פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזרת עם פטרת
    גליה
    18/10/2010

    בתי בת ה-11.5 חלתה בחזרת, התנפחו לה הצדדים בלחיים עם חום גבוה, לדברי הרופא מדובר במחלת ילדים שחולפת מאליה, היא עם חום גבוה והקאות כבר 4 ימים, ובנוסף היום הבחנתי בפטרת בלשון. האם יש קשר? איך מקלים על הפטרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרת עם פטרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרת עם פטרת - תגובה

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/10/2010

    גליה שלום רב.
    התהליך הדלקתי של בלוטות הרוק - חזרת, הוא תהליך ויראלי ויש לתת רק טיפול סימפטומטי לכאב ולחום. עם כל הכבוד, האבחנה שלך על פטרת בלשון , אינה בהכרח
    נכונה, כי לא כל לשון לבנה או מחופה, מצביעה על פטרת, מומלץ לכן לפנות לרופא א.א.גרון כדי לעשות את האבחנה הנכונה, ולטפל בה.
    לשאלתך, אין קשר ישיר בין הדלקת בבלוטת הרוק לפטרת בלשון.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים
    שירי ברקאי
    17/10/2010

    בתי בת שנתיים וארבעה חודשים , נוחרת חזק במהלך הלילה מתעוררת לעיתים קרובות, נושמת במהלך היום בעיקר מהפה.
    היינו אצל רופא אף אוזן גרון ילדים שניסה למכור לי את כל התרופות והצילומים האפשריים.
    אני קבעתי תור לבדיקת שמיעה - האם יש חשש לפוליפ שלישי?
    למי יש המלצה על רופא אף אוזן גרון ילדים טוב? אין לי בעייה גם ללכת באופן פרטי.

    תודה,
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    17/10/2010

    שלום שירי,
    לפי תיאורך נראה שמדובר בהגדלה של השקד השלישי (נקרא גם פוליפ).
    לאימות האבחנה מומלץ לבצע צילום המכוון לשקד השלישי.
    הגדלה של השקד השלישי יכולה להיות מלווה בנוזלים באוזניים, דבר שניתן לבדיקה על ידי בדיקת שמיעה ובדיקת נוזלים.
    באשר להמלצה על רופא, אני ממליץ לך לעיין באתרי האינטרנט של בתי החולים ולהתרשם שם מהמומחים ומתחומי ההתמחות שלהם ולקבל באופן כזה החלטה מושכלת.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים באף לבת שנתיים
    רותה
    17/10/2010

    שלום
    בתי בת השנתיים הבוחנה ע"י רופא א.א.ג לפי צילום שיש לה פוליפים באף ומים ב-2 האוזניים . הגענו אל הרופא לאחר דלקות אוזניים חוזרות ונחירות בלילה . הרופא נתן לנו סירופ להקלה על דרכי הנשימה למשך 10 ימים ואמר שהילדה צריכה להיות בביקורת במשך שלושה חודשים אם לא יהיה שינוי במצב לאחר תום תקופה זו הוא ממליץ לעשות ניתוח להסרת הפוליפים וכפתורים באוזניים . אנחנו כמובן רוצים להימנע מניתוח , התחלנו טיפול של דיקור . האם פוליפים יכולים להיעלם ללא צורך בניתוח ? כיצד ניתן לדעת האם הפוליפים הם כתוצאה מאלרגיה? במידה ונהיה חייבים לעבור ניתוח , האם מדובר בניתוח מורכב עם כאבי החלמה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפים באף לבת שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים באף לבת שנתיים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    17/10/2010

    שלום רותה,
    במידה ויש שקד שלישי מוגדל באופן משמעותי המפריע וגורם לנשימה עם פה פתוח(נקרא גם פוליפים של ילדים) הטיפול היחידי המומלץ הוא ניתוח להסרתו.
    השקד השלישי יכול להעלם עם גדילת הילד בגילאים שבין 8-10 שנים אך כמובן שאם הוא מוגדל בגיל שנתיים כמו אצל ביתך, לא מומלץ לחכות עד גיל 10, שכן עד אז יגרמו נזקים בלתי הפיכים.
    הניתוח הוא פשוט ושעתיים לאחריו הילד משתחרר מבית החולים, בדרך כלל אין מדובר בכאבי החלמה.
    השקד השלישי אינו תוצאה של אלרגיה.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים נפוחים עם נקודות גדולות לבנות
    טל
    17/10/2010

    שלום,
    הכל התחיל כאשר לא הרגשתי טוב, הרגשתי כאבים חזקים בשקדים וחזרתי הבייתה, והיה לי חום, שלא היה מוכן לרדת גם לאחר שלקחתי נורופן להורדת החום.
    פניתי לטרם, ואמרו לי לקחת אנטיביוטיקה, כיום אני כבר ביום הרביעי ולא חל שינוי, חוץ מזה שהחום לא עולה יותר.

    כל 20 דקות, תוקף אותי התקף מאוד כואב וחודרני, שממש אני מרגישיה כאילו החיידק "רוקד סטפס" על השקדים שלי, ממ ש למצב שאני יכולה להרגיש את השקד בחלל הפה שלי.
    איני יודעת ממה באים ההתקפים האלה, ממה נגרמים, אשמח אם תעזרו לי.

    בנוסף, ישלי נזלות, שמיכה שלא מוכנה לצאת לי דרך האף, אני צריכה בעזרת גרגור, מה שיותר מכאיב לי, ולהוציא את זה מהפה, ממש ליחה, ולא פעם ולא פעמים יצאו לי פשוט גושי דם, אני מאוד מודאגת מזה
    אשמח או תוכל לעזור

    בתודה,
    טל לוינזון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים נפוחים עם נקודות גדולות לבנות - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    17/10/2010

    שלום לך טל,
    אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום א.א.ג כללי, שכן פורום זה עוסק רק בילדים.
    עמך הסליחה וכל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ברה-ילדים
    קובי
    16/10/2010

    שלום
    ,בני בן תשעה חודשים וחצי כעת.בגיל חצי שנה לערך עבר בדיקת סקר שמיעה שרירותית ובאוזן ימין לא התקבלה תגובה.
    לאחר מכן,בבדיקת אא"ג נאמר כי לא אותרה בעיה כלשהי ובבדיקת השמיעה בטיפת חלב לא התגלתה בעיה כלשהי בשמיעה,
    נאמר לנו שאם אנו מעוניינים נפנה ליתר ביטחון לביצוע בדיקת ברה עם טישטוש.(נקבע תור לשניידר לימים הקרובים).
    אני לא מרגיש בנוח עם עניין הטשטוש,האם רצוי לבצע את הבדיקה כעת או שעדיף לחכות לשלב מאוחר יותר,ללא צורך בטשטוש?
    האם ויש בעיה בשמיעה יש מה לעשות וחשוב למהר ולבצע את הבדיקה,או שניתן לחכות לגיל מאוחר יותר?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת ברה-ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ברה-ילדים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    17/10/2010

    שלום קובי
    כאשר בבדיקה אין תגובה יש חשד לליקוי שמיעה .
    במידה ויש ליקוי יש לברר אם ניתן לטפל בו,או להפנות להתאמת מכשיר שמיעה.ככל שזה נעשה מוקדם יותר זה תורם להתפתחות הילד.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזנים
    טל
    16/10/2010

    שלום רב,
    לאחרונה גיליתי שבני בן ה-2.3 סובל משקד שלישי שקדים מוגדלים אך לא נושקים ונוזלים באוזנים(יש לציין כי אינו סובל מדלקות אוזנים). בבדיקת שמיעה נמצאה ירידה משמעותית של 40 (לא ברור מה יח' המידה) בשתי האוזניים. הבנתי שיש תרופות לטיפול בנוזלים באוזנים. רציתי לשאול באיזה מקרה ממליצים על ניתוח כפתורים ובאיזה ממליצים על טיפול תרופתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוזלים באוזנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזנים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    17/10/2010

    שלום טל
    הליקוי שממנו סובל בנך הוא בינוני,ןלכן הוא משמעותי.
    ניתן לתת תרופות (סטירואידים)שאמורות ללפתוח את התעלה שבין האוזן לגרון.
    במידה ואין שיפור יש לתכנן ניתוח.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון פוליפים
    אבא
    13/10/2010

    שלום רב

    ביתי, בת 6, סובלת זמן רב מנזלת השתעלויות וירידה בשמיעה. אאג נתן לנו הפנייה לבדיקת שמיעה וצילום רנטגן. אני מנסה לחסוך מביתי את צילום הרנטגן לכן שאלתי היא האם יש אפשרות אחרת(דרך הסתכלות לתוך האף למשל) ולדעת אם היא צריכה לעבור ניתוח לפוליפים או שרק דרך הצילום ניתן לקבוע. הרופא אכן הסתכל לתוך האף אך מרוב נזלת לא ממש הצליח לראות.
    תודה על כל תגובה ועזרה.
    המשל שבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבחון פוליפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    13/10/2010

    אבא שלום רב.
    ישנם דרכים אחדות לאבחן אם קיים שקד שלישי המפריע בנשימה. הפשוטה שבהם היא הדרך המוצעת בצילום רנטגן. (שאין בה סכנה או קרינה בעלת משמעות). בדיקה נוספת אפשרית היא בבדיקה אנדוסקופית ישירה ע"י הכנסת סיב אופטי גמיש, הבדיקה אינה נעימה (בלשון המעטה). דרך אחרת עוד פחות נעימה, היא מישוש באיזור האמור.
    אין כל יכולת לראות את לוע האף בבדיקה אל תוך האף, גם במקרים בהם אין נזלות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על עזרתך

    אבא
    13/10/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשאות לסטרפטוקוק? - המשך
    גל
    13/10/2010

    שלום לך,
    כאמור בת שמונה, עדין חיובית לסטרפטוקוק A אחרי שני קורסים של ראפאפן.
    בעבר הלא רחוק מספר משטחים שליליים לסטרפטוקוק.

    מספר תהיות:
    1. האם יכולה "פתאום" להתחיל ולהיות נשאית? (הרי משטחים קודמים היו שליליים)?
    2. האם הנשא לא יכול להדביק את בני משפחתו? (יש לי בבית בת 4 חודשים...).
    3. האם שינוי האנטיביוטיקה לאוגמנטין יכול למגר את הסטורפטוקוק לתמיד?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשאות לסטרפטוקוק? - המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשאות לסטרפטוקוק? - המשך - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    14/10/2010

    שלום אלה,
    תשובות לשאלותייך
    1. משטחים קודמים שליליים אינם שוללים נשאות של החיידק. לדוגמא, אם לילד יש חיידק והמשטח נלקח מהחיך ולא מהמקום בו נמצא החיידק, המשטח יהיה שלילי. משטח כזה לא שולל שהחיידק את קיומו של החיידק.
    2. בדרך כלל כאשר הנשא לא במצב מחלה אקטיבי הוא אינו מדביק.
    3. כאמור, בתשובה הקודמת אין צורך לטפל בנשא שאין לו סימניים קליניים של מחלה.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיחכוח בגרון
    אורחת
    12/10/2010

    ערב טוב,
    בחודש האחרון שמנו לב שביתנו כבת העשר, החלה לכחכח בגרון. אם לתאר מדוייק יותר..זה נשמע כמו כחכוח עם הוצאת אוויר והשמעת קול. יש שעות ביום, בעיקר לפני השינה שזה גובר.(מרחוק נשמע כאילו כמו בכי חרישי). הילדה בריאה , אינה מנוזלת ומתנהגת כרגיל.רופא ילדים ישר אמר שזה כמו "תיק" בגרון ושנפנה לרופא אף אוזן גרון.
    לנו זה לא נראה כבעיה רפואית, שכן היא פעילה, אוכלת רגיל, ומתפקדת רגיל לחלוטין. לכן העליתי השערה כי מדובר במשהו פסיכולוגי (כמו כסיסת ציפורניים, הרגל שנגמלה ממנו לבד ). אציין כי זו ילדה סופר חברותית ועל פניו לא נראית בעיה כלשהי. אנו מעורבים מאד ורואים ילדה מאושרת ומוקפת חברות. גם המורה שאליה פנינו אמרה שהילדים בכיתה מעירים לה על הקולות שמשמיעה אבל סיפרה שהילדה אהובה מקובלת ובולטת לחיוב בכיתה ושאל לנו לחפש מניעים פסיכולוגיים.
    בקיצור.., יש לנו תור לרופא אף אוזן גרון רק בעוד כשבועיים. עד אז, אשמח אם תאירו את עיניי, האם זו תופעה מוכרת..?ואם כן, מהן דרכי הטיפול.., או שלהמתין ויעבור לבד..?
    בברכה, אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיחכוח בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיחכוח בגרון -

    ד``ר יצחק ענתבי
    13/10/2010

    אמא שלום רב.
    נושא הכיחכוח מחייב בירור שיכלול את נתיבי האוויר החל מהאף דרך לוע האף, והלוע התחתון. הבדיקה אמורה לשלול בעיה רפואית, במו "דליפה" מהאף אל הלוע התחתון,
    הגדלה של הריריות באף ובסינוסים, או גדלה של השקד השלישי, ולבסוף גם אפשרות של רפלוקס (החזר קיבתי-ווישטי). אם אלה יהיו תקינים, כדאי יהיה לבדוק גם את דרכי הנשימה התחתונות, (ברונכים, וריאות).
    רק אם כל אלה יהיו תקינים, רק אז, אפשר להעלות על הפרק בעיות התנהגותיות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כפתורים
    שרון
    12/10/2010

    ד'ר שלום,
    בני בן שנתיים ושמונה חודשים. בעברו סבל משני מקרים של MASTOIDITIS (בגיל שנה ובגיל שנתיים) שאושפז בגינם וקיבל אנטיביוטיקה IV.
    בביקורת לאחר שיחרורו הומלץ על ניתוח כפתורים.
    בבדיקת שמיעה מהחודש צוין כי בבדיקה התנהגותית התקבל סף של SRT FF 15 מימין ו-SRT FF 15 משמאל. בנוסף, בבדיקת טמפנומטריה נמצא מימין סוג Cבפיק של 200- וסוג B מצד שמאל.
    בצילום נזופרינקס (צדדי) נמצא- כרית האדנואידים מוגדלת במידה קלה, ללא היצרות בולטת של הנזופרינקס. השקדים מוגדלים (יש לציין ששקדים מוגדלים זו תופעה משפחתית אצלנו).
    בנוסף, הילד סובל מאיחור בהתפתחות השפהעם נחירות לסירוגין ללא סיפור של דלקות אוזניים חוזרות או הפרשות מהאוזן (מלבד שני מקרי המאסטואידיטיס חווה דלקת אוזניים בהיותו בן חודשיים).
    השאלה שלי האם הילד בשל לניתוח כפתורים עם הנתונים הללו או שעדיף לחכות ולעקוב.
    כעת נמצא בתקופה של שיפור מבחינה שפתית ואני חוששת מנסיגה התנהגותית.
    האם הניתוח ימנע מקרים חוזרים של מאסטואידיטיס שאגב היו שניהם באוזן ימין.
    אודה לך על תשובתך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח כפתורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כפתורים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    12/10/2010

    שלום שרון
    במרה הנדון לא כדאי לחכות מחשש לזהום חוזר שאז לא ניתן לנתח.
    כמובן שיש להתרשם קלינית מבדיקת הילד ע"י מומחה א.א.ג,שיחליט על הטיפול המתאים
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף - סטרפטוקוק
    גל
    12/10/2010

    שלום,
    ביתי בת 8.
    בעקבות חום וכאב גרון עברה משטח גרון שהעיד על המצאות סטרפטוקוק A. קבלה ראפאפן.
    לאחר כ-10 ימים מסיום הטפול האנטיביוטי התלוננה שוב על כאב גרון קל מאוד, ללא חום. במשטח התגלה שוב סטרפטוקוק. קבלה עוד קורס של ראפאפן.
    היום, שבועיים לאחר סיום הטיפול, ללא שום תלונה מצידה - שוב משטח חיובי.
    מה יכולה להיות הסיבה לכך?
    מה לעשות?
    האם להחליף אנטיביוטיקה? לאיזו?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף - סטרפטוקוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף - סטרפטוקוק - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    12/10/2010

    שלום אלה
    10% מהאוכלוסיה הנורמלית נשאים של סטרפטוקוק,אלו לא דורשים טיפול אם אין מימצאים רפואיים המצביעים על דלקת .
    לכן אם לביתך משטח חיובי ללא תלונות ,אין צורך לטפל,וכנראה שהיא נשאית של החידק.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכה באזור גשר האף בילד
    שרון
    08/10/2010

    שלום,
    אני אמא לילד בן שנתיים. שלשום בלילה הוא קיבל מכה חזקה בגשר האף (בגובה שבין הגבות) מהקרש של המיטה. האזור התנפח והופיעה המטומה באזור שבין האף לקנטוס המדיאלי של עין ימין.
    נראה לי כי הנפיחות פחתה מעט ביחס לאתמול. הרופאה אמרה לי לפנות לרופא אף אוזן גרון. זה סופ"ש, אין רופא שאוכל לפנות אליו כרגע ורק ביום ראשון אוכל להזמין תור.
    האם זה מאוחר מידי?
    מה עושים אם יש שבר?

    תודה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכה באזור גשר האף בילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר ? בעצם האף. תגובה

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/10/2010

    שרון שלום רב.
    לרוב בגיל זה ביגלל הגמישות של העצם, השברים הינם מועטים.
    זה לא מאוחר ואין כל צורך לרוץ לרופא א.א.גרון אלא אם לאחר 5-6 ימים, (בהם יש לטפל בעזרת קומפרסים קרים), עם נסיגת הנפיחות, יש לך רושם של תזוזה של פירמידת האף.
    במידה ויש סטיה, (גם אם את לא בטוחה), כדאי יהיה לפנות למומחה א.א.גרון.
    במקרה של שבר יבצע הרופא החזרה של העצם (מה שניקרא רידוקציה).
    בגיל זה כדאי יהיה לבצע את הפעולה בהרדמה כללית.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיסה לתינוק הסובל מנקב בעור התוף
    שלומית
    06/10/2010

    שלום רב

    ביתי בת השמונה חודשים סובלת מדלקות אוזניים תכופות ומטופלת באנטיביוטיקה אוגמנטין. לאחרונה נוצר נקב באוזן שמאל המטופל במי חמצן וטיפות אנטיביוטיות.
    שאלתי
    - תוך כמה זמן נסתם בדרכ חור כאמור ומהן השלכותיו בגיל כה צעיר.
    - האם השמיעה עשויה להחלש?
    - האם ניתן לטוס טיסות קצרות (אילת) במצב זה?
    .
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיסה לתינוק הסובל מנקב בעור התוף - תגובה

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/10/2010

    שלומית שלום רב.
    ברשותך אתייחס קודם למשפט הראשון במכתבך, אין צורך לטפל בנקב כל עוד אין הפרשה, לא במי-חמצן, ולא בטיפות אנטיביוטיות, אוסיף עו שאם יש דלקת ונקב, לא מומלץ להשתמש במי חמצן, אלא לנקות את האוזן בצימרון הטבול במי-החמצן.
    נקב ספונטאני כתוצאה מדלקות יכול להסגר מספר ימים לאחר שהאוזן מתייבשת.
    צריך, לכן, להיות במעקב רופא א.א.גרון.
    גם כשיש הפרשה וגם במצב של נקב בתופית, יש ירידה בשמיעה, אלא שמדובר בירידת שמיעה זמנית, כי אין פגיעה בעצב השמיעה.
    אין מניעה מטיסה, במצב של נקב באוזניים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה !!!!

    שלומית
    07/10/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כפתורים,פוליפ לעשות או לחכות
    שלי
    06/10/2010

    שלום,בתי בת 4,מגיל 10 חודשים סובלת מברונכיטיס,נזלת כרונית,נוזלים באוזניים וירידה בשמיעה,לא מצליחה לנשום מהאף אלא רק מהפה,נוחרת בשינה ומדברת כמו מצוננת מתקשה לבטא אותיות כמו מ' ונ' ,במשך כל התקופה טופלה במשאפים,סטרואידים,סינגולייר,איירפופר,אדים חמים,אדים קרים,חדר מלח,דיאטה ללא מוצרי חלב ושום דבר לא עזר,אין החמרה אך גם לא שיפור.
    במעקב אצל רופא פרטי שהמליץ על ניתוח כפתורים על אף שלא היו לה מעולם דלקות אזניים,הלכתי לייעוץ נוסף אצל רופא א.א.ג שהמליץ לחכות עד גיל 5,אינני יודעת מה לעשות וכיצד לעזור לה,האם לנתח?האם לחכות?אולי בכלל יש לה פוליפ באף?אף גורם לא בדק זאת.אפילו על מעבדת שינה המליצו לי ללכת...מה עליי לעשות בכדי להקל עליה?
    אמא עייפה ומטורטרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כפתורים,פוליפ לעשות או לחכות - תגובה

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/10/2010

    שלי שלום רב.
    אין ספק שנשימת בתך תישתפר אם יבוצע ניתוח לכריתת השקד השלישי, קביעה זו היא על-פי תיאור נשימתה, במכתבך. לא ברור לי אם בוצעה בדיקה (רנטגן, או אנדוסקופיה) לוודא את גודל השקד השלישי.
    ליקוי השמיעה המתואר במכתבך, על-אף שאין דלקות אוזניים, מחייב גם ניתוח כפתורים.
    אין כל סיבה רפואית בהמתנה עד לגיל 5, וככל שהפעולה תתבצע מוקדם יותר, יוטב
    לבתך, ולך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפילה של פקקים
    עופר
    05/10/2010

    שלום רב,
    בני בן ה-5 עבר ניתוח כפתורים לפני כשנתיים.
    בבדיקה אחרונה אצל רופאת הילדים, הכפתורים עדיין לא נפלו.
    אנחנו נאלצים לשמור על האזניים שלו ממגע של מים.
    מה לדעתך נכון לעשות בנושא?
    האם להמשיך ולהמתין עד שהכפתורים יפלו, או שניתן לקדם זאת?
    תודה
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפילה של פקקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתורים, לכמה זמן?

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/10/2010

    עופר שלום רב.
    שנתיים זה מעבר לזמן הממוצע לצינוריות איוורור, וככל שיעבור הזמן הסיכוי לסגירה אוטומטית של הנקב, הולך ויורד.
    אני ממליץ להסיר את הצינוריות, על-אף שהדבר כרוך בהרדמה כללית נוספת, גם מתוך החשש להישארות נקב, וגם כי בגילו בנך יכול בפעולות פיזיולוגיות לשפר את איוורור האוזניים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום