מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם עם יודד28/04/2011
שלום לכם,
אני צריכה לעשות צילום רחם עוד 3 ימים. לפני חצי שנה עברתי טיפול עם יוד רדיואקטיבי לסילוק שאריות סרטניות של בלוטת התריס.
לפני חודש התגלה שיש לי גרורות סרטניות של בלוטת התריס בריאות שקולטות יוד- מהמזון כמובן.
הרופאים נתנו לי זמן להכנס להריון מהר ככל האפשר ומיד אח"כ המשך טיפולים.
נראה לי שאלה לא קשורה - אבל בכל זאת- היוד בבדיקת צילום רחם לא גורם לריאקציה עם היוד הרדיואקטיבי שאולי קצת ממנו נשאר עדיין בגוף?
בנוסף - אעריך מאוד מאוד את דעתכם- עצתכם -אם סיכויי טובים לעשות הזרעות או ישר ללכת להפריות וזאת בהתחשב בזמן - שנה ושלושה חודשים בערך שהרופאים נותנים לי להכנס להריון ואחריו צריך לחזור מיד לטיפולים.אני ובעלי מאוד מאוד היינו רוצים ללכת על הריון טבעי (עם הזרעות) ולהמנע מהפריה.דווקא דעתכם חשובה בתור מי שמבינים איך המערכות האלה עובדות.
- בת 39, אין הריונות קודמים.לפני הבעיה עם בלוטת התריס ניסינו להכנס להריון שנה.
- פרופיל הורמולי תקין.
- ציסטה עכורה בשחלה שמאלית מזה הרבה שנים באותו גודל 2 ס"מ.
- צילום רחם מלפני 4 שנים - זרימה תקינה משני צדדים, צילום רחם לפני שנתיים - זרימה קלושה מצד שמאל.
תודה רבה מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם עם יוד - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/04/2011לייעוץ פרטני בעניך, ראוי לפנות באופן מסודר למומחה פוריות, למתן המלצות וטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות חסומותשירז27/04/2011
שלום רב,
בעקבות הריון מחוץ לרחם עברתי כריתת חצוצרה שמאל. לאחר מכן אובחנתי פעמיים כבעלת הריון כימי כי מיקומו לא זוהה. האחד התמוסס בעצמו והשני באמצעות טיפול כימי. הופנתי לטיפולי IVF. עד כה 6 טיפולים ללא הצלחה. בבירור צילום HSG נכתב:
רחם במבנה תקין. מילוי הומוגני של חלל הרחם. מימין מעבר ופיזור תקינים. משמאל הודגם גדם חצוצרה ללא מעבר וללא פיזור.
בהיסטרוסקופיה נראתה מחיצה ב- 10% מהרחם הלא מצריך ניתוח.
שאלתי: 1. האם מהתשובה של ה HSG ניתן להבין כי החצוצרה הימנית תקינה ואינה חסומה כלל?
2. אם היא כן חסומה בחלק הקרוב לשחלה, האם ניתן לראות זאת בצילום?
3. והכי חשוב לי לדעת: האם ניתן לצנטר חצוצרה החסומה באזור הקרוב לשחלה?
אודה לכם על תשובתם :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרות חסומות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/04/2011בצילום רחם החצוצרה הימנית חסומה- ואיננה ברת טיפול בצינטור
עליך לפנות למומחה פוריות להמשך טיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשלי27/04/2011
דוקטור טוגנדרייך שלום רב
אני אמורה לעבור בעוד כשבוע צילום רחם , גילי הינו 28
אני נורא חוששת מהצילום, ברצוני לדעת האם יש סיכונים כלשהם בצילום?
ואיך במידה מסוימת ניתן להפחית מהכאב ? האם ע"י כדור לכאבים לפני הבדיקה ובכמה זמן לפני או כדור הרגעה ? אני נורא לחוצה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו27/04/2011פרטים על צילום רחם ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
נגד כאבים, ניתן לקחת כמחצית השעה לפני הצילום כדור אדקס\ נקסין או נרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/04/2011פרטים לגבי צילום רחם ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
נגד כאבים ניתן ליטול כדור אדקס.אדויל.נקסין כשעה לפני הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינטור חצוצרות אחרי הסרת מיומהסופיה26/04/2011
שלום!
אני עבת 33, עברתי צילום רחם במאי 2010 בעקבותיו נאמר לי ששתי החצוצרות חסומות. התהליך נמשך כ-2 דקות, ללא ניסיון הפעלת לחץ (נאמר לי אחר כך על ידי רופא אחר שראה את דיסק הצילום).
לאחר כמה ניסיונות IVF שלא הצליחו, עברתי ניתוח להסרת מיומה גדולה בפברואר 2011. בעקבות הניתוח הרופא המנתח אמר כי מבחוץ החצוצרות נראות בסדר, באגן יש כמה מוקדים של אנדומטריוזיס, אחת החצוצרות ייתכן ולא הייתה פעילה עקב לחץ מצד מיומה. במסגרת הניתוח לא נעשה ניסיון להזרים חומר ניגוד דרך חצוצרות.
האם יש טעם לנסות לגשת לצינטור חצוצרות? אם כן, כמה זמן צריך לעבור מניתוח הסרת מיומה עד לצינטור? (נאמר לי בעקבות ניתוח כי ניתן לחזור לניסיונות להרות 4-6 חודשים לאחר הניתוח).
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור חצוצרות אחרי הסרת מיומה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך26/04/2011יש מקום לחזור על צילום הרחם ואם יש חסימה קריבנית לשקול צנתור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייךשרון22/04/2011
שלום רב,
אני מעוניינת לבצע צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך ברמת גן והייתי שמחה לקבל את מס' הטלפון של המרפאה על מנת שאוכל לקבוע תור.
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו26/04/2011ד''ר דניאל טוגנדרייך : מרפאה: רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים והפרשות אחרי צילום רחםטל22/04/2011
שלום,
לפני יומים עברתי צילום רחם אצל דר טוגנדרייך. תוצואתיו היו תקינות אך היה צריך להשמתש בלחצים גבוהים בבדיקה, כך שהבדיקה הייתה מאוד כואבת. עדיין ישנם כאבים בעיקר בצד שמאל שאינם דומים לכאבי מחזור, החלו יום לאחר הבדיקה, הכאבים חלשים ואינם מפריעים לתפקוד הכללי בנוסף עדיין יש מעט הפרשות (לא דם טרי). אני מוטדת שמא אני מתעלמת ממשהו חשוב, האם יש צורך להבדק אצל רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים והפרשות אחרי צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/04/2011אם מופיע חם ישל להבדק באופן דחוף לשלול סיבוך זיהומי.
אם בצעת הבדיקה אצלי ויש לך צורך ביעוץ נוסף את מוזמנת להתקשר לפלאפון הפרטי שלי 0505323357* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה ממש ממש דחופהדקלה21/04/2011
שלום קבעו לי תור להיום יום חמישי לשעה שבע ורבע במכבי השלום
לד"ר טוגנדרייך לצילום רחם. זה הסתדר בול מבחינת הזמן
ואני לוקחת גלולות ולפני טיפול שאני מתחילה אחרי פסח.
באתי לצאת בשבע מהבית (אני גרה 10 דק' מהמרפאה)
והתקשרתי רק לברר אם צריך להיות בצום לפני הבדיקה
כי רציתי לקחת משהו לאכול עם הכדורים.
אז התברר לי לדאבוני שהתור היה בשבע ורבע בבוקר
והנציגה לא הבהירה לי זאת, ולא היה לי דרך לדעת
מאחר וזו פעם ראשונה שקבעתי תור כזה.
לא זו בלבד אלא שלא תזכרו אותי ולא התקשרו בבוקר (הייתי מגיעה תוך 10 דק' מהבית).
ובכלל חברה לי דרך קופ"ח אחרת עשתה את התור אחה"צ.
עכשיו אין תורים פנויים עד אמצע מאי.
אני ממש מבקשת להיכנס לתור בשבוע הבא 28.4 (אני אמשיך את הגלולות בשביל זה).
האם יש דרך לעזור לי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה ממש ממש דחופה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו22/04/2011לברר במוקד זימון תורים של קופת החולים, או ישירות למכון
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דיברתי עם הרופא. זה הסתדר.
דנית22/04/2011חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דיברתי עם הרופא. זה הסתדר. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו22/04/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת דחופה לגבי צילום רחםדנית20/04/2011
מחר אני אמורה לעבור צילום רחם.
איזה נר הבנות לוקחות על מנת להקל על הבדיקה? לא מצאתי את השם
ואני רוצה לקחת.
תודה רבה על עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת דחופה לגבי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/04/2011נקסין או אינדומד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות היסטרסקופיהרונית19/04/2011
שלום רב,
אני בת 29, מנסה להרות כשנתיים וחצי ללא הצלחה.אני בעלת שחלות פוליציסטיות ולבעלי יש בעייה במורפולוגיה של הזרע(מורפולוגיה בין 1% ל 4%
עברנו ivf ראשון שלא הצליח.
בדיוק עיינתי בצילום רחם ובהיסטרסקופיה שעשיתי לפני כשנה וחצי ורציתי לשאול האם זה בסדר
בצילום רחם נמצא:צוואר רחם במבנה תקין, חלל הרחם במבנה תקין עם פגם מילוי בפונדוס ליד החצוצרה הימנית. חצוצרה ימנית ללא מעבר, חצוצרה שמאלית עם מעבר ופיזור תקין.
לאחר ממצא זה-עברתי היסטרסקופיה ולפרסקופיה. התשובות היו כדלקמן:
בהיסטרסקופיה- קרן ימנית חסומה ע"י ריקמה פולסואידית, הרקמה הופרדה ורואים פתח חצוצרה תקין.
לפרסקופיה- רחם ושחלות בגודל תקין, מעבר תקין חומר צבע דו צדדי.
שלחו את הרקמה לבדיקה והתשובה היתה: proliferative endometrium
רציתי לשאול האם התשובות תקינות? מה הן אומרות?
האם זה אומר שיש לי הידבקויות ברחם או אנדומטריוזיס?
אם היה -כבר היו רואים זאת?
אני פשוט מנסה לחפש הסברים וסיבות לאי היכולת להיכנס להריון.
אשמח לחוות דעתכם המקצועית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות היסטרסקופיה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/04/2011היה מימצא תוך ריחמי- פוליפואידי שהוסר
בתום הפעולה הכל תקין
לא דווח על אנדומטריוזיס
חג שמח ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייךדנית17/04/2011
שלום,
נקבע לי תור לצילום רחם ביום חמישי הקרוב אצל ד"ר טוגנדרייך.
אני חוששת מאוד מהבדיקה, האם אני צריכה לקחת לפני משככי כאבים, אם כן כמה?
האם יום למחרת אוכל לעבוד?
האם יש משהו שאפשר לקחת לטשטוש?
תודה רבה רבה
דקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו18/04/2011ניתן לקחת משכך כאבים, נקסין\אדוויל או אדקס
ניתן לעבוד לאחר הצילום
פרטים לגבי צילום, במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרעה אחרי צילום רחםאתי16/04/2011
שלום
לפני חודש וחצי עשיתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנרייך, חודש אחרי עשיתי הזרעה על בסיס ביוץ טבעי וזריקת אוביטרל.
עשיתי בדיקת דם רק 20 יום אחרי הזרעה - הבטא 1432
הרופא אמר שאין צורך לחזור לעשות בדיקת ביטא נוספת. אבל אני רואה בפורומים שתמיד ממליצים לעשות לחפות 2 בדיקות ביטא לראות את ההכפלה.
מה דעתכם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרעה אחרי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/04/2011בערכי HCG כאלה- הבדיקה הבאה הינה אולטרסאונד לבדוק תקינות הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמיכל13/04/2011
דר' שלום רב!
אני אימא כבת 37 לילדה בת 5. הריון טבעי ומהיר.
אנו מנסים להיקלט כ- 8 חודשים - ללא הצלחה.
נשלחתי לעשות צילום רחם, מאחר ואנו מתבגרים (בעלי בן 47) ואין זמן לניסיונות טבעיים...
אני דיי חוששת מהקרינה של מכשיר הרנטגן, מההשלכות השליליות שעלולות להיווצר
מהבדיקה (האם אנו חותמות על טופס אחריות - כמו לפני אפידורל?)
האם כדאי לעבור בדיקה שכזו?
האם קופ"ח המממנת הזרעות, מחייבת בצילום רחם?
מדוע עלולות להיסתם חצוצרות? ללא עבר בעייתי של ניתוחים/דלקות (טפו..טפו..)
אודה למענה מהיר בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו14/04/2011מענה לכל שאלותיך מצוי במדור שאלות נפוצות בפורום
הבדיקה מהווה חלק מבירור\טיפול באי פוריות, והתיזמון נתון לשיקול דעתו של הרופא המטפל
קופ"ח\ רופא מטפל- לא מחייבים- הם ממליצים
חצוצרות עלולות להיסתם גם ללא ניתוחים- למשל מדלקת אגנית "סמויה"
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבות לחסימת חצוצרותאורית11/04/2011
שלום רב,
עברתי צילום רחם ובו נמצאה חסימה (החומר לא הגיע לשחלה)
לבעלי יש כמות גדולה של זרע (באחת ההשבחות היה לו 600 מיליון)
האם ייתכן שזה עלול לגרום לחסימה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבות לחסימת חצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו12/04/2011לא!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לצילום רחם וחצוצרותאלונה11/04/2011
מה המשמעות של פגם מילוי קטן בגוף הרחם?
החצוצרות, ע"פ התוצאות, תקינות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר לצילום רחם וחצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו12/04/2011פגם מילוי קטן, כשמו כן הוא. משהו בתוך הרחם המפריע למילוי
יתכן ארטיפקט (פגם טכני), פוליפ, שרירן או הידבקות
יש לפנות לרופא מטפל עם התשובה לביצוע אולטרסאונד והחלטה על צורך בהמשך בירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין לפני צילום רחםשרית10/04/2011
שלום,
אני אמורה לבצע צילום רחם וקיימתי יחסי מין, מבלי שפיכה בנרתיק.
האם עלולה להיות בעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין לפני צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/04/2011במידה ויש סיכוי להריון- לא יבוצע צילום רחם מחשש להקרנת העובר!!
לכן מומלץ לא לקיים יחסים בין הוסת לצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחסי מין לפני צילום רחם-המשך
שרית11/04/2011תודה על התשובה
בכל זאת חשוב לציין שהסיכוי להריון אפסי שכן המשגל היה נסוג לגמרי ולפני הביוץ (עפ"י המועד הצפוי). בכל זאת כן הייתי רוצה לבצע את הצילום שתוכנן לי על מנת שלא להפסיד עוד כמה חודשים... האם זה בלתי אפשרי? רלוונטי אולי לבצע בדיקת הריון? (יחסים היו ביום ה-12, צילום יהיה ביום ה-16)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחסי מין לפני צילום רחם-המשך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/04/2011בדיקת הריון- איננה רלבנטית
תצטרכי לשכנע את המבצע שאכן אין סיכוי שהרית!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
