מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיסון צוואר הרחם, פער בין המנותאביטל15/06/2009
בתי בת 14. אנחנו מתגוררים כרגע באוסטרליה. לפני שנה בדיוק קיבלה מנה ראשונה של גראסוויל. הגיבה לא טוב (היתה חולה). כיוון שהיתה צעירה החלטתי לא לאפשר לה לקבל עוד מנות ולחכות עוד מספר שנים עד שתגיע לבגרות. בכל מקרה אני מבינה שאין הוכחה שהחיסון תקף ליותר מ-5 שנים ולכן בזמנו חשבתי לתת לה את החיסון בגיל מאוחר יותר.
אבל, ממשלת אוסטרליה הגבילה את מתן החיסון חינם עד סוף יוני 2009. כרגע אני שוקלת האם לאפשר לה לקבל את שתי המנות הנותרות. האם הדבר אפשרי במרחק של שנה מהמנה הראשונה?
אודה על תשובתך המהירה
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון
פרופ` יוסף מנצ`ר15/06/2009אין ניסיון עם איחור כה גדול.
רצוי להתחיל את החיסון מהתחלה.
בברכה
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המקור של תאי hsilשלי13/06/2009
בבדיקה גינקולוגית שגרתית בוצע לי paps.
קיבלתי תשובה שלפיה אותרו תאי hsils. מכיוון שאני נמצאת במערכת יחסים קבועה אחת כבר מעל 20 שנה עם גבר אחד בלבד, ולטענתו גם הוא נמצא במערכת יחסים אחת איתי, אני תוהה מה יכול להיות המקור של התאים שאותרו? האם ייתכן שאחד משנינו נושאים את הוירוס מעל 20 שנה? אם כן, כיצד הוא לא התגלה בבדיקות קודמות?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשלי
פרופ' עמי פישמן13/06/2009שלום רב,
ההדבקה בוירוס הפפילומה יכולה להיות זמן רב לפני שנגרמים שינויים בתאים.
רק בחלק קטן מהמקרים, הוירוס גורם לשינויים בתאים שבאים לידי ביטוי בבדיקה הציטולוגית (פאפ).
בברכה,
פרופ' עמי פישמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתןאיילת י08/06/2009
לבקש [ולקבל] מרשם בקופ"ח [כללית] לחיסון גרדסל לנשים מעל גיל 27 ? [ עלות ללא סבסוד ] ??
האם במ'קרה זה חובה למלא טופס 29 ג .?
אם בעתיד יכנס גרדסיל לטווח גילאים רחב יותר- האם ניתן לבצע "בוסטר" בתכשיר זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון
פרופ` יוסף מנצ`ר08/06/2009לאיילת שלום רב,
עקרונית צריך טופס 29ג, אך זה תלוי ברופא שלך.
קרוב לוודאי ששחיסון זה יאושר לטווח גילאים רחב יותר.
לעת עתה לא נמצא שצריך בוסטר.
בברכה,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה- שאלה נוספת
איילת י08/06/2009מה ניתן לעשות במקרה של קבלת מנה ראשונה של חיסון CERV.... , האם ניתן להמשיך עם הגרדסיל ? או להתחיל מחדש ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפשטות של סרטן צואר הרחם לאגןלירון07/06/2009
איזה פרוטוקול טיפול מקובל כאשר קיימת התפשטות של סרטן צואר הרחם לאיזור האגן ולמעי ,והתערבות כירורגית נשללה? האם קיימים טיפולים ניסויים כלשהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן צוואר הרחם
פרופ` יוסף מנצ`ר07/06/2009שלום רב,
אין מספיק פרטים על מנת לתת עצה ספציפית.
עקרונית מלבד ניתוח הטיפולים הבאים בחשבון הם קרינה או כימותרפיה או שילוב ביניהם.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות עם חיסון אחרוןאמא מודאגת03/06/2009
שחום למומחים,
בתי בת ה-25 קיבלה כבר 2 חיסונים מתוך השלושה. היא אמורה לקבל את השלישי בראשית חודש ספטמבר. בגלל מחוייבות מוקדמת, עליה לעזוב את הארץ לארה"ב ב 20 באוגוסט, כעשרה ימים לפני הזמן שנקבע לחיסון השלישי. בקופ"ח מכבי אמרו לה שהיא לא יכולה לקבל אותו לפני ספטמבר. מצד שני בתי חייבת לעזוב באוגוסט ולא תוכל לחזור ארצה אלה מספר חודשים לאחר מכן. האם תוכלו לייעץ מה האופציות העומדות בפניה, ובאיזו מידה החיסונים הללו יעילים אם קיבלה רק 2 מתוך השלושה. תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון
פרופ` יוסף מנצ`ר07/06/2009שלום רב,
האופציות הן:
1. לקבל את החיסון לפני הנסיעה (כל אחות יגכולה להזריק לה).
2. לקחת את החיסון איתה (לשמור בקירור) ושחות תזריק לה בארה"ב.
3. אם היא חוזרת תוך 2-3 חודשים בלבד - אפשר לקבל גם אחרי חזרתה.
כל טוב,
פרופ' י. מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי שרירים מאז החיסון
ורד25/08/2009שלום אני בת 35, רווקה, צורכת גלולות למניעת הריון
מאז שעשיתי את החיסון הראשון אני סובלת מכאבי גב נוראיים ומעוויתות בפנים בשעות הלילה שאני עייפה.
לפני כיומיים קראתי דברים נוראיים על החיסון והתופעות האלו בדיוק היו רשומות.
ביום חמישי יש לי חיסוון שני ואני שוקלת אם להמשיך
האם אגרום נזקים אם אפסיק החיסון כעת?
האם הפרסומים הנוראיים על החיסון של גרדסיל (אני לקחתי סרוויקס) הוא נכון?
אני בהיסטריה, לא ישנה כבר כמה לילות מפחד
אבקש תשובתך, תודה רבה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחיסון המדובר
ורד25/08/2009חשוב לציין שאינני יודעת אם התופעות הללו הן מהחיסון אבל בשעות הלילה כשאני מאוד מאד עייפה אני לפעמים מרגישה שלחי ששמאל שלי קופצת לבדה. עוד שאלה: האם זה נכון שהחיסון הזה רק יכול להוביל לסרטן צוואר הרחם?
שוב אני ממש בהיסטריה
תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלורד
פרופ` יוסף מנצ`ר25/08/2009לורד שלום רב,
עד היום הופצו עשרות מיליוני מנות חיסון בעולם (רובן בארה"ב)
• רוב תופעות הלווא הן קלות ושיעור תופעות הלוואי אף נמוך מחיסונים מקובלים אחרים
• תופעות הלוואי החמורות המדווחות לרוב אינן מקושרות ישירות למתן חיסון .
בקשר לתופעות שיש לך - ממליץ שתיבדקי אצל רופא.
החיסון מגן בפני סרטן צוואר הרחם ובשום פנים אינו יכול לגרום לו.
בברכה,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגלייםכנרת01/06/2009
שלום רב, לאימי יש סרטן בשחלות והיא עושה טיפולים כימוטרפיים כתוצאה מזה היתנפחו לה מאוד הרגליים האם המקרה שכיח ומה לעשות היא סובלת מכאבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכנרת.
פרופ` יוסף מנצ`ר01/06/2009התנפחות הרגליים היא קרוב לוודאי בגלל חסימת דרכי הלימפה בגלל הגידול. אם הכימותרפיה תשפיע זה כנראה גם יעבור.
כל טוב,
פרופ' י. מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתה של השחלות וסרתן השדיפים01/06/2009
שלום,
אמי נותחה לפני כ17 שנה בגלל סרתן השד.
היא עברה ניתוח כריתת רחם מלאה לפני חצי שנה וכריתה של שתי השחלות לפני כחודש
אחרי כריתה של השחלות התגלתה סרטן השחלות. היא בת 75
malignant epithelial neoplasm composed of medium – to-large sized cells with round vesicular nuclei, small nucleoli AND moderate clear cytoplasm. The cells demonstrate solid architecture AND apparent intravascular emboli.
The differential diagnosis includes metastatic tumor, possibility from know breast origin AND primary tubo-ovarian neoplasm.
בדיקת דם CA125 = 55
אני מבין שטיפול תלוי האם זה גרורות.
הניתוח הראשון היה ברוסיה ולהסיג התשובה הפתולוגית משם קשה מאוד.
האם התכן גרורות אחרי 17 שנים?
איזה בדיקות אפשר לעשות למען להבין האם זה גרורות ?
האם יתכן עד ניתוח לפני כימותרפיה?
איזה שאלות צריך לשאול רופאה המטפל ורופאה שביצעה את כריתת שתי השחלות ?
תודה,
יפים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליפים
פרופ` יוסף מנצ`ר01/06/2009אמנם שתי האפשרויות קיימות 1. גידול ראשוני של השחלות 2. הישנות של סרטן השד. יתכן ואי אפשר יהיה לענות על זה.
מכל מקום בוודאי יציעו לה כימותרפיה (אני סבור שניתוח נוסף לא ישנה את הטיפול). אפשר לבחור בסוגי כימותרפיה שיטפלו בשתי האפשרויות.
בברכה,
פרופ' י. מנצ'ר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגעים*/30/05/2009
החיסון סרווריקס- האם מספק הגנה לנגעים טרום גידוליים ? מה ההגנה שהוא מספק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן31/05/2009שלום רב,
החיסון מוריד את הסיכון לפתח נגעים טרום סרטניים וסרטניים שקשורים ב- 2 זנים של נגיף הפפילומה (זן 16 ו- 18).
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פפילומה וגבריםאורנית30/05/2009
שלום,
אני נושאת את וירוס הפפילומה ואני עם בעלי כבר כ8 שנים (הוירוס נמצא לפני כ7 שנים, היה לי CIN1 וטופלתי באמצעות צריבה).
לאחרונה שמעתי שיכול להיות קשר בין הוירוס וסרטן הגרון אצל גברים, בעלי בן 32 ובריא בד"כ. האם עליו לעבור בדיקות כלשהן או להיות על המשמר מפני משהו?
תודה
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לעינת
פרופ' עמי פישמן30/05/2009שלום רב,
אין צורך בבדיקות מיוחדות. מעקב שיגרתי.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא תוצאות בדיקות- HPVמיכל, צפון29/05/2009
לפני מספר חודשים בבדיקת פאפ נמצא אצלי CIN1 , אותם ממצאים גם לאחר ביופסיה. לבינתיים הרופא המליץ לי על חיסון, עשיתי, לאחרונה בהמלצתו ביצעתי בדיקת HPV DNA TYPING , בבדיקה נמצא: שלילי, לא נמצא הנגיף, מה יכול להצביע על כך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיכל
פרופ' עמי פישמן30/05/2009שלום רב,
בנסיבות שתיארת - אין צורך בטיפול נוסף.
רק מעקב של הרופא המטפל.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתי לדיכוי מערכת החיסוןיעל28/05/2009
עלי להתחיל בקרוב טיפול ב-רמיקייד
1.האם מומלץ להתחסן בסרווריקס <? האם החיסון מגן בפני קונדילומה ?
2. הבנתי שהחיסון ניתן ב- 3 מנות : כל כמה זמן מקבלים מנה ?
עלי להתחיל ממש בקרוב עם הרמיקייד ויש סיכוי שלא אספיק לקלב את 3 המנות - האם ניתן להתחסן בשאר המנות במקביל לטיפול ברמיקייד [ רופא הגסטרו והמשפחה לא מתמצאים בעניין זה]
3. האם ניתן לקבל את החסון גרדסיל בארץ ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליעל
פרופ' עמי פישמן30/05/2009שלום רב,
cervarix לא מגן בפני זנים של הוירוס שקשורים בקונדילומה.
gardasil ניתן בישראל.
אין מניעה לקבל את החיסון במקביל לטיפול אחר.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי ההידבקות והזריקהשירה27/05/2009
הבנתי שהידבקות המחלה היא גם מגע מיני שהיה בעבר,ולכן כדי לעשות את הזריקה.
מה קורה במצב ששני בני הזוג בתולים? האם יש עדדין סכנה למחלה? אם שני בני הזוג בתולים מן הסתם הם לא נושאים את נגיפי המחלה וכך היא לא יכולה להתפרץ? או שכל אחד נושא ??
אני קצת מבולבלת אשמח לעזרה.
תדוה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירה
פרופ' עמי פישמן30/05/2009שלום רב,
החיסון לא נועד לריפוי מי שכבר נדבק אלא למנוע הידבקות בעתיד.
היעילות הכי גבוהה של החיסון תושג אצל מי שעדיין לא קיימה יחסי מין.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוחאהובה25/05/2009
אני בת 40, נשואה כ20 שנה, לאחר מספר לידות. היה לי דימום חזק לפני כחודשיים למשך חודש. פסק מעצמו לאחר חזרה ללקיחת גלולות. PAP לפני שבועיים תקין, ביצעתי קולוסקופיה עקב אקטרופיון. ללא סיפור של PCB. בפיופסיה ( שעה 3 ) דווח : TRANSFORMATION ZONE BIOPSY' SHOWING EROSIONS, ACUTE AND CHRONIC CEVICITIES. SQUAMOUS METAPLASIA. THERE ARE A FEW ENDOCERVICAL GLANDS WITH HYPERCHROMATIC LARGE NUCLI SUSPICIOUS FOR CERVICAL INTRAEPITHELIAL GLANDULAR NEOPLASIA (ׂ CIGNׁ. )
"קטע מצואר הרחם הפנימי עם תסנין דלקתי חריף וכרוני נרחב. יש לציין שנמצאו מספר מבנים בלוטיים שהבם הגרעינים היפרכרומטיים, גדולים וצפופים החשודים ל CERVICAL INTERAEPITHALIAL GLANDULAR NEOPLASIA"
בדגימה נוספת ( שעה 6 ) דווח : ENDOCERVICAL FRAGMENT, SHOWING ACUTE AND CHRONIC CERVICITIS
ממה אני סובלת ??? מה פירוש הממצאים??, לא ראיתי שימוש במונחים של cin1,2,3, מה טיפול ההמשך המומלץ, האם חיסון יעזור ??? נא עזרתכם, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר If you want to improve your experience just keep v...
insurers30/07/2023If you want to improve your experience just keep visiting this site and be
updated with the most up-to-date gossip posted here.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח
פרופ` יוסף מנצ`ר25/05/2009לאהובה שלום רב,
נמצאו תאים אחדים השייכים לתעלת הצווא שנראים לא תקינים. פני לרופא המטפל שלך.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהארנון23/05/2009
לפני 18 שנה הייתה לי קונדילומה. עברתי טיפול בלייזר. עד לפני מספר שנים עברתי בדיקות פאפסמיר באופן קבוע. בשנים האחרונות הזנחתי את הנושא. הבנתי שמי שחלתה בקונדילומה נמצאת בסיכון גבוה יותר לחלות בסרטן צואר הרחם. האם גם אחרי 18 שנה? האם יש דרך לדעת אם הנגיף שגרם אצלי לקונדילומה הוא מהסוג המסוכן שעלול לגרום לסרטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן24/05/2009שלום רב,
הזנים של נגיף הפפילומה שגורמים לקונדילומה לא גורמים בדרך כלל לסרטן צוואר הרחם.
אחרי 18 שנה ללא סימפטומים - אין צורך לבדוק את הזנים.
ממומלץ המשך מעקב רגיל כולל בדיקת פאפ שגרתית.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסכנות בחיסון סרטן צוואר הרחםרותם22/05/2009
שלום, שמי רותם ואני בת 23, אני מעוניינת לבצע את חיבון סרטן צוואר הרחם אך אינני יודעת מה תופעות הלוואי/ הסכנות הכרוכות בכך אם בכלל...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרותם
פרופ' עמי פישמן24/05/2009שלום רב,
לפי הספרות שיעור תופעות הלוואי הוא מאד נמוך והן כוללות גירוי ואודם מקומי במקום ההזרקה.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

