מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוש קטןסלעית07/12/2010
שלום אתמול בדקתי את הלשון וגיליתי גוש קטן לא כואב צילמתי תמונה ? אני לא יודע מה זה אני מפחד ואני בן 17
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש קטן - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/12/2010שלום,
מדובר בלזיה הנמצאת בלשון. תחום הלשון באחריות פה ולסת ולכן אני ממליץ לך לפנות לפורום פה ולסת או להיוועץ עם מומחה פה ולסת.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהאף אצל פעוט בן שנתיים וחצילולה07/12/2010
שלום רב,
בני מצונן ובלילה האחרון התעורר והקיא בגלל הצטברות של ליחה. בזמן שהקיא החל לרדת לו דם רב מהאף. זאת הפעם הראשונה שזה קורה. האם נדרש לבדוק את הנושא אצל רופא הילדים או שמא הדבר קשור לצינון הכבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהאף אצל פעוט בן שנתיים וחצי - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/12/2010שלום נטלי
דימום מהאף יכול להיות מסיבות רבות שאחת מהן היא הצטננות, הגורמת לפיצוץ קפילרים,הקורה בשיעול או עיטוש.
לכן אין צורך בבירורים נרחבים בדימום ראשון,אך אם הדימום יחזור ישל לבדוק את הגורמים השונים.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקיםשמוליק02/12/2010
שלום רב,
ילדיי בניי 3 אובחנו עם סטרפטוקק A קיבלו אינטיביוטיקה מסוג מוקסיפן, לאחר 10 ימים סיימו אנטיביוקה הכל היה בסדר לאחר יומיים שו העלו חומים ונמצא כי החיידק עדין קיים הוחלפה האנטיביוטיקה לאוגמנטין 10 ימים. לאחר כשבוע ללא האנטיביוטיקה שוב החלו להתלונן על כאבי גרון אחד קיבל שוב אניטיביוטיקה מוקסיפן והשני משטח לאחר 3 ימים יצאה תשובה חיובית שאלתי כיוון שהם קטנים כול כך וכמויות האנטיביוטיקה לא הגיוניות לגילם ,אם הוא מרגיש בסדר למנוע ממנו מתן האנטיביוטיקה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטוקוקים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/12/2010שלום שמוליק,
הטיפול בדלקת גרון מומלץ להיעשות לא על סמך בדיקת משטח גרון אלא על סמך בדיקה קלינית של מומחה א.א.ג, משום שקיימים מקרים בהם המשטח חיובי גם כאשר הילד אינו חולה (נשא של החיידק), ואז לא דרוש טיפול אנטיביוטי למרות המשטח החיובי.
טיפול אנטיביוטי שהותחל מומלץ לא להפסיק אלא לגמור את המנה המומלצת.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביתי בת שנה וחודשיים נוחרתמיכל01/12/2010
שלום רב,
ביתי בת שנה וחודשיים ושמתי לב שהיא נוחרת, לאחרונה היינו אצל נוירולוג בעקבות בעיות שינה שיש לילדה והוא הפנה אותנו למעבדת שינה לביצוע בדיקת EEG עם חיבור ל 12 לידים או ביצוע EEG בחסך שינה, האם גם בדיקה זו מכסה מקרה של נחירות או שבמקרה של נחירות צריך לבצע בדיקה אחרת על מנת לשלול דום לב בשינה.
תודה רבה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דום לב?????
שרון01/12/2010האם ילד שנוחר בלילה בגלל שקד שלישי ולפעמים יש לו גם הפסקות נשימה עלול ללקות בדום לב??????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדום לב????? - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/12/2010שלום לירון,
התשובה לשאלתך היא - לא.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סירופ מונע דלקות אוזנייםאורית01/12/2010
בעקבות דלקות אוזניים חוזרות ונשנות אצל בני בן ה-11 חודשים, ובעקבות כך שמתן אנטיביוטיקה לא עוזר, המליצו לי על E.N. Formula סירופ אוזניים לילדים של SupHerb.
אמרו לי שזה גם טיפול מונע, אך זה נאמר לי על ידי רוקח ולא על ידי רופא. הייתי רוצה לשמוע חוות דעת רפואית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סירופ מונע דלקות אוזניים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/12/2010שלום אורית,
הטיפול בדלקות אוזניים חוזרות כולל אנטיביוטיקה שיש צורך להחליפה בכל פעם משום שהחיידקים מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה הקודמת. לעיתים דרוש טיפול מונע וכשהוא לא עוזר יש לגשת לשלב הכירורגי.
הסירופ שאת מזכירה אינו מוכר לי ולפיכך לא אוכל להתייחס אליו. בכל מקרה לדעתי רצוי במצב שבו הבעיה הרפואית לא נפתרת להיוועץ במומחה א.א.ג.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר אדים קרים או חמים?שרית30/11/2010
שלום לכולם,
תינוקת בת שנה וחודשיים מזה חודש משתעלת עם ליחה , נזלת שקופה עד צהובה.
אני לא יודעת מה עדיף לשים בלילה בחדר,מכשיר אדים חמים או קרים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר אדים קרים או חמים? - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/12/2010שלום שרית,
במקרה של ביתך חשוב ליצור אויר לח שירכך את ההפרשות וכך יגרום להקלה בשיעול. מקובל דרך כלל אדים קרים, אך לא מזיק גם אדים חמים. חשוב יותר לבדוק את התינוקת לראות האם דרוש טיפול נוסף לשיעול ולליחה.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאת "צינורית אוורור" מהאוזןאילנית29/11/2010
שלום רב,
בתי עברה לפני 10 חודשים ניתוח "כפתורים".בימים האחרונים התלוננה על כאב מציק
באוזניים. התבוננתי באוזניים וראיתי את קצה צינוריות האוורור.
האם עליי לפנות לרופא או להמתין עד שהן תצאנה לבד?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאת צינורית אוורור מהאוזן - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/12/2010שלום אילנית,
כמובן שיש מקום לפנות למומחה א.א.ג שיבדוק את הילד ויחליט האם להוציא את הצינורית ומה מצב האוזן.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי רעש ונזק לילדה בת שנ החצימשה28/11/2010
דודה שלי לקחה איזה גליל של נייר מטבח ודברה מספר שניות לתוך האוזן של הבת שלי,
אני כעסתי עליה ואמרתי לה שזה לא בריא.
השאלה שלי אם יכול לגרם נזק הפיך או בלתי הפיך לאוזן של הבת?
זה היה למספר שניות ולא קבוע,אבל מנסיון שלי מדובר בהגבר של הקול בכמה רמות,והאוזן כואבת בצורה קלה למספר שניות לאחר החשיפה.
תודה משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי רעש ונזק לילדה בת שנ החצי - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי29/11/2010משה שלום רב.
מאחר והרעש היה קצר, ולא באופן קבוע, אני משוכנע שלא נגרם כל נזק לילדתך, ואם בכל זאת יש ספק בלבך, כדאי לגשת למומחה א.א.גרון לצורך הפנייה לבדיקת שמיעה.
בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש המלצה לרופא-מנתח: הוצאת שקדאמיר28/11/2010
שלום.
האם תוכלו להמליץ (לחיוב או לשלילה) על רופאים, באזור השרון והמרכז לביצוע ניתוח הוצאת שקד?
חוות דעת לגבי מיקום (אסותא/שניידר/..) גם תתקבל בברכה ובתודה.
תודה מראש,
אמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקש המלצה לרופא-מנתח: הוצאת שקד - תגובה
ד``ר יהושע דנינו28/11/2010שלום אמיר,
הדרך הראוייה בעיני היא לבקר באתרי האינטרנט של בתי החולים הציבוריים. מדובר בבתי חולים גדולים ועתירי נסיון. באתרים אלה יש לכל מחלקה ולכל רופא דף אישי המפרט את תחום התמחות הספציפי וכן את מספר שנות הותק שלו בתחום.
נתונים אלו יכולים לתת לך אינדיקציה טובה לבחירת הרופא המתאים לך ביותר.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לפעוט לצלול בבריכה?אבא28/11/2010
שלום רב,
אנו לוקחים את בננו בן 5 חודשים לשיעורי שחייה במקום מורשה לפעוטות (שבו המים בטמפרטוה גבוהה, רמת תחזוקה גבוהה וכו').
רציתי לשאול האם ישנה (או יכולה להיות) בעיה בריאותי - בעיקר באוזניים - שתיווצר בעקבות צלילתו במים?
האם עדיף שיעשה זאת עם כובע ראש המכסה את האוזניים?
האם כדאי להימנע מצלילה במים בגיל כזה?
בתודה מראש,
אבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר לפעוט לצלול בבריכה? - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי28/11/2010אבא יקר שלום רב.
אין כל מניעה מצלילה במים רגילים, על-אחת כמה וכמה בבריכה המיועדת לפעוטות.
מובן שאין גם מניעה מכניסת מי הבריכה לתעלת השמע החיצונית של בנך.
המים הנכנסים לאוזן החיצונית אינם מפריעים בשמיעה, ואין צורך בכיסוי האוזניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוקסמיה?שרון26/11/2010
קראאתי בפורם שילדים בעלי שקד שלישי מוגדל לוקים בהיפוקסמיה
בני נוחר האם א.א.ג יכול לדעת אם יש לו היפוקסמיה או שרק במעבדת שנה אפשר לדעת ?
איזה השלכות יש לזה על הניתוח
האם בניתוח מצב כזה הוא מסוכן יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוקסמיה? - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי26/11/2010לירון שלום רב.
ההיפוקסמיה הינה מחסור חמצן בדם.
השקד השלישי קיים בגודל זה או אחר בכל הילדים ! גם במקרים של שקד שלישי מוגדל היכול לגרום לנשימה הרעשנית בשינה (נחירה), - כמו שקורה לבנך, אינו גורם לירידה בריווי החמצן בדם.
מה שיכול כן לגרום להיפוקסמיה הוא שקדים מוגדלים הגורמים לדום נשימה בשינה.
אם אינך מתרשמת מהפסקות נשימה בשינה, אין כל צורך להבדק במעבדת שינה.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון28/11/2010בהמשך לתשובתך
במעקב אחרי בני בשינה אכן הבחנתי שלפעמים יש לו הפסקות נשימה לא רבות ורק כששוכב על הגב
מה זה אומר לגבי סוג הניתוח
האם תמיד לפני ניתוח יש צורך במעבדת שינה?
ואיך זה משליך על רמת הסיכון בניתוח
אודה לך על תשובה מפורטת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
שרון29/11/2010:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי29/11/2010לירון שלום רב.
הפסקות נשימה לפעמים אינם מחייבים כריתה של שקדים, רק אם מצאת שיש לבנך כ 7 הפסקות בשעה, כשכל הפסקה היא מעל ל 7 שניות, רק אז יהיה צורך לשקול בדיקה במעבדת שינה.
כבתשובתי הקודמת, במקרה של נחירות ו / או נזלות מרובות מספיק יהיה לכרות את השקד השלישי.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון30/11/2010סליחהמראש על הנידנוד ...אבל אנני מבינה את הצורך במעבדת שינה..
הרי היא רק תאשש את מה שאני רואה בבית...
שאלה נוספת במידה ולבני יש הפסקות בנשימה כפי שציינת האם יש צורך לעשות את הניתוח בבית חולים שבו מחלקת טיפול נימרץ?למה?
האם הניתוח מסוכן יותר עקב כך?
בבקשה ענה לי אני מודאגת מאוד!!!!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה ענה לי
שרון30/11/2010:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
שרון01/12/2010:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/12/2010שלום לירון,
אינדיקציה למעבדת שינה היא במקרים של ספק הפסקות נשימה, או ספק בהגדלה של השקדים לגודל משמעותי. לכן, מציע לך להיוועץ עם מומחה א.א.ג שיבדוק את גודל השקדים ויחליט האם יש אינדיקציה למעבדת שינה.
במידה ויש תסמונת דום נשימה (תלוי בחומרה) יש להיוועץ עם מומחה א.א.ג באשר לשאלה היכן לבצע את הניתוח.
בכל מקרה הפורום תפקידו לסייע בהבנה ולא להחליף את חוו"ד של מומחה א.א.ג שיש לבדיקה הקלינית שיבצע חשיבות רבה.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון02/12/2010סליחה על הנידנוד ....אבל מדוע יש צורך במחלקת טיפול נימרץ בהנחה שיש דום נשימה חמור. מה הסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר יהושע דנינו05/12/2010שלום לירון,
כשיש דום נשימה בשינה בדרגה חמורה, לאחר הניתוח יכולות להיות הפסקות נשימה ולכן במקרים מסויימים מומלץ ניטור בטיפול נמרץ.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון12/12/2010האם המצב דומה גם בניתוח של שקד שלישי בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי12/12/2010לירון שלום רב.
התשובה לשאלתך - לא.
כמו שד"ר דנינו ביקש בתשובתו הקודמת, כדאי להמשיך ולתייעץ עם הרופא המקצועי
שבאיזור מגורייך.
תודה, ואיחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון15/12/2010תודה על העצה אני מחכה לתור אצל ד"ר מיכאל וולף
השאלות הם עד התור ....
סליחה על הנידנוד
ניראה לי שעליתי לכם על העצבים עם השאלות שלי
אז שוב סליחה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פוליפיםאבא26/11/2010
שלום רב
בתי,בת 6, צריכה לעבור ניתוח פוליפים.האם יש מקום עדיף לעשות את הניתוח הזה? אני יודע שבד"כ לא נהוג להמליץ באנטרנט אך אני מקווה שאוכל לקבל כאן איזה כיוון לגבי המקום שבו הכי כדאי לעבור את הניתוח. כמובן שכל החלטה שאקבל היא על אחריותי הבלעדית.
תודה רבה וסופשבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פוליפים - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי26/11/2010אבא יקר שלום רב.
אין אנו חורגים מהרגלנו ולא נוכל להעביא אליך שם של מומחה, די להכנס לאתרי האינטרנט של בתי החולים במקום מגוריך, למחלקות א.א.גרון. לרוב המחלקות מחולקות על-פי תת מומחיות, ומשם או מאתרי הקופות למינהן תוכל לבחור את הטוב
לך.
בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה זה מה שאעשה
אבא26/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפים - פגיעה במערכת החיסוניתמתן25/11/2010
שלום,
בני סובל משקד שלישי מוגדל שגורם לירידה משמעותית בשמיעה שלו - 50%~
אין לו בעיות נשימה בלילה ודלקות אוזניים יש בשכיחות לא גבוהה.
הומלץ לנו לבצע ניתוח. בעבר אני עשיתי את הניתוח ואני סובל כבר שנים מדלקות גרון ואוזניים כמו כן אני מכיר עוד מקרים דומים של אנשים שנותחו וסובלים מרגישות גבוהה.
שאלתי: האם הוצאת השקד פוגעת במערכת החיסונית של הא.א.ג.?
מה האלטרנטיבה?
תודה רבה,
מתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפים - פגיעה במערכת החיסונית - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום מתן,
הוצאת השקד השלישי אינה פוגעת לחלוטין במערכת החיסונית של א.א.ג.
במקרים הבודדים שציינת הרגישות נובעת מסיבות אחרות וקיימים מיליוני ילדים שעברו את הניתוח ואינם סובלים מרגישות.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדיםחנה25/11/2010
בתי בת שנה ואחד עשר חודש.
ממצאים:נוזלים באוזניים הגורמים לירידה באיכות השמיעה לרמה של 35 דציבל. שקדים מוגדלים בדרגה שלוש ושקד שלישי.
בבדיקה במעבדת שינה נצפה דום נשימה חסימתי מלווה בהיפוקסמיה (דסיטורציה 71%).
הרופא לא מוכן לזרז את התור כי הוא טוען שצריך לעשות את הניתוח בשעות הבוקר לצורך מעקב רופא אף אוזן גרון בעשר שעות ראשונות אחרי הניתוח, ובבית חולים עם מחלקת טיפול נמרץ מעולה.
האם אכן כדאי לחכות עד שיתפנה תור (ענין של חודשים ארוכים) או שזה ניתוח פשוט שאפשר לקחת כל רופא בכל בית חולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום חנה,
במקרים של דום נשימה חסימתי בחומרה קשה מומלץ לבצע את הניתוח בכל בית חולים בו יש מחלקת טיפול נמרץ. במקרה כזה בו החומרה קשה רצוי לבצע את הניתוח בהקדם.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מונע לדלקות אוזנייםאורית25/11/2010
יש לי תינוק בן 10 חודשים ובחודשיים וחצי האחרונים הוא סובל מדלקות אוזניים, אשר חוזרות מיד אחרי סיום הטיפול האנטיביוטי, או אפילו בימים האחרונים של הטיפול. הילד סובל מאוד ורציתי לדעת האם יש איזשהו טיפול מונע מומלץ? האם הוא צריך ניתוח כפתורים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מונע לדלקות אוזניים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום אורית,
הטיפול המקובל לדלקות אוזניים חוזרות הינו טיפול אנטיביוטי מונע, ובמידה ומופיעות דלקות תוך כדי הטיפול המונע יש לשקול ניתוח כפתורים.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)

(1).jpg)