מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לרופאי הפורום הנחמדיםיובל07/05/2009
קודם כל רציתי לומר שלפי הניסוח של התשובות אתם כולכם אנשים נחמדים ונעימים שגורמים לאנשים עם בעיות מאוד אינטימיות להפתח בפורום. יישר כוח!
ועכשיו לשאלה:
האם האנטיביוטיקה צפרלקסין מתאימה לטיפול בדלקת בערמונית?
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב
ד''ר גאזי פארס08/05/2009קודם כל תודה על המחמאה , ואנחנו בתורינו גם מעריכים מאוד את הפונים והשאלות החשובות ועל רמה שהם שואלים.
ולעניינינו , אני מבין שאתה שואל על התרופה ציפרוקסין ובשמותיה האחרים ציפרוקדס או ציפרופלוקסצין ! .
התשובה היא כן ,זו תרופה שחודרת טוב לרקמת הערמונית וטובה מאוד לטיפול בדלקת ערמונית.
ותודה שוב, ד"ר פארס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרף למחמאות :)
אבי08/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקוד מיני - בהמשך לשאלות בעבראביב07/05/2009
אני בן 24, מזה כ - 3 חודשים, ירד לי החשק המיני בצורה טוטאלית ובמידה ואני מנסה בכל זאת, אזי הזיקפה לא ממש מחזיקה מעמד וגם באוננות השפיכה נורא מעוכבת.
יש לציין כי בעבר הייתי בעל תיאבון מיני בריא ומפותח ונהגתי לאונן או לקיים יחסי מין לעיתים קרובות.
לגבי התפקוד הפיזי עצמו , אינני יודע אם הבעיה בזקפה היא בעיה ראשונית, או משנית להיעלמות החשק המיני.
מכל מקום, תוצאות הבירור הרלוונטי:
TSH, FSH, LH, פרולקטין – תקינים לחלוטין.
טוטאל טסטוסטרון (2 בדיקות): ראשונה באפריל 8.7nmol/L והשניה לפני יומיים 16.5 nmol/L (הנורמה: 8.4 – 28.8)
SHBG: 11.6 nmol/L נמוך מהנורמה (הנורמה: 13 – 71)
DHEA SULPHATE: 12mcmol/L (הנורמה: 7.5 – 17.3)
FREE ANDROGEN INDEX: 142.5 גבוה מהנורמה. (הנורמה: 28 – 80)
ברקע: טיפול תרופתי ב - CYMBALTA 90mg/d בשל דיכאון ו - PANIC ATTACK'S אם כי אני כמעט משוכנע שהבעיה לא נובעת מהטיפול התרופתי או מהמצב הנפשי, שכן כיום אני מאוזן לחלוטין, ואפילו בעבר כשהייתי נתון במצב דיכאוני קשה יותר ובחרדות ונטלתי מינון של 120mg ביום, תפקדתי היטב וחשק לא היה חסר.
מה ניתן לעשות? אני ממש מתוסכל כבר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב
ד''ר גאזי פארס08/05/2009הבדיקות שהצגת לא מצביעות על בעיה שמסבירה את החולשה המינית. אם אתה לא סובל ממחלה כרונית כגון סכרת ותפקודי הכליה והכבד תקינים לדעתי ניתן להיעזר בתרופה מסוג חוסמי PDE5 (ויגרה או סיאליס או לויטרא). לרוב במקרים כאלו טיפול בהתחלה מביא לשיפור במצב ובהמשך אפשר להפסיק אותן.
אגב יש עוד בדיקות שאפשר לבצע כמו מבחן זקפה לילי NPT שמבדיל בין בעיה פסיכוגינית לאורגנית.
יש מקום להיעזר בסיקסולוג ו/או באורולוג .
בתודה וברכה. ד"ר פארס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה...
אביב09/05/2009היכן ניתן לבצע בדיקת NPT במחוז חיפה של קופ"ח כללית והאם יש צורך בהפניה לצורך ביקור אצל אורולוג בקופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמישהו
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי09/05/2009לאורולוג בקופה יש לקחת הפניה מרופא המטפל עם רשימת כל המחלות רקע וטיפול התרופתי.
אתה יכול לפנות גם למרפאת "היחסים" במרפאת ארמון.
בדיקת NPT ניתן לבצע ברמב"ם, בתשלום, קופ"ח כללית לא משתתפת בעלות הבדיקה.
עלות הבדיקה כ-600 ש"ח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, יש השתתפות ביטוח כללית מושלם?
אביב09/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- eGFR והשתנות מרובות.אבי07/05/2009
eGFR גדול מ- 60 (במכבי)..
כך עכשיו (קריאטינין 0.9) וגם לפני חודשיים (קריאטינין 0.8).
עשיתי בדיקות דם כלליות רחבות כך שברשותי נתונים נוספים אם רלוונטי.
מהם הנתונים האחרים שקשורים לתפקוד הכליות? מה מצבי על-פי התוצאות?
והאם זה יכול להיות קשור להשתנות מרובות ביום ופעמיים-שלוש בלילה? ביופסית ערמונית - דלקת כרונית, מעט מוגדלת, עם הסתיידויות, בדיקה רקטאלית ידנית תקינה, התחלתי לקחת פרמיקסון. מה דעתך ומה לברר ד"ר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום זיו
ד''ר גאזי פארס07/05/2009ידוע שעם ההתקדמות בגיל התפקוד הכליתי נחלש .מחלות כרוניות כמו סכרת,לחץ דם מוגבר ,חסימה בדרכי השתן ודלקות בכליות ..... גם יכולות לפגוע בתפקודן.
אני מניח שאתה מעל גיל 50 היות ועברת ביאופסיה מהערמונית .לפי הבדיקות שלך הכליות שלך עם תפקוד משביע רצון.
חשוב גם לבדוק שתן לכללית ובהתאם לתוצאה לשקול בדיקת איסוף שתן 24 שעות לחלבון.דם לאוריה ואלקטרוליטים בנוסף ל-US כליות ודרכי שתן.
לא נראה לי שהשתנת היתר אצלך קשורה בכליות (בתנאי שאין לך סכרת ואם יש סכרת היא מאוזנת) .
נראה לי שהבעיה היא הגדלה של הערמונית שגורמת לתלונותיך. הטיפול בפירמיקסון הוא טיפול טוב במקרה שלך אך לדעתי לא מספיק ויש צורך להוסיף חוסם אלפא כגון קסטראל או אומניק או קדקס. השימוש באחת התרופות הנ"ל עם פרמיקסון ישפרו את המצב.
חשוב שתהיה במעקב וטיפול אורולוגי.
בתודה,ד"ר פארס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתן לציטולוגיהאבי07/05/2009
שתן לציטולוגיה
- פעם? פעמיים? שלוש?
ובהתאם למה מוחלט כמה פעמים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום זיו
ד''ר גאזי פארס07/05/2009בשתן לציטולוגיה בודקים נוכחות תאים סרטניים בשתן . נוכחות תאים כאלו מצביעה על נוכחות סרטן בשכבה השטחית של רירית דרכי השתן מאגן הכליה ,לשופכן ,לשלפוחית השתן ולשופכה.
תאים אלו נושרים מהגידול .
העדרות תאים אלו איננו שולל נוכחות סרטן .
הבדיקה נוחה, לא כרוכה בכאבים או בהקרנה וזולה יחסית .
אי לכך לוקחים 3 בדיקות בדרך כלל ב-3 ימים רצופים משתן שני של הבוקר היות ותאים אלו לא תמיד נושרים .
מספיק בדיקה אחת חיובית משלושתם .
אגב גם כאשר לוקחים את ה-3 בדיקות אחוז הגילוי הוא רק 50% מהמקרים של סרטן. ולכן זו בדיקה שאפשר להעזר בה אך לא לסמוך רק עליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיובל06/05/2009
האם יש קשר בין דלקת בערמונית לבין הרגשת רגישות וחוסר נעימות ברקמה שמחברת בין איבר המין לבין הכיפה , וכן בטבעת שעוטפת את הכיפה מסביב?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב
ד''ר דמיטרי גולדין06/05/2009לדלקת ערמונית אין תמונה אחידה כי מדובר לא במחלה אחת אלא במספר תסמונות שנושאות שם אחד. את ההרגשה שתיארתה בהחלט יכולה ליות משנית לדלקת ערמונית אך כדי לקבוע את האבחנה המדויקת צריך לבצע מספר בדיקות נוספות מתחיל מבדיקה גופנית. ההמלצה כן להבדק ע"י אורולוג.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת זרמים בפיןאנונימי 2505/05/2009
שלום,
מזה כ -4 ימים פחות או יותר אני מרגיש מעין זרמים בפין במיוחד באזור העליון של הפין
את הזרמים אני מרגיש ברוב השעות ביום, ותמיד לפני ואחרי שאני נותן שתן
חוץ מהבעיה הזו אין לי שום דבר כלומר אני לא מרגיש כאבים או צריבה וכו', אני בריא, מעולם לא היו לי בעיות , אני בן 25.יש לי חברה קבועה כבר שנתיים ויחסי המין הם רגילים וללא מלווים בבעיות או כאבים, הבעיה היא רק זרמים מוזרים
האם יש לי מה לחשוש?
מה יכול להיות הסיבה לכך?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרמים בפין
ד''ר דמיטרי גולדין05/05/2009לפי התאור לא רואה בעיה רצנית אם בכלל. במידה ופין לא נפוח לא בצקתי ובמישוש לא רגיש סביר להניח שמדובר בכאבים או הרגשה ממקור שרירי בטן. בכל מקרה ממליץ לפנות לבדיקה רפואית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר גולדין תודה על תשובתך אבל...
אנונימי 2505/05/2009איך יכול להיות בעיה בבטן כאשר אין לי שום כאבים שם
כאמור אין שום בעיה חיצונית בפין לא נפיחות ולא בצקתי וכו'
אלא רק זרמים מוזרים בקצה הפין
האם זה יכול להיות מסוכן או מחלת מין, אני לא רוצה להדביק את חברתי?
סליחה על השאלה הנוספת אני פשוט קצת לחוץ מעולם לא חשתי תחושה כזו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר דמיטרי גולדין06/05/2009לא נראה שמדובר במצב מסוכן או מחלה מדבקת כי תסמינים של מחלת מין מדבקת הם צריבה בזמן הטלת שתן, תכיפות והפרשה מפתח השופכה ולא זרמים שתיארת. לפי דעתי אתה יכול להיות רגוע אך בכל מקרה תפנה לבדיקה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריד מוגדלצחי05/05/2009
הודעה המקורית פורסמה בפורם פוריות, שם המליצו להעבירה לפורום זה ע"מ לקבל תשובה.
אני בן 37 נשוי+1. ברקע וריקוצלה ,אשכים בגודל תקין ,ללא בעיות פוריות. לאחרונה עברתי ניתוח בקעים מפשעתיים בשיטה לפאראסקופית והמנתח "על הדרך", בהסכמתי המלאה המליץ ותיקן את הודידHIGH LIGATION OF LT SPERMATIC VEIN. ברצוני לברר א. מהו ההבדל בין HIGH לבין LOW LIGATION.? ב.איזה "רווח" יש לי מתוספת זאת לניתוח העיקרי לעומת סיכון? כלומר למרות הוריקוצלה אין בעית פוריות האם הניתוח יכול לשנות מצב זה וליצור בעיןת?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון ווריקוצלה
ד''ר דמיטרי גולדין05/05/2009הבדל בין ניתוח תיקון ווריקוצלה בשיטה קשירה גבוהה לעומת שיטה נמוחה רק במיקום קשירת הוריד. בשיטה גבוהה קושרים את הוריד מעל האגן הקטן ובשיטה נמוחה באזור המפשעה. מבחינת יעילות וסיבוכים אין הבדל משמעותי. בקשר לרווח מניתוח קשירת הוריד במצבך כמו שתיארת- לא נראה שהניתוח שינה או ישנה משהו.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוריקוצלה
צחי06/05/2009תודה רבה על התשובה. התשובה ענתה לציפיותיי.
צחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרימקסון או קסטראלפטטה04/05/2009
שלום ד"ר: סובל בשנה האחרונה מערמונית מוגדלת תקיפות שתן 2 .3.בלילה.
ביום נורמלי לחלוטין גם עוצמת הזרימה.עברתי בדיקהת סונאר רקטאלית ששללה ממצאים לא סימפטיים.וכאן שאלתי ?רופאי המליץ לי לקחת קסטראל וולפי התרשמותי מהתשובות שניתנו בפורום יותר מתאים להתחיל עם הפרימקסון .{תמושת קלה יותר למקרה מעיין זה}
תודה והוקרה:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשאלתך.....
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן04/05/2009פרמיקסון הינו תמצית של serrena repents ונחשב לתרופה הצימחית המובילה לטיפול בתופעות של קושי בהטלת השתן\הגדלת הערמונית. סקירות הראו שמעל למחצית האורולוגים בגרמניה ימליצו לחולייהם להתחיל טיפול דווקא בתרופה זו . מעריכים את כמות המשתמשים בתכשירים המכילים מרכיב זה בארה"ב בכ- 2.5 מליון גברים. ישנם גברים רבים שמטופלים בתרופה זו ונהנים מהשפעתה.
מאידך, הקסטראל הינו תרופה נפוצה ביותר מסוג חוסמי אלפא שהוכחה כיעילה לטיפול בבעיה. יתכן וטיפול בפרמיקסון יספק אותך ומאידך יתכן ותרגיש שיפור משמעותי יותר תחת קסאטראל.
הנושא אינו חד משמעי ולפיכך יתכן גם שניסוי תרופה אחת למשך זמן מה ( 1-2 חודשים) ולאחר זמן מה ניסוי של השניה יאפשר לך לשפוט בעצמך.
אנא זכור כי גם לאורולוג שלך ולבדיקות שגרה אותן הוא עשוי לבקשך לעשות יש משקל בנושא והייתי ממשיך את המעקב אצלו ומתייעץ בו.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בגמירהאלעד02/05/2009
שלום רב
בן זוגי בגיל 30 לעולם לא גמר על יד בחורה
היה במערכות יחסים קצרות ואני הבת זוג הרצינית הראשונה שלו אני יחד כבר שנה
בתקופה זה היה בטיפול אצל סקסיולוג אך לא היה כל שינוי והפסיק,
בתקופה האחרונה כאשר מאונן לידי מצליח לגמור.
איך כדי לנתב את התפתחות זאת לגמירה ביחסי מין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום03/05/2009הפרעה בהגעה לסיפוק מיני בתנאים מסויימים ולא בתנאים אחרים מדברת על קושי שאינו פיזיולוגי.
הכיוון לטיפול הוא אכן סקסולוגי/פסיכולוגי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אלעד04/05/2009ראשית תודה רבה על ההתיחסות.
שאלה נוספת האם יש כדורים לזירוז הגמירה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום05/05/2009גם כאן המלצתי היא לפנות לסיוע של סקסולוג שסביר כי יפתור את הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה....מיכל02/05/2009
אבי בן 68 וסובל מבריחת שתן חמורה וכתוצאה מכך מריח משתן כל הזמן .
תוצאות בדיקת האורודינמית הן:
1. עקומת השתנה ראשונה חסימתית ושארית שתן של 40סמ"ק
2. נפח כיס שתן קטן- 306 סמ"ק
3. בזמן מילוי כיס השתן , החל מנפח 160 סמ"ק יש עליית לחצים הדרגתית עם תחושת URGE עד 107 ס"מ מים
4. בנפח של 297 סמ"ק ובלחץ 72 ס"מ מים מופיע דלף לא רצוני של שתן
5. הענות כיס השתנה נמוכה
6. חוסר יציבות ניכר של כיס השתן
7. במבחן P/F מפתח לחצים חסימתיים גבוהים ביותר עם עקומה שטוחה ביותר ושארית שתן של 100 סמ"ק
8. חסימה ניכרת במוצא כיס השתן בשילוב חוסר יציבות ניכר של כיס השתן.
כמו כן נאמר לו שבגלל מצבו אינו יכול לעבור ניתוח.
והוא קיבל זריקת גרמינין 80 מ"ג ושני כדורי TARIVID למשך יומיים.
כמובן שהבעיה לא נפתרה .
מה אפשר לעשות . הוא סובל מאוד וגם אנחנו סובלים.
מחכה לתשובתכם
שבוע טוב
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב מיכל
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום03/05/2009אכן לפי התשובה של הבדיקה האורודינמית מדובר בבעיה משולבת של הפרעה להתרוקנות השלפוחית בשל חסימה וכיס שתן בלתי יציב המפתח לחצים גבוהים ודלף שתן.
כיס שתן לא יציב יכול להיות משני לחסימה או לגורם אחר.
ניתן בשלב ראשון לנסות ולטפל בשילוב של תרופות המקלות על התרוקנות השלפוחית כגון קסטרל או אומניק בשילוב עם תרופות המרגיעות את כיס השתן כדוגמת דטרוזיטול.
במקביל לכך יש להשלים את הבירור כולל שתן לציטולוגיה והדמיה של דרכי השתן ולבצע הערכה חוזרת לגבי האופציה הניתוחית.
יש לפנות לאורולוג להשלמת הבירור והטיפול ולהמשך מעקב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ופרט נוסף
מיכל03/05/2009אבי חולה במחלת הפרקינסון.
האם עדין אפשר לעבור ניתוח? מה סיכויי הצלחת ניתוח כזה? ומהם ההשלכות בשל המחלה ?
המשך יום נעים
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום מיכל
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום05/05/2009עצם העובדה כי אביך חולה במחלת פרקינסון אין בה כדי לפסור טיפול ניתוחי.
כפי שציינתי, יש לפנות לבדיקה והערכה ואז להחליט על הצורך בניתוח ומהו הניתוח המתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אנטיביוטי מונע לפני VCUGמישהו30/04/2009
שלום ,
אני בן 23, מועמד לצילום שופכה VCUG כולל התרוקנות
ברצוני לדעת מהו המינון המומלץ של אופלודקס כטיפול מניעתי לשלושת הימים (יום לפני, יום הבדיקה ויום לאחריה)
אינני לוקח ציפרוגיס בשל ת"ל גסטרולוגיות בעבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערב טוב
ד''ר גאזי פארס30/04/2009אופלודקס לוקחים כדור אחד של 200 מ"ג פעמים ביום.אם הוחלט לתת לך ל-3 ימים אז ס"כ 6 כדורים .
בתודה וברכה.
ד"ר פארס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי הזקפה שלי!.בן29/04/2009
שלום!...
קוראים לי בן ואני בן 17.7 אין לי בעייה של זקפה להיפך יש לי זקפה מאוד חזקה ...אבל מגיל קטן שמתי לב ש"הבולבלון" שלי קצת שונה משל אחרים ...לדעתי אני חושב שזה יותר יפה ואני יודע שזה לא נדיר אבל בקושי ויצא לי לשמוע על בנים שיש להם אותה זקפה כמו שלי(אני לא הומו)..
הזקפה שלי היא קצת שונה משל אחרים , האיבר מין שלי נוטה לכיוון למעלה בזווית של 45 מעלות בערך בשביל להגדיר את זה...תמיד חשבתי שזה יפגע לי בסקס ואולי אני לא יוכל לעשות..אבל שהתבגרתי ראיתיי שזה גם ממש יתרון בסקס..אבל הבעיה שיש מספר תנוחות שאני לא מצליח לעשות..ורציתי לדעת אם זה לא מסוכן מה שיש לי ואם כדאי לטפל בזה או להשאיר את זה ככה...אני יודה אם תחזיר לי תשובה לדואר אלקטרוני...
ועוד שאלה קטנה שמעניינת אותי כול מה שכתוב באינטרנט על שריר pc
(pubococcygeus muscle)זה נכון תכתווב את שתי ההגדרות האלה בגוגל....בקצרה:זה כאילו מספר על שריר שנימצא מתחת לזין השריר שבו עוצרים את השתן,וכאילו אם מאמנים אותו זה עוזר בחיי הסקס זה גורם לזקפה יותר חזקה, לבעיות של זקפה ,פליטה מהירה,ואפילו אומרים שזה יכול לגרום לך לגמור בלי לשפוף..ולזה אני דווקא מאמיןן כי זה קרה לי שלוש פעמיים...
תחזיר לי תשובה לדואר אלקטרוני שלי תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום בן
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום30/04/2009הזוית שאתה מתאר אינה נדירה כפי שאתה סבור והיא למעשה מצב תקין ואחר ממגוון המצבים האפשריים.
הדבר אינו מסוכן וודאי שאינו מצריך כל טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת אונותדני25/04/2009
אני לאחר כ-4 שבועות אחרי כריתה רדיקלית של הערמונית
ניסיתי לקיים יחסים אבל יש לי זיקפה מאוד חלשה
מה יכול לעזור לי ?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב דני
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום26/04/2009נוכחות זיקפה זמן קצר לאחר הניתוח מהווה סימן מעודד.
ממליץ לפנות לאורולוג המטפל או לרופא המשפחה לטיפול תרופתי באחת מהתרופות המיועדות לשיפור הזיקפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתן כתוםיהודית24/04/2009
מהי התופעה שהשתן אצלי בצבע כתום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב יהודית
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום26/04/2009שתן בצבע כתום יכול לנבוע מסיבות מגוונות ביניהן שתן מרוכז הנובע ממיעוט שתיה, מזון שאנו אוכלים, תרופות מסויימות העשויות לשנות את גוון השתן וכן בעיות רפואיות שונות כגון צהבת או נוכחות דם בשתן.
ממליץ לפנות לרופא המשפחה לביצוע בדיקות ראשוניות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעו ת הPSAחיים ג24/04/2009
שלום ד"ר : האם יתכנו בעיות סרטניות בערמונית שלא יבואו לידי ביטוי בבדיקות PSA כלומר ב
ערכים מתחת ל..1 כך שניתן להיות רגוע היות ועשו לי בדיקה רקטאלית עם סונר ללא ביופסיה ונשארתי עם חששות שמא הבירור אינו יסודי וחד משמעי,,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות הPSA
חיים ג24/04/2009משמעו ת הPSA חיים ג
24.04.09 10:24
שלום ד"ר : האם יתכנו בעיות סרטניות בערמונית שלא יבואו לידי ביטוי בבדיקות PSA כלומר ב
ערכים מתחת ל..1 כך שניתן להיות רגוע היות ועשו לי בדיקה רקטאלית עם סונר ללא ביופסיה ונשארתי עם חששות שמא הבירור אינו יסודי וחד משמעי,,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב חיים
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום26/04/2009תיאורטית יתכן גידול בערמונית בנוכחות PSA תקין ואולם, בנוכחות PSA תקין שלא מדגים עליה חדה ובנוכחות בדיקה גופנית תקינה אין צורך בבירור נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

