מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפסקות נשימה, נחירות אצל ילד בן 2.9אינס25/06/2010
שלום רב.
בני בן ה2.9 סובל מצינון חוזר (אף סתום באופן קבוע) ונושם רק דרך הפה, נוחר מאוד בלילה עם הפסקות נשימה ארוכות. מאחר לגילו בדיבור. סבל בשנה האחרונה ממספר דלקות גרון שטופלו האנטיביוטיקה. אנו גרים בלונדון. הופננו למומחה א.א.ג שמצא שקדים בדרגה 4+ ואדנואיד פד מוגדל.
לפני כחודש הגענו במיוחד לישראל למעבדת שינה. הבדיקה נפלה בדיוק בזמן לקיחת אנטיביוטיקה כשמצבו היה ממש טוב יחסית (ללא נחירות בלילה ונשימה כמעט נקיה ביום). אותרו 8 הפסקות נשימה בשעה. מומחה א.א.ג בישראל המליץ גם כן על ניתוח שניקבע לתחילת אוגוסט.
חזרנו ללונדון ועם סיום האנטיביוטיקה המצב הדרדר חזרה ואף מרגיש יותר גרוע. מספר הפסקות הנשימה עלה ונשמע שכל נשימה מצריכה מאמץ.
שאלתי,
האם הדחיה של הניתוח יכולה להוות סכנה שבדיקת השינה לא קלטה כתוצאה מהטיפול האנטיביוטי?
תודה רבה על תשובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקות נשימה.
ד``ר יצחק ענתבי25/06/2010אינס שלום רב.
מאחר ו"במצב הטוב", היו בבדיקה ממוצע של 8 הפסקות נשימה בשינה, שזה נימצא בגבול ההחלטה הטיפולית-כורורגית, ומאחר ובנוסך לכך יש גם אירועים חוזרים של דלקות שקדים.
כבר עם נתונים אלו מומלץ לבצע ניתוח, על אחת כמה וכמה עם החמרת מצב הפסקות הנשימה.
דחיה של הניתוח אינה משמעותית, וניתן להמתין עד לשובכם לארץ.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שקד שלישי גורם לחוסר אנרגיה?מיכל22/06/2010
ד"ר ענתבי יצחק שלום רב,
לבני בן השנתיים וחצי יש שקד שלישי (לפי תצלום הרנטגן ישנה היצרות במעבר הנשימה) ולאחר שנשלחנו לייעוץ לפני בד' מעבדת שינה, נאמר לנו כי כדאי לחכות לחודשי הסתיו (ספטמבר) לביצוע הבד', מכיוון שגם תדירות הנחירות ירדה קצת והנשימות של הילד פחות נשמעות אז החלטנו לחכות,
ומלפני שבועיים בני חזר לנחור ואולי גם ישנן הפסקות נשימה, אך הבחנתי שבני כל הזמן עייף, חסר מצב רוח, חיוור ופחות פעיל כבעבר וחסר תיאבון,התופעות הללו כתוצאה מהשקד השלישי? והאם כדאי לנו לחכות לבד' מעבדת שינה בספטמבר?
תודה והמשך יום טוב
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיפות.
ד``ר יצחק ענתבי23/06/2010מיכל שלום רב.
השקד השלישי אינו גורם להפסקות נשימה, ולכן לשאלתך האם השקד השלישי גורם לחוסר אנרגיה,
התשובה שלילית, מה שכן יכול לגרום לעייפות בנך, אלה אירועי הפסקות הנשימה בשינה.
כדאי להפנות לבדיקה במרפאה להפרעה בשינה, ואיני מוצא קשר לעונות השנה.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מיכל24/06/2010תודה על התשובה, נבצע את בדיקת מעבדת השינה בהקדם,
יישר כח, וסוף שבוע נפלא
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלטה על ניתוח פוליפים ושקדיםאילנית22/06/2010
בתי בת ה-7 סובלת מנחירות בבדיקת רופא אף אוזן שקדים מוגדלים 4+ הומלץ טיפול בפליקסונאז+קוואר+מעבדת שינה
תוצאות מעבדת שינה במשך 5 שע': 19 הפסקות שינה מלאות ו-32 חלקיות בצפיפות של 9 לשעה נרשמו 12 ירידות ברמת ריווי החמצן מ-95% ל-90% שאלתי היא האם ממולץ על ניתוח או להמשיך עם טיפול שמרני אשר לפי דעתי לאחרונה שומעים פחות את הנחירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כן / לא
ד``ר יצחק ענתבי24/06/2010אילנית שלום רב.
תוצאות בדיקת השינה ביחס לצפיפות ההפסקות,הינן גבוליות לצורך הההחלטה על ביצוע הניתוח,
מצד שני הירידה בריווי החמצן הינה משמעותית יותר.
מאחר ובמכתבך ציינת שיפור בנחירות אני מניח שכך הדבר גם לגבי הפסקות הנשימהץ
ביגלל השיפור הזה אינני ממליץ לרוץ ולנתח, אלא שכדאי לשים לב להתנהגות הילדה, ועירנות בשעות היום..... ורק אח"כ להחליט על דחיית הניתוח (או אולי ביטולו, במצב של שיפור יותר משמעותי).
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת כרוניתדנה21/06/2010
שלום,
בני בן שנתיים וחצי סובל מהיום שנולד מנזלת כרונית ללא קשר לעונות השנה וללא קשר למחלות.
בתחילה ייחסנו נזלת להוצאת שיניים שבא בליווי נוזלים באוזנים אבל זה לא מפסיק.
האם יש קשר לפוליפים? האם יש פתרון?
תודה דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת ממושכת.
ד``ר יצחק ענתבי24/06/2010דנה שלום רב.
הנזלות הממושכות, ניגרמות בעיקר מ 2 סיבות, האחת - כמו שכתבת, הגדלה של השקד השלישי (פוליפים), והשניה - הפרעה על רקע אלרגי.
יש מקום להבדק ע"י מומחה א.א.גרון, ומומחה אלרגיה ילדים.
מובן שלאחר מציאת הגורם יש סיכוי סביר יותר לפתור את ההפרעה.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על בדיקת BERA אצל תינוקשירה20/06/2010
שלום רב,
בני בן 4 חודשים עבר בדיקת BERA ובתוצאה נרשם: CMבכל אחד מהרישומים
ספי BERA תקינים דו צדדית.
רופא הילדים אמר כי אינו מבין מה המשמעות של CM בכל אחד מהרישומים.
אשמח להסבר מה הכוונה והאם לפי התשובה הBERA של הילד תקינה
תודה רבה מראש
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע שאלתי לא נענתה?
שירה24/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהBERA
ד``ר יצחק ענתבי24/06/2010שירה שלום רב.
בדיקת ה BERA, הינה בדיקת שמיעה, המבוצעת ללא שיתוף פעולה של הניבדק, בה ניתן גירוי שמיעתי בצורת נקישות, אשר מפעיל את מנגנון השמיעה מן השבלול שבאוזן הפנימית דרך גזע המוח ועד למעטפתו. במסלול זה הניקלט במחשב דרך אלקטרודות מופיעים גלים, אותם מודדים,
כך שעל פי אורך החביונות שבין הגלים אפשר יהיה לקבוע את איזור הנזק השמיעתי, ועל פי תחילת העלמות הגלים ניתן לקבוע את סף השמיעה.
המושג CM, אינו מוכר לי, יתכן ואוכל להתייחס אליו אם תצרפי את תשובת המכון במלואה.
על כל פנים, במידה וסף השמיעה שניתקבל בבדיקה זו היה תקין, סימן הוא שמצב השמיעה של בנך, תקין.
איחולי בריאות שלמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וזל בתוך האוזןנטלי20/06/2010
שלום.יש לי שאלה.כאשר החלפתי חיתול לתינוק בן חודש וחצי הוא עשה פיפי ויצא כך ששתן נכנס לו לאוזן. האם זה מסוכן?מה לעשות?זה יכול לגרום לדלקת באוזן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי אוזן.
ד``ר יצחק ענתבי23/06/2010נטלי שלום רב.
אל תעלת השמע החיצונית יש להתיחס כלשאר העור בגופנו, כניסת שתן לאוזן אינה מסוכנת, וניתן לשטוף עם מים או כל סוג של טיפות אוזניים.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בגרוןמישהי19/06/2010
בני בן השנה ו8 חודשים אובחן עם דלקת מוגלתית מאוד בגרון לפי מיטב ידיעתי והבנתי לילדים בגיל כזה מאוד נדיר שיקרה כזה דבר האם אני טועה??
אשמח לתשובה שבוע טוב לכולם בריאות ובשורות טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות גרון
ד``ר יצחק ענתבי23/06/2010שלום רב.
לא, לא מדובר בתהליך דלקתי נדיר בגיל הזה, אלא שיש להבדיל בעזרת ספירת דם האם מדובר בזיהום חידקי - בקטריאלי, או בזיהום ויראלי.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני קרוב לשלוש עומד לעבור ניתוחרונן18/06/2010
של הוצאת פוליפ ושקדים.האם הוצאת השקדים יכולה לפגוע במערכת החיסונית שלו או בצורה אחרת...מודה לך מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים לבן שלוש
ד``ר יהושע דנינו18/06/2010שלום רונן,
ניתוח להסרת שקדים אינו פוגע במערכת החיסונית שכן במערכת זו קיימות בלוטות רבות המשתתפות במערכת החיסונית ותרומת השקדים למערכת בטלה בשישים לעומת הנזק שהם גורמים כאשר הם מפריעים לנשימה או להתפתחות הילד.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך
רונן19/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בתי בת שנה וחצי עם מים ואודמומיותרנטה17/06/2010
בתי בת שנה וחצי כבר יותר מחודשיים עם מים באוזנים באופן קבוע ועם אדמומיות ודלקות לסירוגין
מחמור לפחות וכו
קיבלה אנטביוטיקה שלא עזרה טיפות עם אנטיביוטיקה שלא עזרו
עברה בדיקת שמיעה- לפי הגדרת הרופא שומעת כאילו שנמצאת בגובה
רופא אף אוזן גרון אומר שאין טיפול ולהיות רק במעקב ואין מה לדאוג לבוא בעוד חודש לעוד בדיקה
הוא מעדיף לא לבצע כפתורים- גם אני מעדיפה שלא אם לא חייב
אני מודאגת - מדאיג אותי שאין טיפול (תרופתי) ובמשך חודשים זה לא עובר
האם יש אולי משהו אלטרנטיבי או תזונתי או לא לגעת לה באוזניים אני כבר לא יודעת מה לשאול
אנא אודה לכל הצעה
בברכה
רנטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים ודלקות.
ד``ר יצחק ענתבי17/06/2010רנטה שלום רב.
לכל אחד יש נוזלים המופרשים באוזן התיכונה, אצל הילדים הצינור שמקשר בין האוזן התיכונה, ללוע האף (האיזור בו נימצא השקד השלישי) - מבחינה אנטומית שונה במבנהו, ובתיפקודו מזה
של הבוגרים יותר.
הפרעה התיפקוד אותו צינור, מסיבות שונות, (נזלות, גודש, שקד שלישי מוגדל וכן הלאה)תיגרום להצטברות נוזך באוזן התיכונה, לירידה באיכות השמיעה, ולדלקות אוזניים.
מטרת הטיפולים (ואני לא מתכוון לאנטיביוטיקה) היא לשפר את תהליך הניקוז, וכל רופא א.א.גרון ימליץ על טיפול הבחירה מנסיונו.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור התוףליאת17/06/2010
ראשית אני מודה לכם בשם כל הפונים לפורום על הסבלנות וההתייחסות המהירה-יישר כח.
שאלתי :
האם בכל מקרה שדלקת יוצאת מהאוזן באופן ספונטני (ללא התערבות רפואית) היא גורמת לקרע בעור התוף? והאים זה נסגר מתי שהוא בחזרה? עד מתי צריך להזהר עם מגע של מים באוזן? (הילד בן שנה)ואם בכל זאת נכנס מעט מים מה ההשלכות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה באוזן.
ד``ר יצחק ענתבי17/06/2010ליאת שלום רב.
בהתחשב בכך שמרבית דלקות האוזניים אצל ילדים הן דלקות באוזן התיכונה, (בין האוזן התיכונה לתעלת השמע מפריד עור התוף), ולכן לכשתימצא הפרשה בתעלת השמע אצל הילדים מדובר בהפרשה שמקורה, לרוב, מהאוזן התיכונה, דהיינו שפרצה את עור התוף.
בחלק קטן של המקרים יש הפרשה שמקורה בדלקת באוזן החיצונית, (קורה יותר במבוגרים).
ימים בודדים לאחר תום הדלקת וההפרשות עור התוף ניסגר עצמונית, ועד שלא ייסגר (על-כך תדעי רק לאחר בדיקת רופא א.א.גרון), יש להישמר מכניסת מים לאוזן, שעלולים
להאט את תהליך הריפוי.
איחולי בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות מהגרון - משטח שליליניצן17/06/2010
שלום,
בני בן השלוש וחצי מדבר בצרידות ומכחכח בגרונו.
רופאת ילדים ראתה גרון אדום אך תוצאות משטח הגרון שליליות.
מה זה יכול להיות?
תודה רבה,
ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות
ד``ר יצחק ענתבי17/06/2010ניצן שלום רב.
צרידות בגיל הרך הינה תופעה שכיחה, ובעיקרון מצריכה בירור וטיפול רק אם היא ממושכת ואינה חולפת.
צרידות וכיחכוח משולבים, מצריכים בדיקה לשלול רפלוקס קיבתי-וישטי.
ילדים בגיל זה נוהגים לדבר בקול (והדבר לא מעיד על ליקוי שמיעה), ולהשתמש לא נכון במיתרים,
דבר זה גורם לחיכוך ולהתעבות של המיתרים, מעט מנוחה (גם מאולצת ביגלל הצרידות), תיגרום
לספיגת הנפיחות, ולשיפור בקול.
אודם או דלקת בגרון, (וגם אם במישטח יהיו סטרפטוקוקים), לרוב אינם גורמים לצרידות.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה של מוגלה מהאוזןאתי וקסלר16/06/2010
שלום,
ביתי בת 3 סובלת כבר קרוב לחודשיים מהפרשות של מוגלה באוזן שמאל
קיבלה תחילה טיפות+שטיפות במי חמצן+טיפות אוקסין ולאחרונה גם מוקסיפן
בעקבות הטיפול ההפרשה נעלמת לימים ספורים וחוזרת חלילה
מה עושים????? אנחנו ממש מיואשים האם יכול להגרם נזק לאוזן או בעיות שמיעה
אשמח לשמוע דעתך תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות אוזניים.
ד``ר יצחק ענתבי17/06/2010אתי שלום רב.
דלקות חוזרות באוזן התיכונה מצריכות טיפול מקומי, ואנטיביוטי, חובה לבדוק אם יש ליקוי שמיעה, ולבדוק את גודלו של השקד השלישי, במידה ואין הגדלה של השקד השלישי, סביר שיש בעיה תיפקודית בצינור המקשר בין הלוע והאוזן התיכונה, ניתן לשפר את תיפקודו ע"י תכשירים רפואיים שונים, או בעזרת אירפופר.
אני בהחלט מאמין ששיפור הניקוז מהאוזן אל הלוע, יפחית משמעותית את תכיפות הדלקות.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אונייםליאת16/06/2010
בני בן שנה וחודש עם חום כבר יומיים והיום ראיתי שיש לו הפרשה דלקתית מהאוזן,
האם ניתן לטפל רק בדזורן ולדחות טיפול אנטיביוטי?
(רופא אישר דלקת באוזן המפרישה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אוזניים.
ד``ר יצחק ענתבי16/06/2010ליאת שלום רב.
מנסיוני, ולאור האפשרות שהטיפות יגיעו לאוזן התיכונה, אינני נוהג להשתמש בטיפות דזורן, אלא
מעדיף בטיפול מקומי בטיפות סילוקסן או אופלוקס (שהינם יותר ידידותיים לאוזניים).
מאחר וההפרשה יוצאת מהאוזן, אין חשש שיופיעו סיבוכים, ולכן אפשר לדחות ואפילו לבטל את הטיפול האנטיביוטי דרך הפה.
איחולי בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאוששות מניתוח שקדים+שקד שלישיקרן16/06/2010
בוקר טוב
בני בן השנה וחצי עבר לפני שבועיים ניתוח פוליפ(שקד שלישי)+ שקדים עקב דום נשימתי
בלילה בדרגה קשה.
בארבעת הימים הראשונים לאחר הניתוח הוא קיבל משככי כאבים סביב השעון. בשבוע האחרון
הוא מתעורר כל לילה בבכי כ-6 פעמים לערך. יש לציין כי גם במתן נר אקמולי וטיפות אוזניים
הבכי אינו מפסיק. במשך היום הוא מתנהג כרגיל (הוא חזר לעצמו) ואפילו התחיל לאכול טוב.
הבעיה היא בלילה כשהוא שוכב.
מה יכולה להיות סיבת הבכי?האם עדיין סובל מכאבים ולמה משככי הכאבים אינם עוזרים? האם יש
צורך לבדוק אותו ע"י אאג?
בתודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צב אחר ניתוחי.
ד``ר יצחק ענתבי16/06/2010קרן שלום רב.
אין כל סיבה שבועיים לאחר הניתוח שלילד יהיו כאבים, כתוצאה מהניתוח, מאחר והכאב הינו לילי בלבד, אני מניח שיתכן וההפרעה קשורה לאוזניים, ויש אכן מקום לפנות לייעוץ מומחה א.א.גרון.
אעיר ואוסיף, שאם הילד הולך בשעות היום עם "ראש תפוס" - טורטיקוליס, הכאב יכול להתגבר בלילה, וגם אפשרות זו כדאי לבדוק.
איחולי החלמה ובריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקד שלישיענבל16/06/2010
ד"ר ענתבי שלום רב,
הנני אם לילד כבן 5, והננו מתגוררים באזור הקריות הילד נוחר מאז היותו כבן 3 לערך, הנחירות מאוד חזקות, ודלקות גרון חוזרות ונשנות ,לאחר שיחה עם רופא א.א.ג. הוחלט על צילום השקד השלישי, ובצילום נראה השקד מוגדל יתר על המידה, והוחלט על ידו שיופנה לניתוח,שאמור להתבצע בתאריך 8/7/10 אינני סגורה על הניתוח ואהיה יותר רגועה אם אשמע את דעתך הנכבדת (שמענו עליך שאתה המובחר שברופאים) הילד הוא ילד בריא בדרך כלל, ניסיתי דרך כללית מושלם לקבוע תור לזבולון אבל שם נתנו לי תור רק לתאריך שלאחר הניתוח מאוד חשוב לי לשמוע את דעתך בעניין ושאתה תהיה המנתח אין לי בעיה להגיע אליך גם בצורה פרטית ולא דרך המושלם.
אנא חזור אליי בעניין בדחיפות...
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקד שלישי.
ד``ר יצחק ענתבי16/06/2010ענבל שלום רב.
אני מניח שאת זאת שדיברת איתי היום בצהריים, במידה וכך הדבר, העניין מסודר.
במידה ולא שוחחתי אתך, אודה לך אם תתקשרי למרפאת א.א.גרון בזבולון.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן אני דיברתי איתך...
ענבל17/06/2010תודה על הענותך, התור נקבע...
יום מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
