מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חצוצרה סתומהטל12/09/2010
שלום
עברתי צילום רחם בבי"ח השרון ע"י דר טוגנדרייך ונמצא כי חצוצרה אחת סתומה ושניה תקינה .
אני בת 42 (ילד בן 14 מהריון ספונטני) .
מה הסיכוי שלי להריון במצב הזה ?
מה הסיבה לחצוצרה סתומה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו12/09/2010הסיבה לסתימה בחצוצרה- בד"כ זיהום אגני (שקט או קליני), פקק רירי, התכווצות שריר מקומית או פגם מולד
הסיכוי להריון בגיל 42 הינו באופן כללי נמוך <10% ועוד יותר כאשר חצוצרה אחת סתומה-
לכן, עליך לפנות לרופא פוריות ולהתחיל\להמשיך בטיפולי פוריות שמעלים את הסיכוי הבסיסי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר טוגנדרייךאתי11/09/2010
שלום רב!
אני ביצעתי צינתור רחם בתאריך10\08\ 11 שם היתברר כי חצוצרה ימנית בסדר
אך חצוצרה שמאלית לא הודגמה ולא היה מעבר לחלל הצפק.
למרות תשובות אלו רופאת הנשים שלי המליצה לי לנסות להתעבר וכך ניסיתי
הייתי אמורה לקבל וסת בתאריך 10\09\01 אך לא קיבלתי .
ביצעתי בדיקת הריון בתאריך 10\09\04 והתשובה יצאה שלילית.
עד היום לא קיבלתי וסת למרות שאני בדר"כ מקבלת כל חודש
מה עליי לעשות?
1}האם יש סיכוי שכתוצאה מהצינור משהו שם ניסתם?
2}האם אני כן בהריון?
[להזכירך היום התאריך 10\09\12 וטרם קיבלתי]
תחזור אליי בדחיפות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה
פרופ' ראול אורביטו12/09/2010הצינור לא סותם אלא אמור לפתוח
אם הבדיקה שלילית- אזי נכון לבדיקה אין הריון מזוהה ביוכימית
יתכן ובייצת מאוחר ואז בבדיקה הבא יתברר שיש הריון או לחליפין לא בייצת ואז וסת יתמהמה
רצוי לבצע בדיקת דם לפרוגסטרון ו-HCG ועם התשובה לפנות לרופאת נשים ולברר אם בייצת ואם כן- אם יש הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאלמונית09/09/2010
שלום,
אני אמורה לעשות צילום רחם בימים הקרובים, איך ניתן לתאם תור?, האם אתם עובדים עם כל קופות החולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם בדיקה הכלולה בסל בריאות.
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/09/2010לא ברור למי את מתכוונת ב "אתם" .
ד"ר דניאל טוגנדרייך מבצע צילומי רחם:
למבוטחות כללית בבית חולים השרון פ"ת ובמכון הרנטגן הרצל 34 ר"ג.
למבוטחות מכבי במכון "מכבי השלום" ובמכון שברוטשילד 15 ראשל"צ.
לחברות ביטוח ובאופן פרטי בבית חולים אסותא רחוב הברזל 20 רמת החי"ל ת"א.
למאוחדת רופאים מטעמה המבצעים בין השאר במכון הרנטגן שפרינצג ת"א ובאתרים נוספים ברחבי הארץ.
לאומית מפנה לבתי חולים ציבוריים. (תה"ש השרון פ"ת ועוד).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסותא
אלמונית11/09/2010שלום,
אני מתארת לעצמי שיש בידי ביטוח מתאים, האם ואיך מתאמים תור לבדיקה אצלך?
מה רמת התורים בכל הגופים שתארת לאן יהיה תור יותר מהיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסותא
פרופ' ראול אורביטו12/09/2010ראי פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום- תחת הכותרת:
צילומי רחם וצנתורי חצוצרות מתבצעים ע"י דר' טוגנדרייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקויות וניתוח קיסרי.אביבית07/09/2010
שלום רב,
אני בהריון שני שבוע 37 + יום.
נמצאת במעקב הריון בסיכון עקב ניתוחים קודמים כגון: הוצאת מיומה בפתיחת בטן ושני הריונות אקטופים ועברתי קיסרי אחד ולפרסקופיה להוצאת החצוצרה שהיתה עם הדרוסלפינקס.צפוי לי ניתוח קיסרי אלקטיבי בעוד כעשרה ימים בתל השומר. ידוע לי שיש לי הדבקויות בבטן ולא בחלל האם הניתוח יהיה מסובך יותר ויארך יותר זמן מהצפוי בגלל ההדבקויות?
מה הסיכונים במצבי זה ומה ההשלכות האם מפרידים גם את ההדבקויות במהלך הניתוח?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנית לפורום הלא נכון
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/09/2010ניתוחים חוזרים עלולים ליצור הדבקויות בחלל הבטן ולהקשות על הניתוח הקיסרי.
חזקה על הצוות המנתח בתה"ש שידע להתמודד עם הקשיים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיתי לקבוע תור לצילום רחם במכביאא05/09/2010
שלום,
נסיתי לקבוע תור לצילום רחם במכבי בשל בעיות פוריות.
קיבלתי תור לעוד חודשיים . הרופא שלי אמר שאני צריכה לעשות את הצילום תוך 14 ימים מרגע
קבלת המחזור. איך אני יכולה לדעת אם התאריך שקיבלתי לעוד חודשיים בכלל יהיה תואם לאותם 14 ימים.
זה מאוד מתסכל.. גם ככה כבר מלחיץ אותי כל נושא הפוריות
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו06/09/2010הדרך היחידה- לא לקיים יחסים מהוסת הסמוך לצילום עד מועד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתור לצילום רחם במכבי
אא06/09/2010לא לקיים יחסי מין אינה הבעיה.
הבעיה היא שהדרך היחידה להיות 14 ימים לאחר קבלת המחזור היא אם אתקשר למכבי לתאם תור ביום שבו אקבל מחזור , אך אין תורים כל פעם נותנים לי תור לעוד חודשיים.
כרגע כלכלית אני לא יכולה להרשות לעצמי צילום פרטי ב 2500 ש"ח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פתרון
מרי13/09/2010גם אני קבעתי תור לעוד חודשיים אבל במוקד אמרו לי להתקשר מדי פעם ולבדוק אם התפנה תור מוקדם יותר וכך עשיתי עד שהתפנה תור ביום שהיה מתאים לי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקדמת תור
ד``ר דניאל טוגנדרייך06/09/2010ניתן להקדים תורים במכבי.
יבוצע בראשל"צ רוטשילד 15 בימי ב החל מ 1030
יש להרשם במכון עצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אא06/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר טוגנדרייך אתה מטפל גם ברשל"צ?
אא06/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר טוגנדרייך
אא14/09/2010שלום ד"ר,
קיבלתי מחזור - תחילת דימום אתמול ב- 13.9 לפי חישוב של 14 ימים, מועד הצילום אמור להיות ב- 26.9 יום ראשון. האם עלי לנסות לתאם ליום שני - 15 ימים לאחר קבלת המחזור ? או שחייבים להיות בול 14 ימים אחרי? כמו כן האם הציוד בראשל"צ במידה ויש לבצע פעולה נוספת זהה לציוד במרפאות של השלום ואסותא.
על פי תשובתך אדע האם לתאם צילום ליום ראשון באסותא -14ימים (אני מרימה ידיים..אתמול פשוט מצאתי את עצמי בוכה בטל' בשיחה עם המוקד של מכבי) או לנסות לתאם ליום ה-15 מרגע קבלת המחזור לראשל"צ .
בתודה מראש וגמר חתימה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל-אא, המלצה
אנונימית07/09/2010תתקשרי למוקד זימון התורים של מכבי כל יום, מרגע קבלת המחזור הבא, ותבררי אם התפנה תור. אל תתביישי להיות נודניקית ואל תתייאשי. בגלל בעיית תזמון התורים(כולן נאלצות לקבוע מראש, כולן לא בטוחות מתי יקבלו מחזור), יש הרבה מאוד ביטולים של הרגע האחרון, בדרך כלל שלושה-ארבעה ימים לפני.
לי קבעו תור לתחילת אוקטובר, אבל התקשרתי כל יום בשבוע האחרון של אוגוסט לברר. ביום ראשון ה29 באוגוסט עוד אמרו לי שאין שום דבר פנוי, ביום שני ה-30 באוגוסט פתאום אמרו לי שהתפנו תורים ל-1 בספטמבר - ואפילו שלושה! קבעתי, ואני כבר אחרי הצילום אצל ד"ר טוגנדרייך.
ואגב, זה הרבה הרבה פחות נורא מכפי שמפחידים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנרייךנטלי04/09/2010
אני אמורה לבצע צילום צוואר רחם אצלך ב13 לחודש ספטמבר בזמנהוף.
1. נאמר לי לא לקיים יחסי מין עד אז, היום הראשון של המחזור האחרון שלי היה ב25 לספטמבר. מדוע אסור לקיים יחסי מין מעבר לנושא הקרינה? האם אפשרי עם קונדום או משגל נסוג?
2. ההפניה שניתנה לי ע"י ד"ר קלריס נהרי היא מחודש פבואר השנה (רק עכשיו עזרתי אומץ לקבוע תור בגלל שמאד פחדתי)
קראתי את התשובות וההסברים שלך כאן ואני חושבת שהפורום כאן והרופאים שכותבים פה פשוט עושים מיצווה. המון תודה לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין
פרופ' ראול אורביטו04/09/2010תשובה מפורטת לשאלתך הראשונה ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום- "תיזמון.."
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בהריון
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/09/2010ההנחייה לא לקיים יחסים מקורה בצורך למנוע בדיקה לאישה מעוברת. משגל נסוג וקונדום אינם מספיקים.
ההפניה תכובד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם-הודעת הרגעהמ01/09/2010
היום עברתי צילום רחם באסותא, את הבדיקה ביצע ד"ר דניאל טוגנדרייך.רציתי לשתף את כל הבנות אשר עתידות לעבור את הבדיקה ולהמליץ על ד"ר טוגנדרייך שהפגין מקצועיות,מיומנות,יסודיות ובעיקר המון סבלנות ואנושיות והתייחס לכל חששותיי טרם הבדיקה.הבדיקה עצמה נסבלת והכאב קל- יותר תחושת אי נוחות ומעט לחץ.זהו. (וכותבת זאת מישהי שמאד חששה קודם לכן) חבל על הלילות ללא שינה וכאבי הבטן ... בהצלחה לכולן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לכולן
פרופ' ראול אורביטו02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - בלון והרדמהקרן01/09/2010
שלום רב,
1. אבקש הסבר לגבי השימוש / אי-השימוש בבלון בצילום רחם. אם זה כל כך מפחית את הכאבים מדוע השימוש אינו שגרתי? הבנתי שהוא עולה כמה מאות שקלים. האם אני צריכה לקנות באופן פרטי ולהביא לרופא (ד"ר טוגנדרייך במכבי השלום), או לקנות במקום? אני מבולבלת.
2. האם אין שום אפשרות, במקום כלשהו, לעשות את הבדיקה באלחוש מקומי? מדוע לא?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו02/09/2010במכבי השלום- דר' טוגנדרייך מבצע עם בלון
כמו-כן, מבצע גם עם אילחוש מקומי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - בלון וד"ר טוגנדרייך
קרן02/09/2010עשיתי בסוף את הבדיקה אצל ד"ר טוגנדרייך במכבי השלום. הוא היה מאוד נחמד ומרגיע, והבדיקה לא היתה נוראית בכלל.
אבל חשוב לי לציין שכשביקשתי ממנו את הבלון, לפני שהתחיל, הוא אמר: "למה לך? בניגוד למה שכתוב באינטרנט דווקא הבלון זה מה שכואב. זה מה שצריך רק אם יש חסימה" (זה לא ציטוט מלה-במלה, אבל פחות או יותר מה שהוא אמר).
סמכתי עליו והוא השתמש בספקולום גיניקולוגי רגיל. אין לי מושג אם השתמש ב"מצבט" לצוואר הרחם -- ובכל מקרה השלב הזה כולו לא כאב לי. רק החדרת היוד עצמה גרמה לי להתכווצויות ולכאב די חד, אבל גם זה עבר מאוד מהר.
אין לי כאן תלונה -- וזה כאילו לא חשוב עכשיו -- אבל בכל זאת, היות שעסקתי בבירורים כל כך הרבה לפני הבדיקה, ומה שד"ר טוגנדרייך אמר לי מנוגד לכל מה שקראתי באינטרנט מראש, הייתי רוצה להבין את עניין הבלון.
וכמובן שזה גם יכול לעזור לנשים אחרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - בלון וד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך08/09/2011אסביר שוב ובפירוט:
רקמות רכות ובהן הרחם והחצוצרות "שקופות" לקרני הרנטגן ואינן מודגמות אלא אם ממלאים אותן חומר ניגוד "העוצר" קרינת רנטגן.
כל תפקידו של הגניקולוג בבדיקת צילום הרחם הוא להחדיר את חומר הניגוד הנוזלי דרך צוואר הרחם לחלל הרחם ולחצוצרות. למטרה זו קיימים מספר אביזרים ובהם גם קטטר ובלון בקצהו. הבלון נועד להתנפח בחלל הרחם או בתעלת צוואר הרחם ולמנוע מהנוזל להשטף החוצה לנרתיק. ניפוח בלון בצוואר הרחם או בחלל הרחם מכאיב. שיטות אחרות ובהן זו בה אני נוהג להשתמש - מכאיבות פחות. לפעמים השיטה השכיחה (שלי) נכשלת בגלל מבנה לא שגרתי של צוואר רחם ואני עובר לשימוש בקטטר עם בלון. בכל מקרה הקטטר זמין בכל המקומות בהם אני מבצע את הבדיקה וללא תשלום נוסף של הנבדקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלון
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/09/2010על מנת לבצע צילום רחם וחצוצרות יש להזרים חומר ניגוד דרך צוואר הרחם. קיימים מספר אביזרים המשמשים לצורך זה. קטטר עם בלון הוא אחד האביזרים ולו מספר מגבלות.
1 - לא ניתן "להזיז" את הרחם באמצעות קטטר עם בלון ולעיתים מיקום ומנח הרחם באגן לא מאפשר הדגמתו האופטימלית בלי "משיכתו".
2 - ניפוח הבלון מייצר לחץ בצוואר הרחם או ברחם - לחץ הגורם תחושת כאב.
3 - הבלון תופס מקום ומסתיר חלק מחלל הרחם ועלול לכן לגרום ל"פיספוס" של ממצאים.
אני נוהג להשתמש בקטטר עם בלון כשהאביזרים האחרים לא מתאימים (וזה נדיר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה בקשר לבלון.
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/09/2010אני משתמש בקטטר עם בלון כל אימת שמתעורר בו צורך. אין פה שאלה של מחיר או עלות. הקטטר עם הבלון זמין בכל קופות החולים ובלי הגבלה.
ניתן לבצע אילחוש מקומי אם כי בד"כ זה מיותר. אם תבקשי - יבוצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר טוגנדרייך
לירה07/09/2011מחר אעשה אצלך צילום רחם אני מאוד מפחדת מה"מצבט" שכולן פה מדברות עליו האם אתה משתמש בו או שיש משהו אחר פחות נורא (חוץ מהבלון שהבנתי שאצלך הוא מוצא אחרון)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/09/2011המצבט הינו אחד המיפלטים האחרונים- כאשר לא ניתן לחדור לרחם,
כך שרוב הסיכויים שלא תזדקקי לו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנתח לכריתת חצוצרה סתומה עם נוזללילך10031/08/2010
אני בת 38, אחרי 4 הפריותIVF כושלות, מתוכם 2 הריונות כימיים שהופלו באופן טבעי. עדיין אין לנו ילדים. ברקע בעיית וריקוצלה אצל בעלי. עברתי לפני 10 שנים נתוח לכריתת מרבית שחלה שמאל עקב ציסטה שסובבה את השחלה. נשארה רקמה קטנה של שחלה מצד שמאל. כמו כן, מבדיקת רחם חצוצרה שמאל סתומה. כל השאר ברוך השם תקין. לפני כחודש וחצי בעת טיפול בזריקות לIVF , הרופא פיריון הבחין בנוזל בחצוצרה הסתומה (גם בהפריה הקודמת הוא ראה את זה). ומאחר ונכשלנו בטיפולי ה IVF שעשינו עד כה. רופא הפריון המליץ על ניתוח לכריתת החצוצרה הסתומה שיש בה נוזל. מאחר ולפני 10 שנים אחרי סיבוב שחלה שמאל נותחתי פעם אחת בבי"ח תה"ש ועשו לי נמק בשחלה. בגלל שהם גרמו לנזק בשחלה(הסתבכו עם הניתוח ודקרו את השחלה שהיה בה ציסטה) , אז הלכתי לפרופ' אלסנר באופן פרטי והוא עשה ניתוח נוסף להוציאת הציסטה בשחלה שמאל ביחד עם רוב השחלה , והשאיר את החצוצרה השמאלית, שהיום צריך להוציאה. לכן, אני לא יודעת מה לעשות כדאי למי הכי כדאי לפנות כדי שיעשה את ניתוח כריתת החצוצרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
פרופ' ראול אורביטו01/09/2010עליך לפנות לפורום גינקולוגיה או ניתוחים אנדוסקופיים\לפרוסקופיים- לקבלת עצה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פרוגסטרוןאורית30/08/2010
ד"ר שלום
בהמלצת הרופא
עשיתי בדיקת פרוגסטרון ביום הטבילה כדי לדעת האם מפספסת את הביוץ(שומרת נידה)
התוצאות הם 20.5nmol/L
במידה וכן אשמח אם אוכל לקבל עיצה מה עלי לעשות?
תודה מראש
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ' ראול אורביטו01/09/2010אכן בייצת לפני הטבילה
עליך לפנות לרופא פוריות לקבלת טיפול לדחית ביוץ
חומר בנושא ניתן לקרוא באתר היחידה להפריה חוץ-גופית במרכז רפואי ברזילי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השקרים על צילום רחםאילנה30/08/2010
מחקתי את הטקס הלא רלבנטי בהודעהזו (דר' טוגנדרייך דניאל)
פרוזה שלילית לא מתאימה לפורום זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת להגיב
יפית31/08/2010קראתי בחלחלה את הציטוטים המתוארים ע"י ניבדקת העוברת צילום רחם. בחיל ורעדה הגעתי הבקר לבית חולים השרון בפ"ת לעבור צילום רחם אצל המסטר בכבודו ובעצמו (דר' טוגנדררייך). הנשים שיצאו מהבדיקה לפני יצאו רגועות ומחויכות (לדעתי עברו הבקר את הבדיקה כ 20 נשים). כשנשכבתי על שולחן הבדיקה קצת חששתי אבל תוך זמן קצר התבשרתי שהבדיקה הסתיימה והכל תקין. לקח כדקה. מעט אי נוחות וזהו.
נכון שיכול להיות הבדלים בין רופא לרופא אבל התאור שקראתי מצביע או על רופא חריג מאד או על מטופלת מוטרפת בקיצוני. היות ורופא חריג לא היה שורד זמן רב אז כנראה הכותבת היא המופרעת.
בנות "לא לפחד כלל" סה"כ" החוויה מדורגת אצלי כמו "לקיחת דם" ואף פחות. ודם לוקחים לי פעמיים בשבוע כשאני בטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת ליפית
אלמונית31/08/2010גם אני הייתי בין ה 20 בנות שעברו היום צילום רחם בשרון. גם אני מצטרפת לתחושתך ש "לא נורא"
נכנסתי לפורום להודות לרופא ומצאתי אותך. אז אני מצטרפת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר אורביטו, היסטרוסקופיהסיגל30/08/2010
שלום לד"ר אורביטו
ברצוני להבין, במידה והכל תקין ברחם:
כפי שישנו סיכוי לקליטת הריון לאחר צילום רחם (עקב חדירת חומר היוד בצילום רחם).
האם ישנו סיכוי גבוה להיקלט להריון לאחר בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית?
(עקב חדירת החומר המיוחד בהיסטרוסקופיה).
אשמח לקבל תשובה והסבר:
עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו30/08/2010בצילום רחם האפקט נובע כנראה מהשטיפה המיכנית ומהשפעת היוד
בהיסטרוסקופיה- קיימת רק שטיפה מיכנית עם מים- כך שתיתכן אותה השפעה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההסבר, פרופ' אורביטו.
סיגל30/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום ברחם לאחר גרידהטל26/08/2010
שלום רב
אני מקווה שאני בפורום המתאים כי באמת אני כבר לא יודעת איפה עוד להתייעץ.
עברתי טיפול במפיג'ין שגרם לי לאישפוז ולאחר מכן גרידה.
מס' ימים אחרי הגרידה עלה לי חום עד 38 והגעתי למיון, שם עשו לי אולטרסאונד וראו "רירית מעובה" וכך החליטו שכנראה יש לי זיהום.
הביאו לי לקחת אופלודקס+פלאג'יל ל 10 ימים.
ממש לפני שהתחלתי ליטול את האנטיביוטיקות החום ירד וחזר למצב הנורמה ומאז לא עלה שוב דרסטי. למרות זאת אני לוקחת את האנטיביוטיקה.חשוב לי לציין שאני בת 19.
שאלותיי:
1. האם זיהום ברחם עלול לגרום לי לבעיות עתידיות להכנס להריון? חשוב לציין שממש איך שעלה החום כבר הגעתי למיון.
2. האם יכולה להיות וודאות שיש לי זיהום למרות שנערכה רק בדיקת אולטרסאונד ללא בדיקות דם?
3. האם עליי להיות במעקב כלשהו עכשיו?
4. האם הגלולות שהתחלתי לקחת נפגמות יעילותן כרגע בגלל האנטיביוטיקה?
אשמח לשמוע את דעתכם. המון תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהום
פרופ' ראול אורביטו26/08/2010אנא פני למדור העוסק בבעיות גינקולוגיות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על ההתייחסות המהירה.
טל26/08/2010אפנה. המון תודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לחזורדיצה26/08/2010
לפני 4 שנים עברתי צילום רחם ע"י טוגנדרייך במכבי. נמצאה חסימה בחצוצרות ובוצע פתיחה. לאחר מכן הריתי וילדתי.
עכשו אני מנסה להרות 6 חודשים ולא מצליחה. האם צריך לבדוק עוד פעם צילום רחם? מה יכול לסתום שוב את החצוצרות? לא היה לי דלקת או משהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו26/08/2010לא בהכרח
מציע שתיפני לרופא נשים מטפל להערכה, ובמידת הצורך ישקול הפניה חוזרת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עדיףאני25/08/2010
שלום,
מנסה 9 חודשים
(יש לי ילד מהריון ספונטני)
זרע תקין
ביוץ תקין
מתלבטת האם להתחיל הזרעות או קודם צילום רחם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו26/08/20102 האופציות לגיטימיות
מציע שתיפני לרופא מטפל- ויחד תשקלו צילום
(באופן כללי, אם אין בעיה מכוונת, מומלץ צילום לפני התחלת טיפול בזריקות להשראת ביוץ)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)