מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן 5 חודשייםאביטל07/11/2010
לבני יש נזלת כרונית מיום היוולדו כמו כן נבדק עי רופא א.א.ג אשר התרשם שהבעיה תחלוף, הוא מחרחר (נבדק עי רופאת ילדים המקור -עליון) רופאת ההתפתחות המליצה לי לבצע מילום לראות אם יש שקד שלישי, מה דעתך? האים ניתן במידה וכן לנתח בגיל זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 5 חודשיים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/11/2010שלום אביטל,
בגיל של בנך השקד השלישי בדרך כלל בשלבי התפתחות ומקובל לצלם ו/או לנתח בגיל כ- 8 חודשים ומעלה.
אני ממליץ לנסות טיפולים שונים לנזלת כמו סינומרין, אדים, אוטריוין פדיאטרי לילדים וסירופים ובמידה ואלו לא ישפיעו בהמשך לשקול צילום וטיפול מתאים.
במידה והנזלת הינה מוגלתית צריך לתת לילד גם אנטיביוטיקה.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בואזניים לחר ניתוח משולבאמא דואגת07/11/2010
שלום !! בני בן שנתיים ושמונה חודשים עבר לפני פחות מחודשיים ניתוח שקדים, פוליפים וכפתורים.השבוע הופיע הפרשה מלווה בחום גבוהה הרופא המטפל נתן מוקסיפן . האם זה אומר שהניתוח לא הצליח?בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בואזניים לחר ניתוח משולב - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/11/2010שלום,
הופעת הפרשה באוזן לאחר ניתוח כפתורים הוא סיבוך מוכר ושכיח בכ-10-15% מהמקרים. הפרשה זו אינה אומרת שהניתוח לא הצליח משום שטיפול בהפרשה יעלים אותה ואז האוזן תהיה תקינה.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחזור עצמות שמעשי06/11/2010
לבתי יש נקב בעור התוף באוזן שמאל ללא ירידה בשמיעה ובאוזן ימין נקב בעור התוף ונזק בעצמות שמע שלדברי הרופא יש צורך בשחזורם היות ויש לה ירידה של 50 דציבלים באוזן זו. הרופא ממליץ לבצע בשלב הראשוני את הניתוח באוזן הפחות בעייתית ולאחר מכן להתפנות לאוזן הכוללת שחזור עצמות שמע , אני חושב שזה לא נכון. מה דעתך האם לא כדאי לטפל באוזן הבעייתית היות ואם הניתוח הסתבך לפחות הילדה נשארה עם אוזן אחת תקינה.
מה סיכויי הצלחה של ניתוח שחזור עצמות שמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחזור עצמות שמע - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/11/2010שלום שי,
ניתוח סגית חור מצליח באחוז גבוה מהמקרים, במידה והאוזן יבשה וכמובן הוא קל יותר מניתוח הכולל גם שחזור עצמות שמע. לכן מקובל לבצע את ניתוח שחזור עצמות השמע בגיל מבוגר יותר מאשר סגירת הנקב. לכן המלצת הרופא נכונה.
סיכויי ההצלחה של ניתוח שחזור עצמות השמע הוא אינדיבידואלי ומשתנה.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזנייםמישהי06/11/2010
שלום,
איך אפשר לנקות את האוזן של בתי בת שנה חצי?
לא בתוך האוזן ממש אלה באזור של התנוך בפנים..?
היא לא נותנת לי לגעת לה באוזנים והלילכלוך מצטבר שם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזניים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/11/2010שלום ריבי,
מומלץ לנקות את האוזניים עם מקלות אוזניים טבולים במי מלח או מי חמצן, אך אסור להכניסם לתעלת האוזן החיצונית, כלומר להכניסם לחור של האוזן
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האםהנזלת הרבה של בני היארונן06/11/2010
העושה לו את הנוזלים באוזניים ....תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האםהנזלת הרבה של בני היא - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/11/2010שלום רונן,
נזלת רבה לא עושה את הנוזלים באוזניים, אך היא קשורה להגדלה של השקד השלישי המפריע לנזלת להתנקז לגרון. אותו שקד שלישי המוגדל סותם את תעלות האוזניים והוא יכול לגרום לנוזלים באוזניים.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתום כשלושה חודשיםאחינעם05/11/2010
שלום,
בני בן 4 חודשים ואפו סתום כבר כ-3 חודשים.
ניסינו אדים קרים, הגבהת המיטה,טיפות אף Saline, ספריי לאף של saline, טיפות לעיניים עם סטריואידים ואנטיהיסטמן (שני האחרונים לפי מרשם רופא) - שום דבר לא עוזר לטווח הארוך.
כמו כן היינו אצל רופא ילדים, רופא ריאות ורופא אף אוזן גרון ונאמר לנו כי אין בעיה של מבנה האף, הריאות תקינות והבעיה היחיד היא בעיה מנואלית של אף סתום.
האף הסתום מחמיר לקראת סוף שנת הלילה של בני בה הוא מתעורר מקשיי נשימה ומתקשה לינוק.
אשמח אם תוכל לתת לי איזושהי עצה ואו כיוון לחקור.
תודה מראש,
אחינעם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף סתום כשלושה חודשים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו07/11/2010שלום אחינועם,
בגיל של בנך הדברים היחידים שמותר להשתמש לאף הם ספרי סינומרין וספרי אוטריוין פדיאטרי לילדים. באוטריווין ניתן להשתמש לתקופה קצרה של עד 6 ימים. במידה ואלו לא עוזרים יש לפנות למומחה א.א.ג נוסף המתמחה בילדים
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנוידים בתינוקותרעיה04/11/2010
בתי בת שנה ו4 חודשים ,סובלת מאף סתום במשך כמה חודשים כולל קשי נשימה בלילה ,לפעמים מלווה בחום ונוזלת ,ללא כאבי אוזניים וגרון בד"כ
נעשה
צילום רנטגן
============================
תפיחות ברקמות הרכות (האחוריות) של הנזופרינקס ללא היצרות תעלת האוויר
שאלה האם כדי לנתח בגיל כזה או יש להמתין לפחות לגיל שנתיים
ילדה במצב התפתחותי תקין ובמשקל תקין ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדנוידים בתינוקות - תגובה
ד``ר יהושע דנינו04/11/2010שלום רעיה,
ניתוח של אדנואידים נעשה גם בגיל של ביתך במידה ויש אינדיקציה רפואית מתאימה.
האינדיקציה הינה הבדיקה הקלינית של מומחה א.א.ג אשר צריך גם להסתכל על הצילום עצמו ולא להסתפק בתשובה הכתובה, שכן לעיתים הצילום לא נעשה בצורה מספקת.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד שלישי ושימו ב AVAMISתמי03/11/2010
שלום דר'
בני בן 2.5 שנים. צילום רנטגן אבחן לו שקד שלישי עם לחץ ניכר במערות האף ולחץ מופחת בחלל הפה. הוא לא נוחר כבד אך נשימתו מורגשת, מרבה להיות מצונן.
רופא אא"ג אמר שכדאי לתת לו טיפול בתרסיס AVAMIS למשך חודשיים בתקווה שיועיל.
הבנתי השתרסיס מכיל סטרואידים וקראתי את תופעות הלוואי שכוללות סיכון לדימום מהאף....ולכן אני חוששת לתת אותו?
מה דעתך? האם ידוע שתרסיס זה עוזר? האם בטוח ותקין לילד קטן לשימוש כה ארוך?
האם מוכר?
אשמח לחוות דעתך המקצועית
תודה,
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד שלישי ושימו ב AVAMIS - תגובה
ד``ר יהושע דנינו04/11/2010שלום תמי,
התרסיס מקובל ובטוח לשימוש בילדים מגיל שנתיים ומעלה לתקופה של חודש. נדיר מאד שהוא גורם לדימום שיכול להגרם משפשוף מכני של הפיה ברירית של האף. לעיתים התרסיס יכול לשפר את מעבר האויר דרך האף, אך במידה והגדלת השקד השלישי הינה משמעותית וחוסמת את רוב המעבר הסיכוי שהוא יעזור הוא קטן.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדר מלח לילדיםרונן03/11/2010
האם זה טוב ללכת לחדר מלח לילד כבן 3 שסובל מנזלות כל הזמן ונוזלים באוזניים...לפני כארבעה חודשים עבר ניתוח שקדים ופוליפים.תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חדר מלח לילדים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו04/11/2010לום רונן,
חדר מלח אינו עוזר לטיפול בנוזלים באוזניים אך יתכן ויכול לעזור לעיתים לנזלות. כמובן שישנן טיפולים נוספים לנזלות ולשם קבלתם יש להתייעף עם מומחה א.א.ג שיתאים את הטיפול המתאים לילד.
באשר לנוזלים, הטיפול תלוי במידת ליקוי השמיעה ובמצב הקליני של האוזניים. גם לשם כך יש להתייעץ עם מומחה א.א.ג
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת...אביטל31/10/2010
שלום רב כאשר תינוק בן 4 וחצי חודשיים עם נזלת תמידית ומחרחר אילו בדיקות יכול לעשות רופא א.א.ג והאים רק קליניקה תוכל להספיק כדי להפסיק את הנזלת הזו שאגב היא מרגע שהוא נולד שקופה ונוזלת ולא נפסקת,ושאלה נוספת כל התכשירים בשוק בתרסיס מכילים מי ים מאוד קשה לי להשיג סיילין0.9 האים מי ים מומלצים? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת... - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/11/2010שלום אביטל,
נזלת בגיל של בנך נבדקת על ידי מומחה א.א.ג באמצעות בדיקה קלינית ולפיה מחליט הרופא מהו הטיפול המתאים.
הטיפול האפשרי והמקובל הוא ספרי של מי ים למשל סינומרין וניתן להשתמש בו לפי הצורך מספר פעמים ביום ללא הגבלה של זמן.
לעיתים, ניתן להשתמש באוטריוין של תינוקות לתקופה מוגבלת של עד 6 ימים.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אוזניים רביעית ב9 חודשיםהדר30/10/2010
שלום רב,
ביתי התינוקת בת 9 חודשים ומקבלת בפעם הרביעית אנטיביוטיקה בשל דלקת אוזניים רביעית מהיום שנולדה.
כשאין לה דלקת באוזניים יש לה "תעלה מגורה", "נוזלים בתעלה" וגם פטריה באוזן היה לה העונג לחוות.
כל פעם שיוצאת לה שן או שהיא מקוררת משם הדרך לדלקת קצרה ביותר.
מהי הצעתך לטיפול לתינוקת שכזאת? האם הפיתרון היחיד הוא לקבל אנטיביוטיקה כל פעם? אני מפחדת מהפעם הבאה שתגיע , בה יירשם לה שוב מרשם נוסף לאנטיביטיקה.
האם יש דרך טיפולת אחרת ואבחון לתינוקת שכזאת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אוזניים רביעית ב9 חודשים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/11/2010שלום הדר,
ראשית יש צורך לברר האם הדלקת החוזרת היא דלקת אוזן תיכונה או אוזן חיצונית. במקרה של דלקת אוזן תיכונה חוזרת הטיפול המומלץ הוא המשך טיפול אנטיביוטי מניעתי אחרי מנת אנטיביוטיקה של 10 ימים במטרה למנוע את הדלקת הבאה.
יש לבדוק האם לאחר הדלקות נשארים נוזלים ואז יש לבצע בדיקת שמיע ובדיקת נוזלים. במידה וקיים ליקוי שמיעה משמעותי ו/או שליקוי השמיעה מחמיר יש לבצע ניתוח כפתורים. ניתוח כפתורים גם מומלץ בכישלון של טיפול אנטיביוטי מניעתי.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגיש לאנטיביוטיקה פנצלין+אזניל - מהבתיה30/10/2010
ד"ר דנינו שלום, בני בן 4 שנים רגיש לפנצלין וכמו כן לאנטביוטיקה אזניל. לפני כשבועיים החל חום גבוה תוצאה של משטח גרון חיובית. החל לקבל רפאפן, מיד לאחר השימוש הראשוני פריחה בכל הגוף. לאחר מכן קיבל מוקיווסט סיים שבוע ימים ללא פריחה. ביום א' לאחר שבוע ימים בוצע בדיקות דם, נראה כי עדיין ישנו זיהום לפי הלקרוציטס שהם גבוהים וחן החל חום להופיע וכאבי גרון. נתנו לי להמשיך את הטיפול עם מוקסיוט. ביום השלישי של הטיפול החל להופיע פריחה בפנים. הפסקנו את הטיפול האנט'. כיום יומים אחרי שאינו מקבל טיפול הפריחה עדין מופיעה והילד העלה חום.
יצויין כי לפני שנתיים שקיבל אזניל הראה רגישות ופריחה.
שאלתי מה עושים כרגע איזה טיפול אנטיביוטי יקבל? משטח גרון יצא שוב חיובי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגיש לאנטיביוטיקה פנצלין+אזניל - מה - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/11/2010שלום בתיה,
מאחר ונראה שהילד אלרגי לפנצילין הוא גם אלרגי למוקסיוויט שמכיל פנצילין.
ישנן עוד אנטיביוטיקות אחרות שניתן לתת כמו זינט, צפורל ועוד.
מה שחשוב הוא לא רק המשטח אלא הבדיקה הקלינית של מצב הגרון והצוואר, האם הם מתאימים לדלקת הדורשת אנטיביוטיקה שכן, ישנן מקרים שבהם קיים משטח חיובי ללא מחלה כמו בקרב 10% מהאוכלוסיה הנורמלית שהם נשאי החיידק.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת תמידית בתינוקאביטל28/10/2010
בני בן 4.5 חודשיים סובל מרפלוקס לא חמור במיוחד עם שיפור משמעותי, יונק, מגיל אפס מנוזל תמידית, מחרחר נבדק עי רופא ריאות שטען שהנזלת היא מהרפלוקס הנזלת ממשיכה יש חירחור ועושה רושם שזה מפריע לו, השתמשתי ברינומר, נזוקורט, אוטריוין שום דבר לא עוזר האים יש משהו שניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת תמידית בתינוק - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי29/10/2010אביטל שלום רב.
ילד מנוזל הוא דבר שכיח בגיל זה אלא שכדאי לבדוק את הסיבות לכך, ואינני משוכנע
שהרפלוקס הוא הגורם לכך.
מומלץ, לכן, לפנות לבדיקה מקיפה של מומחה א.א.גרון ולא להשתמש בתכשירים לאף
אשר יכולים להרע את המצב.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חריף בגרון - דחוףיעל28/10/2010
ד"ר שלום, בני בן ה2.9 מתלונן על כאבים בפה מאז יום שבת. ביום שני ראו אותו רופא שיניים שלא מצא כלום רופא ילדים ורופא אף אוזן גרון כולם לא ראו דבר. רופא אאג לקח משטח וגם הפנה אותנו למשטח מהיר בבית מרקחת. משטח זה היה חיובי לסטרפטוקוק A והתחלנו טיפול אנטיביוטי. היום בערב תוצאות המשטח שנשלח לקופ"ח חזר שלילי לסטרפטוקוק A. אני לא מצליחה להשיג את רופא האאג והוא לא עובד מחר. מה לעשות? יש לציין כיאין חום והילד סובל מכאבים קשים שלא נראה כי נורפן ואקמולי עוזרים ל, כאבים שנראה שמחריפים. לא אוכל או שותה כמעט. נראה כי מתקשה מאוד לבלוע וששורף לו בגרון מדברים כמו שוקולד. משהתחלנו באנטיביוטיקה (ביום שלישי בבוקר) קיים שיפור מסוים אך לא דרמטי. אודה מאוד על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב חריף בגרון - דחוף - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי29/10/2010יעל שלום רב.
המישטחים ולבטח זה המהיר אינם מכשירים אבחנתיים חד-משמעיים, והעובדה - הפער בין 2 התשובות שקיבלת.
יש להתייחס בכובד ראש לתלונות בנך, ולבצע בדיקה אנדוסקופית, ואולי גם הדמיה,
ומפליא שאינך מציינת אם בוצעה בדיקת דם פשוטה לגילוי סוג הדלקת.
איחולי בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניםמאי27/10/2010
שלום רב
ביתי בת 2.5 לפני חודש היתה לה דלקת ריאות שנתנו לה מוקסיפן פורטה ל 10 ימים
אחרי שבועיים שוב השתעלה והיה לה חום קיבלה אזניל ל 5 ימים סיימה את האזניל ומיום שבת עם צרחוות שהאוזנים כואבות לה הלכתי למוקד חירום שראה דלקת עם מוגלה בשתי האוזניים נתן אוגמטנין ל 7 ימים ביום שני קבעתי תור לרופא אוזנים מאחר והכאבים לא הפסיקו רופא אוזנים הפנה למיון לצורך ניקוז ממוגלה במיום ניקזו ממוגלה ונתנו להמשיך את האוגמנטין אבל שינו ל 400 מילגרם 5 סיסי פעמיים ביום היום היתי שוב אצל רופא אף אוזן גרון לביקורת אמר שהאוזנים במצב מעולה אבל הדלקת ישנה בשתי האוזנים להמשיך את הטיפול השאלה שלי האם יש חשש שהואגמנטין לא עושה את העבודה או שזה לוקח זמן
ודבר שני לקחו גם תרבית במיון לא חזרו אלי עם תשובה מה עושים במקרה והדלקת לא תעבור י ש לציין שהילדה פעילה והכל בסדר מלבד חום נמוך של 37.5 לפעמים 37.6 אני מאוד מודאגת כי מאז שהיא בגן כל שבוע יש לה משהו אחר ממש אודה לתשובה מצעטרת על אורך המכתב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזנים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו27/10/2010שלום מאי,
רוב דלקות האוזניים אמורות להגיב לאוגמנטין וטוב נעשה שבוצע ניקור. כמובן שרצוי לדעת אם החיידקים שצמחו מתרבית שנלקה בניקור מגיבים לאנטיביוטיקה שהיילדה מקבלת. לכן רצוי לליצור קשר ולברר את תוצאות הבדיקה.
בכל מקרה, יש להיות במעקב של רופא א.א.ג כדי לשקול את הצעדים הבאים שכן יש צורך לבצע בדיקת שמיעה או בדיקת נוזלים ובהתאם לתוצאותיהן להחליט על המשך הטיפול.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)