מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריויזיהחיים08/09/2012
עקב זיהום קשה אחרי הניתוח קיבלתי אנטיביוטיקה במשך חודש וזה לא עזר
נאמר לי שצריך להוציא את המשתל (מפרק ירך) ולבצע ריויזיה בשני שלבים קודם מוציאים את המשתל ולאחר מכן נותנים אנטיביוטיקה במשך 3 חודשים ורק לאחר מכן מבצעים השתלת מפרק ירך חדשה
רציתי לדעת האם כל זה הכרחי ואי אפשר לתת עוד אנטיביוטיקה למפרק הקיים עד שיעבור הזיהום
ואם מוציאים את המפרק אז מה מחזיק את הרגל בינתיים בתקופת האנטיביוטיקה של ה3חודשים
ואיך משמרים את הרגל בתקופה זו מה ההגבלות האם אסור לדרוך עליה לבינתיים
האם בגלל הזיהום הראשון יש סיכוי יותר גדול לזיהום לאחר הריויזיה
אני בן 65 והמפרק שהשתילו לי הוא מפרק מתכת האם במפרקים אחרים כגון מפרק קרמיקה על קרמיקה הסיכוי לזיהום הוא פחות גדול ובכלל מה הסיכוי בניתוח החלפת מפרקים בכלל שקורה זיהום כזה קשה לפי ניסיונך האם זה קורה הרבה או שזה נדיר
אני בשלב זה מיואש ולא יודע מה לעשות הרופאים אומרים שחייב להוציא את המשתל המזוהם ואין ברירה כמה זמן יכול לשרוד לי המשתל השני הבנתי שאחוזי ההצלחה של הניתוח השני והשרידות של השתל הם יותר קטנים לעומת ההחלפה הראשונה האם כדאי לי לבקש את מפרק הקרמיקה האם הוא יותר עמיד לזיהומים ובכלל הוא יותר טוב
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריויזיה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי08/09/2012שלום חיים, אני מבין את מצב רוחך ואינני מתכוון "למרוח אותך" במילים ריקות כמו יהיה בסדר וכו'. אתה בהחלט עומד בפני תקופה לא קלה בה תצטרך הרבה סבלנות וכוח פיסי ומנטלי כדי לעבור אותה, אבל לצערי אין לך ברירה, אתה סך הכל גבר צעיר יחסית וצריך לאפשר לך עוד רבה שנות חיים באיכות טובה. אני מאמין ומקווה שבסוף דרך הייסורים שלפניך אכן תגיע לכך. לצערי ראיתי במהל שנות עבודתי בתל השומר ובבתי חולים אחרים לא מעט מקרים כמוך שחוזרים ומשתקמים עד חזרה לתפקוד טוב. ועכשיו באופן יותר ספציפי - בכל בתי החולים בעולם יש זיהומים, נכון בשכיחות שונה זה מזה, אבל גם במרכזים עם מעט זהומים אי אפשר לאמר שזה נדיר. קשה לתת מספרים באחוזים כי זה שונה מממקום למקום אך בגדול מדברים בתחום 1-5 אחוז בעולם המערבי וזה לא מעט.
הזיהום אינו תלוי בסוג המשתל ולא חשוב אם מתכתי או קרמי. לגבי אנטיביוטיקה - האנטיביוטיקה מגיעה לכל מיני מקומות בגוף עם זרם הדם שלנו. אם יש חללים מזוהמים סביב המשתל בהם אין זרימת דם, האנטיביוטיקה לא תעזור. לכן הצורך בהוצאת המשתל, ניקוי טוב של העצם והשמדת החיידקים עם אנטיביוטיקה לתקופה ממושכת. בתקופה זו אתה תלמד להלך עם קביים כמעט בלי להפעיל משקל על הצד המנותח. לאחר מכן תעבור ניתוח שני להחדרת המשתל החדש. אני מכיר רק מקום אחד בעולם בהמבורג שבגרמניה (הייתי שם בהשתלמות) בו מבצעים הוצאת המשתל הישן, ניקוי טוב והחדרת המשתל החדש מיד באותו ניתוח. הם טוענים שההצלחה שלהם גבוהה. בארץ ובמרבית העולם המערבי כולל ארצות הברית אף מנתח לא מעיז לחשוב על כך. אני קצת ספקן לגבי סיפורי ההצלחה שלהם ואין בדברים אלה משום המלצה לנסוע לשם.
אני בטוח שיש לך עוד הרבה שאלות, אנא פנה למנתח שלך וקבל הסברים ספציפיים למקרה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק מעצם המחשבה שדבר כזה יכול לקרות
מוטי09/09/2012איזה חוסר מזל אני גם בקרוב צריך לעבור החלפת מפרק ירך ורק ממה שקראתי מדבריך
נכנסתי לדיכאון לבי לבי אליך אני מקווה שהרפואה יכולה לעזור במצב כזה ושינסו לשקם אותך ושתוכל לדרוך על הרגל
שיהיה לך הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור תור לבדיקת MRIירון08/09/2012
שלום ד"ר
ברצוני לשאול האם וכיצד ניתן לקצר את התור לביצוע בדיקת MRI (ברך) שעלול להימשך פרק זמן ממושך (כחודשיים ויותר) וזאת בכדי להימנע מנזק מיותר באזור הפגוע בעת ההמתנה. בנוסף, ברצוני לשאול, מהו סדר גודל עלות הבדיקה הנ"ל באופן פרטי ומקוצר?
בתודה מראש ובברכה,
ירון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור תור לבדיקת MRI - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי20/09/2012השאלה לא מתאימה לפורום זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירך ללא תנועה הצידה ולמעלהשרון03/09/2012
עקב נפילה משרפרף על הצד- על הישבן- אי יכולת להרים את הירך, להניע לצדדים ולעלות במדרגות - ללכת ולעמוד אפשרי
האם בצילום רגיל יראו תוצאות או יש לדרוש mri-זה קרה אתמול
בלילה אותו אדם לא ישן כמעט
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירך ללא תנועה הצידה ולמעלה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי03/09/2012jחייבים בדיקה + צילום רגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת MRI - ברך ימיןמיקי30/08/2012
אני בן 45. עברתי לפני כמה ימים בדיקת MRI בשל כאבים בברך ימין. התוצאות מראות קרע אלכסוני המערב כמחצית מרוחב הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי. נוזל תוך פרקי בכמות מינימלית. סחוס הפיקה שמור.
יש לי כאבים אבל הם קצת הוקלו ואני יכול ללכת פחות או יותר כרגיל. רציתי לשאול מה משמעות הממצא ומה הטיפול הממולץ. האם די בפיזיותרפיה או שמומלץ גם ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת MRI - ברך ימין - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/08/2012יש לך קרע די גדול במניסקוס הפנימי. פיזיוטרפיה לא תביא לאיחוי הקרע. הזנחת המצב לא רצויה. מומלץ ניתוח ארטרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חצי שנה לאחר ניתוח שחזור ACLרועי28/08/2012
בן 26 ,בריא, לפני שנתיים קרע ברצועה צולבת בתנועה סיבובית(החוצה) , לפני חצי שנה ניתוח באסה"ר , שחזור רצ' חלקי וליטוש מיניסקוס , שתל נלקח מהאמסטרינג.
כל משך התקופה ללא כאבים משמעותיים , והכל רץ חלק.
לפני 3 חודשים , התחלתי לעבוד בחד"כ (לאחר שסיימתי פיזיו בכללית) , בהדרגה ובמתינות מלאה , חזרתי לרוץ לקפוץ , לקפץ , להרים משקלים , תרגילי יציבות ,שינויי כיוון , כוח מתפרץ , אפילו קטרגל פעם פעמיים(בקטנה עם ילדים).
כל השיקום נעשה במתינות ,אך בהשקעה רבה של כ 4 -5 פעמים בשבוע חדר כושר ואימון אינטסיבי מאוד , אך נעשה בשיקול.
יש לציין כי היציבות השתפרה בהמון , נעלמו הקנאקים (התחלפו בקנקים אחרים ושכיחים פחות) ,נעלמו הבריחות הקטנות , אני מרוצה מאוד.
לפעמים אחרי ריצה של 5 ק"מ יש מעט נפיחות מתחת לפיקה וקצת כאב אך זה עובר מהר.
כיום השריר הירך הקדמי דיי מפותח (טיפה פחות מהרגל הבריאה) שריר הירך האחורי , בסדר , לא כמו הרגל השניה , אבל עובדים על זה וללא ספק משתפר אט אט.
בשבוע האחרון התחילו לי כאבים שהייתי מגדיר אותם כך: במנוחה שהרגל לא ישרה בצורה מקסימלית - אין כאב בכלל , בהליכה מרגישים קצת , במתיחה מלאה של הרגל ונעילת הברך , כך שהשוק "עולה" 2 מעלות מעל הקו הדימיוני שהוא המשך הירך - זה כאב תופת. בשיא הריצה , כלומר בשיא הדילוג זה גם מופיע.
מיקום הכאב הוא מהצלקת הפנימית (בברך שמאל) אחת מהשתיים שמצידי הפיקה.
שם יש 'ג'ולה' מתחת לצלקת שבעת נעילת הברך כואבת מאוד. חושב שהג'ולה גדלה בזמן האחרון.
וזה יורד עד לגיד פיקה (מאותו הצד) גם שם כואב בשיא הנעילה.
חוץ מזה אין בעיית יציבות , קנקים קטנים כרגיל , לא היה ארוע טראומה , לא היתה נפילה , החלקה , "קנאק" חזק , לא היה כלום. סוג של כאב מלווה שמתגבר והולך.
כואב לי לרוץ , אבל לא כואב לקפץ מדרגות 2 2 בריצה לדוגמא..
עוד שבועים יש לי ביקורת ביחידה המנתחת באסה"ר.
זה נשמע חמור? יכול ליהות שזה ממאמץ יתר? (קראתי קצת על כאבים בגיד פיקה וברך קופצים , המיקום מרגיש אותו דבר ואני יכול להבין שזה נעשה ממאמץ יתר כי בזמן האחרון קצת הרמתי את הרמה - אבל הכאב מהג'ולה(הצלקת הניתוחית הקטנה)?? )
ההרגשה מהצלקת שהבליטה תחתיה 'לוחצת' על הברך..
יש לציין שבמנוחה זה נרגע..
זה כמו כאב ישן , שהיה לי שהבליטות בצלקות באמת היו בהתחלה , קשות חזקות וכואבות.
הצלקת השניה (החיצונית ליד הפיקה) נעלמה כמעט כליל , ללא הרגשה פנימית ובקושי רואים אותה דרך השיער חיצונית. הצלקת הזו כהה ועגולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף תודה!
רועי28/08/2012תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב חצי שנה לאחר ניתוח שחזור ACL - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי29/08/2012כנראה שקבלת ניתוח מצויין לפי רמת הפעילות שלך. שמור עליו. צריך תמיד לזכור שרצועה משוחזרת אף פעם לא מגיעה לבצועים של הרצועה המקורית. נראה לי שאתה פשוט עושה יותר מידי. מומלץ להוריד קצת עומס ולהעבירו לצורת עבודה חלקה יותר ללא ויברציות ובעיקר ללא מאמצים סבוביים, למשל כמו שחיית חתירה, או המכשיר האליפטי (סקי) בחדר כושר. בנוסף כדאי שתבדק לאבחון מדוייק של מקור הכאב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום ברךשרה28/08/2012
נשלחתי לצילום ברך מאחר ואני סובלת מכאבים חזקים בברך, נעילת ברך. הכאבים הם מאחור. לעיתים אני מרגישה תוך כדי הליכה שהרגל מתכופפת לי. יש לי קושי לרדת מדרגות
האורטופד אמר שיש לי גוף זר והסביר לי שזה התנתקות של סחוס/עצם.
לציין שלפני שנתיים בדיוק עברתי ניתוח ארטרוסקופיה עקב קרע בשני המיניסקוסים וגם
שחיקת סחוס. אני בת 66, בריאה ופעילה בחדר כושר (לא כרגע).
מה אומרות תוצאות הצילום, והאם עוד ניתוח הוא הכרחי ואין דרך אחרת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות צילום ברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי28/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות צילום ברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי28/08/2012שלום שרה, אינני רואה שצירפת את הצילום לשאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות צילום ברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/08/2012שלום שרה אני לא רואה שצירפת צילום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ברך שמאלאלי25/08/2012
שלום ,
סבתא שליעברה לפני 15 שנה ניתוח בברך מאל ולפני כמה ימים התחילו אצלה קליקים בברך שמאל המנותחת
דבר נוסף ברגל שמאל למטה בעצם שמאל איפה שנמצא הקרסול החל להתנפח האיזור הזה וישנה נפיחות היא לוקחת תרופות אך זה לא עוזר
מה עליה לעשות ? למנ לפנות ? מה יכולות להיות הסיבות ?
תוודה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח ברך שמאל - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/08/2012החשש הינו מפני השתחררות התותבת או מפני זיהום. עליה לפנות לאורטופד מומחה להחלפות מפרקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ברך שמאלאלי25/08/2012
שלום ,
סבתא זלנ עברה לפני 15 שנה ניתוח בברך מאל ולפני כמה ימים התחילו אצלה קליקים בברך שמאל המנותחת
דבר נוסף ברגל שמאל למטה בעצם שמאל איפה שנמצא הקרסול החל להתנפח האיזור הזה וישנה נפיחות היא לוקחת תרופות אך זה לא עוזר
מה עליה לעשות ? למנ לפנות ? מה יכולות להיות הסיבות ?
תוודה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח ברך שמאל - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/08/2012ראה תשובה לעיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת במפרק הירךדנה24/08/2012
סובלת מזה כמה חודשים מכאבים בירך עם הקרנה לרגל. לאחר בדיקת רופא טופלתי באתופן למשך 10 ימים ללא שיפור והופניתי לב"יח לקבלת זריקת סטרואידים. לשאלתי- האם רק במסגרת בי"ח אוכל לקבל טיפול זה ? או שאצל אורטופד ? או שמא בכלל במרפאת כאב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת במפרק הירך - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/08/2012יתכן שמדובר מכאבי גב תחתון שמקרינים לירך. אז סביר, שהופנית למרפאת כאב לקבלת הזריקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ממצאי בדיקת מכון MRI בברךשירן23/08/2012
שלום, שמי שירן אני בת 22 ולפני כ 3 חודשים, בזמן שהייתי בחו"ל נפלתי וקיבלתי מכה חזקה בברך
הכאבים קיימים עד עכשיו ברמה נמוכה יחסית.
חודש לאחר הפציעה בארץ התחלתי בבדיקות
צילום רנטגן, אולטרסאונד, מיפוי עצמות משולב עם סיטי וMRI
אני אשמח אם תתן חוות דעת מקצועת לגבי הממצאים ומה דעתך בנושא להמשך טיפול .
הממצאים מבדיקת MRI:
סדק עם בצקת בלשד עצם בבטיביה פרוקסימלית לטרלית.
קונטזויה בקונדיל פמורלי לטרלי אחורי ובאינסרציה פמורלית של MCL
MCL SPRAIN GR 1
בצקת פוסטטראומתית באספקט חיצוני של MN ללא הדגמת קרע.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח ממצאי בדיקת מכון MRI בברך - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ23/08/2012העצם סביב הברך חטפה מכה, עד כדי גרימת סדק בצד של השוק.
פגיעה כזו גורמת לכאבים שיכולים להימשך מספר חודשים.
כעבור 3 חודשים כדאי לבצע פיזיותרפיה לחיזוק השרירים סביב הברך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח ממצאי MRI
שירן24/08/2012תורה רבה ד"ר !
מדוע רק לאחר 3 חודשים להתחיל פיזיותרפיה?
האם זה יכול לגרום נזג אם חודש לאחר הפציעה התחלתי לעשות פיזיותרפיה?
לגבי הבצקת , איך ניתן לטפל בה? (אין סימנים חיצוניים או נפיחות בברך)
תודה רבה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי צד ברך שלא עוברים כמה חודשיםאבי22/08/2012
שלום אני שחקן כדורסל.
החלו לי כאבים שנראים כמו ITBFS המשכתי לשחק 4 חודשים עם הכאב הזה שתחילה החל בשני הרגליים אבל ימין חזקה יותר והכאב חלף...בשמאל זה רק הקצין עד לרמה שמגביל אותי בחיי היום יום.
בפגרה נחתי חודש וחצי ולא היה שום שיפור.
התחלץתי פיזיוטרפיה שלא ממש עוזרת.
לאחרונה התחלתי חיזוקים ולאחר 3 אימונים היה שיפור,ואז שוב החל לכאוב.
הכאב שאני מרגיש זה בצד הפיקה כשאני מכופף את הברך קדימה אז אני ממש מרגיש את הכאב...וכן כשאני שוכב ומרים את הרגל בכיפוף של משהו כמו 30 מעלות.
הכאב שלי הוא רק בזווית מסוימת למשל שאני עושה סקווט אז יש שלב שכואב ואז אם אני ממשיך לרדת זה שוב לא כואב אך לעומת זאת כשאני מכופף את הברך כלפי קדימה הברך(סקווט קדמי)אז הכאב הוא מטורף!!!!
אני כבר חסר אונים...בMRI לא ראו כלום חוץ מבצקת בLFC
דר יפתח בר הזריק לי חומר הרדמה מעל הפיקה כדי לראות אם יש שיפור על מנת להזריק סטרואידים אבל לא היה שיפור אחרי הזריקה אז הוא החליט שאני צריך ניתוח אם כי לא בטוח יעזור,לעומת זאת רופא אחר אמר שניתוח לא יעזור.
בבקשה תנו לי קצה חוט...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי צד ברך שלא עוברים כמה חודשים - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ23/08/2012לא ניתן לייעץ במקרה שלך בלי בדיקה גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במרפקסיגי22/08/2012
בפענוח צלום רנטגן נרשם מצב לאחר שבר באפיקונדיל לטרלי. מרווחים פרקיים שמורים, לקורלציה אורתופדית. מה הפירוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר במרפק - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/08/2012הפירוש הוא, שהיה שבר במרפק בעבר, שהתאחה ללא עיוות או נזקים אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתוח בברך גורם לבצקתקובי22/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
האם ניתוח בברך גורם לבצקת - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי22/08/2012בדרך כלל לא לעיתים נדירות כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצקת וורידים לאחר אורטוספיות מרובות
קובי22/08/2012האם אורטוספיות מרובות יכולות לגרום לנפיחות וורידים ובצקת לימפטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשת תגובותירון21/08/2012
שלום ד"ר , רשמתי 2 שאלות ואני לא בטוח שראית אותם , אשמח מאוד אם תוכל לענות לי עליהן . אחת מה18 לאוגוסט והשנייה מה19 .
מודה לך מראש.
ירון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשת תגובות - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי21/08/2012על פנייה אחת אני רואה שעניתי, את השנייה אני לא מוצא. גזור הדבק ושלח שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל שאלותי נענו
ירון22/08/2012תודה רבה, ירון .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריעת מניסקוס+רצועה צולבת קידמיתלירון21/08/2012
שלם
אני בן 18 ואחרי ניתוח לשחזור רצועה צולבת קדמית ותפירת מניסקוס בברך ימין.
המנתח המליץ לי לא לדרוך על הרגל במשך 6 שבועות אך הפזיותרפיסט לאחר חמישה שבועות רצה לראות איך אני הולך על הרגל כי הרגל שלי ניראת במצב טוב לפי דעתו.
אני לא מרגיש כאבים, אך רציתי לדעת האם זה קריטי שלא חכיתי עוד שבוע?
תודה על העזרה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריעת מניסקוס+רצועה צולבת קידמית - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי21/08/2012לא קריטי אך כדאי להישמע להוראות המנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)




