מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם ביום שניגלית12/08/2010
בוקר טוב,
ביום שני הקרוב יש לי צילום רחם אצל דר' טונגדרייך.
ואני מאוד מאוד חוששת מהבדיקה.
האם זה שאני סובלת מאנדומטריוזיס, יכאיב יותר?
מה אני יכולה לקחת להרגיע? האם נרות וולטרן יעזרו? האם אפשר לעשות בטישטוש?
תודה,
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
אסנת13/08/2010היי
עברתי צילום רחם לפני יומיים. לקחתי ואבן לילה לפני ובבוקר הבדיקה, והרופא נתן לי נרות רקטליים שמאלחשים את המקום ומסייעים במניעת דלקות.
הבדיקה לא נעימה אבל מיד עם סיומה הרגשתי מצויין ואף הלכתי לעבודה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאלחש
פרופ' ראול אורביטו14/08/2010ניתן לקחת כדור\נר נגד כאבים כשעה לפני הבדיקה
אדקס\אדויל\נקסיון וכו'
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלחוש
גלית14/08/2010האם אפשר לקחת גם אדקס וגם נר של וולטרן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדקס
פרופ' ראול אורביטו15/08/2010מספיק אחד מהשניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא צילום רחם שעברתייעל11/08/2010
אתמול עשיתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך
תוצאות הצילום היו - מעבר ופיזור בשני הצדדים, הדגמת המעבר והפיזור בשמאל הצריכה
הזרקה סלקטיבית לפתח החוצרה.
הצילום בוצע ביום ה-14 למחזור, ככה"נ אחרי הביוץ (לא קיימנו יחסים לפני הבדיקה), כך שפיספסנו את החודש הנוכחי.
שאלתי היא האם פתיחת החסימה בחצוצרה השמאלית ע"י ההזרקה הסלקטיבית תישמר גם לחודש הבא או שישנו סיכוי שהחצוצרה השמאלית שוב תיחסם כעבור פרק זמן כל כך קצר?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן ולא פיספסת
ד``ר דניאל טוגנדרייך12/08/2010גם אם הביוץ התרחש יום יומיים לפני שקיימת יחסי מין עדיין יש תקווה להריון.
מקובל שתוספת הסיכוי להריון בעקבות פתיחת חצוצרה חסומה שורדת כשנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילום רחם דחוף...אתי11/08/2010
שלום!
שמי אתי ואני בת 28 אמא ל2 ילדים, שנולדו בהריון ולידה תקינים לחלוטין.
לפני כחודשים התעברתי שוב אך ההריון היתברר כהריון מחוץ לרחם, בחצוצרה הימנית.
לשם כך טופלתי במטרוטקסאט, והופנתי לצילום רחם להמשך בירור.
היום ביצעתי את הצילום ואלו הם התוצאות:
התקבל רחם בצורה וגודל תקין עם מילוי הומוגני במנח קידמי יותר.
בצד ימין הודגמה חצוצרה עדינה עם מעבר חופשי לחלל הצפק.
בצד שמאל חצוצרה לא הודגמה ואין מעבר לחלל הצפק.
1] מה עלי לעשות כעת?
2}האם עלי לבצע צינתור רחם?
3}האם לא מוזר שדווקא החצוצרה הימנית פתוחה ,ששמה היתקיים הריון מחוץ לרחם?
ממתינה לתשובה בדחיפות.
בתודה מראש אתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010כפי שכבר ציינתי בשיחתינו, אכן לא צפוי אך יתכן
ניתן לשקול צינטור במטרה לפתוח את החצוצרה הסתומה- ללא ההריון מחוץ לרחם
אם יצליח - אז ניתן לנסות להמשיך טיבעי או בטיפולי השראת ביוץ עם הזרעות
והיה והחצוצרה לא תיפתח- והשניה לא לגמרי תקינה בשל עבר של הריון מוץ לרחם- אזי, לגיטימי להמשיך ישירות לטיפולי הפריה חוץ-גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת נוספת מדר טוגנדרייך.
אתי12/08/2010הייתי רוצה לקבל מדר טוגנדרייך חוות דעת נוספת .
אני אובדת עצוצ וזקוקה לעזרה בדחיפות...
ייעץ לי מה כדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצרוצרהסיון11/08/2010
עשיתי צילום רחם ובתשובה חצרוצרה שמאלית יש חסימה פקסמילית
1. מה זה אומר ?
2. יש לי בעיה שח רירית דקה ולכן לא נקלטת אחרי מס' רב של הפריות האם הצנתור יכול לעזור גם לרירית ?
3. יש לי תור אליך האם צריך לקחת משהו לפני ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010חסימה פרוקסימלית- הכונה ל"מעצור" בין הרחם לחצוצרה- ניתן לנסות לפתוח ע"י צינטור
אין קשר לרירית דקה וצינטור לא מטפל ברירית דקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפ אחרי צילום רחםשיר11/08/2010
שלום לרופאים
לפני שבועיים וחצי עברתי צילום רחם שהיה תקין.
היום יום שביעי למחזור באולטראסאונד למעקב זקיקים נמצא פוליפ ברירית הרחם.
האם יכול להיות גדילה מהירה כ"כ של פוליפ?
האם בכל זאת ימשיכו בטיפול? (אני מקבלת פיוריגון)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010פוליפ לא תמיד מזוהה בצילום רחם
אם עדין יזוהה בסונר מיד לאחר הוסת- יש לבצע היסטרוסקופיה לאיבחון וטיפול
לגבי המשך טיפול בפוריגון- יש להיוועץ עם הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
שיר11/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זה דחוף?דיצה11/08/2010
הופניתי לצילום רחם (מרפאת פריון של מכבי) ונאמר לי שלא אוכל להתחיל טיפול לביוץ בזריקות לפני הבדיקה. בגלל שהתור עכשו במכבי 3 חודשים הסכים הרופא בכ"ז לתת לי טיפול לפני הצילום.
אני בת 38 ושאלתי:
עד כמה חשוב צילום רחם לפני הטיפול שאני אמורה להתחיל היום בךבלי צילום רחם.
אם זה מאד חשוב יש לי אפשרות לעשות הבדיקה באופן פרטי באסותא היום או מחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010יש לדון עם הרופא המטפל שמכיר את בעיתך לגבי הדחיפות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם -לפרופ' אורביטוטלי11/08/2010
דר' שלום ,
נתת לי בדיקות דם מקיפות לעשות ביום ה 3 לווסת או בין היום ה 2 ל5 . קיבלתי הבוקר (יום רביעי) ושאלתי היא האם עדיף לעשות מחר (היום ה2 לוסת) או ביום ראשון (היום ה 5 לווסת) ? כי אי אפשר בשישי , המעבדות סגורות ..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010מחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם- הדבקותשרית09/08/2010
שלום,
שמי שרית ואני בת 31, אם לילדה אחת בת 4.
עברתי 3 גרדות - אחת עקב שארית שלייה לאחר הלידה(ניתוח קיסרי)+ שתי גרדות נוספות עקב הריונות שהפסיקו להתפתח(סביב שבוע 7). היום עשיתי צילום רחם היות ומאז הגרדה האחרונה- שנה אני לא מצליחה להיקלט להריון. חשוב לציין שאחרי 2 הגדרות עברתי היסטרוסקופייה שראו בה הדבקות אחת שלדעת הרופא מינורית בקרן ימין. היום הרופא שעשה לי את צילום הרחם ראה שהחצוצרות פתוחות אך לטעמו עליי לעשות שוב היסטרוסקופיה כדי לטפל בהדבקות.
האם היסטרוסקופיה לא אמורה לתת יותר מידע מאשר צילום רחם? איך יתכן שרופא אחד אומר שזה מינורי ושני לא? מה עליי לעשות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010היסטרוסקופיה "עולה" על צילום רחם באיבחון פתולוגיות תוך-ריחמיות
בנוסף- מאפשרת טיפול בהידבקות
מציע לפנות לרופא מומחה פוריות עם הצילום ודו"ח ההיסטרוסקופיה הקודמת לגבי החלטנה\המלצה על המשך בירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמירב08/08/2010
היי
לאחר קריאה ועיון הבנתי שנהוג לעשות צילום במקרים שח אי-פוריות.
האם במקרים של הריון מחוץ לרחם בהם הוכחה היכולת להיכנס להריון נהוג לבצע לאחר מכן את הצילום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מחוץ לרחם
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010לא בהכרח
נתון לשיקול דעתו של הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון חוץ רחמי - מה עושים אחרי?מירב08/08/2010
היי,
אני עוברת הריון חוץ רחמי בחצוצרה שמאלית. טופלתי במטרוטקסאט לאחר אשפוז ומעקב ללא התערבות כירורגית. הבטא בירידה וכרגע עומד על 80.
ידוע לי שיש לחכות עד לסיום ההריון (בטא = 0) אך מה אז...יש לי מספר שאלות:
1. האם הסיבה היא בודאות חצוצרה חסומה? אם לא, איזה עוד סיבות אפשריות? כיצד ניתן לאתר את הסיבה? האם יתכן כי מדובר במקרה אקראי?
2. האם חצוצרה חסומה והדבקות חצוצרה היא אותה הבעיה?
3. במקרה של חצוצרה חסומה- האם יש דרך לפתיחה של החצוצרה? האם התהליך כרוך בסיכונים והשלכות בעתיד?
4. האם מומלץ פשוט לנסות להרות באופן טבעי? מה הסיכוי להריון תקין? מה הסיכוי להריון חוץ רחמי שוב? האם אני מסכנת את עצמי?
5. האם יש דרך לדעת איזו שחלה מבייצת מדי חודש ע"מ לכוון לשחלה הימנית?
6. האם צריך לחכות עקב קבלת הזריקה? מהם הסיכונים בכניסה להריון בתקופה זו?
בתודה מראש, מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מחוץ לרחם
פרופ' ראול אורביטו11/08/2010החצוצרה לא חסומה בבודאות- אולם ללא ספק קיימת בעיה ברירית (בעיה מיכנית כלשהי) בעקבות ההריון
הדבקות יכולה לגרום לחסימה
חצוצרה חסומה בעקבות הריון מחוץ לרחם- לא מיועדת לפתיחה
ניתן לדעת ע"י מעקב זקיקים בסונר
מקובל להמנע מהריון לפחות 3 חודשים מהזריקה
לציין, שהסיכוי להריון מחוץ לרחם הינו פי 10 לאחר הריון אחד (כ- 10% 9, מחייב בדיקה אצל רופא נשים מיד עם איבחון הריון (עדין סיכוי של 90% להריון תוך- ריחמי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - שאלה לד''ר טוגנדרייךגלית07/08/2010
שמי גלית, ואני בטיפולי IVF, סובלת מאנדומטריוזיס רמה IV.
הרופא שאצלו אני מטופלת אמר לי, שאם הטיפול הפעם לא יצליח אני צריכה לעבור צילום רחם, לוודא שאין נוזלים בחצצורה.
אתמול קיבלתי תשובה שלילית לגבי הסבב הנוכחי של הטיפולים ואני צריכה לקבוע תור לצילום .
הייתי רוצה לעבור את הצילום אצלך. האם אתה מקבל בכללית
? עוד לא קבלתי אחרי הסבב הזה, למתי רצוי שאקבע תור?
תודה,
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תור בכללית
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/08/2010בקופ"ח כללית אני מבצע או בבית חולים השרון פ"ת לקביעת תור 9372222 -03
או במרפאת זמנהוף ת"א לקביעת תור *2700
באופן פרטי בבית חולים אסותא ת"א לקביעת תור - 0546661111
את הבדיקה יש לבצע אחרי הווסת ובטרם יחסי מין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לדר גוטנדרייך
גלית08/08/2010תודה. נקבע לי תור ליום שני הבא בזמנהוף.
אני מאוד מפחדת מהבדיקה, האם היא בטישטוש? האם יש משהו שאני יכולה לקחת להקל את הכאב, מראש?
תודה ,
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם במכבידיצה05/08/2010
הרופא המטפל שלי דר' אריה ברקוביץ המליץ שאבצע צילום רחם אצל דר' טוגנדרייך.
לא ניתן לקבל תור סביר במכבי אז פניתי לאסותא רמת החי"ל שם נאמר לי להתקשר ישירות לדר' טוגנדרייך שהפנה אותי שוב למכבי. אז איך יוצאים מהלופ? אני רוצה לבצע אצל טוגנדרייך, מוכנה לשלם ולא מוכנה לחכות חודשיים.לפתרונכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו05/08/2010ראי פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם מחררוית04/08/2010
שלום לכולם
מחר נדרשת לעשות צילום רחם.
נקבע לי תור במאוחדת-שפרינצק ת"א.
הרופא המבצע ד"ר כץ אבי אדריאן.
האם נחשב מקצועי בתחום?-מתה מפחד....האם ניתן בהרדמה מקומית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפרינצק -דר' כץ
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/08/2010דר' כץ מבצע צילומי רחם בקופ"ח מאוחדת וחזקה עליו ועל הקופה שהוא אמנם מיומן בביצוע הבדיקה.
אלחוש מקומי ניתן לביצוע אבל בד"כ אין בו צורך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל היקר-ברחתי על נפשי
רוית05/08/2010הייתי הבוקר-הגעתי מפוחדת ולחוצה בצורה בלתי רגילה.
שתי בחורות נכנסו לפניי, וכששמעתי את הצרחות, הרגשתי שאני עומדת להתעלף.
אז הלכתי...נראה לך שכעת אני מרגישה טוב יותר?
אין אפשרות לערוך בדיקה זו בהרדמה/הרדמה מקומית?
בשפרינצק שאלתי מראש, ואמרו שלא עושים הרדמה מקומית, ואפילו היה מצויין כך בטופס שחתמתי עליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוכן לעזור
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/08/2010תגיעי למרפאתי (במסגרת מאוחדת) אבדוק אותך ואומר לך אם ניתן לבצע לך את הבדיקה.
באופן חריג ניתן לבצע בהרדמה כללית אבל עלי להשתכנע שזה מוצדק.
מרפאתי ממוקמת בבן גוריון 182 גבעתיים את מוזמנת להתקשר ולקבוע 0505323357* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה מקרב לב
רוית24/08/2010מודה מקרב לב, אעשה זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוית
טלי08/08/2010גם אני עברתי לפני שבועיים צילום רחם ומתתי מפחד ! אפילו התקשרתי בבוקר לרופאה שעושה את הבדיקה כדי לשאול האם אפשר לעשות הרדמה או טשטוש כדי שאוכל לעשות את הבדיקה בשלום והיא אמרה שלא צריך . הגעתי לחוצה מאוד , לקחתי 2 כדורי אדקס שעה לפני והייתי עם בעלי וחברה שלי . הבחורה שנכנסה לפניי צרחה שם , אמנם פחות מ10 שניות אבל צרחה , ואני הסתכלתי על בעלי - שנינו היינו עם פרצוף מבוהל ! כשהיא יצאה היא הייתה מחוייכת ואמרה לי שזה היה ממש בסדר פשוט היא נורא נבהלה והיא תמיד לחוצה וצועקת .. נכנסתי עוד יותר לחוצה אבל מאוד הופתעתי ! הרופאה והרנטגנאי היו מקסימים וחמודים ותקתקו את העניין . מכניסים צינורים לצוואר הרחם , ואין שום צביטה או מה שקראתי , פשוט לא מרגישים את ההכנסה של הצינורית ! מזריקים את החומר ואז באמת יש לחץ בבטן התחתונה , ממש כמו כאבי מחזור , אבל לגמרי נסבל . אח"כ את נשכבת מתחת למכשיר ואז עושים את הצילום . כנראה שבזמן הצילום מזריקים את שאר החומר ואז יש כאב קצת חד בבטן ואפילו קצת צעקתי (כזה איי איי חלוש) אבל מיד החלטתי לנשום עמוק וזה עזר מאוד ! כל הצילום והכאב החד מעט אורך אולי 10 שניות וזהו ! הלחץ בבטן יורד לאט לאט ותוך 2 דקות כבר הייתי בחוץ , בהלם שזה נגמר !
אני יודעת שיש נשים עם עוח סבל רב יותר וכאלה רגישות יותר אבל אני גם יודעת שנשים הן מאוד לחוצות וחושבות המון וזה מה שמוביל את ההתנהגות שלהן ואת המעשים שלהן .
דר' טוגנרייך הוא מדהים , לכי אליו ותהיי רגועה ! ויהיה בסדר ! בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רוית24/08/2010מודה מאוד על דברי העידוד, מקווה שיהיה בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייךפלונית04/08/2010
היום ביצעתי צילום ופתיחת חצוצרות בבית חולים השרון על ידך, בתשובת הצילום ציינת כי מעבר ופיזור תקינים לאחר הזרקה סלקטיבית, בשתי החצוצרות.
בנוסף ציינת-
אינטרוזציה עם לימפוגרם אגן וונוגרם אגן- מה זה אומר?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרוזציה=
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/08/2010תופעת האינטרוזציה היא הופעה של חומר ניגוד בכלי לימפה וכלי דם של האגן. משמעותה לא תמיד ברורה. בנסיבות שלך (צנתור חצוצרות) בהחלט יתכן שתוך הפעולה ועקב חדירה של הצנתר לרירית הרחם - חומר ניגוד דלף לכלי לימפה וכלי דם. אל דאגה החומר בד"כ מתפנה מהגוף תוך דקות ואין לתופעה השפעה על בריאותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' אורבייטוטלי29/07/2010
בהמשך לבדיקות ששלחת אותי ואת בעלי , בעלי עשה הבוקר דופלר אשכים . הרנטגנאי אמר לו שהבדיקה לא תקינה כי יש התרחבות של כלי הדם , נפיחות .. וכשיקבל את הבדיקות בערב שיקבע כבר תור לרופא ששלח אותו . בעלי מבוטח במכבי (ואני במאוחדת) , האם אתה מקבל במכבי באשדוד ? אם לא , האם במקום אחר ? ואם אתה לא מקבל ממכבי , האם אפשר לקבוע תור דרכי במאוחדת ולבוא אלייך ?
תודה , טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורולוג
פרופ' ראול אורביטו29/07/2010לא עובד במכבי
בעלך צריך לפנות לאורולוג בקופ"ח להמשך בירור טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



