוא קטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי לבצע שוב צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו15/05/2011יתכן שהחצוצרות "יסתמו", אבל בסבירות קטנה
לא מקובל לחזור על צילום רחם, בפער כל כך קטן
בכל מקרה, עליך לפנות לרופא פוריות להמשך טיפול, ושקילת צורך בבירור נוסף בהתאם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי לבצע שוב צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך17/05/2011רק אם לא תתעברי מספר חודשים יש לשקול חזרה על צילום רחם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם!מושי09/05/2011
לכל הבנות !!!!!
צילום רחם זה ממש לא בדיקה כואבת!!!!
כל העניין זה להיות רפויה .... לא להיות לחוצה לשתף פעולה עם הרופא וזה ילך מהר יותר!
אם אני עברתי את זה כל אחת מכן יכולה..
נכון שהבדיקה לא ממש נעימה אבל זה בכלל לא מה שעשו ממנה... לא ישנתי ימים לפני הבדיקה...וחבל כי זה לא היה שווה את זה!!
נ.ב. לא יודעת כמה זה עזר אבל לקחתי משכך כאבים לפני שעה ועוד אחת חצי שעה לפני הבדיקה...
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם! - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/05/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי צילום רחםמורן08/05/2011
האם לאחר צילום רחם ניתן להמשיך ביום עבודה רגיל או שמומלץ על מנוחה?
הייתי שמחה לדעת על מנת להתארגן בהתאם בעבודה שלי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/05/2011ניתן לחזור לעבודה (בתנאי שלא פיזית)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםענבל08/05/2011
אני בת 37 + 1 ולאחר הזרעה טבעית כרגע צריכה לעבור צילום רחם....
שאלתי עפ"י הדעה הרווחת קיים עלייה בסיכוי להיקלט לאחר צילום רחם שאמור לפתוח סתימות קלות במידה ויש. במידה ובעלי ואני ננסה להיכנס שוב להריון רק כעבור 3 חודשים מכיוון שאנו נאלצים להמתין עוד חודשיים בהמלצת הרופאים כי נדבקתי לפני 4 חודשים ב - CMV.
האם יש לזה משמעות מבחינת התזמון של צילום הרחם או שלבצע בסמוך לנסיונות החוזרים ?? אודה לתשובה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
ענבל09/05/2011מקווה שלא שכחתם אותי עדיין ממתינה לתשובה תודה :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/05/2011בצעי צילום רחם כשמתאפשר, עוד חודש
העליה בשיעור ההריון (קטנה), נמשכת מס' חודשים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
ענבל09/05/2011סליחה לא ממש הבנתי את התשובה.
אני יכולה לבצע את הצילום כבר עכשיו יש לי הפנייה השאלה האם זה יהיה אפקטיבי עבורי במידה ואתחיל לנסות שוב רק בעוד חודשיים ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/05/2011אפקטיבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה לד"ר טוגנדרייךנועה06/05/2011
אתמול עברתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך.
היה ממש לא כואב, אפילו לא טיפה!!
תודה רבה לד"ר טוגנדרייך שהיה עדין ונחמד!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה
פרופ' ראול אורביטו08/05/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרהירית05/05/2011
שלום
בבדיקת אולטראסאונד וגינלי שביצעתי היום
משמאל קונגלומרט המורכב ברובו מלולאות חצוצרה עם נוזל בתוכה
לא מודגמת בנפרד שחלה
לא הודגמה זרימת דם חריגה בממצא
לא הודגם נוזל בחלל בדוגלאס
האם מדובר בחצוצרה סתומה? האם חייב ניתוח או ניתן להשאיר חצוצרה 1 חולה או לא רצוי
אני בת 40 ללא לידות קודמות וכמובן שרוצה
מה עליי לעשות מודאגת מאוד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/05/2011מדובר קרוב לודאי בחצוצרה "סתומה" רחיקנית
ניתן לנתח, או לחליפין, מה שמקובל בארץ, להחיש טיפולי הפריה, ואם לא תהרי לאחר 1-2 מחזורי IVF, אזי להםנות לניתוח כריתת חצוצרה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה
ירית08/05/2011תודה רבה על התשובה
רציתי לשאול בבקשה אם חצוצרה 1 יכולה להדביק את השניה
ואם אפשר להתחיל קודם בהזרעות
הייתי רוצה לבוא אלייך לבדיקה אתה מקבל רק באופן פרטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/05/2011ניתן להתחיל הזרעות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה
ירית09/05/2011מה הסיכוי יהיה להכניס להיריון באופר טבעי.?
תודנ וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה
ירית08/05/2011ועוד שאלה קטנה
מה זה חצוצרה סתומה" רחיקנית
סליחה ותודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/05/2011סתימה בקצה המרוחק מהרחם, כלומר, לא ניתן ל"פתוח" בצינטור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישה מאד לכאבאלמונית05/05/2011
אני לא מסוגלת בכלל לסבול כאב. אני רוצה לעבור את צילום הרחם בהרדמה כללית. האם אפשרי? היכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישה מאד לכאב - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/05/2011נסי לבדוק האם האפשרות קיימת ב"אסותא" תל אביב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחם, אני לא שקטה...ויקטוריה04/05/2011
שלום לרופאים, אשמח להתייחסותכם לגבי תוצאות צילום רחם.
חלל הרחם בגודל, צורה ומיקום תקינים. אין פגמי מילוי.
שתי החצוצרות תקינות עם מעבר ופיזור תקין של חומר הניגוד לחלל הצפק.
יש לציין שפיזור חומר ניגוד משמאל הוא כלפי מעלה.
בצילום עצמו שרואים בדיסק, הפיזור משמאל קטן משמעותית יותר מהפיזור שהיה בצד ימין. וכאן מתחילה "הבעייה".
הרופא שביצע את צילום הרחם אמר שכיוון שהיה פיזור, למרות שכלפי מעלה, אז מבחינתו צילום הרחם תקין.
הרופא השני שעובד לצידו בקופת חולים (לא נכח בצילום עצמו) ראה את הבדיקה לאחר כשבוע (בדיסק, עם תמונות של פחות חומר מפוזר) אמר שלא תקין.
למי מהרופאים להאמין? האם חצוצרה אחת שלי אכן לא תקינה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח צילום רחם, אני לא שקטה... - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/05/2011החצוצרה אכן "פתוחה", אולם הפיזור כלפי מעלה יכול להעיד על הדבקות תוך- ביטנית
מעשית, מתייחסים כתקין וממשיכים בטיפולי פוריות כמקובל, בידיעה שקיים חשד לפקטור מיכני (חסימתי)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, ד"ר!
ויקטוריה08/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ביןם השמיני של המחזורשלי01/05/2011
שלום רב
קבעתי צילום רחם ביום השמיני של המחזור , לרוב אני מסימת את המחזור ביום ה7 האם זו אמורה להיות בעיה? האם זה יפריע לצילום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם ביןם השמיני של המחזור - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/05/2011אם אין וסת- אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צילום רחם הכרחי?סיגל30/04/2011
האם כדאי או הכרחי לעשות צילום רחם לפני טיפולים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם צילום רחם הכרחי? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/05/2011לא, נתון לשיקול דעתו של רופא מטפל
פרטים נוספים, ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם או היסטוסקופיה אבחנתית?בר 2829/04/2011
שלום אני בת 28 לפני כ- 10 שנים עברתי הפלה טבעית שאחריה לא נבדקתי ולפני 9 שנים עברתי הפלה מלאכותית. מנסה להיכנס להיריון במשך 5 חודשים ללא הצלחה ומעוניינת לעבור בדיקות שיכולות לבדוק את תקינות הרחם. רציתי לשאול איזה בדיקה חשובה יותר לי (לפי ההסטוריה שלי) ואם שניהם מה נהוג לבצע קודם לכן.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם או היסטוסקופיה אבחנתית? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/04/2011בד"כ מתחילים מצילום רחם
אולם כדאי לפנות ולהתייעץ עם רופא נשים מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
בר 2801/05/2011במידה ורופא הנשים המטפל שלח אותי תחילה לצילום רחם האם יש סיבה לכך??? מניין לו שאין לי הידבקויות שגורמות לי לא להיכנס להיריון או מחיצה ומדוע ההשערה הראשונית קשורה לבעיה שניתן לראות בצילום הרחם???
בנוסף רציתי לשאול האם ניתן לעשות את 2 הבדיקות הללו שבוע אחר שבוע ואיזה בדיקה היא יותר מסוכנת מבחינת הסיכונים לקרע ברחם וכדומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/05/2011מתחילים מצילום כי מקנה אינפורמציה גם על החצוצרות וגם על הרחם
מחיצה- ניתן לזהות גם בצילום ואפילו באולטרסאונד
2 הבדיקות מסוכנות באותה מידה
פירוט ומידע נוסף ניתן לקרוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם לאחר הריון חוץ רחמי אחדיעל29/04/2011
אני בת 28, נכנסתי להריון מיד לאחר הפסקת גלולות. הריון זה התגלה כחוץ רחמי (ללא סיבה ידועה) וטופל במטוטרקסט. עברו 3 חודשים מאז הטיפול ובכוונתי להתחיל לנסות להרות שוב. אני יודעת שרופאים לא ממהרים לשלוח לצילום רחם אחרי הריון חוץ רחמי אחד ושהסיכוי להריון תקין הוא גבוה, אבל אם יש סיכוי כלשהו שצילום רחם יאתר בעיה האם לא כדאי לבצע אותו בכל מקרה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם לאחר הריון חוץ רחמי אחד - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/04/2011ניתן לבצע על מנת לבחון את תקינות החצוצרות ( בעיקר זו שהכילה את ההריון)
אולם רצוי להיוועץ ברופא נשים מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה קטנה לדר טוגנדרייךטניה29/04/2011
שלום דוקטור
ביצעתי צילום רחם לפני כשנה הובחן שתקין אך אני חוששת,משום שמאז היו2 הריונות לא תקינים ,אחד מהם מחוץ לרחם..האם אפשר להגיע אליך לקבלת חוות דעת שניה על פי הצילום? האם תוכל לתת לי את הדעה שלך גם בכתב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה קטנה לדר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/04/2011לייעוץ ע"י ד''ר דניאל טוגנדרייך נא לפנות למרפאתו: רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)