מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- בחירת עגלה לילד ראשון עם אמבטיה גדולהתפארת06/08/2020
שלום, אני מחפשת עגלה לתינוק ראשון.
אשמח להמלצה לעגלה שתהיה חזקה מספיק לעוד ילדים בעתיד.
אמבטיה גדולה (תינוק גדול)
הורים גבוהים אז שתהיה מתאימה.
קלת משקל (קומה שניה בלי מעלית)
בסכום כ-2500 ש"ח
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר07/08/2020שלום תפארת,
חשוב להבין, ככל שהעגלה תהיה יותר גבוהה כך משקלה יעלה. ככל שהיא תהיה יותר רחבה כך משקלה יעלה ולכן צריך לעשות שיקולים של ויתורים במקרה.
לדוגמא, ניתן לרכוש עגלת סלסלה של איי.בי.סי דיזיין שהיא מושלמת לגבוהים, מרווחת ועם כושר שרידות יוצא דופן והיא במבצעים ונכנסת לתקציב. אך יש כאן אבל וזה משקלה, היא שוקלת מעל 12 ק"ג.
אני חושב שלצורך שלך הייתי ממליץ ללכת על עגלת בייבי בוס בובקט 2, היא לא גבוהה אך גבוהה מהממוצע במעט. היא לא רחבה כמו הסלסה אך זה רק ב-3 ס"מ בסלסה וב- 2 ס"מ בטיולון כלומר היא יותר מרווחת מהממוצע. הרווח הגדול הוא במשקל: 8.2 ק"ג שזה 4 ק"ג פחות מהסלסה! היא גם קומפקטית יותר לאחר הקיפול. היא גם בתקציב.
היא לא נמכרת הרבה שנים כמו הסלסה אבל מדובר בעגלה אמינה מאוד ויש מעט הורים שכבר עם ילד שני על העגלה ולכן זה מעיד על כך שהיא חזקה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה רוכשים מזרן קומפי קוש לטיולון?נלי ישאייב06/08/2020
שלום, המלצת לי על מזרן קומפי קוש, מה מיוחד בו ואיפה אפשר לרכוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/08/2020שלום נלי,
הייחודיות שלו שהוא עשוי מויסקו (ממורי פואם), זהו ספוג זוכר שמספק תמיכה אורתופדית לגב, אינו שוקע ומתאים עצמו לגוף הבנאדם (במקרה הזה לתינוק). היות וכל הטיולונים קשיחים לדעתי המזרן הזה משדרג את הנוחות שלהם משמעותית. הוא נמכר בהרבה חנויות למוצרי תינוקות גם באונליין וברשת שילב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות לגיל שנה ו-4 חודשיםהודיה06/08/2020
שלום קובי. תודה על המידע שניתן למצוא בפורום, נעזרנו בו מאוד.
מחפשים המלצה לכיסא בטיחות מגיל שנה ו-4 חודשים בתקציב של עד 1000 ₪.
בדגש על בטיחות וזמן שימוש ארוך ככל הניתן.
נשמח אם תוכל לייעץ,
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/08/2020שלום הודיה,
למשך שימוש ארוך אפשר לרכוש בוסטר עם רצועות, מניסיוני זה גיל מוקדם מדי ולא יהיה נוח לילדים. יותר מומלץ מגיל שנה ושמונה חודשים.
הייתי יותר ממליץ ללכת על גרקו מיי סייז (סייז פור מי בשמו הקודם). הוא עולה סביב 600 ש"ח, עד 30 ק"ג עם דירוג בטיחותי של 5 כוכבים. בעודף תוכלו בעתיד לרכוש בוסטר גב איכותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבחני ריסוק עבור סלקל אביניוט קייט +אהרון קופינסון05/08/2020
המליצו לי על הסלקל הזה ורציתי לדעת אם יש נתונים לגבי מבחני ריסוק שלו (ראיתי שכתבת בהודעה ישנה שיש נתונים לגבי דגם דומה באירופה,אתה יודע לומר לי את שמו?)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/08/2020שלום אהרון,
שם הדגם לא רלוונטי שכן הוא נבדק ולא הקייט, לכן גם אם היה הסלקל הבטוח בעולם זה לא מעיד על הקייט.
שם הדגם: Avionaut Ultralite
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל יש דירוג לאביניוט קייט?
אהרון קופינסון05/08/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר06/08/2020שלום אהרון,
לא מצאתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות לילדה בת שנה וחצי - SIZE4ME 65 Gracoאלחנן05/08/2020
שלום קובי,
האם הכיסא הנ"ל מומלץ? מיועד לילדה בת כמעט שנה וחצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/08/2020שלום אלחנן,
אם התקציב באזור ה-600 ש"ח אז כן, הוא מומלץ מאוד ונותן תמורה מעולה למחיר. לדעתי רק צ'יקו נקסטפיט וסדרת ברייטקס קליקטייט עדיפים עליו אבל מחירם כפול או יותר מכך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבטיה בטיולון שמתאימה לתינוקת בת שלושה חודשיםנלי04/08/2020
שלום.
תינוקת בת שלושה חודשים, עוד חודש חודש וחצי האמבטיה תהיה קטנה לה (בייבי גוגר) ואני רוצה לרכוש לה טיולון שיהיה לה נוח ושיהיה לי קל לקיפול.
והתלבטות בין בובו דיזיין/ מקסי, מיק בייבי, מאמ טיק טק, אוונפלו פיילוט
עד 1000 ש"ח.
מה אתה ממליץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/08/2020שלום נלי,
לדעתי המאמ הכי מוצלח מהדגמים שציינת, גם מבחינת נוחות תפעולית וגם בגלל שהוא היחיד ששינוי המצבים שלו עם לחצן ולא שרוך. אפשר לבדוק גם את ארגו מטרו שעולה כ-1000 שקלים ולדעתי רמה מעל הדגמים שציינת, כנ"ל לגבי סילבר קרוס ווינג שבמבצעים נכנס לתקציב. שניהם עם שינוי מצבים עם שרוך אבל בגלל זה הם קלים יותר מהמאמ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיולון מאמ טורו
נלי05/08/2020אתה מכיר אותו?
הבנתי שאין הבדל גדול בין הטיק טק ובינו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר05/08/2020שלום נלי,
מאוד דומה, מגיע ממפעל סיני אחר. הוא מעט יותר צר ולדעתי הגלגלים פחות איכותיים. אז סה"כ אין הרבה הבדלים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל מומלץ מבין האופציות המוצעותאורית04/08/2020
היי קובי,
מחפשת סלקל שמתלבש על הספורט ליין, ייעצת לי על הגואי איגאם והסייבקס אטון 5.
בהסתובבות בין חנויות הראו לי כעוד אופציות סלקל icon של בייבי מישל ואת האטון xl.
מכיוון שאני לא רוצה להשקיע את הסכום המטורף לדעתי של האטון 5 מה דעתך על האופציות והאם יש עוד אופציות שלא לקחתי בחשבון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/08/2020שלום אורית,
אייקון הוא סלקל סיני, אין לגביו מבחנים השוואתיים ולכן אני פחות ממליץ.
אטון XL קיבל 4 כוכבים. אייג'ם ואטון 5 קיבלו 5 כאשר האייג'ם עם בסיס קיבל 4 כוכבים כמו הסייבקס XL, הם עולים סביב אותו המחיר ולכן אני חושב שהאייג'ם עדיף. אפשר גם לבדוק את מקסי קוזי מיקו שמגיע יחד עם בסיס ומחירו יחסית סביר, הוא קיבל 4 כוכבי בטיחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מומלץ עבור ילד ראשוןמור04/08/2020
היי קובי, אשמח להמלצתך לכסא בטיחות לילד ראשון.
אין הגבלת תקציב, חשוב לנו שיהיה בטיחותי, נוח לילד מגיל 0, בדים טובים שניתן לכבס ולנקות.
אגב, אתמול ראינו בחנות את הסייבקס סירנה ומצאנו שבמשענת הראש אין בכלל ריפוד. האם זה לא מסוכן? ראינו שזה קיים בכל מיני כסאות.
אשמח להמלצתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/08/2020שלום מור,
לגבי בדים, רוב המושבים מציעים בדים סבירים במקרה הטוב, דרישות התקן בעיקר נגד אש לא מאפשרות לשים בדים נעימים.
לגבי חוסר ריפוד בראש, אין עם זה בעיה, זה לא משפיע על הבטיחות להפך, ככל שהגוף של התינוק יותר צמוד לפלסטיק כך יותר בטוח, זה גם אומר לגבי הביגוד, כמה שפחות שכבות כולל בחורף (כלומר ללא מעיל).
אני ממליץ בעיקר על צ'יקו נקסטפיט בשל זווית שכיבתית יותר. גם ברייטקס קליקטייט מעולים בעיקר בגרסאות הננוטקס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סל קל מתלבש על עגלת נונה טריבקורל03/08/2020
היי קובי... אשמח לדעת איזה סל-קל אתה ממליץ שמתלבש על עגלת נונה טריב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום קורל,
הכל שאלה של תקציב. הכי בטוח הוא סייבקס אטון 5 אבל הוא סופר יקר ואם רוצים בסיס שאני ממליץ המחיר כבר מטורף לדעתי (כי זה מוצר שישמש בין 6 ל 8 חודשים).
במחיר טיפה יותר זול יש את ג'ואי אייג'ם עם דירוג זהה לסייבקס ללא בסיס אבל עם בסיס ירד לו כוכב אחד.
עוד יותר זולים סייבקס אטון XL/בייסיק עם 4 כוכבים עם או בלי בסיס.
תמורה לכסף, מקסיקוזי מיקו בשילב נמכר עם בסיס איזופיקס ובדרך כלל במחיר זול יותר מכל הסלקלים שציינתי אם רוכשים להם בסיס וקיבל 4 כוכבי בטיחות. היתרון שלו גם שהוא לא כבד מדי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל
קורל03/08/2020סליחה על הבורות אבל מה זה הבסיס לסלקל ? מה זה נותן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום קורל,
הוא נותן כמה דברים:
נוחות, במקום לשבת ולחגור את הסלקל רק מקליקים לבסיס קבוע.
אותו הדבר בניתוק, זה חוסך חצי דקה/דקה בכל פעם שמתקינים ובכל פעם שמנתקים. זה יותר משמעותי בימי חמסין או ימים גשומים.
בנוסף לדעתי זה מוסיף משמעותית לבטיחות, טכנית זה לא מוסיף ובג'ואי אף גורע אבל וזה אבל גדול, מספיק שנחגור סלקל בצורה שגויה ורמת בטיחותו אינה שווה הרבה. מניסוי ובדיקה שנעשו מעל ל-70% יתקינו סלקל או כיסא בטיחות בצורה שגויה והניסוי כלל גם אנשי מקצוע! כאשר יש בסיס שהותקן פעם אחת כראוי ע"י מתקין מוסמך הסיכוי לטעות בהקלקה שואף ל-0.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לילד המלצה - איזה דגם עדיף?עדי03/08/2020
שלום קובי!
ראינו שהמלצת על כסא בטיחות אוונפלו דגם טרימוף (ראינו אותו ב500)
ראינו גרקו size 4 me ב649 שח.
איזה דגם יותר מומלץ?
בנוסף, התקציב שלנו עד 700 שח, יש דגם יותר מומלץ משני אלו בתקציב זה? תודה.
חשוב לנו שלא יתפוס הרבה מקום ברכב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום עדי,
לדעתי הגרקו טוב יותר ומתקדם יותר ולכן אני נוטה אליו. בתקציב הזה אין משהו בטוח יותר ממנו רק אם מטפסים לאזורים של מעל 1000 ש"ח וגם אז לא פערים ענקיים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על כסא בטיחות נוסף ברכבא.ב.03/08/2020
הי קובי, יש לנו ילדון בן שנה וחצי ועוד כחודש יצטרף אליו אח קטן. יש לנו ברכב (יונדאי I30) כסא בטיחות צ'יקו נקספיט שמלווה אותנו מאז הלידה. אנחנו רוצים לרכוש כסא נוסף או סלקל לתינוק החדש (ואולי להושיב את התינוק החדש דווקא בצ'יקו ולרכוש כסא חדש לגדול). אשמח להמלצה על כסא/ סלקל + היכן כדאי למקם את שני המושבים ברכב מבחינה בטיחותית ומבחינת נוחות? אציין גם שאנחנו לא לגמרי אוהבים את מנגנון סגירת החגורות בצ'יקו, הוא מעט מסורבל לנו.
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום,
לדעתי הכי נכון יהיה לרכוש לגדול בוסטר עם רצועות, הצ'יקו מייפיט יהיה מעבר מושלם מהקייפיט מבחינת התינוק כי אלו אותם הבדים ואותה הנוחות אבל גם אותם הרצועות. יותר מומלץ לדעתי זה גרקו נאוטילוס סנאגלוק שמקבל דירוג בטיחותי טוב יותר אבל בכל המושבים בתקינה האמריקאית הרתימה די זהה, כמובן שתמיד אפשר לנסות בחנות טרם הרכישה. כמובן שהנקסטפיט יעבור לתינוק.
לגבי מיקום, אם מתאפשר ובדרך כלל לא אז מאחורה הנהג ובאמצע אלו סטטיסטית 2 המקומות הכי בטוחים ברכב. אם לא אז אחד בכל צד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה אמינה ואיכותית לילד ראשוןרום03/08/2020
היי קובי,
אנחנו מתחילים לחפש עגלה לילד ראשון. אין מגבלת תקציב או תא מטען ואנחנו בבניין עם מעלית.
גרים ביישוב עירוני אך הררי, עם מדרכות משובשות, דרכי כורכר והרבה מעברי חציה. מתכננים גם שימוש במנשא במקביל.
חשובה לנו עגלה איכותית ואמינה שתשמש גם את הילדים הבאים, בטיחותית, נוחה לתינוק כמה שאפשר, גיהוי מעולה, נוחות תפעול ברמת הקיפול והיכולת לכבס את החלקים, תחזוקה, סינון קרינה.
יש לך המלצה ל-2-3 עגלות שעונות על כך? בינתיים הלכנו לאיבוד בכל המבחר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום רום,
אני ממליץ על 3 עגלות שצריך לקחת בחשבון:
מצד אחד תקבלו נוחות ניוד, נוחות לתינוק במרווח פנימי (אמבטיה וטיולון) ומצד שני תקבלו מוצר כבד יותר, גדול ומסורבל יותר וגם גדול יותר לאחר הקיפול. תמיד זה מה שיש לשים על כף המאזניים.
1. סלסה של איי.בי.סי דיזיין. הכי נוחה לניוד, מושלמת מבחינת הגגונים הענקיים ומסנני הקרינה, נוחות התפעול קלה אבל כבדה מהממוצע וגדולה מהממוצע.
2. אינגלזינה אפטיקה. פחות נוחה לניוד מהסלסה, פחות מוצלחת בנושא הגגונים למרות שהם עדיין טובים. מצד שני נוחה יותר לקיפול, יותר קומפקטית לאחר הקיפול ורוחב הגלגלים צר יותר ולכן מאפשר מעבר קל יותר במקומות צרים.
3. פג בוק. די כמו האינגלזינה, מעט יותר קלה מהאינגלזינה. מומלץ לשדרג לשלדי הS שיקנו נוחות ניוד טובה יותר גם מהאפטיקה לדעתי אך לא מהסלסה.
כולן מאפשרות שליפה נוחה לכיבוס, נוחות לניקוי, מסננות קרינה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות לעגלת תינוק נוחה וקלה לקיפולמיכל03/08/2020
היי קובי,
אשמח להמלצות לעגלת תינוק.
מתלבטים על הקרוז של uppabayby או אדמירלו של מאמס&פאפס.
חשוב שיהיה נוח לקיפול וקל עם אמבטיה מרווחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום מיכל,
האמת שעניתי תשובה מתחתייך לגבי קרוז מול אינגלזינה וגם כאן זו אותה תשובה לכן העתקתי והדבקתי וקצת ערכתי:
1. בארה"ב כבר נמכרת קרוז 2, אין סיבה לרכוש במחיר יקר דגם מיושן והקרוז כבר מאוד מיושנת לדעתי.
2. זווית השכיבה בטיולון, בארמדילו היא ישרה ובקרוז (גם ב-2) השכיבה בתנוחת עירסול כלומר, יש שקע בין הגב לישבן, לדעתי זה פחות נוח לחלק מהתינוקות.
3. בנוסף הארמדילו יותר נוחה לקיפול לדעתי וגם יותר קומפקטית.
בנושא האמבטיה, הקרוז מציעה אמבטיה יותר מרווחת.
מבחינת המשקל שתיהן לא נחשבות קלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת טיולון - ישיבה מלאה, ידית גבוהה, קל משקל וקומפקטיהדס02/08/2020
שלום קובי
נשמח להתייעץ איתך עבור קניית טיולון לבן 2.5. כמה נקודות חשובות לבחירתו:
1. זווית ישיבה של 90 מעלות. ממה שבדקתי עד כה, רוב משענות הטיולונים נוטות מעט אחורה והדבר לא נוח לבני, הוא מושך עצמו קדימה לישיבה מלאה.
2. גובה הידית, אני ובעלי גבוהים ומחפשים טיולון עם ידית גבוהה יחסית. גם כאן מבדיקתי ראיתי שרובם בגובה 100 מ' בלבד.
3. קל משקל
4. קיפול קומפקטי.
האם קיים טיולון שעונה על דרישותינו?
אודה מאוד מאוד לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום הדס,
1. אכן רוב הטיולונים עם נטייה קלה או גדולה לאחור, זה בעיקר מסיבות בטיחותיות.
2. אין לטיולונים ידיות טלסקופיות כמו שיש לעגלות מכיוון שדבר כזה מוביל לעליה במשקל, כל הרעיון בטיולונים זה לצמצם כמה שאפשר וזה גם מתבטא בגלגלים קטנים שעוד יותר מנמיכים את הטיולון.
3. בהמשך לסעיף 2, רוב הטיולונים קלים, ככל שנעלה ברמות המשקל כך נקבל יותר מהטיולון ולכן צריך לשים על כף המאזניים מה נכון יותר.
4. גם כאן בהמשך לסעיף 2, ככל שהקיפול יותר קטן כך צומצמו יותר דברים.
לדעתי טוב אתם עושים שאתם בודקים יחד עם הילד כדי למצוא מוצר שיהיה לו נוח. הייתי ממליץ לבדוק את מטרו של ארגו שיש לו גלגלים טיפה יותר גדולים מהממוצע ולכן טיפה יותר גבוה, המושב שלו מרופד טוב יותר מאחרים ולכן זה משפר את זווית הישיבה. כמוכן יש לסייבקס דגם בשם cybex eezy s plus 2 שקשה למצוא בחנויות כי לא מגיע יבוא סדיר שלו בכמויות, גם כאן הגלגל הגדול וזה ישפר את הגובה. באשר לזווית הישיבה זה די כמו שאר הדגמים עם טיפה נטייה אחורה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - ושאלה נוספת
הדס03/08/2020תודה רבה על המענה המהיר והמפורט!
האם מאמ טיק טאק פלוס גם יכול לענות על הדרישות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר03/08/2020שלום הדס,
כן אבל הגב לא עם שרוך שלדעתי זה יותר נוח אבל פחות מאפשר להגיע לזווית ישרה של המושב. כמו שציינתי, הכי טובה לבדוק עם הילד. סה"כ טיולון מומלץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
הדס03/08/2020תודה רבה שוב! פורום נהדר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבלת משקל בטיולון עד 15 ק"גלי01/08/2020
היי
רציתי לרכוש טיולון של מאמ, ואני רואה שכתוב הגבלת משקל עד 15 קג
כך גם בטיולונים אחרים כמו יו יו.
התינוק שלי בן שנה ו-4 חודשים שוקל 13 קג
לא מתאים לקנות לו טיולון? מדוע ההגבלה עד 15 בכולם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/08/2020שלום לי,
התקן בארץ בודק עד 15 ק"ג כאשר באירופה נבדק עד 18 או 22 ק"ג. לכן מצוין עד 15 ק"ג.
כמוכן קפיצת הגדילה נעצרת ומשקל 15 ק"ג מגיע באזור גיל שנתיים וחצי/3 שנים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



