פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עודף רוק
    מורן
    07/06/2010

    שלום רב
    אני אמא לילד בן שלוש שנולד עם לרינגומלציה שחלפה, ושקד שלישי במעקב שכרגע לא מצריך טיפול מיוחד ולא מפריע לו.
    מאז שאני זוכרת את בני הוא מריר ברמה של הרטבת חולצות ותמיד תראה לו רוק על הסנטר! נכון שלתקופת השיניים זה אופייני, אבל כבר יש לו את כל השיניים ממזמן. היו תקופות שזה היה לסירוגין אבל בחודשים האחרונים זה ממש הפך למטרד ובאופן קבוע אני ובעלי כל הזמן מעירים לו ומזכירים לו לבלוע את הרוק אך זה לא עוזר!!!
    פעם שאלתי את הרופא לגבי זה והוא אמר שיש איזשהו כדור שהוא לא ממליץ מכיוון שזה גורם לתופעות אחרות לא נעימות.... ואמר שזה יחלוף עם הזמן ,אך בני כבר בן שלוש וזה כבר ממש לא אסתטי!!!! וממש לא עובר ההפך רק מתגבר!!!!
    זה ממש מפריע לנו ואני בטוחה שגם לו....
    1. מה הסיבה שיכולה להיות לעודף רוק ומה אפשר לעשות נגד זה זה נורמלי???
    2.איך אפשר לטפל בבעיה כזאת?
    בתודה מראש על תשובה
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עודף רוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריור

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/06/2010

    מורן שלום רב.
    הריור אינו מעיד על הפרשות יתר של בלוטות הרוק, ולא מדובר בעודף רוק. אלא שברוב המקרים
    מדובר בהפרעה ("עצלנות") בפעולות הבליעה.
    אכן כמו שנאמר לך בד"כ יהיה עם חלוף הזמן, שיפור בריור, ניתן כן לשפר את פעולות הבליעה ולהפחית את ההפרשות מהפה, ע"י טיפול בעזרת קלינאי/ת תקשורת, המומחים בנושא הבליעה.
    בחלק קטן מאוד של המקרים בהם אין שיפור, גם עם קלינאי/ת התקשורת, ישנה טכניקה ניתוחית
    בה מבוצעת העברה של צינורות ההפרשה מחלל הפה אל האיזור האחורי של הלוע.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח הוצאת שקדים בילדים
    רובי
    06/06/2010

    רופאים נכבדים שלום רב
    אחותי סובלת משקדים מוגדלים מאוד הגורמים לנשימה כבדה ונקבע לה תור לרופא אא"ג.
    רציתי לדעת האם זו אינדיקציה מספקת על מנת לבצע הוצאת שקדים או שיש צורך גם לקבוע תור למעבדת שינה לבדיקה של OSA. אשמח גם לדעת האם יש טיפולים נוספים חילופיים שאינם כירורגים ומהו זמן האשפוז לאחר היתוח במידה ותעבור כזה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח הוצאת שקדים בילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים בילדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/06/2010

    רובי שלום רב.
    שקדים מוגדלים, ונשימה כבדה אינם סיבה לכריתתם. האינדיקציות העיקריות לכריתת השקדים, הם: הפסקות נשימה בשינה בחומרה בינונית ומעלה, דלקות חוזרות בשקדים, והפרעה בגדילה ובעקומת הגדילה.
    מאחר והנתונים שמסרת על אחותך אינם מלאים, אומר שעל - פי נוסח מכתבך, אני מתרשם שאחותך אינה זקוקה לניתוח שקדים.
    במידה ובכל זאת יוחלט על ניתוח שקדים, לרוב מדובר באישפוז ללילה אחד בלבד.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום נזופרינקס עקב נחירות
    ענת
    06/06/2010

    שלום רב
    היום בני בן השש עבר צילום רנטגן כיוון שהוא נוחר לעיתים בלילה.
    הממצא:
    צילום נזופרינקס- היפרטרופיה של השקד השלישי והיצרות של נתיב האויר בנזופרינקס.
    קבענו תור לרופא בעוד שלושה ימים, ובינתיים אני קצת במתח בגלל חובר ידיעה מה פשר התוצאה הזו.
    מה זה אומר?
    האם יש צורך בניתוח שקדים? האם יש דרכים נוספות לטפל פרט לניתוח?
    תודה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/06/2010

    ענת שלום רב.
    תכלית הצילום של לוע האף (נזופרינקס), היא לבדוק אם יש הגדלה של השקד השלישי, מאחר ואין אפשרות לראות את המקום בו השקד נימצא, בצורה ישירה.
    לבנך סימפטומים אשר יכולים להיות מוסברים ע"י תוצאת צילום הרנטגן.
    כדאי שרופא א.א.גרון יבדוק את גודלו של השקד השלישי, ואת היקף ההיצרות בנתיב האוויר בלוע האף.
    במידה וההגדלה משמעותית וכך גם היצרות נתיב האוויר, יומלץ, קרוב לודאי, על ניתוח כריתת השקד השלישי, וחשוב להזכיר לא מדובר בשקדים הפלטינים הנראים בצידי הלוע, עם פתיחת הפה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול וליחה תמידיים אצל פעוט
    פז
    05/06/2010

    שלום רב,
    בני בן שנה וחודש כל הזמן מחרחר ומשתעל,לפני כ-4-5 חדשים בערך הוא היה חולה (דלקת כלשהי,גרון או ריאות לא היו בטוחים) ןמאז בקביעות הוא מחרחר ומשתעל ויש לו ליחה שנבלעת כל פעם מחדש,יש הפוגות אבל הן לא מורגשות.יש לציין שזה לא מלווה בצינון,נזלת.הוא נבדק ע"י רופא ונאמר שאין מה לעשות עם השיעול ,נתנו לי אנילציה שלא עוזרת.מה זה יכול להיות? האם כדאי לעשות בדיקה מקיפה לריאות שלו? אשמח לתשובה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול וליחה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    05/06/2010

    פז שלום רב.
    מאחר ובמכתבך צויין שאין נזלות או היצטננות, שיכולים להיות גורמי שיעול וליחה, יש לבדוק
    שתי אפשרויות נוספות, האחת כמצויין במכתבך, בעיה בדרכי הנשימה התחתונות, דהיינו ברונכים-ריאות, והאחרת היא החזר קיבתי-וישטי (רפלוקס).
    כדאי לבדוק את שני הגורמים האפשריים האלה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה,עזרת לי מאוד,אבדוק בהקדם

    פז
    06/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת עם לשון בחוץ
    דורית
    02/06/2010

    שלום,
    הבת שלי בת 5 חודשים, מתפתחת יפה, חיונית וחייכנית. מאז הלידה עם הלשון בחוץ. נלקחה בדיקת דם גם לבדיקה גנטית וגם בלוטת התריס (ככל נולד אחר) הבדיקות יצאו תקינות. לאחר התייעצות עם רופאת הילדים כשהייתה בת כמה שבועות, טענה שככל הנראה הפה-לסט קטנים מדי לעומת הלשון, ועם גדילת הפה, התופעה תחלוף. אנו גרים באיטליה, וגם פה הרופא טען שאין סיבה לדאגה.
    אך משום מה אינני רגועה. כאשר ישנה, לעיתים הפה פעור מעט והלשון לפעמים נחה בתוך חלל הפה ולעיתים מבצבצת קלות (בקו השפתיים), נושמת מהאף.
    מה עלי לעשות? האם רק לעקוב? אם כן, מתי בדר"כ דברים כאלו משתנים? ואם דבר כזה אינו משתנה? מה ההשלכות?
    תודה רבה מראש על ההתייחסות
    דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת עם לשון בחוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת עם לשון בחוץ

    ד``ר יהושע דנינו
    04/06/2010

    שלום דורית,
    אין מקום לדאגה במידה והנשימה והאכילה תקינים. כמובן שיש לעקוב אחר הנשימה ובמידה והנשימה היא לא דרך האף באופן תמידי, יש להתייעץ עם מומחה א.א.ג
    השינוי עם הזמן תלוי בשינוי הפרופורציות של הגדילה והוא אינדיבידואלי לכל אחד, המעקב דרוש במידה ויש החמרה.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    דורית
    16/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוקוס A
    גלית
    02/06/2010

    היום הגיע המשטח גרון של בני בן ה - 6 ויש לו את הנגיף.
    קיבלתי מהרופאה אנטיביוטיקה - מוקסיפן - אמרו לי שהיא לא טובה לנגיב ושאני צריכה לבקש רפאפן - האם נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטוקוקוס A

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוקוס A

    ד``ר יהושע דנינו
    04/06/2010

    שלום גלית
    גם מוקסיפן וגם רפפן טובים נגד החידק.ממליץ להמשיך במוקסיפן.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטקוקוס תינוק
    שלי
    01/06/2010

    שלום רב
    בני בן שנה ושבעה חודשים מזה 4 ימים עם חום גבוה 39 מעלןת.
    ערכנו בדיקות דם ומשטח גרון ביום השלישי לחום והסתבר כי יש לו חיידק סטרפטקוקוס A בדיקת הדם הצביעה על דלקת הרופא המליץ על אנטביוטיקה מוקסיויט פורטה 6 מיל*2 ביום. אנחנו ביום החמישי והחום במגמת ירידה, היום הלא היה חום בכלל בערב עלה ל 38.3 לא קיבל תרופה להורדת החום.
    האם יש צורך להמשיך באנטיביוטיקה?
    הבנתי שאם החום יורד אזי יש התגברות על החיידק.
    תודה
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטקוקוס תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוקס

    ד``ר יהושע דנינו
    02/06/2010

    שלום שלי,
    במידה והאנטיביוטיקה אינה משפיעה יש לחשוב על גורם נוסף לחום, אך בכל מקרה מומלץ להמשיך את האנטיביוטיקה על מנת למנוע התפתחות של זנים עמידים של חיידקים אצל הילד.
    אני ממליץ להיבדק אצל מומחה א.א.ג. על מנת לראות האם ישנה סיבה נוספת לחום ובמידת הצורך הוא יפנה אתכם לרופא ילדים לבדיקה נוספת.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חמש וחצי נוזלים באוזנים
    רוי
    01/06/2010

    שלום רב
    בתי בת החמש וחצי סובלת מנוזלים באוזנים מנזלת אין סופית( אין ולא היו בעיות באוזניים כאבים או הפרשות )יש ירידה בשמיעה מנשימה דרך הפה מה שמוביל את כל גופה למאמץ.
    היינו אצל רופא אף אוזן גרון המליץ על כפתורים ושיפשוף של השקד השלישי אמר שיש לה מבנה פנים(מונוהיטי או משהו כז) המיהרות שבה הוא המליץ ועוד רגע פותח יומן לקבוע תור החזירה אותנו לרופא הילדים הילדה קיבלה לחצי שנה אנטביוטיקה לטיפול מונע להתיבשות הנוזלים ואכן יש מגמה של שיפור בקרוב בדיקה נוספת.
    אבל מה המרפאה בעיסוק והמרפאה בדיבור טוענות שהנשימה דרך הפה מקשה עליה יש בעיה עם האותיות השורוקות וכמו כן גופה מתגייס לכל עבודה אפילו ציור הפה שלה פתוח רוב הזמן עם לשון בחוץ האם אין מנוס מניתוח או שניתן לעבוד עם המרפאות על הפה הנשימה יש תירגול נכון שניתן לעשות. האם עם הגיל חל שינוי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזן

    ד``ר יהושע דנינו
    02/06/2010

    שלום רוי,
    הטיפול בשקד שלישי מוגדל הוא אך ורק כירורגי, כלומר הסרתו בניתוח. לפני הניתוח מומלץ לחזור על בדיקת השמיעה ולפיה להחליט אם כדאי לשלב באותו ניתוח גם את ניקוז הנוזלים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת BERA נוספת
    רונית
    31/05/2010

    שלום, בני נולד שבוע 29.6 במשקל המכובד 1.746 קילו. היה מאושפז בפגיה 40 יום ללא סיבוכים. נערכה לו בדיקת BERA כשהיה בן 3 חודשים שיצאה תקינה. בעקבות שתי בדיקות שמיעה שנערכו לו בטיפת חלב שנשאו תוצאות לא חד משמעיות ביקרנו במכון שמיעה בגיל 7 חודשים. בדיקת השמיעה לא הייתה חד משמעית והיו מים באוזניים. האם יש צורך בבדיקת BERA נוספת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת BERA נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת BERA.

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/05/2010

    רונית שלום רב.
    בעקבות תוצאות בדיקת ה BERA בגיל 3 ח', ניתן להיות בטוחים שהשמיעה, מבחינה עצבית, תקינה.
    השאלה שנשארה ללא מענה האם יש נוזלים באוזניים ועד כמה הם מפריעים בשמיעה?
    מאחר ובבדיקת השמיעה הרגילה התוצאות אינן חד-משמעיות, כן מומלץ לבצע את הבדיקה האוביקטיבית, (BERA), שוב.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח הוצאת פוליפים בילדה בת שנתיים
    ליאת
    31/05/2010

    שלום,
    בתי בת השנתיים מצוננת כל הזמן ובשבועיים האחרונים חלה החמרה,נוחרת בשנתה ויש ארועים של דום נשימה בשינה("נחנקת")
    לאחר התייעצות עם רופא המשפחה נשלחנו לבצע רנטגן שלאחריו הלכנו לרופא אא"ג

    הממצאים שהרופא כתב הם:נזלת מוקואידית דו צדדית,השקדים מוגדלים,חוסמים,התופיות תקינות,האזניים מאוורורות,פרט לכל בדיקת א.א.אג בגדר נורמה.
    בצילום גולגולת צדדי ב28/5/10 ניראת כרית ADE מוגדלת,חוסמת.
    הוא המליץ על ניתוח.

    לפי הממצאים,האם ניתוח זה באמת הפתרון היחיד?
    והאם הניתוח מסובך,ומה הוא זמן ההחלמה ממנו?

    עליי להוסיף כי לי הוציאו את הפוליפים והיו לי כפתורים באוזניים בגיל 4
    וכן לאבא שלי הוציאו את הפוליפים ואת השקדים,האם זה משהו גנטי?
    אשמח לתשובה בנושא,תודה רבה
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקד שלישי?

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/05/2010

    ליאת שלום רב.
    את מתארת מצב שעל פיו יש גם הפסקות נשימה בשינה, מה חומרתן? כמה הפסקות בשעה ,ומשך ההפסקות ? את כל הנתונים האלה יהיה אפשר לקבל בבדיקת שינה.
    על פי המימצאים של הגדלה והחסימה של השקד השלישי (אדנואיד), יהיה צורך בניתוח לשקד זה,
    נישארת השאלה האם גם לנתח את השקדים? תשובה לכך תהיה אחרי בדיקת השינה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה חוזרת בשמיעה לאחר הוצאת כפתור
    רונה
    31/05/2010

    לפורום המעולה והיעיל כתמיד שלום רב
    אני פונה אליכם שוב מאחר ואתם תמיד עוזרים ויעילים ולכם התודה והברכה,
    בני בן השלןש עבר לפני שנה וחצי ניתוח משולב כפתורים סינוסים כריתת שקדים, לאחר הניתוח בדיקת השמיעה הייתה 15 דיבל , שלני הניתןח הייתה 45 , כחודשיים לאחר ההוצאה ביצענו בדיקת שמיעה שהיינה 35 ,אציין שהפעוט התלונן אחרי הוצאת הכפתורים שהוא מרגישש שיש לו זבוב באוזן וייעצתם לי ללכת למומחה וכך עשיתי והוא אמר לי לעשות הבדיקה באוגוסוט מאחר ואז התייבשו הנוזלים אולם הרוםאה בטיפת חלב אמרה לי לא לחכות עם זה ולעשות את הבדיקה בהקדם ערב הזימזום באוזן ,
    סליחה על ההודעה הארוכה ,מה דעתך יש לעשות? האם זה אומר ניתוח חוזר? האם היה עלי לחכות לאוגוסוט לביצוע הבדיקה? האם זה מסוכן לשמיעה(מכשיר שמיעה) ...,האם לשהות יותר בשמש עימו?
    לתשבותכם היעילה והמהירה כתמיד תמיד אודה ושוב מודה ! רונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזל באוזניים

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/05/2010

    רונה שלום רב.
    אני מניח שלא תהיה משמעות או פער בתוצאות בדיקת השמיעה אם היא תערך ביוני או באוגוסט,
    ועל כן אני ממליץ להתחיל את ההליכים, ולהזמין תור לבדיקת השמיעה, וחשוב שקודם לבדיקת השמיעה
    תיערך בדיקה של מומחה א.א.גרון.
    ה"זבוב" באוזן, הוא, ככל הנראה, נוזל באוזן, ואין להתרגש מכך.
    אם כן או לא לניתוח חוזר, אפשר יהיה לדעת רק לאחר תוצאות בדיקת השמיעה, מאחר ובנך כבר ביצע
    ניתוח שקד שלישי כדאי יהיה לבדוק אם הוא גדל מחדש, ואם לא, יהיה מקום בשיקול הטיפולי גם שימוש באיר-פופר.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קןשי בבליעה-דחוף!!
    לינוי
    28/05/2010

    שלום רב,

    יש לי בעיה בגרון כבר 5 ימים,
    הנה ההסבר:
    -אין לי חום (למרות שאני מרגישה חום פנימי קל)
    -אין סימני התקררות
    -הגרון בעל שתי קשתות אדומות ונפוחות , מאוד אדומות כמו שתי כוויות, וככל הנראה כשהאוכל פוגע בהם זה מה שגורם לכאבים

    -יש קצת לבן בגרון

    **ביצעתי משטח גרון והוא יצא שלילי...

    הרופאה אומרת שכנראה זה ויראלי, אבל זה נשמע לי קצת לא הגיוני כי זה כבר הרבה זמן (5 ימים) ועדיין כואב וכל כדורי הבליעה(קלגרון למוסין וכו'...) לאצעוזרים כלל.

    -אני חלשה וקצת עם כאבי ראש

    רציתי לדעת האם:
    1.יכול להיות קשר לזה ששהיתי בסביבת חתול (אבל לא נגעתי בו, ולא נשרטתי ממנו)<<??

    2.האם יכול להיות שהמשטח שבוצע היה לא טוב או שבזמן לא טוב (לפני שהחיידק הספיק להתרבות??).

    3.ייתכן וזו פטרייה בגרון?
    4.מה לעשות והאם לפנות למרפאה בדחיפות או לא בדחיפות, והאם לעשות שוב משטח גרון?

    בתודה,
    לינוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קןשי בבליעה-דחוף!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קןשי בבליעה

    ד``ר יהושע דנינו
    29/05/2010

    שלום לינוי
    שאלתך דורשת בדיקה ע"י מומחה א.א.ג .
    ממליץ לפנות לפורום מתאים.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי לחולה מרפן
    חיה
    28/05/2010

    שלום,
    בני בן השנתיים ו3 חודשים אובחן כחולה מרפן. בנוסף, הוא נוחר בלילות ולכן עשינו לו צילום נזופרינקס והממצא הוא היפוטרפיה של השקד השלישי והיצרות של נתיב האויר בנזופרינקס. הוא מטופל טיפול מונע עם פלקסוטייד 100 פעמיים ביום. אין לו בעיות באזניים, ולא היו לו דלקות אזניים, השמיעה שלו מצויינת.
    שאלתי היא באיזה מקרים מומלץ ניתוח להוצאת השקד השלישי, והאם יש בכלל קשר לעובדה שהוא חולה מרפן? האם ניתוח במקרה שלו הוא הכרחי או שאפשר לחכות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי לחולה מרפן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי

    ד``ר יצחק ענתבי
    28/05/2010

    חיה שלום רב.
    מחלת מרפן (Marfan) אינה אמורה להשפיע על המימצא ו/או הטיפול לשקד השלישי, במידה ויש הפרעה בשינה, נחירות, נזלות, יהיה כדאי לשקול את כריתת השקד השלישי, שממכתבך אני למד שמיצר את נתיב האוויר בנזופרינקס, ושאינו מפריע לאוזניים.
    בכל מחלקה של א.א.גרון ניתן לבצע את הניתוח, ולשאלתך אם הדבר הכרחי, התשובה היא חד משמעית - לא אין הניתוח הכרחי, אך הוא כדאי כי אין ספק שהוא ישפר את איכות חייו של הבן.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף סתום .
    רוזנברג ליאור
    27/05/2010

    רציתי לשאול מה ניתן לעשות עם אף סתום .
    אני לא יכול להכניס או להוציא אוויר דרך האף .
    ביקרתי אצל א.א.ג והרופאה הפנתה אותי לct .
    אני מטופל ב- סטרונאז AQ שלא ממש עוזר
    אשמח לעצה חכמה ואולי ופתרון המצב.
    תודה
    ליאור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אף סתום .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף סתום

    ד``ר יצחק ענתבי
    28/05/2010

    ליאור שלום רב.
    כל רופא המפנה לבדיקת הדמיה מחליט על כך בעקבות מימצאים בבדיקתו, ממכתבך איני יודע מה גילתה רופאת א.א.גרון שבדקה את אפך.
    אם טיפול מקומי (טיפות או ספריי), אינו יעיל, ובהנחה שגילך מעל 16 שנים, הטיפול האחר הוא כירורגי, לפתיחת המעברים באף.
    בהצלחה, ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמיעה?
    רויטל
    26/05/2010

    שלום, הבן שלי בן חמש וחצי נצפה רגיש לרעש. עוד בגיל 3 אני זוכרת שהסביר שקשה לו כשהגננת צועקת. באירועים עם מוזיקה ואפילו כשפותח את המים בשירותים הוא שם ידיים על האוזניים מצד שני הוא מדבר בקול רם, אין לו בעיה ליצר רעש בעצמו לזה הוא לא רגיש (גם טלויזיה הוא מסוגל לשמוע בקול רם אבל כשאני מנמיכה זה גם בסדר), גם בגן אמרה לי הגננת שהוא מדבר בקול רם ביחס לילדים.יש פה איזשהי סתירה מסוימת. בדיקת שמיעה מלפני חצי שנה הייתה תקינה. ובכל זאת מה עושים? צריך לבדוק עוד משהו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמיעה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעש ורגישות

    ד``ר יצחק ענתבי
    28/05/2010

    רויטל שלום רב.
    מעט משונה לקרוא שמחד הרגישות לרעש מפריעה ביותר, אפילו בפתיחת ברז המים, ומאידך, בנך מסוגל לשמוע טלויזיה בעוצמות גבוהות.
    מעבר לבדיקת השמיעה הקונבנציונאלית, יש מקום לבדוק את סף הרגישות לרעש, (Tolerance),
    ואולי כדאי להרחיב את בדיקת השמיעה גם לתדרים גבוהים יותר מ 8 קה"ץ. כל רופא א.א.גרון יוכל לכוונך לאתרים בהם מבוצעים בדיקות אלה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום