פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלה מומלצת בגווני ורוד עד 3,500 ש"ח
    שירלי
    31/07/2020

    שלום אשמח לקבל המלצה לעגלה מומלצת שנמכרת בגווני ורוד בתקציב של עד 3500 שח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/07/2020

    שלום שירלי,

    איני נוהג להמליץ על עגלות על פי עיצוב/צבע. כמוכן איני יודע אילו עגלות נמכרות בורוד פרט לבוגבו בי 5 שחורגת מהתקציב. אם זה לספטמבר אז בייבי בוס טייגר או בובקט שהן מומלצות יגיעו בורוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    שירלי
    13/08/2020

    היכן ניתן לראות את העגלות. ומה ההבדל בין השתיים? מי יותר מומלצת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/08/2020

    שלום שירלי,

    מהיכן אתם? כך יהיה יותר קל לי לכוון.

    ההבדל בין הטייגר לבובקט: ההבדל בשלדה מכיוון שהאמבטיה והטיולון זהים. בטייגר מקבלים גלגלים יותר גדולים, שלדה יותר מעובה ולכן היא בנויה גם להליכות בדרך משובשת מאוד. אם אין את הצורך הזה אז הבובקט עדיפה גם כי היא זולה יותר, קלה יותר במשקל ורוחב השלדה צר יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנחנו מעכו

    שירלי
    13/08/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/08/2020

    שלום שירלי,

    הכי קרוב לעכו זה באול פור בייבי קרית אתא.
    יש שם את 2 הדגמים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות לגיל שנה לרכב משני
    סיון
    31/07/2020

    היי קובי,
    יש לנו ברכב הראשי כסא בטיחות צ׳יקו נקסט פיט, אנחנו מחפשים כבר בטיחות לגיל שנה לרכב המשני ברמת מחיר אחת פחות מהצ׳יקו,
    על מה אתה ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/07/2020

    שלום סיוון,

    יש המון מבצעים ואפשר למצוא המון מוצרים ברמת בטיחות גבוהה כמו גרקו מיי סייז (סייז פור מי בשמו הקודם), אוונפלו טריומף ששניהם גם מפנקים כמעט כמו הצ'יקו. אם לרדת עוד יותר במחיר אבל לא בבטיחות אז קוסקו סנרה נותן הכי הרבה תמורה בטיחותית לכסף אבל הוא יחסית בסיסי בריפוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה נוספת

    סיון
    01/08/2020

    תודה כרגיל קובי!
    האם בכולם אפשר להושיב נגד כיוון הנסיעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/08/2020

    שלום סיוון,

    כן, כולם ניתנים להתקנה נגד כיוון הנסיעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש הבדל בין עגלות הבובקט לבובקט 2?
    טלי
    30/07/2020

    האם יש הבדל בין הבובקט לבובקט 2?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום טלי,

    מדביק כאן תשובה שנתתי לגבי ההבדלים:

    באמבטיה: נוסף וילון הצללה נשלף לחלק הקדמי כך שתהיה הגנה מלאה משמש, רוח וחיידקים (לא עלינו).
    כל הבדים שלה יהיו שליפים לכביסה, כיום רק 90% נשלף.
    יהיה כיסוי רגליים עם רוכסן, זה מקל בהכנסת התינוק לעגלה ואם יש בוקר קריר ופתאום נהיה חם, אפשר לפתוח את הכיסוי ולהשאירו על האמבטיה במקום להוציא ולאחסן בסל או בתיק. נוספו כיסים לאמבטיה לשים טלפון, מפתחות, אלכוג'ל וכו'.



    בטיולון:
    גב המושב יהיה מכוסה בבד שיסתיר את הפלסטיק השחור למראה נקי ומעוצב יותר.
    השינוי הכי גדול זה שבעצם יש מושב חדש לחלוטין, יהיה ניתן לקפל יחד עם הפגוש (לדעתנו החיסרון הכי בולט שלנו עד הטייגר/בובקט 2, בתכנון הראשוני החלטנו כך כי זה יוצר טיולון רחב יותר, אנו לא מאמינים במושב צפוף! כיום הצלחנו לפתח מושב שמתקפל עם הפגוש ולא מצטמצם בגודל!), בנוסף יהיה יותר קל להלבישו על השלדה (כיום צריך להתכופף ובחדש זה נעשה בעמידה ללא צורך להתכופף). בנוסף, נוספו כנפיים מבד בצד המושב, הם נועדו 1. לספק תמיכה לתינוק 2. במידה ותינוק נרדם בישיבה וההורה לא שם לב, זה שומר שהתינוק לא ישן בזווית לא בריאה 3. יוצר הגנה בין המושב לברזלי העגלה בצד, כך מונע מכות או מגע של התינוק בברזל.

    גם באמבטיה וגם בטיולון הוכנה תשתית להחלפה קלה של הבדים ובעתיד יהיו ערכות בדים בצבעים שונים שיהיה ניתן לרכוש בנפרד וכך להחליף צבע. לצערנו בגלל הקורונה לא יכלנו לטוס ולבחור את הבדים ולכן כרגע זו לא אופציה קיימת.

    היא תהיה רלוונטית לקראת סוף השנה. יהיו מגוון צבעים כך שתוכלו לשנות את צבע העגלה מתי שרק תרצו בעלות מאוד מתחשבת (ביחס למותגים אחרים).

    תהיה אופציה לרכוש בנפרד ערכה שתהפוך את ידית העגלה והמעקה לגוון חום/קאמל (לאור בקשות רבות), החיסרון ביחס לחברות אחרות שזה יהיה בתשלום קטן, היתרון שיהיו 2 צבעים לידית ולמעקה שההורה יוכל להחליף בינהם. עלות הערכה 50 ש"ח. יהיה ניתן להוסיפה במעמד תשלום היתרה.

    בשלדה: אין שינויים גדולים כי השלדה לדעתי מושלמת, יש שינוי עיצובי קל בניטים של הגלגלים שיהיו בצבע הגלגל ולא בצבע כסוף.




    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפוד בכיסא בטיחות גרקו פוראבר
    שירה
    30/07/2020

    שלום
    יש לי את הגרקו פוראבר טרושילד. קצת מאוכזבת שהוא מרגיש ממש יושב גם במצב 1 וגם אחרי ששמתי מגבת מתחת לבסיס. אבל עכשיו התינוקות גדלה והשאלה עד מתי להשאיר את הריפוד המקטין. היא בת 7 חודשים. בגוף מרגישה שאפשר להוריד אבל בראש מרגישה שלא יהיה מספיק צמוד בלי. מצרפת תמונה.
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום שירה,

    לגבי הריפוד המקטין, ניתן להוציא בכל עת, אני לילדי הוצאתי כבר בימים הראשונים. אם את חשה שיש צורך בתמיכת ראש יש צווארונים שיספקו תמיכה מעולה.
    לגבי מגבת, יש מוצר מגביה שלדעתי יותר יעיל ממגבת.
    אני לא יכול לשים כאן לינקים אז תרשמי באתר טוילנד:
    ספוג מגביה להתקנה נגד כיוון הנסיעה של כסאות וסלקלים בייבי בוס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה עוד שאלה

    שירה
    30/07/2020

    הסתכלתי על הספוג. זה שונה מגליל הספוג שלוקחים לבריכה? כי נראה דומה. ואז יכולה לאתלר. הלכתי היום לחנות שיראה אותו מתקין. הוא התקין יותר בשכיבה כמו סלקל אבל הכדורית של הפלס יצאה מהטווח הכחול שבו היא אמורה להיות לפי ההוראות. כשהייתי לו הוא אמר מה אני רוצה נוחות או הוראות. הלכתי על לפי ההוראות. כי מניחה שזה מה שבטוח השאלה אם התקנה במצב יותר שוכב באמת פוגעת?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום שירה,

    הספוג דומה לשל גליל בריכה אבל הוא יותר קשיח.
    אסור שהבועה תעבור את הסימון ולכן טוב עשית שהלכת לפי ההוראות ולא לפי הנוחות.
    חשוב לציין שכיסאות בטיחות נגד הכיוון בדרך כלל פחות נוחים מסלקל אבל, בגיל 6-8 חודשים זה כבר לא אמור לשנות לכן, אני חושב שזה ישתפר עם הזמן.
    אחת הסיבות שאני פחות ממליץ על הפוראבר מלידה ויותר על הצ'יקו זה בגלל הזווית היותר טובה של צ'יקו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות ועגלה יחסית קלה וזולה
    עדי
    29/07/2020

    שלום, אנחנו מעוניינים לקנות עגלה קלה יחסית, אז רציתי להתייעץ לגבי היויו החדשה אם היא מומלצת, או עגלה אחרת קלה ויחסית זולה.
    ולגבי כיסא בטיחות איזה מומלץ גם לנסיעות ארוכות ונוח להוצאה של הילד כי האוטו קצת נמוך ובמחיר לא גבוהה מידי
    תודה מראש(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף

    עדי
    29/07/2020

    שאין אופציה לכיבוי הכרית אוויר אז הכיסא יישב מאחורה ויש מרחב יחסית אבל אוטו נמוך.
    וכמובן שהכיסא יהיה בטיחותי ונוח לילד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום עדי,

    לגבי כיסאות בטיחות. אני בדרך כלל ממליץ על ברייטקס קליקטייט כאשר המרתון הוא הזול ביותר ולא נופל ברמת הבטיחות מהדגמים היקרים. בנוסף אליו אני ממליץ על צ'יקו נקסטפיט בגרסאת הזיפ. שני הדגמים אינם זולים אבל וזה אבל גדול, הם ישרתו מגיל לידה עד גיל 6 שנים בממוצע ולכן לא הייתי חוסך! שניהם לא הכי נוחים להוצאה והכנסת התינוק כאשר הם נגד הכיוון כמו כל הכיסאות. היחידים שכן נוחים הם כאלו מסתובבים אך לדעתי הם לא ברמת הבטיחות של צ'יקו או ברייטקס ושוב, זה עניין בטיחותי ואיני ממליץ לחסוך.

    לגבי עגלה, איני ממליץ על היויו. ראשית הטיולון חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים מומלץ שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ וביויו זה לא מתאפשר, בנוסף אין ממש אמבטיה אלא שק שינה והטיולון עצמו מתאים מגיל חצי שנה, לא תמיד השק שינה יתאים עד גיל חצי שנה לכן לדעתי זה סוג של בעיה.
    יש מחיר למוצר קל והמון פשרות.
    אני יותר ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט או איזי ווקר צ'ארלי, שתיהן סביב ה-8 ק"ג (כ-2 ק"ג וחצי יותר מהיויו) אבל עם טיולונים דו כיווניים, ידית מתכווננת, מעקה, אמבטיה רצינית ועוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות נוסף לרכב עם איזופיקס
    מעיין
    29/07/2020

    צהריים טובים,
    מחפשת כיסא בטיחות לבן שנתיים וחצי. כרגע הוא במרתון קליק טייט שצריך לעבור לאחיו הצעיר.
    יש לנו רכב עם איזופיקס ובעתיד הלא רחוק נצטרך להכניס שלושה כיסאות בטיחות למושב האחורי (כשאחד מהם הוא הקליק טייט). מחפש כסא שיהיה נוח ומרווח לילד אבל שיתפוס רק מושב אחד, כמה שיותר מאוורר ובמחיר עד 800 שח.
    אשמח לדעת אם יש עוד פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון בגיל הזה שלא חשבתי עליהם.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום מעיין,

    לדעתי אפשר ללכת על גרקו נאוטילוס סנאגלוג שהוא בוסטר רצועות, אין לו מצבי שכיבה אבל לא צריך לגיל שנתיים+ הוא ברמת בטיחות הכי גבוהה וגם יחסית צר ואמור ברוב הרכבים לאפשר הכנסת מושב שלישי. הוא נכנס לתקציב.

    בכיסאות אפשר לבדוק את גרקו סלים פיט שגם בתקציב אבל לדעתי הנאוטילוס יותר מוצלח.

    לגבי בדים מאווררים זה בעייתי, התקנים שדורשים חסינות אש לא מאפשרים בדים נעימים כלכך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעוניינת בטיולון שני, כבר יש עגלה גדולה וטובה
    יעל
    29/07/2020

    שלום ,
    לטיולון שני, הייתי מעוניינת לדעת מה דעתך על הטיולון החדש בוגבו אנט, האם שווה את ההשקעה. אהבתי בו שכטיולון קל הוא פונה לשני הצדדים. ראיתי שכתבת שבכיוון הנסיעה יש רק ישיבה... האם אין גם שכיבה?האם הוא עדיף על היויו החדש?
    לעומת זאת ראיתי טיולון בשילב אינגליזינה סקאץ, שנראה טוב . אשמח לשמוע דעתך עליו? האם הוא איכותי על פני טיולונים אחרים כיון שהוא של חברת
    אינגליזינה ?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום יעל,

    לגבי האנט בהחלט אני חושב שהתמורה למחיר ירודה (משהו שלא מתאים לבוגבו כלכך לדעתי). אכן כאשר הוא פונה לכיוון הנסיעה הוא לא שוכב רק יושב. אני הכי בעד טיולון דו כיווני אבל כאן פישלו לדעתי. עכשיו לגבי המחיר, בוגבו יצאו במבצע קנה בי וקבל אנט מתנה, היות ולרוב הרוכשים האנט מיותר הרבה מוכרים חדש ביד 2 במחירים באזור ה-1000 ש"ח. אני אישית לא הייתי בוחר בה גם במחיר זה אבל ממליץ לגשת לחנות, להתנסות ולהחליט.

    היויו מעולה, גם כאן מחירו אסטרונומי ויש מתחרים באותה רמה כמו מקלארן או ארגו שנותנים תמורה די זהה (לכל אחד פלוסים ומינוסים) ועולים משמעותית פחות.
    האינגלזינה מעולה לדעתי ובמחיר ממש טוב כך שזו לא בחירה רעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המפורטת!

    יעל
    29/07/2020

    תודה על התגובה, מעריכה מאוד. נראה לי שאלך על אינגליזינה סקאץ, אשמח בנוסף לשמוע ממך אם לדעתך היא באיכות טובה ועמידה יותר מכל הטילונים הסינים...
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום יעל,

    היא מאוד איכותית לדעתי ביחס לסינים. לגבי עמידות, אני תמיד מציין שזה גם תלוי מאוד באיך שומרים על העגלה. מי שעולה ויורד מדרגות באופן קבוע ישחוק מהר כל עגלה, מי שמטייל באזור של חול או בוץ ולא טורח לנקות מהר מאוד הגלגלים והברקסים ישחקו. מי שמשאיר את העגלה מחוץ לבית מהר מאוד תהיה שחיקה בעיקר של הבדים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין עגלות לילד ראשון מגורים בקיבוץ
    ימית
    29/07/2020

    היי קובי,
    בהנחה שאין עניין תקציבי, לילד ראשון. אנחנו גרים בקיבוץ אוהבים לטייל בכללי... אני מתלבטת בין עגלת בוגבו פוקס/ קמיליון לבייבי גוג'ר (מה הקטע עם התמיכה בגב?) ומאמס אנד פאפס.
    הכי חשוב לי נוחות ובטחון התינוק וכמובן להמשיך עם אותה עגלה הלאה. לא מעוניינת בלחבר סל קל.
    אשמח לעצתך תודה. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום ימית,

    הדגמים די לא קשורים אחד לשני.
    בבוגבו הפוקס יותר מתקדמת, יותר קלה ויותר נוחה לניוד. יחד עם זאת יש לבוגבו לא מעט חסרונות וזאת ביחס לדגמים עם תג מחיר גבוה. כדי לקפל את העגלות צריך לנתק את הטיולון טרם הקיפול וגם אז הקיפול עצמו מעט מסורבל ומצריך 2 ידיים.
    הטיולונים לא נשכבים למצב שטוח ויש שקע בין הגב לישבן, זה נקרא תנוחה עוברית, לדעתי עדיף שכיבה ישרה.
    האמבטיה והטיולון חולקים מסגרת משותפת, כלומר צריך להחליף בדים על אותה המסגרת, זה אומר שאין אמבטיה וטיולון ולכן ברגע שעוברים מהאמבטיה לטיולון זה מסורבל לחזור לאמבטיה, כלומר לא ניתן לעשות רוטציה בניהם עד שהתינוק יתרגל לטיולון. היתרון הגדול של הפוקס שהיא מעולה לצורך של קיבוץ ולטייל הרבה!
    לגבי בטיחות אין הבדל בין דגמי העגלות, כולן עוברות את אותם התקנים והמבחנים.

    לגבי בייבי ג'וגר, הדגם המוביל הוא סיטי מיני כיום סיטי מיני 2, פחות מתאימה לדעתי לקיבוץ ויותר עגלה עירונית. אין מושב דו כיווני, לדעתי חיסרון עצום. אין בעיה בתמיכת גב ויש שכיבה ישרה, שינוי המצבים עם שרוך, לדעתי מנגנון יותר מסורבל ממנגנון לחצן.

    לגבי מאמאס אנד פאפאס, הדגם המוביל ארמדילו, הוא בין הבוגבו לג'וגר, עם טיולון דו כיווני, קיפול נוח וקומפקטי ובניוד היא נוחה אבל לא ברמות של הפוקס. הטיולון נשכב לשכיבה שטוחה. היא כבדה משמעותית גם מהפוקס וגם מהג'וגר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות וטיולון קל שמתקפל לגודל קטן
    מור
    28/07/2020

    שלום קובי,
    הבן שלנו בן 8 חודשים ב"ה.
    כיסא בטיחות:
    התקציב שלנו סביבות ה-500 ש"ח, מה עדיף? לקנות כיסא בטיחות יד שניה במצב טוב של החברות שראיתי שאתה ממליץ פה (ברייטקס, צ׳יקו) או ללכת על כסא חדש בתקציב של 500 ש"ח. אם עדיף חדש אשמח שתציע חברה ודגם מומלצים בתקציב זה.
    טיולון:
    כרגע יש לנו טיולון של ג׳ואי כרום שקיבלנו עם האמבטיה, אנחנו מרוצים ממנו הוא יציב ונח רק לא קומפקטי וכבד.
    מעוניינים לקנות טיולון שמתקפל לגודל קטן, קל ושניתן להשתמש בו גם שהתינוק יגדל. תקציב: 800 ש"ח.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום מור,

    בכיסאות בטיחות איני ממליץ לרכוש יד שנייה מהסיבות הבאות:
    1. אם מושב היה מעורב בתאונה (גם קלה) הוא אינו מתאים יותר לשימוש. ברכישת יד 2 אין לדעת מה באמת עבר המושב
    2. למושבים יש תוקף, רכישת יד 2 בעצם עלולה להוביל לרכישת מושב פג תוקף או עם תוקף קצר.

    עד 500 ש"ח אני ממליץ על קוסקו סנרה, לפעמים יש את אוונפלו טריומף במבצעים והוא נע סביב המחיר הזה והוא גם לדעתי מאוד מומלץ.

    לגבי טיולון: מאמ טיקטק, ספורטליין וייפר ולפעמים סילבר קרוס ווינג בתקציב הזה הם אופציות מעולות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור לגבי כסא בטיחות

    מור
    29/07/2020

    גרקו קונטנדר ב599 שח מומלץ משמעותית יותר מאוונפלו טריומף ששווה לחרוג קצת מהתקציב?
    שוב תודה רבה! זה ממש עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום מור,

    לדעתי לא. בניהם לדעתי האוונפלו מעט יותר מוצלח.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לכיסא בטיחות לבן שנה וחודשיים
    רבקה
    28/07/2020

    שלום! אנחנו מעוניינים לקנות כיסא בטיחות לתינוק בן שנה וחודשיים. התקציב שלנו הוא 550 ש"ח.
    מחפשים כיסא עם רמת בטיחות גבוהה יחסית. נשמח מאוד לעזרה!
    בנוסף לא כ"כ הבנו מה כדאי עם או בלי איזופיקס? ואם זה כ"כ משנה..?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום רבקה,

    לתקציב הזה לדעתי קוסקו סנרה הוא הטוב ביותר. לעיתים יש את האוונפלו טריומף במבצעים כך שהוא גם אופציה טובה. לשניהם יש איזופיקס אמריקאי.
    האיזופיקס לא משפר את הבטיחות אבל וזה אבל גדול, כאשר נתנו להורים להתקין מושב בטיחות ללא איזופיקס מעל ל-70% התקינו לא נכון את המושב וזה אומר שגם המושב הבטוח בעולם אינו שווה כלום. לכן פיתחו מערכת קלה יותר להתקנה שנקראת איזופיקס ואחוזים ירדו לבין 3-20% גם כאן זה תלוי איזה איזופיקס יש למושב. בסה"כ לדעתי לא משנה איזה איזופיקס, אם רואים סרטונים, קוראים בעיון רב את ספר ההוראות ההתקנה תהיה קלה ללא טעויות.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה דגם בייבי בוס טייגר 2020
    עדינה
    28/07/2020

    רציתי לדעת אם הדגם החדש יש אותו בצבע בז'? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום עדינה,

    לצערי לא. רק באפור. היו מעט שחורות אבל כולן נמכרו.
    מחודש ספטמבר יהיו ערכות צבע, כלומר מי שירכוש כיום אפור יוכל לשלב צבע נוסף בגגונים ובכיסוי האמבטיה.
    בז' כרגע לא יהיה גם בספטמבר. יהיו: שחור, ורוד, טורקיז, אדום יין, אפור כהה מיוחד ואולי צהוב. לאט לאט ישולבו עוד צבעים גם בז', לצערי הקורונה מונעת מאיתנו לטוס ולמצוא בדים איכותיים שיתאימו לעגלות.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות עגלה לתינוק ראשון - אינגלזיה אפיקה
    עדי
    28/07/2020

    היי! אנחנו כמעט סגורים על האינגלזיה אפיקה וזאת בגלל שאנחנו גרים בבית פרטי שהכניסה אליו עם אבנים משובשות וכ-10 מדרגות. בנוסף אומנם זה ילד ראשון אבל כל שאר הילדים במשפחה המצומצמת יחסית גדולים, ומאוד נרצה שהילד ישאר באמבטיה כמה שיותר זמן ושיהיה לו נוח. מעדיפים נוחות שלו על נוחות שלנו. האם האפיקה היא הבחירה הנכונה? הראו לנו את מצבי הראש שמונעים רפלוקס, האם זה באמת קריטי?
    פשוט בכלל לא רואים המלצות עליה בקבוצות לעומת סייבקס וסיילו ספורטליין שמאוד פופולריות וזה גורם לחשש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום עדי,

    די נגעת בנקודה, את מחפשת נוחות ניוד בדרך טיפה משובשת ולא פחות חשוב (אני מניח שיותר) נוחות לתינוק. לצערי בישראל ההורים מעדיפים את הנוחות שלהם ולכן מחפשים עגלות קלילות, נוחות לתפעול וקומפקטיות. היות האפטיקה היא ההפך מהדרישות האלו היא פחות פופולרית.
    לדעתי היא עונה מעולה לכל הדרישות. לדעתי עניין הכוונון באמבטיה זה בעיקר גימיק. די נדיר שיש ריפלוקס וגם אם כן יש כריות ייעודיות לכך. בעניין הגודל זו אחת העגלות היותר מרווחות.

    חשוב לציין שלא מדובר בעגלה קלה. חשוב לציין שאסור לעלות מדרגות עם עגלה פתוחה ותינוק בטוחה! כלומר, יש לשאת אותה במדרגות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה נוספת

    עדי
    02/08/2020

    היית ממליץ ללכת על האנגלזינה אפיקה או על הUPPABABY קרוז? הן נורא דומות והקרוז יותר יקרה במקצת.
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/08/2020

    שלום עדי,

    אני נוטה יותר לאפטיקה מהסיבות הבאות:
    1. בארה"ב כבר נמכרת קרוז 2, אין סיבה לרכוש במחיר יקר דגם מיושן והקרוז כבר מאוד מיושנת לדעתי.
    2. זווית השכיבה בטיולון, באפטיקה היא ישרה ובקרוז (גם ב-2) השכיבה בתנוחת עירסול כלומר, יש שקע בין הגב לישבן, לדעתי זה פחות נוח לחלק מהתינוקות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין כסאות בטיחות לרכב לנסיעות קצרות
    ולרי
    27/07/2020

    היי קובי, אחרי עזרה מאוד גדולה בבחירת העגלה אני חוזרת אלייך עם התלבטות בקשר לכסאות בטיחות.
    ההתלבטות הייתה בין צ'יקו נקספיט זיפ לבין הברייטקס מרתון קליקטייט, אחריי מה שקראתי פה בפורום הגענו למסקנה שנלך על הקליקטייט אבל עכשיו אני מתלבטת בקשר לדגם.
    איזה כיסא מסדרת הקליקטייט עדיף?

    כמו כן אנחנו מחפשים כיסא נוסף לרכב של ההורים שיהיה לנסיעות קצרות לכן חשוב לנו שיהיה בטיחותי אבל גם זול.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/07/2020

    שלום ולרי,

    לגבי קליקטייט הבולווארד דורג מעט טוב יותר אך לא בפער רציני לכן אם יש רצון לחסוך אז המרתון מצויין. לגבי האדבוקט לדעתי הוא מיותר. גם יקר וגם תופס יותר מקום ברכב.

    לגבי כיסא זול, הכי נותן תמורה בטיחותית לכסף הוא קוסקו סנרה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    ולרי
    29/07/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה Abc סלסה 4 או סייבקס באליוס 3
    ספיר
    27/07/2020

    שלום קובי, ניסינו את הסלסה ואהבנו ועכשיו עלתה שאלה של הבאליוס שגילינו שנמכרת בסכום הגיוני ביותר יחסית לשאר העגלות של סייבקס. אז עכשיו יש התלבטות אם היא באמת מתחרה בסלסה?
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/07/2020

    שלום ספיר,

    נתחיל בזה שלדעתי אין תחרות. בליוס 1, 2, 3 כולן די אותה עגלה עם שינויים מזעריים (בעיקר עיצוביים), את החסרונות הגדולים לא פתרו באף אחת מהגרסאות. לכן לדעתי זו הסיבה שהיא לא התרוממה בארץ ולכן גם המחיר צנח.
    לדעתי החסרונות הם: קיפול מאוד מסורבל לביצוע, מצריך תרגול וגם אז לא הכי ידידותי. לדעתי המושב לא תוכנן הנדסית נכון, כאשר הוא פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו הוא חוצה את קו ידית האחיזה (גם במצבה הפתוח ביותר, להורים נמוכים שלא צריכים את הידית פתוחה עד הסוף זה עוד יותר בעייתי לדעתי), זה אומר שזה פחות נעים להורה ללכת כשהמושב די ברגליים וגם תליית תיק תהיה בעייתית.
    בנוסף הסלסה מציעה אמבטיה יותר מרווחת, גגונים יותר גדולים, נסיעה טובה יותר וקפיצים שלדעתי הכי טובים באופן כללי מבין כל מותגי העגלות. הסלסה נמכרת במחיר נמוך משמעותית ממחיר המחירון שלה ולכן אין פער מחיר גדול בינהן (זה גם תלוי בצבע כי לסלסה יש צבעים יקרים יותר ויקרים פחות).
    היתרון המרכזי בסייבקס הוא שלדה ברוחב צר יותר, זה מאפשר מעבר נוח יותר במעברים צרים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה !

    ספיר
    27/07/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לבת שנתיים
    ניר נחשון
    27/07/2020

    הי קובי,

    יש לנו היום ילדה בת שנתיים ומשתמשים מגיל הלידה בכיסא גרקו אקסטנד טו פיט עם הגנות צד.
    אנחנו מעוניינים לרכוש כיסא נוסף בעבור רכב נוסף. ראינו שממליץ על ה- Nautilus SnugLock LX. האם מבחינת בטיחות הוא יודעת לתת את אותם הפרמטרים שהגרקו נותן? או שעדיף לקנות כיסא בטיחות נוסף כמו הברייטקס/ גרקו?
    תודה
    ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסא בטיחות לבת שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/07/2020

    שלום ניר,

    בהחלט הנאוטילוס נותן את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר.
    היתרון שלו הוא הגודל של בוסטר ולכן יותר קל לשים 2 כיסאות ברכב ואם צריך 3, יש סיכוי גדול שיתאפשר (תלוי ברכב).
    כמוכן הוא יודע להפוך לבוסטר לכל דבר, בניגוד לשאר המשולבים שנשארים בומבסטיים. רכישה של ברייטקס או גרקו גם תעלה יותר יקר וגם סביר שתצריך רכישת בוסטר נוסף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה - האם יש משמעות לסיומת LX בדגם?

    ניר נחשון
    27/07/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/07/2020

    שלום ניר,

    לא בטיחותית, בדרך כלל אלו גרסאות יותר מאובזרות (מתקן כוסות, יותר בד וכו').

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום