מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהימית07/04/2012
בדיקת EMG
לאבחנה fracture of patella
מה ניתן לראות/לחפש בבדיקה זו? (לאחר שבר הפיקה וניתוח קיבוע הברך)
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי07/04/2012אינני רואה קשר בין הבדיקות. האם התכוונת ל- MRI.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר בדיקת MRIמיכאל06/04/2012
אני כדורסלן מקצועי ולמרות כאבים מאוד חזקים בברך אני ממשיך לשחק כבר 4 חודשים למרות הכאבים ועושה טיפולי פיזיוטרפיה בנוסף אבל רק עכשיו התחלתי אינטנסיבי כי הכאבים החמירו..
עשיתי MRI ולהלן התוצאות:
נוזל תוך מפרקי תקין
הסהרונים בעלי צורה תקינה ללא עדות לקרע.
הרצועות הצלובות והצידיות ציפות ללא קרע.
אין קווי שבר או הרס עצם.
יש בצקת מח עצם בגבול הלטרלי קדמי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי.
הסחוס המפרק בעומי ובעוצמת אות תקינים.
הרצועה הפטלופמרלית המידאלית תקינה.הגידים תקינים כולל גיד הקוודריצפפס הדיסטלי.
לסיכום:חבלת עצם ב-LFC הלטרלי יתכן משנית לפריקה לטרלית של הפיקה עם חזרה ספונטנית אך אין סימנים נוספים לכך.יתכן ומדובר בטראומה ישירה.
מה אני אמור להבין מזה?איך זה אמור להשפיע על העתיד שלי בכדורסל?
כמה זמן מנוחה?דרכי טיפול?
תודה מיכאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר בדיקת MRI - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי07/04/2012ה- MRI העלה סברה לאירוע טראומטי מסויים, אני מבין שהוא לא היה. ייתכן ונחבלת בצורה כשהיא ואינך זוכר. מכל מקום - צריל להביא בחשבון שבדיקת MRI לברך עדיין טועה בסביבות 10-20% מהמקרים. אם תוצאות הבדיקה אכן נכונות אין בעייה מיוחדת להמשיך להתאמן. האם אורטופד בדק לך את הברך ידנית, זה לעתים חשוב יותר מ-MRI.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמישות יתר בברךעידן06/04/2012
ד"ר נכבד שלום רב.
בן 24, אני סובל מזה כשנתיים וחצי מכאבים בלתי פוסקים בברך שמאל כתוצאה מגמישות יתר בברך.
מהם הטיפולים לבעייה זו המוצעים כיום בשוק??? האם ניתן לרפאה??
לקחתי כדורים אבקות טיפולי פיזיוטרפיה אך כלום לא הצליח....................
*אודה לכם על תשובה מעמיקה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמישות יתר בברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי10/04/2012אם אתה מדבר על גמישות יתר כללית בכל מפרקי הגף אז זהו מצב נתון שלא ניתן לשינוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע במיניסקוסאורלי06/04/2012
שלום רב, האם בבדיקת מיפוי עצמות ספקט ברך אפשר לדעת אם יש קרע במיניסקוס?
במיפוי לא יצא קרע במיניסקוס ויש לי כאבים וקושי בעליה וירידה במדרגות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע במיניסקוס - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי06/04/2012שום סוג של צילום או מיפוי או MRI לא יכול להראות באופן וודאי אם יש או אין קרע. חלק גדול מההחלטה ומהאבחנה בה יש בברך מתקסל מהבדיקה הידנית של האורטופד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המשמעות involving pelvic regionרוי06/04/2012
שלום רב,
בן 45 ככל הנראה אובחנה אצלי דלקת פקים נוונית, עדיין בבדיקות.
אחד המונחים שראיתי במסמכים שקיבלתי הינו מה שמופיע בכותרת.
מה המשמעות של הבעיה ומה אני צריך לצפות בהמשך בהתפתחות המחלה (כמו לדוגמה שבדלקת מפרקים הכאבים יתחילו להופיע גם בזמן שינה).
אשמח לדעת מה עלי עשות כדי למנוע/לעצור את הבעיה.
תודה מראש
וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה המשמעות involving pelvic region - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי06/04/2012הפרוש המילולי של הכותרת הוא - המערב את איזור האגן, לא ספקת מספיק פרטים בשאלתך לתשובה מפורטת יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש עוד מונחים:
רוי06/04/2012זה מופיע כך:
osteoarthrosis,generalized,involving pelvic and thigh
cervicalgia.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך שחיקת סחוסאורלי05/04/2012
בהמשך לשאלה. באיזה בדיקה רואים יותר טוב את מצב הסחוס סיטי ברכיים או רנטגן ברכיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שחיקת סחוס - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי06/04/2012הבסיס הוא בדיקה ידנית + רנטגן, אין שום בדיקה שרואה בבירור פרטים קטנים בסחוס. בניתוח ארטרוסקופי רואים ממש ומששים את הסחוס, ניתן גם לצלם אותו במצלמה רגילה דרך מערכת הוידאו שבניתוח. אפשר גם להחליק ולבצע פעולות לשיפור נזקים שמוצאים בסחוס, אך זו כבר פעולה פולשנית ולעולם אינה נעשית "סתם כדי לראות".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיקת סחוס בברכייםאורלי05/04/2012
אני סובלת מכאבי ברכיים, רציתי לשאול אם בעיה של שחיקת סחוס אפשר לראות בסיטי ברכיים או שבצילום רנטגן אפשר לראות יותר את מצב הסחוס? עשיתי בדיקת סיטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיקת סחוס בברכיים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי05/04/2012מצבי שחיקה קלים מתגלים רק בבדיקה ידנית. בכל אמצעי הדמייה אחר רואים את השחיקה או סמנים עקיפים לקיום שחיקה רק כשהשחיקה כבר די גדולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברכייםאיב04/04/2012
שלום רב
התחילו לי כאבים בברך ימין, עשו מיפוי עצמות שהדגים קליטה ניכרת
ב- right medial femoral ב-C.T וצילום ברך הדגימו נגע חשוד בשליש אמצעי - דיסטלי של עצם הפמור
ב M R I נמצא נגע המתאים ל - SONK ב- MFC/
מבקשת להבין את פשר האבחנה. ומה דרך טיפולה. ואיך זה נגרם.
אני אישה בגיל 63 עוסקת בספורט (הליכות) לא שמנה. 171 56 ק"ג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברכיים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי04/04/2012הי איב, האבחנה היא SONK, ראשי תיבות של- spontneus osteonecrosis of the knee או בעברית פשוטה - בעייה באספקת הדם לאיזור בברך הגורם לנמק של העצם. נשמע מאד מפחיד אבל לא להיבהל. מדובר בתופעה מאד נפוצה בה מסיבה לא ברורה יש הפרעה באספקת הדם, בדרך כלל לתפוח הפנימי של עצם הירך במפרק הברך. פעמים רבות הבעייה מסתדרת מאליה ללא טיפול מיוחד. לעתים ממליצים על הליכה עם קביים ל- 2-3 חודשים עד שהתופעה מסתדרת. יש גם הממליצים לגרות את העצם ליצור כלי דם חדשים על ידי קדוח חורים קטנים בעצם, נעשה בניתוח ארורוסקופי. גשי לואורטופד ברכיים שיסתכל על המיפוי , ישמע אותך, יבדוק אותך ויחליט יחד איתך מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת...
איב05/04/2012צריך להיעזר עם קביים גם בבית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת... - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי05/04/2012לאלה שממליצים ללכת עם הקביים ההמלצה היא בכל מצב הליכה גם בבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ברכייםעידן30/03/2012
ד"ר שלום רב.
אני כבן 24 אני סובל מכאב בברך שמאל מזה כשנתיים ו-4 חודש, בעברי הייתי ספורטאי,
עשיתי בדיקת מיפוי עצמות והובחן אצלי בתוצאות הבדיקה שינויי שחיקה בסחוס!!
אך כאשר הגעתי לאורטופד שלי לבדיקה ביחד עם המיפוי עצמות + צילום רנטגן שהוא ביקש הוא טען שזה אינה שחיקת סחוס אלא גמישות יתר ברצועות ושהברך יצאה מהמסלול, ומה שיותר מצחיק שבצילום הוא רואה את זה ברגל ימין והכאבים שלי הם ברגל שמאל.
הוא נתן לי כדורים של NABUCO 30 כדור+ אבקה של ATHRIL למשך שלושה חודשיםּ +פיזיוטרפיה
המצב הוא אותו דבר ללא שיפור אני מתחיל כבר להשתגע ביום יום יש לי כאבים אני מרגיש כאילו הרגל יותר קצרה מהשניה עיקצוצים,יש לי טיקים בשכיבה מה ניתן לעשות??? אני באמת כבר מתחיל להיטרף מהמצב הזה אני בן 24 וזה משפיע לי על חיי היום יום ??
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ברכיים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי31/03/2012מומלץ שתמצא אורטופד נוסף לקבלת דעה נוספת על מצבך. על פי הפרטים שמסרת אין לי שום מושג מה יש לך ומה צריך לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימפיזיוליזיסדפנה28/03/2012
שבוע 34, אני סובלת מכאבי סימפיזיוליזיס משבוע 11 (בהריון קודם משליש שלישי) אתמול בערב התכוונתי להתיישב על הספה, בגלל שהיא נמוכה יחסית קצת כבד לי לרדת אליה ויצא שנזרקתי עליה מחצי הגובה. באותו רגע הרגשתי מעין "קנאק" באגן ומאז אני בכאבי תופת בכל פעם שאני מעבירה משקל מרגל לרגל (לא כואב בישיבה או עמידה במקום), משמע אני בקושי הולכת... במיוחד קשה לי לנתק את רגל ימין מהרצפה. הכאב הוא מעל למפשעה (אבל לא רגיש למגע יד) וזה מרגיש מעין לחץ של 80 ק"ג על העצמות... אין כאב בישיבה, שכיבה או עמידה רק ההליכה בלתי אפשרית (וגם משקל מרגל לרגל, התהפכות מצד לצד במיטה וכניסה ויציאה מהרכב).
יש מה לעשות כדי להקל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימפיזיוליזיס - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ28/03/2012מדובר כנראה מדלדול של עצם סביב ההריון ( osteopenia), שגרם לשבר מאמץ באגן.
אין הרבה מה לעשות, מלבד מנוחה עד הלידה.
כדאי שתדעי, שבכל הריון נוסף התופעה רק מחמירה ומתחילה בגיל הריון מוקדם יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח שחזור רצועה צולבת קידמיתשני27/03/2012
שלום,
לפני כ שלושה שבועות וחצי עברתי ניתוח לשחזור רצועה צולבת קידמית בעקבות תאונת אופנוע.
אני משתדלת בכל יום לעשות פיזיותרפיה מספר פעמים ביום, אך עדיין אני מרגישה כאבים בברך ועדיין הרגל לא יכולה להגיע ליישור של 100% וגם קיפוף לא שלם, וכן יש לי נפיחות סביב הברך, וגם מאחורי הברך
האם זה נורמלי? ובדרך כלל מתי יהיה אפשר לחזור למצב נורמלי?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח שחזור רצועה צולבת קידמית - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ28/03/2012זה עדיין נורמלי, תמשיכי לנסות ולשפר.
כדאי להמשיך במעקב אצל הרופא המנתח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ארטרוסקופיה בברךמאיה26/03/2012
שלום,
רציתי לדעת, לפני כשנתיים עברתי ניתוח בברך,ארטרוסקופיה עקב קרע במיניסקוס המידיאלי הפנימי, חזרתי לעצמי אך שאלתי היא, האם זה פוגע העובדה שאני ישנה עם הברך מכופפת, או יושבת ישיבה מזרחית, האם זה יכול לגרום לי לכאבים שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ארטרוסקופיה בברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי26/03/2012עברת ארטרוסקופיה כדי שתוכלי לשוב ולעשות את כל הפעולות שציינת ויותר. לשבת ישיבה מזרחית או לישון עם ברך כפופה, עד כמה שידוע לי זה לא ממש ספורט אקסטרים. אז וודאי שאת רשאית. אם הכאבים יחזרו גשי לרופא שיעזור לך להתאים את הברך לחיים שלך ולא את החיים שלך לברך. בריאות וכל טוב, ד"ר ליברטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזו שיטת טיפול את חושבת שכדאי לטפל?ד``ר אליהו ליברטי25/03/2012
ACL מעובה יחסית, עם אות גבוה בתווך. מוקד קטן של נוזל קדמית לרצועה, כנראה קרע חלקי במרכז הACL . יתכן עם ציסטת גנגליון. נראה ישן. הPCL ללא קרע.
הרצועות הצדדיות תקינות. סחוס הפיקה ומנגנון היישור תקינים.
אות מח עצם שמור. ללא בצקת או קו שבר.
ללא נוזל מוגבר משמעותית במפרק.
אם תוכלי להסביר לי מה אומרות התוצאות? ובאיזו שיטת טיפול את חושבת שכדאי לטפל? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי25/03/2012התוצאות אינן מספיקות כדי לאבחן את הבעייה ולהציע טיפול. עליים להבדק על ידי אורטופד מומחה ברך ורק אחר כך לקבל החלטה על כוון טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בירכייםאלעד25/03/2012
שלום רב,
אני בן 32, בריא באופן כללי ועוסק בספורט, מזה כשנתיים אני "סוחב" איתי כאבי בירכיים, במיוחד בברך שמאל, הכאב הוא מי כאב "עמום", מין חושה של אי נוחות בברך כל הזמן, והכי "מציק" לי במיוחד בשכיבה במיטה, אני חייב לשים כרית מתחת לברך בכדי שלא יכאב.
עברתי פיזותרפיה ללא הועיל.
לאחרונה ביצעתי MRI ולהלן הסיכום:
ברך ימין:
ציסטה תוך מיפרקית בקוטר 15 מ"מ צמודב ל ACL.
נזק מניסקלי מדיאלי אחורי.
טנדינוזיס של הגיד הפטלרי.
ברך שמאל:
נזק מניסקלי במניסקוסים צדדי ופנימי.
טנדינוזיס קלה של הגיד הפטלרי.
שאלותי הם:
אשמח אם זה אפשרי להסביר לי בשפת עם מה "עובר" על הבירכיים שלי?
ומה צפוי לי מבחנית תהליכים רפואים כעת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בירכיים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי25/03/2012בדיקת ה- MRI אינה מסבירה את תחושותיך. בבדיקה רואים "ציסטה" מעין שלפוחית ממולאת נוזל הצמודה לרצועה הצולבת הקדמית. גש לאורטופד מומחה ברך שיבדוק אותך ורק לאחר מכן יוחלט מה הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ב FPJנתי22/03/2012
זה שוב נתי. לפני כמה חודשים התחלתי לסבול מכאבים אורטופד שלח אותי ל MRI . והתוצאות היו שישנו קרע חלקי ישן ב ACL. שבתי לאורטופד והוא אמר שאין לי בכלל קרע . אבל יש לי רגישות באיזור התחתון של גיד הפיקה ויש לי דלקת ב PFJ. מעבר לזה הוא לא הסביר לי כלום, האם תוכלי להסביר לי מזה אומר ואיך מטפלים בזה?.... והאם הגיוני שבצילום הMRI ישנו קרע חלקי והאורטופד אומר שאין?... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת ב FPJ - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי23/03/2012קרע חלקי או מלא ברצועה צולבת קדמית לא גורם לכאבים. במקרה הגרוע זה גורם לאי יציבות וקריסת הברך במצבים שונים. הבדיקה הידנית של האורטופד שלך חשובה וקובעת יותר מבדיקת ה-MRI.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
