מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח כריתת שקדים וכפתורים ללא מעבדרונה11/05/2009
שלום רב !בני בן השנתיים עובר ניתו כריתת שקדים ,שקד שלישית וכפתורים ,שאלתי כמה זמן לאחר העתוח ניתן יהיה לחזור לשיגרה ,כמה זמן עליו לנוח מהששיגרה גן וכו"?
מימה לשים לב?
האם עצם זה שלא הלכנו למעבדת שינה מהווה פזיזות לניתוח?
אלו נקודות לעלות בפני המרדים?
מתי לחזור ליבקורת?
אנא תשובתכם היעילה כתמיד בהקדם תודה רבה רבה רונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים וכפתורים
ד``ר יהושע דנינו12/05/2009שלום רונה,
ההחלמה מניתוח שקדים נמשכת מספר ימים בהתאם לגיל הילד ואינדיבידואלית לילדים שונים. בגיל שנתיים ההחלמה היא יומיים-שלושה, וניתן אחרי כן ללכת לגן, רק יש להדריך את הגננת בקש לאוכל ולסיבוכים האפשריים שעדיין יכולים לקרות עד שבוע מהניתוח.
יש לשים לב שלא יכנסו מים לאוזניים, שהאוכל יהיה רך ופושר.
לפני הניתוח אין חובה ללכת למעבדת שינה.
למרדים מומלץ לספר את ההיסטוריה הרפואית של הילד במידה והיו בעיות בנשימה ואו אחרות, כדי לציין אותן בפני המרדים.
ביקורת יש לבצע לפי המלצת הרופא המנתח.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינגומלציה סוג 1-2אמא מודאגתתת11/05/2009
בני בן 5 חוד' נולד עם לרינגומלציה סוג 1-2.
בנוסף היה לו ריפלוקס קיבתי ושטי .
יש לו בעיות בליעה ברגע שבולע עושה אספרציות.
בעקבות כך עבר פונדפליקציה + גסטרוסטום
מוזן דרך הגסטרוסטום בלבד..
הפתלוגיה לבעיית הבליעה טרם ידועה.
שאלותי הינן:
האם לרינגומלציה שיש לו יכולה לגרום לבעיית בליעה כ"כ קשה שלא יכול לאכול כלל דרך הפה.
האם הלרינגומלציה גורמת לבעיות נשימה וכל הזמן סובל מהמון ליחה.
האם לרינגומציה מסוגו דורשת ניתוח או שזה יחלוף לו מעצמו עד גיל שנה וחצי.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרינגומלציה
ד``ר יהושע דנינו12/05/2009שלום אמא מודאגת,
לרינגומלציה לא גורמת להפרעות באכילה, ולא להמון ליחה. היא יכולה לגרום לבעיות נשימה ואמורה להשתפר עם הגיל, אך דורשת כמובן מעקב וביקורות במידה ויש החמרה בנשימה.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חירחוריםאסתר11/05/2009
שלום
אני מבקשת לדעת האם תינוק בן 7 8 חודשים צריך לעבור קוסקופיה בגלל חירחורים בלי הפסקה,מה עוד שכל הבדיקות יצאו תקינות,התינוק יודע לשבת לעמוד טיפה אבל עוד לא הצליח להתהפך מהגב לטן וההפך מה דעתך אני הסבתא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חירחורים
ד``ר יצחק ענתבי11/05/2009סבתא אסתר שלום רב.
בדיקה אנדוסקופית של הגרון, והברונכים, היא בדיקה קלה ופשוטה יחסית, ועדיפה על צילומי רנטגן למינהם, מאחר ויש צורך לבדוק מדוע קיימים חירחורים, כדאי לבצע בדיקה זו לשלול מצב של תמת בדרכי הנשימה התחתונים.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוחריקי10/05/2009
שלום רב,
בני בן שנתיים ו3 חוד' עבר ניתוח לכריתת שקדים ואדנואידים לפני 5 ימים. מאז לא לא מוכן לאכול כלום, רק שותה מדי פעם מים או תה. אני מניחה שאם הוא בולע מים, אז כבר פחות כואב לו , אבל הוא לא מוכן לשתות חלב או מתרנה. מקבל משככי כאבים מאז הניתוח. אנחנו מאוד מודאגים מחוסר התאבון המוחלט, הוא כבר רזה, ואנחנו פוחדים שיגיע למצב של אנמיה (הגמוגלובין שלו לפני הניתוח קצת נמוך, גבולי). האם מצב כזה הוא סביר אחרי ניתוח כזה ? איך ילד בגיל הזה יכול להישאר שבוע בלי אוכל ?
תודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלכלה לאחר ניתוח.
ד``ר יצחק ענתבי10/05/2009ריקי שלום רב.
הכאב לאחר ניתוח שקדים קיים בכל אחד ממנותחי שקדים, ללא יוצא מן הכלל, אצל בנך, אכן ההפרעה בבליעה היא ארוכה מהרגיל, כי בד"כ לאחר יומיים-שלושה, ילדים בגיל זה כן מעיזים לאכול.
שתיית המים היא נחמה קטנה, וניתן להוסיף תרכיז לשיפור רמת הסוכר , כמו כן מומלץ לנסות דברי מאכל קרים כמו גלידה וכו... ,וכדאי במצב נתון זה לתת תכשיר נגד כאב כל 5 שעות כדי שפעולות הבליעה תכאבנה פחות.
חשוב לזכור שאם הסרוב יימשך כדאי לפנות למחלקה המנתחת, לא מחשש להמוגלובין נמוך, אלא מחשש להתייבשות.
איחולי החלמה מהירה ובריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח וצינון קלרונה09/05/2009
בני בן השנתיים עובר השבוע ניתוח כפתורים ושקדים, והוא מצונן ללא חום , האם יש לחכות עם הניתוח , שלחו אותו לעשות בדיקות דם ,לפני הניתוח האם זה משפיע? האם לא לשלוח אותו לגן מחחש שייבדק? תודה רבה מראש דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היצטננות וניתוח.
ד``ר יצחק ענתבי09/05/2009דנה שלום רב.
ההיצטננות אינה משפיעה במישרין על הניתוח, הסיבה שבגללה לא כדאי לבצעו, היא בעקבות הצורך בהרדמה כללית, ולא ביגלל הניתוח.
לילדים רבים, יש "היצטננות" , שאינה אלא נזלת, (בעיקבות שקדים ושקד שלישי מוגדלים).
כדאי לפנות לרופא המנתח, או המחלקה המנתחת, ולבקש בדיקת מרדים טרום ניתוחית, ומובן שהחלטתו של המרדים, היא שתקבע אם אפשר לנתח, או לדחות.
בהצלחה בניתוח, ואיחולי בריאות שלימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 5 ימים לפני ניתוח שקדים ושקד שלישימור07/05/2009
שלום, אני לא יודעת אם זה קשור לפורום הזה אבל אני אשמח לקבל תשובה.
בעוד 5 ימים בתי בת ה - 5 וחצי צריכה לעבור ניתוח שקדים ושקד שלישי. במוצאי שבת הקרובה הגן של בתי חוגגים את ל"ג בעומר במדורה. כל הילדים מוזמנים בשעת הערב וגם בתי רוצה ללכת.
ברצוני לדעת האם יומיים לפני ניתוח זה מסוכן בשבילה להיות באויר קר ובקרבת עשן המדורה, האם זה יכול לגרום לסיבוכים אחר כך בניתוח.
אשמח מאוד אם תענו לי אני קצת חוששת לקחת אותה לשם אך גם לא רוצה לאכזב אותה. אני אציין שהיא מקבלת אנטיביוטיקה מונעת 7 ימים לפני הניתוח.
תודה רבה
אמא לחוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל"ג - בעומר, וניתוחים.
ד``ר יצחק ענתבי07/05/2009מור שלום רב.
אין כל סיכון בשהיה מסביב למדורה יומיים לפני ניתוח כל-שהוא.
חשוב לשמור על טמפרטורת גוף סבירה כדי שהילדה לא תיצטנן,
ל"ג בעומר שמח, הצלחה בניתוח, ובריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בגרוןנטע05/05/2009
בני בן 9 סובל כבר מס' חודשים מגירוד בגרון המציק לו במיוחד בשעה שהוא הולך לישון. רופא א.א.ג. ראשון טען שזה נגרם מעצבנות או לחילופין מרפלוקס. רופא א.א.ג. שני טוען שיש לו ריריות אלרגיות, טופל ללא תוצאות במשך חודש ב-Loratrim ועכשו מטופל ב-Aerius, גם ללא תוצאות. האם יש לתופעה זאת טיפול תרופתי נוסף? האם יתכן שהוא אלרגי לחתול אשר נמצא בבית הרבה לפני לידתו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד באוזן
ד``ר יהושע דנינו05/05/2009שלום נטע,
גירוד באוזן יכול להיות לא רק מסיבות אלרגיות אלא מסיבות אחרות כמו: ניקויי אוזן חוזרים או הקרנה של גירויים בגרון ועוד.
לשם המשך בירור וטיפול יש להיוועץ עם מומחה א.א.ג שטיפל או עם מומחה נוסף.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך גירוד בגרון
נטע06/05/2009תודה על התשובה אך נתתי לי תשובה על גירוד באוזן ולא בגרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוד בגרון
ד``ר יהושע דנינו07/05/2009נטע שלום,
אני מבקש את סליחתך. להלן תשובתי לשאלתך.
לגירוד בגרון מספר גורמים, הגורם השכיח קשור ליובש בגרון. אחת הסיבות השכיחות בילדים ליובש בגרון היא נשימת פה כאשר יש הפרעה בנשימה דרך האף.האויר הנכנס דרך הפה אינו עובר חימום, סינון והוספת לחות כמו האויר הנשאף דרך האף ו לכן, נשימה כזו מיבשת את הגרון. במקרה כמו של בנך מומלץ להוסיף אדים ליד מיטת הילד על מנת להגביר את הלחות ויש לבדוק האם מעבר האויר דרך האף של בנך סתום והסיבה השכיחה לכך היא אדנואיד מוגדל.
באשר לאלרגיה לחתול, זו גורמת בדרך כלל לנזלות שקופות ולא גורמת לגירוד בגרון.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות אוזנייםנירה05/05/2009
נכדי כבן שנה ועשרה חודשים סובל יותר משנה מדלקות אוזניים עם הפרשות דלקתיות , אנטיביוטיקה לא עוזרת הדלקת חוזרת מיד כשמסיימים לקחת, ניסו גם למניעה כפית ביום וגם לא עזר, לפני כשבועיים עבר ניתוח כפתורים, וחרי יומיים שוב דלקת שוב ניתנה אנטיביטיקה ושוב אחרי שסיים לקחת הדלקת חזרה, מה עוד ניתן לעשות? האם חיסון פנגיקוק יכול לעזור והאם אפשר לתת אותו גם אם יש דלקת אך ללא חום, אשמח מאד לעצתך משום שיננו יודעים מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות אוזניים
ד``ר יהושע דנינו05/05/2009שלום יפה,
דלקת המופיעה לאחר ניתוח כפתורים מטופלת במספר שלבים, בהדרגה. הטיפול בעיקרו כולל שאיבות מקומיות וטיפול מקומי ורק לעיתים יש להוסיף אנטיביוטיקה ובמידה ואין שיפור לעיתים אף מאשפזים ונותנים אנטיביוטיקה לתוך הוריד. לכן, יש לפנות למומחה א.א.ג שיטפל למרות הדלקת שחזרה. חיסון לא עוזר במקרים האלו בגלל הזיהופ הפעיל.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה ANTISTREPTOLYSאינור05/05/2009
שלום,
לבתי בת 4.5 עשינו בדיקות דם עקב חום שהיה במשך שבוע.
מאחר ותוצאות הבדיקה הראו ESR = 57, התעקשתי על בדיקות נוספות.
בבדיקת דם נוספת:
ANTISTREPTOLYS 451.67 IU/ML ( 0.00- 145.00)
ESR 32.00 MM/HOUR ( 2.00- 10.00)
חשוב לציין שלפני חודשיים וחצי היה לה חשש לSKARLOT, היתה פריחה מאוד אופיינית למחלה + גרון מאוד אדום, התחלנו טיפול אנטיביותי, אך כאשר למחרת קיבלנו תוצאות בדיקת משטח גרון והן: THROAT-BACT NORMAL FLORA, הפסקנו את האנטיביוטיקה לאחר 3 ימים.
השאלות שלי: האם יש חשש לראומוקרדיה? איזה בדיקות אתה ממליץ לנו לבצע? כרגע יומיים כבר אין חום. אך הילדה דיי חיברת.
אודה לתשובה מהירה!
אימא דואגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה ANTISTREPTOLYS
ד``ר יהושע דנינו06/05/2009שלום אינור,
שאלתך הינה בתחום מומחיות רופא הילדים ולכן אני ממליץ לך להפנותה לפורום רופאי ילדים.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לניתוח שקדים ושקד שלישיליאת04/05/2009
רופא אף אוזן גרון שלח את בני בן ה6 לרנטגן ובעקבות הצילום החליט שיש לנתח גם שקדים מוגדים וגם את השקד השלישי.
רציתי לדעת מה תופעות הלוואי של הניתוח, האם יש סיכוי שזה יסתדר לבד מאחר והילד נוחר ויש לו נזלת כרונית אך אין לו הפסקות נשימה או דלקות גרון.
למה חשוב לנתח במצב כזה?אי אפשר להשאיר את המצב כך?אנו פוחדים מההרדמה הכללית ומהניתוח.....
אנא עזרו לנו להבין יותר...
תודה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לניתוח שקדים ושקד שלישי
ד``ר יהושע דנינו06/05/2009שלום ליאת,
המטרה של ניתוח שקדים ושקד שלישי היא לשפר את מעבר האויר של הילד דרך האף.
במידה ולא מבצעים את הניתוח נגרמים לילד נזקים בלתי הפיכים ולכן כדי למנוע אותם מומלץ באופן חד משמעי לבצע את הניתוח במידה ויש לכך אינדיקציה.
לניתוח יש סיכונים של דימום והרדמה ואין תופעות לוואי משמעותיות.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן חודשייםאמא לתינוק04/05/2009
שלום,
בני בן חודשיים, ילד רגוע מאוד, עבר בדיקת סינון שמיעה ילודים בשתי האוזניים ביום שנולד. הריון ולידה רגילים ותקינים. יש לנו גם ילדה בת שנה וחצי שמאוד רגישה לרעשים ומתעוררת מכל רעש קטן.. בננו ישן המון ונרדם גם כשיש רעש מסביב. היום הוא ישן על הספה, הפעלתי מיקסר במרחק 3 מטר ממנו, נראה כי הוא זז אבל המשיך לישון עם פעולת המיקסר. היינו אצל רופא ילדים שמחא כף לידו והא מצמץ. כשהוא ניער מפתחות ליד האוזן לא נראה שהיתה תגובה. נשלחנו לבדיקת שמיעה בהדסה ע"כ, שם באוזן ימין התוצאה היתה תקינה ובאוזן שמאל לא הצליחו לקרוא. בבדיקה התנהגותית, הקלינאית אמרה שהוא מגיב יפה לעוצמה של 80, אבל בכ"ז שלחה להמשך בירור בבדיקת ABR סף. שאלתי היא האם בדיקת סינון שמיעה שיצאה תקינה בשתי האזניים כשנולד היא מהימנה? לאיזה תגובות אני אמורה לצפות מתינוק בגיל חודשיים בבדיקה התנהגותית?
תודה, אמא לחוצה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה
אמא לתינוק04/05/2009בתי בת השנה וחצי נבהלת לעתים ובוכה מרעש של מיקסר או רעש חזק אחר. בני בן החודשיים עדיין לא נבהל משום רעש עד היום ולא הגיב בבכי לרעשים. הסיבה שבגללה הלכנו בכלל לבדיקה היתה שבתנו מצמיחה שיניים והיא אתמל ממש צרחה בבכי בלילה והתינוק ישן בחדר הסמוך ולא התעורר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמיעה של תינוק
ד``ר יהושע דנינו05/05/2009גם לאחר תוספת זו לסיפורך, נותרת תשובתי בעינה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמיעה של תינוק בן חודשיים
ד``ר יהושע דנינו05/05/2009שלום לאמא של התינוק,
לאור סיפורך מומלץ להמתין לתוצאות בדיקת ABR סף, ולהתייעץ בהמשך עם מומחה א.א.ג.
אני מאחל לך בהצלחה וממליץ לך להתייעץ עם מומחה כשהתוצאות יהיו מונחות לפניו.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור בעור הטוף בעקבות כפתוריםשולי04/05/2009
בני (היום בן 14), כשהוא היה בן 5 עשינו לו ניתוח כפתורים (בעקבות נוזלים באוזן).
הכפתורים נפלו לבד אבל נשאר חור באוזן
בעקבות כך אסור לו להכניס את האוזן למים. כמובן שזה אומר שהוא לא יכול ללמוד לשחות, ובכלל להכנסה לבריכה עם ראש במים.
אני יודעת שיש אפשרות גם לנתח, אבל ד"ר מרשק מרחובות מאד נגד ניתוח, ואומר שזה לא סיבה לנתח.
מה מומלץ לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור בעור התוף בעקבות כפתורים
ד``ר יהושע דנינו05/05/2009שלום שולי,
חור בעור התוף שלא סגר תוך שנה, מקובל לנתח. בילדים מומלץ להמתין עם הניתוח עד לגיל שבו יש פחות נזלות והילד יכול לשתף פעולה בבדיקות וניקויים מיקרוסקופיים, לכן מקובל לנתח לאחר גיל 12. לכן אני ממליץ לבנך לעבור את הניתוח, על מנת למנוע ממנו סיבוכים אפשריים בעתיד.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות שמיעהדיני03/05/2009
ד"ר שלום רב!
לפני כשבועיים שמתי לב כי ביתי בת ה4 לא שומעת טוב!
צריכה לחזור על דברי כמה וכמה פעמיםתוכשפונה אליה קצת בשקט או מחדר אחר אינה מגיבה כלל!!
קבעתי תור אצל מומחה אף,אוזן,גרון..
האם אלו הם פקקים?נוזלים?בעבר סבלה הרבה מדלקות אוזניים חוזרות..
הבנתי כי במקרים כאלה מבצעים "ניתוח כפתורים".
האם ניתן להימנע מזה,ולטפל בדרך לא קונבנציאונלית כל שהיא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות שמיעה
ד``ר יהושע דנינו03/05/2009דיני שלום,
לפי סיפורך נראה שמדובר בליקוי שמיעה.
הסיבות השכיחות לליקוי שמיעה בגיל של ביתך הם פקקים באוזניים, נוזלים באוזניים ועוד.
יש כמובן להבדק אצל מומחה א.א.ג שימליץ על המשך בירור וטיפול.
בהצלחה וכל טןב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת פוליפים ואנפוףטל03/05/2009
שלום, ביתי בת שנתיים וחודשיים אמורה לעבור בקרוב ניתוח לכריתת אדנואידים. מה הסיכוי להופעת אנפוף לאחריו והאם יש דרך לבדוק ולנבא זאת מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת פוליפים ואנפוף
ד``ר יהושע דנינו03/05/2009שלום טל,
רופא א.א.ג אמור לבדוק את הילדה לפני הניתוח ולהעריך את מידת ההצלחה והסיכונים שבניתוח. בדרך כלל יש אינפוף לפני הניתוח והסיכוי להופעתו לאחר הניתוח נמוך.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני בן השנתיים צריך לעבור ניתוח כפתרונה02/05/2009
שלום רב בני בן השנתיים צריך לעבור ניתוח משולב שקדים פוליפים כפתורים, מאחר ושמיעתןו ירודה 45 דציבאלים ,דיבור לא מובן,נחירות שינה מרובות נוזלים ושקדים מורחבים, הבנו כי הניתוח הינו בלתי נמנע וכי הפעוט סובל,לפיכך שאלותי בנושא הינם
1. מה קורה לאחר ניתוח השקדים הבנו שהשיקום לפעוט הינו קשה , מדוע? אנא פרטו בנושא
2. לגבי הניתוח כפתןרים האם ניתן להרטיב איזור האוזניים, מה לגבי טיסות ?
3. הדיבור של בני אינו תקין כמה זמן לאחר הניתוח יש לטפל בקלינאית תיקשורת?
4. מה זמן הניתוח? זה נחשב לניתוח מסובך? ממה צריך לשים לב לאחר ניתוח.וכמה זמן
מצטערת על ריבוי השאלות, הננו הורים מודאגים ולחוצים.
בברכה ותודה מראש:דנה
!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח משולב של כפתורים ושקדים
ד``ר יהושע דנינו02/05/2009שלום דנה,
1. השיקום לאחר הניתוח בגיל של בנך הוא מהיר יחסית, הכאבים אמורים להיות יומיים-שלושה בלבד, ואסור להרטיב את האוזניים.
2. לאחר מספר ימים אפשר לחפוף את הראש כאשר אוטמים את האוזניים עם צמר גפן מצופה בוואזלין. אין בעיה עם טיסות.
3. השיפור בדיבור הוא אינדיבידואלי לכל ילד ולעיתים יש צורך בטיפול של קלינאי תקשורת.
4. הניתוח נמשך כ-40-45 דקות, הוא לא ניתוח מסובך וצריך לשים לב להופעת הפרשה מהאוזן או דימום מהפה.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!הנכם נפלאים ,המשיכו כך!
רונה09/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
