מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בברך אחריי טרקאסיף30/07/2012
אני לאחר טרק ארוך של ירידות ועליות תלולות.. במהלך הטרק לא הרגשתי את הברך בכלל רק ביום האחרון <לאחר 7 ימים>התחלתי להרגיש כאבים ממש חזקים..הכאבים הם בפיקת הברך..אגב גם עברתי ניתוח ארטוסקופיה להורדת המיניסקוס לפני 3 שנים והכאבים בכלל באיזור אחר בברך..מה יכולה להיות הבעיה?!
דלקת?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בברך אחריי טרק - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי20/09/2012אסיף, ראשית קבל התנצלות על התגובה המאורת. רק בבדיקת מספר דפים אחורה נמצא שלא ענינו לךץ בקיצור - מדובר בשחיקה ודלקת בסחוס פיקת הברך. הטיפול העיקרי הוא פיסיוטרפיה לאיזור וחיזוק השריר ה-4 ראשי. פנה לאורטופד שלך בקופ"ח לקבלת הפניה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורטוסקופיה והממצאים...מוטי29/07/2012
שלום דוקטור ,
לפני כשנתיים עברתי ניתוח בברך ( אורטוסקופיה ) ושם נמצא כי :
בסקירת הברך PF שינויים ניוונים - נזק סחוסי בטרוכליאה דרגה 2-3 , פטלה 1-2 ,
לשכה פנימית תקינה ....
רציתי לדעת מדוע אחרי חודשיים אני מרגיש עדיין כאבים ולעיתי כאבים חזקים יותר מאשר לפני הניתוח , האם יש פיתרון אחר לבעיה - מאוד אשמח לקבל ממך תשובה וגם הסבר פשוט למימצאים שנרשמו .
כיום קשה לי לעמוד על רגל ימין( כואב לי בברך ) וגם שמאל מזה כמה שנים טובות כואבת . לא יכול לקפוץ , לרוץ ולעלות במדרגות ...
אשמח לקבל את תשובתך
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטוסקופיה והממצאים... - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/07/2012בניתןח נמצאו נזקי סחוס בפיקה ובמשטח עליו היא מחליקה. זה יכול לגרום לכאבים במדרגות או בישיבה ממושכת. האם יכולות להיות סיבות נוספות לכאב? התשובה היא כן אך כדי לדעת מהן חזור לאורטופד שלך שיבדוק אותך או פנה לאורטופד מומחה ברכיים שתבחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני כשלוש שנים אובחנתי עם קרע במינסקוסד``ר אליהו ליברטי29/07/2012
שלום,
קצת רקע, בת 40, לפני כשלוש שנים אובחנתי עם קרע במינסקוס. הומלץ לעבור ניתוח אולם לבסוף לא עברתי עקב חששות ופחדים שלי.
מזה תשעה חודשים לא סבלתי מהגבלת תנועה / כאבים בברך.
לפני יומיים הכאבים חזרו והיום היה לי אירוע של נעילת ברך. הברך ננעלה במצב של כיפוף ולא יכולתי ליישרה. מעל חצי שעה ניסיתי ע"י עיסויים ולשחחר עד שהצלחתי לבסוף.
כעת, הברך כואבת. יש הגבלה בתנועה ובהליכה.
קבעתי תור לרופא ליום חמישי.
שאלתי, מה המשמעות של נעילת הברך?
האם זה מרמז על הבאות?
האם יש לזה קשר לקרע במיניסקוס?
איך / מה עליי לעשות אם וכאשר הברך תנעל שוב?
תודה, תהילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסחתם עליי . . .
תהילה31/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנעילת ברך - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ02/08/2012תהילה שלום,
נראה שאת עדיין סובלת מקרע של מניסקוס, הגורם לנעילה של הברך לסירוגין.
בכפוף לבדיקה גופנית, הפתרון לבעיה הינו ניתוח ארטרוסקופיה של הברך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באם זה מקרה חדשאופיר28/07/2012
The Stryker Rejuvinate modular-neck stem hip implant. Stryker recalled both of these products on July 4, 2012 because the metal of the neck and stem can corrode, releasing toxic metal ions that can damage tissue and bones around the hip implant. This can cause severe pain, inflammation, metal poisoning (metallosis from chromium and cobalt), tissue death (necrosis), bone damage, pseudotumers, gait issues, and other serious problems. Revision surgery (to remove and replace the recalled Stryker hip product) may be required
קראתי שחברה גדולה מארצות הברית שנקראת stryker קראה למטופלים שעברו החלפת מיפרק
בחודש יולי הזה להחלפת מיפרק פגום האם זאת פרשה חדשה או שזה ההמשך לחברת DePuy
וגונסון שלהם גם היתה בעיה דומה והאם מיפרקים של החברה האמריקאית הזאת stryker
משווקים פה בארץ גם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באם זה מקרה חדש - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי28/07/2012בארץ משתמשים הרבה בכלי עבודה של Sryker מקדחות נעטנות משורים חשמליים ועוד. אין עם זה שום בעיה. עד כמה שידוע לי כל בתי החולים הצבוריים אינם משתמשים בתותבות שלהם. אינני מכיר מנתחים בשוק הפרטי המשתילים תותבות שלהם באופן רוטיני. ייתכן וקיימים יוצאי דופן שאינני יודע עליהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת M.R.I ומספר שאלות תודהיוסי בן מרגי27/07/2012
בס"ד
לפני חודשים נפלתי בעבודב כתוצאה מכך קיבלתי מכה וסובבתי את ברך שמאל
כמעט חודש לא יכולתי לדרוך על הרגל ועד היום אני סובל מכאבים (ברמות משתנות יש ימים שאני לא יכול לזוז ויש ימים יותר טובים) בימים האחרונים קיבלתי את תוצאות הבדיקה אשמח לקבל תשובה תודה רבה מראש.
ממצאים:
הודגמו אותות תקינים ממח העצם, ללא עדות לשברים בצקות או אוסטיאונקרוזיס.
הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות.
המניסקוסים בעלי מראה וגבולות שמורים.
המנגנון המיישר מודגם תקין.
סחוס הפיקה שמור.
הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית .
באספקט התחתון של המרווח הפטלו-פמורלי מודגם גופיף בעל אותות הדומים במרכזו ללשד העצם השומני ובעל
גבול היפואינטנסי העשוי להתאים לקורטקס. הגופיף חשוד לגופיף גרמי חופשי המודגם בגובה 1.2 ס"מ CT של כ- 5 מ"מ בציר הסגיטלי – מומלצת קורלציה עם בדיקת C.T בחתכים צפופים לאזור.
לסיכום-כמתואר
תודה
בחתכים צפופים לאזור. CT של כ- 5 מ"מ בציר הסגיטלי – מומלצת קורלציה עם בדיקת
לסיכום: כמתואר.
שאלה האם צריך ניתוח?
אם כן כמה זמן החלמה?
והאם העבודה (בישיבה ממושכת 9 שעות ביום תורמת לבעיה?)
תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת M.R.I ומספר שאלות תודה - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ27/07/2012יוסי שלום,
כדאי לבצע כעת את בדיקת CT כמומלץ, ואז ניתן יהיה להחליט אם יש צורך בניתוח.
עבודה בישיבה ממושכת אינה מזיקה למצבך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,ועוד שאלה...
יוסי בן מרגי29/07/2012מה העצם יש לי ? האם חייבים ניתוח ? והחלמה ? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריקת פיקהניקול27/07/2012
שלום,
אני בת 18,לאחר פריקות פיקה.. נאמר לי שהסיבה לפריקות הוא המבנה האנטומי של הברך אשר מאפשר את "בריחתה".
לאחרונה פרקתי את הפיקה בפעם השלישית בברך שמאל.
הפיקה הוחזרה במיון וקיבעו אותי בגבס (3 שבועות).
נשלחתי לצילום CT בעודי נתונה בסד גבס.
אשמח אם תסביר ותפרש לי את ממצאי ה CT, ומה ניתן לעשות בנידון.
"לסיכום:1.עמדה מעט לטרלית של הפטלה השמאלית,אשר מדגימה אוסטאופניה מתונה ביחס לצד ימין.
2.ניתוק קליפתי מדיאלי של הפטלה השמאלית עם פרגמנט מדיאלי חופשי,באורך של 14 מ"מ וברוחב של 2 מ"מ - שינויים לאחר פריקות באים בחשבון.
3.המפרק הפטלו-פמורלי איננו מוצר ולא נצפו שינויים של CHONDROMALACIA PATTELA."
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריקת פיקה - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ27/07/2012ניקול שלום,
קיימת רצועה שמתחברת לפיקה ולירך.
רצועה זו נקרעה אצלך בברך, יחד עם חלק מהפיקה.
התוצאה היא פריקות חוזרות של הפיקה.
כדאי לשקול שחזור ניתוחי של הרצועה הקרועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ענית על שאלתי..
ניקול28/07/2012אני מבינה מדוע הפריקות חוזרות,זו לא הייתה שאלתי.
רציתי "תרגום" לסיכום ממצאי בדיקת הCT שעברתי.
לדעת מה המצב כרגע לאור תוצאות הצילום, מה מצב הברך ומה יש לעשות בנידון,אם בכלל יש צורך בפעולה כלשהי.
תוצאות הבדיקה לא ברורות כלל לקהל הרחב ולאנשים שלא מתעסקים בכך כמקצוע.
מה פירוש "אוסטאופניה מתונה" , "ניתוק קליפתי מדיאלי של הפטלה","פרגמנט מדיאלי חופשי"...
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה סיבובית בברך וכאב בזמן מאמץאלכסיי26/07/2012
שלום רב,
לפני כשלוש שנים נפצעתי בברך בעת גלישה, בתנועה סיבובית בברך ימין.
לאחר מנוחה ממושכת (בהמלצת רופא) פסק הכאב מהפציעה אך נשארה רגישות בברך שמופיעה מדי פעם. רגישות זו הופכת לכאב בכל פעם שאני מנסה להיכנס לשגרה ספורטבית הכוללת ריצות (ריצה, משחקי כדורגל וכו), והכאב פוסק רק לאחר מנוחה של שבועות ואף יותר (כמובן שהכאב הוא לא חריף בזמן מנוחה כמו שהוא בזמן פעילות).
אני מצליח לשמור על אורך חיים ספורטיבי מתון, כל עוד אינני יוצא לריצות יותר מפעם בשבוע, הכאבים נסבלים, אך אינני מסוגל לרוץ באופן קבוע ולמשך זמן.
נשלחתי לבדיקת MRI וקיבלתי את תוצאותיה לפני מספר ימים:
מודגמת בצקת לשדית מינימלית החשודה לקונטוזיה באספקט האחורי של המשטח הטיביאלי הלטרלי, ללא עדות לתמט של המשטח הפרקי.
הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות.
המיניסקוסים בעלי מראה וגבולות שמורים.
המנגנון המיישר מודגם תקין.
מודגמים אותות חריגים דיפוזיים בסחוס הפאסט המדיאלי של הפיקה עם בצקת לשדית מינימלית סוב-כונדראלית בסמוך (חתך אקסיאלי 24 סדרה 6).
הסחוס הטרוכלארי מודגם תקין.
הודגם נוזל תוך פרקי בכמות קטנה, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית.
אודה על חוות דעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה סיבובית בברך וכאב בזמן מאמץ - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי26/07/2012כללית אין ממצא גדול כמו קרע במניסקוס או רצועה. הממצאים שתוארו יכולים להסביר חלק תלונותיך. יש צורך להשלים האינפורמציה עם בדיקה ידנית של הברך שלך ואז להמליץ על הטיפול הרצוי. אנא פנה לבדיקת מומחה ברכיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עבודה בחדר כושרבר23/07/2012
שלום רציתי לדעת האם קרע במיניסקוס מונע מימני לעבוד בחדר כושר אבל על שריריי החזה הגב הכתפים והידיים??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבודה בחדר כושר - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי23/07/2012כל עוד לא מופעל עומס על הרגליים והבכרכיים בפרט - אין בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות ברכייםאקי15/07/2012
שלום דר
אמי בת 85 סובלת שנים משחיקת סחוסים בשני הברכיים על פי אבחנת הרופא אורטופד מצב הברכיים גרוע.היא סובלת כאבים איננה מסוגלת לקום ולעמוד. שאלתי האם יש מה לעשות בנוסף למששכי כאבים.שמענו על פתרון של הזרקת כרבולת.מה דעתך?אבקשך להפנות אותי לרופא מתאים
בתודה מראש
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות ברכיים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי15/07/2012הכרבולת הוא חומר כימי הקרוי חומצה היאלורונית. כמעט כל רפא אורטופד ידע להזריק אותו לתוך הברך. החומר די יקר. ברר בקופת החולים שלך. השאלה היא האם זה יעזור. אני מבין שלניתוחים היא לא מתאימה (אולי כן, כדאי לברר האפשרות). בכל מקרה פרט לכסף שהזריקות יעלו לא תפסידו כלום וכדאי לנסות. ככל שהברכיים שחוקות יותר כך פחותים הסכויים שזריקות אלה יעזרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח M.R.I ברךיפעת10/07/2012
לפני 13 שנה קרעתי את המיניסקוס בברך ימין, עברתי אורטוסקופיה. מאז הכל בסדר. מיזה 3 חודשים נפיחות בברך היו לי כאבים, קיבלתי ארקוקסיה90 - הכאבים חלפו אך הברך כבדה ונפוחה, גם עשיתי פזיוטרפיה לחיזוק שרירי הברך. קיבלתי היום תשובת אמ.אר.אי ואודה לך אם תפרש לי מה כתבו ובכן:
בסיכום: " ללא ממצא פתולוגי ברור. דלדול שרירים ורושם לשינויים בצקתיים בשומן התת עורי ברקמות הרכות. אזור קטן מאוד של אי סדירות בסחוס בטיביה הלטרלית, ללא הדקקות של הסחוס. ציסטה ע"ש בייקר קטנה.". אנא תרגם.ומה דעתך על הנ"ל? הרבה הרבה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח M.R.I ברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי10/07/2012מצויינים ממצאים שונים שלדעתי אינם מסבירים את תלונותיך. חסרים לי פרטים רבים כדי לשער מה הבעייה. למשל: גיל, עיסוק ספורטיבי, מתי ואיפוא כואב וכו' ובעיקר חסרה לי הבדיקה הידנית של הברל שלך. יש הרבה דברים שבדיקה ידנית מגלה וצילום או MRI לא מראה. אז חזרי לאורטופד שלך עם תוצאות ה- MRI. מקווה שהבעיה תפתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלך
השואלת11/07/2012אני בת 58 איני עוסקת בספורט. אך רוב הרבה על הרגליים. אחרי שקיבלתי ארקוקסיה 90 הכאבים חלפו אך הברך נשארה נפוחה. אז אנא בטובך עד שיהיה לי תור לרופא, איזה ממצאים שלא קשורים לברך גילית, ? מה לא בסדר?? . הכאבים היו מאחורי הברך, בפנים. אךחלפו. אם אני יהיה בערך שעתיים על הרגליים יתחילו קצת כאבים מאחורי הברך, גם כשירדתי במדרגות הברך כאבה. אך הכאבים חלפו. אילו ממצאים גילית בתשובה???
הרבה תודה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי11/07/2012בדיקת ה- MRI מעלה אפשרות של שחיקת סחוס קלה. הבדיקה אינה מראה ממצא ברור אחר.
בתשובתי הראשונה נפלו מספר טעויות כתיב אום תיקנתי. אנא קראי שוב את תשובתי הראשונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח מיפוי עצמותגל09/07/2012
בוצע מיפוי + spect לאחר הזרקה תוך ורידית
של tc-mdt
m99 -17 mci
במפוי כלל את כל השלד.
spect של אזור : ברכיים
במפוי :
קיימת קליטה מוגברת קלושה באספקט הפמורלי של ברך שמאלית בלוחית הצמיחה הפמורלית .
אין לראות קליטות פתולוגיות אחרות בברכיים .
קליטה קלה כנראה ב- spinous process של חוליה L5 - כנראה תנוחתי.
בסיכום :
הקליטה בברך שמאלית הינה קלושה ביותר ויתכן על רקע תנוחתי.
אין לראות קליטות פתולוגיות אחרות בברכיים .
כמובן שאני אפנה לאורטופד - אני רוצה עוד חוות דעת מפה בבקשה .
תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מיפוי עצמות - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי09/07/2012המיפוי עצמו כנראה תקין אך פרט למיפוי אין לי כל פרט. בן כמה הנבדק/ת מה כואב , מתי, מה הממצאים בבדיקה ועוד ועוד, לימדו אותי בבית הספר לרפואה (ובחיים) שיש להתייחס קודם לחולה ורק אחר כך לבדיקות שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
גל10/07/2012אני בן 16.5
לפני 4 חודשים בערך הפסקתי ריצות של 5ק''מ 3 פעמים בשבוע עקב כאבי ברכיים.
כשאני רץ הכאבים הם בעיקר מתחת לפיקה , בחלק התחתון של הפיקה ובצדדים של הברך .
כשאני הולך הכאבים הם בעיקר בשריר ממש קרוב מעל הפיקה וכשאני רוכב על אופניים הכאבים הם 3 אצבעות מתחת לפיקה .
אני נח עד עכשיו ועדיין כואבות לי עשיית הפעולות הללו כולל קימה ועלייה במדרגות .
בנוסף לכך עד מלפני שבועיים בערך הייתי שוחה 3 פעמים שבוע אך הפסקתי גם כן עקב כאבים במרפקים שהרגשתי כאשר אני גורף את המים .
עד עכשיו כואבים לי המרפקים כאשר אני נשען על היד מרים או לוחץ על משהו .
הייתי אצל אורטופד והוא אמר לי לנוח - אני נח כבר תקופה ארוכה ורוצה לחזור כבר לפעילות רגילה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים אחרי החלפת מפרק הברךדריה03/07/2012
אני אמורה לעבור ניתוח החלפת מפרק ברך. שמעתי שלאחר הניתוח ישנם כאבי תופת.שאלתי האם לרפואה המודרנית אין מענה לכאבים האלה?או שיש מענה אבל הוא כרוך בתשלום? יש לי סף כאב מאד נמוך ואני מודאגת מאד.מה עושים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים אחרי החלפת מפרק הברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי09/07/2012הכאבים אינם כאבי תופת. יש להם מענה והוא לא כרוך בתשלום מיוחד (מחיר התרופות דרך קופת חולים).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ברכייםבוריס02/07/2012
שלום,
לאחרונה אני סובל מכאבים בברך ימין שמתבטאים במין הרגשת חום לא נעימה.
נשלחתי לאולטראסאונד ואודה לכם אם תסבירו לי בקצרה מה משמעות המילים הכתובות מטה:
"
תפליט בכמות מזערית בבורסה אינפרא-פטלרית עם הדגמה אנטומית תקינה של הגיד הפטלרי.
מניסקוסים, רצועות הקולטרליות ופוסה פופליטיאלית הודגמו ללא סטיות.
יש לציין תפליט בכמות מינימלית סביב הקונדיל הלטרלי באספקט אחורי.
דרושה קורלציה קלינית והדמיתית. "
האם עלי לעשות משהו? למרוח משחה כלשהי? האם מותר לרוץ?
בברכה,
בוריס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ברכיים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי09/07/2012כללית אין בעייה גדולה. עליך לחזור לאורטופד ששלח אותך לשמוע הסבר לממצאים והמלצות שלו מה לעשות. אם אז לא תבין משהו אשמח לנסות לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
בוריס10/07/2012תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI לברכייםמיכל28/06/2012
שלום,
רציתי לדעת היכן מומלץ לבצע בדיקת MRI לברכיים באופן פרטי.
האם מכון מור הוא מספיק טוב/חדיש?
ההבדל במחיר מגיע ל3000 ש"ח בינו לבין אסותא, האם זה גם בגלל ההבדל באיכות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI לברכיים - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ28/06/2012איננו נותנים ציונים או דירוג למכונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזלים בברך לאחר זריקהרועי27/06/2012
עברתי תאונת דרכים לפני שנתיים עם שבר בטיביאל פלטו ומאז אני מקבל זריקת סינוויסק אחת לחצי שנה עקב כאבים, אך בזריקה האחרונה לאחר כשבוע מהזריקה נוצרו אצלי נוזלים (לא נוזל דמי) בברך בכמות של כ60 סמ"ק ללא כל חבלה או טראומה לברך, שאבו לי את הנוזלים ומאז הנוזלים לא פוסקים ומופרשים אל המפרק, ממה נוצרו ההפרשות שבוע לאחר לאחר הזריקה שמעולם לא קרה לי כי זה לא זריקה ראשונה, ואיך אפשר להפסיק און לגמרי ללא הזרקת קורטיזון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים בברך לאחר זריקה - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ28/06/2012נוצר אצלך הפעם גירוי תגובתי בברך. צריך להמתין בסבלנות, בד"כ התופעה חולפת מאליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




