פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת טיולון מומלץ לילדתי בת השנה מתלבטת בין כמה אשמח לעזרה
    רותם
    16/07/2020

    היי קובי רוצה להעביר את בתי בת השנה לטיולון אחרי שמעתי את הכובד והסרבול של האינגליזינה אופטיקה ששירתה אותנו נאמנה וחבל לי להמשיך לשחוק אותה. מחפשת טיולון מומלץ עם צלון רציני סטייל האינגליזינה, שיהיה יציב ונוח להליכה כי אנחנו הולכים הרבה ולוקחים אותה איתנו להליכות אך גם קל משקל שמתקפל לגודל קטן יחסית אם אפשר. וכמובן שיהיה נוח ומרווח עבור התינוקת. עקבתי אחרי ההמלצות שלך כאן וממה שקראתי התלבטתי בין ארגו מטרו, מקלארן אטום שעולים אלף פלוס לבין הסילבר קרוס שמצאתי ב800. על מה אתה היית הולך במקרה שלי? תודה מראש על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/07/2020

    שלום רותם,

    תלוי איזה סילבר קרוס יש 2 דגמים. אני ממליץ על הווינג שבדרך כלל נמכר מעל 1000 ש"ח.
    אגב גם לאינגלזינה יש טיולון חביב בשם סקאץ שכרגע נמכר ב-700 ש"ח.
    חשוב לציין שבכל הדגמים המוזכרים, שינוי המצבים מתבצע עם שרוך. לדעתי מנגנון פחות נוח וגם פחות אמין אבל זה גם מה הופך אותם לקלים. טיולונים מומלצים עם שינוי מצבים עם לחצן:
    מאמ טיקטק או ספורטליין וייפר, שניהם יחסית כבדים ביחס לשאר. הם כן בתקציב

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    Rotem Pinto utn
    17/07/2020

    מצאתי את הסילברקרוס ווינג דגם אז'ור ב800 שח.
    ואני מתלבטת האם ללכת על המקלארן אטום ב1600 שח , ארגו מטרו ב999 או הווינג של סילבר קרוס ב800. אלה הפיינליסטים שהכי נראו לי. על מי מבחינתך הכי כדאי ללכת מהם ולמה? אשמח לשמוע מפי נסיונך.
    מבחינת מנגנון השרוך אתה צודק, בהחלט הייתי מעדיפה שזה יהיה מתכוונן אבל אם זה ממש מעלה משמעותית את המשקל זה בעייתי כי אני רוצה משהו קליל יחסית אך כמובן שמרגיש בטיחותי. ולא אהבתי את הוויפר מבחינת הגלגלים והסל אחסון מרגיש לי צעצועי ועל המאם טיקטק שמעתי תגובות לא חיוביות רבות. בעיקר שהיא לא יציבה, יש לך עוד המלצות לעגלות בסגנון של מה שחיפשתי עם מנגנון? כמובן שאני רוצה שהמצב שכיבה יהיה כמה שיותר קרוב ל180 מעלות חשוב לציין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/07/2020

    שלום רותם,

    כולם מצוינים ומבחינת תמורה לכסף הסילבר קרוס מציע את התמורה הכי טובה. אני גם מאוד אוהב את הארגו וב1000 ש"ח גם כאן התמורה מעולה, לדעתי הוא יותר נוח בניוד מהסילבר קרוס, השכיבה שלו מעולה וגם הגגון.
    המלקארן הכי נוח לניוד והכי קל מבחינת המשקל, אם אלו מצדיקים את הפער הגדול במחיר, זה בעיקר לשיקולכם.

    אגב מלבד עניין הרצועה, כולם משמעותית יותר איכותיים מהמאמ או הוייפר. עניין המצבים מוסיף בערך 2 ק"ג. גם אין יותר מידי אופציות לטיולונים עם לחצן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדלי דגמים ABC design 2020
    מוני
    15/07/2020

    היי קובי
    רוצים לקנות עגלה - ילד ראשון
    וקצת הולכים לאיבוד עם השפע שהשוק מציע.
    בעיקרון אחרי הסתכלות בפורום הבנתי שאתה ממליץ
    על דגמי abc design
    אשמח לעדכון מה ההבדל בין הדגמים של 2020?
    יש לנו אפשרות לקנות בגרמניה ושהמשפחה תשלח לנו אם זה מוזיל עלויות.
    חשוב לנו נוחות התינוק, יציבות ושהעגלה תחזיק לילדים הבאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבדלי דגמים ABC design 2020

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום מוני,

    לגבי מחירים מול גרמניה, בדרך כלל המחירים בארץ די זהים. לדוגמא סלסה רוז גולד עולה בגרמניה 3120 ש"ח +- (צריך להפחית משהו כמו 8% החזר. מס בארץ יהיה מע"מ לעגלה של 17%). בארץ העגלה עולה 2990 ש"ח וכוללת תיק (בגרמניה לא). כמוכן ברכישה מחו"ל אין אחריות לכן אני חושב שבמקרה הזה משמעותית יותר משתלם לרכוש בארץ.

    מצד שני, בגרמניה יש להם המון דגמים בעוד שכרגע בישראל משווקים דגם אחד (הסלסה). חשוב לציין, בגרמניה הסלסה נמכרת עם גלגלי אוויר כי שם זו הדרישה, בישראל הפוך, הגלגלים מוקצפים היתרון: זה מפחית את משקל העגלה, אין סכנת פנצ'ר ולא דורש תחזוקה שוטפת.

    לגבי הדגמים: תלוי מהן הדרישות, לא סתם בישראל נמכרת הסלסה, זה הדגם הכי פרקטי שלהם (לפחות עד שתצא הלימבו עם אמבטיה, כרגע נמכרת רק כטיולון), הסלסה נוחה לניוד כמעט כמו שאר הדגמים, הכי קלה והכי קומפקטית. שאר הדגמים בנויים לטיולי יערות ולכן מאוד מסיבים וחזקים כמו טנק. השאלה אם לישראל יש לזה צורך. נוכחתי לדעת שלא, עגלות הרטן (המתחרה של ABC) ודגם הוייפר של ABC כשלו כאן כי הצרכן הישראלי מעוניין בפרקטיות וזה מה שהסלסה מציעה.
    הסלסה היא הדגם הנמכר ביותר של ABC ובארה"ב העגלה הכי נמכרת היא האפפה בייבי ויסטה (מעין אחות תאומה לא זהה של הסלסה). לכן מכל דגמי ABC אני חושב שהסלסה היא העגלה הכי מוצלחת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    מוני
    29/07/2020

    תודה על התשובה
    לא מצליחה למצוא באינטרנט כמה שוקלת הסלסה איי בי סי דיזיין 4
    משקל שלדה , שלדה + אמבטיה, שלדה + טיולון..
    האם משקל העגלה(כל עגלה) רלוונטי לאם אנחנו הולכים בעליה(ישוב עם עליות )
    יש לנו כמה מדרגות עד שמגיעים לאוטו/כביש- אהבתי את הנתונים של הסלסה אך מודאגת להתחרט שבחרתי אותה..
    והאם יש הבדל במשקל בין דגם 2019 ל 2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/07/2020

    שלום מוני,

    הסלסה שוקלת סביב ה-7.5 ק"ג לשלדה וכ12.1 ק"ג יחד עם הטיולון. אם האמבטיה המשקל לא רלוונטי שכן צריך לפרקה טרם ההרמה לרכב. בהליכה עם העגלה המשקל לא מורגש ההפך הוא הנכון, הסלסה תרגיש יותר קלילה מעגלות שקלות ממנה משמעותית! זאת אודות לגלגלים גדולים ומערכת קפיצים ייחודית. המשקל יורגש בהרמת העגלה לרכב ואם צריך לעלות מדרגות. אני תמיד מדגיש שלמשקל יש תמורה וזה בנוחות הניוד כפי שציינתי ויותר חשוב לנוחות התינוק, העגלה מרווחת משמעותית ומגיעה עם גגונים יותר גדולים, סל יותר גדול וכו'. בסוף יש כף מאזניים וצריך להחליט לאן רוצים שזה יטה לכיוון נוחות התינוק והניוד או לכיוון נוחות ההורה?
    אין הבדל בין 19 ל 20 פרט לצבעים ורוכסן שנוסף לכיסוי האמבטיה. שורה תחתונה טכנית זה אותו מוצר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות מגיל לידה שמתאים לרכב קטן
    נ
    15/07/2020

    הי קובי,
    לקראת לידה, מחפשת המלצה לכיסא בטיחות מגיל לידה.
    האוטו שלי הוא קיה פיקנטו - קטן מאוד, וכרגע נראה שאצטרך לשים את הכיסא הנוסף מקדימה. אני יודעת שזה לא אידיאלי, אבל אני חושבת גם איפה לדחוף את העגלה, ונראה שאזדקק לשטח מאחור. בנוסף, אם יהיו מאחור שני כיסאות, אף אחד לא יוכל לשבת שם בנוסף.
    האם יש לך המלצה לכיסא בטיחות מתאים? התקציב לא מוגבל.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום,

    לפי מה שהבנתי יש מושב קיים ובקרוב צריך לשים עוד מושב לתינוק נוסף?
    אם כן, קחי בחשבון שלשים כיסא בטיחות מלפנים יהיה בעייתי, בדרך כלל זה מסתיר כמעט לחלוטין את מראת הצד. לכן יש לבדוק ברכב טרם הרכישה.
    הכיסא הכי צר כיום שלדעתי גם יהיה נוח הוא גרקו סלים פיט.
    יותר אני ממליץ על צ'יקו נקסטפיט או ברייטקס מרתון, הם לא בהרבה יותר רחבים אבל יותר בטיחותיים.
    כמובן שאני ממליץ שוב, לעשות את כל הבדיקות טרם הרכישה, לשים מלפנים, במושב האחורי לראות איך מסתדר עם עוד כיסא וכו'.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה שלא הייתי ברורה

    נ
    16/07/2020

    אכן, זה ילד שני.
    אז ממה שאני מבינה, לקחת את שלושת הכיסאות שהמלצת עליהם ולבדוק אם לא מסתירים את מראת הצד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/07/2020

    שלום,

    העיקר שאיכשהו הבנתי. אכן כן. רק לקחת בחשבון שהברייטקס וצ'יקו חורגים מהתקציב ולכן זה לשיקולכם. בימים רגילים אני תמיד אמליץ לחרוג מהתקציב עבור בטיחות, כרגע זה שיקול אישי של כל אחד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסלקל יש יתרון כלשהו?

    נ
    17/07/2020

    אני לא מתכוונת להוציא את התינוק מהאוטו כשהוא בתוך בסלקל. יש לסלקל בכל זאת יתרון כלשהו במושב הקדמי, לעומת כיסא בטיחות מגיל אפס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/07/2020

    שלום,

    לא. אין יתרון אם לא מתכוונים להוציא מהרכב יחד עם התינוק, זה היתרון הגדול והמשמעותי (בהרבה מקרים מתחבר גם לעגלה).
    בעבר סלקלים היו נותנים זווית שכיבתית יותר מכיסאות מה שיותר נוח לתינוקות, היום רוב הכיסאות כמעט מגיעים לזווית הסלקל, הכי קרוב זה הצ'יקו נקסטפיט. גם אם לא מגיעים יש מוצרים שמשפרים זווית לכיסאות כך שלדעתי בנושא הזה אין לסלקל יתרון על כיסא.
    כן יש יתרון במושב הקדמי בנושא הסתרת המראה, אף סלקל לא יחסום את שדה הראיה למראה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לכיסא בטיחות לרכב מגיל לידה
    שיראל
    15/07/2020

    היי!
    אפתח בזה ששמעתי עליך המלצות רבות ואתה באמת עוזר להורים טריים בקבלת החלטות שבשבילם הן קריטיות!

    לידה ראשונה עוד חודשיים בעז"ה,
    מחפשת כיסא בטיחות שיהיה כמה שיותר בטיחותי ועם זאת לא רחב מידי שיתפוס את הספסל מאחורה.
    יש דבר כזה במחיר שלא עובר את ה1,000 ש"ח?
    הבטיחות מעל הכל, כך שאם יש כיסא ממש טוב מהבחינה הזו אך הוא יקר ורחב אשמח שתסביר לי גם עליו.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום שיראל,

    לצורך ולתקציב שלך גרקו סלים פיט בדיוק עונה היטב לכל הדרישות. כל הרעיון שלו זו האפשרות לשים 3 כמוהו ברכב (זה אומר שגם 3 כיסאות שונים כל עוד הם לא רחבים מהממוצע).
    לצערי כן, אם נעלה בתקציב נקבל מוצרים יותר בטיחותיים וגם יותר רחבים. מעבר לבטיחות הם גם קלים יותר להתקנה ומצמצמים סיכוי לטעויות אנוש בהתקנה.
    אם חורגים מהתקציב אני ממליץ על צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ או ברייטקס מרתון. אלו הדגמים המובילים (לברייטקס יש גם דגם בולווארד שזה כמו מרתון רק עם הגנות צד משופרות, טכנית הדירוג הבטיחותי כמעט זה ולכן המרתון בהחלט מספיק לדעתי, בטח שאם לא רוצים להשתולל מבחינה תקציבית).

    עוד נקודה חשובה, כל הזמן יש מבצעים ולכן אני ממליץ כרגע רק לבצע הזמנה (שתינתן אופציה לביטול/החזר כספי/החזר בשוברים) לדגם שתבחרו ולא לרכוש ולקחת כרגע. בינתיים שיש הזמנה לעקוב אחרי המבצעים השונים, כך אם יהיה מבצע תוכלו ללכת על הדגם הטוב יותר או שאולי הדגם שתזמינו יוזל ותוכלו להנות מההוזלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבחירת טיולון ידית אחת מתקפל לגודל קטן
    nike name
    14/07/2020

    שלום, מחפשת טיולון והולכת לאיבוד מהמבחר עברתי על המון אפשרויות ולא מצליחה להחליט. (כרגע יש לי טיולון של אינגליזינה לא מרוצה ממנו) סביב 400 ש"ח, קל לקיפול, ידית אחת, יציב, יתאים גם לגיל שנתיים+ , ומתקפל לגודל קטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום,

    אין יותר מדי אופציות למחיר ובטח שגם לא טובות.
    הכי מוצלח באזור ה-400 לדעתי זהו מאמ קליק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוכנה להוסיף עוד לסביב ה 600

    nick name
    15/07/2020

    אם קיימות אופציות איכותיות יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום,

    לא בהרבה, הקליק ייתן לך תמורה מצוינת ל-400. רק באזורי 800 וצפונה נקבל עוד פלוסים אבל מכיוון שזה לא ישרת לתקופה יותר מדי ארוכה, הייתי נשאר עם הקליק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה למזרן טוב למיטת מעבר
    נגה
    14/07/2020

    היי קובי,
    זקוקה להמלצה למזרן טוב למיטת מעבר בתקציב של 400 ש״ח בערך... מתבלבלים מכל המבחר וההמלצות השונות...
    אשמח לעזרתך (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/07/2020

    שלום נגה,

    אני ממליץ לא להשתגע, לרכוש מזרן ספוג רגיל (עדיף ספוג כחול ולא ירוק) עם ציפוי בד נגד נוזלים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה (:

    נגה
    14/07/2020

    תודה רבה!!! יש לך המלצה על חברה ספציפית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום נגה,

    לא, הכל די זהה לא משנה החברה, רק אם אפשר שיהיה ספוג כחול וציפוי מבת רשתי ולא ניילון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל בבדים עגלת ABC סלסה
    שרון
    13/07/2020

    שלום רב,
    בחיפוש בפורום מצאנו שכתבת על כך שהדגם בצבע כחול נייבי זול יותר מאחר והוא עשוי מבד אחר מאשר הדגם האפור למשל. האם תוכל לפרט בנושא? חשוב לנו לדעת בגלל הבדלי המחיר.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבדל בבדים עגלת ABC סלסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/07/2020

    שלום שרון,

    בכל הצבעים האחרים מדובר בבדי מלאנז' (פנים האמבטיה זהה לכל הצבעים, כלומר ההבדל בטיולון) אבל וזה אבל גדול, אני רושם זאת לגבי כל עגלה, לדעתי סוג הבד לא רלוונטי.
    באמבטיה אני תמיד ממליץ לשים סדין 100% כותנה או במבוק.
    בטיולון אני ממליץ לשים מזרן/ריפודית 100% כותנה.
    אז קורים 2 דברים:
    1. באף עגלה אין בדי כותנה אשר לדעתי הרבה יותר נעימים לתינוק ולכן בתוספות האלו אנחנו הופכים כל עגלה ליותר נעימה.
    2. התוספות האלו ישמרו מפני לכלוך וכתמים שכן הן נשלפות ומתכבסות.

    עוד נקודה לגבי ABC, כל הבדים שלהם עומדים בתקן אקו טקס הגרמני, זה התקן הכי מחמיר בעולם לבדים וזה אומר שאלו בדים ללא כימיקלים. כמוכן הם מסנני קרינה ודוחים נוזלים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך המהירה. בהמשך לנושא

    שרון
    14/07/2020

    האם אתה חושב שאפשר להתפשר על ההבדל בבד בשביל המחיר הנמוך יותר ? או שהבד של הטיולון הכחול נייבי משמעותית פחות איכותי/נעים ונוח לתינוק, ואז עדיף לשלם יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום שרון,

    לדעתי אין בעיה, זו גם לא התפשרות, הבדים של ABC הם ברמה הכי גבוה שיש, גם אם נשווה לעגלות שעולות פי 2 או יותר.
    בתכלס התשלום על היקרות יותר נובע יותר בגלל התיק שמגיע איתן ולא בגלל הבד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה , כיף שיש בן אדם עם ידע וסבלנות כזו להתייעץ עמו.

    שרון
    15/07/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי זה עזר!

    מוני
    15/07/2020

    בדיוק אתמול לא הבנתי את הבדלי המחיר!(1000₪ בגלל צבע ותיק)
    אז רציתי להגיד תודה על האינפורמציה המפורטת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/07/2020

    שלום מוני,

    ה-1000 ש"ח הם גם עובר עור שנתפר בעבודת יד בידית והפגוש, גם על שלדה בצביעה מיוחד רוז גולד, זהב שמפניה או ניקל.
    בתכלס, זה לא נותן כלום פרט לעיצוב מיוחד יותר.
    כמוכן הדגם שנמכר ב-1990 כרגע בחיסול ולכן נמכר בעלות מצחיקה ביחס לתמורה. בדרך כלל הפער הוא של 400 ש"ח (השווי של התיק).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי עגלה נוחה קלה ויציבה
    מאיה
    13/07/2020

    היי קובי,
    מתלבטת לגבי עגלה לילד ראשון. עדיפות ראשונה, הנוחות לילד.. שתהיה קלה יחסית, אך יציבה. ולא גדולה, כי אני עם סוזוקי סוויט.
    ראיתי שאתה ממליץ על הספורט ליין/ XL סיילו, טייגר בייבי בוס.
    אשמח לדעתך גם לגבי כיסא בטיחות.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/07/2020

    שלום מאיה,

    אכן מדובר בעגלות שנותנות תמורה מעולה לכסף. אם משקל חשוב אז דגם אפשר ללכת על דגם הבובקט של בייבי בוס כי זו העגלה הכי קלה מכל הדגמים שציינת. משקלה 8.2 ק"ג, הטייגר 8.7 ק"ג והסיילו אקס.אל 10.2 ק"ג. מבחינת יציבות אין בעיה באף אחת מהן כי היתרון הגדול של שלושתן שביחס לעגלות קטנות וקלות הן מגיעות עם קוטר גלגל גדול יחסית שמקנה יציבות וגם נוחות בניוד.
    שלושתן יכנסו ללא בעיה לסוויפט.

    מבחינת כיסא בטיחות: אני ממליץ על 2 אופציות: צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ או כל דגמי ברייטקס קליקטייט כאשר מכולם אני הכי ממליץ על הבולווארד שהוא דגם הביניים, גם המרתון מצוין אם לא רוצים לטפס בתקציב, מדובר בכיסאות יחסית יקרים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מאיה
    13/07/2020

    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על עגלה ספורטליין או בייבי בוס טייגר?
    מיכל
    12/07/2020

    היי קובי:)
    רציתי לשאול על מה אתה ממליץ יותר? על הספורטליין XL או על הביבי בוס טייגר?
    או שאולי יש המלצה אחרת לגמרי?
    חשוב לנו שהעגלה תהיה נוחה לתינוק, אך גם קלה וקטנה, ושתחזיק גם לילדים הבאים.

    תודה רבה!
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום מיכל,

    מדובר ב-2 עגלות שמספקות המון תמורה לכסף. לדעתי הן מספקות את רוב מה שמקבלים בבוגבו בי או סייבקס מיוס רק שהן עולות כמחצית.
    לדעתי דגמי בייבי בוס בובקט או טייגר 2 (יחלו להימכר בעוד כעשרה ימים) מציעות יותר מהסיילו, הן קלות ממנה (הטייגר בכקילו וחצי והבובקט ב-2 ק"ג), נוחות יותר לניוד בגלל סוג הצמיגים, לאמבטיה יש מזרן נושם, מושב הטיולון יצוק מפלסטיק ולכן לדעתי מספק תמיכה טובה יותר עם זווית ישיבה זקופה יותר, גגון הטיולון גדול יותר, סל החפצים גדול יותר, נעמדות לאחר הקיפול. הבובקט עולה כמו הXL והטייגר יקרה בכ-500 ש"ח.
    אם רוצים לרכוש סלקל צריך לרכוש מתאמים (בסיילו זה כלול בתוך העגלה).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טייגר

    מיכל
    12/07/2020

    תודה רבה!
    נשמע שהטייגר ממש טובה, בהתחלה היינו נעולים על הסיילו XL אבל נשמע שלטייגר יש יותר יתרונות.
    האם הטייגר עצמה באמת קטנה ? נגיד יחסית לבוגובו בי חמש שהיא ממש קטנה לדעתי
    יש צפי לכמה תעלה הטייגר 2 החדשה?
    ואיפה אפשר לראות את העגלה באיזור אשדוד? קצת הסתבכתי עם מציאה שלה באינטרנט
    כ"כ האם יש סניפים שמוכרים באילת?
    ושוב תודה ענקית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/07/2020

    שלום מיכל,

    הטייגר יותר מרווחת מהבוגבו גם באמבטיה וגם בטיולון. כמוכן גם מעט יותר ארוכה.
    בקיפול היא כמעט במימדי הבוגבו, יותר שטוחה אבל מעט יותר רחבה.
    יש חוסר בעגלה כרגע. דגם טייגר 2 יכנס לחנויות רבות בימים הקרובים, עקב המצב היו לא מעט עיכובים במשלוחים אבל זה אוטוטו בחנויות. באשדוד יש בחנות שלבים.
    באילת כרגע אין משווק.
    לדעתי מאשדוד אפשר גם להגיע לראשון לציון יש בבייבי לאב ויהיה בתינוקות זה אנחנו בימים הקרובים כשתגיע טייגר 2.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת בובקט

    לינור
    21/07/2020

    היי קובי,
    איפה אפשר להתרשם מהעגלה באזור חיפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/07/2020

    שלום מיכל,

    יש בלה בבה חיפה או באול פור בייבי (קרית אתא).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת בובקט

    לינור
    22/07/2020

    אני רואה באתר רק את דגם הטייגר. גם את הבובקט צריך להיות? והאם אלו הדגמים החדשים שראיתי שדברת עליהם בפורום שצריכים להגיע? או שעדיין לא הגיעו לארץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/07/2020

    שלום לינור,

    גם הטייגר 2 וגם בובקט 2 כבר בארץ, לאט לאט מופצות לחנויות.
    ניתן לראות את הבובקט החדשה בחנויות שרשמתי.
    בתחתית האתר של בייבי בוס יש אפשרות להגיע לדף של הבובקט. לצערי כאן איני יכול לשים לינקים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת על סלקל Cibex cloud z
    קובי
    12/07/2020

    קובי שלום,
    אשמח לשמוע תגובתך על סלקל Cloud z עם בסיס קבוע לרכב.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת על סלקל Cibex cloud z

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום קובי,

    לדעתי הקלאוד הוא סלקל מיותר. "היתרון" של שלו שהוא נשכב כמו עגלה אבל זה לא בר ביצוע ברכב, כלומר רק על העגלה. אם קונים עגלה עם אמבטיה, לדעתי רצוי שהתינוק יהיה באמבטיה, זה הרבה יותר נוח ובריא עבורם. כמוכן בגלל השכיבה מדובר בסלקל ממש כבד כך שקשה בכלל להרימו יחד עם תינוק, ביחוד לנשים וככל שהתינוק גדל כך זה נעשה קשה יותר. הוא גם נורא יקר ומשמש לתקופה קצרה. סייבקס אטון 5 עולה כמחצית וקל משמעותית הוא מספק את אותה רמת בטיחות. פחות מעוצב ולא שוכב אך כמו שציינתי זה פחות קריטי. לכן אני יותר ממליץ עליו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר של פעוטה מסלקל לכיסא בטיחות
    שילה
    12/07/2020

    הבת שלנו בת שנה ואנחנו רוצים להעביר אותה מהסלקל לכיסא בטיחות.
    חשוב לנו שיהיה לה נוח שתוכל להירדם בקלות בנסיעות.
    א. המליצו לנו על 2 דגמים: graco my ride 65 ו-joia every stage. האם בגרקו גם יש מצב שכיבה? האם כיסאות אלו מומלצים?
    ב. אם אפשר המלצה לכיסא שיהיה נוח ובטיחותי עד 700 ש"ח (יש כזה דבר? אם לא אז מה הכי קרוב).
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום שילה,

    שניהם ברמה סבירה. לדעתי במחיר הזה ניתן לרכוש אוונפלו סימפוני (היה במבצע בKSP ב599 נכון ליום שישי, צריך לבדוק אם רלוונטי). אם לא אז גרקו סייז פור מי (או מיי סייז) נכנס לתקציב אולי קצת חורג ולדעתי עדיף על שניהם (גם על הסימפוני) הן מבחינת נוחות והן מבחינת בטיחות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה ספורט ליין סיילו לעומת ה-XL
    משה
    12/07/2020

    שלום קובי,

    משיטוט בפורום שלך אני רואה שאתה ממליץ יותר על ה-XL מהדגם בסיס.
    קיבלתי הצעה טובה לדגם בסיס, הייתי שמח לדעת בפירוט את ההבדלים בין הדגם בסיס ל-XL כדי לדעת מה לקנות.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום משה,

    בגדול בXL מקבלים גלגלים יותר גדולים ולכן יכולת הניוד עדיפה. גגון אמבטיה יותר גדול עם רשת איוורור. לדעתי לגלגל הגדול יש יתרון משמעותי ביכולת ניוד טובה יותר, בלימת זעזועים טובה יותר וגם מבחינת אמינות ואורך חיים, גלגל גדול שומר טוב יותר על העגלה לאורך זמן.
    בדרך כלל פער המחיר יחסית זניח. כמוכן הסיילו הרגילה קלה יותר במשקל בגלל הגלגלים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין שתי עגלות וסלקל
    קובי
    12/07/2020

    שלום, ושבוע טוב.

    אני מתלבט בין 2 עגלות שהן לדעתי פחות או יותר באותה רבה.
    עגלה אחת היא Nuna Triv ועגלה שנייה היא סייבקס פריוס 3.

    התלבטות נוספת היא בין סלקלים:
    סלקל Nuna Pipa light הוא הסלקל הקל ביותר בעולם (כ-3 קילו) בעוד שסל קל סייבקס Cloud Q שוקל כפול ממנו אך יש בו כמה מאפיינים שאין ב Nuna. הבנתי גם שסלקל של סייבקס יותר נוח כי יש לו מצב שכיבה.

    אשמח לכיוון והמלצה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום קובי,

    בין העגלות לא הבנתי איזה דגם של סייבקס? יש מיוס 2 או פריאם?
    אני מניח שהכוונה למיוס כי היא יותר דומה לנונה.
    בגדול שתיהן נוחות לקיפול, קלות, קומפקטיות. לדעתי הגלגלים בנונה יותר מוצלחים בגלל הגדול ובמיוס הקפיצים יותר מוצלחים.
    בסך הכללי בעיר שתיהן יהיו נוחות לניוד אך ככל שהדרך תהיה יותר משובשת הנוחות בשתיהן תרד.

    לגבי סלקלים, אני לא ממליץ על הקלאוד, אין סיבה לרכוש סל קל (שכשמו כן הוא צריך להיות יחסית קל) כבד. בגדול יותר הייתי ממליץ על סייבקס אטון 5 שלדעתי גם יותר מוצלח מהנונה, גם בטיחותית וגם מבחינת נוחות התקנת הבסיס.
    בכל מקרה שניהם ניתנים לחיבור על מי מהעגלות. כלומר ניתן לרכוש נונה ולחבר עליה סלקל סייבקס או להיפך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין עגלות

    קובי
    12/07/2020

    קובי היי,
    תודה רבה על תשובתך. בסלקלים זה עשה לי את הסדר.
    לגבי עגלות: התלבטתי בין Nuna Triv לבין priam 3 Cibex או Cibex mios 2.
    מה שחשוב לי בעגלה זה:
    1. נוחות לתינוק
    2. נוחות קיפול/פירוק/הרכבה
    3. נוחות נסיעה (גלגלים ובולמי זעזועים טובים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום קובי,

    הפריאם רחוקה מלענות לדרישות. היא משמעותית יותר כבדה, משמעותית יותר מסורבלת לקיפול וגם יותר גדולה לאחר הקיפול. היתרונות שלה עבור כל החסרונות האלו, היא יותר נוחה לניוד, יותר מרווחת לתינוק ולכן לדעתי יותר נוחה. לכן זו שאלה של מה סדר העדיפויות.

    ביו מיוס לנונה, לשתיהן אמבטיה ממוצעת בגודל אך למיוס יש רשתות אוורור יותר מוצלחות., בשתיהן יש טיולון רשתי (שאני פחות אוהב), הנונה מעט יותר קלה, יש לה גלגלים יותר איכותיים אבל מצד שני למיוס יש קפיצים יותר איכותיים. לנונה יש ידית טלסקופית שלדעתי יותר נוחה להורים (בעיקר עם יש הפרשי גובה) ומקלה בעליה וירידה ממדרכות גבוהות.
    הנונה מתקפלת עם הטיולון לשני הכיוונים.
    ההמלצה שלי לשים משקל של 12 ק"ג בכל עגלה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה, לנסות לתפעל (לפרק ולהרכיב אמבטיה, טיולון וסלקל אם קונים עם סלקל), לשנות מצבים בטיולון, לקפל לבד יחד עם טיולון ולבדוק ברכב. לאחר אלו תוכלו להגיע למסקנה מה נוח ונכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על עגלת ספורט ליין
    רועי
    11/07/2020

    היי,

    אשמח לדעת מי מבין דגמי הספורט ליין סיילו מומלץ יותר (סיילו, סיילו XL, סיילו PL)?

    וגם האם עדיין מיוצר דגם הסיילו (הרגיל) או מה שנמכר בחנויות אלה הדגמים האחרונים שנשארו?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על עגלת ספורט ליין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום רועי,

    יש 3 דגמי סיילו והרגיל עדיין משווק וככל שידוע לי מיוצר:

    לדעתי הXL היא הגרסה המוצלחת ביותר. ביחס לרגילה מקבלים גלגלים גדולים יותר, גגון יותר גדול באמבטיה עם רשתות אוורור, חשוב לציין שבגלל הגלגלים היא מעט יותר כבדה.
    הPL היא למעשה XL יותר מעוצבת עם מסגרות ניקל, זה גם מוסיף למשקל העגלה וגם מייקר אותה ולכן אני לא מוצא סיבה לשלם יותר על דגם שנותן פחות (אלא אם עיצוב זה נושא חשוב).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין הסייבקס מיוס 2 לנונה טריב
    הדר
    11/07/2020

    היי,
    ממש מתלבטת בין שתי העגלות..
    חשוב לי שהעגלה תהיה נוחה לקיפול, נכנסת לתא מטען לא גדול במיוחד ותהיה קלה אך יציבה. (חיה בעיר אבל יש המון שטחים של פארקים בסביבה לא בהכרח עם שבילים במצב הכי טוב)
    מכיוון שזאת עגלה לילד ראשון אשמח לעגלה שתחזיק שנים גם לילד שני לפחות.

    תודה מראש 🙏🏼

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/07/2020

    שלום הדר,

    מבחינת משקל, גודל לאחר הקיפול ונוחות הקיפול לדעתי שתיהן טובות ועונות לדרישות. מבחינת יכולת ניוד לדעת הנונה נוחה יותר אבל יחד עם זאת חשוב לציין שהקפיצים שלה לדעתי לא מספיקים לדרך משובשת מאוד, לפארקים הם אמורים להספיק.
    במיוס הגלגלים קטנים מדי לדעתי עבור דרך משובשת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום