פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיפוש כפתורי טיטניום לאוזניים
    ציפי מעוז
    30/04/2009

    מאחר ובתי בת ה-10 גילתה רגישות לכפתורי הטי טיוב הרגילים אני צריכה להשיג כפתורי טיטניום האם יש בידיכם מידע על החברה המספקת כפתורים אלו בארץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתורי טיטניום לאוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    03/05/2009

    ציפי שלום,
    אענה כמיטב יכולתי על שאלתך, אולם אני מבקש להדגיש שזה אינו תחום העיסוק שלי שכן אין לי כל קשר למכירה או שיווק מוצרים של חברות שונות.
    אני מבקש לציין שבעידן האינטרנט קשה להניח שמידע של חברות המספקות ציוד ותרופות אינו זמין ונגיש. לכן אני ממליץ לך לבדוק את המידע בעצמך.
    לי יש מידע חלקי לגבי חברה אחת ממנה אנו רוכשים בבי"ח חלק מהציוד. זו חברת מדיפישר.
    הסוכן שלה שמו מיכאל 0546-221142.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מודה מקרב לב

    ציפי מעוז
    14/05/2009

    על עזרתך באיתור החברה, כולי תקוה כי ביום א' אקבל מהם תשובה חיובית בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעוות אזניים יבשה
    קיי
    30/04/2009

    בוקר טוב,
    אני אם לפעוטה בת שנתיים וחצי. נוכחתי בשנה האחרונה, וזאת רק דרך מצבים שחלתה ונבדקה במיון ילדים (פעם RSV פעם דלקת ריאות) - שהרופא במיון לא יכול לבדוק את מצב האוזניים בשל שעווה. בכל פעם נשלחנו לרופא אף אוזן גרון על מנת שינקה ויבדוק. במקרים אלו הרופא אכן "שאב" את השעווה שהיתה מאד יבשה וקשה. לא קיבלתי הנחייה עד היום לטפל בזה (גם לא שאלתי). אולם לאחרונה אני תוהה אם צריך בכל זאת ללכת מדי פעם לבדיקה ואולי לניקוי/שטיפה. אני מניחה שהצטברות שעווה והתקשותה עשוי לגרום לנזקים כלשהם? בתי איננה מתלוננת על כאבים כלשהם. כיצד עלי להתנהל עם התופעה הזו? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעוות אזניים יבשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה

    ד``ר יצחק ענתבי
    30/04/2009

    קיי שלום רב.
    לאור ההישנות של סתימת האוזניים בילדתך, מומלץ לבקר אחת למספר חדשים במרפאת א.א.גרון, ואפשר גם להפחית את תדירות הביקורים, אם מידי פעם תזלפי לאוזניה טיפות של שמן פראפין.
    בשוק נימצאים מספר תכשירים ש"מנקים-מפנים" צרומן (שעווה) מהאוזניים, אלא שלפי נסיוני יעילותם מוגבלת.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרודקס בפוליפים וניתוח - דחוף!
    נטלי
    27/04/2009

    שלום רב לכם ותודה על עבודת הקודש !
    אני זקוקה לעזרתיכם הדחופה לפני מס' שבועות ערכנו לבני מעבדת שינה (בני בן שנה ושבועיים)ואובחן בעל הפרעת נשימה חסימתית קלה- בינונית , זאת בעקבות תלונותי כי הוא נוחר מיום היוולדות עם הפסקות נשימה ואינספור יקיצות. שבנו לאאג המטפל בו והוא בדק בעזרת צינורית שהחדיר לאף ואמר כי ישנם פוליפים לא גדולים , ונתן לנו טיפות סטרודקס לאף (למרות שאלו טיפות עיניים במקור) ואמר שאם תוך 3 שבועות אין שיפור אין מנוס מלנתח אותו. בנוסף בני כל הזמן נוגע באי שקט באוזניו והרופא איבחן לו נוזלים דו צדדיים ואמר שה כרגע שולי ולא התייחס לכך כלל. בנוסף צומחות לו עכשיו השיניים.
    שאלותי: האם סטרודקס בגילו של בני אינו מסוכן כיוון שמדובר בסטרואידים?האם אכן סטרודקס יכול לעזור במצב זה?
    האם זה לא מוקדם מידי לנתח? האם נתוח זה משפר את הנשימה, השינה , הנחירות? האם סוף סוף יוכל לישון בנחת?
    האם כדי לפנות לרפואה הלא קונבנציונלית?
    האם ניתן להקל על סבלו בקשר לנוזלים באוזניו? האם זה לא סוכן להזניח ? האם יוכל להשאר עם הפרעות שמיעה?
    האם אין קשר בין הוצאת השיניים לכל המצב , קרי נוזלים באוזניים וכד'?
    סילחו לי על עומס השאלות אך אני בחרדות ובלחץ אנא ענו לי במהרה
    בכבוד רב נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול באדנואידים

    ד``ר יהושע דנינו
    27/04/2009

    נטלי שלום רב,
    להלן תשובות לשאלותייך:

    האם סטרודקס בגילו של בני אינו מסוכן כיוון שמדובר בסטרואידים?האם אכן סטרודקס יכול לעזור במצב זה?
    סטרודקס אינו מסוכן ויכול להקל במידה מסויימת, אך אינו פותר באופן סופי את הבעיה.

    האם זה לא מוקדם מידי לנתח? האם נתוח זה משפר את הנשימה, השינה , הנחירות? האם סוף סוף יוכל לישון בנחת?
    ניתן לנתח אדנואיד גם בגיל 10 חודשים לא כל שכן בגיל של בנך, כמובן בתנאי שיש אינדיקציה רפואית לניתוח. הניתוח ישפר את הנשימה השינה והנחירות.

    האם כדי לפנות לרפואה הלא קונבנציונלית?
    במקרה זה לא מומלץ שכן מדובר בחסימה מכנית שהטיפול בה הוא כירורגי בלבד.

    האם ניתן להקל על סבלו בקשר לנוזלים באוזניו? האם זה לא מסוכן להזניח ? האם יוכל להשאר עם הפרעות שמיעה?
    הטיפול בנוזלים משולב עם הניתוח של האדנואיד כאשר מנקזים את הנוזלים ומכניסים כפתורים במידת הצורך.

    האם אין קשר בין הוצאת השיניים לכל המצב , קרי נוזלים באוזניים וכד'?
    אין קשר בין השיניים שצומחות לילד בשלב זה לנוזלים באוזניים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח לבן שנה וחצי
    איילת
    26/04/2009

    שלום רב!
    בני בן שנה וחצי, הסובל משקדים מוגדלים ושקד שלישי הגורמים לו להפרעות שינה, הפסקות נשימה בעת השינה , נזלות, והתפתחות איטית לגילו.
    בסיכום מעבדת שינה, צויין כי הילד סובל מחסימה נשימתית בדרגה הקשה.
    אני מודה ומתוודה, כמו כל אם, אני מפחדת מהניתוח.
    האם יכול להגרם לאחר הניתוח דלקות ריאות חוזרות?
    האם יש אלטרנטיבה אחרת לטיפול?
    תודה מראש,
    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח לבן שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח לילד בן שנה וחצי

    ד``ר יהושע דנינו
    27/04/2009

    שלום איילת,
    הטיפול בחסימה נשימתית בדרגה קשה הוא כירורגי בלבד.כלומר אין במקרה זה אלטרנטיבה טיפולית אחרת שתפתור את הבעיה. לאחר הניתוח לא נגרמות דלקות ריאה חוזרות כמו שיש אנשים המניחים כך.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים וכפתורים
    אביבית
    26/04/2009

    שלום רב,
    בני, בן שנה ו- 4 חודשים, סובל מהפרעות נשימה בשינה, כלומר - נשימתו נפסקת לכמה שניות, וזה קורה הרבה. רופא א.א.ג. אמר שיש לו פוליפים מוגדלים ושאולי נצטרך לעשות ניתוח להסרתם, ואמר שמכיוון שהוא מתחת לגיל שנתיים, יש סיכוי שהפוליפים יחזרו בעתיד. בכל אופן הוא שלח אותנו לצילום וגם לבדיקת שמיעה. תוצאות הצילום היא: "תפיחות ברקמות הרכות (האחוריות) של הנזופרינקס והיצרות תעלת האוויר. אדנואידים מוגדלים." בדיקת השמיעה הראתה נוזלים באוזניים וירידה של 30-35% בשמיעה. הרופא המליץ על ניתוח, אמר שלא דחוף, אבל כדאי לעשותו, מאחר וזה משהו שמפריע לילד בשינה ואפשר לתקנו בלי בעיה. הוא גם אמר שיש לו שקדים מוגדלים, אך מאחר ולא נהוג לעשות ניתוח זה לפני גיל שנתיים, אלא רק במקרים מיוחדים, כנראה שבעתיד נצטרך לעשות לו גם ניתוח זה.
    לציין שבני היה מצונן הרבה פעמים, וגם כל הזמן זה קורה רצוף, נפסק ליומיים-שלושה ושוב מתחילה הנזלת וכו'. דלקות באוזניים היו לו 3 פעמים ברציפות, לפני כ-3 חודשים, ולפני כן היתה לו עוד דלקת אוזניים פעם אחת או פעמיים במשך השנה. בדלקות אוזניים הרצופות שהיו לו, היתה דלקת, ואז הוא קיבל אנטיביוטיקה, ועד שנראה שהיה שיפור, התחילה שוב דלקת, הפעם היא היתה מוגלתית, והסתבר שהיה לו חיידק (אינפולאנזה משהו), והוא שוב קיבל אנטיביוטיקה, ואחרי שנרפא לכמה ימים, שוב התחילה דלקת, אך הרופאים כבר לא רצו לתת לו שוב אנטיביוטיקה, מאחר וקיבל אנטיביוטיקה מוקסיוויט ל- 10 ימים ,וכשגילו את החיידק נתנו לו שוב אנטיביוטיקה אוגמנטין ל- 10 ימים.
    שאלתי היא - האם לעשות את הניתוח וזהו (הניתוח אמור להתקיים אי"ה ב- 10/5), אני כמובן רוצה להקל על בני, במיוחד שהוא לא ישן כמו שצריך בגלל הפסקות הנשימה, ואז הוא מתהפך כל הלילה ומתעורר מספר רב של פעמים.
    מצד שני, אני מפחדת מאוד מהניתוח, או אולי בעצם יותר מההרדמה עצמה. זה מפחיד אותי מאוד.
    ברצוני לציין, שיש לו רופא מדהים, ואני סומכת מאוד על המלצתו לניתוח, אך אני בכל זאת רוצה עוד דעה של מומחה. אודה לתשובתך המהירה והדחופה. בכבוד רב, אביבית!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפים וכפתורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים וכפתורים

    ד``ר יהושע דנינו
    27/04/2009

    שלום אביבית,
    לפי סיפורך מומלץ באופן חד משמעי לבצע ניתוח כי הסיכונים באי ביצוע הניתוח גדולים מהסיכון של הניתוח.
    באשר לשקדים, במידה והם מוגדלים יש להסירם באותו ניתוח וזאת על מנת לחסוך לילד הרדמה כללית נוספת. ניתן להסיר את השקדים במידה ויש אידיקציה לכך החל מגיל שנה, ובודאי בגיל של בנך.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת כרונית לבת שנה ו-10חדשים
    צבי
    25/04/2009

    לביתי נזלת לבנה בנחיר אחד הרבה יותר מהנחיר השני. לפני כחודשיים קיבלה אוטריוין לילדים במקום לתינוקות מי מלח האים יכול להיות שנגרם נזק לרירית האף .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת כרונית

    ד``ר יהושע דנינו
    25/04/2009

    שלום צבי,
    שימוש באוטריווין לילדים למספר ימים, בגיל של ביתך לא אמור לגרום נזק. יחד עם זאת אם הנזלת לא עוברת ובמיוחד אם היא רק בצד אחד יש להבדק אצל מומחה א.א.ג על מנת לשלול סתימה חד צדדית שיכולה להיגרם על ידי גוף זר או חסימה אחרת.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף רציתי לשאול
    דלית
    23/04/2009

    בני בן שלוש וחצי יש לו שקדים מוגדלים כרגע הוא במיטה עם נחירות וקושי בנשימה מה אני
    אמורה לעשות על מנת להקל על הנשימות שלו אני די לחוצה מלשמוע את זה.

    היייתי לפני חצי שנה אצל רופא שהמליץ על ניתוח ואני לא מוכנה משום שהבנתי שהשקדים יש
    להם הגנה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף רציתי לשאול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים מוגדלים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    24/04/2009

    דלית שלום רב.
    לשקדים אכן יש תפקיד חשוב מבחינה הגנתית מזיהומים חידקיים - (בקטריאלים).
    בשיקול הדעת שרופא מבצע, הוא מעלה את היתרונות והחסרונות מכל מצב, כלומר מה פחות בריא לילד, הפסקות הנשימה בשינה, או ירידה בהגנת הגוף. מאחר ובלוע יש ריקמת שקד (לא קטנה), נוספת, שאמורה לבצע חלק גדול מתפקיד השקדים החסרים, החליט הרופא, ואני תמים דעה עם החלטתו, על החיוניות שבכריתת השקדים, לטובת התפתחות הילד, גם מבחינה גופנית, ונפשית.
    אוסיף פרט קטן לשיקול למה כן לנתח, לא מעט הורים מעבירים לילות לבנים ליד הבן, חוששים ולחוצים (כמו שאת כותבת), והסרת השקדים תשפר גם את חיי המשפחה.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה בגרון
    רוית
    23/04/2009

    שלום.
    לבני, בן 8, יצאה בליטה בגרון שמידי פעם מאדימה. רופא א.א.ג. אבחן צ'יסטה בגרון THYROGLOSSAL CYST והמליץ על ניתוח להסרתה. האם הניתוח מסוכן? מה ההליך בניתוח זה? במה זה כרוך?- אשפוז, החלמה וכו'. יש טיפול אחר מלבד הניתוח?
    אשמח לקבל חוות דעת בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה טירוגלוסית

    ד``ר יצחק ענתבי
    23/04/2009

    רוית שלום רב.
    מדובר בציסטה מולדת, הנמצאת בין בסיס הלשון לבלוטת התריס. בחלק של המקרים היא מיזדהמת, וזיהומים חוזרים עלולים לגרום לפריצה דרך העור החוצה.
    כדי למנוע התנקבות של עור הצוואר, וכדי להמנע מצלקת, מומלץ לכרות בניתוח.
    הניתוח נעשה בהרדמה כללית, וכמו בכל ניתוח עלולים להיות גם סיבוכים, שעל הרופא המנתח לפרטם. בגישה חיצונית דהיינו חתך רוחבי בצוואר, מגיעים אל הציסטה ולצינור שמחברה, מפרידים אותם מהרקמות שמסביב עם חלק מעצם הלשון.
    כרוך באישפוז עד מספר ימים, וההתאוששות רק לאחר הוצת הנקז, והתפרים.
    אין אופציה טיפולית אחרת, ועל פי האירועים המתוארים במכתבך על נפיחות ואודם, מומלץ לבצע את הניתוח בהקדם.
    בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה בגרון של מבוגר

    מיכל
    27/07/2009

    שלום , אני בת 38 באמצע חודש יוני התחלתי להרגיש שיש לי שערה בגרון ובמשך מספר ימים שתיתי המון על מנת להזיז אותה, כאשר ראיתי שהתחושה לא מישתנה הסתכלתי עם פנס לגרון וראיתי בצד ימין למעלה אודם ובמרכזו נקודה לבנה. מאחר והייתי עמוסה מאוד בעבודה ורציתי להימנע ממחלה, לקחתי מנקה אוזניים והסרתי את הנקודה הלבנה שטפתי את המקום וחשבתי שזהו. אחרי מספר ימים חזרה התחושה של שערה בגרון וראיתי שהנקודה הלבנה חזרה. לא היה לי חום או כל כאב בגרון או בגוף שמצביע על מחלה . הגעתי לפני 10 ימים לא.א.ג. מומחה שמממש לא התרגש ממה שראה ושלח אותי הביתה לגרגר עם מי מלח.
    מאחר והייתה לי נקודה לבנה גדולה שממש הציקה החלטתי אחרי הביקור אצל הרופא להסירה פעם נוספת והמשכתי לגרגר במי מלח במשך מספר ימים ולשמחתי המקום נרגע. הבוקר התחלתי להרגיש עוד פעם את תחושת השערה ומיד התחלתי לגרגר וראיתי שיש עוד פעם נקודה לבנה באותו המקום. האם עלי לחזור לרופא? האם יש סיבה לדאגה ? תודה מראש על ההתייחסות, לא מצאתי פורום רופאים א.א.ג ולכן כתבתי פה. מיכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/07/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התינוקת בת שנה עברה לפני כשבועיים נ
    מירב
    22/04/2009

    התינוקת עברה נתוח כפתורים לפני שבועיים עקב נוזלים וירידה בשמיעה יש לציין שלפעמים הי א נוחרת חלש לא ממש חזק ולא כל יום מזה אומר? יש בעיה אולי? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשימה רעשנית בשינה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/04/2009

    מירב שלום רב.
    בעיית הנחירות החלשות בגיל זה יכולה לנבוע, בעיקר מהפרעה במעברי האויר באף, או בלוע האף.
    יש צורך בבדיקה של מומחה א.א.גרון, לבדיקת האף והלוע, (ומה שבינהם). נחירות חלשות ולא תמידיות בד"כ לא מצביעות על בעיה חמורה כל-שהיא.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות לימפה
    יו יו מה
    22/04/2009

    שלום רב,

    בערב לילי הסדר בדיקת U.S. של הצוואר לצרכי מעקב מחלת האשימוטו.

    הממצאים הראו בבלוטת המגן
    איסטמוס - לא הומוגני עם קשריות היפואקוגניות קטנות.

    אונה שמאלית מעט מוגדלת ולא הומוגנית. הדגמו קשריות היפואקוגניות בגודל עד 0.7 ס"מ

    אונה ימנית אינה מוגדלת ולא הומוגנית עם מספר רב של קשריות היפואקוגניות בגודל עד 0.6 ס"מ

    משני צידי קנה הנשימה הודגמו מספר קשריות היפואקוגניות בגודל עד 0.7 ס"מ

    בצוואר ימין קדמי תחתון הודגמו מספר בלוטות לימפה באורך עד 0.8 ס"מ בעובי עד 0.4 ס"מ
    בצוואר שמאל קדמי הודגמו מספר בלוטות לימפה באורך עד 1.6 ס"מ בעובי עד 0.5 ס"מ
    באזור תת ליסתי ימין הודגמו מספר בלוטות לימפה באורך 1.2 ס"מ ובעובי 0.4 ס"מ
    רוב הבלוטות שתוארו ניראות עם צורה US תקינה

    בבדיקת סיטי של הצוואר סינוסים ונאזופרינקס 13 ימים לאחר האולטרה סאונד הנ"ל עם 60 סמ"ק חומר ניגוד בהזרקה

    בלוטת מגן בגודל תקיןמרקמה מגורגר ובלתי אחיד ללא גושים מוגדרים.
    אין עדות לאדנופתיה.
    יתר הממצאי הבדיקה- ללא ממצא מיוחד.

    השאלה - האם יכול להיות שהמצב השתנה כל כך ב13 ימים? האם מישהו טועה באבחון שלו ? האם בלוטות הלימפה המוגדלות פשוט חזרו במפתיע לגודל תקין?
    מה דעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטות לימפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורום א.א.גרון ילדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/04/2009

    יו יו מה שלום רב.
    להזכירך פורום זה עוסק בבעיות א.א.גרון ילדים,
    אני ממליץ לפנות לפורום א.א.גרון.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמיעה
    רחל
    22/04/2009

    יש לי ילדה בת 5.5 שיש לה שעווה רבה בשתי האוזניים , עשינו לה בדיקת שמיעה שהראתה 30 בכל אוזן . מה המשמעות של התוצאה ? מה אפשרויות הטיפול ( לא שאיבה שכן היא הסטרית מאוד )
    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/04/2009

    חני שלום רב.
    ממכתבך אני למד שבדיקת השמיעה בוצעה עם שעווה בתעלות השמע, אם כך, לערכים שציינת (30 ד.ב. בכל אוזן), אין כל חשיבות.
    יש לבצע את בדיקת השמיעה ללא כל הפרעה הולכתית של גל הקול, ע"י סילוק החסימות שבדרך אל האוזן התיכונה והפנימית.
    ישנם תכשירים שונים יעודיים להסרת השעווה, מכולם אני מעדיף את שמן הפארפין, לטיפול מקומי למספר ימים.
    איחולי בריאות שלמה, ושמיעה תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיסה עם נוזלים באזניים לתינוקת
    תמר
    20/04/2009

    שלום
    בבדיקה מקדימה לBERA נמצאו אצל בתי התינוקת (פגית כרונולוגי 3 חודשים מתוקן שבועיים) נוזלים בשתי האזניים.
    עלינו לעבור בקרוב טיסה ארוכה האם הדבר עלול להפריע? אם כן מה הפתרון וכמה זמן מראש מומלץ לבצעו?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/04/2009

    תמר שלום רב.
    תופעת נוזלים באוזניים אצל ילדים בגיר הרך היא שכיחה מאוד, מאחר ואין באפשרותי לדעת אם התופעה קבועה, כדאי לפנות למומחה א.א.גרון, לקבלת תשובה על הסיכון והטיפול המונע, אם בכלל יש בו צורך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין אאג לבין הפרשות ודמעת עיניי
    איילת
    19/04/2009

    שלום רב,

    בני בן שנתיים וחצי ומגיל שנה סובל מהפרשות בעיניים ודמעת.
    הוא טופל אצל רופאי עיניים ובדיקור סיני ללא הועיל ורק לאחרונה הועלתה האפשרות לסתימה בדרכי הדמעות.

    רופאת הילדים העלתה השערה כי יכול להיות קשר בין התופעה שציינתי למערכת הא.א.ג.
    בעבר סבל בני מקשיי שינה שכללו התעוררויות מרובות וכיום נותרנו עם נחירות בלבד. ההתעוררויות חלפו מעצמן לפני שהספקנו לבדוק אם קיימת בעיה של שקד שלישי מוגדל. בנוסף חשוב לי לציין כי תקופה ארוכה הוא מזיל רוק (בלי קשר להופעת שיניים) ויש צורך להזכיר לו לבלוע את הרוק.

    אשמח לדעת האם עלול להיות קשר בין הדברים שציינתי

    תודה מראש

    איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמעת

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/04/2009

    איילת שלום רב.
    דמעת יתר בגיל זה, לרוב מקורה בחסימה בדרכי ההפרשה של הדמעות, פתח צינור הדמעות הוא באף, ורק גודש משמעותי באף יכול להיות הגורם לחסימה. בנושא הדמעת מומלץ לפנות למומחה עיניים ילדים.
    תופעת ריור היתר הינה בחלקה הגדול תופעה חולפת, ובמידה ותימשך כדאי להבדק ע"י מומחה א.א.גרון.
    שקד שלישי מוגדל יכול להפריע בנשימה, אך אינו קשור לדמעת יתר, או לפליטת הרוק.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם באף התינוקת
    אלמונית
    19/04/2009

    שלום רב!
    ביתי כבת 9 חודשים ובימים האחרונים הבחנו כי לפרקים יש לה דם קרוש באפה.היינו שמחים לקבל הסבר אפשרי לתופעה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם באף התינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם באף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/04/2009

    שלום רב.
    קריש דם באף, ולא דימום של ממש, יכול להופיע באחד הנחיריים, ואין הדבר מדאיג.
    כדאי לבדוק את רירית האף ואת המחיצה ע"י מומחה א.א.גרון.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלטה על ניתוח הוצאת שקד שלישי לילד
    אלכס
    19/04/2009

    בני בן 10.5 חודשים סובל מנזלת כרונית מגיל 5 חודשים. כתוצאה מזה היו כבר כמה סיבוכים כגון התקפי אסתמה (שטופלו ע"י סטרואידים) וכד'.
    ניסינו כבר את כל השיטות וטיפולים כולל הומאופטיה ושום דבר לא עוזר.
    לאחרונה פנינו לדר ' שלמה צרפתי שהמליץ על ניתוח כדי למנוע השפעה אפשרית על התפתחות וסיבוכים נוספים.
    ברצונינו להתייעץ עם גורם נוסף. האם יש המלצות או דרכים אחרות לטיפול ?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/04/2009

    אלכס שלום רב.
    נזלות ממושכות מגיל זה יכולות לנבוע משני גורמים, הראשון הוא חסימה (ע"י שקד שלישי, או ביגלל חוסר התפתחות הפתח האחורי באחד הנחיריים). השני, גורם אלרגי.
    את הגורם הראשון אפשר לבדוק בעזרת הדמיה או בדיקה ידנית, והגורם השני הוא בשטח מומחיות של רופא אלרגולוג ילדים.
    היה והגורם לנזלות הינו מן הסוג החסימתי, יהיה כדאי להסיר בניתוח את החסימה,
    היה והבעיה היא אלרגית, יינתן טיפול בהתאם לגורם האלרגני.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום