פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח כריתת שקדים וכפתורים ללא מעבד
    רונה
    11/05/2009

    שלום רב !בני בן השנתיים עובר ניתו כריתת שקדים ,שקד שלישית וכפתורים ,שאלתי כמה זמן לאחר העתוח ניתן יהיה לחזור לשיגרה ,כמה זמן עליו לנוח מהששיגרה גן וכו"?
    מימה לשים לב?
    האם עצם זה שלא הלכנו למעבדת שינה מהווה פזיזות לניתוח?
    אלו נקודות לעלות בפני המרדים?
    מתי לחזור ליבקורת?


    אנא תשובתכם היעילה כתמיד בהקדם תודה רבה רבה רונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים וכפתורים

    ד``ר יהושע דנינו
    12/05/2009

    שלום רונה,
    ההחלמה מניתוח שקדים נמשכת מספר ימים בהתאם לגיל הילד ואינדיבידואלית לילדים שונים. בגיל שנתיים ההחלמה היא יומיים-שלושה, וניתן אחרי כן ללכת לגן, רק יש להדריך את הגננת בקש לאוכל ולסיבוכים האפשריים שעדיין יכולים לקרות עד שבוע מהניתוח.
    יש לשים לב שלא יכנסו מים לאוזניים, שהאוכל יהיה רך ופושר.
    לפני הניתוח אין חובה ללכת למעבדת שינה.
    למרדים מומלץ לספר את ההיסטוריה הרפואית של הילד במידה והיו בעיות בנשימה ואו אחרות, כדי לציין אותן בפני המרדים.

    ביקורת יש לבצע לפי המלצת הרופא המנתח.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינגומלציה סוג 1-2
    אמא מודאגתתת
    11/05/2009

    בני בן 5 חוד' נולד עם לרינגומלציה סוג 1-2.
    בנוסף היה לו ריפלוקס קיבתי ושטי .
    יש לו בעיות בליעה ברגע שבולע עושה אספרציות.

    בעקבות כך עבר פונדפליקציה + גסטרוסטום
    מוזן דרך הגסטרוסטום בלבד..
    הפתלוגיה לבעיית הבליעה טרם ידועה.

    שאלותי הינן:
    האם לרינגומלציה שיש לו יכולה לגרום לבעיית בליעה כ"כ קשה שלא יכול לאכול כלל דרך הפה.
    האם הלרינגומלציה גורמת לבעיות נשימה וכל הזמן סובל מהמון ליחה.
    האם לרינגומציה מסוגו דורשת ניתוח או שזה יחלוף לו מעצמו עד גיל שנה וחצי.


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרינגומלציה סוג 1-2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינגומלציה

    ד``ר יהושע דנינו
    12/05/2009

    שלום אמא מודאגת,
    לרינגומלציה לא גורמת להפרעות באכילה, ולא להמון ליחה. היא יכולה לגרום לבעיות נשימה ואמורה להשתפר עם הגיל, אך דורשת כמובן מעקב וביקורות במידה ויש החמרה בנשימה.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חירחורים
    אסתר
    11/05/2009

    שלום
    אני מבקשת לדעת האם תינוק בן 7 8 חודשים צריך לעבור קוסקופיה בגלל חירחורים בלי הפסקה,מה עוד שכל הבדיקות יצאו תקינות,התינוק יודע לשבת לעמוד טיפה אבל עוד לא הצליח להתהפך מהגב לטן וההפך מה דעתך אני הסבתא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חירחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חירחורים

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/05/2009

    סבתא אסתר שלום רב.
    בדיקה אנדוסקופית של הגרון, והברונכים, היא בדיקה קלה ופשוטה יחסית, ועדיפה על צילומי רנטגן למינהם, מאחר ויש צורך לבדוק מדוע קיימים חירחורים, כדאי לבצע בדיקה זו לשלול מצב של תמת בדרכי הנשימה התחתונים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי ניתוח
    ריקי
    10/05/2009

    שלום רב,
    בני בן שנתיים ו3 חוד' עבר ניתוח לכריתת שקדים ואדנואידים לפני 5 ימים. מאז לא לא מוכן לאכול כלום, רק שותה מדי פעם מים או תה. אני מניחה שאם הוא בולע מים, אז כבר פחות כואב לו , אבל הוא לא מוכן לשתות חלב או מתרנה. מקבל משככי כאבים מאז הניתוח. אנחנו מאוד מודאגים מחוסר התאבון המוחלט, הוא כבר רזה, ואנחנו פוחדים שיגיע למצב של אנמיה (הגמוגלובין שלו לפני הניתוח קצת נמוך, גבולי). האם מצב כזה הוא סביר אחרי ניתוח כזה ? איך ילד בגיל הזה יכול להישאר שבוע בלי אוכל ?
    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלכלה לאחר ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/05/2009

    ריקי שלום רב.
    הכאב לאחר ניתוח שקדים קיים בכל אחד ממנותחי שקדים, ללא יוצא מן הכלל, אצל בנך, אכן ההפרעה בבליעה היא ארוכה מהרגיל, כי בד"כ לאחר יומיים-שלושה, ילדים בגיל זה כן מעיזים לאכול.
    שתיית המים היא נחמה קטנה, וניתן להוסיף תרכיז לשיפור רמת הסוכר , כמו כן מומלץ לנסות דברי מאכל קרים כמו גלידה וכו... ,וכדאי במצב נתון זה לתת תכשיר נגד כאב כל 5 שעות כדי שפעולות הבליעה תכאבנה פחות.
    חשוב לזכור שאם הסרוב יימשך כדאי לפנות למחלקה המנתחת, לא מחשש להמוגלובין נמוך, אלא מחשש להתייבשות.
    איחולי החלמה מהירה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח וצינון קל
    רונה
    09/05/2009

    בני בן השנתיים עובר השבוע ניתוח כפתורים ושקדים, והוא מצונן ללא חום , האם יש לחכות עם הניתוח , שלחו אותו לעשות בדיקות דם ,לפני הניתוח האם זה משפיע? האם לא לשלוח אותו לגן מחחש שייבדק? תודה רבה מראש דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח וצינון קל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היצטננות וניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/05/2009

    דנה שלום רב.
    ההיצטננות אינה משפיעה במישרין על הניתוח, הסיבה שבגללה לא כדאי לבצעו, היא בעקבות הצורך בהרדמה כללית, ולא ביגלל הניתוח.
    לילדים רבים, יש "היצטננות" , שאינה אלא נזלת, (בעיקבות שקדים ושקד שלישי מוגדלים).
    כדאי לפנות לרופא המנתח, או המחלקה המנתחת, ולבקש בדיקת מרדים טרום ניתוחית, ומובן שהחלטתו של המרדים, היא שתקבע אם אפשר לנתח, או לדחות.
    בהצלחה בניתוח, ואיחולי בריאות שלימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 5 ימים לפני ניתוח שקדים ושקד שלישי
    מור
    07/05/2009

    שלום, אני לא יודעת אם זה קשור לפורום הזה אבל אני אשמח לקבל תשובה.
    בעוד 5 ימים בתי בת ה - 5 וחצי צריכה לעבור ניתוח שקדים ושקד שלישי. במוצאי שבת הקרובה הגן של בתי חוגגים את ל"ג בעומר במדורה. כל הילדים מוזמנים בשעת הערב וגם בתי רוצה ללכת.
    ברצוני לדעת האם יומיים לפני ניתוח זה מסוכן בשבילה להיות באויר קר ובקרבת עשן המדורה, האם זה יכול לגרום לסיבוכים אחר כך בניתוח.
    אשמח מאוד אם תענו לי אני קצת חוששת לקחת אותה לשם אך גם לא רוצה לאכזב אותה. אני אציין שהיא מקבלת אנטיביוטיקה מונעת 7 ימים לפני הניתוח.

    תודה רבה
    אמא לחוצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל"ג - בעומר, וניתוחים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/05/2009

    מור שלום רב.
    אין כל סיכון בשהיה מסביב למדורה יומיים לפני ניתוח כל-שהוא.
    חשוב לשמור על טמפרטורת גוף סבירה כדי שהילדה לא תיצטנן,
    ל"ג בעומר שמח, הצלחה בניתוח, ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד בגרון
    נטע
    05/05/2009

    בני בן 9 סובל כבר מס' חודשים מגירוד בגרון המציק לו במיוחד בשעה שהוא הולך לישון. רופא א.א.ג. ראשון טען שזה נגרם מעצבנות או לחילופין מרפלוקס. רופא א.א.ג. שני טוען שיש לו ריריות אלרגיות, טופל ללא תוצאות במשך חודש ב-Loratrim ועכשו מטופל ב-Aerius, גם ללא תוצאות. האם יש לתופעה זאת טיפול תרופתי נוסף? האם יתכן שהוא אלרגי לחתול אשר נמצא בבית הרבה לפני לידתו?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוד בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד באוזן

    ד``ר יהושע דנינו
    05/05/2009

    שלום נטע,
    גירוד באוזן יכול להיות לא רק מסיבות אלרגיות אלא מסיבות אחרות כמו: ניקויי אוזן חוזרים או הקרנה של גירויים בגרון ועוד.
    לשם המשך בירור וטיפול יש להיוועץ עם מומחה א.א.ג שטיפל או עם מומחה נוסף.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך גירוד בגרון

    נטע
    06/05/2009

    תודה על התשובה אך נתתי לי תשובה על גירוד באוזן ולא בגרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד בגרון

    ד``ר יהושע דנינו
    07/05/2009

    נטע שלום,
    אני מבקש את סליחתך. להלן תשובתי לשאלתך.
    לגירוד בגרון מספר גורמים, הגורם השכיח קשור ליובש בגרון. אחת הסיבות השכיחות בילדים ליובש בגרון היא נשימת פה כאשר יש הפרעה בנשימה דרך האף.האויר הנכנס דרך הפה אינו עובר חימום, סינון והוספת לחות כמו האויר הנשאף דרך האף ו לכן, נשימה כזו מיבשת את הגרון. במקרה כמו של בנך מומלץ להוסיף אדים ליד מיטת הילד על מנת להגביר את הלחות ויש לבדוק האם מעבר האויר דרך האף של בנך סתום והסיבה השכיחה לכך היא אדנואיד מוגדל.
    באשר לאלרגיה לחתול, זו גורמת בדרך כלל לנזלות שקופות ולא גורמת לגירוד בגרון.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים
    נירה
    05/05/2009

    נכדי כבן שנה ועשרה חודשים סובל יותר משנה מדלקות אוזניים עם הפרשות דלקתיות , אנטיביוטיקה לא עוזרת הדלקת חוזרת מיד כשמסיימים לקחת, ניסו גם למניעה כפית ביום וגם לא עזר, לפני כשבועיים עבר ניתוח כפתורים, וחרי יומיים שוב דלקת שוב ניתנה אנטיביטיקה ושוב אחרי שסיים לקחת הדלקת חזרה, מה עוד ניתן לעשות? האם חיסון פנגיקוק יכול לעזור והאם אפשר לתת אותו גם אם יש דלקת אך ללא חום, אשמח מאד לעצתך משום שיננו יודעים מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    05/05/2009

    שלום יפה,
    דלקת המופיעה לאחר ניתוח כפתורים מטופלת במספר שלבים, בהדרגה. הטיפול בעיקרו כולל שאיבות מקומיות וטיפול מקומי ורק לעיתים יש להוסיף אנטיביוטיקה ובמידה ואין שיפור לעיתים אף מאשפזים ונותנים אנטיביוטיקה לתוך הוריד. לכן, יש לפנות למומחה א.א.ג שיטפל למרות הדלקת שחזרה. חיסון לא עוזר במקרים האלו בגלל הזיהופ הפעיל.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה ANTISTREPTOLYS
    אינור
    05/05/2009

    שלום,
    לבתי בת 4.5 עשינו בדיקות דם עקב חום שהיה במשך שבוע.
    מאחר ותוצאות הבדיקה הראו ESR = 57, התעקשתי על בדיקות נוספות.
    בבדיקת דם נוספת:
    ANTISTREPTOLYS 451.67 IU/ML ( 0.00- 145.00)
    ESR 32.00 MM/HOUR ( 2.00- 10.00)
    חשוב לציין שלפני חודשיים וחצי היה לה חשש לSKARLOT, היתה פריחה מאוד אופיינית למחלה + גרון מאוד אדום, התחלנו טיפול אנטיביותי, אך כאשר למחרת קיבלנו תוצאות בדיקת משטח גרון והן: THROAT-BACT NORMAL FLORA, הפסקנו את האנטיביוטיקה לאחר 3 ימים.
    השאלות שלי: האם יש חשש לראומוקרדיה? איזה בדיקות אתה ממליץ לנו לבצע? כרגע יומיים כבר אין חום. אך הילדה דיי חיברת.
    אודה לתשובה מהירה!
    אימא דואגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה ANTISTREPTOLYS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה ANTISTREPTOLYS

    ד``ר יהושע דנינו
    06/05/2009

    שלום אינור,
    שאלתך הינה בתחום מומחיות רופא הילדים ולכן אני ממליץ לך להפנותה לפורום רופאי ילדים.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לניתוח שקדים ושקד שלישי
    ליאת
    04/05/2009

    רופא אף אוזן גרון שלח את בני בן ה6 לרנטגן ובעקבות הצילום החליט שיש לנתח גם שקדים מוגדים וגם את השקד השלישי.
    רציתי לדעת מה תופעות הלוואי של הניתוח, האם יש סיכוי שזה יסתדר לבד מאחר והילד נוחר ויש לו נזלת כרונית אך אין לו הפסקות נשימה או דלקות גרון.
    למה חשוב לנתח במצב כזה?אי אפשר להשאיר את המצב כך?אנו פוחדים מההרדמה הכללית ומהניתוח.....
    אנא עזרו לנו להבין יותר...
    תודה
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לניתוח שקדים ושקד שלישי

    ד``ר יהושע דנינו
    06/05/2009

    שלום ליאת,
    המטרה של ניתוח שקדים ושקד שלישי היא לשפר את מעבר האויר של הילד דרך האף.
    במידה ולא מבצעים את הניתוח נגרמים לילד נזקים בלתי הפיכים ולכן כדי למנוע אותם מומלץ באופן חד משמעי לבצע את הניתוח במידה ויש לכך אינדיקציה.
    לניתוח יש סיכונים של דימום והרדמה ואין תופעות לוואי משמעותיות.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חודשיים
    אמא לתינוק
    04/05/2009

    שלום,
    בני בן חודשיים, ילד רגוע מאוד, עבר בדיקת סינון שמיעה ילודים בשתי האוזניים ביום שנולד. הריון ולידה רגילים ותקינים. יש לנו גם ילדה בת שנה וחצי שמאוד רגישה לרעשים ומתעוררת מכל רעש קטן.. בננו ישן המון ונרדם גם כשיש רעש מסביב. היום הוא ישן על הספה, הפעלתי מיקסר במרחק 3 מטר ממנו, נראה כי הוא זז אבל המשיך לישון עם פעולת המיקסר. היינו אצל רופא ילדים שמחא כף לידו והא מצמץ. כשהוא ניער מפתחות ליד האוזן לא נראה שהיתה תגובה. נשלחנו לבדיקת שמיעה בהדסה ע"כ, שם באוזן ימין התוצאה היתה תקינה ובאוזן שמאל לא הצליחו לקרוא. בבדיקה התנהגותית, הקלינאית אמרה שהוא מגיב יפה לעוצמה של 80, אבל בכ"ז שלחה להמשך בירור בבדיקת ABR סף. שאלתי היא האם בדיקת סינון שמיעה שיצאה תקינה בשתי האזניים כשנולד היא מהימנה? לאיזה תגובות אני אמורה לצפות מתינוק בגיל חודשיים בבדיקה התנהגותית?
    תודה, אמא לחוצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן חודשיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה

    אמא לתינוק
    04/05/2009

    בתי בת השנה וחצי נבהלת לעתים ובוכה מרעש של מיקסר או רעש חזק אחר. בני בן החודשיים עדיין לא נבהל משום רעש עד היום ולא הגיב בבכי לרעשים. הסיבה שבגללה הלכנו בכלל לבדיקה היתה שבתנו מצמיחה שיניים והיא אתמל ממש צרחה בבכי בלילה והתינוק ישן בחדר הסמוך ולא התעורר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמיעה של תינוק

    ד``ר יהושע דנינו
    05/05/2009

    גם לאחר תוספת זו לסיפורך, נותרת תשובתי בעינה.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמיעה של תינוק בן חודשיים

    ד``ר יהושע דנינו
    05/05/2009

    שלום לאמא של התינוק,
    לאור סיפורך מומלץ להמתין לתוצאות בדיקת ABR סף, ולהתייעץ בהמשך עם מומחה א.א.ג.
    אני מאחל לך בהצלחה וממליץ לך להתייעץ עם מומחה כשהתוצאות יהיו מונחות לפניו.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בעור הטוף בעקבות כפתורים
    שולי
    04/05/2009

    בני (היום בן 14), כשהוא היה בן 5 עשינו לו ניתוח כפתורים (בעקבות נוזלים באוזן).

    הכפתורים נפלו לבד אבל נשאר חור באוזן

    בעקבות כך אסור לו להכניס את האוזן למים. כמובן שזה אומר שהוא לא יכול ללמוד לשחות, ובכלל להכנסה לבריכה עם ראש במים.

    אני יודעת שיש אפשרות גם לנתח, אבל ד"ר מרשק מרחובות מאד נגד ניתוח, ואומר שזה לא סיבה לנתח.

    מה מומלץ לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בעור התוף בעקבות כפתורים

    ד``ר יהושע דנינו
    05/05/2009

    שלום שולי,
    חור בעור התוף שלא סגר תוך שנה, מקובל לנתח. בילדים מומלץ להמתין עם הניתוח עד לגיל שבו יש פחות נזלות והילד יכול לשתף פעולה בבדיקות וניקויים מיקרוסקופיים, לכן מקובל לנתח לאחר גיל 12. לכן אני ממליץ לבנך לעבור את הניתוח, על מנת למנוע ממנו סיבוכים אפשריים בעתיד.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות שמיעה
    דיני
    03/05/2009

    ד"ר שלום רב!
    לפני כשבועיים שמתי לב כי ביתי בת ה4 לא שומעת טוב!
    צריכה לחזור על דברי כמה וכמה פעמיםתוכשפונה אליה קצת בשקט או מחדר אחר אינה מגיבה כלל!!
    קבעתי תור אצל מומחה אף,אוזן,גרון..
    האם אלו הם פקקים?נוזלים?בעבר סבלה הרבה מדלקות אוזניים חוזרות..
    הבנתי כי במקרים כאלה מבצעים "ניתוח כפתורים".
    האם ניתן להימנע מזה,ולטפל בדרך לא קונבנציאונלית כל שהיא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות שמיעה

    ד``ר יהושע דנינו
    03/05/2009

    דיני שלום,
    לפי סיפורך נראה שמדובר בליקוי שמיעה.
    הסיבות השכיחות לליקוי שמיעה בגיל של ביתך הם פקקים באוזניים, נוזלים באוזניים ועוד.
    יש כמובן להבדק אצל מומחה א.א.ג שימליץ על המשך בירור וטיפול.
    בהצלחה וכל טןב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת פוליפים ואנפוף
    טל
    03/05/2009

    שלום, ביתי בת שנתיים וחודשיים אמורה לעבור בקרוב ניתוח לכריתת אדנואידים. מה הסיכוי להופעת אנפוף לאחריו והאם יש דרך לבדוק ולנבא זאת מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת פוליפים ואנפוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת פוליפים ואנפוף

    ד``ר יהושע דנינו
    03/05/2009

    שלום טל,
    רופא א.א.ג אמור לבדוק את הילדה לפני הניתוח ולהעריך את מידת ההצלחה והסיכונים שבניתוח. בדרך כלל יש אינפוף לפני הניתוח והסיכוי להופעתו לאחר הניתוח נמוך.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן השנתיים צריך לעבור ניתוח כפת
    רונה
    02/05/2009

    שלום רב בני בן השנתיים צריך לעבור ניתוח משולב שקדים פוליפים כפתורים, מאחר ושמיעתןו ירודה 45 דציבאלים ,דיבור לא מובן,נחירות שינה מרובות נוזלים ושקדים מורחבים, הבנו כי הניתוח הינו בלתי נמנע וכי הפעוט סובל,לפיכך שאלותי בנושא הינם
    1. מה קורה לאחר ניתוח השקדים הבנו שהשיקום לפעוט הינו קשה , מדוע? אנא פרטו בנושא
    2. לגבי הניתוח כפתןרים האם ניתן להרטיב איזור האוזניים, מה לגבי טיסות ?
    3. הדיבור של בני אינו תקין כמה זמן לאחר הניתוח יש לטפל בקלינאית תיקשורת?
    4. מה זמן הניתוח? זה נחשב לניתוח מסובך? ממה צריך לשים לב לאחר ניתוח.וכמה זמן
    מצטערת על ריבוי השאלות, הננו הורים מודאגים ולחוצים.

    בברכה ותודה מראש:דנה
    !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח משולב של כפתורים ושקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    02/05/2009

    שלום דנה,
    1. השיקום לאחר הניתוח בגיל של בנך הוא מהיר יחסית, הכאבים אמורים להיות יומיים-שלושה בלבד, ואסור להרטיב את האוזניים.
    2. לאחר מספר ימים אפשר לחפוף את הראש כאשר אוטמים את האוזניים עם צמר גפן מצופה בוואזלין. אין בעיה עם טיסות.
    3. השיפור בדיבור הוא אינדיבידואלי לכל ילד ולעיתים יש צורך בטיפול של קלינאי תקשורת.
    4. הניתוח נמשך כ-40-45 דקות, הוא לא ניתוח מסובך וצריך לשים לב להופעת הפרשה מהאוזן או דימום מהפה.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!הנכם נפלאים ,המשיכו כך!

    רונה
    09/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום