מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- בוגבו בי5 או ספורט ליין (או אולי משהו אחר?)דורית גבאי08/11/2020
שלום קובי,
אנחנו בהריון ראשון מנסים להחליט על עגלה.
עירוניים, בלי רכב ועם מדרגות.
רוצים משהו חזק, יציב, שרץ בלי להסתבך, שיחזיק להרבה ילדים.
לא אכפת המותג והסטייל בכלל.
השילדה של הספורט ליין נראת קצת רעועה ביחס לבוגבו, ובגלל שהיא יחסית חדשה קשה לקבל המלצות לכמה זמן היא תחזיק.
אנחנו יכולים להוציא את המחיר הגבוה אבל לא בשביל הסטייל.
המלצה תעזור מאוד
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/11/2020שלום דורית,
בהחלט יש כאן את עניין המחיר. זה נטו לשיקולכם.
חשוב מאוד לציין לגבי מדרגות, אסור לעלות מדרגות עם אף עגלה, זה שבסוף עושים וזה בלתי נמנע מבחינתי מובן, הדבר שאתם צריכים להבין שזה בסופו של דבר גורם לעגלות לקרוס, חלק יקרסו מהר יותר מאחרות אבל בסוף הניגוד של משקל התינוק והעומס שההורה מפעיל כניגוד מחלישים את העגלה.
לגבי חוזק, הבי נמכרת מעל לעשור עם המון גלגולים ושיפורים לאורך השנים, דבר אחד אפשר לומר על כולם, אמינות וחוזק/כושר הישרדות לשנים זה דבר שהוכח ולכן בקטע הזה הבי עונה לדרישות.
לגבי הסיילו, קשה לענות מכיוון שהיא שנתיים בשוק, עד עתה עושה רושם של מוצר טוב ואמין ולכן מבחינתי זה גם יכול להעיד על החוזק לאורך שנים. פשוט ההבדל שבבי זה מוכח כי המוצר ותיק יותר.
חשוב לציין שיש עגלות מאסיביות וחזקות שישרדו טוב יותר מהבי אבל הן גדולות, כבדות ומגושמות לכן אני לא יודע אם בכלל להמליץ.
אפשר באזור מחיר הסיילו לבדוק את בייבי בוס טייגר, מגיע עם גלגלים גדולים ואיכותיים וגם קלה יותר (לכן בחלק מהמקרים אפשר לשאת ביד מקופלת). כמו הסיילו שנתיים בשוק, עד עתה אמינה ומכיוון שאני משווק אותה אני בקשר עם לקוחות שכבר עם ילד שני עליה.
עוד נקודה למחשבה לגבי המחיר. אם תרכשו סיילו או בייבי בוס, בכל זאת הן כמחצית ממחיר הבי +- זה אומר שבילד שלישי/רביעי אם תרכשו כזו חדשה רק אז תגיעו למחיר הבי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן למיטת תינוק ויסקו או לטקסמאיה06/11/2020
היי קובי
מתלבטת במזרן איכותי למיטה (מעבר מעריסה) רוצה להשקיע באחד איכותי שישמש גם מעל גיל שנה (או שמומלץ להחליף?)
יש עמינח דגם מולי ועמינח דגם פאזל
מה עדיף ויסקו או לטקס
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/11/2020שלום מאיה,
כל מזרן שתרכשו ישמש מעבר לגיל שנה ואפילו גם ימשיך למיטת מעבר בחלק מהמקרים (תלוי ברוחב המזרן).
בין לטקס לויסקו אין הרבה הבדל בנוחות. אני נוטה להמליץ על ויסקו שהוא חומר ספוגי ולא גומי.
בגדול ההמלצה שלי היא למזרנים נושמים כמו אימג'ן או מולטיפלואו. אם לא רוכשים מזרן נושם אז אני ממליץ לרכוש מזרן דו צדדי בסיסי עם תקן, כל עניין הויסקו/לטקס לא כזה חשוב כשמדובר במזרן לתינוקות. אם בכל זאת אז כמו שציינתי עדיף את הויסקו לדעתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרן
מאיה06/11/2020ראשית תודה רבה על המענה המהיר בכל פעם מחדש.
אשמח להמלצה שלך על מזרן מסויים.
(רכשתי מיטה של סגל, צריכה מזרן שיהיה מתאים)
תודה
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר07/11/2020שלום מאיה,
ההמלצה שלי היא אימג'ן של עמינח (נמכר רק בשילב) או מולטיפלואו של בייבי טק. לשניהם מידות שיתאימו למיטות סגל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרן
מאיה08/11/2020תודה רבה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל סייבקס - אזור הראשעידי הורביץ06/11/2020
קובי שלום, רכשנו סלקל אטון 5 של סייבקס לאחר המלצות. לאחר הסתכלות שנייה נראה לי שאזור הראש לא עטוף מספיק לתינוק בן יומו (בניגוד לקבריו של מקסי קוזי שיש לו מן שכבה מגולגלת שמגנה על הראש). אנחנו עדיין לפני לידה אך זו מחשבה שעלתה.... האם יש מגן נוסף שניתן להוסיף לאזור הראש או שאולי אני בכלל סתם חוששת? אשמח לעזרתך. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/11/2020שלום עידי,
לא ניתן להוסיף מגן, ניתן להוסיף מעין מזרן/תומך גוף של בנבת. זה לא מוסיף לבטיחות אלא רק לנוחות. כמו שציינתי במבחני ריסוק זה הדגם שקיבל את הדירוג הטוב ביותר עם או בלי בסיס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדלים בין הסלקל של ג'ואי לבין gemmאילה04/11/2020
שלום קובי,
רציתי לשאול מה ההבדל בין הסלקל של ג'ואי gemm לבין הi gemm* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/11/2020שלום אילה,
בעיקר בטיחות. הI מקבל דירוג של 5 כוכבים ואילו הרגיל מקבל דירוג של 3 כוכבים אפשר לומר 3 וחצי.
כמוכן הI בתקן יותר מתקדם יותר מרופד ויותר מרווח אבל כל אלו לדעתי הבדלים לא קריטיים כמו ההבדל הבטיחותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לרכב שני האם משולב בוסטר?נתי04/11/2020
קובי שלום,
נשמח להמלצה לכסא בטיחות לבת שנתיים וחצי לרכב שני (מיועד לנסיעות קצרות). ברכב הראשון יש לנו צ'יקו מייפיט.
האם גם לרכב שני מומלץ לקנות כסא בטיחות משולב בוסטר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/11/2020שלום נתי,
לדעתי עדיף כי זה גם יותר צר, יותר זול וישמש ליותר זמן.
ההמלצה שלי לגרקו נאוטילוס סאגלוק. אם לא רוצים לעבור את ה-500 ש"ח אז אוונפלו מאסטרו ברמת בטיחות גבוה ובמחיר סביר. הוא רחוק מהנוחות של הצ'יקו לדעתי אבל עדיין ברמה טובה בטח שביחס לעלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נתי04/11/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ לרכישת עגלה טיולון ואמבטיהאורליה04/11/2020
היי קובי, אני מקווה שיש חיה כזו כמו שאני מחפשת...
אז ככה- טיולון+אמבטיה, לגבי הטיולון חשוב שיהיה דו כיווני, קיפול קל ביד אחת וקיפול קטן, שיהיה פגוש לטיולון, שיהיה עד 1500 ש"ח (יש לנו אפשרות ביומיים הקרובים לרכוש מסניף באילת ואז מוזיל את המעמ) ביררתי לגבי ג'ואי ורסטרקס ונאמר שהיא כבדה- האם נכון? האם עונה על הדרישות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/11/2020שלום אורליה,
הג'ואי אכן כבדה וגם קצת מסורבלת.
אפשר ללכת על הסיילו הרגילה, נמכרת באזור 1800-1900 ש"ח אז מעריך שבאילת זה יהיה באזור התקציב אולי טיפה מעליו.
אם באזור 2200 היה רלוונטי אז בייבי בוס בובקט עדיפה כמעט בכל פרמטר וגם שוקלת כמעט 2 ק"ג פחות, לא נמכרת באילת אבל יש חנויות בתקופה זו שעושות מבצעים ללא מע"מ ואז זה מגיע לאזור המחיר שציינתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות/בוסטר לגיל שנתייםדניס04/11/2020
היי,
נודה לך על קבלת המלצה לכיסא בטיחות לתינוקת בת שנתיים.
משתמשים כיום בכיסא בטיחות ציקו נקספיט עובר לילד אחר.
תודה מראש,
דניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/11/2020שלום דניס,
לגיל שנתיים אני ממליץ כבר לרכוש בוסטר עם רצועות מהסיבות הבאות: תופס פחות מקום ברכב, ישרת עד גיל מאוחר יותר וסביר שלא יצריך רכישת בוסטר בעתיד (זה כבר לשיקולכם כי זה לא מצריך אך יש כאלו שרוכשים בכל זאת). החיסרון שאין זוויות שכיבה כמו בכיסאות, בחלק יש מעט הטייה אבל מי צריך כאלו בגיל שנתיים.
ההמלצה שלי לגרקו נאוטילוס סנאגלוק, הוא במחיר סביר וברמת בטיחות מקסימלית. אפשר גם ללכת על צ'יקו מייפיט שהוא מאוד בסגנון הנקסטפיט ואז המעבר אליו יהיה חלק יותר, בטיחותית הוא ברמה גבוהה מאוד אך הגרקו קיבל דירוג גבוה יותר וגם זול יותר ולכן המלצתי עליו קודם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשת המלצה לכסא בטיחות שיתאימו לשלושה כיסאות בטיחות בעתידנטע04/11/2020
שלום,
בתי בת ה-5 יושבת כרגע על כסא גרקו נאוטילוס ואנחנו מרוצים ממנו (ראיתי שיש כיום מספר דגמים בשם זה עם שינויים קלים, אני חושבת שברשותנו דגם גרקו נאוטיליוס עלית).
בתי בת ה-3 יושבת בכיסא קוסקו סנרה נקסט ונראה שהראש שלה מתחיל להציץ מגבולות הכסא. אנו מעוניינים לרכוש לה כסא בטיחות בתקופה זו של ההנחות. בטיחות הכסא חשובה לנו מאוד. מעוניינים בהמלצות שיתאימו גם למיקום של שלושה כיסאות בטיחות ברכב בעתיד.
תודה רבה,
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/11/2020שלום נטע,
אם בטיחות חשובה ויש נאוטילוס אז ההמלצה שלי היא (גם בלי קשר לזה שיש נאוטילוס) היא נאוטילוס סנאגלוק. רמת בטיחות מקסימילית המחיר סביר גם בלי תקופת המבצעים ולכן לא יודע כמה זה ירד אם בכלל.
אמורים להיכנס 3 כיסאות עם 2 נאוטילוס אבל תמיד אני ממליץ לבדוק שכן איני מכיר את כל הרכבים וגודלם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לתינוק המלצות סייבקס מיוס 2 או ספורטליין?תמר03/11/2020
היי
מתלבטת נורא איזה עגלה לקנות (היריון ראשון)
חשוב לי שהאמבטיה תיהיה טובה ומרווחת יחסית , הטיולון יהיה נוח לקיפול ולא כבד
וכמובן עגלה יציבה וטובה
ההתלבטות שלי היא בין: סייבקס מיוס 2 (אם היא שווה את הסכום הכספי שלה), ספורטליין pl ומאמס אנד פאפס(לא מבינה בין כל הדגמים שלה מה הכי טוב)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/11/2020שלום תמר,
אם מוצר שווה את העלות שלו כל רוכש טרם הרכישה צריך להחליט.
אני אישית חושב שהסייבקס מתומחרת גבוה בגלל המיתוג. יחד עם זאת הורים משלמים סכומים גבוהים בהרבה על מהדורות מיוחדות שזהות טכנית לדגם הבסיס, כלומר, משלמים יותר על העיצוב. זה קיים בהמון מותגים ובגלל זה רשמתי, האם זה שווה את העלות? את זה הרוכש צריך להחליט.
לגבי עגלה, לפי הדרישות הסייבקס או הסיילו תואמות.
הסיילו לדעתי מומלצת בגרסאת הXL שזהה לPL רק שהPL יותר מעוצבת ולכן יותר יקרה וגם טיפה יותר כבדה.
בינה למיוס יש פער של כפול בעלות. המיוס יותר קלה במשקל בכמעט 1.5 ק"ג אבל הסיילו עם גלגלים יותר גדולים ולכן יותר נוחה בניוד. את הסיילו ניתן לקפל עם הטיולון לשני הכיוונים את המיוס רק לכיוון הנסיעה. לסיילו ידית טלסקופית שמקנה נוחות בעליה וירידה ממדרכות גבוהות.
לגבי מאמאס אנד פאפאס כרגע הדגם שתואם לדרישות נקרא ארמדילו והוא כבד בעוד קילו מהסיילו אבל לדעתי מציע מושב טיולון טוב יותר.
אם רוצים שילוב של כל היתרונות אני ממליץ לבדוק את העגלות שלנו: בייבי בוס בובקט או טייגר 2, הם באזורי העלות של הסיילו אבל קלות ממנה במשקל וגם קלות מהמיוס, יותר נוחות לניוד בגלל גלגלים גדולים ומחומר איכותי יותר, מושב יצוק מפלסטיק כמו בארמדילו, הן מרווחות, קלות לקיפול עם הטיולון לשני הכיוונים וקומפקטיות. סה"כ הרבה מהפיתוח שלהם הגיע דרך דרישות שביקשו כאן בפורום ולא היו עגלות שנותנות מענה לכל הדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן לתינוק דגם מומלץ שיש בו מעכב בעירהעידי הורביץ01/11/2020
שלום, אשמח לעזרתך, האם במזרן אימג'ן פלוס של שילב יש מעכב בעירה? זה לא מצויין במידע באתר.
אני יודעת שבגדול אתה ממליץ עליו כמזרן נושם וטוב. מה דעתך על האייספיסס פלוס? (רמה אחת פחות), מבחינת "נושם" ומעכב בעירה.
תודה רבה,
עידית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/11/2020שלום עידית,
לאימג'ן כיום אין מעכבי בעירה, היה בדגמי העבר. לכן אם רוכשים חדש אז אין.
האייספייס אינו מזרן נושם מלא. רק האימג'ן נחשב לנושם לפחות מבחינתי. מה זה אומר נושם מלא? אם נשפוך כוס מים על האימג'ן כל הנוזל יעבור מתחת למזרן בעוד שבמזרנים אחרים כמו גם באייספייס הנוזל יתקע בדרך. לכן האייספייס הוא נושם חלקית, מבחינתי עדיף את האימג'ן כי גם הפער במחיר לא גבוה. אם רוצים נושם זול יש את בייבי טק מולטיפלואו שדי דומה לאימג'ן, גם ללא מעכבים ובעל תו תקן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרן לתינוק דגם מומלץ
עידי הורביץ02/11/2020המון תודה! ממש עזרת לי להחליט!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייפיט ברצועות פנימיות עד איזה גובה אפשר לחגור?אני01/11/2020
היי! מייפיט ברצועות פנימיות - עד איזה משקל/גובה אפשר לחגור?
והאם התשובה שונה אם הכסא חגור בחגורת בטיחות או איזופיקס?
יש לנו 2 כסאות - אחד חגור בחגורת בטיחות השני באיזופיקס.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/11/2020שלום,
המייפיט מתאים עם רצועות פנימיות עד 29 ק"ג.
כל כיסא/בוסטר וכו' כאשר מותקן עם איזופיקס מתאים עד 18 ק"ג בלבד! אם מותקן עם חגורה אז עד המשקל המקסימלי של המוצר.
האיזופיקס לא יכול להחזיק משקל של מעבר ל- 29 ק"ג (כיסא + תינוק) כדי שלא נצטרך לחשב את המשקלים ולטעות אז הכלל הוא עד 18 ק"ג עם איזופיקס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון מומלץ לילד בן שנה וחציאפי01/11/2020
שלום,
אשמח להמלצה על טיולון נח, יציב, בעל קיפול נח וקל משקל. חשוב שיהיה בעל זוית ישרה בישיבה. מחיר ממוצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/11/2020שלום אפי,
רוב הטיולונים לא מסוגלים להגיע לזווית ישרה. תמיד יש הטיה לאחור. כן מומלץ ללכת על כאלו שהגב משתנה עם לחצן ולא שרוך (למרות שגם זה לא תמיד נכון). לדעתי טיולוני מאמ מגיעים לזווית הכי ישרה והם סך הכל טובים מאוד. יש דגמים עם קיפול אוטמטי וכאלו עם קיפול רגיל שיותר זולים. הם מרווחים, נוח לשנות מצבים, הניוד יחסית טוב והקיפול קומפקטי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לטיולון איכותיאור31/10/2020
קובי בבקשה המלצתך לטיולון איכותי נוח ונוח לקיפול קל ויפה לבת שנה+. תקציב בינוני-גבוה. בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר31/10/2020שלום אור,
לגבי עצוב/יופי זה עניין של טעם.
לגבי המלצה צריך לדעתי מה התקציב.
בגדול סילבר קרוס ווינג לדעתי עונה היטב לדרישות שלך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מושב בטיחות לתינוק בן 7 חודשיםשמחה30/10/2020
היי קובי אשמח אם תוכל להמליץ לי על כיסא בטיחות טוב שיתאים בגודל לרכב יונדאי i25. אני שואלת בכוונה על הגודל כי יש לנו את הסלק של ג'ואי עם הבסיס וזה כאילו גדול למושב מה שגורם לסלקל להיות בזווית חדה.
הכי חשוב לנו בטיחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר31/10/2020שלום שמחה,
הסלקל לא גדול, פשוט יש למושב שלכם שיפוע חד ולבסיס הג'ואי אין מאזן כמו שיש לחלק מהסלקלים האמריקאים. ניתן לפתור את הבעיה על ידי גלגול מגבת מתחת לבסיס באזור שמתחת לרגליים. כמוכן ניתן לרכוש מוצר יעודי לכך שזה עדיף על מגבת מגולגלת זה נקרא: ספוג מגביה להתקנה נגד כיוון הנסיעה של כסאות וסלקלים בייבי בוס
זה גם רלוונטי לכיסא בטיחות אם תרצו להתקינו נגד כיוון הנסיעה.
לגבי כיסאות, הכיסא עם הזווית הכי טובה לדעתי זה צ'יקו נקסטפיט עדיף ללכת על גרסאות הזיפ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שמחה31/10/2020תודה רבה על המענה!
בכיסא שהמלצת אני גם יצטרך את המגבת או את ההגבה שציינת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר01/11/2020שלום שמחה,
בעיקרון הזווית אמורה להיות יותר טובה כי אין לכיסא בסיס (אם את הג'ואי הייתם מתקינים ללא בסיס לדוגמא הזווית הייתה יותר טובה).
יחד עם זאת יתכן וכן יהיה צורך (קשה לומר מבלי לבדוק פיזית כי כל רכב זה אחרת), בכל מקרה זה ישמש אחר כך גם לסלקל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לטיולון איכותי לגיל שנהאטר29/10/2020
שלום,מבקשת המלצה לטיולון לבת שנה+ נוח, יפה קל ואיכותי. תודה מראש
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/10/2020שלום אטר,
אשמח לכוון אבל אני צריך לדעתי תקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


