מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- סלקל סייבקס אטון xl מתחבר לעגלת נונה?קורל16/08/2020
האם הסלקל של סייבקס מתחבר לעגלת נונה? צריך לקנות מתאמים או שהמתאמים של הנונה מתאימים לו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/08/2020שלום קורל,
אם מקבלים מתאמים לסלקל של נונה זה אמור להתאים לסייבקס.
היות ולא בדקתי אני ממליץ לגשת עם המתאמים לחנות שקונים ממנה את הסייבקס ולבדוק פיזית שנכנס. 99% שיתאימו אבל יש מקרים נדירים וזה לא מתאים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת טיולון נוח עבור בן 4 חודשיםרוני16/08/2020
מחפשת טיולון לתינוק בן ארבעה חודשים
הכי חשוב שיהיה נוח לתינוק ושתהיה חזקה (גם לנסוע עם כורכר וגם שלא תיפול אחורה כששמים תיק)
שכיבה מלאה
מתקפלת בקלות
תקציב 1000 אפשר גם לחרוג בשביל משהו טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/08/2020שלום רוני,
אם יש אופציה לחכות הייתי ממליץ לחכות. מומלץ שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה + היות ואין טיולונים דו כיווניים (בדרך כלל הן מגיעים יחד עם אמבטיות) לדעתי קצת מוקדם מדי.
אם בכל זאת, הייתי בודק את ארגו מטרו שלדעתי עונה הכי טובה לדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה הבעיה שגם הטיולון של האינגלזינה שלי
רוני16/08/2020לא עם הפנים להורה והילד כבר ממש גדול, יש לך המלצה אחרת?
לא איכפת לי להשקיע הרבה כסף אבל ממש לא מעוניינת באמבטיה נוספת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/08/2020שלום רוני,
לצערי זה בעייתי. יש רק לסייבקס דגם כזה ולדעתי הוא לא מוצלח וצפוף. גם לבוגבו יש דגם אנט שגם אפשר למצוא חדשים בזול ביד 2 עקב מבצע שהיבואן עשה, לדעתי הוא בעייתי כי התפעול והקיפול מאוד מסורבלים וכשהטיולון פונה לכיוון הנסיעה לא ניתן להשכיבו והוא רק במצב ישיבה.
אולי לחפש בוגבו בי ביד 2 אם מתאפשר חדש אז מעולה אבל המחיר מטורף לטיולון (הפלוס שניתן יהיה לצרף אמבטיה בעתיד לעוד תינוק). כמוכן היא פופלארית מאוד כיד 2 ולכן כשתמכרו חלק מההשקעה יחזור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדלים בין עגלות Abc דיזיין או בייבי בוסShlomit Geva16/08/2020
אשמח לדעת לגבי הבדלים להמלצות בין abc (ראבנה או סלסה) לבין בייבי בוס (טייגר או בובקט).
חשוב:
1. ידית שיכולה לעלות ולרדת.
2. טיולון דו כיווני
3. קיפול עם הטיולון
4. פתחי אוורור לתינוק בטיולון ובאמבטיה
5. גדולה ומרווחת לתינוק
6. מקום לרגליים ובשכיבה - רגליים שוכבות ולא עולות.
7. נוחה, ניוד טוב
פחות חשוב:
1. גודל
2. גודל לאחר קיפול
3. משקל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/08/2020שלום שלומית,
בגדול נשים את הראבנה בצד כי היא מאוד בסיסית אבל גם זולה מאוד אם יש עניין תקציבי. אם אין הייתי מוריד.
חשוב לציין שהסלסה והטייגר/בובקט (אתייחס אליהן כאחד כרגע) מאוד שונות ברעיון.
1. יש בשתיהן
2. יש בשתיהן
3. ניתן בשתיהן בסלסה רק שהטיולון פונה לכיוון הנסיעה בבייבי בוס גם כשהוא פונה לכיוונכם.
4. יש בשתיהן.
5. הסלסה יותר גדולה ויותר מרווחת באמבטיה ב-3 ס"מ ברוחב וכ- 4 ס"מ באורך. בטיולון בערך אותם נתונים.
6. בשתיהן מדרך רגליים מתכוונן ושכיבה ישרה בטיולון ללא שקע.
7. שתיהן נוחות לניוד בצורה יוצאת מן הכלל, ככל שהדרך תהיה משובשת כך הסלסה תהיה יותר נוחה בזכות הקפיצים שלה, גם הטייגר תהיה יותר נוחה מהבובקט.
בהליכות עירוניות כל ה-3 ירגישו פחות או יותר אותו הדבר.
בעניין הפחות חשוב כאן הסלסה יותר גדולה, יותר גדולה לאחר הקיפול ומשמעותית יותר כבדה. אם אין את השיקול הזה לדעתי הסלסה עדיפה כי היא יותר מרווחת ונוחה לתינוקות ומאפשרת ניוד בדרכים משובשות מאוד אם נרצה לטייל ביער לדוגמא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל לעגל בוגבו בי 5סיון15/08/2020
היי קובי :)
על איזה סלקל היית ממליץ עבור עגלת בוגבו בי 5?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/08/2020שלום סיוון,
אם אפשר להשיג מתאמים לצ'יקו קייפיט אז אין ספק. גם הכי בטוח וגם במחיר שכולל בסיס כאשר יש סלקלים ללא בסיס שיקרים ממנו.
הבעיה שאין מתאמים בארץ אולי אפשר להשיג דרך ארה"ב.
למתאמים שנמכרים בארץ סייבקס אטון 5 הכי בטיחותי אך סופר יקר עם בסיס. במחיר סביר עם בסיס מקסי קוזי מיקו לדעתי נותן את התמורה הבטיחותית הכי טובה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות לרכב מגיל לידהליטל14/08/2020
שלום קובי, אשמח לדעת אילו כיסאות בטיחות מומלצים מגיל לידה. אני רוצה לאסוף שמות של כיסאות מומלצים ואז להתחיל את הבירור בקניה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/08/2020שלום ליטל,
אם אין הגבלת תקציב אז לדעתי צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ הכי מומלץ מכיוון שגם בטיחותית הוא הטופ ולדעתי גם הכי נוח וקרוב לנוחות של סלקל.
באותה רמה בטיחותית יש את סדרת הקליקטייט של ברייטקס כאשר לדעתי המומלץ בהם הוא הבולווארד.
יש גם את גרקו פוראבר אך לדעתי בגלל שהוא גם יודע להפוך לבוסטר הוא גדול מדי והתינוקות "טובעים" בו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל מומלץ
ליטל17/08/2020תודה רבה על המענה.
ולגבי סלקל - מי המומלצים בעיניך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר18/08/2020שלום ליטל,
זה מתחלק ל-2 יש כאלו שגם מתחברים לרוב העגלות בשוק ויש את צ'יקו קייפיט שלדעתי הכי מומלץ אך לא מתחבר לאף עגלה. הוא גם במחיר סביר, גם כולל בסיס וגם מדורג כאחד מהסלקלים הכי בטיחותיים בעולם ולכן אין שום דבר בשוק שקרוב להתחרות בתמורה הזו.
אם רוצים שיתחבר גם לעגלה אז הכי בטיחותי זה סייבקס אטון 5 שיוצא ממש יקר יחד עם בסיס. במחירים סבירים (גם אז יותר יקרים מהצ'יקו) יש את אטון בייסיק, ג'ואי אייג'ם או מקסי קוזי מיקו שמומלצים אבל כולם עם 4 כוכבי בטיחות יחד עם בסיס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה מומלצת - בייבי ג'וגר או פג פרגו?אליה14/08/2020
אשמח לקבל המלצות לגבי עגלה כרגע אנחנו מתלבטים בין הבייבי ג'וגר לפג פרגו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/08/2020שלום אליה,
לא ציינת דגם של בייבי ג'וגר ולכן קשה לי להשוות. באופן כלל מבחינת נוחות התינוק ונוחות התינוק לדעתי הפג עדיפה בהרבה על כל דגמי בייבי ג'וגר מצד שני כל דגמי פג כבדים וגדולים יותר לאחר הקיפול מדגמי הג'וגר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה עם טיולון דו כיווניכוכבה13/08/2020
אשמח לקבל המלצה לעגלה,
תקציב: 2000-2500
דרישות: טיולון דו כיווני, נשכב לשכיבה מלאה.
גגון טוב, רצוי ארוך ומצל היטב
קיפול ופתיחה סבירים, עם ריפוד כלפי פנים
נוחה להיגוי גם במדרכות ובשבילים, לא נתקעת בעליה ובירידה מהמדרכה.
איני אוהבת את כך שבטיולון מאמאס אנד פרפאס אין דפנות בצד.
פחות קריטי גודל האמבטיה או רוחב הטיולון היות שהילדים שלי קטנים למדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/08/2020שלום כוכבה,
לדעתי בייבי בוס בובקט 2 קולעת בדיוק לכל הדרישות שלך.
הטיולון דו כיווני בעל שכיבה ישרה. יש לה את הגגון הכי גדול שיש לטיולון וגם באמבטיה הגגון יכול לכסות את כל גוף התינוק (כמובן שאם רוצים אפשר לצמצם אותו בהתאם למזג האוויר).
היא אחת העגלות היותר נוחות להיגוי ויש ידית טלסקופית כך שעליה וירידה ממדרכות נעשית בקלות רבה.
הקיפול קל וביד אחת, בגמר הקיפול הבדים מכונסים כלפי פנים.
אחד השינויים שנעשו בה השנה היה הוספת דפנות בצדדים כך שגם את זה יש. לסיום, כמובן שהיא גם במסגרת התקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! הועלת לי מאוד.
כוכבה14/08/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות צ'יקו - איזה דגם מומלץ?שירה13/08/2020
היי, איזה דגם של הצ׳יקו הכי מומלץ?
לא בהכרח הכי יקר, אלא הכי נוח לילד שהוא יחסית ״גדול״ בגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/08/2020שלום שירה,
לצ'יקו יש רק דגם אחד מוצלח של כיסא בטיחות וזהו הנקסטפיט. הוא מגיע בכמה רמות גימור ובטיחותית אין הבדל בין הגרסאות הזולות ליקרות. יחד עם זאת כן הייתי ממליץ ללכת על גרסאת הזיפ שהיא מעט יקרה יותר מכיוון שהיא מאפשרת הוצאת בדים לכביסה בדרך ממש קלה לעומת דרך ממש מסורבלת בגרסאות ללא הזיפ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לרכב שני עבור רכב סבא וסבתאשי13/08/2020
שלום קובי,
אני לפני רכישת כסא בטיחות לרכב נוסף (סבא וסבתא) מגיל שנה.
אשמח לחוות דעתך על כיסאות הבטיחות הבאים (לא מכיר את החברה אבל הם במבצע בחנות הפיזית)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/08/2020שלום שי,
לא הבנתי איזה כיסאות? כמוכן בלי קשר רצוי לציין תקציב כך אוכל לכוון לכיסאות הכי בטיחותיים ע"פ התקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שי16/08/2020היי קובי,
הוספתי קישור אבל זה כנראה צונזר אוטומטית, היה מדובר בכסאות של Nania (נמכרים כאגדו בשילב), אבל הבנתי אחרי חיפוש ברשת שהם לא עומדים במבחני בטיחות אז ירדתי מהם.
כרגע מתלבט בין אוונפלו SureRide או קוסקו סנרה.
התקציב עד 400, ראיתי גם אפשרות לרכוש את אוונפלו Triump ב450 ש"ח.
כדאי למתוח את התקציב בשבילו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
שי16/08/2020היי,
מוסיף שחשוב לי גם לדעת מה יותר נוח לשימוש יומיומי מבחינת תפעול הכסא (הכנסה, חגירה וכו')
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/08/2020שלום שי,
נתחיל שהנניה כן עומד במבחני בטיחות אחרת לא היה נמכר בארץ. יחד עם זאת אני חושב ששלושת הדגמים האחרים שציינת עדיפים בטיחותית.
בין קוסקו לשורייד אין הבדל גדול כך שמי שזול מהם לדעתי מומלץ.
לגבי טריומף לדעתי שווה למתוח את התקציב, הוא יותר מרווח ונוח לתינוקות לדעתי, כמוכן מתאים עד משקל גבוה יותר. מבחינת נוחות התקנה כולם די זהים, יחסית נוחים להתקנה עם איזופיקס ומאוד לא נוחים להתקנה ללא איזופיקס. לצערי רוב הכיסאות כאלו מלבד ברייטקס קליקטייט שעולים פי 3.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שי17/08/2020תודה קובי,
ראיתי עוד אחד פוטנציאלי, Graco My Ride 65
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/08/2020שלום שי,
לדעתי הוא פחות מומלץ אם כבר סייז פור מי (או מיי סייז) שעדיף על פני כל השלושה שציינו אבל הוא יקר מהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסאות בטיחות לרכב שני - רכב מהעבודהמעין12/08/2020
שלום.
קיבלנו רכב נוסף מהעבודה, כך שהרכב אחד יהיה לנסיעות ארוכות מחוץ לעיר ובו יש לנו שני כסאות טובים של גרקו,
הרכב השני משמש לנסיעות קצרות בתוך העיר.
אשמח להמלצה לשני כסאות בטיחות/ האוסטרים טובים אך לא יקרים...
סביב 300-400...הילדים בגילאי 2 ו-5.
איך הSureRide של איונפלו? מתאים למי הגילאים?
מה עוד מומלץ?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/08/2020שלום מעיין,
השורייד מעולה וגם קוסקו סנרה מעולה והם בתקציב.
לגיל 5 אפשר כבר לרכוש בוסטר ללא רצועות, אם רוצים עם רצועות אפשר לרכוש את אוונפלו מאסטרו אבל צריך לבדוק שהמשקל של הילד מתאים למשקל המקסימלי עם הרצועות, אם לא מתאים אז הוא מיותר ועדיף בוסטר ללא רצועות כמו צ'יקו קידפיט או גרקו אפיטקס. אפשר לשקול את המאסטרו גם לגיל שנתיים כאשר החיסרון היחיד שלו הוא שאין זווית שכיבה אבל לגיל שנתיים ברוב המוחלט של המקרים בכל מקרה אין צורך. היתרון של המאסטרו ביחס לשורייד שזה יחסוך רכישת בוסטר בעתיד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכסאות בטיחות לרכב שני
מעין16/08/2020תודה רבה רבה!
מה ההבדל בין גרקו אפיקטס לבין בוסטר Junior Maxi ?
האם הוא גם טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/08/2020שלום מעיין,
האפיקס מגיע עם דפנות צד רציניות יותר וכנ"ל להגנת הראש. בנוסף ניתן לעגן אותו לאיזופיקס, זה מוסיף לבטיחות רק אם הילד מתחת למשקל של 25 ק"ג אבל גם נוח כי זה מונע מהבוסטר לזוז בזמן נסיעה שהילד לא יושב בו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכסאות בטיחות לרכב שני
מעין16/08/2020תודה
מה עם הבוסטר צ'ייס של איונפלו?מומלץ?בשביל הילד בן השנתיים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/08/2020שלום מעיין,
המאסטרו שלהם עדיף למרות שהצ'ייס מאוד דומה לו. עברתי על כמה אתרים וראיתי שמצוין בחלק מהם שהוא משנת 2015 ולכן צריך לקחת בחשבון שמפסידים 5 שנות שימוש!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי המאסטרו
מעין23/08/2020המאסטרו יחסית רחב..השאלה אם בעתיד יוכל להכנס יחד עם עוד שני כסאות.
אם אני קונה עכשיו את הגרקו אפיקס יחד עם המאסטרו,יוכל להכנס לי עוד כסא של גיל לידה?
והגרקו אפיקס יהיה מסובך לקדירה מכיוון שיהיה צריך כל פעם לחפש את הקליק של חגורת הרכב,לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/08/2020שלום מעין,
לדעתי לא תהיה בעיה כי המאסטרו וגם האפיקס צרים מרוב הכיסאות בהרבה רכבים ניתן לחגור 3 מושבים גדולים.
כמובן שתמיד אפשר לעשות את הבדיקה בחנות טרם הרכישה.
כן יהיה קשה למצוא את האבזם אך זה יקרה בכל קונסטלציה שלא תעשו. קיימים סמנים שניתן לחבר לאבזם הסמן מבליט ומנגיש את האבזם, לא נתקלתי בארץ אבל בטוח ניתן להזמין מעלי או אמזון. אמורים לעלות גרושים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה עם אמבטיה קלת משקללירון12/08/2020
אשמח לקבל המלצות לעגלות שיש להן אמבטיות קלות ושבאופן כללי הן נחשבות קלות ונוחות לקיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/08/2020שלום לירון,
יש המון סגנונות של עגלות ואפשר להגיע גם למשקלים סופר קלים אבל, ככל שנרד במשקל כך נאבד דברים בעגלה. לדוגמא העגלות הכי קלות הן עגלות עם טיולון חד כיווני דבר שאני פחות ממליץ.
כמוכן יש אמבטיות שהן יותר שקי שינה מאשר אמבטיות. כמובן משקל קל גם ישפיע על גודל האמבטיה.
אני הכי ממליץ על בייבי בוס בובקט לדרישות שלך. האמבטיה מאוד קלה ויחסית מרווחת. השלדה + הטיולון שוקלים רק 8.2 ק"ג כאשר מדובר בטיולון דו כיווני. היא נוחה מאוד לתפעול וגם מאוד קומפקטית כך שלדעתי היא עונה לכל הדרישות באופן הכי טוב שיש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
לירון13/08/2020תודה על התשובה.
מה משקל האמבטיה של הבייבי בוס בובקט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/08/2020שלום לירון,
3.6 ק"ג אפילו בסטנדרטים של סלקל זה נחשב קל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין עגלת צארלי ווקר לעגלת בייבי בוסשירלי12/08/2020
שלום,
אשמח לעזרה בהתלבטות בין שתי העגלות הנ"ל.
כמו כן מה ההבדל בין הבייבי בוס טייגר לבובקט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/08/2020שלום שירלי,
ראשית בין הטייגר לבובקט, ההבדל בשלדה מכיוון שהאמבטיה והטיולון זהים. בטייגר מקבלים גלגלים יותר גדולים, שלדה יותר מעובה ולכן היא בנויה גם להליכות בדרך משובשת מאוד. אם אין את הצורך הזה אז הבובקט עדיפה גם כי היא זולה יותר, קלה יותר במשקל ורוחב השלדה צר יותר.
הווקר מעט יותר קלה מהבייבי בוס 8 ק"ג. טייגר 8.7 ק"ג ובובקט 8.2 ק"ג. אלו משקלים של השלדה והטיולון יחד.
מצד שני ההבדל נובע מגלגלים איכותיים יותר שיש בעגלות הבייבי בוס ולכן הניוד איתן הרבה יותר חלק ונוח ובעיקר ככל שהדרך תהיה יותר משובשת. כמוכן המושבים בבייבי בוס יצוקים מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה יותר טובה (בצ'ארלי יש לוח פרספקט בתוך הבד). הגגונים בבייבי בוס מצלים יותר מכיוון שיש להם הארכות.
מבחינת פונקציוניוליות הן די זהות: קיפול נוח ביד אחת עם הטיולון לשני הכיוונים, משקל קל, קומפקטיות, אמבטיה וטיולון יחסית מרווחים לסגנון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו...
שירלי13/08/2020ממש תודה. עשית לי סדר.
ומה דעתך על סייבקס בליוס 3?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/08/2020שלום שירלי,
פחות ממליץ. ראשית הסגנון שונה לחלוטין מאיזי ווקר או בייבי בוס.
היא כבדה (כ- 4 ק"ג יותר), בעלת קיפול מאוד גדול ויש לה מנגנון קיפול מסורבל שדורש תרגול.
שנית, לדעתי הנדסת האנוש שלה לא חכמה, כאשר מושב הטיולון פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו הוא חוצה את קו ידית האחיזה, לדעתי זה פחות נוח להתנייד כך כי כל הזמן יש סיכוי להיתקל בו ובנוסף, לא יהיה נוח לתלות תיק עגלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שירלי17/08/2020ראיתי את הבייבי בוס היא באמת מאוד טובה אבל בטיולון המעקה שלה לא קשור. נמוך ובולט מאוד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/08/2020שלום שירלי,
תודה על הפידבק.
המעקה הוא מעקה חדש ונוסף לעגלה אחרי המון בדיקות שלנו יחד עם תינוקות בעגלה כדי למצוא את הזווית הכי טובה עבורם. בנוסף מניסיוננו, הורים רבים נוטים לחבר למעקה צעצועים או מגש ולכן יצרנו זווית טיפה נמוכה כי שיחברו את הצעצועים או מגש הם יהיו בגובה הנכון והנוח לתינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל בטיחותי וקל לרכב שיתאים לעגלהנועם גלאי12/08/2020
היי, מחפשת סלקל לרכב חשוב שיהיה בטיחותי וקל, שיתאים לעגלת ספורט ליין סליו PL. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/08/2020שלום נועם,
תלוי בתקציב. הכי בטיחותי זה אטון 5 של סייבקס כאשר מומלץ לרכוש עם בסיס אבל מחירו עם הבסיס אינו זול.
יש סלקלים של מקסי קוזי מיקו או אטון XL של סייבקס שעם בסיס יעלו כמעט חצי מהאטון 5 אבל הם עם דירוג של 4 כוכבים לעומת 5 כוכבים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן ניתן לרכוש עגלת בובקט בירושלים?נויה11/08/2020
שלום.
ראיתי הרבה המלצות שלך על עגלת בובקט...
איפה אפשר להתרשם ממנה בירושלים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/08/2020שלום נויה,
בירושלים היא נמכרת ברהיטי אור עולם התינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת סלקל לעגלת פר פרגולילי11/08/2020
היי קובי,
החלטנו ללכת על עגלת Peg prego book 51s lux,
ואנחנו מתלבטים אם ללכת על הסלקל של פג שיתרונו שלא צריך מתאים, אך בסיס האיזופיקס שלו יקר מאוד, או לקנות את הקיפיט של צ'יקו. ראיתי שלעגלות אחרות המתאם לסלקל של צ'יקו ושל פג הוא אותו מתאם. האם זה אומר שסלקל של צ'יקו יתאים לעגלת פג?
על מי מביניהם היית ממליץ?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/08/2020שלום לילי,
לגבי הסלקל של פג, כמו כל הגרסאות האירופאיות הבסיס איזופיקס יקר. מה שכן הפג מאוד בטיחותי אבל לדעתי פחות נוח לתינוקות בעיקר כשרוכשים עם בסיס.
לגבי הצ'יקו, הוא לא יתחבר לפג, המתאם שאת רואה שמתאים לשניהם הוא אוניברסלי ומתאים עצמו למספר סלקלים, בפג הסלקל שלהם מתחבר לשלדה כמו האמבטיה או הטיולון ולכן הצ'יקו לא יכול להתחבר.
לדעתי הצ'יקו עדיף גם במחיר כי הוא כולל בסיס במחירו כך שהוא נותן את התמורה הכי טובה לכסף כיום כולל תמורה בטיחותית. מצד שני הוא לא מתחבר לפג ובעצם בישראל לאף עגלה פרט לשל צ'יקו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהשך לשאלה הקודמת
לילי12/08/2020תודה רבה!
לסלקל של פג ישנם שני בסיסים, האחד מבוסס חגורות והשני איזופיקס. רצינו לדעת האם יש הבדל מהותי/בטיחותי ביניהם מלבד התקנה ראשונית יותר מסורבלת.
בנוסף, האם לסלקלים ובסיסים יש expiry date? האם אכן מומלץ להפסיק להשתמש בסלקל/בסיס לאחר 7 שנים?
המון תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/08/2020שלום לילי,
לגבי הבסיסים. יש בסיס איזופיקס שמתחבר ישירות לווים מובנים ברכב ואז הסלקל מוקלק עליו. יש בסיס חגורה שחגורת המותן עוברת עליו, אז מקליקים את הסלקל לבסיס ואז חגורת הכתף מקיפה את הסלקל, כלומר הוא חוסך חצי מההתקנה ולכן לדעתי הוא מיותר.
לגבי תוקף: כל יצרן מגדיר זאת אחרת. יש 3 דרכים לדעתי מה תוקף המוצר אם יש תאריך יצור אז 6 שנים מתאריך זה. יש יצרנים שמראש שמים תאריך תפוגה חלק נותנים 6 שנים וחלק 8.
היה ואין לא תאריך יצור ולא תאריך תפוגה אז 5 שנים מיום השימוש הראשוני.
כמוכן סלקל שהיה מעורב בתאונה אפילו קלה אינו מומלץ לשימוש חוזר לכן אנצל את השאלה ואזהיר את אלו שרוצים לרכוש יד 2.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


