מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- התלבטות לגבי שילוב אידיאלי של תמורה מול עלות בעגלהגילי20/07/2020
שלום וברכה,
מחפשת לקנות עגלת אמבטיה + טיולון.
השיקולים החשובים לנו הם יציבות, נסיעה נוחה ויכולת להעלות ולהוריד את העגלה במדרגות, וגם קצת נראות...
מבחינת תקציב, ההעדפה להשקיע 1500 עד גג 2000.
לא אכפת לי יד שניה אבל אני רואה שעגלות יקרות במקור נשארות יקרות גם ביד שניה...
רציתי לשאול האם ניתן לקבל המלצה לעגלה שנותנת תמורה טובה למחיר.
להבנתי מחיר של עגלות לא מהווה שקלול נקי של המעלות שלהן אלא יש המון מקום של מיתוג, אופנתיות וכן הלאה.
יש לי בבית פג פרגו בת קרוב ל-10, מצוינת לגמרי רק נראית ממש מיושנת.
לפני שנתיים רציתי עגלה חדשה, עשיתי סבב חנויות וכל חנות סתרה לחלוטין את ההמלצה של החנות הקודמת והמליצה על משהו אחר כך שנשארתי עם הפג.
בנוגע למדרגות - שמעתי המלצות סותרות לגבי הסולה שי מתאימה לטווח המחירים, מספר אנשים אמרו שמעלים ומורידים והעגלה נשארת בסדר. שמעתי על מישהו אחר שהשלד נשבר לאחר תקופה. אשמח אם יש המלצה בעניין זה או המלצה כללית של שיקולים מול מחיר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/07/2020שלום גילי,
לגבי עגלות ומדרגות, אף עגלה לא מאושרת לעלות מדרגות יחד עם תינוק בתוכה. לאורך זמן כל עגלה תישחק עד למצב שבר. בעליה במדרגות יש משקל של תינוק בעגלה, ההורה מפעל לחץ מטורף על הידית כאשר משקל התינוק יוצר ניגוד, זה השוחק מספר אחת של עגלות ולא אחת זה מוביל לשבר. לא משנה מה המותג או החברה, חלק יחזיקו יותר וחלק פחות. הכל שאלה של משקל התינוק וכמה מדרגות עולים.
עגלות עם גלגלים גדולים יחזיקו יותר זמן.
לגבי עגלות. לחנויות יש אינטרס. ההמלצה שלי תמיד:
להתמקד ב2-3 עגלות שרוצים: לשים משקל של תינוק בתוכן (12 ק"ג), לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה, לתפעל לבד, לקפל לבד, לבדוק ברכב, זה יוביל לכך שתגיעו למוצר שהכי עונה לצרכים שלכם.
עד 2000 ש"ח לדעתי ספורטליין סיילו עונה טוב לרוב הדרישות. בחריגה מהתקציב ב2000+ יש את בייבי בוס בובקט וארמדילו פליפ XT3 שלדעתי שווה לבדוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירוק עגלת אובו ברווי כדי לכבס את החלקיםספיר כהן19/07/2020
האם ניתן לפרק את כל החלקים של העגלה כדי לכבס כל חלק? אני אישית לא הצלחתי... כולל הגגון של העגלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/07/2020שלום ספיר,
ככל שאני זוכר רוב החלקים אם לא כולם תפורים ולא ניתן לפרק לכביסה. אני ממליץ לפנות לניקוי יבש או, יש חברה בשם הגלגל חידוש עגלות (יש להם דף בפייסבוק) תמורת תשלום הגיוני הם יוציאו לך עגלה שתהיה במצב שכאילו יצאה מהאריזה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על סלקל שמתאים לסיילו xlארבל19/07/2020
שלום,
אשמח אם תוכל להמליץ על סלקל שמתחבר לסיילו ספורטליין xl, בטיחותי ככל האפשר כמובן, ושיש לו בסיס כך שלא צריך לקשור את הסלקל עצמו.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/07/2020שלום ארבל,
הכי בטיחותי עם בסיס, סייבקס אטון 5. יש לקחת בחשבון שמדובר בסלקל ממש יקר יחד עם הבסיס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת סיטי טור Baby jogger - מומלץ?טלי19/07/2020
התרשמתי מהעגלה הזו בייחוד בגלל הבד הנעים (גרסת הפרימיום), האמבטיה המתקפלת והאופציה להפוך את הטיולון לשני הכיוונים.
אני לא רואה עליה יותר מידי ביקורות באינטרנט,
ממליץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/07/2020שלום טלי,
עגלה סבירה ולא מעבר. זו לפחות דעתי.
כן אהבתי: עגלה קלה, קיפול נוח וקומפקטי, יש גימיק של קיפול עם אמבטיה, לדעתי מיותר והרבה יותר נוח ומהיר לנתק את האמבטיה טרם הקיפול.
פחות אהבתי: גלגלים נורא קטנים, אין ידית טלסקופית ולכן הניוד יהיה בינוני וככל שהדרך תהיה משובשת כך היכולת תרד. בנוסף יהיה ממש קשה לעלות מדרכות גבוהות וככל שהתינוק יגדל זה רק יהיה עוד יותר קשה. הקיפול אמנם נוח אבל הפתיחה מסורבלת. הברקס דורש תרגול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בגלגלים של עגלת פג פרגו בוק פלוסישראל19/07/2020
הי קובי.
קיבלנו עגלת פג פגרו בוק פלוס, ושמנו לב שהגלגלים הקדמיים ננעלים בצורה ישרה בלבד והעגלה לא יכולה לפנות.
האם יש איזו דרך להתגבר על הבעיה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום ישראל,
יש 2 כפתורים אחד בכל צד במרכז השלדה, צריך לסובב אותם וזה משחרר את הגלגלים. אני לא יכול לשים קישורים כאן אבל יש ביוטיוב סרטוני הדרכה. תחפשו ואם לא תמצאו ניתן לפנות אליי דרך דף הפייסבוק של בייבי בוס ואשלח שם לינק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפה או קניה של בוסטר או כסא בטיחותדן19/07/2020
שלום קובי,
יש לנו כרגע ילדה שיושבת ברכב אחד על צ'יקו נקטפיט ובשני על ברייטקס מרתון קליקטייט.
כאשר תהיה בת 4 (עכשיו בת שלוש וחצי ושוקלת 17 ק"ג) יצטרף לה אח.
חשבנו להעביר אותו לכסאות שלה ולרכוש עבורה אוונפלו מאסטרו לשני הרכבים. האם היית ממליץ על כך או שיש המלצה עדיפה?
תודה רבה,
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום דן,
בהחלט לדעתי מחשבה נכונה. לגבי המלצות נוספות הכל שאלה של תקציב. יש את גרקו נאוטילוס סנאגלוק אשר נחשב בטיחותי יותר אבל עולה משמעותית יותר. אם יש רכב שנוסעים בו יותר אז אולי אפשר לרכוש 1 ומאסטרו. הכל שאלה של תקציב.
מבחינת תמורה לכסף אין ספק שאת זה המאסטרו מספק הכי טוב.
בבברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלפה או קניה של בוסטר/כסא בטיחות
דן20/07/2020מצויין תודה רבה,
האם יש הבדל בין הגרקו לאוונפלו מבחינת מגבלה עד מתי ניתן להשתמש ברצועות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר20/07/2020שלום דן,
כן, האוונפלו עד 18 ק"ג והגרקו עד 29 ק"ג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מגיל לידה, בוסטר ועגלהטניה19/07/2020
שלום קובי,
אודה להמלצה בנושאים הבאים:
1. כיום יש לנו כסא בטיחות צ'יקו נקספיט זיפ לילדה שתהיה עוד חודשיים בת 3 וסה"כ מאד מרוצים ממנו במיוחד כשמדובר על ילדה שמקיאה בנסיעות ועניין הסרת הכיסוי של המושב מאד עוזר לנו.
בעוד כשלושה חודשים אני צפויה ללדת ואין ברשותינו סלקל. האם יש כסא בטיחות אחר או בוסטר שמותאם לגיל 3 שהיית ממליץ לרכוש ללא ויתור על עניין הבטיחות?
המחשבה היא להשתמש בכסא צ'יקו לתינוקת כי הוא מותאם מגיל לידה ולהימנע מקניית סלקסל.
2. אין לנו עגלה אלא רק טיולון של ביבה טאי טאי שהומלץ על ידך בעבר ואנחנו מאד מרוצים ממנו. על מנת להימנע מקניית עגלה חשבתי לקנות רק את האמבטיה של ביבה טאי טאי - רציתי להתייעץ עד כמה היא מומלצת.
2. האם כדאי לא לוותר על הסלקל וכן לרכוש אותו בנוסף לכסא הבטיחות או שאין לו שום יתרון על פני הסל קל אם לא להתחשב בנושא ההעברה מהרכב (בכל מקרה נמנעים מלהשאיר את התינוק הרבה זמן בסל קל).
האם צריך לקנות איזה מתאם נוסף לכסא של ציקו על מנת שיתאים מגיל לידה או שיהיה יותר נוח לתינוק שרק נולד?
תודה רבה מראש,
טניה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום טניה,
1. בהחלט לדעתי האופציה העדיפה על רכישת סלקל היא רכישת בוסטר עם רצועות. הכי מומלץ לדעתי הוא גרקו נאוטילוס סנאגלוק, גם ממנו הריפוד נשלף בקלות. אם היא אוהבת את הצ'יקו ונוח לה אז אפשר ללכת גם על צ'יקו מייפיט הממשיך של הנקסטפיט.
2. כאמבטיה היא בסדר. לא שיא הפאר אבל אמבטיות צריכות לספק מרחב ושכיבה ישרה וסה"כ בזה היא עונה לדרישות.
3. ראי סעיף 1. לדעתי אפשר לוותר. ניתן לרכוש ריפוד פנימי, הכי מומלץ של מותג בנבת. ממליץ להתחיל בלי ולראות לפי הצורך אם צריך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות לנדנדה חשמלית שמרגיעה את התינוקמורן19/07/2020
הייתי רוצה לקבל המלצות לנדנדה חשמלית שבאמת מרגיעה את התינוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום מורן,
קשה לי להמליץ על משהו ספציפי כי כל תינוק מקבל את הנדנוד אחרת. גם אצלי הבן הבכור היה מבלה יותר מדי בנדנדה ואחותו באותה נדנדה לא רצתה לבלות אפילו דקה.
לדעתי פור מאמאס אמורה להיות הכי טובה ויעילה.
מוצר שאצלי שני הילדים אהבו הייתה הטרמפולינה של בייבי ביורן, מאוד בסיסית, יקרה אבל כנראה שיש בה משהו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה עגלות: בוגבו בי 5 או ספורטליין?ליאת19/07/2020
היי קובי! מתלבטים בין בוגבו בי 5 לספורט ליין סיילו/ XL.
האם המחיר של הבוגבו באמת שווה את זה?
מה ההבדלים המשמעותיים בין שני המותגים?
האם יש יתרון יחסי לבוגבו?
עניין התקציב הוא שיקול אבל אם נבין שבוגבו עדיף נלך על זה.
כמו כן - האם לדעתך יש צורך בשלב לאחר הלידה גם בסלקל וגם בכיסא בטיחות?
רכשנו את הציקו נקסט זיפ.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום ליאת,
לגבי עגלות, הבי נותנת נוחות ניוד עדיפה, המושב שלה יצוק מפלסטיק מה שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר וזה נותן זווית ישיבה עדיפה. מצד שני בספורטליין מעבר למחיר מקבלים אמבטיה יותר מרווחת, פגוש לטיולון ומדרך רגליים מתכוונן.
אם רוצים שילוב של כל היתרונות שציינתי בכל אחת מהן, אני ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט (עולה כמו הסיילו +-) או הטייגר שהיא יותר בנויה גם לטיולים בשטח קשה מאוד ולכן מעט יותר יקרה. מעבר לקבלת כל היתרונות מקבלים גם מוצר קל יותר (כ-2 ק"ג פחות בבובקט וכ-1.5 ק"ג פחות בטייגר).
מבחינת כסא/סלקל. היתרון המרכזי של הסלקל הוא האפשרות לניידו מהרכב יחד עם התינוק. זה יתרון בעיקר אם התינוק נרדם תוך כדי נסיעה וכך אפשר לניידו מבלי להעיר.
מעבר לזה אין יתרון מובהק אחר והצ'יקו מגיל לידה מעולה (גם מניסיון אישי).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוסטר מומלץ לרכב עבור ילד בן 4נטלי18/07/2020
שלום.
אשמח להמלצה על בוסטר לילד בן 4 וקצת שוקל כ-14 ק"ג.
משהו שיהיה איכותי ונוח ושהחגורה של האוטו לא תפריע לו כשהוא חגור. אשמח גם לדעת למשך כמה זמן הבוסטר ואם צריך להחליפו בהמשך.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום נטלי,
עד 15 ק"ג חובה שיהיה בוסטר עם רצועות פנימיות כאשר הבוסטר עצמו חגור עם החגורה של הרכב. ההמלצות מדברות עד 18 ק"ג אבל זה כבר שיקול שלכם. הכי מומלץ אם אין בעיית תקציב הוא גרקו נאוטילוס סנאגלוק. אם יש תקציב אז אוונפלו מאסטרו מעולה ולא יקר.
לבוסטר ללא רצועות ההמלצה שלי לצ'יקו קידפיט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן להוריד לבוסטר רצועות את הרצועות כשהילד
נטלי19/07/2020כשהילד יהיה במשקל 15 ק"ג?
בגלל שמדובר בעוד 1 ק"ג והשימוש בבוסטר יהיה בעוד חודשיים-שלוש אני חושבת שנלך כבר על בוסטר ללא רצועות.
בין הגרקו נאוטילוס לצ'יקו קידפיט על מה אתה יותר ממליץ?
(בהנחה שניתן להוריד לגרקו את הרצועות לאחר 15 ק"ג)
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום נטלי,
ראשית ניתן להשתמש ברצועות עד משקל 29 ק"ג בנאוטילוס וזה גם יותר בטיחותי מאשר בלי רצועות. בכל אופן גם ניתן להסירן ולהשתמש בבוסטר כבוסטר רגיל ללא רצועות.
אצלי הילדים היו עד גיל 6 עם רצועות ולכן אני נוטה להמליץ על הגרקו יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה קלה, יציבה ולא גבוההאורה18/07/2020
שלום קובי,
אני מחפשים עגלה שתהיה יחסית קלה אך יציבה. נסגרת ביד אחת. מקום איחסון נגיש ומספק למטה.
עדיף טיולון לשני הכיוונים - חשוב שישכב ל180 מעלות עם מקום נוח לרגליים של התינוק.
נ.ב אני נמוכה יחסית- חשוב שאראה את הדרך מעבר לאמבטיה.
המחיר- כמה שיותר נמוך מבלי לוותר על בטיחות ונוחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום אורה,
בטווח המחיר של 2000 ש"ח יש את ספורטליין סיילו בדגם הבסיס ובייבי מונסטרס מרלה. שתיהן בגובה ממוצע בטיולון. בספורטליין האמבטיה גבוהה אז צריך לבדוק.
אם אפשר לחרוג ל-2500 ש"ח יש את בייבי בוס בובקט 2 אשר קלה מהן, נוחה יותר לניוד ומגיעה יותר מאובזרת. לדעתי עונה הכי טוב לדרישות. האמבטיה גבוהה מהממוצע אך לא בהרבה, גם כאן ממליץ לבדוק שזה בסדר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין טיולונים - ארגו מטרו, מקלרן אוטם ויויועירית18/07/2020
שלום, לאחר שהעגלה שלי נגנבה אני מחפשת טיולון לבני בן השנה ותשע שישמש אותי לעוד כשנה.
אני מתלבטת בין הארגו מטרו, מקלרן אוטם ויויו
האם אתה יודע למי מביניהם יש את המשוב הרחב ביותר? בתחושה שלי עדיף הארגו מכיוון שהמזרן נוח. אשמח לעזרה בעניין.
אם אני מוותרת על כך שהעגלה תהיה קלת משקל - איזה טיולון הוא נוח ביותר לפעוט? הבנתי שלמקלרן יש דגם רחב, אשמח לשמוע את דעתך .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום עירית,
ראשית כל השלושה מעולים. הארגו והמקלארן יותר מרווחים במעט מהיויו וגם זווית השכיבה יותר ישרה. כמוכן בשניהם יש מדרך רגליים מתכוונן. כולם מאוד נוחים בניוד, נוחים לקיפול וכמובן מורשים לעליה לטיסות. הארגו זול משמעותית.
ממליץ להתנסות בהם, זה היתרון בטיולון ביחס לעגלה. להושיב את הילד, לטייל בחנות ומחוצה לה, לתפעל (לשנות מצבים, לחגור את הילד וכו'), לקפל ואז לקבל החלטה מה נכון לכם יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עירית19/07/2020תודה! מכיוון שהם יותר מרווחים , היית ממליץ יותר על הארגו או על המקלרן ? ההפרש במחיר לא משמעותי בשבילי , יותר הנוחות של הילד. אני מבינה שהמזרן של הארגו יותר נוח . מה בעצם ההבדל ביניהם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום עירית,
כמו שציינתי ממליץ לבדוק פיזית. אני אישית חושב שהארגו יותר נוח לתינוק. יחד עם זאת ניתן להוסיף מזרן ויסקו למקלארן כך שזה יאזן.
המקלארן מעט יותר קלה ולדעתי מעט יותר נוחה לניוד. בדרך כלל הם נמכרים במחיר זהה ולכן אני חושב שהארגו במחירו כיום מספק תמורה הרבה יותר טובה ביחס לעלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה לאחר רכישה
עירית30/07/2020אחרי התלבטות והשוואה בחנות קניתי את המקלרן , מכיוון שהיא יותר רחבה והיתה יותר קלה להסתובב איתה. עכשיו , אחרי שהלכתי איתה כמה פעמים אני שמה לב שהילד שלי הקלות מסיט את הרצועות וזז בתוך העגלה . ממש מסתובב ומנסה לרדת . מה גם שהקשירה של הרצועות ממש לא נוחה ( את זה הייתי צריכה לבדוק מראש ולא חשבתי על זה) איך אני יכולה לאבטח את הילד שלי שלא יוכל לזוז מהמושב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר31/07/2020שלום עירית,
בגדול ההמלצה שלי להדק את הרצועות ככל הניתן, בדרך כלל זה עושה את העבודה. אם זה לא עוזר יש תפס לבית החזה המיועד לכיסאות בטיחות אבל מתאים גם לעגלות, הוא מונע מהתינוקות להסיט את הרצועות לצדדים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת על טיולון איזיווקר xsליבנת לוי17/07/2020
היי קובי,
אשמח לקבל את חוות דעתך גם על טיולון איזיווקר XS.
תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום לבנת,
טיולון טוב מאוד שנותן תמורה טובה למחירו, בייחוד שיש מבצעים בשילב.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ליבנת לוי19/07/2020תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות על טיולון מיוז של ג'ואיליבנת לוי17/07/2020
היי קובי.
אשמח לחוות דעתך על טיולון מיוז של חברת גואי.
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/07/2020שלום ליבנת,
זה יותר שילוב של עגלה עם טיולון, המשקל יחסית לטיולון כבד, הקיפול יחסית מסורבל וגדול. מצד שני הוא יותר מרווח לתינוק ביחס לטיולונים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין עגלת ספורטליין cielo pl לנונה טריבשרה16/07/2020
היי,
אני מתלבטת בין 2 העגלות הללו.
הנונה יקרה ביחס לספורטליין ואני רוצה לדעת האם שווה להשקיע עבורה. מה אני מרוויחה בנונה לעומת הספורטליין? האם הנונה עגלה חזקה יותר?
חשוב לי שהקיפול יהיה נוח וקל.. ושיתפוס הכי מעט מקום ברכב..
האם הנונה קומפקטית יותר? קלה יותר?
אשמח מאד לעזרתך.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/07/2020שלום שרה,
שתיהן נוחות מאוד לקיפול ויחסית לעגלות עם טיולון דו כיווני מאוד קומפקטיות.
מה שתקבלי בנונה זה גלגלי PU שלדעתי יותר איכותיים ולכן הניוד יהיה יותר נוח, שקט ובלימת הזעזועים טובה יותר מהגלגל. מצד שני לנונה אין קפיצים טובים לדעתי אז בנושא בלימת הזעזועים זה מתאזן. הנונה קלה יותר בערך בקילו וחצי, תלוי מול איזו סיילו משווים.
הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט 2 או טייגר 2, שתיהן מציעות גלגלים כמו בנונה, משקל זה לנונה, מחיר באזור הסיילו, גגונים יותר טובים, מושב יצוק מלפלסטיק וכו'. לדעתי למרות שאני המשווק, זו התמורה הכי טובה לכסף כיום. כל מה שיש בתוך העגלה הגיע מדרישות שקיבלתי כאן בפורום ואין עגלות שיכולות להכיל הכל (עד עכשיו). שתיהן יכלו להימכר החל משבוע הבא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
שרה19/07/2020תודה על תגובתך. באילו חנויות אפשר למצוא את הבייבי בוס בובקט 2 או טייגר 2?
אני גרה בירושלים ולא נתקלתי בשניהם בחנויות שהייתי.
בנוגע לקפיצים טובים, אם השימוש שלי בעגלה הוא בעיקר בתוך העיר באזורים חלקים זה משנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/07/2020שלום שרה,
יהיה ברהיטי אור. העגלות רק השבוע נכנסו לארץ אחרי שהדור הראשון חוסל כולל תצוגות, לכן קשה כרגע למצוא. ישתנה בקרוב מאוד.
לגבי הקפיצים, פחות יהיה צורך למרות שדווקא בירושלים יש מקומות בהם לדעתי כן חייבים קפיצים טובים. כמוכן הטיולים עם תינוק משתנים מהקיים לפני, גני חיות, פארקים, יער וכו' כן ידרשו מהעגלה מאמץ נוסף ואז נודה שיש קפיצים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
שרה20/07/2020היי,
אני אמורה ללדת עוד 3 שבועות ורוצה לקנות את העגלה בהקדם. מתי להערכתך יכנס למלאי ברהיטי אור?
בנוסף, רציתי לשאול האם הקיפול של העגלות של בייבי בוס נוח ופשוט כמו הנוננה? (בסרטון ביו טיוב זה נראה קצת יותר מורכב)
והאם אפשר להשים סלקל?
תודה על עזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר20/07/2020שלום שרה,
יש כבר ברהיטי אור ומלאי נוסף יגיע בהמשך השבוע.
הקיפול נוח, ביד אחת. בסופו של יום כל עגלה דורשת תרגול קל של הקיפול אבל זה די בסגנון של הסיילו. ניתן לחבר סלקלים של: ג'ואי, מקסי קוזי ואבינוט. בנוסף יש מותגים סינים שאני פחות ממליץ שגם מתחברים.
יש לרכוש מתאמים כדי לחבר את הסלקל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
שרה23/07/2020היי,
רכשתי היום את הבובקט 2 ברהיטי אור.
ראשית, תודה על העזרה והייעוץ.
שנית, האם כל דגם של סלקל של מקסי קוזי ואבינוט מתאים לעגלה? או רק דגמים מסוימים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/07/2020שלום שרה,
לאבינוט יש דגם אחד והוא מתאים. דגם נוסף לא משווק בארץ ולכן לא בדקתי. מבחינת מקסי קוזי, כל הדגמים שבדקתי התאימו. ליתר ביטחון קחו את מתאמי העגלה ולפני רכישת הסלקל בדקו.
נ.ב: אני יודע שאין לרהיטי אור מתאמים. מחר יקבלו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)


