פורום סרטן נשים, סרטן צוואר הרחם, סרטן השחלות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוליפ
    דפנה
    26/09/2008

    שלום רב, הרופא הבחין בפוליפ והמליץ על מעקב בלבד ולהגיע אליו בעוד חודשים שלוש האם אני מסכנת את עצמי בכך שהוא אינו ממהר להוציא? ובכלל איך הרופא מתרשם מפוליפ האם הוא נראה אחרת על המסך מגידול סרטני? האם פוליפ הוא שם כללי לגידול שלא יודעים מה משמעותו? האם תאוריטית אפשר למשוך את המצב שנים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ

    פרופ' עמי פישמן
    05/10/2008

    שלום רב,

    מהתיאור שלך אני משער שהרופא דיבר איתך על פוליפ של רירית הרחם.
    כדאי לברר איתו שזו אכן הכוונה.
    אם כן, פוליפ ברחם הוא ממצא מאד שכיח.
    אם אין סימפטומים חריגים (דימום או הפרשות חריגו ) ואם לא מדובר בפוליפ גדול מאד, הרי אפשר לעקוב ואין צורך בהתערבות נוספת.
    בברכה,
    פרופ עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CIN 2-3
    א
    26/09/2008

    שלום רב, אני בת 31, אמא לילד עם המופיליה (מוטציה) בן 4.5 לפני חודשיים עברתי גרידה, עקב הפלה טבעית- לא התפתח עובר, רק הד שק הריון בעקבות משטח PAP שגרתי שהראה- LOW HIGH GRADE SIL בוצעה קולפוסקופיה ודגימה של הצוואר ותעלת הצוואר.בביופסיה נמצא CIN 2-3 שאלותי: 1. עד איזה מספר מגיע CIN? דרגה 3 זה הכי גבוה? 2. הופניתי לביצוע קוניזציה, זה הפעולה ההכרחית או שיש אופציות אחרות? 3. לא מהיר מידי שאבצע קוניזציה רק אם לפני חודשים עברתי גרידה? 4. לגבי הריון הבא, אני ממש חוששת, חוץ מעניין קשירת צוואר הרחם להריון , יש עוד חסרונות בעקבות הפעולה של הקוניזציה? 5. צוואר הרחם שנכרת, לא מתחדשים תאים בריאים בחזרה? תודה מראש על כל התשובות, בכל זאת אני ממש מבוהלת, בדיכאון, ולא מצליחה להבין מאיפה נחת עלי כל זה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CIN 2-3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ל - א

    פרופ' עמי פישמן
    05/10/2008

    שלוםרב,
    1. CIN מתחלק ל- 3 דרגות
    2. קוניזציה היא פעולת הבחירה הנכונה
    3. גרידה לפני חודשיים לא מפריעה
    4. רק בחלק קטן מהמקרים יהיה צורך בקשירת צוואר הרחם בהריון הבא אחרי קוניזציה
    5. אחרי הקוניזציה - יש סיכוי גבוה מאד לנוכחות תאים בריאים בלבד.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בלופ
    רינת
    24/09/2008

    שלום! לפני כשנה בבדיקת פאפ התגלה אצלי בצוואר הרחם וירוס בדרגה 3. נשלחתי לטיפול להוצאת האזור הנגוע. לאחר הטיפול נודע לי כי לא הכל הוצא לגמרי, ועלי לעבור שוב את הטיפול להוצאת שארית החלק הנגוע.. התור שלי הוא לחודש הבא (עברה כשנה מאז), ולפני יומיים הבחנתי בנקודה דמית בהפרשה. כמו תחילתו של מחזור, אך זה נפסק אחרי הפעם הבודדה הזו. (ואין זהו התאריך בו אני אמורה לקבל). האם יש לי סיבה לחשוש שמא הדימום הקל הזה הוא סימפטום להחמרה בצוואר הרחם כגון גידול סרטני? יש לציין כי החודש לקחתי הפסקה מגלולות לאחר תקופה ארוכה מאד של שימוש רציף. אשמח לתשובתך המהירה.. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בלופ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תדובה

    פרופ' עמי פישמן
    25/09/2008

    שלום רב,
    בכל מקרה את צריכה לעבור בדיקה גינקולוגית.
    אחרי שנה, אין אפשרות להעריך את המצב ללא בדיקה מסודרת.

    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גילוי סרטן - 2 סוגים ברחם
    רינת
    22/09/2008

    לאימי בגיל 75 גילו בעקבות הוצאת דגימה מהרחם: serous papillary carcinoma and endometrioid carcinoma grad 2 שאלתי: 1. מה ההבדל או הסיכון ב- 2 הסוגים? 2. נדרש ניתוח במקרה זה ונקבע לה תור- האם אין סיכון גדול יותר להיפגע מעצם הניתוח+ שיקום במקרה זה? 3. האם קביעת דרגה 2 היא בטוחה או שבעת הניתוח הם יכולים לגלות שהיא בדרגה אחרת? 4. קבעו לה את הניתוח בעוד כשלושה שבועות האם המצב צורך דחיפות? 5/ האם ניתן לדעת אם זה גנטי או לא? כיצד ניתן לדעת? אודה לך על כל תגובה כי אנחנו מאוד דואגים אימי מבחינתה לא לעבור ניתוח ולתת לזמן לעשות את שלו ואנו חוששים שדחיפתנו לניתוח תהיה על מצפוננו במידה ויקרה משהו (מקווים שלא אבל אף פעם אי אפשר לדעת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גילוי סרטן - 2 סוגים ברחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    פרופ' עמי פישמן
    25/09/2008

    שלום רב,
    אלה 2 תת-סוגים היסטולוגיים של סרטן רירית הרחם. בנוכחות ה- serous papillary המחלה נחשבת לאלימה יותר.
    מטרת הניתוח הינה להסיר את הרקמה החולה (הרחם) ולבצע הערכה לגבי אפשרות של פיזור המחלה מחוץ לרחם. רק אחרי הניתוח קובעים סופית את שלב המחלה.
    זו ההמלצה המקובלת גם לנשים בגיל של אימך.
    את הדיון ושקלול הסיכונים מול היתרונות של הטיפול המומלץ - צריך לערוך עם הרופא המטפל שמכיר את הפרטים ואת מחלות הרקע של אימך.
    יש דיווחים סותרים בספרות הרפואית לגבי הקשר הגנטי של תת-הסוג ההיסטולוגי של serous papillary. הקשר לא חד-משמעי.

    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גנטיקה
    ג.
    21/09/2008

    שלום רב, במשפחתי מספר נשים נושאות את גן סרטן השחלות. אמי חלתה בעבר בסרטן השחלות והשד. אני מעולם לא עשיתי את בדיקת נשאות הגן. אני במעקב צמוד אצל הגניקולוג שלי. אני בת 35, בריאה (טפו, טפו) ואמא ל-3. לאחרונה שמתי התקן "מירנה". אמי טוענת שזו טעות, שהאונקולוג שלה אמר לה שאסור לי. רציתי לשאול לדעתכם בנושא. האם יש סיכון בכך? אינני עושה את בדיקת הנשאות כי בכל פעם שאני מתחילה עם הבירורים, כל הנושא עושה לי רע ואני עוזבת את זה. פרט לכך אני רוצה עוד ילד נוסף, אז כל כריתה מונעת לא רלבנטית לגביי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גנטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גנטיקה

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    22/09/2008

    שלום רב,
    אין בעיה להשתמש במירנה.
    אני ממליץ לעשות את הבדיקה הגנטית על מנת שתוכלי לנקוט בצעדים הרפואיים המתאימים.
    אין זה צריך למנוע ממך להרות וללדת שוב.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לימור
    16/09/2008

    לאימי בת 61 גילו את סרטן הרחם - אדמו קרצינומה. גילו את זה באמצעות בדיקה היסטולוגית. רשמו לה 5FU וגם הקרנות. היא החלה לקבל את זה אתמול. אני לא הבנתי למה נותנים לה את התרופה והקרנות לפני הניתוח. קבעו לה ניתוח בתחילת מאי. האם נותנים לה טיפול רק בגלל שמפחדים שגידול יתפשט לפני שיספיקו לנתח? או שהמצב שלה יותר חמור ? כמו כן, גם רציתי לשאול אלו תכשירים אפשר לקנות על מנת להקל על תופעות לוואי מהטיפול התרופתי בנתיים. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    16/09/2008

    ללימור שלום רב,
    קשה לענות על שאלתך מבלי לדעת הרבה יותר פרטים על אימך ומחלתהץ
    אמנם במרכז הטיפול של סרטן רירית הרחם נמצא ניתוח לשם כריתת הרחם וקביעת שלב המחלה.
    אני מציע שאת השאלות החשובות שהפנית אלינו תפני לרופא המטפל במחלה.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • cin3
    סיגל
    13/09/2008

    שלום לך, אני כבת 39, חולת סכרת סוג 1. התגלה אצלי מצב טרום סרטני cin3 של הרחם לפני כ- 5 חודשים . נערך לי ניתוח LEEP +צריבה לפני כ-3 חודשים. הממצאים הפתולוגיים הראו כי ישנם תאים עמוק יותר ברחם וניתנה לי האפשרות לבחור בניתוח CONE BIOPSY או כריתת רחם. כרגע בחרתי ב-CONE BIOPSY. יש לי בן אחד בן 5.5 שהובא לעולם לאחר טיפולי פוריות. הייתי רוצה ולנסות להביא עוד ילד אחד לעולם. במידה והCONE BIOPSY יעצור את המחלה, האם אתה חושב שיש לי סיכוי לנסות ולעבור טיפולי I.V.F או שהיית ממליץ לי לוותר על כך בשל הסיכונים. יש לי גם מיומה גדולה 11X7 ס"מ, הדורשת טיפול. מה היית ממליץ לי לעשות? תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    cin3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CIN-3

    פרופ' עמי פישמן
    14/09/2008

    שלום רב,
    המשפט שכתבת: "הממצאים הפתולוגיים הראו כי ישנם תאים עמוק יותר ברחם..." - לא מבהיר במדויק את התשובה הפתולוגית מהפרוצדורה שעברת לפני 3 חודשים.
    הרופא המטפל שלך שמכיר את התשובה הפתולוגית המדויקת והוא זה שבדק אותך יצטרך לענות על השאלות שלך שהן מאד חשובות ורלוונטיות.
    גם לגבי המיומה, יש נתונים נוספים באיפיון הממצא שחשוב להכיר כדי לחוות דעה בעניין.
    באופן כללי, אין מניעה לטיפולי פוריות אם התשובה הפתולוגית של ה - cone biopsy מראה שאין שארית CIN בשולי הדגימה.

    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך מקרב לב

    סיגל
    16/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שחלות
    א
    10/09/2008

    מדובר באשה כבת 60 עם רקע לבבי EF25% חזרה של המחלה לאחר טיפול בקרבופלטין וטקסול. שוקלים טיפול בקו שני מה יתרונות וחסרונות של גמזר בהשוואה לטופוטקן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן שחלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קו שני

    פרופ' עמי פישמן
    11/09/2008

    שיעור התגובה ל- 2 הטיפולים דומה.
    ל- 2 התרופות יש תופעות לוואי.
    לגמזר יש שיעור נמוך יותר של תופעות לוואי הקשורות בדיכוי מח העצמות לעומת טופוטקן הניתן בפרוטוקול של פעם ב- 3 שבועות.
    אולם, יש מאמרים בספרות המקצועית שהראו שיעור נמוך של תופעות לוואי כאלה גם בטופוטקן כאשר הוא ניתן בפרוטוקול שבועי.

    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    א
    12/09/2008

    תודה על תשובתך. האם קיימים טיפולים נוספים הבאים בחשבון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות

    עמי פישמן
    13/09/2008

    יש תרופות נוספות אולם צריך לבדוק התאמתן עם הרופא המטפל פרופ עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פפילומה-רק רציתי הבהרה-פספסת אותי
    אמא צעירה
    09/09/2008

    לפי מה שאתה מגיב להודעה שכתבתי ב 4.09.08 בשעה 12:37 ניתן להבין כי גם במצב של מיעוט תאים נערכת הבדיקה במעבדה??? וסביר להניח שא הרופא רק הודיע לי כי קיים מיעוט תאים- הבדיקה בעצם יצאה תקינה אך מומלץ לעבור אותה שוב לשם בקרה? בגלל זה הוא בקש שאגש שוב לבדיקה רק עוד 3 שבועות ולא מיידית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיעוט תאים

    פרופ' עמי פישמן
    09/09/2008

    "מיעוט תאים" זה חלק מהדיווח של תוצאות הבדיקה.
    מיעוט תאים במשטח מוריד את יכולתו של הבודק במעבדה לתת תשובה מהימנה.
    זו הסיבה לחזור על הבדיקה.

    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על הסבלנות והתשובה

    צעירה דואגת
    10/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות ביופסיה-מודאגת
    איריס א
    08/09/2008

    בחודש שעבר עברתי גרידה עקב הפסקת דופק עובר בשבוע 9 לאחר הפריה בעת הגרידה נלקחה ביופסיה ובאבחנות נרשם כך: 12oclock- endocervical mucsa showing acute and chronic infammation decidual changes5oclock cervical riopsy showing decidual changes aquamous metaplasia focal koilocytosis and focal cin1 הרופא המטפל שלי המליץ לי על פאפ כל חצי שנה וטען שאין שום טיפול שעלי לעבור כרגע. 1. מה האבחנה אומרת [2. האם יש טיפול שאני יכלה לקבל על מנת למנוע החמרה 3. זומנתי לבדיקת קולפו האם עלי לעשות אותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות ביופסיה-מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איריס

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    09/09/2008

    השינוי היחידי הלא תקין הוא עדות להידבקות בנגיף ה- HPV הגורם לנגע בעל דרגה נמוכה מאד בצוואר הרחם.
    נגעים אלה חולפים מעצמם באחוז גבוה של המקרים. על כן רוב המומחים אינם מטפלים בו אלא עוקבים עם בדיקות פאפ. אין סיבה לחרדה.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רמי
    08/09/2008

    אני בחור שמאוד אוהב לעשות מין אוראלי לבת זוגתי. שמעתי כי יש אפשרות להידבק בסרטן הגרון כתוצאה מכך. שאלתי היא: מה ההמלצות כעת? לא לרדת לעולם לנשים? אבל אני אוהב את זה. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רטן גרון

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    09/09/2008

    אם בת זוגתך לא נדבקה בנגיף ה- HPV, אין שום סיכון.
    אם היא כן נידבקה בנגיף, עדיין הסיכון הוא מינימלי.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פפילומה- רק רציתי הבהרה
    אמא צעירה
    04/09/2008

    לפי מה שאתה כותב ניתן להבין כי גם במצב של מיעוט תאים נערכת הבדיקה במעבדה??? וסביר להניח שא הרופא רק הודיע לי כי קיים מיעוט תאים- הבדיקה בעצם יצאה תקינה אך מומלץ לעבור אותה שוב לשם בקרה? בגלל זה הוא בקש שאגש שוב לבדיקה רק עוד 3 שבועות ולא מיידית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פפילומה- רק רציתי הבהרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לציין

    אמא צעירה
    05/09/2008

    כי את התוצאה קבלתי לאחר חודש כשיצרתי קשר עם הרופא ולא ההפך- מכיוון שלפי מה שראתי בפורום אם נמצא משהו חריג יוצרים קשר עם הפציינט מיד ולא מחכים חודש. שוב-השאלה היא אם לפי הבנתך (ע"פ מה שכתבתי) הבדיקה נעשתה גם במצב של מיעוט תאים והכל תקין ובגלל זה הרופא רוצה בדיקה נוספת רק עוד 3 שבועות או שלא נרכה בדיקה כלל במעבדה? מצטעת-אני לחוצה וכל כאב קטן אני משליכה לנושא זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא צעירה

    לינדה
    06/09/2008

    בכמה פורומים את כותבת? וגם כל הזמן את מקפיצה את עצמך לראש נתור , מה יהיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה...

    אמא צעירה
    06/09/2008

    לדעתי, זהו מטרת הפורומים לשאול שאלות, וכל עוד אני לא רגועה אני מרשה לעצמי לשאול (עובדה שעדיין יש לי סמני שאלות). ההקפצה לראש השאלות לא נעשתה בכוונה. ואם לדעתך ניתן להקפיץ שאלות לראש התור ויש לך משהו דחוף לשאול את מוזמנת.. אני מאמינה שהרופאים משתדלים לענות לכל אחד-לא משנה איפה הוא ממוקם- אחרת הם לא היו יוזמים את הפורומים האלה רק בריאות ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פפילומה
    אמא צעירה
    04/09/2008

    לפני כחודש עברתי בדיקת pap. התקשרתי לרופא שלי אשר הסביר לי כי היה מיעוט תאים ועלי לבצע את הבדיקה שנית לאחר המחזור - אך הבדיקה הנוכחית תקינה ואין לי מה לדאוג. יש לי מספר שאלות: 1. האם עלי להרגע מכיוון שהמעבדה או הרופא לא פנו אלי אלא אני אליהם? 2. מדוע חשוב לחזור על הבדיקה אחרי המחזור? 3. אם היו חושדים במשהו האם הפרוצידורה היתה שונה והיו מפנים אותי לבדיקות אחרות ולא לחזור על הפאפ? 4.לדברי הרופא-במיעוט תאים עדיין יכולה לצאת תוצאה ואצלי התוצאה היתה תקינה אך מומלץ לערוך אותה שנית לשם אמינות הבדיקה. 5.אין לי שום כאבים או דימומים וכד'- האם אני יכולה לישון בשקט? כי אני ממש לא רגועה חשוב לי לציין כי אני מרוצה וסומכת על הרופא שלי בנושא זה אך בגלל שהנושא מפחיד אני מעדיפה לקבל את דעתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פפילומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    פרופ' עמי פישמן
    04/09/2008

    שלום רב,
    לעתים, בבדיקת הפא נצפה מיעוט של תאים או בגלל קושי טכני בלקיחה או מסיבה אחרת.
    אם לא נצפה משהו חריג נוסף - קרוב לודאי שתמשיכי לשיון בשקט.
    להשלים את השקט - תילקח בדיקה חוזרת בחודשים הקרובים. יש לקחת את הבדיקה לא בזמן הוסת.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HPV
    חסוי
    01/09/2008

    שלום רב. אני בת 24, וזו הפעם השניה שבו נמצאו בבדיקת PAPS וקולקוסקופיה: reactive changes CIN 1with koikocytosis בצוואר הרחם שלי עקב הימצאות HPV... לפני שנתיים עברתי טיפול בלייזר בצוואר הרחם. מאז הבדיקות יצאו בסדר אך כעת שוב התגלו אותם שינויים ברירית. הגניקולוג הציע לי 2 אופציות: 1- לייזר 2- טיפול יותר מעמיק לדבריו, שבו גם לוקחים חלק מהרקמה ושולחים לבדיקה. אני מתקשה להבין מהגניקולוג שלי את היתרונות וחסרונות כלומר את הסיכונים שיש בשני סוגי הטיפולים. אודה לכם מאוד אם תעזור לי להבין האם ישנם סיכונים הכרוכים בשתי השיטות הנ"ל ומתוך כך איזו שיטה להעדיף. בנוסף אשמח לשמוע על כל טיפול אלטרנטיבי שקיים לטיפול ומניעת השפעת הוירוס. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    HPV

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HPV

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    01/09/2008

    לחסוי שלום רב,
    אין טיפול לוויערוס. אני ורבים וטובים אחרים כלל אינם מטפלים במצב זה. הסיבה היא שברוב המקרים זה חולף מעצמו. מבחינתי כל מה שצריך זה מעקב.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאים cin2
    סיגל
    31/08/2008

    אני בת 23 , בבדיקת ביופסיה התקבלה תשובה של cin 2 ואני מוזמנת לביצוע קוניזציה , התור שלי הינו לעוד חודש . האם עיכוב של חודש מקבלת הממצאים לא יכול לזרז אצלי את ההליך לסרטן צואר הרחם? כמה זמן לאחר הניתוח אני אדע אם התשובה חמורה יותר מcin2 או מעודדת יותר? למה אני אמורה לצפות לאחר הניתוח? האם אני יכולה להמשיך לקיים יחסי מין רגילים לאחר הניתוח בלי חשש מהוירוס שוב, או שעלי להשתמש בקונדום על בסיס קבוע ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצאים cin2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CIN2

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    01/09/2008

    לסיגל שלום רב,
    1. חודש אינו עיכוב משמעותי במצב זה.
    2.קבלת התשובה תלויה למעשה בעומס שיש במעבדה. בד"כ 10 ימים עד שבועיים.
    על יתר השאלות המנתח צריך לענות בזמן שהוא מחתים אותך על הסכמה מודעת.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום