מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה מופנית לד"ר טוגנדרייךמישהי13/02/2011
שלום ד"ר,
יש לי תור אצלך בשבוע הבא. אני רוצה להקדים את הצילום, בכדי שזה יהיה לפני הביוץ כדי שאוכל להספיק לעשות הזרעה ושהחודש לא יילך לי לאיבוד.
אני מבוטחת של כללית. אני יודעת שאתה עושה צילומי רחם בר"ג. האם יש עוד מקום בו אתה מטפל במבוטחי כללית?
תודה. זה מאוד חשוב לי לא לאבד יותר זמן יקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מופנית לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/02/2011פניות אישיות לד"ר טוגנדרייך, נא לפנות למרפאתו ברח' בן גוריון 183 גבעתיים
050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילום רחםדוד12/02/2011
שלום רב,
אשמח לפיענוח ממצאי צילום הרחם וסוג הטיפול זאזדקק לו בעקבותיו: "מימין הידרוסלפינקס עם מעבר לחלל הצפק. משמאל קיימת הדגמה קלושה של חצוצרה ללא מעבר חומר ניגודי לחלל הצפק".
אודה לייעוץ שלך בהקדם.
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/02/2011מדובר על חסימה רחיקנית מימין וחשד לחסימה משמאל
למעשה בעיה מיכנית שמצריכה טיפולי הפפריה חוץ-גופית
עליך לפנות למומחה פוריות להמשך הנחיות לטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - שבוע אחרי צילום רחםמודאגת10/02/2011
שלום דוקטור טוגנדרייך, בשבוע שעבר עשיתי צילום רחם אצלך, בצילום ביצעת הזרקה סלקטיבית באחת החצוצרות. לאחר הבדיקה חשתי במשך יומיים כאבים קלים בבטן התחתונה המלווה בדימום קל מאוד. כעת, אחרי שבוע ללא כאבים או דימום הבטן שלי התנפחה בפתאומיות (הביוץ כבר הסתיים). האם זה דבר מוכר לאחר צילום רחם?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - שבוע אחרי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/02/2011כנראה לא קשור לצינטור
אבל, רצוי שתיגשי לרופא נשים\ מוקד נשים לבדיקה בהקדם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי הריון אקטופימקווה לטוב08/02/2011
שלום,
אני אחרי ניתוח להסרת הריון אקטופי וכריתת חצוצרה ימין. למיטב הבנתי הסיכויים להריון אקטופי חוזר גבוהים אצלי לעומת כאלו שלא עברו זאת. איך אפשר למנוע או "לעזור" לביצית המופרית להגיע לרחם ולא להישאר בחצוצרה?
איך אני יכולה לדעת מאיזו שחלה אני מבייצת? מה קורה אם הביוץ קורה מהשחלה הימנית? מה המסלול שהיא עושה, אם בכלל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי הריון אקטופי - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/02/2011אין דרך למנוע- גם בהפריה חוץ גופית (עוקפת חצוצרה) יש הריונות אקטופיים
מעקב אחרי ביוץ אפשרי ע"י סונר זקיקים
אם הביוץ מופיע בצד ללא חצוצרה, יש אפשרות, אם כי נמוכה, שהביצית תאסף ע"י החצוצרה הנגדית ואז גם יתאפשר הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' אורבייטו- אשמח לתשובהרוני07/02/2011
שלום רב
שאלתי אינה קשורה לפורום זה ספציפית, אך אני פונה אליך מאחר והייתי בעבר מטופלת שלך והייתי שמחה לשמוע את חוות דעתך אם זה בסדר.
אני בת 34, לבעלי בעיית זרע, אצלי הבדיקות תקינות.
עברנו כשלונות חוזרים, עם איכות עוברים בינונית ומטה ניסינו פרוטוקולים שונים אולם איכות העוברים לא השתנתה.
לאחר 20 IVF בלי הריון החלטנו לנסות תרומת זרע עם סטימולציה. להפתעת כולם סוף סוף בפעם הראשונה התקבלו עוברים מושלמים ללא שברים, אך גם בפעם זו לא נקלט הריון.
כרגע מנסים שוב אותו פרוטוקול ותרומת זרע.
שאלתי היא מה יכולה להיות הסיבה שלא נקלט הריון?
האם שינוי פתאומי כזה יכול לקבוע שאין בעיית ביציות?
אשמח מאד לשמוע את דעתך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איכות עוברים
פרופ' ראול אורביטו09/02/2011השיפור באיכות העוברים מעידה על כך שקרוב לודאי הסיבה לאיכות הירודה בעבר היתה הזרע
לגבי העדר הריון- מדובר בניסיון ראשון, עדין לא מבטיח 100% סיכוי, לכן יש מקום להמשיך לנסות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא צנתור?שןלה07/02/2011
עברתי צילום רחם בלניאדו. החצוצרות לא הודגמו בכלל. הרופא שלי המליץ הפריית מבחנה. קראתי כאן על אפשרות של פתיחה של החצוצרות בצנתור. האם אני מתאימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא צנתור? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/02/2011אם לא הודגמו חצוצרות- מאוד מתאימה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייךמישהי07/02/2011
שלום ד"ר,
קבעתי תור לצילום רחם אצלך ברמת גן לתאריך 21.2.2011 בבוקר.
שאלה שלי לגבי תזמון הבדיקה. אני קבלתי את המחזור שלי ביום 3.2.11 בלילה.
היום ב-7.2.2011 המזחור כבר נגמר.
רופא נשים שלי אמר כי יש לעשות את הצילום מייד אחרי סיום המחזור.
האם יש להזיז את התור? האם הבדיקה תהיה אפקטיבית בתאריך 21.2.2011? (האם זה רחוק מידיי מיום הווסת).
אודה לתשובה, בכדי שאוכל בעת הצורך לשנות את התור כמה שיותר מהר, מאחר והתורים גם ככה עמוסים.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/02/2011מעשית, צילום מבוצע לאחר הוסת- ואסור לקיים יחסים עד הצילום- להבטיח שלא יבוצע בהריון
התור שקבעת רחוק מהוסת, הצילום אפשרי, אבל זיכרי לא לקיים יחסים עד..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות קטנה123407/02/2011
שלום, אני בת 38 עברתי שני הרינות רגילים ומוצלחים לפני 10 ו 7 שנים. על מנת להכנס להריונות קיבלתי איקקלומין ומיד באותו חודש נכנסתי להריון.(ההריון השני היה אף מרובה עוברים ועברתי דילול, לא בטוחה אם זה רלוונטי לשאלתי) לפני כשנה עברתי הריון חוץ רחמי שבעקבותיו נאלצו להוציא לי את אחת החצוצרות, ההריון התפתח על\בתוך החצוצרה, בניתוח קולונוסקופיה (נדמה לי שכך מכנים זאת). לאחר הקולונוסופיה הרופא המנתח אמר ל כי הם ראו הידבקויות גם בחצוצרה השניה ו"ניקו" אותה עד כמה שיכלו.בחודשיים שלושה האחרונות ניסינו להכנס להריון ללא הצלחה. ביקשתי מהרופא שלי לתת לי שוב איקקלומין כפי שהיה בהריונות הקודמים, הוא אמר כי הוא ממליץ על צילום רחם לפני מתן האיקקלומין. אני די חוששת מצילום הרחם, מהנזק שעלול להיות לרחם והאמת שגם מהבדיקה עצמה. מה דעתך? האם כדאי לעשות את צילום הרחם לפני שאני מנסה לקחת את האיקקלומין?מדוע בעצם לא לנסות לקחת איקקלומין למשך חודש חודשיים ורק אם גם אז לא אצליח להכנס להריון לעשות את צילום הרחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות קטנה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו07/02/2011לאור מימצאי הלפרוסקופיה- כדאי ורצוי לבצע צילום רחם לפני טיפול בהשראת ביוץ
פרטים על צילום וכו', ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייךמישהי06/02/2011
שלום,
אני רואה המלצות חמות עליך, ורציתי לברר באם אתה מקבל מבוטחי כללית מושלם, ואם כן איפה מתבצע צילום רחם? (איזו עיר, בית חולים וכו'....)
אני בעקרון גרה בראשון.
אני רוצה לקבוע תור .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שאלה
מישהי07/02/2011היום רופא נשים המטפל שלי גם אמר לי שאתה הרופא הכי טוב ומקצועי שיש בתחום, לכן גם כמובן המליץ לי לעשות אצלך.
רק לפני כן ביקש לברר מולך באם אתה עושה למבוטחי כללית בהרדמה מקומית (אני סובלת מוגיניסמוס) בכדי לדעת איזה סוג של הפנייה לתת לי.
אשמח לדעת את הפרטים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/02/2011ניתן לבצע בהרדמה מקומית.
תבקשי במעמד הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, האם הצילום מתבצע בר"ג
מישהי07/02/2011בלבד למבוטחי כללית? או שיש עוד מקומות שאתה עושים צילומים? (אני שואלת בגלל ההמתנה לתור הארוך שיש שם).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשירלי04/02/2011
שלום לד"ר טוגנדרייך.
לאחרונה הופניתי לצילום רחם.
הרקע שלי: אנדומטריוזיס בדרגה גבוהה, הריון IVF, לידה בקיסרי, מיד אחריו הריון ספונטני ושוב לידה בקיסרי. הלידה האחרונה היתה לפני 4 שנים.
בשנה האחרונה אני מנסה להרות ללא הצלחה.
הרופא שלי הפנה אותי לצילום רחם.
יש לציין כי האנדו' לא מדוכא ואני מקבלת מחזור סדיר מאוד עם כאבים קלים בלבד.
השאלה שלי היא - איך קובעים תור לצילום? מה לעשות אן אני רוצה להגיע אליך לצילום? בקופה שלי (מאוחדת) לא ממש עוזרים ומעבירים אחריות מאחד לשני, ממרפאה למרפאה...
והאם הרקע של אנדו' משנה למהלך הצילום? (באולטראסאונד רגיל אין ממצאים של אנדו' בשנים האחרונות, אם כי בבדיקה ידנית הרופא הרגיש קצת "תקיעות" או "חוסר מובליות" של הרחם).
מקוה שתענה במהרה,
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/02/2011פניות אישיות לד"ר טוגנדרייך, נא לפנות למרפאתו ברח' בן גוריון 183 גבעתיים
050-5621467
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי האנדומטריוזיס? לא התיחסת..
שירלי10/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי האנדומטריוזיס? לא התיחסת.. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/02/2011ב ב ק ש ה
אנדומטריוזיס חמורה עם הריון קודם ב- IVF
מצדיקה טיפול IVF אפריורית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מופנית גם למי שעברה צילום רחםמישהי03/02/2011
שלום ,
בהמלצת הרופא ככל הניראה שאצטרך לעבור צילום רחם.
אני מתה מפחד מהתהליך הזה.
האם אתן יכולות להמליץ לי על רופא שמבצע את הצילום בצורה עדינה, טובה ומדוייקת?
אני גרה באיזור ראשל"צ ומבוטחת בכללית.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר טוגנדרייך
מישהי03/02/2011שהוא אחד ממנהלי הפורום הזה, והיה פשוט מקסים.
ובכלל, הצילום הרבה פחות נורא מכל ההפחדות, ובעיקר מאוד קצר.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה אבל לפי מה שהבנתי
מיואשת04/02/2011הוא לא מטפל במבוטחי קופת חולים כללית. ואין לי ביטוח רפואי פרטי בכדי לעשות באסותא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם והזרעה באותו יוםטלי02/02/2011
שלום,
רציתי לשאול האם מותר לעשות בבוקר צילום רחם ואחר הצהריים הזרעה?
האם זה מותר? או לא מומלץ?
יכול להיות סיבוכים?
הרופאה שלי בחופשה.. אשמח אם תוכלו לענות לי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם והזרעה באותו יום - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/02/2011לא מומלץ לבצע הזרעה ביום ביצוע הצילום
ניתן לקיים יחסים במידה ואין דימום\כאבים\חום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאים לגבי צילום רחםמישהי31/01/2011
שלום לרופאים יקרים,
אני בחורה בת 32. סובלת מוגיניסמוס מה שמונע מאיתנו לקיים יחסים מלאים.
אני ובעלי מאוד רוצים להכנס להריון. עברנו 3 הזרעות. ככל הניראה גם הזרעה שלישית ללא הצלחה... מאחר וניראה שהמחזור בדרך.
הרופא המטפל אמר שהוא לא מבים מדוע לא נקלטתי עד עכשיו מאחר וזרע בסדר וגם היו ביציות. והוא אמר שאם הפעם גם לא יצליח, ככל הניראה אני אצטרך לעבור צילום רחם. ובנוסף הוסיף כי הוא לא יודע איך אני אעבור את הצילום, בגלל הבעיה שיש לי. יש לציין שגם את ההזרעות אני עוברת בקושי רב, כאבים עזים ודימום אחר כך.
מה אתם יכולים להציע לי? לפי הנסיון שיש לכם.....האם יש דרכים להקל על בחורות שסובלות מוגיניזמוס? האם זה סביר לעבור צילום רחם אחרי 3 הזרעות שלו הצליחו? (יש לציין שאלו נסיונות יחידים להכנס להריון בגלל הבעיה).
אני גם חוששת בגלל הגיל שלי. אני כבר לא כל כך צעירה ואני רוצה כמה ילדים.
אודה לעזרתכם ולהבהרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח למענה , תודה.
מישהי01/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי פירסמת מזמן את ההודעה אבל אני
דנית17/04/2011רוצה לענות לך לגבי משהו אחר דווקא.
קראתי הודעות בפורום בגלל צילום רחם שאני אמורה לעבור
ונתקבלתי בשאלה שלך.
רק רציתי לציין שאני טופלתי בהצלחה בוגינסמוס.
אצל פזיותרפיסטית אגן טיפול משולב עם סקסולוגית. היום
כמעט ואין לי כאב בחדירה, אם בכלל.
אם תרצי ארשום לך פרטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לרופאים לגבי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/02/2011מבחינת הגיל הפיריוני- אין חשש
לגבי צילום רחם- סביר ומומלץ גם לאחר 3 הזרעות, כדאי להיוועץ עם רופא מטפל
לגבי הוגיניזמוס- לא אמור להפריע לקליטה להריון, בעיה טכנית- ממליץ לפנות לסקסולוג לטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המשוב ועוד שאלה
מישהי02/02/2011תודה רבה על המשוב.
השאלה שלי איך מבצעים לבחורה שסובלת מוגיניסמוס צילום רחם? הרופא אמר לי שזה כמעט יהיה בלתי אפשרי במקרה שלי. בגלל הכאבים וכו' כניראה.
קראתי בפורומים שונים והבנתי שעושים אולי בהרדמה מלאה. אבל גם הרדמה מלאה מפחידה אותי, מאחר ויש לי נסיון רע עם חומר הרדמה, לא יודעת אם זה קשור, אבל לפני שנה בערך הייתי אצל רופא שיניים שעשה לי זריקת הרדה (בדיעבד מתברר עם אדרנלין) ואני כמעט מתתי באותו יום, דופק לב עלה מאוד, לחץ דם השתולל והחומר לא הרדים לי שום אזור.
אשמח להבהרת מהלך הצילום לאחת כמוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המשוב ועוד שאלה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/02/2011צילום נעשה בד"כ ללא הרדמה או עם אילוש מקומי
כיוון שעברת הזרעות, לא נראה לי שתהיה בעיה בביצוע הצילום- עם סבלנות!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - שאלה לגבי מכוני צילום
מישהי02/02/2011אני מבוטחת בקופת חולים כללית - כללית מושלם.
איפה אני יכולה לעבור את הבדיקה הנ"ל? האם יש מכון מומלץ? איפה יכאב לי הכי פחות?
האם יש רופא מומלץ אצלו אפשר לעבור את הבדיקה?
סליחה אם אני שואלת הרבה שאלות, אני פשוט ממש מפוחדת מזה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - שאלה לגבי מכוני צילום - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/02/2011יש לברר בקופ"ח באיזור מגוריך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מניחה שהנחתום לא יעיד על עיסתו
מישהי03/02/2011אז אני אמליץ לך בחום על ד"ר טוגנדרייך.
בהצלחה!
(אה, וגיל 32 זה שטויות .הלוואי. עליי....)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לרופאים לגבי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו18/04/2011להרגיעך, הגיל כרגע - איננו הבעיה
לגבי תיזמון צילום רחם- תלוי בשיקול דעתו של רופא מטפל
לגבי בעית הוגיניזמוס- כפי שבוצעה ההזרעה יתכן שניתן גם לבצע את הצילום- לחליפיו, ניתן לבדוק אפשרות של צילום רחם בהרדמה כללית, נסי באסותא תל-אביב
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון אקטופי קורניאליrabichka31/01/2011
שלום! לחברה שלי יש הריון אקטופי קורניאלי ! לפני 6 ימים טופלה ע"י מטוטרקסט! היום גילו שהזריקה לא עזרה! והיום בערב עושים לה שוב זריקה! מה הסיכויים שהזריקה חוזרת תעזור? מה הסיכוי שלא תצטרך לעבור ניתוח! ומה זה הריון אקטופי קורניאלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון אקטופי קורניאלי - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/02/2011הריון אקטופי קורנואלי זה הריון המושרש בחצוצרה, בקטע המסלול המצוי\מוקף בשריר הרחם
קיים סיכוי גבוה שהזריקה השניה תעזור, תלוי שבוע ההריון ובמימצאים באולטרסאונד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאא31/01/2011
שלום
האם ניתן לראות אנדומטריוזיס בצילום רחם או היסטרוסקופיה?
עשיתי את שתי הבדיקות שיצאו תקינות. זה אומר שאין לי אנדומטריוזיס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/01/2011לא ניתן
האבחנה הסופית בלפרוסקופיה
או במידה וקיימת ציסטה אנדומטריאוטית- אזי ניתנת לזיהוי באולטרסאונד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



