מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד"ר טוגנדרייךנתי02/08/2011
האם אתה מקבל גם במכבי ראשון לציון (ברוטשילד 15)?
עשיתי תור ולא היה ברור מי הרופא שמבצע את הצילום.
תודה רבה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו03/08/2011לשאלות אישיות לדר' טוגנדרייך-
ראי - מדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת חצוצרהאדי01/08/2011
ב2007 עברתי ניתוח מיומוקטומיה. אחרי ניתוח בצילום רחם ראו שהחצוצרות חסומות, כניראה מהניתוח. כשלוש שנים מנסה להרות בIVF.אין לי ילדים. לפני כשנה היה לי הריון מחוץ לרחם בחצוצרה. בלפרוסקופיה החצוצרה הוסרה. נישארה חצוצרה אחת חסומה. מעוניינת לעשות פתיחת חצוצרה. כי בIVF ממשיכה ולא ניקלטת להריון. האם אפשרי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת חצוצרה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/08/2011אם החצוצרה לא הודגמ בצילום רחם (חסימה קרובה לרחם) ניתן לנסות לפתוח בצנתור. כדאי קודם לכן לראות בדו"ח הניתוח בו כרתו חצוצרה אם יש התיחסות למצב החצוצרה הנותרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טונגנרייך-שאלה לגבי שיטת צילוםאחת01/08/2011
שלום לך,
יש לי אלייך תור ליום חמישי הקרוב.
רציתי לדעת מהי השיטה שבה את העובד ,האם אתה עובד עם בלון הליום וצינורית גמישה?
בנוסף,איזה משכך כאבים אתה ממליץ לקחת חצי שעה לפני ,אדוויל זה מספיק טוב?
אשמח למענה,אני די לחוצה.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התור אליך הוא באסותא אם זה משנה...
אחת01/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתור אליך הוא באסותא אם זה משנה... - תגובה
פרופ' ראול אורביטו01/08/2011שאלות אישיות לד"ר טוגנדרייך- ראי במדור שאלות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר טונגנרייך-שאלה לגבי שיטת צילום - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/08/2011אני מתאים את השיטה למקרה. ברב המקרים Sliding Salpingograph -אביזר המאפשר ביצוע אטראומטי של הבדיקה. אם יש צורך משתמש בבלון (מכאיב יותר). בד"כ אין צורך במשכחי כאבים. אין הבדל בשיטת הביצוע בין המקומות השונים ובין אם הבדיקה מבוצעת באופן פרטי, במימון קופ"ח או במימון חברת הביטוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!אפשר שאלה נוספת?
מודאגת01/08/2011אני מגיעה אלייך אחרי שנה שאנחו מנסים להכנס להריון יש לנו ילד אחד מהריון ספונטני ומהיר מאוד,לפני 5 שנים.התגלה בעיה של זרע חלש מאוד -בכל הפרמטרים.
אצלי הכל תקין הורמונלית .והלידה שעברתי היא לידה רגילה ולא בניתוח קיסרי
אני בת 30 הוא 39 ,עשינו גם הזרעות שלא צלחו ואנחנו מופנים לIVF
נשלחתי לצילום רחם כחלק מהרוטינה לקראת טיפול.
האם בעינייך המקרה שלנו מצדיק צילום רחם?
האם זה לא מיותר ויכול להיות מסוכן (אני מודה שקראתי על חוייות מזעזעות של בנות)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםעינת28/07/2011
שלום רב,
תוצאות צילום הרחם מופיע כי מבנה הרחם תקין.
מימין מודגם מעבר ופיזור רק לאחר ניפוח בלון והזרקה בלחץ.
משמאל מודגמת הרחבה קלה של החצוצרה, מעבר ופיזור מודגמים רק בהזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה.
מה פשר התוצאות? האם אוכל להיכנס להיריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/07/2011סה"כ תקין
קיימת הרחבה קלה משמאל- אולם כיוון שהמעבר והפיזור תקינים, קרוב לודאי חסר משמעות.
ניתן להיכנס להריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהרוני26/07/2011
שלום,
עברתי הזרעה לפני 13 ימים וקיבלתי היום מחזור. (הייתי אמורה לקבל ביום חמישי)
הרופא נתן לי הפניה לצילום רחם והצלחתי להשיג תור רק ל 8/8 וזה יוצא ביום ה 14 אחרי המחזור. האם ניתן לעשות צילום רחם ביום ה 14? מצטערת אבל לא הצלחתי להבין מהשאלות הנפוצות אם כן או לא...
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו28/07/2011כן, בתנאי שלא תקיימי יחסי-מין עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם- לד"ר טוגנדרייךמחכה25/07/2011
שלום רב, איך ניתן לקבוע אצלך תור לצילום רחם, דרך הכללית?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם- לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו25/07/2011כל הפרטים במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקשרתי לשם ונאמר לי שאין תורים
מחכה25/07/2011(התקשרתי לבי"ח השרון, והם אמרו לי שגם להם וגם בבלינסון אין תורים)
השאלה היא האם יש מקום נוסף שניתן לקבוע תורים, פשוט קיבלתי הפנייה אתמול, לגבי צילום שאני צריכה לעשות בשבוע הבא, ואני לא יודעת לאיפה עוד ניתן להתקשר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקשרתי לשם ונאמר לי שאין תורים - תגובה
פרופ' ראול אורביטו25/07/2011ניתן ליצור קשר עם מרפאתו של ד"ר טוגנדריך- ולברר אופציות נוספות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הצלחתי לקבוע תור
מחכה25/07/2011אני צריכה תור לשבוע הבא ואני מאוד רוצה לבצע את צילום הרחם אצל ד"ר טוגנדרייך, בגלל שגם ככה אני חוששת מהבדיקה הזאת...
ניסיתי לדבר עם זמנהוף ועם הבתי חולים ולא היה להם תור לשבוע הבא.(לבתי חולים אין תורים בכלל) ניסיתי להתקשר למרפאה שלו, אבל מכיוון שאני מהכללית הבחורה שם לא נתנה לי מענה.
איזה דרך יש לי לנסות להשיג תור? האם יש טעם לנסות להמתין ולקוות שיתפנו תורים?
תודה רבה לך על הגתובה המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הצלחתי לקבוע תור - תגובה
פרופ' ראול אורביטו26/07/2011נסי שוב במוקד זימון תורים בקופ"ח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני הייתי במצבך
פוסט טראומה28/07/2011התקשרתי לד"ר דניאל טוגנדרייך לפלאפון האישי 0505323357 והוא אמנם קבע לי למכון של הכללית ברמת גן. אז סליחה מד"ר טוגנדרייך שאני נותנת את הפלאפון שלך אבל הוא זמין באינטרנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקשרתי לשם ונאמר לי שאין תורים - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/08/2011קופ"ח כללית - הרצל 34 רמת גן ימי ב 0800
קופ"ח מכבי - יגאל אלון 96 ת"א ימי ה 0700
כל הקופות - בי"ח השרון פ"ת יש לקבוע תור ב 03-9372222 יש להצטייד בטופס התחייבות (17).
אסותא ת"א - במימון עצמי או חברות ביטוח לתאום 0546661111
מדובר בבדיקות המבוצעות ע"י ד"ר דניאל וגנדרייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם- לד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/07/2011ימי ב הרצל 34 ר"ג 0800 .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה יש תור לצילום רחם ביום ג'?יעל24/07/2011
שלום,
הופניתי לצילום רחם ע"י רופא הפוריות שלי. את החודש הנוכחי כבר "פספסנו" וברצוני לבצע את הבדיקה בחודש הבא. אני אמורה לקבל מחזור ב12.8 וטסה לחו"ל ב17.8 ולכן נשארו לי הימים 15-16.8 (המחזור שלי אורך 3 ימים). זה יוצא בימים ב' ו-ג'. אני מבוטחת במכבי ולפי הטלפנית במוקד הם מבצעים את הבדיקה בימי ה' בלבד, בתל אביב, ראשל"צ וקרית גת. מה אפשר לעשות אם אני רוצה לבצע את הבדיקה ביום ג'? ניסיתי באסותא, הם טוענים שהם לא מכירים בדיקה שנקראת צילום רחם.ראיתי בנות שעשו אצלך צילום בחולון וברמת גן, האם זה כבר לא רלוונטי? אני קצת מיואשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפה יש תור לצילום רחם ביום ג'? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו25/07/2011צילומי רחם ע"י ד"ר טוגנדרייך- ראי פרטים במדור שאלות נפוצוץ בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב אנישני24/07/2011
יש לי רחם אחורי. באיזה מידה הדבר משפיע או שלא על כניסתי להריון?
האם קיום יחסי המין צריך להיות בתנוחה אחורית?
באיזה מנח עליי להיות לאחר קיום יחסי המין?
תודה
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב אני - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/07/2011לא צריך להפריע
אופן קיום יחסים- לא משנה
לאחר יחסים עדיף לשכב על הבטן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת - בנוגע לשיקוף הרחםשני22/07/2011
מדוע בשיקוף הרחם שעשו לי לא הייתה התייחסות תקינות או אי תקינות הרחם שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת - בנוגע לשיקוף הרחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/07/2011צריכה להיות התיחסות לגבי חלל הרחם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
שני24/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקוף רחם ובקשה להסבריםשני22/07/2011
שלום,
אני ובן זוגי מנסים להרות מזה מספר חודשים. שלחו אותנו למספר בדיקות: הממוצע של שתי בדיקות הזרע של בן זוגי הראו על רמת תקינות בינונית של הזרע: 8 מילון זרעונים ומורפולוגיה 7. שאר הפרמטרים תקינים. לי עשו שתי בדיקות ביוץ : בראשונה התוצאה הראתה שלא בייצתי - אך בדיוק באותו החודש באופן מפתיע קיבלתי מחזור לאחר 40 יום ולכן כנראה איחר לי הביוץ באותו החודש. לאחר חודש עשיתי בדיקה נוספת והבדיקה הראתה שיש לי ביוץ ושההרמונים שלי תקינים ביום השלישי של המחזור.
הרופא שלח אותי לשיקוף רחם. החדרת החומר לרחם כאבה לי ברמות שלא הכרתי - הרגשתי שהכאב מגיע לי עד לגרון וגורם לי לתחושת חנק....לא נורא - עבר - אך כששאלתי את הרופא המבצע: מה עם החצוצרות שלי הן חסומות??? הוא ענה שהוא אינו רואה פיזור....ולהלן התוצאות:
"צואר רחם וחלל רחם מודגמים מידית. משמאל יש מילוי אך אין פזור. מימין יש מילוי לא נראה פזור חצוצרת "מתנפחת". יש לשלול פקטור מכני ע"י לפרוסקפיה אבחנתית". כשהגעתי עם ההסבר מהרופא המשקף ועם הדי וי די הרופא שלי כעס מאוד וטען שבדי וי די רואים רק חצוצרה אחת ולפי הצילום הזה צריך לעשות לי הפרייה. כמובן שבאותו הרגע הרגשתי אך אני כמעט מתמוטטת. ניסתי לדלות הסברים- אך ללא הועיל.
הרופא שלי שלח אותי לעשות את שיקוף הרחם באופן פרטי באסותה או לחלופין לבקש את כל הצילומים מהמחלקה שעשתה לי את השיקוף. ביקשתי מהם שוב את הדי וי די אך אין חדש - זה בדיוק אותו השיקוף.
מה עליי לעשות? אני מיואשת....
אני בת 31, בריאה, לעולם לא קיימתי יחסי מין לא מוגנים למעט בשנה האחרונה, מעולם לא הייתי בהריון. אני עושה בדיקות ביוץ כמעט כל חודש והביוץ שלי נע מהיום ה 14-19. יש לי מחזורים סידרים החל מגיל 14.
האם לעבור שוב את החוויה הנוראית של שיקוף הרחם ועוד באופן פרטי?
מה זה אומר "חצוצרה מתנפחת"?
האם יש לי דלקת בחצוצרה? ואם כן, האם אני לא צריכה לטפל בזה?
האם לאישה המבייצת עם בן זוג בעל זרע בינוני וחצוצרה אחת לא תקינה האם בכל זאת ניתן להיכנס להריון בדרך הטבעית?
מדוע החצוצרה שלי היא כזאת? האם נולדתי ככה? האם זה בר תיקון? או שפשוט יש לי חצוצרה לא תקינה?
יש לציין ואני לא יודעת אם קשור שלפני 8 שנים סבלתי מכאבי בטן תחתונה לא מוסברים כולל דימום, עבר ולא מצאו דבר. ולפני שנתיים סבלתי מכאבי תופת בבטן תחתונה ורצפת אגן - הגעתי למיון הרופאה שעשתה לי אולטראסאונד וגנאלי טענה שאני מבייצת וזה היה ביום ה 17 למחזור.
ההודעה שלי ארוכה אבל אני חייבת תשובות! הכי קשה לי להיות באוויר ולא להבין...
תודה ענקית
:-]
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקוף רחם ובקשה להסברים - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/07/2011בצילום מתואר שצואר הרחם וחלל הרחם מודגמים מידית- לא פירטת אם תקין
כמו כן, חצוצרות הודגמו עם חסימה וללא פיזור
עפ"י הצילום מדובר בבעיה מיכנית המצדיקה הפריה חוץ-גופית
לגבי הצילום- יתכן ויש מקום לקטטריזציה סלקטיבית (צינטור), על מנת לוודא שהחסימה הינה אמיתית ולא בעיה טכנית
לגבי טיפולי פוריות, בירורים וכו',עליך לפנות למרפאת פוריות למומחה בטיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא יקר, אני מודה לך על התשובה
שני24/07/2011תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה שמאלית חסומהא21/07/2011
שלום,
לאחר שנתיים של נסיונות להיכנס להריון ובהן 2 הפלות טבעיות, עברתי לפני כשבועיים צילום רחם. בצילום התברר שהחצוצרה השמאלית חסומה. אציין שיש לי 3 ילדים.
1.האם יש סיכוי שאוכל להרות באופן טבעי וללא התערבות (הזרעה, הפריה?
2. מה המלצתכם, לבצע הזרעה או לגשת ישירות ל-IVF?
3.מהם הסיכויים שלי לא לעבור סדרה ארוכה של טיפולים עד להצלחה?
לא היו לי בעיות להיכנס להריונות הראשונים שלי.
אודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה שמאלית חסומה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/07/20111. כן, דרך החצוצרה הפתוחה
2. ההמצלצות בד"כ הינן לבצע הזרעות לפני IVF, ממס' ההזרעות מותנה בגילך ובתגובה לטיפול
3. לגבי הסיכויים, רצוי להיוועץ עם מומחה לפוריות שמכיר את בעיתך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תור לצילום רחם אצל ד"ר טוגנרייךאפרת21/07/2011
שלום ד"ר טוגנרייך
קיבלתי הפניה מהרופא המטפל שלי במכבי לצילום רנטגן.
ההפניה למכבי השלום, אולם אני מעוניינת לבצע אצלך את הבדיקה.
האם ניתן עם ההפניה הזו או שצריך הפניה חדשה?
איפה אתה מקבל במכבי ולאן צריך להתקשר כדי לקבוע תור?
תודה
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תור לצילום רחם אצל ד"ר טוגנרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/07/2011אני הרופא המבצע במכבי השלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחם...רוני20/07/2011
שלום,
אני יודעת שדימום אחרי צילום רחם מהווה תגובה תקינה, השאלה היא כמה זמן אני אדמם וזה יחשב כתקין?
שאלה נוספת, אני אמורה לבייץ בשבוע הקרוב. השאלה היא האם ניתן לקיים יחסים אחרי צילום רחם (בהנחה והדימום יפסיק)?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה
רוני21/07/2011אני עדיין מדממת וזה מטריד אותי.
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי צילום רחם... - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/07/2011אמור להימשך מס' ימים, לפחות עם הזמן ולשנות את צבעו לכהה
במידה ואדום, מתגבר או מלווה בחום\ כאבים- אזי יש לפנות לבדיקה
במידה וחולף- ניתן לקיים יחסים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות סתומות!ויקי20/07/2011
האם אפשר להיכנס להריון בזמן טיפולי ivf כשהחצוצרות סתומות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרות סתומות! - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/07/2011החצוצרות אינן נחוצות ב IVF והטיפול מצליח גם אם אין חצוצרות כלל.(נכרתו ).
חצוצרות החסומות בקצה המרוחק ומלאות בנוזל (סקטוסלפינגס) עלולות
להפחית משמעותית סיכווי ההצלחה בטיפולי IVF .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה אחרונהבר17/07/2011
התנועה צריכה להיות כאשר הגבר מאחור או לקיים איך שרוצים ולאחר מכן לשכב על הבטן?
אם נאמר לי בפעם הראשונה בחיי שיש לי רחם אחורי בצילום הרחם על אף שעברתי בעבר הפלות ואולטרסאונדים רבים ולא נאמר לי דבר על רחם מסוג זה ניתן לסמוך כל האבחנה שנעשתה בצילום הרחם אצל דר' טוגנדרייך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה אחרונה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו18/07/2011ניתן לוודא אבחנה בפשטות בסונר
לקיים יחסים רגיל ואח"כ לשכב כמה דקות על הבטן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
