מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת BERAנטליה24/11/2010
הבן שלי בן 2.4 מדבר מילים בודדות וגם לא חוזר אחרי. הוא מגיב ומצביע על חפצים. בבדיקת השמיעה כתוב סף ?25 וטימפנומטרי B. מה זה אומר? רופאה שלנו שולחת אותנו לעשות בדיקת Bera , אבל אני חוששת מהבדיקה.
האם לדעתכם צריך לעשות את הבדיקה? או לחכות איתה,כי סך הכל ילד מגיב כשפונים אליו,מצביע על חפצים ועושה קולות של חיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת BERA - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום טליה,
אני ממליץ לך לפנות למומחה א.א.ג שיבדוק את הילד ויחליט על המשך הבירור והטיפול ועל מידת הנחיצות של הבדיקה. עם זאת לשם הבדיקה ניתן לילד סירופ מרדים ואם הילד בריא לא אמורה להיות בעיה.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שמיעה לתינוקת בת 3 ודשיםמיכל24/11/2010
שלום רב,
בתי בת חודשיים ושלושה וחצי שבועות,
ולאחר הלידה, בבדיקת השמיעה בבית החולים, היא לא עברה את הבדיקה.
כתוצאה מכך נשלחנו לבדיקת שמיעה במכון שמיעה בבית החולים זיו.
עקב בלבול שלנו בתאריך הבדיקה, היא לא עברה את בדיקת השמיעה במכון,
ונאמר לנו על ידם כי מעל גיל שלושה חודשים הבדיקה לא נעשית בזמן שינה טבעית אלא ע"י טשטוש, לפי הגדרתם: "משהו המקביל למורפיום".
אנו מאד חוששים מהטשטוש, האם ישנה אופציה אחרת?
אנו על פניו לא רואים בעיה, או חשים כי הילדה שומעת ומגיבה לצלילים, נבהלת ומתעוררת מרעש, ומצד שני לא רוצים להזניח חלילה.
ולכן רצינו לדעת אולי עדיף לגשת להתייעצות עם מומחה אפילו באופן פרטי?! ורק במידה ויש צורך לגשת לבדיקה.
בתודה מראש.
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שמיעה לתינוקת בת 3 ודשים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום מיכל,
בדיקת שמיעה רגילה בגיל הזה אינה מהימנה ולכן מקובל לבצע בדיקת BERA
הבדיקה דורשת חוסר תזוזה של הילד ולכן מקובל לתת סירופ מרדים לילד. בקרב ילדים בריאים אין חשש במתן סירופ כזה, כמובן שנדרש לשם כל אישור של רופא ילדים המכיר את הילד.מאחר והבדיקה נעשית במכון שמיעה לא תועיל במקרה זה פנייה לרופא פרטי.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסטולהתינוק23/11/2010
שלום ד"ר
בני היום בן שנה ודרך בדיקת דם עלה שיש לו דלקת בפסטולה,הרופא נתן לנו אנטי' אוגמנטין- אבקה עם מים.
הילד כבר כמה ימים עם חום גבוה, האם זו תופעה של הדלקת בפסטולה ?
אחד הפעמים בערב ,שעה לאחר ששתה אוגמנטין בפעם הראשונה, התחיל לרגוע בכל הגוף. האם זה בהתרופה כתופעות לוואי או מהחום ??
דבר נוסף ברשותך.לאביו יש גם כרגע דלקת בפיטוסלה תחת אוגמנטין.
הדלקת מדבקת ? יכול להיות שהבן נדבק מאביו ?
קיבל הפניה לבצע צילום סי.טי עם הזרקת בריום
האם זה הצילום הנכון ?הזרקת החומר לתוך הפיטולה עצמה
תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסטולה - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום,
פיסטולה קיימת במקומות בגוף ומשאלתך לא ברור על איזה פיסטולה מדובר, לכן לא אוכל לתת תשובה ממצה.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסטולה
תינוק26/11/2010סליחה. זו פסטולה בגרון בצד ימין. צינורית קטנה שכנראה מחוברת בין בוושט לעור החוצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסטולה - תגובה
ד``ר יהושע דנינו27/11/2010שלום,
בדיקת דם אינה מוכיחה שהפיסטולה מזוהמת בהכרח אלא יכולה להצביע גם על זיהום במקום אחר בגוף.
חוסר תגובה לאנטיביוטיקה שהילד מקבל אומר שהחיידקים שגרמו לזיהום אינם רגישם לאנטיביוטיקה זו ולכן יש להתעייעץ עם אינפקציולוג-רופא מומחה למחלות זיהומיות על מנת להחליט על המשך הטיפול.
פיסטולה מזוהמת בדרך כלל תגרום להפרשה מוגלתית מהפתח בעור או לנפיחות תת-עורית במידה והפתח נסתם, אז יש להתייעץ עם מומחה א.א.ג שיבדוק את הילד ויחליט על הטיפול המתאים.
פיסטולה אינה מדבקת.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנחיות לאחר ניתוח כפתורים, פוליפיםמאי23/11/2010
שלום רב,
בתי בת ה-4 אמורה מחר לעבור ניתוח כפתורים, פוליפים ושקד שלישי. ההנחיות לאחר הניתוח (פרטי) יתנו רק כשתצא מהניתוח. בכל אופן, ברצוני לדעת האם לדאוג לכך שבבית יהיו פירות (שייקים), מרקים ומעדנים.
בתודה מראש על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנחיות לאחר ניתוח כפתורים, פוליפים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום מאי,
התזונה המומלצת לאחר הניתוח המדובר כוללת כלכלה רכה ופושרת למשך יממה ולאחר מכן כלכלה רגילה.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות לאחר ניתוח כפתוריםשושי22/11/2010
בני בן שנתיים וחצי לפני שנה בערך עבר ניתוח הכנסת כפתורים, מאז סובל מדלקות מדימומים (לא פנימים) כתוצאה מדלקות סובל הרבה מחום גבוה 40 , מנסה טיפול הומופתי שגם לא עוזר , הילד לוקח הרבה מאוד אנטביוטיקה אנחנו מיואשים מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות לאחר ניתוח כפתורים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום שושי,
ברור שהילד זקוק לבדיקה של מומחה א.א.ג על מנת לאבחן ולתת את הטיפול המתאים שלעיתים הוא לא בהכרח כולל אנטיביוטיקה, במקרה של דלקת כשיש כפתורים.
סביר מאוד להניח שהרפואה הקונבנציונלית תפתור את הבעיה במקרה הנתון.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול בלי ליחהמיכל21/11/2010
שלום. אני חייבת את עזרתכם כי אני ממש מיאשת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הבן שלי בן 7 ומגיל מאוד קטן סובל מדלקות בדרכי נשימה העליונות. זה מתבטא בכך שהוא משתעל שיעול יבש, בלי ליחה בכל תקופה שהיא עד כדי כך שהוא כמעט נחנק.
ניסינו לתת לו תרופות כגון טורבולין, בדקנו אותו לאלרגיות - יצא שלילי. ניסינו לתת:סינגולר, היסטופד. שום דבר לא עוזר. השיעול היבש חוזר על עצמו כל שבועיים. יש הקלה אחרי כמה ימים של נתינת סירופים בהתקפים חזקים ואחרי שבועיים זה חוזר שוב.
אמרו לי שבגיל 5 זה יעבור, אבל הילד בן 7 וסובל מזה מאוד. הוא אינו יושן בלילות ומוגבל בפעילות גופנית בזמן ההתקפים החזקים. ההתקפים החזקים מאוד דומים לאסמטיים.
אודה לכם אם תוכלו לייעץ רופא הכי טוב שמתמחה בתחום זה ומהו הטיפול הנכון.
אולי ההבחנה של דלקת דרכי נשימה העליונות אינה נכונה?
בנוסף רציתי לשאול, יש לילד בעיה עם מיתרי הקול. ברגע שהוא צועק, הקול נעלם. האם זה קשור, מה הטיפול, והאם זה מסוכן?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול בלי ליחה - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שום מיכל,
לפי תיאורך נראה שצריך לפנות לרופא ריאות ילדים שוודאי ידע לאבחן ולטפל בהתאם לממצאים שימצא. באשר לקול שנעלם, הטיפול הוא על ידי קלינאי תקשורת והבעיה אינה מסוכנת.
הדרך לבחור רופא מתאים היא לבחון את אתרי האינטרנט של בתי החולים הציבוריים ולבדור מיהו הרופא שיש לו הניסיון הטוב ביותר.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד שלישישרון21/11/2010
רציתי לדעת עד כמה ניתוח כריתת שקדים נחשב מסוכן מהם אותם סיכונים הקיימים בו ואיך אוכל למנוע אותם (האם ע"י לקיחת רופא בכיר לנתח אני מקטין את הסיכון?)
אותו הדבר לגבי שקד שלישי
מה נחשב מסובך יותר?
אם לבן שלי יש שקד שלישי האם בודאות יוציאו לו גם את השקדים
אין לו היטוריה של דלקות גרון רבות או אוזניים ללא נוזלים באוזניים או ירידה בשמיעה
רק נוחר בלילה ונשימתו מאומצת מהפה על פי רב
מה דעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד שלישי - תגובה
ד``ר יהושע דנינו26/11/2010שלום לירון,
ניתוח שקד שלישי נחשב פחות מסוכן ולוקח גם פחות זמן, הוא אמבולטורי ומספר שעות לאחריו הילד יכול להשתחרר הביתה. ניתוח שקדים לעומת זאת מחייב אישפוז של יממה וסכנת השימום בו גדולה יותר.
ניתוחים אלו אינם קשורים בהכרח לנוזלים באוזניים או ירידה בשמיעה בדרך כלל ולא חייבת להיות היסטוריה של דלקות גרון.
דימומים יכולים לקרות גם אצל רופאים בכירים אך סביר שרופא בכיר ובעל נסיון רב ידע להתמודד איתם טוב יותר. כמו כן סביר להניח שמידת הסיכון אצל רופא שהתנסה בניתוח הנדרש מספר פעמים רב, תצטמצם.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחוןמיכל21/11/2010
ד"ר שלום רב
החל שבוע שעבר נזלת ושיעול
כיום לאחר שבוע כאבי ראש 3 ימים שאינם מרפים
התחלתי לקחת מוקסיפו 500 שלו פעמים ביום
הכאב ממשיך.{מאיין לחץ בעיקר במצח ובערובות העיניים}
הייתי היום בצילום :
מלאות כמעט מושלמת ללא פלס נוזל אוויר בסינוס מקסילרי שמאלי.
תפיחות קלה של הרירית בסינוס מקסילרי ימני.
חוסר התפתחות של סינוסים פרונטליים.
האם התוצאות אכן יכולות לאשש את האבחנה כי מדובר בסינוסיטיס?
והאם הנט' הנוכחית אכן מתאימה?
לתשובתך המלומדת אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון - תגובה
ד``ר יהושע דנינו21/11/2010שלום מיכל,
אני ממליץ לך לפנות לפורום א.א.ג מבוגרים, שכן פורום זה עוסק בילדים. אני מניח שבפורום המתאים תקבלי את התשובות המתאימות לשאלותייך.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקדשרון21/11/2010
מה דעתך על התכשיר סנגולייר לטיפול בשקד שלישי. שמעתי שלפעמים זה עוזר להקטין אותו
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד - תגובה
ד``ר יהושע דנינו21/11/2010שלום לירון,
סטירואידים יכולים להקטין את רקמת השקד השלישי אך המינון המומלץ בספריי הוא בדרך כלל מעל למינון המותר לשימוש בילדים. מה גם שההקטנה הזו בחלק גדול מהמקרים אינה פותרת את הבעיה ולכן לא מקובל להשתמש בסטירואידים לטיפול בשקד השלישי. הטיפול המומלץ הוא כמובן הסרה של השקד באופן כירורגי.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרשות אוזן שמאלצביה19/11/2010
שלום רב,
הקטנה שלי בת חודשיים וחצי מאז שנולדה עברה המון בדיקות בגלל שלא עברה סינון שמיעה בבית חולים באוזן שמאל. עברה בדיקות דם לשלילת וירוס ה CMV עברה בדיקת שתן ומספר בדיקות שמיעה שבהן עודדו אותנו כי אלו כניראה רק נוזלים וזה יעבור, הרי אוזן ימנית שומעת מושלם אז שמאלית זה עניין של זמן.
היא ילדה מקסימה, חייכנית, מתפתחת יפה ויונקת בלי סוף.
ביום שני ביצענו לה את בדיקת הברה, הילדה לא שומעת בכלל באוזן שמאל ואוזן ימין תקינה לחלוטין נאמר לנו כי אין מה לעשות ואת הסיבה לא ניתן לברר לעולם ושהיא ילדה רגילה לכל דבר וזה משהו שאף אחד לא צריך לדעת ולא ישימו לב.
אני ממש בהלם אין לנו במשפחה גנטיקה של חרשות.
האם באמת אין מה לעשות? חוץ מברה לא בדקו כלום, אולי אלו באמת נוזלים? אולי ניתן לנתח? משהו? אף אחד לא נותן לי שום תשובה חוץ מזו שאין מה לעשות חוץ מלעקוב אחרי אוזן ימין...
יש לנו ילד בן שלוש שנים ששומע ושר ואף פעם לא שמנו לב לשום בעיה, האם לעשות לו בדיקת שמיעה גם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרשות אוזן שמאל - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי20/11/2010צביה שלום רב.
לאור תוצאות בדיקת סינון השמיעה, היה הכרח לבצע את בדיקת ה BERA הדיאגנוסטי(אבחנתי). בדיקה זו כוללת גם בדיקת מצב השמיעה העצבי, וגם ההולכתי.
תוצאת הבדיקה מעידה על הפרעה בעצב השמיעה, ולא מדובר בליקוי שמיעה עקב נוזלים באוזניים.
אציין, בהסתייגות מרובה, שיש מצב שבו בגיל 2-3 ח' המערכת השמיעתית לא הגיעה לבשלות, ועל-כן מומלץ לבצע את בדיקת ה BERA שוב עוד כ 6 ח'.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדליה19/11/2010
האם יש אפשרות לסגור החור של העגלים באוזן?? יש לי כל הזמן דלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי19/11/2010דליה שלום רב.
כן אפשר, וכדאי לפנות לכירורג פלסטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת -חום גבוה מידי...מירב19/11/2010
ביתי בת 3 וחודשיים פיתחה חום גבוה ביום ראשון האחרון אחהצ - ביום שני נשלחה לבדיקת שתן ומשטח גרון ורק ביום רביעי התשובה למשטח גרון היתה שיש לה חידק בגרון.
עד היום היא עם חום גבוה שאם לא עוצרים מגיע גם ל - 40 מעלות
היא מקוררת מאוד עיניה אדומות ודומעות כ הזמן ואף נוזל בלי סוף -נראית חלושה ביותר (ללא תאבון בכלל)
מקבלת כבר מיום רביעי אחהצ מוקסיויט 250 מג- החלה במינון של 9 מג שוקלת 14 ק"ג
אני פונה כי אנחנו חסרי אונים וכמובן גם היא.
האם לבקש מהרופא בדיקות נוספות? האם יתכן חום כל כך גבוה גם עכשיו יום שישי יומיים לאחר קבלת אנטיביוטיקה? האם יתכן שזה לא הטיפול וצריכה אנטיביוטיקה אחרת? מה עוד לבדוק? (זה חשוב לי מאוד )
תשובותיך חשובות לנו ביותר
כבר היינו במוקד ביום רביעי אחהצ כאש החום הגיע ל-40.3 והיא רעדה כולה
אנחנו עושים אמבטיות וקומפרסים- היא אינה מתלוננת בכלל על כאב גרון...
אנא סייע לנו
בתודה מראש
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת -חום גבוה מידי... - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי19/11/2010מירב שלום רב.
החום הגבוה והממושך, ככל הנראה, לא שייך לתשובת המשטח מהלוע, (בעבר נאמר בפורום זה שצמיחת חיידק ללא כאב בלוע אינה מצביעה על דלקת סטרפטוקוקלית).
והעובדה שלטיפול האנטיביוטי אין כל השפעה (שככל הניראה היה גם מיותר), מצביעה קרוב לודאי, על בעיה שאינה חיידקית, והאבחנה המיידית לדעת אם מדובר בזיהום ויראלי או חיידקי, הוא בעזרת בדיקות דם.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד שלישישרון18/11/2010
שלום רב
איך יודעים אם יש שקד שלישי (מלבד צילום)
הבן שלי בן שלוש וחצי
כשמצונן נוחר מאוד נושם נשימת פה ולפעמים יש לו הפסקות נשימה קטנות
כשלא מצונן נושם מהאף בשקט אם כי נשימתו מעט מאומצת
האם יתכן שיש לו שקד שלישי
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד שלישי - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי19/11/2010לירון שלום רב.
לבד מההדמיה הרטגנית, (המאוד מומלצת), יש אפשרות של בדיקה אנדוסקופית, (החדרת סיב אופטי דרך הנחיר). ובעבר היה נהוג לבדוק את גודלו של השקד השלישי
ידנית, ע"י החדרת אצבעו של הבודק אל לוע האף. (בדיקה לא נעימה לילד).
לשאלתך לאור תיאור הסימטומים האם יש שקד שלישי? אענה, אין לי ספק שיש לבנך שקד שלישי, (שנימצא בגיל זה לכולם), אלא השאלה האמורה להשאל, מה גודלו, ועד כמה הוא מיצר את מעבר האוויר בלוע האף.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד שלישישרון18/11/2010
מהי אותה שיטת גרוד
האם כוונתך לשימוש בסכין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד שלישי - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי19/11/2010לירון שלום רב.
הכריתה המקובלת היא בעזרת אדנוטום, מכשיר שבקצהו קופסא מלבנית, הקופסא
מוכנסת ללוע, השקד השלישי ניכנס-נידחף לתוכה, ואז מפעילים סכין (כגילוטינה).
מכשיר נוסף בו משתמשים הוא הקורטה, מכשיר שבקצהו סכין המגרדת את איזור השקד השלישי.
בתקוה שלא הופחדת, איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד שילישישרון18/11/2010
שלום מה דעתכם על השיטות השונות המוצעות להורדה של שקד שלישי
קובליישן ,ליזר וכ"ו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד שילישי - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי18/11/2010שלום רב.
גם שיטת כריתה בעזרת לייזר, אינה קיימת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)