פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפרטרופיה
    הילה
    26/07/2010

    שלום רב,
    לפני שבוע החל בני להשתעל ללא הפסקה .
    בצילום לוע/נאזופארינגס/שקד שלישי נמצא כי :
    "היפרטרופיה של רקמה לימפטית בנזופרינקס אחורי ללא סימני חסימה של עמוד אויר ".
    מה זה אומר ?
    האם יש זה השפעה על השיעול ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפרטרופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול ושקד שלישי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/07/2010

    הילה שלום רב.
    ההגדלה של השקד השלישי מחייבת בדיקה כולל את דיסק הצילום, ע"י רופא א.א.גרון, זה שהתשובה מדברת על כך שאין חסימה עדיין לא מבטיחה מעבר אויר חופשי בנזופרינקס.
    יכול להיות קשר עקיף בין שקד שלישי מוגדל ושיעול, אלא שבמקרה שלך, מאחר והמימצא הרנטגני ככל הניראה אינו חדש, והשיעול הוא רק משבוע, אני נוטה לא לקשר בין השניים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים ופליפ
    מיטל
    26/07/2010

    שלום רב,

    בני בן שנה+11 חדשים מתוכנן לעבור במהלך אוגוסט ניתוח להסרת שקדים ופוליפ.
    רציתי לדעת האם טיסה לחול כ-3 שבועות אחרי הניתוח הינה לאחר פרק זמן סביר?
    אני חוששת מהלחצים הנותרים במערכתהא.א.ג בעיקר בעת ההמראה והנחיתה לאור הרגישות שתהיה לו לאחר הניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים ופליפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח טרום טיסה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/07/2010

    מיטל שלום רב.
    אינני משוכנע שאת עושה טוב ומנתחת את בנך 3 שב' לפני טיסה לחו"ל. בד"כ זה זמן מספיק ודי
    להתאוששות מהניתוח, אלא שלדעתי את עלולה לעבור תקופה של חוסר ביטחון, עד לביקורת שלאחר הניתוח שבד"כ הינה כ 3 שבועות מהניתוח.
    אני ממליץ לטוס וליהנות ורק לאחר החזרה לבצע את הניתוח, יותר קל לדחות ניתוח מאשר תכנית טיולים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר' ענתבי שלום, ניתוח שקדים
    שרון
    24/07/2010

    שלום רב,
    ביתי בת 3 סובלת מנחירות ומדום נשימתי כתוצאה משקדים מוגדלים, כיום היא מקבלת סינגולר להקלה בנשימה עד לקבלת תור לניתוח שקדים בהקדם.
    אשמח לקבל מידע על הניתוח , זמן החלמתו, ומה הסיכונים?
    כמו כן אשמח לקבל מידע על שיטת קובליישן , האם היא מומלצת על ידך? והאם בשיטה זו מנתחים בבית חולים סורוקה?
    אם אכן השיטה מומלצת על ידך אשמח לדעת היכן ניתן לבצע אותו והאם תוכל להמליץ לי על רופאים שכן עושים את הניתוח הזה.
    אשמח לתשובתך ועצתך המקצועית.

    בברכה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טכנולוגית קובליישן

    קובליישן
    25/07/2010

    רופאים בכירים ממחלקת אף אוזן גרון בסורוקה המנתחים גם באסותא ב"ש משתמשים בטכנולוגיה. במסגרת הרפואית הציבורית ניתוחי שקדים מבוצעים לרוב על ידי המתמחים שכן עליהם ללמוד ולשלוט בטכניקה הניתוחית הבסיסית במסגרת הכשרתם.

    כדי לא לנצל במה זו לפרסום, את מוזמנת לפנות לחברת טכנוקר בשאלות הנוגעות לטכנולוגיה ומידע על רופאי אף אוזן גרון רופא אף אוזן גרון שהוסמכו להשתמש בטכנולוגית קובליישן. טלפון 03-5739878

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיטת הקובלישן

    שרונה
    26/07/2010

    תודה,
    אך לא הבנתי מדבריך האם אתה בעד שיטה זו?

    אשמח לדעתך המקצועית.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרופא המליץ על הניתוח

    תומר
    26/07/2010

    קראנו באינטרנט על הניתוח והתייעצנו עם דר ברנר בבאר שבע שהמליץ על הניתוח בשיטה. יש לנו ביטוח פרטי כך שאין השתתפות עצמית. הניתוח נקבע לעוד שבועיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/07/2010

    תומר שלום רב.
    בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/07/2010

    שרון שלום רב.
    צר לי שביגלל תקלה שאיני יודע את סיבתה תשובתי שנכתבה אתמול בלילה לא הגיעה אל הפורום, או שנמחקה תיכף עם פירסומה.
    בתחילת תשובתי הסתייגתי מ"המדור הפירסומי" ומהניסיון להלך אימים על-ידי פירסום חצאי אמיתות ביחס להליכים ניתוחיים המבוצעים בבתי החולים הציבוריים, ומסירת מספר טלפון אליו ניתן להתקשר כדי לבצע את הניתוח בשיטת הקובלשין.
    לנושא שאלתך: טיטת הקובלשין היא שיטה בה בעזרת אלקטרודה "חותכים" את רקמת השקד,
    יתרונה של השיטה הוא ברמת הכאב האחר ניתוחי הנמוך והקצר יותר בהשוואה לשיטות האחרות.
    סיבוכים אחרים כמו דימום, משך הניתוח, וחום אינם פחותים בה.
    אין ספק שלעצמת הכאב ומשכו יש משמעות בהתאוששות הילדה.
    השיטות המומלצות לניתוח, ובתוכן שיטת הקובלשין, תלויות במיומנות הרופא המנתח, כשהקשר שנוצר ביניכם, והאמון שאתם נותנים בו, הינו בעל משמעות רבה יותר.
    לעניות דעתי במרבית המרכזים בארץ מבצעים את הניתוח גם בשיטת הקובלשין, וזה כולל גם את
    המרכז הרפואי סורוקה.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרת לנו מאוד תודה רבה!!!

    שרונה
    27/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים ושקד שלישי
    יפעת
    24/07/2010

    שלום רב,

    בתי בת ה 13 ליקויית שמיעה, שעברה ביום חמישי ניתוח שקדים ושקד שלישי, לאחר הגעתה הביתה התלוננה על חוסר שמיעה היום לאחר יומים מהניתוח חשה כאב רב באוזן וחוסר שמיעה.
    למזלנו אין לה חום ולא דימום.

    האם יש קשר בין הניתוח לירידה בשמיעה?

    אם וכן מה עלינו לעשות.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים ושקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לאחר ניתוח שקדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    25/07/2010

    יפעת שלום רב.
    הכאב באוזניים לאחר ניתוח שקדים הוא אפשרי ואפילו שכיח. לעומת זאת, ליקוי השמיעה עקב הניתוח הרבה פחות שכיח.
    אני ממליץ לפנות לבדיקת מומחה א.א.גרון ואולי לרופא המנתח לבדוק אם הופיע -בעקבות הניתוח- תהליך דלקתי באוזן, ולטפל בהתאם למימצאים.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה
    שירית
    24/07/2010

    שלום,
    ביתי בת שנתיים וחודשיים, במרץ עברה בדיקת שמיעה והתגלתה בעיית שמיעה סף 40-45. היינו שוב לפני כשבועיים בבדיקת שמיעה והתשובה הייתה שיש שיפור קל ל35.
    אני מרגישה שביתי משתפרת אבל לאט, היא אומרת מילים אבל את חלקן משבשת.
    הרופא דיבר איתנו על ניתוח כפתורים. אני באינטואציה של אימא מרגישה שאין צורך בניתוח. הילדה עירנית, מגיבה, ישנה מצוין בלילה, יש הוספה של מילים כל הזמן, מסוגלת לחזור על חלק מהמילים. אני חושבת שזה יעבור מעצמו כפי שהיה ברוך השם עם אחותה.
    שאלותיי:
    1) האם מישהי יכולה להמליץ על רופא מהכללית שדוגל בגישה יותר טבעית? (יש לציין שהרופא לא נתן אף תרופה לילדה).
    2) מה זה איירפןפר והאם זה מתאים לילדה בגילה?
    3) האם יש טעם להתחיל טיפול של קלינאית תקשורת?
    הרופא המליץ לי לקחת את הילדה לים הרבה על מנת שהאוויר המלוח יפתור את הבעיה ואני אכן עושה זאת שלוש פעמים בשבוע. אשמח לשמוע על עוד פתרונות טבעיים ותרופות סבתא.

    תודה רבה, בשורות טובות שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בשמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוי שמיעה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    25/07/2010

    שירית שלום רב.
    ליקוי השמיעה של בתך הינו משמעותי, וסף שמיעה של 35 ד.ב. הינו משמעותי (כל שכן 40-45 ד.ב.),
    האיחור בהתפתחות הדיבור ושיבושי ההיגוי גם הם בעלי משמעות בגיל בתך, בכל טיפול מול קלינאי/ת תקשורת יהיה כדאי לעשותו רק לאחר שמצב השמיעה משתפר.
    בגיל שנתיים + השימוש באירפופר, אינו יעיל,
    יש צורך בין היתר לבדוק את מצב לע האף, והאם השקד השלישי מוגדל.
    לי נראה שאין ברירה אלא לנתח כפתורים, וקרוב לוודאי גם שקד שלישי, ולעניות דעתי (על-אף שבמקרים לא מעטים אני ממליץ על טיפולים חלופיים),המצב כאן אינו סובל דיחוי .
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עצה דחופה להיוםםם
    בתאל
    23/07/2010

    ביתי בת 4 והגרון שלה נפוח ממש כמה ימים אבל ללא חום וללא התלוננות על כאבים.
    לא לקחתי אותה לרופא כי חשבתי שיעבור לבד כי אין לה חום, ועכשיו כניסת שבת עוד מעט וזה לא יורד הנפיחות.
    מה זה יכול להיות? אם זה בלי חום אז זה לא דלקת שקדים/גרון מין הסתם, אז למה כל השקדים נפוחים סתם??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עצה דחופה להיוםםם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה דחופה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    23/07/2010

    בתאל שלום רב.
    על-פי תאורך קשה לקבוע מה סיבת הנפיחות, קשה עוד יותר לדעת איך יתפתח המצב, אני מניח שאין לבתך הפרעה נשימתית.
    ייתכן ומדובר בנפיחות על רקע אלרגי או רגישות כל שהיא. אני בהחלט ממליץ לפנות למיון לבדיקה יסודית של הפה והלוע, ולא להמתין להתפתחויות.
    שבת שלום, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים אלחר הוצאת צינוריות
    דורית
    23/07/2010

    צהרים טובים.
    אתמול בבוקר(יום חמישי) הוציאו לבת שלי את הצינוריות מהאוזניים. מאז שמתי לה טיפות ,כפי שנתבקשתי. היום לפני שקילחתי אותה ,ניסיתי להכניס לה את האטמים לאוזניים, אך היא צרחה בבכי וטענה שכואב לה ושיש לה "בומים" באזניים. מה עליי לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב לאחר הוצאת צינוריות.

    ד``ר יצחק ענתבי
    23/07/2010

    דורית שלום רב.
    בד"כ נהוג לאחר הצאת צינוריות לא לתת כל טיפול לאוזניים, אלא אם בשעת הניתוח ניצפה תהליך דלקתי או ריקמה דלקתית.
    בשלה הראשון שלאחר הפעולה מומלץ להמנע מהרטבת האוזניים ע"י הכנסת פיסת צמר-גפן מרוח
    בקרם ווזלין, ורק לאחר ביקורת רופא א.א.גרון להחליט על טיפול הבחירה, בהתאם למצב הנקב
    הנותר באיזור בו היתה הצינורית.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזניים.
    ליאורה ג'רפי
    22/07/2010

    שלום, בני בן 4 ועשרה חודשים. בגיל שנתיים עבר ניתוח כפתורים והסרת שקד שלישי. יום אחרי הניתוח נפלט כפתור אחד. בכל מקרה מצבו השתפר והיו פחות דלקות. הכפתור השני יצא כמובן.
    לאחרונה, בעקבות תחושה שהוא אינו שומע הופנינו לבדיקת שמיעה ושם נמצא כי יש ליקוי שמיעה הולכתי 25-30/5DB דו צדדי . טימפנומטריה B דו צדדי. לדיברי רופא האוזניים שתי האוזניים מלאות נוזלים באופן משמעותי. מציע שוב ניתוח כפתורים בהקדם.
    מבקשת לדעת האם יש אלטרנטיבה אחרת לניתוח.
    מה בנוגע לאיירפופר , האם יעילותו תלויה בכמות הנוזלים ובכמה ירידה בשמיעה קיימת. ואם לא, תוך כמה זמן רואים שיפור אם בכלל /מחליטים מחדש על ניתוח.
    האם יש קשר בין גיל הניתוח לאחוז הצלחתו?
    האם יש סוגי כפתורים שונים עם אחוזי היקלטות טובה יותר.
    ואם מומלץ לנסות את האיירפופיר , אפה משיגים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוזלים באוזניים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזל חוזר באוזן.

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/07/2010

    ליאורה שלום רב.
    קראתי את מכתבך ובקשתך ליעוץ, אני ממליץ קודם כל לבצע צילום חוזר של השקד השלישי, ובמידה והוא צמח וגדל מחדש, (דבר שיכול להיות בכריתתו בגיל שנתיים), לדעתי לא תהיה ברירה אלא בניתוח חוזר שלו + צינוריות.
    במידה והשקד השלישי אינו גדול, בהחלט כן אפשר להשתמש באירפופר, יעילותו מוכחת ואין קשר לכמות הנוזלים באוזניים (שעל סמך תוצאות בדיקת השמיעה ( 30 ד.ב.), אני מניח שלא מדובר בכמות גדולה). גיל בנך הוא בהחלט גיל מתאים לשימוש במכשיר. את המכשיר ניתן להשיג במרבית בתי המרקחת.
    רק לאחר מספר שבועות של טיפול ניתן לבצע ביקורת שמיעה ולהחליט אם יש צורך בניתוח.
    סוגי הצינוריות לא משנים באופן משמעותי את % הקליטה שלהם.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 4 חודשים ונוחר
    ענת
    22/07/2010

    שלום , התינוק שלי בן 4 חודשים וכבר אחרי שבועיים מהיום שנולד התחיל לנחור , נראה שזה הולך ונהיה יותר גרוע עם הזמן - נחירות שמעירות אותו . אך אין לו בעיות של הפסקת נשימה וכן אין לו בעיות באוכל - אוכל רגיל ועולה במשקל ( שוקל היום 7.400 - יונק בלבד) לאחר בדיקה אצל רופא אף אוזן גרון - נאמר לנו שאין לו כלום מעט נזלת - אבל זה עדיין מטריד אותי שכן נראה לי שילד בגיל כזה לא אמור לנחור! במידה ומדובר באלרגיה איך ניתן להקל על הילד וכן יש איזה שהוא רופא מומחה נוסף שהנך נממליץ עליו? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 4 חודשים ונוחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות בילודים

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/07/2010

    ענת שלום רב.
    לאור תשובת רופא א.א.גרון אני מניח שלהפרעה הנשימתית אין כל השפעה על מצבו הכללי והתפתחות התינוק.
    הנחירות יכולות להגרם מהפרעה בזרימת האוויר בדרכי הנשימה העליונות ו/או התחתונות.
    באם איזורים אלו נבדקו ע"י רופאי (א.א.גרון וילדים) בנך, ונימצאו תקינים, - אין מה לדאוג.
    אני מניח שהתרחבות המערכת, תשפר בעתיד את נשימתו.
    באשר למחשבה שמדובר באלרגיה, כדאי לפנות לאלרגולוג ילדים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח
    לבנת
    22/07/2010

    בני בן ה- 5.5 צריך לעבור ביופסיה בבלוטת הלימפה התת ליסתית. החשש שאולי יש צורך לקחת דגימה גם מבלוטת הרוק. הבנו שכירורג רגיל לא יכול לבצע ניתוח שכזה ונדרשת מומחיות של אאג.
    האם אתם יכולים להמליץ על מנתח בתל השומר או בשניידר ( אנחנו קרובים לשני בתי החולים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בצוואר.

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/07/2010

    לבנת שלום רב.
    ניתוחי ביופסיה בכל מקום בצוואר מומלצים ומבוצעים ע"י רופאי א.א.גרון ולא ע"י כירורג כללי.
    על כן אני ממליץ לפנות לאחד מהרופאים הבכירים בבתי החולים אותם הזכרת, ובטוחני שהטיפול והניתוח יהיו לשביעות רצונך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם מהאף
    אביטל
    21/07/2010

    בני בן 9 בזמן האחרון כל הזמן יודר לו דם מהאף, (אפשר להגיד 3 פעמים בשבוע פחות או יותר), מה צריך לעשות ומה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם מהאף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום באף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/07/2010

    אביטל שלום רב.
    לרוב מקור הדימומים מהאף הוא באיזור המחיצה, בה מצויה רשת של כלי דם, ואשר מסיבות שונות, יכולות לגרום ל"התבקעות"של כלי דם קטן ולדמם.
    בחלק מהסיבות ניתן לטפל, תרופתית או מניעתית, ובחלק אחר יתכן ויהיה צורך טיפולי כירורגי.
    יש לברר מול רופא א.א.גרון של בנך, ובטוחני שימצא פיתרון לבעיה מטרידה זו.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי ניתוח
    נוהא
    21/07/2010

    אתמול הבת שלי עברה ניתוח הסרת שקד שלישי, הקטנת שקדים,וכפתורים בגלל נוזלים באוזניים.
    ההחלמה ממש קשה, היא בת שנתיים וחצי והיא לא מוכנה לאכול או לשתות אפילו מים.אנחנו כל הזמן מנסים לשכנע אותה אבל היא בכלל לא מסכימה.
    היא אכלה קצת גלידה וישר הקיאה אותה, מה אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    21/07/2010

    נוהא שלום רב.
    הכאב והקושי בבליעה הוא אחד מהסימפטומים העיקריים לאחר ניתוח זה.
    מומלץ למשך הימים הראשונים מהניתוח לתת לילדה כל כ 5 שעות תרופה נגד כאב, ובמצב זה הילדה כן תאזור אומץ ותשקה (בעיקר), את עצמה.
    חשיבות גבוהה יש לשתיה, ולבטח בתקופת הקיץ, ואיני מבין כיצד הילדה שוחררה מביה"ח, אם היא אינה מעיזה להכניס כלום לפיה.
    חשוב לדעת, אם הילדה תמשיך ותסרב להכניס לפיה אוכל ובעיקר שתיה, יש לפנות לביה"ח חזרה,
    כדי שלא תגיע למצב התייבשות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים מוגדלים ושקד שלישי
    מאיה
    20/07/2010

    שלום,
    בני יהיה בקרוב בין שנתיים. הוא סובל מגיל חמישה חודשים מנזלת כרונית ובנובמבר האחרון אובחן עם שקד שלישי מוגדל.
    בצדמבר הוא אופשז למשך שבועיים וחצי בבית חולים עם מסואידיטיס שבסופה עבר ניתוח לניקוז המוגלה והכנסת כפתור (באוזן אחת בלבד).
    הוא ישן טוב בלילה ומאוד חיוני. ומאז האישפוז לא סבל מדלקות אוזניים או מחלות כלשהם. בחודשים האחרונים הוא אובחן גם עם שקדים מוגדלים ומעבר לנזלת המרובה הוא נושם בכבדות גם ביום וגם בלילה. בלילה ניכר שהוא מתאמץ בנשימה.
    על מנת להקל על המצב אנחנו אנחנו מרבים לקחת אותו לים (בין פעם לפעמיים בשבוע), מתיזים מי מלח לאף וכמו כן הוא ישן עם מנורת מלח. בנוסף, הפסקנו מוצרי חלב אשר גורמים לליחה. ניכר שכל אלה גורמים להקלה מסויימת במצב.
    התיעצנו עם רופאי אא"ג שהמליצו עם ניתוח שקדים ושקד שלישי. היינו מאוד רוצים להמנע מניתוח נוסף. יש לי מספר שאלות:
    - האם יש משמעות לגיל הילד בניתוחים כאלה? האם יש הבדל בין ניתוח בגיל שנתיים או בגיל שלוש?
    - מה המשמעות של לחכות עם הניתוח. האם יכול להיות להגרם נזק לילד?
    - אם נחליט לעבור את הניתוח אנו מלבטים בין בית חולים פרטי לציבורי. האם בגלל שהילד בין שנתיים עדיף לעבור בבית חולים ציבורי בו יש גיבוי גדול יותר של רופאים ואחיות לאחר הניתוח?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקדים מוגדלים ושקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים מוגדלים ושקד שלישי

    ד``ר יהושע דנינו
    20/07/2010

    שלום מאיה,
    ניתוח של שקדים ושקד שלישי מתחת לגיל שנתיים מבוצע בדרך כלל בבתי החולים הציבוריים ומעל גיל זה ניתן לבצעו גם בבתי חולים פרטיים.
    הפתרון היחידי למצב שבו לפי תיאורך מצוי בנך הוא ניתוח שישפר את מעבר האוויר וימנע נזקים בלתי הפיכים (למבנה הלסתות והשיניים) שעלולים להיגרם במידה ולא מבצעים ניתוח זה.
    ניתוח זה מומלץ לבצעו בגיל הצעיר שבו הילד סובל מהפרעה בנשימה שכן אם דוחים את הניתוח בשנה נגרמים נזקים בלתי הפיכים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים אזניים בזמן טיסה
    גלית
    20/07/2010

    בני בן 15 ואנו אמורים לטוס ויש לי טראומה מטיסה קודמת שהיה לו כאבי אזנים בזמן העליה והנחיתה של המטוס, איך אפשר למנוע את זה בזמן הטיסה או מה לקחת איתי כדי שנוכל לעזור לו,
    מפני שזאת אמורה להיות טיסה ארוכה של 10 שעות ואני נורא מפחדת...
    אם הוא קצת מנוזל כדאי לטפל בזה כבר עכשיו עוד לפני הנסיעה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים אזניים בזמן טיסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים אזניים בזמן טיסה

    ד``ר יהושע דנינו
    20/07/2010

    שלום גלית,
    מומלץ לטפל בילדים הסובלים מנזלות באמצעות ספריי המפחית את הנזלת (אוטריווין) יום לפני הטיסה וכשעה לפני הנחיתה במידה והטיסה מעל 8 שעות. במידה והילד סובל מנזלת מספר ימים לפני הטיסה, ניתן להתחיל את הטיפול גם עד 5 ימים לפני הטיסה.
    כל טוב וטיסה נעימה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות רוק כלואות לאחר חבלה בשפה
    אורן
    19/07/2010

    ד"ר שלום רב,

    בני בן 4 ולפני 3 חדשים פצע את השפה העליונה בצד בדופן הפנימית.
    לאחר שהגענו איתו לרופא תורן, בביח, אמר שאין צורך לבצע תפירה וכי המקום יתאחה לבד, למרות שהיה חתך די עמוק.
    כיום לאחר 3 חדשים , קיימת נפיחות בשפה העליונה (מעין גולה קטנה)
    בביקור לפני שבוע אצל רופא אף אוזן גרון בקופה, אמר כי ישנן בלוטות רוק כלואות בשפה, ולצורך פתרון הבעיה יש צורך בניתוח שאמור להתבצע בהרדמה מלאה ולא ניתן להבטיח שבעת ההחלמה לא יהיה זהום הנפיחות תחזור שוב .

    1. האם יש אפשרות שהמקום יתרפא מעצמו
    21. האם אין פתרון בניתוח אנדוסקופי ?

    תודה,
    אורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות רוק כלואות לאחר חבלה בשפה

    ד``ר יהושע דנינו
    20/07/2010

    שלום אורן,
    בדרך כלל אם הנפיחות קיימת מעבר למספר שבועות היא לא תרפא מעצמה והטיפול צריך להיות כירורגי, כלומר הסרת הבלוטות באמצעות ניתוח.
    אין מקום לניתוח אנדוסקופי, כי ניתוח זה מיועד למקומות אליהם לא ניתן להגיע עם מכשירים בגישה ישירה כמו סינוסים או תעלות ניקוז בלוטות הרוק הגדולות.
    במקרה שלכם, בלוטות הרוק גלויות לעיני ומכשירי הכירורג ולכן לא מקובל לבצע את הניתוח אנדוסקופית.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום