מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתי ניתן לעשות צילום רחם?דואגת06/04/2011
שלום
הרופא נתן לי הפניה לצילום רחם (לא מצליחים להכנס להריון..)
ניסינו לקבוע תור והתורים רחוקים מאוד..אנחנו רוצים שהרופא שלי יצלם ומכיוון שפסח עכשיו אין ממש תורים.
המחזור שלי סדיר אך עדיין אני לא יודעת כמה ימים יהיה הדימום.
האם בזמן הצילום אני מוכרחה להיות נקיה לגמרי ממחזור (כלומר אם יש כתמים של סוף מחזור זה בסדר?)
כמו כן - אם אעשה את הצילום שבוע לאחר המחזור זה יהיה בסדר? כלומר - אין איזשהי חובה לעשות את הצילום בסמוך לסיום המחזור?
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי ניתן לעשות צילום רחם? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/04/2011כתמים של סוף מחזור אם מקורם לא מהרחם- אין בעיה ( לפני הבדיקה תבדקי ע"י הרופא המבצע ואז יוחלט
לגבי התיזמון- כל מועד לאחר הוסת, רק לא לקיים יחסים עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה - אך התבלבלתי קצת..
דואגת10/04/2011הכתמים של סוף המחזור (חומים)
מקורם לא מההרחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה - אך התבלבלתי קצת.. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/04/2011לא תמיד, לעיתים שארית של דם שהצטבר בנרתיק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר ארביטוויקה05/04/2011
שלום,
אומנם השאלה שלי לא קשורה לפורום הזה, אבל אני מקווה שתענה לי
ביום חמישי ויום שישי ב 21-22/3/2011 עשיתי הזרעות
היום בלי לשים לב הרמתי את האחיינית שלי , ילדה בת 6 עוד מעט. ואני ממש מודאגת.
האם הדבר יכול להזיק בצורה כלשהי לתהליך ההשרשה? תהליך אחרי ההשרשה? אני בעקרון כמעט שבועיים אחרי הביוץ.
אני רוצה לציין כי הרמתי אותה ממש לשתי דקות, עזרתי לה לטפס לאיזה שהוא מקום.הוא גם דיי רזונת, אבל עדיין כבר ילדה דיי גדולה.
עכשיו כל כולי בדאגות שחלילה נהגתי בטיפשות רבה.
אודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר ארביטו - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/04/2011אין בעיה, לא אמור להפריע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרוסקופיה אבחנתיתאני02/04/2011
שלום רב לרופאים
אני בת 42
יותר משנה אני מנסה להיכנס להריון, הזרעות וכן IVF שלא צלחו. (בנק הזרע)
עשיתי צילום רחם והכל נראה תקין.
הבנתי משיחה עם חברה ומנסיונה האישי, שגם אצלה לא אובחן דבר בצילום הרחם אך אחרי נסיונות חוזרים וכן IVF שמעה לעצת חברות ועשתה היסטרוסקופיה אבחנתית שם אובחנה בעייה אשר בעקבותיה עברה ניתוח וכיום היא אמא.
** האם על פי המלצתכם כדאי לי לעבור את הבדיקה הזו?
בנוסף, כמעט באופן קבוע יש לי כאבים באגן, גב תחתון מצד שמאל. כמו כן כאבים באיזור בטן תחתונה - מצד שמאל למפשעה (שחלה שמאלית) בעיקר בזמן ביוץ ובזמן הווסת.
האם ניתן לאבחן אנדומתריוזיס בבדיקת היסטרוסקופיה?
אשמח לתשובתכם
שבוע נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה אבחנתית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו03/04/2011היסטרוסקופיה מומלצת כבירור בנשים עם כשלונות חוזרים ב- IVכ
היסטרוסקופיה לא מאבחנת אנדומטריוזיס
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם "היסטרו-סלטלי01/04/2011
שלום,
יש לי הפניה לצילום רחם תוך שהרופא ציין על גביה כי הוא מבקש לבצע את הבדיקה באופן דחוף ובמחזור נוכחי. אולם מאחר והתורים ארוכים נקבע לי תור רק לחודש מאי למרות שקיבלת מחזור ביום 29/3 והבדיקה צריכה להעשות בהמלצת הרופא המטפל של ביום 10-14 למחזור.
המחזורים שלי לא סדירים ואני מטופלת בכדורים ויש לי בעיה לדעת מראש מתי אהיה במחזור שוב.. מה מומלץ לעשות במקרה כזה?
האם ניתן לבצע את הבדיקה באופן פרטי דרך ביטוח הבריאות שברשותי ללא תלות בקופ"ח?
אני מעוניית לבצע את הבדיקה אצל ד"ר טוגנדרייך ואני חב' קופ"ח מכבי.
תודה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם "היסטרו-סל - תגובה
פרופ' ראול אורביטו03/04/2011קביעת תורים לד''ר דניאל טוגנדרייך , נא לפנות למרפאתו ברח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופסור אורביטואירנה01/04/2011
שלום פרופסור! שאלה שלי לא קשורה לפורום הזה ,אבל אני מקווה שבכל זאת תענה לי!
מטופלת בברזילאי (גב. רסנר).מה שלב הבאה? יש עדיין מקום לאופטימיות?
שאלה 3 עשית. כימיה בשבוע שעבר ,התברר שיש לי עליה ב כולסטרול , לפני טיפולים
chol.226 HDL 39.5 LDL 174 Trygl. 65
עכשיו chol 283 HDL 52.7 LDL 210 trygl 103.
האים אני מבינה נכון , עליה הזאת קשורה לטיפולים ?רופאת משפחה המליצה לי להתחיל Lipitor ל כמה חודשים . האם אפשר להמשיך עם כולסטרול כזה, או כדאי להתחיל תרופה?(מצטערת שאני פונה דרך הפורום, אבל המזכירה וגם אחות לא נותנים לדבר עם הרופא בטלפון ,ואליך אין טורים לזמן הקרוב ).מודה מראש על התשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופסור אורביטו - תגובה
פרופ' ראול אורביטו03/04/2011יש הרבה מקום לאופטימות
לגבי המשך טיפול- עליך לקבוע תור לתכנית במרפאה
לגבי היפרליפידמיה, רצוי להתחיל בדיאטה ופעילות גופנית, במידה וללא שיפור- אין מנוס מטיפול תרופתי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לרופא טוב לצילום רחם בב"שרונית31/03/2011
אני אמורה לעבור צילום רחם בב"ש
בקופ"ח כללית.
אשמח להמלצה על רופא/ת נשים נחמד ועדין.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לרופא טוב לצילום רחם בב"ש - תגובה
פרופ' ראול אורביטו03/04/2011עליך לפנות לקופ"ח לברר פרטים על הרופאים המבצעים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון אקטופי קורנואליריטה30/03/2011
שלום רב,
אני בת 35 , יש לי 2 ילדים.
יש לי הריון אקטופי קורנואלי ,לפני כחודשיים קיבלתי שתי זריקות מטוטרקסט .
הריון נמצא בקרן ימנית ונכון לעכשיו עדיין שם(2 ס"מ). תוצאות בטא יורדות, אבל לאט. עכשיו יש לי 23 , אבל כשהייתי בבית חולים היה 27,000 .
לפני חודש דימומים היו שבוע כן ,שבוע לא. עכשיו יותר מחודש אין כלום.
האם צריך להופיע דימום/מחזור ואיך הממצא שברחם יעלם ?
מה סיכויים שלי להריון קורנואלי נוסף?
תודה מראש,
ריטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון אקטופי קורנואלי - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/03/2011ברגע שבטא יתאפס יתכן דימום
המימצא ברחם יעלם- לעיתים נדרשים חודשים
באופן עקרוני בנוכחות הריון מחוץ לרחם הסיכוי להישנות עולה (פי 10, מ- 1% ל- 10% )
לגבי הסיכוי להישנות הריון קורנואלי, אין נתונים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות לצילום רחם - לדר' טוגנדרייךנטליה30/03/2011
שלום,
קבעתי תור לצילום רחם אצל דר' טוגנדרייך.
רצית לדעת מתי מקבלים את התשובות לצילום הרחם בהנחה והתור קבוע ל- 8:10 בבוקר.
האם תיהיה אפשרות לקבל את התשובות במקום על מנת שלא אפספס את טיפול ההזרעה IUI בביוץ שלאחר הצילום.
(התור קבוע ליום ה' בשבוע והביוץ אמור להיות ביום א' שאחריו, האם אוכל להספיק באותו היום של צילום הרחם להגיע לרופא הפריון עם התשובות).
אודה לתשובה דחופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות לצילום רחם - לדר' טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/03/2011בד"כ מקבלים תשובות במקום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נטליה30/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בבי"ח תל השומרנטליה29/03/2011
שלום,
מישהי עשתה צילום רחם בבי"ח תל השומר ויכולה להמליץ או לא להמליץ?
הבנתי שמי שמבצע את הצילום זה טכנאים ... האם זה נכון?
רציתי לעשות אצל דר' טוגנדרייך, אך לצערי אין לו תורים במועד שאני צריכה.
אשמח לקבל המלצות גם על בתי חולים אחרים.
בנוסף - מתי בידיוק עושים את הצילום?
קיבלתי ביום שבת, 26.3.11, מחזור ...
(הרופא אמר במהלך 7-10 ימים לאחר סיום המחזור, מה זה אומר? רק לאחר 7 ימים לאחר סיום המחזור ועד 10 ימים? האם אני מבינה נכון?)
אודה לתשובה והמלצות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם בבי"ח תל השומר - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/03/2011פרטים ומידע מפורט על צילום רחם ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפיגה חששותאלונה27/03/2011
החלטתי ללכת לבדיקה אצל ד''ר דניאל טוגנדרייך, בהמלצתו של הרופא המטפל שלי,
וגם אני קראתי זוועות בפורומים השונים, גם אני הגעתי מכווצת ומפוחדת, אחרי 2 כדורים נגד כאבי מחזור.
אלא שהחוויה שלי הייתה אחרת לגמרי, הרופא הגזים כשאמר "קצת לא נעימה" לא היה שום דבר לא נעים בבדיקה, למעט אותו פישוק רגליים שלעולם אשנא אותו באם אינו מתקיים בחדר המיטות. כ"כ הופתעתי מכך שלא הרגשתי כלום במהלך הבדיקה שנשארתי שכובה על המיטה עוד דקות ארוכות מתחננת לרופא שיוודא שיש לי בכלל רחם, שזו אכן הבדיקה המדוברת ושאין לזה המשך, שאולי שם, שם יהיה לי כואב... אחרת איך יתכן שכל שהרגשתי הוא זרם מים קטן וכיווץ שהרגיש כ"כ רחוק מהכאב שאני מרגישה אחת לחודש.
לסיכום - הלוואי שכאבי המחזור שלי היו מסתכמים בתחושת הכאב שלוותה אותי בבדיקה.
לסיכום 2 - אני לא יודעת אם זה קשור לכוח סבל, שכן זה לא שהתגברתי, אלא באמת לא סבלתי, אני מאמינה שזה קשור לרגישות האישית של כל אחת ליוד.
אי אפשר באמת להתרשם מחוויה של אחת ולהשליך על עצמך.
אני מאחלת לי ולכולן, שהבדיקה הזאת תהייה שלב, כואב עד כמה שיהיה, אחרון בדרך להורות המיוחלת.
תודה ד''ר דניאל טוגנדרייך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפיגה חששות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/03/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםעדנה27/03/2011
ד"ר שלום.
אני צריכה לעבור צילום רחם. אני מאוד חוששת מעוצמת הכאב. האם נטילת כדור אקמול יפחית את עוצמת הכאב?
האם אופטלגין יעמעם את עוצמת הכאב ואני אחוש מנומנמת?
מה בנוגע לקרינה האם יש סינר כיסוי על חלק מהגוף?
האם אחרי הצילום יש תופעות לוואי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/03/2011ניתן ליטול כדור נגד כאבים, כפי שציינת או נקסין\ אדויל וכדו'
לגבי פרטים על צילום רחם- ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם או איקקלומין?יעל27/03/2011
שלום
הריון ראשון ספונטני לפני שנתיים וחצי הסתיים בניתוח קיסרי
התאוששות ארוכה מהקיסרי עם כאבים חזקים בבטן במשך חודשים
כל הבדיקות לאחר הקיסרי לא הראו בעיה
מנסים להכנס להריון כבר 7 חודשים
פרופיל הורמונאלי תקין
חלל רחם תקין ללא הידבקויות באולטרסאונד תלת מימד
ביוץ תקין כולל זקיקים
רירית רחם תקינה
הרופאה ממליצה על איקקלומין ואומרת לי ש"אם בא לי" אז ניתן גם לעשות צילום רחם לשלול הידבקויות או חסימה בחצוצרות אבל לא מוכנה לתת את ההפניה כי היא מאמינה שזה רמות קרינה גבוהות שלא צריכים להיחשף אליהם
שאלותיי:הם
1. מה רמת הסיכון בצילום רחם?
2. האם ניתוח קיסרי יכול לגרום להידבקויות או חסימה בחצוצרות?
3. איזה עוד בדיקות ניתן לבצע ללא טיפולים הורמונאליים על מנת לבדוק בעיית פיריון?(ספירת זרע תתבצע השבוע)
4. האם ניתן לבצע צילום רחם ללא הפניית רופא מטפל באופן פרטי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם או איקקלומין? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו27/03/2011ניתוח קיסרי או כל ניתוח בטני יכול לגרום להדבקויות, לכן צילום רחם רלבנטי- ודרושה הפניה
הקרינה מינימלית, לגבי פרטים\פירוט בנוגע לצילום- אנא פני למדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות בעניין צילום רחםנועה27/03/2011
שלום,
הופנתי לצילום רחם על ידי רופאת הפוריות שלי, ונקבע לי תור לד"ר טוגנדרייך ל 5 במאי במכבי השלום, תל אביב (אני אנצל את ההמתנה לסבב נוסף החודש).
יש לי מספר שאלות:
1. קראתי רבות באינטרנט על השימוש בבלון בצילומי רחם - האם ד"ר טוגנדרייך מבצע את הבדיקה עם בלון? (הבדיקה תתבצע במכבי השלום בתל אביב).
2. האם עלי לרכוש את הבלון בעצמי ולהביאו ביום הבדיקה?
3. האם ניתן לבצע אלחוש מקומי? ואם כן, איך מתבצע האלחוש (זריקה)?
4. האם עלי להיות בצום לפני הבדיקה?
5. יום הבדיקה יוצא ביום 15 למחזור. האם זה בסדר לבצע את הבדיקה באותו יום או האם עלי להקדים אותה?
תודה רבה,
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות בעניין צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו27/03/2011
דר' טוגנדריך משתמש גם בבלון (לא צריך לרכוש)
ניתן לבקש אילחוש מקומי במעמד הבדיקה, אין צורך בצום- אך גם לא מומלץ ל"העמיס" אוכל לפני
התיזמון תקין- כל עוד לא קיימת יחסים מהוסת
פירוט בנוגע לצילום- אנא פני למדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אצל ד"ר פיינשטיין מיכאלשיר24/03/2011
שלום.
אני מנסה להיכנס להיריון מעל שנה וחצי, ונשלחתי ע"י רופא הנשים שלי לבצע צילום רחם.
נאמר לי שיש לבצע את הצילום רחם מיום 2-5 מסיום הווסת.
אני מנסה לקבוע תורים בכל מיני אזורים בארץ אך הכל מלא, והצלחתי למצוא תור אצל ד"ר פיינשטיין מיכאל בבת ים לתאריך שיוצא 14 יום מקבלת הווסת, כלומר: 8-9 ימים מסיום הווסת.
1. האם זה בסדר לבצע את הבדיקה במועז זה מבלי כמובן לקיים יחסים לפני?
2. זה יוצא ביום הביוץ, האם זה תקין לבצע באותו היום את צילום הרחם?
3. האם אתם מכירים את הרופא? האם מומלץ? רציתי מאוד לבצע אצל ד"ר טוגנדרייך אך לצערי לא מסתדר עם התאריכים.
לתשובתכם אודה מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם אצל ד"ר פיינשטיין מיכאל - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך24/03/2011אחרי הווסת ובטרם יחסי מין - זה בסדר.
ד,ר פיינשטין רופא מצויין (מוכר לי היטב מזה שנים)
אני משוכנע שתקבלי טיפול מצויין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם אצל ד"ר פיינשטיין מיכאל
שיר25/03/2011תודה רבה על התשובה המהירה :)
רק לוודא - זה בסדר שזה יוצא ביום הביוץ? לא צריכה לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם אצל ד"ר פיינשטיין מיכאל - תגובה
פרופ' ראול אורביטו27/03/2011ניתן, בתנאי שלא קיימת יחסים מהוסת עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםאלמונית23/03/2011
שלום ד"ר,
בצילום רחם שעשיתי ראו שהחומר עובר מהשחלה לכלי הדם שמחובר אליה ומתפזר רק מעט בחלל הבטן (שחלה שנייה בסדר). אני נמצאת בטיפולים של הזרעות. הרופא אמר שאולי אלה הידבקויות למרות שמעולם לא היתה לי דלקת או ניתוח באזור. האם זה מצדיק מעבר לטיפולי הפריה חוץ גופית? האם זה מצב שיכול לעבור באופן טבעי או שצריך לטפל בכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו27/03/2011במידה וקיים מעבר "חלקי" מצד אחד ובשני תקין, ניתן להמשיך בהזרעות לפני IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



