פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח כפתורים
    מירב
    19/03/2009

    שלום, אני אמא לילד בן שנה ושבעה חודשים. בני עשה בדיקת שמיעה, אשר ממצאיה הראו כי הוא שומע ברמה של 45-50 דציבלים.פניתי לפרופא אף אוזן גרון שבדק אותו ומצא כי לילד יש נוזלים באוזניים והפנה אותנו לבדיקת שמיעה חוזרת ולבדיקת טימפנומטריה. לדעתו של הרופא, רוב הסיכויים הינם שבני יצטרך ניתוח כפתורים. אני מודאגת הואיל ומדובר בניתוח מה גם שנעשה בהרדמה מלאה. כמו כן, הואיל ואני חסרת ידעה בתחום, איני יודעת באיזו מסגרת לבצע את הניתוח, איזה רופא נחשב מומחה. אשמח לקבל תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח כפתורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים וכפתורים

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/03/2009

    מירב שלום רב.
    אתחיל מהסוף, הניתוח הזה -כפתורים- הוא השכיח ביותר מכל ניתוחי א.א.גרון, וכל רופא מתמחה מתחיל את עבודתו הכירורגית בניתוח זה. ועל כן בתשובה לשאלתך, כל רופא מומחה א.א.גרון יכול לבצעו ! ובכל מסגרת (ציבורית או פרטית).
    אני מניח שליקוי השמיעה החמור אינו מהיום או אינו חד פעמי, באם אכן כך הדבר ונעשה ניסיון טיפולי קודם (תרופתי או אחר), ללא שיפור, אז אין מנוס מניתוח כפתורים. חשוב יהיה גם לבדוק את הגורם להפרעה של ניקוז הנוזל מהאוזן, דהיינו, את השקד השלישי.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטה מוגדלת
    גלי
    19/03/2009

    שלום ד"ר, בעקבות נפיחות של כ-4 שבועות בצוואר, נבדק בני בן השנה ושמונה חודשים ע"י רופא אף אוזן גרון. לאחר מישוש,הרופא אמר שיש מספר בלוטות מוגדלות שלא נראות לו כלל חשודות, אך ליתר בטחון שלח אותנו לספירת דם. הספירה יצאה תקינה. האם צריך לבדוק משהו נוסף? להיות במעקב כלשהו? בברכה, גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטה מוגדלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות בצוואר

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/03/2009

    גלי שלום רב.
    בתשובותיו מלפני שבועיים, מתייחס ד"ר דנינו לשאלת החשש והחשד בנושא זה, ומעקב בלבד, של מומחה א.א.גרון, אמור להסיר דאגה מלבך. על כל מקרה ניתן לבצע במסגרת המעקב-בירור גם בדיקת על-שמע (אולטרסאונד), כדי להסיר כל חשש.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפות אף לתינוקת
    נעמי
    18/03/2009

    שלום, ביתי בת 17 חודשים. היא מאוד מצוננת ומשתעלת. הנזלת שלה מאוד סמיכה וצהובה \ ירוקה (סליחה על התיאור). זה מאוד מקשה עליה לישון ולינוק. הרופא ילדים נתנה לי טיפות "דיטיצין" לאף. זה עזר לצמיגות ונראה שהקל על הילדה (מי מלח לא עזרו בכלל). קראתי על האריזה שאסור להשתמש בטיפות אלו מתחת לגיל שנתיים. האם הרופאה טעתה שנתנה לי טיםות אלו. האם נגרם נזק בלתי הפיך ? (השתמשתי במשך 3 ימים) . תודה נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפות אף לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפות לאף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/03/2009

    נעמי שלום רב.
    ככל הניראה הטיפות שניתנו לבתך הינן דטאמיצין, סכנת הטיפול בטיפות אלו הינה נמוכה מאוד,
    ובעיקר משניתן לזמן כה קצר.
    כדאי לבדוק את סיבת הנזלת הממושכת, ועל-כן יש לפנות למומחה א.א.גרון, להרחבת הבירור.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה!!
    קרן ברגר
    17/03/2009

    בני בן השנה וחצי מועמד לניתוח שקדים,שקד שלישי וכפתורים ביום רביעי הבא האם ההחלמה תהיה יותר קשה בגלל שהוא עובר את שלושתם בו זמנית??? האם הוא יזדקק להשאר לאשפוז?? מה הסיכונים בכך שהוא עובר את שלושתם בו זמנית?? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשאלה דחופה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/03/2009

    קרן שלום רב.
    הניתוח המשולב של כריתת השקדים והשקד השלישי הינו מאוד שכיח, עיקר הקושי בניתוח המשולב (גם עם כפתורים), הוא נושא השקדים, והרבה פחות שתי הפעולות הנוספות.
    בד"כ ההשגחה לאחר ניתוח שקדים, עם או בלי שקד שלישי, היא ללילה שלם, הנחיות משרד הבריאות לניתוח שקדים מחייבות השגחה של 6 שעות לפחות. (את השקד השלישי והכפתורים, מבצעים רק באשפוז של עד שעתיים מהניתוח).
    הסיכון העיקרי בניתוח הוא הדימום, ושוב בעיקר בגלל השקדים, בנושא הכפתורים יש אפשרות ב % קטן לדחיה והופעת הפרשות.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה והתאוששות קלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטאטומה- ניתוח חדשני
    מירי ראובן
    17/03/2009

    שלום רב, ביתי חלתה לפני ארבע שנים, במהלכן עברה כבר שלושה ניתוחים להסרת כולסטאטומה. שלושת הניתוחים היו ניתוחים תוך שימור מבנה האוזן. לאחרונה התבשרנו כי הכולסטאטומה חזרה, והוצע לנו לבצע ניתוח חדשני בו תוסר הכולסטאטומה, תנוקה לחלוטין כל האוזן, ובו בניתוח- תשוחזר האוזן מחדש- בעזרת שישה שתלים. (התיאור- בקיצור נמרץ ...) שאלותיי : א. מה ידוע לך על ניתוח זה ? (מידת הצלחתו / הסכנות הכרוכות בו וכיו"ב ) ב. באיזו מידה תמליץ על ביצוע הניתוח הנ"ל ? אודה מראש לתשובתך. מירי ראובן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כולסטאטומה- ניתוח חדשני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטאטומה- ניתוח חדשני

    ד``ר יהושע דנינו
    22/03/2009

    שלום מירי
    יש מספר ניתוחים
    אני ממליץ להפנות את כל השאלות לרופא המנתח.
    בהצלחה.
    ד"ר דנינו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה בקשר לדלקת גרון.
    גיא
    16/03/2009

    שלום שמי גיא אני בן 18 עוד מעט אז ככה יש לי דלקת בגרון חיידקית והתחלתי לקחת אנטיביוטיקה (רפאפן)מיום שבת אבל לפעמים יש לי כאבים חלשים באיזור השריר שבחזה (בצד הלב) וגם אין לי בכלל חום(37 מעלות) מחר אני עושה בדיקת akg ליתר בטחון אבל אני מאוד חושש שיש לי משהו חמור ואני בחרדה עמוקה.. בבקשה אני צריך הסבר מה יש לי כי אף פעם לא היה לי תכאבים בחזה בעבר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ בחזה

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/03/2009

    גיא שלום רב.
    בדיקת ה ECG, (אלקטרו-קרדיו-גרם), במקרה של דלקת שקדים ולחץ בחזה הינה חיונית, אלא שבדיקה זו בלבד, ללא בדיקות דם נילוות, לא תוכל לסייע באבחון סיבת הלחצים בחזה.
    לאחר הבירור המשולב תוכל לדעת מדוע יש כאב בחזה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרידות מתמשכת
    אמא מודאגת
    16/03/2009

    שלום רב, הבת שלי בת שנתיים וחצי. מאז גיל שנה בערך או אפילו לפני, היא התחילה לסבול מצרידות בקול. היא יכולה לדבר רגיל ופתאום הקול שלה מתחלף בקול צרוד ויכול להמשך ככה שעות. לפעמים היא מדברת בקול רגיל ולפעמים בקול צרוד. התייעצתי עם רופאת הילדים, היא אמרה שאין להתייחס ושזה בטח יעבור לה. אבל אני לא כל כך רגועה עם זה, האם אני צריכה לקחת אותה לבדיקה של רופא אף אוזן גרון? ובכלל מה יכול לגרום לקול שלה להיות צרוד פתאום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרידות מתמשכת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרידות

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/03/2009

    שלום לאמא שלא צריכה להיות מודאגת.
    בגיל זה של בתך צרידות שאינה קבועה, אינה צריכה להטריד.
    ילדים נוהגים מידי פעם להרים קול, להתגבר על קולות האחרים, ועקב כך מופיעה הפרעה במבנה מיתר הקול, הגורם לצרידות.
    מאחר והצרידות אינה קבועה אין כל חשש יהיה צורך לבדוק את מיתרי הקול, רק אם תופעת הצרידות
    תהיה ממושכת.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפות מי מלח
    מ
    16/03/2009

    היום בבוקר שמתי לבני בן החודשיים וחצי טיפות מי מלח ובגלל שהוא התנגד הטפטפת נכנסה לו לתוך האף והוא הזיז את הראש. האם ייתכן וחלק פנימי באפו נפגע או נשרט? לא ירד לו דם אח"כ. האם נגרם נזק מארוע חד פעמי כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפות מי מלח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזק באף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/03/2009

    מיכל שום רב.
    רירית האף עשירה מאוד בכלי דם, וכל שריטה ברירית היתה גורמת לדימום ואפילו ממושך.
    על-פי תיאורך לא ניגרם ולא היה יכול להיגרם כל נזק, מע=ה-עוד שהטפטפת עשויה בצורה עגלגלה
    ולא חדה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשה מהאוזן לאחר ניתוח כפתורים
    eve
    16/03/2009

    שלום רב, בני בן השלוש עבר ניתוח כפתורים ושקד שלישי לפני כשלושה חודשים. לפני כשבועיים החלה הפרשה באזן שמאל, ללא חום או כאבים. רופא הילדים המליץ על טיפול במי חמצן למשך שלושה ימים. הבעייה לא נפתרה ואחרי כשמונה ימים החלה הפרשה באוזן ימין (עדיין ללא חום, הילד מתפקד כרגיל מלבד ירידת בשמיעה למיטב אבחנתינו), פנינו לרופא א.א.ג אשר המליץ על המשך טיפול במי חמצן, וללא הערכת זמן, מהבדיקה שלו עלה כי הכפתורים במקום ומתפקדים. כיום שבועיים אחרי, ההפרשה באוזן שמאל עדיין ממשיכה והפכה דמית - עכורה מלווה בריח לא טוב. האם הגיע הזמן לאנטיביוטיקה ? תודה על התייחסותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתורים והפרשה באוזן.

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/03/2009

    eve (איב) שלום רב.
    הפרשות באוזניים עם כפתורים, מספר שבועות לאחר הניתוח, הינם בד"כ תוצאה של תהליך דלקתי.
    תהליך זה בד"כ אינו כואב, ואינו מלווה בחום, מאחר ומספר ימי טיפול במי חמצן לא שיפרו את המצב, אני ממליץ לשים באוזניים טיפות אנטיביוטיות, (סילוקסן, או אופלוקס), וכדאי גם לקחת תרבית מהאוזניים המפרישות, כדי לזהות את החיידק המחולל את הדלקת.
    על פי נסיוני, אני נימנע בד"כ מזילוף מי חמצן לאוזן עםכפתור או נקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר בין ריור לאדנואיד גדול
    עדי
    14/03/2009

    שלום, בני אלון בן 4.5 סובל מאטימות אף, נשימת פה כרונית וריור, בצילום שנעשה נצפה אדנואיד גדול, זוית גוניאלית רחבה ולשון היפרטרופית בעלת ציר אחורי ונמוך. הצילום תואם נחירה ודום נשימה בשינה בדרגת חומרה משמעותית. שנתו של אלון טובה ולא מופרת בגלל הנחירות הוא אינו סובל מדלקות כל שהן או מנזלות אך הוא אינו בולע ולכן מרייר ללא הפסק, האם ניתוח לכריתת האדנואיד יוכל לעזור ולשפר את מצב הריור שלו ? והאם מומלץ ניתוח במקרה שכזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר בין ריור לאדנואיד גדול

    ד``ר יהושע דנינו
    15/03/2009

    שלום עדי,
    ריור נובע בדרך כלל מהפרעה בבליעה הטבעית של הרוק. לעיתים הבשלת הבליעה מתאחרת ולכן הריור נמשך. במקרה של בנך, ברור שמדובר בהפרעה נשימתית חסימתית שדורשת ניתוח אשר ישפר את מצב נשימתו. לעיתים הניתוח גם משפר את הריור, מכיון שאז הילד אמור לנשום עם פה סגור, אך לא בהכרח שזה יקרה, שכן הניתוח אינו משפר את הגורם העיקרי לריור שהוא כאמור ההפרעה בבליעה.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת לימפה מוגדלת לפעוט
    גלי
    14/03/2009

    ד"ר שלום, לבני בן השנה ושמונה חודשים יש מזה כשלושה שבועות בלוטת לימפה מוגדלת באיזור הצוואר. לפני כשבועיים רופאת הילדים אמרה שזוהי אכן בלוטה מוגדלת ושזה יעבור מעצמו. שבוע אחרי היינו אצל רופאת התפתחות וביקשתי גם ממנה לבדוק וגם היא אמרה שזוהי בלוטה מוגדלת ושזה חסר משמעות ויעבור מעצמו. יש לציין כי הוא מנוזל ומשתעל לסירוגין במשך תקופה זו. האם זהו מצב נורמאלי שבלוטה מוגדלת לאורך תקופה כה ארוכה? אודה מאוד לתשובתך, גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת לימפה מוגדלת לפעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת לימפה מוגדלת

    ד``ר יהושע דנינו
    15/03/2009

    שלום גלי,
    בלוטות לימפה בצוואר בגיל של בנך יכולות להיות מוגדלות כתוצאה מדלקות בדרכי הנשימה העליונות. ילדים הסובלים מנזלות או מדלקות גרון ו/או אוזניים בלוטות הלימפה שלהם יכולות להיות מוגדלות, זמן רב גם לאחר שהמצב הדלקתי חולף.
    בכל מקרה שיש בלוטות מוגדלות כדאי להיבדק ולהיות במעקב אצל מומחה א.א.ג
    כל טוב ורפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    גלי
    15/03/2009

    תודה על תשובתך. כמובן שאקבע תור לרופא א.א.ג. האם זה יכול להיות חלילה קשור למשהו גידולי? אני ממש מודאגת.... תודה, גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תשובה בנוגע לבלוטות לימפה

    ד``ר יהושע דנינו
    16/03/2009

    גלי שלום,
    בדרך כלל בלוטות בילדים אינן מצביעות על גידול אך כמובן יש לבדוק ולוודא כי במקרים נדירים יכול להיות גידול, נראה לי וכך אני מקווה שבמקרה שלך לא מדובר בגידול.
    כל טוב ורפואה שלמה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים בלשון שלא עוברים
    אלקה
    11/03/2009

    שלום אני בת 38. סיימתי טיפולים כימותרפיים (ציטוזר) לפני יותר מ-3 חודשים (ליוקמיה. מח עצם נקי) יש לי פצעים לבנים בחלק האחורי של הלשון שהתחילו בכימותרפיה הראשונה ולא עברו עד עכשיו. האונקולוגית ראתה את זה ואמרה שהיא לא נתקלה בדבר כזה אבל שלא נראה לה שיש לדאוג ושזה יעבור עם הזמן. זה לא כואב. אבל מורגש. ולא יודעת אם יש קשר אבל הלשון קצת צהובה מקדימה. זו שאלה מביכה אבל אני לא יודעת אם זה משהו מדבק. איך אני יכולה לדעת שמותר לי להתנשק למשל... אני לא רוצה להדביק אף אחד. ואם זה לא עבר עד עכשיו מדוע שזה יעבור בהמשך? זה כנראה לא פיטריה כי לפני כחודש הראיתי זאת לרופאת נשים שחשבה שזה פיטריה ונתנה לי דקטרין אורל ג'ל אבל הטיפול בזה לא עזר...האונקולוגית ראתה את זה לפני מספר ימים ואמרה שזה לא פיטריה וגם לא הרפס. אני מודאגת מאוד. מקוה שתעזרו לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים בלשון שלא עוברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון.

    ד``ר יצחק ענתבי
    12/03/2009

    אלקה שלום רב.
    מאחר ופורום זה הינו פורום א.א.גרון ילדים, אבקשך להפנות שאלותיך
    לפורום א.א.גרון כללי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי בגיל 4.5
    רינת
    11/03/2009

    שלום רב, בני בן 4.5 סובל משקד שלישי מוגדל מזה שנתיים. בעקבות גילוי המצב לפני כשנתיים רצינו לנתחו אולם בבדיקות המקדימות (אליהם נשלחנו ע"י ד"ר דנינו) התגלה שהוא חולה במחלת ITP ולאור זאת לא יכולנו לנתח ופנינו לטיפול הומאופטי. כעת, לאחר שנתיים, הוא במצב בר-ניתוח מבחינת הITP. להערתי חל שיפור קל במצבו (פחות מחרחר, פחות נוחר) אולם עדיין בעל תאבון ירוד ביותר , בקושי עולה במשקל, ובעל נזלת קבועה. כמו כן נראה כי השקדים אשר היו נושקים - התרחקו זה מזה. השאלה - האם עדיין כדאי לנתח או בשגיל זה כבר אין טעם בכך ? כמו כן- ההומאופטית טוענת ששקד שלישי הינו תגובתי ולכן גם אם יוסר- קיים סיכוי טוב שהוא יחזור ולכן אין טעם לנתח. האם יש אמת בכך ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי בגיל 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/03/2009

    רינת שלום רב.
    שקד שלישי המוצא בגיל בנך, לרוב, אינו גדל שוב !
    מישקלו הירוד, וחוסר התיאבון, יכולים להיגרם גם ע"י שקד שלישי מוגדל וגם שקדים מוגדלים
    (על-אף שהתרחקו האחד מהשני).
    לאור זאת, אינני מוציא מכלל אפשרות את הצורך בהתערבות כירורגית, של השקד השלישי, ועל-פי דעת מומחה א.א.גרון, (שיבדוק את הילד), להחליט על הצורך בכריתת השקדים.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת עקשנית מזה 3 שבועות בילד בן 7.
    אור
    11/03/2009

    נושא : נזלת עקשנית עם שיעול רב ,הצילו תאריך : 11/03/09 13:22 מחבר/ת : אור מה עושים עם נזלת עיקשת שלא מרפה? אצל בני כבר נזלת במשך 3 שבועות. ניסינו לייבש עם סטרימר ביום והיסטפד בלילה. ביקרנו אצל רופאת הילדים שלא מצאה כלום באוזניים(עם כפתורים) ולא שמעה כלום בריאות. כשהוא ישן ושוכב השיעול קשה וכך גם במהלך היום. התחלנו טיפול בנבוצ'יימבר עם ונטולין ובודיקורט אך אין שום שיפור. הוא ילד אסמטי. אך לאחר בירור אצל רופאת הילדים היא חשבה שזו לא האסטמה ,אלא הנזלת הגורמת לשיעול ואולי אף שפעת שתקפה אותו. כיצד אוכל לשפר את מצבו? מה כדאי לעשות? למי לפנות? האם כדאי לאף אוזן גרון? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/03/2009

    אור שלום רב.
    נזלת + שיעול, יכולים להיגרם גם בגיל זה עקב שקד שלישי מוגדל, או דלקת בסינוסים, אך סביר יותר (בעקבות הסיפור של אסטמה), שמדובר בבעית אלרגיה.
    מאחר וטיפולים אחדים לא הקלו על מצבו, אני ממליץ לפנות לאלרגולוג, לבצע תבחיני עור לגורמים אלרגנים, כדי לעזור לבנך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 9 שחולה כל חודש
    סיגל
    08/03/2009

    שלום, בני בן 9 בכל חודש עולה לו החום(בין 38.5-39.5) מלווה תפליטים לבנים בגרון. בכל חודש אנו מבצעים משטח גרון ולא נצפה חיידק כלשהו. החום והתפליטים הלבנים ע"ג השקדים נעלמים כעבור 4 ימים. בפעם האחרונה ביצענו גם בדיקות דם ולא נמצא דבר. אציין שהטיפול הוא ע"י רופאת המשפחה בלבד. מה עליי לעשות בנושא? אציין שזה גורם לו מידי חודש להעדר מביה"ס למס' ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 9 שחולה כל חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות לוע

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/03/2009

    סיגל שלום רב.
    המחלה התקופתית (אחת לחודש) של בנך מחייבת התייחסות של רופא א.א.גרון מומחה, המצב שבו כל חודש הילד סובל ממחלת חום, כאבי גרון (על-אף שלא ציינת במכתבך), תפליט בשקדים, ומעל הכל העדרויות רבות מביה"ס- מצב זה אינו סביר, ויש לבדוק יסודית את מהות המחלה, ולהחליט על הטיפול הנחוץ למיגורה.
    מקריאת מכתבך הרושם שנוצר הוא שמדובר בדלקות שקדים, על אף המשטחים השליליים, או בדיקת הדם שלכאורה, הינה תקינה. ואם כך הדבר, הרי שאין מנוס מהתערבות כירורגית.
    כל הנכתב כאן הוא על-פי הרושם הראשוני, ובדיקה יסודית של רופא א.א.גרון תכוון אתכם לפתרון.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום