מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם ניתן לעשות צילום רחם בהרדמה?לי14/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הרדמה
פרופ' ראול אורביטו17/07/2010ניתן בהרדמה\איחוש מקומית
ניתן לקחת גם נוגדי כאב לפני (אדקס\אדויל\נקסין..וכו')
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי לחצוצרות סתומותשיר14/07/2010
שלום וברכה,
רציתי לשאול מה הסיכוי לחצוצרות סתומות אם לא היה שום דבר מגורמי הסיכון (דלקת באגן,ניתוחים וכו')
אני בת 41 רווקה, דתייה,לאחר 2 הזרעות מתורם, אמורה להחליט היום אם לוותר על חודש טיפול ולבצע צילום רחם (היום יום שני למחזור-יש תור רק שאהיה ביום העשירי למחזור, וההזרעות הקודמות היו סביב יום עשירי)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי
פרופ' ראול אורביטו14/07/2010בנתונים שהצגת- אמנם סיכוי נמוך ל"סתימה"- אך רצוי לקבל הערכה של חלל הרחם וחצוצרות לפני המשך טיפול (כדי לכוון לצורת הטיפול)
כמו כן, תיתכן סתימה ע"י "פקק" רירי שסותם- והצילום יפתח את המעבר ואז גם הסיכויים להרות יעלו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
שיר14/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגיעה מארה"ב לד"ר טוגנדרייךיואלה13/07/2010
אני מתגוררת בניו-יורק ומטופלת כאן.
הופניתי לצילום רחם (כאן מבקשים 700$) וזה כשיש ביטוח.
אני מגיעה לארץ בתחילת אוגוסט אז גם צפויה לקבל ווסת.
שמעתי רבות על ד"ר טוגנדרייך והחלטתי לעבור הבדיקה אצלו
השאלות: כמה עולה, כמה זמן המתנה, האם אוכל לקבוע תור מראש? איך עושים זאת? האם אוכל לקבל התמונות בפורמט אינטרנטי כמו שמקובל כאן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו14/07/2010את כל התשובות לשאלותיך ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאוסנת12/07/2010
מה זה אומר כאשר רשום לי
רושם של סקטוסלפינקס דו צדדי...?
בחצוצרות (ימנית ושמאלית) יש מעבר ופיזור תקינים
ורחם ללא פגמי מילוי וצואר תקין...
האם זה אומר שהם פתחו לי את הסתימה?
האם זה אומר שבאופן תיאורטי במהלך החודש אוכל להיכנס להריון?
כדאי לעשות בדיקות ביוץ?
זו הסיבה שלא קיבלתי מחזור ללא כדורים ?
תודה , אוסנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו12/07/2010צילום רחם
בחצוצרות (ימנית ושמאלית) יש מעבר ופיזור תקינים
ורחם ללא פגמי מילוי וצואר תקין...- עד כאן תקין
לגבי הסקטוסלפינגס- מעיד על התרחבות רחיקנית של החצוצרה ומחשיד לחסימה בקצה הרחיקני- מומלץ לפנות עם הצילום לרופא מטפל שיסתכל על הצילום להבהרות?!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת צילום רחםפלונית11/07/2010
אני בת 29
לאחר 2 ניתוחים קיסריים,
ניתוח אחרון לפני 5 שנים, מתוכם 4 שנים הייתי עם התקן, מזה שנה אני מנסה להרות אך לשווא.
הרופא הפנה אותי לבדיקות שונות ובניהם צילום רחם- מאחר ודימום המחזור שלי ניהיה מאוד מועט ומלווה בהפרשה מוגלתית.
להלן תוצאת הצילום:
אין לראות הסתידות פטולגית בחלל הצפק, הזרקנו 8 סיסי ברחם בשעה 10:45, הודגם חלל הרחם בגודל רגיל מילוי הומגני, מנח של רחם קידמי.
לאחר לחץ לא הודגמה חצוצרות דו צדדי, ואין מעבר של חומר ניגודי בחלל הצפק דו צדדי.
הבנתי מהרופא שלי כי אני אמורה לעבור צינתור חצוצרות, איך ניתן לדעת מה הסיבה לחסימה,
אם מדובר בהידבקויות או בסיבה אחרת, אשמח לקבל קצת אינפורמציה על סוג הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו11/07/2010אכן, זקוקה לצינטור לצורך איבחון וטיפול
פרטים על הבדיקה במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקטוסלפיגס-דחוף ! מיואשתלי11/07/2010
שלום רב, אני בת 28. נשואה ללא ילדים, ללא הריונות קודמים. לפני שנה וחצי עברתי 2 הסיטרוסקופיה ניתוחית להוצאת מיומה בגודל של כ 5 ס"מ. לפני שבוע עברתי צילום רחם ונמצאה בחצוצרה השמאלית סקטוסלפיגס, ימנית תקינה.
שאלתי היא האם יש ניתוח להוצאת הנוזל ופתיחת החצוצרה.איזה פתרון יש כדי לתקן את החצוצרה הזו.. אם לא ניתוח- האם צינטור עוזר כאן.
האם כדאי לעשות ניתוח, ואם כן האם ניתוק או כריתה של חצוצרה- ומה ההבדל ביניהם. מה הסיכונים של ניתוח כזה.האם לאחר ניתוח כזה יש לי זיכוי להרות טבעי.?
מי רופא מומלץ לעשות ניתוח כזה?
מי רופא מומלץ להתייעצות בנושא? במרכז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקטוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו11/07/2010צינטור לא עוזר
הטיפול הסופי הוא ניתוח- ובד"כ לכריתת החצוצרה
מה שמקובל בארץ זה להפנות לכריתה רק לאחר 2-3 כשלונות בטיפולי הפריה חוץ- גופית
לגבי המלצות לרופאים וכו', פני לפורום העוסק בלפרוסקופיות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרוסקופיה תקין,צילום רחם לא?דחוףלי10/07/2010
שלום רב, אני בת 33 , נסיון 6 של IVF לא צלח.
לפני חודשיים עברתי היסטרוסקופיה אבחנתית שיצאה תקינה.
האם ייתכן שבצילום רחם יראו משהו אחר, יראו חסימה או נוזל בחצוצרה כשבהיסטרוסקופיה הכל יצא תקין. מה ההבדל בין 2 הבדיקות.(לפני 4 שנים ע ברתי צילוחם רחם ויצא תקין אך מאז השתנו דברים).
יש לציין שבטיפול IVF הראשון שאבו לי חוץ מהביציות גם ציסטה מסוג אנדומטריוזיס שעשתה לי דלקת באגן ( חום ואשפוז בבי"ח עם אנטיוביוטיקה). ואחרי חצי שנה מהדקת עברתי את אותה ההיסטרוסקופיה שנמצאה תקינה... אם כן, מה יכולה ליהיות הסיבה לאי קליטה בIVF.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו11/07/2010צילום מקנה אינפורמציה על חלל הרחם ו"פתיחות" החצוצרות
היסטרוסקופיה הינה בדיקת ה- GOLD STANDARD לחלל הרחם
במצבך, אין מקום לצילום רחם- אלא להמשיך ב- IVF
לגבי סיבות לאי קליטה- עליך לפנות לרופא המטפל בך ב- IVF ולדון עימו בנושא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה, לא הבנתי מדוע לא צריך צילום
לי14/07/2010האם בדיקת ההיסטרוסקופיה כוללת את החצצורות כך שניתן לראות באמצעותה האם יש חצוצרה חסומה עם נוזל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו17/07/2010לא צריכה צילום- כיוון שנמצאת ב- IVF
לגבי הידרוסלפינגס (חצוצרה חסומה עם נוזל)- נראה באולטרסאונד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אחרי הסרת חצוצרה, help!!!לירון10/07/2010
היי, מצטערת מראש על האורך אני חייבת עזרה בבקשה!!!
אני (בעלת שחלות פולציסטיות) ובעלי מנסים להיכנס להריון כמעט שנה.
במהלכה עברנו לא מעט נסיונות כושלים ולצורך השאלה אניי אפרט בקצרה:
* 4 חודשים באופן טבעי - ללא הצלחה
* טיפול באיקוקלמין (השחלות לא הגיבו) וכבר אז עברתי להזרקות פיוריגון- במשך3 מחזורי טיפול ניצפו זקיקים מובילים עם שילוב של יחסי מין ובסופו של דבר - ללא הצלחה
* חודש אחד התפתחה ציסטה ונאלצתי לחכות למחזור טיפול הבא .
* התחלתי שוב מחזור זריקות לצורך הזרעה, אך נוצר מצב חירום של גירוי יתר שחלתי והפתרון היה הפריה באותה העת, עשיתי הפריה והוחזרו 2 עוברים טריים- ללא הצלחה
* חודש לאחריו ניסנו במוקפאים, על בסיס עיבוי רירית הרחם הפעם נקלטתי , אך כמה ימים אחרי שנתגלתה לי הבשורה המשמחת (שבןע 4 לצורך העניין) סיימתי את ההריון בניתוח כתוצאה מהריון חוץ רחמי שהתפתח בחצוצרה השמאלית ועם זאת הוסרה החצוצרה השמאלית.
יש לציין שהגעתי למיון בשבוע הרביעי ועוד לא נצפה אפילו שק הריון, לאחר הניתוח הרופא המנתח (ד"ר סוריאנו) אמר לי שזה מקרה נדיר בשבוע כזה של הריון וכי המצב הגיע ממש לסכנת חיים (החצורה דיממה באופן מסיבי והציפה את הרחם בכמות גדולה מאוד של דם). ומכאן שאלותיי:
האם מצבי מחייב צילום רחם? האם זה לא מוקדם מידי (אנחנו מנסים כמעט שנה)? אני קוראת בפורמים חוויות לא נעימות ועל סיכונים שהבדיקה עלולה לגרום וכבר לא יודעת מה לעשות?
לאחר שיחה עם המנתח הוא אמר שחוץ מהסרת החצוצרה הוא לא ראה בעיה אחרת,יש לציין כי לא נעשתה לי בדיקה של תקינות הרחם במהלך הניתוח רק הוצאה החצוצרה.
הרופא המטפל שלי רוצה שאעשה את הצילום לפני שאנחנו ממשיכים.
אודה מאוד על התייחסותכם ותשובתכם!!!!
אני כבר אובדת עצות!!!
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לציין כי אני בת 27
לירון10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו11/07/2010כיוון לאת כבר ב- IVF ולאחר ניתוח לפרוסקופי שמתאר היטב את האגן- אין מקום לצילום רחם
אלא אם את מיועדת להמשיך בטיפולי זריקות והזרעות
עליך לדסקס את הנושא עם רופא הפיריון שמטפל בך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה וחשובה!!
לירון12/07/2010תודה על תשובתך!
אם הבנתי נכון מהתשובה שלך, כן אצטרך לעשות צילום במקרה של הזרקות והזרעות?.. שזה מה שהרופא המטפל מתכוון להמשיך איתי בו.
ואם זה באופן טבעי אז אין צורך?..
שוב תודה רבה על ההתייחסות!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו12/07/2010גם וגם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום הרחםנטלי08/07/2010
מתי אפשר לעשות צילום רחום? האם זה בסדר לבצע צילום רחם ביום 12 מתחילת המחזור. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו11/07/2010ראי תשובה במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם -ביום 12נטלי08/07/2010
האם זה תקין לבצע צילום רחם ביום 12 ממחזור ?.קיבלתי וסת ב8.7 וצילום הרחם יהיה ב19.7 ,האם זה לא מאוחר לבצע צילום רחם אחרי ביום 12 ממחזור וסתי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון צילום
פרופ' ראול אורביטו11/07/2010ראי תשובה במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש סיכוי להיקלט?ד``ר דניאל טוגנדרייך07/07/2010
שלום,
בצעתי צילום רחם, התוצאות הם:
התקבל רחם בצורה גודל ומנח רגילים
בצד ימין לא הודגמה חצוצרה ואין מעבר לחלל הצפק
בצד שמאל הדגמה חלקית של חצוצרה ללא מעבר בטוח לחלל הצפק
רציתי לדעת אם בחצוצרה השמאלית נשארו לי ביציות?והאם יש סיכוי להקלט עם זה להריון?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחלה
פרופ' ראול אורביטו08/07/2010צילום רחם לא מעיד על השחלה\ ביציות, אלא על החצוצרה
מימין- לא הודגמה
משמאל- קיימת הדגמה, אם כי לא ברור אם פתוחה
ניתן לשקול צינטור סלקטיבי, שינסה לפתוח את ימין (אם קיימת) וגם להזליף חומר מכוון לשמאל- ולקבל תשובה ברורה אם פתוחה
אנא, פני לרופא מטפל, בשאלה\ הצעה הנ"ל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה הכוונה לא הודגמה - לא קיימת?
גילי08/07/2010הכוונה שלא קיימת חצוצרה ימנית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור ראול אורביטו תודה רבה,רציתי
גילי08/07/2010רציתי להוסיף מספר פרטים, אני בת 38 + 3 ילדים הריונות ספונטנים, אני עם כשל שחלתי מוקדם FSH31.8 ,אין בעיית זרע.
המחזור לא סדיר בין 20-28 יום לכן התחלתי החודש לקחת פרוגלוטן, הרופא שלי טרם ראה את תוצאות הצילום.
מה שלא הבנתי לא הודגמה הכוונה שאין לי חצוצרה ימנית?
ואיך אפשר לדעת לגבי כמות הביציות , אם יש בכלל? או שמאוחר כבר?
תודה רבה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהFSH
פרופ' ראול אורביטו08/07/2010לא ניתן לדעת מצילום לגבי החצוצרות
ניתן לשער מתוצאות ה- FSH, אם אכן בערכים שציינת, אכן כשל שחלתי מוקדם והסיכוי להריון מביציותיך- אפסי
עליך לפנות לרופא מטפל שמכיר את בעיתך- להמשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה
פרופ' ראול אורביטו08/07/2010לא הודגמה, הכוונה שניתן לנסות לפתוח במידה וקיימת (אם לא עברת ניתוח לכריתה??)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ידוע לי על כריתה של חצוצרה אבל
גילי08/07/20101. עברתי פתיחת בטן עקב תאונת דרכים לפני שנים רבות בה נשבר לי האגן , הדם עלה לחלל הבטן לכן חשבו שמשהו פנימי נפגע וביצעו פתיחת בטן מיידית, חשבו שאני נמצאת בסכנת חיים בדיעבד הכל היה תקין ולפי דוח שיחרור מבית החולים נאמר שהוציאו לי רק את התוספתן ושהכל תקין. יש מצב שכרתו לי חצוצרה ואני אפילו לא יודעת מזה? איך אדע?
מאותה תקופה יש לי רק את הצילומים של האגן שנשבר...
2. יש היום פתרון להורדת הFSH? חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי שיש כמוסות DHEA תוסף מזון , הורמון המיוצר במח ,יש שקוראים לו אבי ההורמונים, יש מספר נשים שלקחו את התוסף הנ"ל ודיווחו על ירידה משמעותית ברמת הTSH האם שמעת על כך?
שוב תודה רבה פרופסור!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהFSH
פרופ' ראול אורביטו11/07/20101. אם כך, לא כרתו לך את החצוצרה ושווה לנסות לפתוח בצינטור
2. יש הדרכים להוריד FSH (כמו גלולות), אך לא לשפר רזרבה שחלתית. DHEA אכן דווח כעוזר, אך לא הוכח בעבודות מבוקרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחםשירן06/07/2010
היי,
עברתי אצל ד"ר טוגנדרייך היום צילום בביה"ח השרון וכמו שאני חווה גם בהזרעות תמיד ישנו קושי אצלי למצוא את הרחם או לעבור את הצוואר.
אשמח לקבל תשובה לגבי מה אומר הממצאים:
חצוצרה ימין- מעבר ופיזור תקינים
חצוצרה שמאל- מעבר ופיזור תקינים
מילוי הומוגני של חלל הרחם
סיכום:
1. סטנוזיס של צוואר הרחם הגורם קושי טכני בביצוע הבדיקה
2. התרחבות סקולרית של חצוצרה שמאלית המתפוגגת במהלך הבדיקה.
מה אומר התוצאות בסיכום????
האם סטנוזיס קשור לעובדה שיש לי כאבים בעת יחסי מין? כמו כן העובדה שכואב לי בעת הזרעה?
2. מהי התרחבות סקולרית? האם זה אומר שהייתה חסימה והיא נפתחה?
ד"ר תודה רבה על הבדיקה שהייתה כואבת, אבל עברה. אתה מצידך היית מאוד אמפטי ועדין ואכן אני שמחה שעשיתי זאת אצלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היצרות צואר
פרופ' ראול אורביטו07/07/2010לסיכום- יש אכן היצרות של הצואר- שפרקטית, כרגע לא דורש טיפול, אלא לידיעה שצפוי קושי בהזרעה (לא אמור להפריע לזרע לחדור
פרט לכך הצילום תקין
התרחבות סקולרית, הינה תיאור מבני ולמעשה לא מעידה בבירור על בעיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' ראולקרן05/07/2010
פרופ' ראול שלום וברכה,
ביום שישי שעבר (25.6) עברתי הזרעה ראשונה אצלכם
שאלתי היא האם נורמלי שהחל מיום רביעי האחרון (לפני פחות משבוע) החלו לי כאבי מחזור חזקים (אמורה לקבל מחזור רק ביום שני בעוד שבוע) וכן מה זה אומר? וכמו כן הייתי רוצה לדעת מתי עליי לבצע בדיקת הריון?
אשמח למענה
יום נעים ובשורות טובות
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרעה
פרופ' ראול אורביטו07/07/2010יתכנו כאבי מחזור, אם מחמיר, מלווה בחום- יש לפנות למיון
בדיקת הריון נעשית שבועיים לאחר ההזרעה
להבא, כיוון שמדובר בבעיה פרטנית\אישית, שלא קשורה לפורום, אנא צרי קשר עם היחידה המטפלת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם יום שלישישירן04/07/2010
היי ד"ר טונגדרייך,
ביום שלישי יש לי תור לצילום בביה"ח השרון.
רציתי לדעת האם שם אתה משתמש בשיטת הבלון?
כמו כן, הבנתי שיש אפשרות לבצע את הצילום בהרדמה/טשטוש מקומי אשמח לדעת איך אני מבקשת את זה? ומה עליי להביא איתי בשביל זה?
הרופא שלי אמר שלא ניתן להתחיל הורמונים בחודש של צילום רחם, האומנם? בעקבות זאת אני מתחילה לקחת היום גלולות ל-10 ימים כדי לא להתחיל טיפול כרגע (מבייצת מאוחר, לא פוליציסטית).
במידה ולא אצליח לעשות בהרדמה, האם רחם אחורי יכול לגרום לבדיקה לכאוב לי יותר?
לקחת רסקיו ו2 כדורי נירוסין מקובל לפני הבדיקה??
אני מאוד חוששת ממנה ולכן אשמח לקבל ממך תשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו05/07/2010בבי"ח השרון- הצילום מבוצע גם ע"י בלון
ניתן לקחת נגד כאבים לפני
במידה ותזדקקי לאילחוש מקומי- אפשרי
רחם אחורי לא אמור להפריע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות חסומותתמר03/07/2010
שלום רב,
אני בת 29, ללא ילדים. לפני כשנה וחצי התחלנו אני ובעלי לנסות להרות, ולאחר כ-5 חודשים התגלה אצלי הריון חוץ רחמי. לאחר הפסקת ההריון באמצעות זריקות מטוטרקסט, חזרנו לנסות.
בשבוע שעבר עשיתי צילום רחם. בצילום נראה שיש מעבר בין החצוצרה לשחלות בשני הצדדים אולם הוא מאוד צר (הבדיקה כאבה מאוד - אני מניחה שיש קשר).
לטענת הרופא שלי (שגם ביצע את הצילום), מדובר בבעיה מבנית בחצוצרות, וההמלצה שלו היא לבצע הפריית מבחנה.
שאלותי הן:
1. האם ישנו טיפול לפתיחת החצוצרות? אם כן, במה הוא כרוך?
2. האם הפריית מבחנה מומלצת במצב כזה, והאם היא מסובכת? עד כמה שידוע לי, אין לנו בעיה אחרת - בעלי עשה בדיקת זרע, והיא יצאה תקינה, ואני מניחה שאם הצלחתי להרות פעם אחת (הריון חוץ רחמי) אז כפי הנראה גם אצלי תקין (תקן אותי אם אני טועה).
אשמח לשמוע דעתך בנושא.
תודה מראש,
תמר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו05/07/2010ברגע שיש מעבר- החצוצרות "פתוחות" - אין צורך בניסיון פתיחה ( כמו, צינטור חצוצרות)
לגבי המשך טיפולי פוריות- אם להמשיך בהשראת ביוץ והזרעות או לעבור להפריה חוץ-גופית, נתון לשיקול דעתו של הרופא המטפל
לגבי הפריה- אנא פני לפורום המתאים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
