מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- כיסא בטיחות לתינוק בן 7 חודשיםלואיזה29/08/2020
שלום רב,
יש לי תינוקת בת שנה ו-8 שיושבת על כיסא בטיחות של ציקו נקספיט ויש לי תינוק בן 7 חודשים שכרגע יושב על סלקל. מחפשת כיסא נוסף עבורו כי סלקל קטן.
האם היית ממליץ כיסא נוסף כמו צ'יקו נקספיט לילד או להחליף כיסא בטיחות לילדה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/08/2020שלום לאויזה,
יש 2 אופציות:
1. לרכוש כיסא נוסף כמו נקסטפיט. אז באמת הייתי ממליץ ללכת על הנקסטפיט שעדיין נחשב למוביל בטיחותית יחד עם ברייטקס, היות ויש לכם ואתם מכירים אני חושב שטוב להמשיך אם המוכר.
2. לרכוש בוסטר רצועות לגדולה כמו צ'יקו מייפיט שיהיה המשך ישיר מעולה לנקסטפיט, התפעול והנוחות זהים לנקסטפיט. בטיחותית הוא טוב מאוד אבל פחות טוב מהנקסטפיט. אם רוצים את הכי בטיחותי אז גרקו נאוטילוס סנאגלוק הוא המוביל, גם הוא מתאים לגדולה ולדעתי הפתרון של בוסטר רצועות יותר פרקטי מאשר עוד כיסא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה דעתך על ספורטליין סיילו pl הדגם החדש?שני28/08/2020
אשמח לחוות דעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום שני,
הוא לא כלכך חדש, כבר משווק מעל לחצי שנה.
PL זו בעצם XL עם דיפוני מתכת לאמבטיה ולגגון העגלה. דעתי שזה נראה ייחודי אבל אנחנו גם משלמים על אותו מוצר יותר בשל המראה וגם מקבלים מוצר יותר כבד שכן המתכות האלו מעלות את המשקל. כמוכן לדעתי בעייתי בקיץ מבחינת התחממות ולכן, אם סיילו לדעתי כל הדרכים מובילות לXL שזו הגרסא המוצלחת יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת טורנדו 2 או עגלת ארמדילו פיליפ?עדי28/08/2020
מה עדיף לדעתך, ולמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום עדי,
מדובר ב-2 עגלות שונות מאוד. הפליפ הרבה יותר נוחה לקיפול והרבה יותר קומפקטית. מצד שני היא יותר נמוכה וטיפה פחות נוחה בניוד. לכן תלוי מה ההעדפה שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה מתאימה למושב ולדרכים שאינן סלולותנעמה28/08/2020
שלום,
אשמח להמלצה לעגלה שמתאימה למושב ודרכים לא סלולות. חשוב לנו שתהיה יציבה, מרווחת ונוחה לתינוק. המשקל פחות קריטי רק חשוב שתיכנס לבגאז' (שני רכבים קטנים).
האם אינגליזה אפטיקה מתאימה? שמענו המלצות.
אשמח להמלצות נוספות בתקציב של עד 3500 ש"ח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום נעמה,
לדעתי האפטיקה עונה לדרישות. בנוסף לה אפשר לבדוק את פג בוק (עם שדרוג לשלדת S) וגם את איי.בי.סי דיזיין סלסה שלדעתי מבחינת ניוד עולה על שתיהן בזכות מערכת קפיצים ייחודית. כמוכן אם רוצים לחבר סלקל לעגלה אלו שמתחברים לסלסה עדיפים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין עגלות - אינגלזיה טרילוגי, סיילו ליין וצ'ארליסלי28/08/2020
היי, אנחנו מחפשים עגלה (ילד ראשון) ומאוד הולכים לאיבוד בין כל העגלות.
אשמח לשמוע דעתך על ה-3. מודה שאם המשקל של האינגלזיה היה מעט נמוך יותר כנראה היינו קונים אותו לפי כל המידע שיש ברשת.
חשוב לנו הבטיחות של התינוק לפני הכל, אבל מצד שני שכן נצליח להיות איתה לאורך זמן לפני מעבר לטיולונים הזולים והפשוטים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום סלי,
הטרילוג'י דווקא לא כבדה יותר היא גם קלה יותר מהסיילו ורק במעט כבדה יותר מהצארלי. החסרונות שלה לדעתי אחרים, היא פחות נוחה לניוד בגלל המבנה שלה ולכן מרגישה מאוד כבדה לדחיפה.
בין צארלי לסילו, הצארלי יותר קלה ב-2 ק"ג. הסיילו XL לדעתי יותר נוחה לניוד ומעט יותר מרווחת וגבוהה באמבטיה. מעבר לזה הן מאוד דומות בתוכונות ושתיהן נוחות יותר בניוד ולעליה וירידה ממדרכות מאשר הטרילוג'י. ממליץ פשוט להתנסות עם כל אחת מהן, לשים משקל של 12 ק"ג בתוכן, לטייל בחנות ומחוצה לה, לנסות לתפעל לבד (לחבר ולפרק אמבטיה וטיולון, לשנות מצבים וכו'), לנסות לקפל לבד, לבדוק ברכב ואז תוכלו להחליט מי נכונה לכם יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה עם אינגליזינה טרילוגי?
סלי28/08/2020תודה על העזרה! אלך לבדוק בחנות.
אשמח לשמוע את דעתך על הטרילוגיה ביחס ל2 האחרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה, התכוונתי לאינגליזינה אפטיקה
סלי28/08/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/08/2020שלום סלי,
על הטרילוג'י רשמתי. לגבי אפטיקה, זה סגנון שונה לחלוטין של עגלה. היא משמעותית יותר כבדה ( 4 ק"ג+ יותר מצארלי ו2 ק"ג+ יותר מהסיילו). היא יותר גדולה לאחר הקיפול ומעט יותר מסורבלת. מצד שני היא יותר מרווחת לתינוק ויותר נוחה לניוד, בעיקר ככל שהדרך יותר משובשת. לכן זה שיקול שלכם אם הפלוסים האלו שווים מבחינתכם ירידה משמעותית בנוחות שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרון מומלץ בטיחותי ונוח לתינוקאפרת יעקב28/08/2020
שלום,
מעוניינים ברכישת מזרון לתינוק.
נשמח שיהיה כמה שיותר בטיחותי ונח.
מהם המזרונים המומלצים ביותר על ידך?
ראינו ברשת את נומו, אך עושה רושם שהוא קשיח.
ואת איירפלואו של בייבי טק.
מי המומלץ מביניהם?
יש מישהו שפיספסנו?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום אפרת,
לדעתי בטיחותית המזרנים הנושמים הכי בטיחותיים, גם מזרנים דו צדדיים בטיחותיים אך לדעתי לנושמים יש ערך מוסף.
המולטיפלואו של בייבי טק ועמינח אימג'ן של שילב יותר רכים ולכן לדעתי יותר נוחים לתינוקות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!
אפרת28/08/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לילד ראשון בסביבה עירוניתנועה27/08/2020
היי, אני מחפשת עגלה לילד ראשון.
הפרמטרים שחשובים לי: קלות תפעול וקיפול, גודל העגלה המקופלת (אני עם רכב קטן) ונוחות לילד.
אנחנו גרים בסביבה עירונית, קומה 3 עם מעלית לכן לא צופה הליכה בכבישי עפר וכדומה.
עוד פרמטר שחשבתי עליו ואני מתלבטת הוא גובה האמבטיה - מצד אחד בעלי ואני לא נמוכים (1.70) ויש עגלות שהרגישו לי מאוד נמוכות, הבוגבו בי5 לדוגמה.
מצד שני קיבלתי חוות דעת שהגובה לא כל כך קריטי כי את רוב הפעולות עם הילד כמו החתלה והחתלה אבצע בישיבה בכל מקרה. בנוסף, אני יולדת בסוף דצמבר ופחות יוצאים מהבית בחורף.
אודה להמלצתך על קריטיות נושא הגובה ועל עגלות מתאימות לפרמטרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום נועה,
הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט ששוקלת 8.2 ק"ג, הגובה מעל לממוצע, נוחה מאוד לניוד בעיר וגם טיפה מעבר.
הקיפול קומפקטי ומתאים לכל רכב.
דומה לה במשקל יש את איזי ווקר צארלי שפחות נוחה בניוד בגלל גלגלים קטנים יותר ומחומר יותר בסיסי. המושב שלה לא יצוק מפלסטיק כמו הבובקט ולכן לדעתי התמיכה של הבובקט עדיפה. הווקר קלה יותר ב200 גרם.
אם משקל 10 ק"ג+ רלוונטי יש את ספורטליין סיילו XL שדומה להן. הגלגלים שלה גדולים כמו הבובקט אבל מהחומר כמו בצארלי וגם המושב שלה לא יצוק מפלסטיק.
הבי מלבד האמבטיה שזה חסרונה הגדול למרות הכל עונה טובה לדרישות ויש לה גם מושב יצוק מפלסטיק.
יש עגלות קלות יותר אבל רובן חד כיווניות ולדעתי ככל שנרד במשקל כך נחסכים דברים מסוימים וגם יש את עניין היציבות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת טורנדו 2 איה בייביליאל27/08/2020
שלום,
אשמח לחוות דעתך לגביי עגלת טורנדו 2.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום ליאל,
לדעתי עגלה מיושנת מאוד. הפלוסים שלה הם גובה, סל ענק ונוחות ניוד בשל גלגלים גדולים ומערכת קפיצים טובה. לדעתי איי.בי.סי דיזיין סלסה שעולה +- אותו דבר עדיפה מכיוון שגם האמבטיה והטיולון מרווחים יותר, הקפיצים עדיפים, הבדים עדיפים והגגונים יותר גדולים, מצלים ומסנני UV.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין טיולונים לתינוק קטןנטלי לוי27/08/2020
מחפשת טיולון לתינוק קטן מימדים,
מתלבטת בין אינפנטי רויאל, לארה מקסי קוזי ואינגליזינה סקאצ.
לכאורה, האינפנטי ניראה מצוין (שכיבה מלאה, קיפול מהיר, משקל קל) אבל המחיר הנמוך מחשיד.
מי מבינהן עדיפה?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/08/2020שלום נטלי,
אין סיבה לחשוד, ראשית הוא יותר בסיסי מהאנגלזינה או מקסי קוזי ועובר פחות בקרות איכות של מותגים. שנית בגלל שהוא מוצר מדבקה הוא עובר פחות ידיים בדרך לחנות ולצרכן ולכן מחירו זול אבל האיכות טובה. אני אישית חושב שהאנגליזנה עדיף והפער במחיר לא משמעותי.
את הלארה אני פחות אוהב בגלל הגלגלים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה משיגים בייבי בוס טייגר באזור ירושלים?יעל26/08/2020
שלום קובי, כמעט השתכנעתי לקנות את הבייבי בוס טייגר/2. אשמח לדעת איפה אפשר לראות אותה באיזור בית שמש/ ירושלים/ אריאל. אתה יכול להגיד לי מה טווח המחירים שלה? והבנתי שסלקל ג'ואי איי ג'ם מתחבר אליה?
ועוד שאלה (כדי לשכנע סופית את בעלי)- בעלי חושש מסיטואציה בה ילד מושך את ידית העגלה והיא נופלת אחורה. הוא הרגיש זאת עם הבייבי בוס. האם יש דרך למנוע זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת המשך
יעל27/08/2020אלו עוד סלקלים מתחברים לטייגר? יש משהו יותר זול מהאיי ג'אם אבל גם ברמה גבוהה? אהבתי את האיי ג'אם גם בגלל הצילון הגדול שיש לו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/08/2020שלום יעל,
לגבי טייגר 2. אצלנו אזל כל המלאי. מבדיקה שלי יש ברשת מורד גיליס: רמלה, צומת בילו ומודיעין. כמוכן יש במקס בייבי פ"ת ועגליס ראשל"צ בתצוגה להתרשמות, משלוח הבא מגיע בעוד כחודש.
המחיר המומלץ הוא 2990 ש"ח אבל, אנחנו לא קובעים לחנויות באיזה מחיר למכור.
לגבי יציבות, הטייגר יציבה מאוד, באירופה יש לה תקן עד למשקל 22 ק"ג כך שהבדיקות שנעשו עליה יותר מחמירות מאשר בארץ, כרגע בישראל בודקים עד 15 ק"ג. ככל שהידית תהיה יותר בפנים כך יהיה יותר קשה למשוך אותה לאחור. ככל שהיא יותר בחוץ (כלפי מעלה) כך היא משמשת מנוף שמקל משמעותית בעליה וירידה ממדרכות ולכן מרגיש לכם שהיא נוטה בקלות לאחור אבל זה בכוונת מכוון.
אני לא יודע אם ראיתם את הטייגר או הבובקט אבל בנושא הזה הטייגר יותר יציבה בגלל הגלגלים היותר גדולים מאחור.
לגבי סלקלים, האייג'ם לדעתי הכי מומלץ ויחד איתו מקסי קוזי מיקו שיותר יקר ממנו אבל כולל בסיס במחיר ולכן יוצא כעסקה משתלמת מאוד. שאר הסלקלים שמתחברים מקבלים דירוג בטיחותי נמוך יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
יעל27/08/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- kidiluck או פתרון שיתאים לילדה בת שנה ותינוק נוסףחסי26/08/2020
שלום,
יש לי בת בת שנה ואני אמורה ללדת.
מחפשת את הפתרונות הכי נוחים להובלה.
יש לי עגלת תאומים אבל אני מעוניינת גם בטרמפיסט למשל בשביל לחבר לעגלת אמבטיה של התינוק.
אבל הוא חייב להיות עם ישיבה וקשירה שמותאם לילדה בת שנה.
מה אתה ממליץ? מה אתה אומר על הKIDILUCK של ALLITA? מה בכלל המחיר שלו בערך? הבנתי שיש לו גגון ויכול לשמש כטיולון בפני עצמו, בימבה, ומתקפל לגודל קטן. כמה הוא קל? כמה איכותי? אין בו שכיבה, נכון?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/08/2020שלום חסי,
לצערי אין הרבה טרמפיסיטים עם חגירה והטובים ביותר בשוק לדעתי מגיעים ללא רתמות.
לגבי הקידילאק לא מכיר, נראה רעיון טוב אבל דעתי שמשלבים כלכך הרבה דברים במוצר אחד זה גורע ממטרתו האמיתית ומסרבל וכך נראה לי גם במוצר זה.
המלצתי לא לרכוש כעת, להמתין לאחר הלידה, לגשת לחנות עם העגלה ובת השנה, לחבר ולהתנסות בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכות, לנסות לתפעל ולקפל ולבדוק ברכב.
אצלנו היה הפרש של שנה וחצי, הגדול היה בעגלה והקטנה במנשא בחודשים הראשונים ולאחר מכן השתמשנו בטרמפיסט רגיל לגדול והקטנה בעגלה. כמעט ולא השתמשנו בעגלת תאומים/אחים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן מומלץ למיטת תינוק מומו או מולטיפלואו?עדי26/08/2020
רכשנו מיטת תינוק של רהיטי טל.
איזה מזרון מומלץ יותר ומדוע -
Mumu או מולטיפלואו של בייביטייק?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/08/2020שלום עדי,
מבחינה בטיחותית לדעתי שניהם יעילים באותה מידה והכי יעילים ביחד עם אימג'ן של שילב.
אני אישית יותר אוהב את המולטיפלואו מכיוון שהוא יותר רך (כנ"ל האימג'ן) ולכן אני חושב שזה יותר נוח לתינוק, בעיקר בגילאים מאוחרים יותר בהם אין צורך בקושי.
מצד שני הנומו הרבה יותר קל לתחזוקה וניקוי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת evenflo nuveu מה היתרונות והחסרונות?Shlomit Geva25/08/2020
הלכנו להתרשם מעגלת בייביבוס ו-abc ונתקלנו בעגלה evenflo nuveu.
אשמח לדעת לגביה - חסרונות, יתרונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
Shlomit Geva25/08/2020אוסיף ואומר שאני מכירה את כיסאות הבטיחות שלהם (שמעתי שהם מוצלחים, אך לא מניסיון אישי) ולכן בודקת גם לגבי העגלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/08/2020שלום שלומית,
דבר שחשוב להבין על אוונפלו, לפני מספר שנים נרכשו על ידי חברה סינית בשם GB שהם גם הבעלים של סייבקס. עד אז בהחלט אוונפלו היו הטופ הבטיחותי אבל לדעתי מאז הם דורכים במקום ורוב הדגמים שנמכרים הם הדגמים שפותחו לפני שנים טרם הרכישה.
לגבי העגלות, המפתח כאן זה GB והרמה לדעתי בהתאם ולא קשורה לרמה של הכיסאות, כמוכן היא מגיעה עם סלקל שגם, לדעתי לא ברמה הבטיחותית של דגמים מובילים.
מבחינת עגלה, האמבטיה מאוד בסיסית, הגלגלים מאוד פשוטים, הטיולון סופר פשוט ללא גב קשיח מפלסטיק. הידית קבועה ולא מתכווננת דבר שיקשה מאוד עליה וירידה ממדרכות, הגגונים יחסית קצרים, אין רשת אוורור לאמבטיה. בטיולון יש אבל בצורה מאוד לא חכמה, כשרוצים להאריך את הגגון הרשת נשארת פתוחה וחשופה ולכן אין הגנה יעילה משהשמש לדעתי.
לסיכום היא לדעתי לא ברמה של האיי.בי.סי או הבייבי בוס אבל גם המחיר בהתאם (וגם כולל סלקל) וזה לדעתי היתרון המרכזי שלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלטה סופית
Shlomit Geva27/08/2020תודה רבה על הסבלנות.
1. האם יש הבדל בין סלסה 2019 (דיימונד ספיישל אודישן) לזו של עכשיו ובין בייביבוס 2019 לזו של עכשיו?
2. אלו שתי העגלות שממש אהבתי (ועליהן שאלתי לאורך כל הדרך) ואני ממש מתלבטת בינהן. האם יש הבדל משמעותי נוסף פרט לגודל (בפתיחה ובקיפול) ומשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר28/08/2020שלום שלומית,
1. בסלסה 2019 אין הבדל לעומת 2020 פרט לרוכסנים שהוסיפו לכיסוי האמבטיה שיהיה יותר נוח להכניס ולהוציא תינוק.
בבייבי בוס יש המון הבדלים בין טייגר/בובקט לעומת טייגר/בובקט 2. אני אדביק בהמשך את ההבדלים.
2. מדובר בסגנונות שונים לחלוטין. הסלסה מציעה את מרווח הפנים לתינוק הכי נדיב שיש גם באמבטיה וגם בטיולון. מערכת קפיצים מדהימה מתחת לגוף התינוק ולכן זו גם המערכת הכי יעילה לדעתי עם מינימום סיכוי לבלאי שכן חול לא יכול להיכנס לשם. היא גם גבוה כך שזה מספק לתינוק שדה ראיה טוב יותר בטיולון וגם מרחיק מפליטות מזהמים של הרכבים.
מצד שני ההורה משלם על כל הפלוסים לתינוק במשקל כבד מהממוצע, לצורך ההשוואה היא כבדה יותר מהטייגר בכ- 4 ק"ג שזה מאוד משמעותי. הקיפול גדול יותר בכ- 30% ולכן אני אומר, הורה שמוכן להתמודד עם המינוסים האלו התינוק שלו ירוויח מכך.
בטייגר לעומת זאת בניגוד להרבה עגלות אחרות, למרות המשקל הקל אין יותר מדי פשרות כי בדרך כלל הורדת משקל דורשת הורדה של המון דברים. בטייגר בזכות טכנולוגיה וחומרי גלם מיוחדים ירד המשקל ואין יותר מדי פשרות, היא עגלה מאוד מרווחת יחסית למשקלה וצרה מהסלסה רק ב-3 ס"מ (בדרך כלל רוב העגלות צרות בין 5 ל 9 ס"מ). היא נמוכה יותר אבל גבוהה מהממוצע, הקפיצים בסיסיים יותר אבל החומר המיוחד בגלגלים מפצה על כך (זה עדיין לא כמו בסלסה אך כפי שהסברתי המערכת בסלסה היא ברמה אחרת ביחס לכל העגלות).
הגגונים עדיין ענקיים כמו בסלסה. לכן אני חושב להורה שמחפש את הנוחות שלו הטייגר מושלמת כי היא לא מתפשרת על נוחות התינוק. להורה שמוכן להתמודד עם משקל וגודל הסלסה לדעתי הכי מושלמת לתינוקות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
Shlomit geva29/08/2020אז סגרנו על סלסה מול תינוקות זה אנחנו.
רק שאלה אחרונה- האם יהיה קושי להכניס את העגלה למעלית? אין לי האפשרות לבדוק זאת עד שהעגלה תהיה אצלי ואז כבר מאוחר מידי להתחרט..
מדובר על מעלית בגודל סטנדרט (בניין של 20 פלוס שנים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/08/2020שלום שלומית,
1. תמדדו את הרוחב ואז אוכל לענות. אני יודע לומר שהיא נכנסת במעליות צרות מאוד.
2. אם תרצו תוכלו לקחת ממני שלדה לבדיקה, אבל צריך להגיע לגת רימון (זה ליד פ"ת).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדלים
Shlomit Geva02/09/2020בחנות ראיתי את העגלה "הרגילה". הבנתי שיש (או היה) את דגם הדיימונד (עם דוגמת תפירה על ידיות העור). האם יש הבדל בין העגלות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/09/2020שלום שלומית,
אין הבדלים פרט להבדלי עיצוב. ההבדל בתפירה של העור בידית ובמעקה, בגוון השלדה (בדיימונד יש שלדי ניקל, זהב שמפניה ורוז גולד) והבדל בעיצוב/צבע הגלגלים. אין הבדלים אחרים פרט לעיצוב. כן יש הבדל במחיר!
לכן זה נטו שיקול שלכם אם שווה האקסטרה הוצאה על העיצוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת סייבקס מילו החדשה האם מומלצת?שירלי25/08/2020
היי האם עגלה זו מומלצת בעיניך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/08/2020שלום שירלי,
לדעתי לא!
ביחס למיוס: מקבלים מוצר קל יותר עם סל חפצים יותר גדול, קיפול עם מושב הטיול לשני הכיוונים (במיוס זה רק לכיוון הנסיעה) ומחיר הרבה יותר אטרקטיבי. אלו בעצם יתרונותיה הגדולים אבל:
צריך לקחת בחשבון שמדובר בעגלה קלה מאוד ולכן יש להיזהר שבעתיים בכל תליית משא לעגלה.
האמבטיה מאוד בסיסית ובגובה נמוך מה שמצריך משנה זהירות נוסף כאשר התינוקות מתחילים להתגלגל, רשת האיוורור שלה מגוחכת.
בדי הטיולון מאוד פשוטים ולא יושבים הכי טוב (בסייבקס מילו ומיוס המושב מרשת ויש בד/מזרן שיושב עליו).
כמובן שאיני חסיד של מושב רשתי.
החיסרון הכי בולט ולא מובן לי מי מהנדס את עגלות סייבקס (כי כך זה בדגם הבליוס רק שמיילו זה יותר קיצוני):
כאשר המושב פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו הוא חוצה באופן משמעותי את קו ידית האחיזה, מה זה אומר? אי נוחות להורה בזמן דחיפת העגלה, אפשרות שההורה יתקל במושב בזמן ההליכה מה שיציק לתינוק ולהורה, חוסר אפשרות לשים שום דבר על הידית (תיק, שקיות וכו') בלי קשר לעניין היציבות, בעייתיות בחיבור טרמפיסט לאח נוסף שכן הדבר יצריך התרחקות רצינית של ההורה מהעגלה ומשאין לה ידית מתארכת זה כבר שיא של אי נוחויות לדעתי.
הגלגלים כמו במיוס קטנים ולכן מדובר בנטו עגלה עירונית לדעתי, כל הליכה מעבר תהיה פחות נוחה או בלתי אפשרית (תלוי עד כמה משובשת הדרך).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שירלי25/08/2020ממש תודה. טוב שיש אותך !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנשא שמתאים מגיל לידהלירון25/08/2020
היי קובי,
מחפשת מנשא שמתאים מגיל לידה.
מנסה להבין את ההבדלים בין הדגמים השונים של הבייבי ביורן -
one, move, miracle, original
והאם הם שונים מהארגו 360, אותו יש לי בבית והוא לא נוח לי - מרגיש מסורבל ללבישה, ובגלל זה לא ממש השתמשתי בילד הראשון.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/08/2020שלום לירון,
הם שונים מאוד אחד מהשני ולכן תמיד ההמלצה שלי בכל הקשור למנשאים: ללכת למדוד יחד עם תינוק!
מניסיוני המירקל הכי נוח להורה אבל, אין לו תנוחות ערסול כמו בארגו או תנוחת פיסוק כמו בוואן שיותר בריאותיות לתינוק עד גיל 4 חודשים ולכן אנחנו רכשנו מנשא קשירה של מילגה ומגיל 4 חודשים היינו עם המירקל או המליגה לסירוגין. מחצי שנה זה כבר היה רק מירקל.
אולי שווה להתחיל עם הארגו ואז לעבור למירקל, שוב חשוב למדוד יחד עם התינוק טרם הרכישה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות לגבי מנשא - שאלת המשך
לירון25/08/2020תודה על התשובה.
האם דגם one בהשוואה לארגו 360 נחשב פחות מסורבל ללבישה?
אני יודעת שהאוריגינל מאד קליל אבל מה לגבי one?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר25/08/2020שלום לירון,
זה מאוד אישי ודורש תרגול, לדעתי הוא טיפה מסורבל כמו הארגו פחות או יותר. לכן אני ממליץ להתנסות, יכול להיות שתרגישי שיותר נוח לך להסתדר איתו. אני יכול להגיד שהכי מסורבל זה של מילגה אבל אחרי אימונים זה נעשה סופר קליל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


