מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תצלום רחםענב30/06/2011
בצילום רחם נמצא חלל רחם בעל צורה וגודל תקין. הודגמה חצוצרה ימנית עם התרחבות קטנה בקצה - סקטופלפינגס. ניתן לראות מעבר דרכה. החצוצרה השמאלית לא הודגמה. הופניתי לנסיון הזרעות. האם שתי החצוצרות פגומות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תצלום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/06/2011חצוצרה אחת - חשד לחסימה חלקית בקצה, שניה לא הודגמה
כדאי אולי לנסות צינטור חצוצרות לפני ניסיונות הזרעה, במטרה לפתוח את החצוצרה שלא הודגמה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
ענב30/06/2011שלום ותודה על התשובה המהירה. האם במצב כזה של חצוצרה שלא הודגמה וחצוצרה עם חשד לסתימה, עולה השכיחות להריון מחוץ לרים במידה ויתקבל הריון בהזרעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/06/2011לאור החשד לבעיה מיכנית,קיימת עליה בסיכוי להריון מחוץ לרחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צינתור נעשה תוך כדי הצילום?li21/06/2011
שלום. הופנתי לצילום וצינתור חצוצרות(כבר פען שלישית שאני עושה צילום רחם..). האם הפרוצדורה של הצינתור, במידת הצורך אם רואים שאכן חסום, נעישת תוך כדי הצילום? האם זה ללא הדרמה כמו צילום רחם רגיל? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם צינתור נעשה תוך כדי הצילום? - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/06/2011במידה ונמצאת חסימה חצוצרתית המתאימה לצנתור ניתן לבצע את הצנתור (שחזור המעבר בחצוצרה) כהמשך ישיר לצילום הרחם ובתנאי שהרופא המבצע מיומן בפרוצדורה והמקום בו מבוצעת הבדיקה מצוייד באביזרים הנחוצים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי צילום רחםשרה21/06/2011
שלום רב,
אני צריכה לעבור ביום חמישי צילום רחם באסותא יגאל אלון ת"א,
קבעתי אצל ד"ר טוגנדרייך, דרך קופ"ח מכבי.
1. איזה משככי כאבים מומלץ לקחת ומתי? האם צריך מרשם רופא?
2. האם ניתן לקבל אלחוש מקומי? האם זה כרוך בתשלום נוסף?
3. הבנתי שלד"'ר טוגנדרייך יש שיטה חדשנית ופחות כואבת לביצוע הצילום, האם כמבוטחת של קופ"ח מכבי, אוכל לקבל את הטיפול בשיטה זו או שזה רק ללקוחות הבאות אליו לצילום באופן פרטי?
4. האם מומלץ לקחת אנטיביוטיקה יום לפני הצילום?
5. האם צריך טופס 17 או מספיקה הפנייה מהרופא המטפל?
אשמח לתשובות בהקדם האפשרי,
תודה ולהתראות
שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות לגבי צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/06/2011בד"כ אין צורך במשכחי כאבים.
שיטת הביצוע מותאמת לנבדקת ולנסיבות.
אפשר לקבל אלחוש מקומי.
אין צורך בטופס 17 - מספיקה הפנייה.
אין הבדל באופן ביצוע הבדיקה באופן פרטי או ציבורי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבדיקת היסטרוסקופיה שביצעתי נמצאה מחיצה ברחםדנה21/06/2011
שלום,
בבדיקת היסטרוסקופיה שביצעתי נמצאה מחיצה ברחם בגודל 30%.
האם אתה ממליץ על הסרת מחיצה בכזה גודל או שאין צורך? (יש לציין שאני עוברת IVF מתוכם נקלטתי 3 פעמים: הריון ראשון לא תקין (כנראה כימי) ושני האחרים נפלו בשבוע 6 לאחר שנצפה כבר שק. יש לי בעיית קרישה אך מטופלת בקלקסן מהחזרת העוברים).
רופא הפריון איתו התייעצתי טוען שמחיצה בגודל כזה היא בד"כ שארית מהשלב העוברי ושהרחם נחשב כתקין כך ואיננו ממליץ לי על הסרת המחיצה, אך אני מודאגת לאור ההפלות..
אשמח לדעתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצה ברחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/06/2011הדעות חלוקות באשר לנוכחות מחיצה כסיבה לעקרות.
מקובל שמחיצה התופסת שליש ויותר מעומק החלל יש
להסירה.מחיצה
היות ואת משיגה הריונות בטיפול "לא קל" והיות וחווית הפלות
חוזרות יש לדעתי לשקול בחיוב הסרת המחיצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם מאבחן מיומות ופוליפים?גילי20/06/2011
האם ניתן לראות פוליפים בצילום הרחם ומימומות?
אם נאמר בצילום הרחם ש"הרחם במבנה תקין ללא פגמי מילוי "זה אומר שגם אם יש מיומה היא לא לכוון הרחם ולא תפריע להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם מאבחן מיומות ופוליפים? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/06/2011פוליפים כן, מיומות רק אם בולטות לחלל
ניתן לבצע סונר- לזיהוי מיומות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך- תודה
גילי20/06/2011איך אדע אם זיהו אצלי פוליפים? מה היו צריכים לרשום באבחנה?
("ללא פגמי מילוי"- אומר שאין פוליפים?)
המשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך- תודה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/06/2011אכן, אומר שאין מימצא שבולט לחלל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - צינתורטלי19/06/2011
שלום,
עברתי בשבוע שעבר צילום רחם (תחת כאבים נוראיים) ובו נראה כי החצוצרה השמאלית מעט חסומה/לא תקינה ובחצוצרה הימנית נראה כי אין מעבר. הרופא המטפל מסר כי ייתכן בחצוצרה הימנית ישנה חסימה קריבנית או שיש התכווצות ולכן המליץ לבצע את צילום הרחם בשנית אצל ד"ר טוגנדרייך תחת הרדמה כאשר במקרה הצורך לבצע צינתור תוך כדי. אני מבוטחת כללית מושלם. האם ניתן לבצע את הצילום תחת הרדמה בזמנהוף או רק באופן פרטי? האם מומלץ לדעתכם לעבור שוב את הצילום לאור ההמצאים ולאור כך שהצילום היה כואב ברמות בלתי נסבלות? או לעבור לIVF (אחרי מספר הזרעות שלא צלחו)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - צינתור - תגובה
פרופ' ראול אורביטו19/06/2011כדאי לנסות צינטור
לגבי קביעת תור אצל ד"ר טוגנדרייך, פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפחדת מצילום רחםמיטלי17/06/2011
עוד שבועיים וחצי נקבע לי תאריך לצילום רחם, ואני סופר פחדנית שיש, אני חולת אסטמה ואני מפחדת שאני רגישה ליוד, ושרופאת המשפחה הקלה ראש איתי {אציין שבשביל השקט הנפשי שלה היא רשמה לי כדורים ביום לפני ובאותו היום 'פרדניזון'}, קראתי שאם אני רגישה ליוד יש לזה השלכות מאוד חמורות, הייתי רוצה לדעת מהן ההשלכות הכי חמורות שיכולות להיות, והאם יש לי דרך לעשות בדיקה כל שהיא, כדי שאהיה שקטה יותר.
תודה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפחדת מצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו19/06/2011תשובה מפורטת לשאלתך ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלום רחם וחצוצרות
אביב21/06/2011כרגע חזרתי מצילום רחם וחצוצרות הגעתי לבדיקה עם חרדות לאחר תגובות מנשים בפורום
שסיפרו כמה זה כואב. אז לאותן נשים זה לא המקום להלחיץ נשים אחרות
אני חייבת לציין זה לא כואב ביכלל אני ועוד שתי נשים שהיו איתי יצאנו מחויכות וקצת כועסות
על אותן נשים שהלחיצו אותנו ללא כל הצדקה לא הייתי זקוקה אפילו למשככי כאבים
נשים יקרות זה באמת באמת לא כואב בהצלחה לכולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלום רחם וחצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/06/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפחדת מצילום רחם - תגובה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/06/2011תגובה אלרגית לתכשיר חומר הניגוד אינה שכיחה.
בכל מקרה אם מופיעה תגובה כזו קיים בכל מכון רנטגן
הציוד והתרופות המתאימות לטיפול בתופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בהרדמה מקומיתלינוי17/06/2011
האם צריך להודיע מראש טלפונית (לפני הבדיקה ) כי מעוניינים בהרדמה מקומית?
או שניתן ביום הבדיקה ( הצילום ) לבקש מהרופא כי יבצע בהרדמה מקומית?
לינוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם בהרדמה מקומית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו19/06/2011ניתן לבקש במעמד הצילום
אולם
כדאי לברר שאכן מבוצע במכון בו את מבצעת את הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון חוץ רחמימיטל13/06/2011
עברתי הריון חוץ רחמי, כרתו לי חצוצרה שמאלית ונאמר שהשניה סתומה. לציין שהיה לי הריון אחד לפני והלידה היתה קיסרית.
הרופא טוען שהחצוצרות והשחלות הם דבוקות קדימה
האם אפשר להרות במצב כזה?
האם אפשר להסביר על הפריה חוץ גופית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון חוץ רחמי - תגובה
פרופ' ראול אורביטו14/06/2011בנוכחות חצוצרות סתומות, הדרך להרות הינה בהפריה חוץ-גופית
הסבר על התהליך- עליך לפנות לפורום המתאים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרימת דם לרחם ולשחלהמוריה09/06/2011
שלום, לפני כארבעה חודשים עברתי ניתוח להסרת שרירנים.
בחודשיים האחרונים הדימום חלש ביותר, ובמעקב ביוץ שביצעתי, התברר שתהליכי הביוץ לא היו תקינים וכן ציסטה במשך החודשיים שלא התפנתה עם המחזור.
אני רוצה לציין שאני בת 48 ורוצה להביא ילדים. לפני הניתוח היו ביוצים תקינים מבחינת הזקיקים ומבחינת ההורמונים. שאלותיי:
* אם בעקבות הניתוח, יש פגיעה בזרימת הדם לרחם או לשחלה איזה בדיקות אני צריכה לבצע?
* אם מתחיל אצלי תהליך של איבוד הפוריות האם הניתוח יכול לזרז תהליך זה?
אין לי גלי חום,או הזעות לילה. אבל היה לי לפני כמה שבועות דופק חזק.
** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרימת דם לרחם ולשחלה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו12/06/2011לא נמצאת בפורום המתאים- זקוקה לפורום טיפולי פוריות
באופן עקרוני, בגיל 48 הרזרבה השחלתית ירודה, הסיכויים להריון פוחתים והסיכוי להפלה- עולה משמעותית
ולשאלותיך:
ניתוח לכריתית שרירנים לא אמור להשפיע על זרימת הדם לשחלה
לגבי הבדיקות- FSH ואולי AMH
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפחדת פחד מוות.פוסט טראומה09/06/2011
היה לי היום תור לצילום רחם אצל דר' טוגנדרייך. נמסר לי לחתימה טופס הסכמה לבדיקה ובו אני מאשרת שאני יודעת ש אפשר לאבד את הרחם בבדיקה. הלכתי בלי לבצע. כמה הסיכון. ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לפחד כלל
ליאורה12/06/2011עברתי צילום רחם על ידי ד"ר טוגנדרייך במכון הרנטגן של קופת חולים ברמת גן. היינו להערכתי כ 20 נשים שעברנו את הבדיקה. גם אני פחדתי מאד והעדפתי להיות אחרונה. כל אישה שסיימה את הבדיקה עברה אצלי תחקור. התגובות נעו בין לא נורא ללא מורגש. גם את הטופס הסכמה קראתי בעיון. באמת מפחיד אבל ממש לא רלוונטי להליך. אני נשכבתי לבבדיקה, עצמתי עיניים חזק מהפחד ולפני שהבנתי מה קורה נאמר לי " הבדיקה הסתיימה הכל תקין".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שני12/06/2011אני חייבת לציין שאני תמיד קוראת כאן תגובות של בנות ואף פעם לא נוהגת להגיב אבל תודה לך שאת מרגיעה כל הכבוד. לעומת זאת ישנן בנות כאן שפשוט מלחיצות בטירוף אני רק בתחילת טיפולי פריון מחר יש לי צילום רחם אצל טוגנרייך מקווה שיעבור בשלום בכל אוםן רציתי רק להגיד תודה על העידוד ;_)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בקופת חולים לאומיתדיצה09/06/2011
בבקשה מידע מי מומלץ בלאומית לבדיקה והיכן מתבצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם בקופת חולים לאומית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/06/2011כדאי לבדוק בקופ"ח, מה האפשרויות באיזוריך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקות ברחםברי07/06/2011
לפני כחמישה ימים עברתי ניתוח להסרת חצוצרה עקב הידרוסלפינקס.
בזמן הניתוח גילו כי יש הידבקות של אומנטום אל דופן הבטן הקידמית בבטן התחתונה הרחם משוך לכוון הבטן ונמצא גבוה באגן דבוק לדופן הבטן הקדמית מאזור סגמנט תחתון.ניתן לראות שחלה דבוקה בחלקה לסיגמואיד .
בוצעה כריתת חצוצרה, וצויין כי יש הדבקויות בחלל הבטן לכל התערבות ניתוחית בעתיד.
השאלה שלי....האם המימצאים כאלה ישנה האפשרות שהריון בתהליך של הפריה חוץ גופית יצליח???
אני קוראת המון על הנושא ושומעת שזה לא כל כך אפשרי עד שמבצעים שוב תהליך של פתיחת הדבקויות.
בבקשה עזור ל לעשות סדר בבלגן בראש שלי.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקות ברחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו07/06/2011כן, כיוון שעוקף את בעית החצוצרה וההדבקויות בחלל הבטן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי הניתוח
ברי09/06/2011ניתנה לי חופשת מחלה של כשבועיים ושבוע אחרי אני חושבת שאני מסוגלת לחזור לעבודה- פרט לגרודים בניקובים אני לא חשה בשום כאב, האם זה אפשרי או שזה מוקדם מדי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי הניתוח - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/06/2011רצוי להיוועץ עם המנתח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינה בצילום רחםs06/06/2011
שלם,
עברתי היום צילום רחם ואחרי שיצאתי ממנו, הבנתי שלא שמו עליי שום חלוק הגנה בזמן הצילום. האם זו הדרך המקובלת לעשות צילום, ללא הגנה של המטופלת? מה הסכנה בקרינה שנחשפתי אליה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינה בצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו07/06/2011אכן הדרך המקובלת
הסכנה אפסית
ראי פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד הצילום.בת-אל06/06/2011
לפי כחודש בוטל לי תור לצילום רחם בגלל השביתה, כשקיבלתי וסת ב26/5 התקשרתי לקבוע תור ולא היה תור קרוב, חיפשתי באזור המרכז והכי קרוב שמצאתי היה 9.6 .
זה יום 15 למחזור... (כשהתקשרתי לא שאלו אותי על זה..)
האם זה בסדר?
אני יודעת שנכון לעכשיו הביוץ מאוד בעייתי ולא ממש מתרחש..
ואני ממש לא רוצה להפסיד עוד חודש.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מועד הצילום. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/06/2011בסדר גמור
רק לא לקיים יחסים עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



