פורום אורולוגיה, ניתוחים אורולוגים, מחלות הערמונית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיקרופירין 75
    יוני
    29/08/2009

    אני בן 23עד לפניי 5 ימים חיי המין שלי היו טובים מאוד לפני 6 ימים היתחלתי לקחת מיקרופירין 75 בנוסף לקומדין שאני לוקח כבר 5 שנים בגלל בעיות קרישה כבר 5 ימים אין לי כמעת זיקפה האם זה קשור למיקרופירין 75? בנוסף יש לי סחרחורות
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיקרופירין 75

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוני

    ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי
    30/08/2009

    שלום
    אין קשר בין נטילת מיקרופירין ובין קשיים בתפקוד המיני.
    בכל מקרה כדאי לך לפנות לרופא המטפל לצורך הבדיקת המצב, במיוחד שיש לך סחרחורות.
    ניתן לפנות גם לאורולוג להשלמת הבדיקה, ויתכן שגם לסקסולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור בקשר רפלוקס
    בדארנה מוחמד
    28/08/2009

    אני בן 29 בשנת 1999 עברתי נתוח של השתלת שופכן עקב רפלוקס דרגה 4 בבדיקה אחרי הניתוח הודגם רפלוקס דרגה1
    האם רפלוקס בדרגה1 מפריע לכליה אם כן מה הוא הטיפול
    האם הרפלוקס חוזר אחרי שנים אפילו אם זה טופל בניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בירור בקשר רפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מוחמד

    ד''ר דמיטרי גולדין
    01/09/2009

    רפלקס דרגה 1 אינו בעל משמעות קלינית לגבר בן 29 ולכן לא דורש טיפול כלשהו. לא ניתן לדעת האם הרפלוקס הוא נישאר לאחר הניתוח או התפתח מחדש אךבכל מקרה אין לזה משמעות רפואית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתן שתן לעיתים קרובות
    מיכל
    28/08/2009

    אני בת 44 נשואה+4 ילדים
    יש לי בעיה שנמשכת שנים בתכיפות יתר במתן שתן.יש לציין שאין לי בריחת שתן והבעיה קיימת מהילדות.זה קורה במיוחד כשקר לי או כשאני במתח נפשי או כשיש עלי רוח.
    אפשר לאמר שבעיה זו מפריעה לי בחיי היום יום לעיתים קרובות (מאוד קשה לי להתאפק)
    רציתי לדעת אם יש פתרון לבעיה זו.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתן שתן לעיתים קרובות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב מיכל

    ד''ר גאזי פארס
    28/08/2009

    לבעיה שלך יש טיפול ,חבל שתסבלי . תפני עוד השבוע לאורולוג מטפל .
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטטר
    אוהד
    27/08/2009

    אבא שלי עבר לפני שבועיים ניתוח להוצאת גידול מיניגיומה במוח
    יום לאחר היתוח ניסו להוריד קטטר ללא הצלחה, התחילו קסטרל לפני 10 ימים בערך....ניסו 2 פעמים להוריד ללא הצלחה....
    אבי בן 61
    לפני הניתוח לא היו לו בעיות אורולוגיות
    מה דעתך בעניין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קטטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אהוד

    ד''ר גאזי פארס
    27/08/2009

    עצירת שתן אחרי ניתוח אצל גברים מעל גיל 50 שכיחה . לא חייבים להיות תלונות אורינריות קשות לפני הניתוח בכדי שזה יקרה. מה עוד שתלונות :זה דבר סוביקטיבי.
    במקרה של אבא שלך 2 סיבות יכולות להיות :
    1- ערמונית מוגדלת שגרמה להפרעה חסימתית שלא הציקה לו במיוחד , והניתוח החמיר את ההפרעה עד כדי עצירת שתן.
    2- הניתוח במוח שהביא להפרעה עצבית במנגנון ההשתנה.
    בשלב זה הוא זקוק לקטטר קבוע. בהמשך יהיה צורך בבדיקה אורודינמית ( דרך האורולוג שלו) בכדי להבדיל בין שתי הסיבות,להגיע לאבחנה ולטפל בהתאם.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים בפין
    אבי
    26/08/2009

    שלום לרופאים הנכבדים,
    לפני כיומיים יצאתי עם חברים, במהלך הערב אחד מהחברים הפתיע אותי
    וצבט אותי חזק מאוד בפין "בצחוק" לטענתו. חשתי כאב עצום עד כדי צרחה
    גדולה מאוד. כבר ייומיים שאני סובל מכאבים עזים בבסיס הפין וזה מקרין לי לאורכו
    אין נפיחות או אדמומיות או כל צבע אחר הכל נראה בסדר אך הכאבים חזקים מאוד
    מתן השתן בסדר לפי דעתי , ויש רק לפעמים צריבות במתן השתן.
    ברצוני לשאול מה לעשות? האם יכול דבר שכזה לגרום לנזק? האם לנוח ולחכות שהכאב יעבור?
    מקום הצביטה הוא בבסיס הפין מצידו התחתון.
    בתודה, אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חזקים בפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אבי

    ד''ר דמיטרי גולדין
    27/08/2009

    רושם ראשוני שלא נגרם נזק אך ממליץ בכל מקרה להבדק ע"י אורולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בדרכי השתן שלא עוברת
    צילה
    25/08/2009

    שלום,
    אני בת 53"לפני שלושה שבועות בהיותי בחו"ל - חשתי צריבה בשתן, וצורך להטיל שתן לעיתים קרובות, פניתי לעזרה רפואית וקיבלתי ע"י רופא אנטיביוטיקה למשך 5 ימים. לאחר שובי ארצה חזרו אותן התחושות ופניתי לרופאת משפחה. לאחר תרבית שתן שבצעה אמרה לי כי יש לי חיידק בשתן ונתנה לי טיפול אנטיביוטי של CEFORAL למשך 5 ימים. כמעט סיימתי את המכסה, אלא שהתופעה לא חלפה, פניתי לרופאה שוב וקיבלתי אנטיביוטיקה למשך 3 ימים נוספים. בעוד יומיים אסיים את האנטיביוטיקה אולם אין שיפור בתחושתי. עדיין צריבה וצורך להטיל שתן לעיתים קרובות. "

    ברצוני לציין שלא היה לי מעולם דלקת בשלפוחית השתן.
    מה ניתן לעשות ולמי לפנות?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בדרכי השתן שלא עוברת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום צילה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    26/08/2009

    צריבה ותכיפות ודחיפות להטיל שתן אלו תסמינים של דלקת דרכי שתן תחתונות אבל לא רק של דלקת. במקרה שלך שתסמינים לא חולפים תוך כדי טיפול באנטיביוטיקה מתאימה לפי רגישות חיידק בתרבית שתן היתי ממליץ לפנות לבדיקה אורולוגית יותר מקיפה- לחזור לתרבית שתן, לבצע בדיקת שתן כללית וסונר דרכי השתן בשלב ראשון ובהמשך לפי ממצאים בבדיקות ולפי מצבך היתי שוקל המשך הבירור.
    ההמלצה תבקשי מרופא משפחה הפניות לבדיקות אלו ואתם תפני לאורולוג.
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורולוג המתמחה בבעית דרכי השתן נשים
    תמי בדש
    25/08/2009

    שלום רב,

    מדובר בבחורה כבת 28 עם דלקות חוזרות בדרכי השן, בבדיקות שבוצעו לאחרונה , הצביעו על רקמת צלקת בכליה בעקבות הדלקות כמו כן הובהר למשפחה שהחיידק שחוזר בדלקות פיתח עמידות לסוגי האנטיביוטיקה.
    הומלץ על ניתוח , בכדי לפתור בעיה זו - רפלקוס.
    היות ורוב האורולוגיים בד"כ מטפלים בגברים , האם יש תת התמחות באורולוגיה הקשורה לנשים ודרכי השתן.
    תודה
    תמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התרופה היפרקס לדלקות בשתן

    טולדו רות
    22/07/2015

    שלום רב,

    שאלתי האם התרופה היפרקס שאני מקבלת לדלקות בשתן יכולה לגרום לפטריות או בעיות אחרות בנרתיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התרופה היפרקס לדלקות בשתן - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    23/07/2015

    שלום רות
    כל אנטיביוטיקה או אנטיספטיקה שמונעת או מפריעה לחיידקים להתפתח פוגעת גם בפלורה (שכבת החיידקים) הטבעית שמגינה עלינו ואו אז פטריות עלולות להתפתח.
    כעוסק בתת-התחום של אורולוגית נשים, אני נתקל רבות בתופעה זו ויש למצוא את האיזון המתאים במהלך הטיפול המניעתי. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום תמי

    ד''ר דמיטרי גולדין
    26/08/2009

    בעיות רפלוקס ודלקות חוזרות בדרכי שתן שכיחות יותר בקרב נשים לעומת גברים וכל אורולוגים מטפלים בביעות אלו יום יומית. ישנה התמחות על בתחום אורוליה של נשים ובכל אזור ישנם אורולוגים מתמחים בתחום זה - את יכולה לשאול את האורולוג שלך את מי הוא ממליץ לקבלת חוות דעת שניה -זה בהחלט מקובל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח הידרוצלה
    כפיר
    25/08/2009


    עברתי ניתוח הדרוצלה באשך הימני אתמול בתאריך 23/8 עכשיו אני לא שם לב לשום שוני בגודלו של האשך אשר עבר את הניתוח, מיקום האשך השתנה וכרגיל כאבי ניתוח..
    השאלה שלי היא עם זה נורמלי שהגודל של האשך לא השתנה לאחר הניתוח?
    או שיש מצב שהתוצאות יופיעו רק בעוד מספר ימים/שבועות/חודשים ..

    תודה רבה על העזרה מקווה לתשובה בונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח הידרוצלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכפיר שלום.

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    25/08/2009

    לאחר הניתוח שכיח שמתפתחת בצקת רקמת שק האשכים אשר עלולה לעיתים לעבור בגודלה אפילו את זה של ההידרוצלה במקור.
    הבצקת הזאת נספגת\ חולפת תוך מספר ימים\ שבועות.
    מה שחשוב שתוודא הוא שלא מתפתח \ מחמיר כאב, אודם או גודל גודל הבצקת ושאין לך חום > 38,- במקרה כזה הייתי מתייעץ עם\ פונה לבדיקת הרופא המנתח.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח הידרוצלה תגובה 2

    כפיר
    25/08/2009

    חום אין לי, אדמומיות בשק האשכים אין לי, פשוט הגודל לא הכי השתנה אולי בקצת פחות לעומת מה שהיה, אני שם לב שהאשך שינה מיקום זאת אומרת יש סוג של קו כזה שחוצה בין שני האשכים אני רואה שקצת מהאשך ממש על הקו הזה. זה סוג של קמט על השק, על העור בצורה של קו שמפריד בין האשכים אתה בטח מבין למה אני מתכוון.השאלה האם זה נורמלי שהאשך יהיה במקצת על הקו הזה?

    בתודה, כפיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום כפיר

    ד''ר דמיטרי גולדין
    26/08/2009

    כפי שד"ר כהן תיאר לאחר ניתוח הידרצלה ישנה בצקת ניכרת של רקמות של האשכים אשר גורמת לנפיחות השק משמעותית מקודם. לפי שאין אודם השק וחום גבוה מדובר במהלך רגיל לאחר הניתוח. שינוי מיקומו של האשך הוא גם משני לבצקת ותוך חודש צורת שק האשכים אמורה להסתדר. בד"כ נשאר הבדל מסויים בין חלק שק אשכים שנותח לחלק שלא נותח. חשוב בתקופה של שבועיים ראשונים להמנעממאמצים פיזיים וללבוש תחתונים צמודים מרימים את השק.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה.

    כפיר
    26/08/2009

    תודה רבה, אתם עושים עבודה מצויינת בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בדרכי השתן ועווית כלייתית
    אופיר
    24/08/2009

    שלום רב.

    אני חובש במקצועי ורציתי לשאול כיצד ניתן להבדיל בין דלקת בדרכי השתן לבין עווית כלייתית
    (שלא במסגרת ביה"ח, אלא על פי סימנים / תסמינים).

    בברכה ובתודה מראש על טרחתכם.
    אופיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאופיר שלום רב,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    24/08/2009

    בעוד שעווית כלייתי מאופיינת בכאב עוויתי ( התקפי) באיזור המותן או הבטן התחתונה הצידית עם הפוגות בין ההתקפים, הכאב של דלקת בדרכי השתן יתבטא בכאבי בטן תחתונה ורק במקרה של מעורבות\ דלקת הכליה ידמה לזה של העווית הכלייתית במיקומו , אך לא באופיו,- משמע הוא לא יהיה התקפי אלא עמום וממושך יותר.
    בנוסף יש כמובן סימפטומים ותסמינים נלווים האופיינים לכל מצב.
    בעוד שעווית כלייתית תתאפיין בבחילות ואף הקאות, הרי שדלקת בדרכי השתן עלולה להתבטא בחום, תכיפות ודחיפות וצריבה במתן השתן.
    אם זאת יש לציין כי קיימת חפיפה מסויימת בין המצבים, למשל אין מן הנמנע לראות חולה עם שתן דמי בשני המצבים כמו גם בחילה ועוד.
    האבחנה איננה תמיד פשוטה אבל לרוב ניתן להגיד שחולה בדלקת דרכי השתן שבה יש כאבי במותניים , חולה במחלה קשה יחסית , המערבת את הכליות ( פיאלונפריטיס) . מחלה זו מלווה לרוב בחום גבוה והחולה בה נראה חולה מאוד = " שפוך".
    לעומתו חולה עם עוית כלייתית , במידה ואינו חווה בדיוק התקף יתנהג די כרגיל, בעוד שדקה קודם לכן , בעת התקף, ניתן למצוא אותו גונח ומתפתל מכאבים.
    בכל מקרה ,בהעדר רופא זמין ניתן תמיד להתייעץ עימו טלפונית ( גם בצבא),ולתאר לו את התסמינים כך שיוכל להמליץ על טיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בעקבות תשובתך

    ליאת
    26/08/2009

    הי.ראיתי את תשובתך והיא מאוד מתאימה למצבי.אני חווה בחודשים האחרונים דלקות וזיהומים תכופים בשתן.בחודשיים האחרונים התלווה לזה גם כאב במותניים בצד שמאל.הסימפטומים שאתה מתאר בנוגע שכאבים בכליה הם חלקיים אצלי.יש לי צמרמורות לפעמים, כאבים סטטיים באזור הסמוך למותניים הקרוב לבטן תחתונה, ללא חום, בחילות והקאות.הכאבים הללו מופיעים תמיד שבוע לפני המחזור בשיאם עד שכשאני נוגעת אפילו בעצם האגן כואב לי, קשה לנשום עמוק אפילו.לקראת סוף המחזור הכאבים הופכים לעמומים ואחר"כ נעלמים.עשיתי אולטרסאונד של דרכי השתן והכליות ולא נמצא דבר למרות שהרגשתי שהוא לא בדק ביסודיות את האזור בו אמרתי לו שכואב לי.בקיצור, הכאבים ישנם, הדלקות ממשיכות ואין לי מושג מה פשר הכאבים בצד.יש לך רעיון?אני כבר מיואשת ממצבי.הציעו לי לקבל טיפול אנטיביוטי מונע אבל אני לא רוצה לקחת אנטיביוטיקה באופן קבוע וחוץ מזה, אף אחד לא אמר לי שאם אתמיד בטיפול אנטיביוטי מונע אפתור את הבעיה לגמרי והיא לא תחזור אחרי הפסקת האנטיביוטיקה.שמעתי גם שהטיפול האנטיביוטי הממושך עלול בהמשך לגרום לסרטן וזה מפחיד אותי.אגב, עשיתי אולטרסאונד אצל רופא הנשים שלי בשבוע שעבר וגם הוא עבר בהצלחה ושום דבר לא התגלה.מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליאת

    ד''ר דמיטרי גולדין
    27/08/2009

    לא הצלחתי להבין האם הבעיה העקרית היא דלקת עם צמיחת חיידקים או כאבים בלתי מוסברים. האם תוכלי לפרט מה התוצאות של תרבית שתן ושל בדיקת שתן ואז יוכל לתת תשובה יותר ממוקד.
    בהצלחה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדר.דמיטרי

    ליאת
    27/08/2009

    תודה ר בה לך על תגובתך המהירה.תוצאות התרביות שתן שלי מעידות תמיד על הימצאות חיידקים.פעם אחת זה קולי ופעם אחרת זה Klebsiella ozaenae .בכל פעם זה אחד החיידקים האלה שמאובחנים.המצב הזה כדאי לציין אורך כבר 5 חודשים ובכל פעם בה אני מקיימת יחסים על בן זוגי אחר"כ מתפתחת הדלקת הנושאת את אחד החיידקים הר"מ.בנוסף לדלקות הללו, פוקדים אותי כאבים בצד השמאלי שלי הקרובים לבטן התחתונה ולמותן.כאמור אתמול עשיתי אולטרסאונד למערכת השתן ולכליות ואין אבנים בכליות והבדיקה יצאה תקינה לחלוטין.ה- PH בבדיקות השתן תקין ונורמאלי תמיד.שמתי לב שהכאבים בצד שמאל חזקים כשבוע לפני קבלת המחזור, והופכים לכאבים סטטיים /התקפיים בזמן המחזור ואחריו.אני מניחה שזה קשור איכשהו לדלקות.עשיתי אולטרסאונד אצל רופא הנשים והוא תקין.עשית משטח וגינאלי והוא גם כן תקין. מה עושים? אני מיואשת.אנא התייחס בבקשה למה שרשמתי לגבי הטיפול המונע הניתן בדר"כ, השפעתו וכו'.אגב, בן זוגי לא חווה מעולם דלקות/זיהומים, אנחנו מעולם לא קיימנו יחסי מין אנליים ושומרים על הגיינה אישית.תודה רבה לך מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליאת

    ד''ר גאזי פארס
    27/08/2009

    יש לך בעצם שתי בעיות יתכן והן קשורות ויתכן שלא .
    1- כאבי בטן בעיקר בבטן תחתונה . כאבים אלו מצריכים בירור בנוסף לבירור שעברת שכולל CT עם חומר ניגוד בשתיה ובהזרקה (בעיקר אם הכאבים לא מלווים לדלקת בשתן).
    2- הזיהום בשתן שמתפתח לרוב אחרי יחסי מין. בעיה זו די שכיחה והיא לא קשורה בהגיינה ולא קשורה בזיהום אצל הבן זוג. פשוט חידקים שנמצאים בסביבה באופן טבעי נדחפים אל תוך דרכי השתן בזמן קיום יחסים ובשל חולשה במערכת החיסונית מפתחים דלקת.
    אי לכך אני מציע לך:
    א- לשתות הרבה נוזלים.
    ב- לא להחזיק את השתן הרבה זמן, אם יש צורך תכנסי לשירותים מיד.
    ג- לכנס לשירותים לתת שתן מיד אחרי קיום יחסים.
    ד- אפשר לקחת טיפול אנטיביוטי מונע ע"י מאקרודנטין 100 מ"ג מיד אחרי קיום יחסי מין (אם אין לך רגישות לתרופה ואת לא סובלת מחוסר G6PD).
    ה- חשוב לשתות חמוציות : זה עוזר גם לחיזוק המערכת החיסונית וגם בהחמצת השתן (קשה לחיידקים להתפתח).
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בפעילות בערמונית
    מבוגר
    24/08/2009

    מה הסיבה שככל שעולים בגיל יורדת כמות נוזל הערמונית ויורדת עוצמת שפיכתו, בלי קשר לכושר גופני ותפקודים גופניים אחרים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בפעילות בערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מבוגר

    ד''ר דמיטרי גולדין
    26/08/2009

    כל תהליכים בגוף עם הגיל הופכים ליותר איטיים וכל בלוטות בגוף מפרישות פחות. אין שוני בין פעילות ערמונית מבוגרת לעומת כל בלוטה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר לקבל יותר פרטים ?

    מבוגר
    30/08/2009

    האם ירידה בנוזל הזרע ונוזל הערמונית קשורה ברמת הטסטוסטרון (שיורד עם הגיל), או בהורמונים נוספים ? למה יורדת כמות הנוזל הכללית, אפשר היה לחשוב שהנוזל יהיה פשוט יותר מדולל (למשל עם עוד מים). לגבי עוצמת השפיכה, האם היא נובעת מכמות הנוזל או גם מהחלשות שרירים, ואיזה שרירים . מדוע בן 60 שמרים אותם משקולות ורץ מרחק כמו בן 20 לא מתפקד כמו בן 20 ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מבוגר

    ד''ר דמיטרי גולדין
    01/09/2009

    עדיין אין הסבר מדוייק לכל תהליך ההזדקנות ולכן לענות במפורש על שאלתך לא ניתן. בכל מקרה מבחינה פרקטית שינוי בנוזל זרע לא אמור להשפיע על תפקוד בן אדם ולכן אין משמעות לשינוי בתוכו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות
    שני
    24/08/2009

    לפני3שנים סרטן שלפוחית השתן בבדיקת ציסטוסקופיה לפני כחצי שנה הרופא ראה משהו נותחתי להסיר ובעצם זאת היתה דלקת תודה לאל כך קרה פעמים שבעצם נותחתי לשוא נכון להיום עשיתי שתן לציטולוגיה יצא תקין ואולטרא סאונד יצא תקין אך שוב הרופא ראה משהו מה לעשות לא רוצה שוב לנתח ולהיות מורדמת סתם האם לדעתך רק לקחת ביופסיה או שגם לצרוב ישר מה לעשות מבולבלת האם האולטרא והשתן לציטולוגיה לא מספיקים על מנת לדעת שהכל תקין ואולי שוב דלקת אשמח לתשובה בבקשה עזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלרה - מה לעשות

    פרופ' אבי שטיין
    24/08/2009

    שלום קלרה

    כדי לנסות ולענות לך רצוי שנידע מה היה סוג הגידול לפני 3 שנים. הכוונה לאן חדר מבחינת עומק, והאם היה LOW GRADE או HIGH GRADE. כיצד היתה ההתנהגות של הגידול במשך 3 השנים האם לא היתה שוםפ הישנות?
    לצערי האולטרסאונד והציטולוגיה אינם מגלים את כל הגידולים ומחמיצים כ 15 % מהם. לכן הרופא שלך צודק שמבצע ציסטוסקופיה. אם הוא רואה ממצא חשוד רצוי באמת לקחת ביופסיה. לעתים ניתן לקחת ביופסיה קטנטנה ללא הרדמה כללית, אך זה גם תלוי בסיבולת שלך

    אשמח להיות לעזר בהמשך

    פרופ' אבי שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך פרופסור אבי שטיין

    שני
    24/08/2009

    הגידול היה low תודה לאל ומאז לא גדל כמו שהסברתי קודם פעמיים נותחתי ובביופסיה התשובה היתה דלקת ולכן שאלתי האם לקחת שוב ביופסיה או ישר גם לצרוב שוב אודה על תשובתך אגב מה דעתך על בדיקת amas

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין

    שני
    24/08/2009

    הגידול לא חדר ta תודה לאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקלרה שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    24/08/2009

    לגידול שנמצא אצלך לפני 3 שנים ( Ta,Low grade ) יש סיכוי לא מבוטל לחזרה ( עד 60 %) אך סיכון קטן להתקדמות ( לחודרנות). אכן "מעצבנת" העובדה שכבר פעמיים בוצעה לך ביופסיה " לחינם" אך במידה והרופא שלך ראה ממצא החשוד לגידול, עדיף לבצע ביופסיה. מאידך , במידה והוא ראה איזור גירוי בלבד והציטולוגיה תקינה,ובהתחשב ב- 2 הביופסיות התקינות ניתן לדחות את הביופסיה כעת ולשקול ציסטוסקופיה חוזרת בעוד חודשיים. במידה וגם אז עדיין נראה האיזור המגורה, ללא שינוי, הייתי בכל זאת מבצע ביופסיה ממנו.
    לגבי ה- AMAS - בדיקה זו כמו גם בדיקות רבות נוספות ( סה"כ כ- 10-15 ), בעיקר של השתן, מוצעות בשנים האחרונות,וחלקן אפילו ניתנת לרכישה באופן פרטי ( ארה"ב). ניתן להגיד שבאופן מעשי הבדיקות האלו עדיין לא קנו להן מקום ברוטינה של הגילוי והמעקב אחרי מחלת סרטן השלפוחית, ואינן מהוות עדיין חלק מההמלצות של האירגונים האורולוגים הבינ"ל למעק אחר החולים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רק

    שני
    24/08/2009

    לא רק שעברתי פעמים ביופסיות אלא גם צרבו לי עם הרדמה פעמים וכעת הרופא רואה שוב גירוי ולכן תודה רבה על התשובה אעשה מעקב של אחת לחודש בכדאי לראות מה קורה בנתיים חודשיים זה אותו גודל ואותו גירוי קטנטן תודה רבה על תשובתך עזרת לי הרבה שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתן שתן לאחר ניתוח
    דקל
    23/08/2009

    שלום..
    מהן הסיבות בגללן אדם עלול לא להטיל שתן לאחר ניתוח?
    מהן ההשלכות של אי מתן שתן לאחר ניתוח?
    מה הטיפול במצבים אלו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתן שתן לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אצירת שתן לאחר ניתוח

    ד''ר דמיטרי גולדין
    26/08/2009

    הסיבות לאצירת שתן לאחר ניתוח לא ארולוגי שונות בגיל שונה. האם תפרט מה הגילך ואיזה ניתוח עברת אוכל לענות יותר ממוקד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Thin Basement Membrane Disease
    שאול אלגאוי
    20/08/2009

    שלום רב.


    רציתי לדעת מהן הסיבות שיכולות לגרום ל- Thin Basement Membrane Disease

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Thin Basement Membrane Disease

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שאול

    ד''ר גאזי פארס
    20/08/2009

    המחלה היא בעצם התדקקות הממברנה הבזאלית בגלומירולי בכליות . הסיבות שלה הן גיניטיות והבעיה היא בקולגין TYPE 4 .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר פארס שלום

    שאול אלגאוי
    20/08/2009

    ד"ר פארס שלום

    1. האם המחלה מופיעה אצל כל אחד באותה צורה ,

    כלומר אצלי השתן דמי ונראה לעין?

    2. האם התורשה היא במשפחה מקרבה ראשונה או יותר?

    3. האם ישנה דרך לרפא את המחלה עד תום?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב שאול

    ד''ר גאזי פארס
    20/08/2009

    1- הסימנים של המחלה יכולים להיות שונים בין חולה לחולה . הסימנים השכיחים הם בעיקר דם בשתן שיכול להיות נראה לעין או סמוי, חלבון בשתן ,עליה בלחץ דם בחלק מהמקרים ולעיתים בצקות.
    2-ברוב המקרים המחלה עוברת בתורשה ,מקרבה ראשונה אך יכולה להופיע בעקבות מוטציה .
    3-אין דרך לרפא את המחלה עד תום , מדובר במחלה כרונית והטיפול בה הוא בעצם טיפול תמיכתי וטיפול בסימני המחלה .
    המחלה הזו היא בעצם מחלה נפרולוגית ועדיף שתתיעץ עם הנפרולוגים , להם יש נסיון יותר גדול בנושא.
    בתודה וברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    דנה
    20/08/2009

    יש לי וריקוצלה דו צדדי,כך לפי אולטרסאונד.
    בזמן האחרון יש לי כאבים ברגליים ,כמו כאבי עייפות -כלומר אני מרגיש אפילו בבוקר את השרירים שלי נעולים כאילו אני צריך להוציא קליקים וכאילו הלכתי כל היום והרגליים שלי עייפות למרות שרק בוקר.בנוסף השרירים שלי ברגליים כואבים..האם יש סיכוי שזו השפעה של וריקוצלה?האם יש קשר בין וריקוצלה לבעיות ברגליים או בשרירי הרגליים?
    תודה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוד

    ד''ר גאזי פארס
    20/08/2009

    אין קשר בין הוריקוצילה לכאבים ברגליים.
    מכיוון שיש וריקוצילה דו צדדי אני ממליץ לך לבצע הדמיה לבטן ולאגן . והמשך בירור הכאבים ברגליים אצל רופא המשפחה .יעוץ אורולוגי בקשר לוריקוצילה.
    בתודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לד"ר

    דנה
    22/08/2009

    זה אומר שיכול להיות הקשר בין הוריקצל למה שתיארתי?איך בדיוק?לאן אתה חותר דר" ,זה חשוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוד

    ד''ר גאזי פארס
    23/08/2009

    בדרך כלל הוריקוצילה מופיעה בצד שמאל ב-15% מהזכרים בתקופת הברגות. באחוז הרבה יותר קטן גם מימין ,כך נולדים , זה לא גורם לכאבי רגליים ואין קשר בין הדברים.
    הופעת וריקוצילה באופן פתאומי משני הצדדים עם כאבים ברגליים מחייב בירור לשלול גורם בטני שלוחץ על כלי הדם ולכן צריך CT של הבטן והאגן.
    על כל מקרה תפנה לרופא שלך להמשך בירור הממצאים, לרוב מדובר בשתי בעיות שונות.
    החלמה מהירה.
    ד"ר פארס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה אחרונה לד'ר

    דנה
    23/08/2009

    הכאבים בעיקר ברגל ימין וזה לא כואב כמו שזה מעיק,האם דחוף לטפל בזה?האם זה אמור לעבור?מה האפשרויות שיכולות לגרום לזה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוד שלום

    ד''ר גאזי פארס
    23/08/2009

    בלי לבדוק אותך לא אוכל לענות לך על השאליות הללו. לבדיקה פיזיקאלית כאן יש הרבה משמעות . הכאבים ברגליים יכולים להיות בשל בעיה ברגליים או באגן או בעמוד השדרה ככאב מקרין בשל לחץ על עצבים.
    לעיתים הכאב עובר מעצמו ללא התערבות ולעיתים מצריך טיפול.
    חבל לעסוק בספיקולציות ובאבחנה מבדלת ללא בדיקה רפואית ,זה רק יכניס אותך לדאגות מיותרות. תפנה לרופא מטפל והוא ידריך אותך .
    החלמה מהירה.
    ד"ר פארס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד'ר,אני באמת רוצה להודות לך מקרב לב

    דנה
    23/08/2009

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    ו.
    19/08/2009


    אני ובעלי מנסים תקופה ארוכה להיקלט להיריון.
    היום ביצעתי אולטראסאונד מעקב זקיקים אשר הצביע כי אני נמצאת בתחילתו של ביוץ.
    לצערי, בעלי לא חש בטוב היום- חולשה כללית בגוף, כאבי גרון וכנראה חום.
    חשוב לציין כי שניינו אנשים בריאים.

    שאלתי היא: האם להמשיך בניסיונות למרות המחלה והחום של בעלי?
    האם המחלה שלו משפיעה על איכות הזרע ומצבו/ בריאותו של עובר?
    מחר בעלי ילך לרופא משפחה, מאיזה טיפול תרופתי כדאי להימנע?

    יום נעים.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקר טוב

    ד''ר יואל מץ
    20/08/2009

    אינני רואה קשר בין מחלת חום אקוטית של בעלך לבין איכות הזרע ופגיעות עתידיות בעובר
    לכן לדעתי אין מניעה מבחינה זו לנסות להרות.אם זאת , עליו להבדק בהקדם האפשרי ולקבל טיפול מתאים. יש לאבחן מהר ככל האפשר את סיבת תלונותיו לכן נא לפנות לרופה המטפל.יתכן שבבדיקה ימצא סיבה אחרת למניעת קיום יחסי מין .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום