מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנטיביוטיקה סביב צילום רחםמיכל23/06/2010
לפני כשנה עברתי זיהום בבטן ובאגן, כנראה סיבוך של אפנדיציטיס.
אני צריכה לעבור צילום רחם. האם מומלץ שאקבל אנטיביוטיקה סביב הצילום ואם כן איזו ולכמה ימים? (רוצה לדעת מה לבקש מהרופא נשים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
פרופ' ראול אורביטו23/06/2010רצוי,
אחת האופציות היא דוקסילין- מערב לפני, לכשלושה ימים
רצוי להיוועץ עם רופא מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה בחצוצרותדניאל21/06/2010
שלום,
לפני שנה וקצת עברתי גרידה לאחר שלא נצפה דופק בעובר.
מאז עברתי סבבי איקקלומין ללא הצלחה ושבוע שעבר עברתי צילום רחם.
תוצאותיו-
מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים
.הדגמה חלקית של חלקן הפרוקסימליים של שתי החצוצרות
.אין לראות פיזור של חומר הניגוד בחלל הצפק
.דרוש המשך בירור
1. ע"מ לפתוח את החסימה, הרופא שלי מתלבט בין צילום רחם נוסף לבין צינתור... מה דעתך?
2. האם יש סיכוי שהחסימה לא תיפתח ואצטרך לעבור ל-IVF?
3. מדוע אסור לקיים יחסים עד הצילום רחם? האם זה בגלל הסיכוי שאני בהריון... ואם לשם כך האיסור, אם אין לי סיכוי להיכנס להריון עד פתיחת החסימה האם אני יכולה לקיים יחסים לפני צילום רחם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו23/06/2010אם נוסף, אזי רק צינטור
הכל יתכן
לא לקיים יחסים בשל הסיכוי להריון, אם החסימה "טכנית" אזי קיים עדין הסיכוי להריון וחבל להזיק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלות נוספות
דניאל24/06/2010מה זה אומר חסימה טכנית? מה בעצם חוסם את החצוצרות בעקבות הגרידה?
רופא אחר אמר לי שבצינתור עושים חור ולא בטוח שהתפקוד של החצוצרה יעבוד.... וצילום רחם נוסף עדיך פשוט צריך להוסיף לחץ... בצילום רחם הראשון הרופא לא ניסה לפתוח את החסימה כי מרוב לחץ ברחם הבלון והצינורית יצאו ולכן אמר לי לחזור שנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינטור
פרופ' ראול אורביטו24/06/2010צינטור לא עושים חור??!!- יתכן סיבוך כנ"ל אך לא שכיח
כל צינטור מתחיל כצילום רחם- אם הסתימה תיפתח בלחץ- לא יהיה צורך בצינטור
אם לא תיפתח, יהיה צורך- ואז תיאלצי להשלח ל"צינטור" במועד נוסף- שלישי
בצינטור סלקטיבי ניתן ל"כוון" טוב יותר את זרם חומר הניגוד לפית החצוצרה ואז לאבחן במדויק יותר אם קיימת חסימה או לא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה חסומהאנוצ21/06/2010
שלום,
בשבוע שעבר עברתי צילום רחם בו התגלה כי החצוצרה בצד ימין חסומה (ככל הנראה על רקע ניתוח אפנדיציט)
יש לי מחזורים סדירים.
ולא היה הריון (שנתיים ו3 חוד')
שאלתי היא מה המשמעות של חצוצרה חסומה, האם המשמעות היא שבכל חודש הביוץ מתרחש בשחלה השניה בלבד, ואם מתרחש ביוץ בשחלה שהחצוצרה שלה סתומה, מה למעשה קורה עם הביצית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה
פרופ' ראול אורביטו23/06/2010בחסימה חד צדדית, החצוצרה לא מאפשרת מעבר זרע וביצית
במידה ומבייצת בצד ה"חסום"- קיימת אפשרות שהביצית תילקט ע"י החצוצרה הנגדית ואז יתאפשרהריון, אם כי בסיכוי נמוך יותר בהשוואה למצב בו החצוצרה פתוחה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
אנוצ27/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילום רחם - קצת ארוך..טל20/06/2010
שלום רב,
ביום שישי עשיתי צילום רחם לאחר שאנחנו מנסים להרות כשנה ללא הצלחה
בצילום נראו כי החצוצרות סתומות ולאחר הפעלת לחץ שוב ושוב היוד התפזר בחלל הרחם בצורה יפה והסתימה נפתחה
כעת לאחר קריאה מרובה בפורומים קשה לי לשמור על אופטימיות שכעת הכל יהיה בסדר
האם ייתכן כי כעת הבעיה מאחוריי
האם אכן הפתיחה נפתחה ולא תיסתם שוב
האם אכן הכניסה להריון כעת אמורה להיות קלה וללא שום בעיות של הריון חוץ ריחמי או כימי או בעיות כאלו ואחרות כתוצאה מהצילום ומהאבחון
כי כל מי שכתבה שאובחנו חצוצרות סתומות רשמה שנאלצה לאחר מכן לעבור IVF
חשוב לציין כי יש לי כבר ילד וההריון והכניסה להריון אז היה זריז ותקין
ושאלה אחרונה ממה נובעת הסתימה הזו בכלל
תודה וסליחה על האורך
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו20/06/2010אם אכן ה"סתימה" נפתחה בצילום עם העלאת הלחץ- אזי הצילום תקין ואין בעיה מיכנית
מדובר בבעיה "טכנית" שנפתרה- או התכווצות מקומית של שריר החצוצרה, או פקק רירי שחלף..וכו'
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התושבה המהירה
טל20/06/2010אכן כנראה שזו הסיבה שהצילום היה כואב מנשוא
אבל כעת האם אתה צופה שהכניסה תהיה קלה יותר ללא צורך בטיפולים?
כמו כן ממה הסתימה הזו בכלל נובעת ומדוע 48 שעות אחרי אני עדיין עם כאבים?
האם הסתימה נפתחה לטווח ארוך או לאחר זמן קצר הסתימה עלולה שוב לחזור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסתימה
פרופ' ראול אורביטו20/06/2010כפי שציינתי- אין סתימה, וכעת אין בעיה מיכנית
עליך לפנות לרופא מטפל להמשך בירור טיפול
לגבי שאר שאלותיך:
-יתכן שזו היתה סיבה לכאב
-קרוב לודאי
-אם הכאב ימשך, יופיע חום- עליך לפנות למוקד\רופא נשים לבדיקה
-נפתחה- קשה לחזות לאיזה טווח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםעינת19/06/2010
ד''ר דניאל טוגנדרייך, נשלחתי לעשות צילום רחם, האם ניתן לעשות זאת באופן פרטי ולא דרך הקופה?
אני חוששת מהכאבים ומעדיפה לעשות זאת אצל מומחה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו19/06/2010תשובה לשאלותיך, כולל דרכי התקשרות- פני למדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
גילי21/06/2010חזרתי עכשיו מצילום רחם בביה"ח רמב"ם. רציתי להגיד לכל הבנות שצריכות לעבור את זה שזה לא נעים אבל לא כואב כמו שמתארים.
לקחתי כדור נקסין לשיכוך כאבים (הוא משפיע ל8 שעות לפחות). הבדיקה לא נעימהכל כך, כמו כל בדיקה גיניקולוגית אבל זה עובר מהר (בזמן מחזור כואב הרבה יותר).ביקשתי מהאחות שתחזיק לי את היד והרופא בזמן הבדיקה הסביר לי מה קורה בכל שלב ומאוד הרגיע. שקצת נלחצתי אמרו לי לקחת נשימות עמוקות וזה עזר. כנראה שהכל בסדר, עוד כמה ימים ישלחו לי את התשובה. אח"כ ישבתי מספר דקות ועכשיו אני מרגישה בסדר גמור (הצילום נעשה לפני כשעתים וחצי). גם 4 בנות שעשו לפני את הבדיקה סימו מהר ואחרי כמה דקות כבר הלכו. שיהיה בהצלחה לכולן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזלים בחצוצרותמעין17/06/2010
אני מנסה להרות בפעם הראשונה ללא הצלחה ( כבר שנה )
לאחר אולטרסאונד זקיקים הפנו אותי לסריקת אגן בשל חשש לנוזלים בחצוצרה
לפני כשבוע עשיתי סריקת אגן ( לא יודעת אם רלוונטי אבל קיימתי יחסי מין יום קודם / הייתי יום לאחר סיום הביוץ - ציינתי את זה לפני הבדיקה )
ההבחנה של הסריקה היתה:
"שחלה ימין - 25X21X27 מ"מ נפח 7.42
בסמוך לשחלה ממצא היפואקוגני מפותל ומאורך במימדים 46*78 המכיל נוזל צלול עם מחיצות לא שלמות - יכול להתאים לנוזל בחצוצרה
שחלה שמאל - 46X36X42 מ"מ נפח 36.4
בצמוד לשחלה נצפה ממצא היפואקוגני 23*45 מ"מ נראה בנוי משני מרכיבים עם מחיצה מפרידה - ממצא יכול להתאים לנוזל בין הידבקויות
לסיכום: ממצאים דו צדדים יכולים להתאים לנוזל בחצוצרה בימין עם רושם להדבקויות משמאל"
אלי לציין אין לי שום מושג מה ההבחנה אומרת, רופא הנשים שלי הפנה אותי לרופא מומחה פיריון והתור בעוד שבוע.
אודה לחוות דעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים
פרופ' ראול אורביטו18/06/2010מדובר קרוב לודאי על חסימה חצוצרתית בעקבות הדבקויות אגניות
במצב כזה הטיפול הינו הפריה חוץ גופית
לעיתים מציעים לפרוסקופיה לטיפול - לפני או אחרי 2-3 כשלונות בהפריה חוץ-גופית)
רצוי שאכן תיגשי לרופא פוריות עם תוצאות הסונר- על מנת שיתרשם ויציע לך את הטיפול המתאים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מעין20/06/2010תודה על התשובה, עכשיו לפחות אני יודעת למה לצפות..
שבוע טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימת חצוצרות והריון?!אסתר17/06/2010
שלום,
בת 27 הריון אשר נגמר בשבוע 21 (לפני 7 חודשים)סיבה לא ממש ידוע (חושבים שזה אי ספיקת צוואר הרחם) לאחר המקרה בצעתי בדיקות כגון: צילום רחם,ראו כי יש חסימה ב2 החצוצרות ממש בהתחלה החומר (יוד) לא מצליח לחדור ונפלט החוצה. הודיעו לי שאצטרך לבצע IVF כרגע אני בהפסקה נותנת לגוף לנוח..
שתי שאלות:
1האם קיימת אפשרות להרות למרות חסימת החצוצרות?
2.במידה וקיימת אפשרות זאת,האם אצטרך להיות בשמירת הריון?עקב ההיסטוריה של לידה מוקדמת?וכמובן שהסבירו לי שאצטרך לקבל זריקות פרגרסטרון+קשירת צוור שבוע 13.
3.האם קיימת אפשרות להריון חוץ לרחם בעקבות סיבת חסימת החצוצרות?
תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו17/06/20101. בנוכחות חסימה אמיתית דו-צדדית לא ניתן להרות
אם אכן החסימה קריבנית- כפי שתיארת, ניתן לפתוח ע"י צינטור חצוצרות ואז נית ןלהרות
2. עפ"י ההמלצות שתיארת תזדקקי לשמירה
3. שכיחות הריון חץ ריחמי גבוה יותר בנוכחות בעיה חצוצרתית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך המהירה..
אסתר17/06/2010אני בצעתי בדיקת הריון ביתית..וראו תשובה חיובית אך הפס היה מאוד עדין (חלש) יש לציין אני 4 ימים לפני קבלת וסת אז חשבתי אולי יש עדיין סיכוי?! בכל מקרה אצטרך להמתין עוד כמה ימים..ומקווה שהצלחתי לבד ואולי קרה הפלא!!!
החשש הגדול שזה הריון חוץ רחמי..מקווה שיהיה בסדר והכל יעבור בשלום..
מתי כדאי לקבוע תור לרופא?
האם כדאי כבר בשלב זה לעשות בדיקת דם?
מבולבלת..תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהHCG
פרופ' ראול אורביטו18/06/2010לבצע בדיקת דם ל-HCG באיחור,
אם חיובי, לחזור יומיים אח"כ ולקבוע תור לרופא (כשבוע מהאיחור)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה קטנה..אדל16/06/2010
הבנתי שבהסטרוסקופיה ניתוחית עצמה זה גורם להדבקויות?? האם הבנתי נכון? אם כן אז מה ניתן לעשות... שוב תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו17/06/2010היסטרוסקופיה ניתוחית אמורה לפתור בעיה תוך ריחמית, כמו הסרת פוליפים, שרירנים והדבקויות
אכן, אחד מהסיבוכים זה הדבקויות, אך לא בשכיחות מאוד גבוהה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסטרוסקופיה ניתוחיתאדל16/06/2010
שלום
בת 32 נשואה קרוב ל5 שנים התגלה בצילום רחם נוזל בחצוצרה ניסתי ivf עוברים מצויינים הכל מעולה ונכשל וגם מחזור של מוקפאים ללא הועיל
הרופא ממליץ על הסטרוסקופיה ולהוריד חצוצרות וטיפולים כמובן
השאלה שלי בעבר עברתי הורדת קונדילומה בצוואר הרחם האם יש קשר לאי פריון ואיך פותרים את זה באותו ניתוח?
ומצבי הכלכלי אינו מאפשר לעבור את הניתוח אצל רופא פרטי האם זהו ניתוח קל'' יחסית ואפשר לעבור אותו אצל רופא שנחשב ''בכיר בבית חולים בלינסון או שאני חייבת רופא פרטי ??
אני מאוד מודה לך על הסבלנות :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו17/06/2010בהיסטרוסקופיה לא מורידים חצוצרות- אלא בלפרוסקופיה
הורדת קונדילומה לא אמורה לגרום לבעית פוריות במידה ואים "חסימה" של הצואר (שבמידה וקיים וסת- אז בודאות אין)
ניתן לעבור בבי"ח, למיטב ידיעתי נעשה תמיד בנוכחות רופא בכיר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילום רחםרונית14/06/2010
אשמח לעזרתכם בפיענוח
"חלל הרחם בגודל צורה ומיקום תקינים
אין פיגמי מילוי
שתי החצוצרות תקינות עם מעבר תקין של החומר הניגודי
החומר הניגודי מצטבר סביב השחלות וקיים פיזור חלש רק מצד ימין"
מה זה אומר?
האם אפשר להיכנס להריון טבעי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו15/06/2010הצילום מחשיד לנוכחות הידבקויות אגניות
עפ"י תיאורך ניתן להיכנס באופן טיבעי, אם כי בסיכויים נמוכים יותר
רצוי לפנות עם הצילום לרופא נשים מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רונית15/06/2010כיצד ניתן לפתור את זה?
במידה וזה אכן כך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתרון
פרופ' ראול אורביטו17/06/2010בד"כ ממשיכים בטיפולי פוריות, שאם לא מצליחים מובילים להפריה חוץ-גופית, שעוקפת את הבעיה
פתרון בהידבקויות תוך ריחמיות, רק ע"H ניתוח לפרוסקופי בהרדמה כללית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרופאים שלום, יש לי שאלהשושנה14/06/2010
אני לא יודעת אם זה המקום, אך אשאל בכל זאת:
אני מנסה להכנס להריון כשנה ו-4 חודשים ללא הצלחה.
את הוסת שלי תמיד מקדימות הכתמות של 5-7 ימים, ולאחר מכן הוסת מגיעה לעוד כ-6 ימים.
שאלתי:
אני יודעת שהדבר יכול לנבוע ממחסור בפרוגסטרון, אך האם ישנם גורמים נוספים?
ושאלה נוספת שלא קשורה:
האם אישה שיש לה חצוצרות סתומות תקבל וסת סדירה?
בתודה ענקית מראש, שושנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכתמות
פרופ' ראול אורביטו15/06/2010הפורום המתאים הינו פורום טיפולי פוריות
המצב יתכן בשל חוסר איזון הורמונלי (פרוגסטרון)
אשה עם חסימה חצוצרתית יכולה לקבל וסת סדיר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלטרנטיבהבקי14/06/2010
נשלחתי לצילום רחם. הומלץ לי דר' טוגנדרייך. התור איליו ארוך. האם יש אלטרנטיבה מומלצת? במרכז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקד
פרופ' ראול אורביטו15/06/2010עליך לברר במוקד זימון תורים בקופ"ח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיום יחסי מין אחרי ביצוע צילום רחםנטלי14/06/2010
מתי מותר לקיים יחסי מין אחרי ביצוע צילום רחם? האם חומר ניגוד יוד הוא התווית נגד לקיום יחסי מין בימים שאחרי ביצוע צילום רחם? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין
פרופ' ראול אורביטו15/06/2010במידה ולא מדממת- ניתן
חומר הניגוד אינו הורית נגד לקיום יחסים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםרונית13/06/2010
היי,
מחר יש לי צילום רחם , הדימום של הוסת הסתיים לפני יומיים אך יש עדין הפרשות (ללא דימום רק חומות)
האם אני יוכל לעשות את הבידקה או לבטל ולקבוע תור חדש?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
פרופ' ראול אורביטו15/06/2010ביום הבדיקה- הרופא יבדוק אם הדמם מהרחם ואז לא רצוי לבצע, או שהדמם נובע משאריות דמם מהנרתיק- ואז אין מניעה לבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימת חצוצרוצ בעקבות pidמיטל10/06/2010
אני אמא לשתי בנות בריאות שעברתי איתן לידות והריון רגיל ותקין לחלוטין לאחר הלידה השניה אובחנתי עם pid ועברתי לפרסקופיה(בת 22)לאחר כחצי שנה חזר לי שוב עם הדבקיות קשות ושוב עברתי לפרסקופיה ונאמר לי שבעקבות ההדבקויות נסתמו לי שתי החצוצרות והסיכוי להכנס להריון בדרך טיבעית היא נמוכה ביותר עברו להן 8 שנים והיום אני רוצה ילד שלישי שאלתי אחרי בדיקות שנאמר לי שאני צריכה הפריה וגיליתי שניתן לצנטר האם אתה חושב שאני מתאימה לטיפול?
והאם יש סיכוי להריון טיבעי בלי טיפולי הפריה לאחר הצינתור?בתודה מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו12/06/2010חסימה בעקבות PID שמזוהה ע"י הדבקויות בלפרוסקופיה איננה ניתנת לטיפול בצינטור.
הטיפול במצב כזה הינו הפריה חוץ-גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיטל12/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
