מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- סלקל מומלץ לעגלה סיילו ספורטלייןאורית27/07/2020
היי קובי,
החלטנו על עגלת ספורט ליין סיילו.
מה ההמלצה בנוגע לסל קל שמתחבר לעגלה?
ללא מגבלת תקציב?
ועם מגבלת תקציב של 800 שח?
האם יש צורך בבסיס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/07/2020שלום אורית,
ללא מגבלה סייבקס אטון 5
עם מגבלה ג'ואי אייג'ם.
שניהם עם 5 כוכבי בטיחות.
לגבי בסיס: אטון 5 נשאר עם 5 כוכבים גם עם הבסיס בעוד שלג'ואי יורד כוכב אחד ולכן ההמלצה שלי לאטון אם אין מגבלת תקציב. הוא חורג מהתקציב גם ללא הבסיס (אולי במבצעים יכול להיכנס). הבסיס לא מוסיף לבטיחות אבל כאשר צריך להתקין כל פעם מחדש סלקל ללא בסיס זה מוביל לטעויות בהתקנה ואז רמת הבטיחות של הסלקל לא קרובה ל-5 כוכבים שיצאו במבחנים. לכן אני נוטה להמליץ על בסיס שכן הוא מונע טעויות התקנה. גם האטון וגם הג'ואי יחד עם בסיס יחרגו מהתקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסאות בטיחות מגיל לידה בדגש על בטיחות ונוחותרועי26/07/2020
היי,
אנו מעוניינים לקנות כסא בטיחות שמתאים לגיל לידה (מוותרים על סלקל) ונשמח לדעת איזה דגם הכי מומלץ מבין הדגמים הבאים, בדגש על בטיחות ונוחות:
1. צ’יקו פיט 4.
2. 4Ever Extend2Fit מבית GRACO.
3. One4Life BRITAX.
וכמובן אם יש דגם אחר שלא ציינו ומומלץ יותר נשמח לדעת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/07/2020שלום רועי,
שלושת הדגמים מאוד יקרים (למעט הגרקו שכל הזמן במבצעים).
לכן מבין ה-3 לדעתי הגרקו הוא האופציה הטובה ביותר מכיוון שבטיחותית הם די זהים.
אני אישית פחות ממליץ על ה-3 האלו מכיוון שהם מושבים שמוגדרים מגיל לידה ועד גיל 12 שנים. אני פחות אוהב את הרעיון, בנוסף אף אחד לא באמת מושך איתם עד גיל 12 וקונים בוסטר בהמשך. כמוכן הם יקרים בהשוואה לדגמים שלהם שלא הופכים לבוסטר (למעט הגרקו שכל הזמן במבצעים).
אני יותר ממליץ על צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ
או על ברייטקס מרתון או בולווארד קליקטייט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף
רועי27/07/2020אז ממה שאני מבין אם מתעלמים מעניין המחיר שלושת הדגמים די אותו הדבר?
את הדגמים שהצעת שללנו כי הם נראו פחות מתאימים לגיל לידה (נראית אחיזה פחות טובה בכריות ישיבה ומרחק גדול יותר בין הכריות ראש), זו אחת הסיבות שהתמקדנו בשלושת הדגמים ששאלנו לגביהם. האם אנחנו טועים ואין לכך כל כך חשיבות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/07/2020שלום רועי,
לדעתי כן, אולי ברייטקס פחות מתאים אבל הצ'יקו נקסטפיט לדעתי מושלם, גם מניסיון אישי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!!
רועי04/08/2020תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכסא בטיחות מגיל לידה נוח ומרווחאוריה26/07/2020
היי, מחפשת המלצה לכסא בטיחות שיהיה מגיל לידה, נוח ומרווח עד סכום של 1200 שח. עדיף שיהיה מחובר באיזופיקס.. מה האופציות הקיימות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/07/2020שלום אוריה,
לדעתי המומלצים הם צ'יקו נקסטפיט עם דגש על דגמי הזיפ.
גם הבטיחות מקסימלית ולדעתי גם הנוחות, מתחבר עם איזופיקס אמריקאי.
אופציה נוספת אלו דגמי ברייטקס קליקטייט, לדעתי זווית השכיבה פחות נוחה משל צ'יקו וההתקנה שלהם עם חגורת בטיחות. בטיחותית הם ברמת הצ'יקו ועניין החגורה הגיע מכיוון שיש להם פטנט שנקרא קליקטייט, בעזרת פטנט זה ההתקנה של המושב קלילה עם מינימום סיכוי לטעויות אנוש, ברייטקס אומרים ובצדק שכיסא בטיחותית ככל שיהיה אשר לא מותקן נכון אינו בטיחותי או שווה משהו בזמן תאונה, לכן פתחו פטנט זה. בנוסף לטענתם איזופיקס מסוגל להחזיק משקל מקסימלי של 29 ק"ג (כלומר תינוק + כיסא) בעוד חגורה מסוגלת להחזיק משקל של 100 ק"ג+ ולכן לטענתם החגורה יותר יעילה מאיזופיקס.
בשורה תחתונה, התוצאות די דומות בינם לצ'יקו לכן בעניין הבטיחות לדעתי הטענה של ברייטקס לא נכונה אבל בעניין ההתקנה, לדעתי הם צודקים גם צודקים מכיוון שרוב ההורים מתקנים את המושבים בצורה לא נכונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת פג פרגו בוק התייעצות לגבי דגמיםשלומית26/07/2020
איזו עדיפה, דגם פלוס 51s (שילדה צרה) 2018 או פלוס ספורטיבי 2017? או ג'ואי כרום 2019?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום שלומית,
בפג כל הדגמי הבוק די זהים. הS זו שלדה משודרגת ולדעתי עדיפה על השלד הבסיסי. הפג עדיפה כמעט בכל היבט על הכרום והמחיר בהתאם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל לרכב עבור מושב קדמינ26/07/2020
הי קובי,
שאלתי כאן לגבי כיסא בטיחות מגיל אפס למושב קדמי בקיה פיקנטו, וכעת אני רוצה לבדוק בכל זאת לגבי סלקל.
על איזה סלקל אתה ממליץ למושב קדמי? מחיר - עד 800 שקל, רצוי צר יחסית, כדי שלא ישתלט... אבל הבטיחות חשובה יותר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום,
השאלה אם גם רוצים שהתחבר לעגלה כל שהיא או שנטו סלקל לרכב?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטו סלקל לרכב
נ26/07/2020אלא אם יש סלקל טוב שמתחבר לג'ואי פאקט, שזו העגלה שיש לי. אבל ממש לא קריטי. בטיחות וגודל חשובים יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום,
ניתן לחבר ג'ואי אייג'ם לפקט. יש לו 5 כוכבי בטיחות ללא בסיס והוא בתקציב. אם רוצים בסיס גם חורגים מהתקציב וגם יורד כוכב בטיחות אחד.
אם מוותרים על החיבור לעגלה אפשר לרכוש את צ'יקו קייפיט, הוא כולל במחירו בסיס, נכנס לתקציב (ואם חורג אז ממש בכמה בודדות של שקלים). יש לו דירוג מקסימלי עם בסיס. לדעתי גם הכי נוח לתינוק. לדעתי נותן את התמורה הכי טובה לכסף בפער עצום רק עם חיסרון אחד: לא מתחבר לאף עגלה פרט לשל צ'יקו. אם זה לא קריטי זה הסלקל הטוב ביותר לדעתי ומניסיון אישי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרבה תודה!
נ26/07/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
נ06/08/2020קובי, כתבת שבסיס לג'ואי אי-ג'ם מוריד את דירוג הבטיחות. האם אכן כך? חשבתי שבסיס בהכרח מעלה את הדירוג, כי לא מחברים את הסלקל למושב כל פעם מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר06/08/2020שלום,
לרוב הבסיס לא מוריד בדירוג אבל יש לא מעט דגמים שבהם כן יורד הציון והג'ואי דוגמא טובה. עניין הבטיחות כפי שציינת בהחלט נכון, הקלקה על הבסיס מצמצמת משמעותית עד מונעת טעויות אנוש שסביר שיקרו בהתקנה ללא. יחד עם זאת הדבר אינו קשור למבחני הריסוק שכן במבחן ריסוק כאשר הג'ואי נבדק שהוא מותקן נכון ללא בסיס והוא יעיל יותר מאשר עם אבל הוא צריך להיות מותקן נכון. מניסיוני ולפי מבחנים שנעשו בעולם רוב האנשים כולל אנשי מקצוע יתקינו את הסלקל בצורה לא נכונה (זה כולל גם טעויות הכי קטנות כמו חגורה מסובבת, הידוק יתר וכו'). לכן אני ממליץ לרכוש בסיס למרות שהדירוג ירד מכיוון שזה עדיין עדיף מאשר סלקל בטוח יותר אבל מותקן לא נכון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העברה מסלקל לכיסא בטיחות ואופציה להשכבת התינוקלינוי25/07/2020
שלום קובי, רציתי לשאול לגבי כיסא בטיחות מומלץ.
כרגע המלאך שלנו בן 7 חודשים בסלקל של ג'וי (שאני עדיין לא סגורה עם עצמי אם אני מרוצה ממנו)
רציתי לדעת מתי מעבירים לכיסא בטיחות, ואיזה כיסא מומלץ מבחינת נוחות ובטיחות?
וגם אם בכסא בטיחות יש אופציה של השכבה קצת זאת אומרת תנוחה לשינה, וגם עד איזה גיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום לינוי,
יש כיסאות שהם גם מלידה ויש המון דגמים.
המומלצים ביותר לדעתי הם צ'יקו נקסטפיט וברייטקס מסדרת קליקטייט. הם מאוד יקרים אבל היות וזה לתקופה סופר ארוכה אני ממליץ לא להתפשר. אם תחכו עד גיל שנה תוכלו לרכוש כיסאות שיכולים להיחגר רק עם הפנים קדימה ואז לחסוך לא מעט אבל, כן תחסכו ברמת הבטיחות ולכן אני עד גיל שנתיים תמיד אמליץ על הנקסטפיט או הברייטקס נכון לכיום.
שניהם שוכבים כמעט כמו סלקל כאשר הם נגד הכיוון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות עבור גיל 1.9נעמה25/07/2020
היי קובי,
הבת שלנו כרגע בת שנה ו-9, ויושבת בצ'יקו נקסטפיט, עם הגב לכיוון הנסיעה.
לקראת הרחבת המשפחה, והיות והיא כמעט בת שנתיים, רוצים להעביר אותה לכיסא אחר עם הפנים לכיוון הנסיעה.
האם יש לך המלצות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום נעמה,
הייתי ממליץ כבר לרכוש בוסטר רצועות גרקו נאוטילוס סנאגלוק.
הוא גם ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר וגם יוכל לשמש כבוסטר עד שלא תצטרכו עוד מושב. הוא יחסית צר ביחס לכיסאות (לא בהרבה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה עבור עגלה רחבה גבוהה וחזקהשלומית25/07/2020
זקוקה להמלצות עבור עגלה עם בפרמטרים הבאים:
רחבה (במיוחד הטיולים)
גבוהה (שנינו גבוהים יחסית)
חזקה (שלא תתנדנד מכל שקית שתולים עליה)
צילון רחב
טיולון שיכול לפנות לשני הכיוונים
שכיבה מלאה (כולל רגלים שיכולות לעלות למצב שכיבה)
ויפה..
המחיר פחות קריטי כי יכולה לחפש גם ביד 2.
חשבתי על מרמז אנד פאפס ועל הג'ואי כרום וראיתי שהמלצת המון על עגלת הבת של abc (לא זוכרת את שמה). אבל פתוחה להצעות נוספות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום שלומית,
אכן הסלסה מעולה ועונה נפלא לכל הדרישות, גם במחיר לא מצריכה יד 2 כי חדשות נמכרות החל מ- 1990 ש"ח!
אם בכל זאת יד 2 חשוב לציין שרק משנתון 2019 נוספה השכיבה הישרה לטיולון.
מאמאס אנד פאפס פחות עונות לדרישות בעיקר בשל הגובה, הן יחסית נמוכות. הכרום קצת מיושנת אבל מאוד זולה. סה"כ גם עונה לרוב הדרישות באופן טוב.
אם מטפסים בתקציב אז פג בוק ואינגלזינה אפטיקה מעולות, כמו הסלסה מרווחות מאוד, הניוד נוח בשתיהן (פחות מהמסלסה) אבל הן יותר קומפקטיות מהסלסה לאחר הקיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלה נוספת..
שלומית26/07/2020תודה ענקית על המיקוד. עד כה חיפשתי את הסולה 2 ולצערי לא מצאתי את הסלסה ביד 2 (מצאתי רק את המסה שהיא רשמה לסלסה וישנה מידי) וכנראה אקנה אותה חדשה. אתה יודע לומר לי היכן מומלץ לקנות?
בנוסף, לרדת מהג'ואי?
ודעתך על הסירקל רבאנה (דגם הבת של abc)?
ושוב,תודה ענקית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף..
שלומית26/07/2020בפעם האחרונה שקניתי עגלה היתה לפני 10 שנים (בבה קומפורט) והייתי מאוד מרוצה מהקניה אבל היום, יש ברשותי אפשרות להשאיל אמבטיה מגיסתי ולרכוש רק את הטיולון.
האם כדאי להשקיע גם באמבטיה או שעדיף לרכוש רק טיולון? נאמר לי כי טיולון טוב ויציב לרוב מידע רק כחלק מעגלה משולבת.. האם זה נכון?
לגבי האינגלזינה, הביקורות מצביעות על כך שהיא לא מאוד יציבה.. זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום שלומית,
לגבי הסלסה, לדעתי הכי נכון לרכוש חדשה. אצל כל המשווקים של איי.בי.סי ניתן לרכוש ב-1990 ש"ח (בדרך כלל מתחיל מ2990 ש"ח).
לגבי הסולה אני חושב שהיא נמוכה מדי, אין לה ידית מתארכת והיא גם לא מרווחת באמבטיה, בטיולון סבירה והגגון גם, רק סביר.
לגבי הסירקל, טיפה יותר גבוהה מהסולה וגם לה אין ידית מתארכת. מרווחת כמו הסלסה ולדעתי יותר נוחה בניוד מהסולה. היתרון הגדול במחיר עולה באזור ה-1000 לחדשה. אם התקציב מאפשר לדעתי הסלסה עדיפה ועונה טוב יותר לדרישות.
לגבי אינגלזינה, תלוי בדגם, הדגם שאני ממליץ נקרא אפטיקה והוא יחסית חדש, אני בספק אם יהיו לו בעיות יציבות
לגבי טיולון בנפרד, אכן העגלות יותר מרווחות ויציבות מטיולונים אבל גם יותר גדולות, כבדות ומסורבלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשווק של abc
שלומית26/07/2020איפה ניתן למצוא משווקים של abc? אתה יודע לומר לי מי המבקשים?
והאם כדאי ללכת על הפרגו בוק, סלסה או אינגלזינה?
שמעתי דברים נהדרים על הפרגו בוק ואתה מאוד מפרגן לסלסה... כבר הלכתי לאיבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/07/2020שלום שלומית,
מהיכן אתם?
לא פרגנתי רק לסלסה גם לפג וגם לאינלגיזנה, הפרגון היחיד לסלסה ביחס לפג או אינגלזינה שתוכלי לרכוש חדשה במחיר של יד 2 בפג או אינגלזינה, כמוכן בפג צריך לחפש עם שלדת S לנוחות ניוד משמעותית עדיפה (בטח שאם זה מיד 2 כי אורך החיים של גלגלי הS טוב משמעותית לדעתי).
בנוסף לפג אין ידית טלסקופית, לכן צריך לבדוק אם הגובה טוב לכם (לדעתי לא צריכה להיות בעיה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשווק מורשה abc אזור נס ציונה
שלומית27/07/2020מנס ציונה.
הסלסה (לפי האינטרנט) מתקפלת רק ללא טיולון וזה משהו שהוא קריטי עבורי
הפג- ידית שאינה טלסקופית (צריכה לבדוק)
אז נשארנו רק עם האינגלזינה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/07/2020שלום שלומית,
הסלסה מתקפלת עם הטיולון. הכי קרוב לנס ציונה:
תינוקות זה אנחנו ראשון לציון או גיליס בצומת בילו.
בכל אופן ממליץ פחות לבדוק אונליין כנ"ל להסתמך על ההמלצות שלי, אין כמו לגשת, לבדוק ולהתנסות פיזית עם המוצרים.
לגבי הפג רק לפני שנה יצאה שלדת S עם ידית טלסקופית אבל קשה לי להאמין שתמצאו בתקציב או כיד 2 כי לא נמכרו הרבה ממנה.
לגבי אינגלזינה, היא חורגת מהתקציב, גם היא חדשה ולכן קשה לי להאמין שתמצאו הרבה ממנה כיד 2.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיפול סלסה
שלומית30/07/2020ראשית, תודה ענקית על ההכוונה. בהחלט עשה סדר.
האם קיפול הסלסה נעשה עם הטיולון? (שמעתי שבדגמים הישנים יותר, הקיפול היה בנפרד- היה צורך לפרק את הטיולון מהשילדה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבה קונפורט
שלומית30/07/2020בזמנו (לפני 11 שנים) רכשתי את הבובה קונפורט, האם היא עדין קיימת? נחשבת לטובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר30/07/2020שלום שלומית,
לגבי סלסה, מאז ומתמיד ניתן היה לקפל יחד עם הטיולון אבל, רק שהוא פונה לכיוון הנסיעה. כלומר אם הטיולון פונה אליכם צריך לנתקו. זה כך בהרבה מאוד עגלות.
לגבי בבבה קונפורט בחו"ל המותג קיים, כרגע לא משווק בארץ. חלק מהטיולונים שלהם משווקים בארץ תחת המותג מקסי קוזי (שניהם שייכים לאותו קונצרן של מוצרי תינוקות).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה אינפיניטי וויאג' משולבתספיר23/07/2020
מה דעתך על אינפיניטי וויאג' משולבת בהשוואה לעגלות כמו ספורטליין, ארמדילו xt3 ובייבי בוס טייגר 2?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/07/2020שלום ספיר,
דגם חדש, כמה ימים בארץ ולכן אני פחות ממליץ, יקח קצת זמן גדי שיהיו לי חוות דעת של משתמשים. מהתרשמות ראשונית בלבד (לא נכנסתי לעומק ורק שיחתי איתה דקה/שתיים עקב חוסר בזמן, בעוד כשבועיים אבדוק יותר לעומק), לדעתי זה לא ברמה של העגלות שציינת וזה גם מתבטא בעלות שלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קניית עגלה - התלבטות בין ספורטלין לאינגליזינההדס23/07/2020
היי ,
מתלבטת המון בין האינגליזינה אפטיק לבין הספורט ליין pl?
האינגליזינה יותר כבדה אבל יציבה יותר האמבטיה גדולה ורחבה וזה חשוב לי.
יחד עם זאת יש לי מדרגות לעלות מה עדיף מבחינת איכות ושתישאר לכמה לידות?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/07/2020שלום הדס,
שתיהן נמכרות שנה + ולכן מוקדם לדעת מה יהיה אורך החיים שלהם. דגמי העבר של אינגלזינה הוכיחו כושר שרידות מעולה כך שאני בטוח שזה נכון לגבי האפטיקה.
לגבי מי מהן, ראשית אני חושב שבספורטליין מיותר ללכת על דגם הPL, אין לו שום ערך מוסף ביחס לXL מעבר לעיצוב יותר ייחודי שרק מוסיף משקל לעגלה ותוספת מחיר. לכן אני חושב שהיא עגלה מיותרת.
לגבי מי מהן, די ענית לעצמך, האינגלזינה יותר כבדה אבל מצד שני יותר מרווחת לתינוק, זה לשים על כף המאזניים נוחות התינוק אל מול נוחות ההורה וזו נטו החלטה שלכם מה אתם מעדיפים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכיסא תינוק זול לילד ראשוןשמואל23/07/2020
אהלן קובי,
איזה כיסא תינוק היית ממליץ לנו לקנות?
מחפשים כיסא תינוק זול ופשוט לילד ראשון, אין צורך שהכיסא יוכל לשמש גם לגיל גדול כי בעזרת ה' מקווים שיהיה עוד ילד ונקנה כיסא נוסף...
לא רוצים פשוט מדי שלא עמד במבחני ריסוק והוא בכלל לא בטיחותי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/07/2020שלום שמואל,
חשוב לציין שבכיסאות בטיחות למחיר יש תמורה וככל שנעלה ברמות המחיר כך נעלה ברמת הבטיחות. כשרושמים זול איני יודע לכוון ולכן רצוי לציין תקציב 300-500, 500-700 וכו' כך אוכל להמליץ על המוצר הבטיחותי ביותר במסגרת התקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שמואל24/07/2020300-500
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/07/2020שלום שמואל,
לתקציב הזה הכיסא המוביל הוא קוסקו סנרה, הוא מאוד בסיסי ולא הכי מרופד אבל בטיחותית לא נופל מכאלו שעולים כפליים ממנו!
בנוסף יש לפעמים מבצעים על אוונפלו טריומף באתר של אוונפלו ואז הוא גם נכנס לתקציב. החיסרונות:
א. צריך לחכות עד שיהיה מבצע
ב. הוא ממש רחב ולכן בעייתי עם עוד מושבים
ג. אין לו זווית שכיבה טובה כאשר הוא נגד הכיוון, לכן לדעתי הוא לא נוח לתינוק בן יומו רק מגיל חצי שנה. אפשר לשים מגבת מגולגלת כדי לשפר זווית (יש גם מוצר יעודי, נראה כמו צינור, כרגע חסר בארץ אבל יהיה בקרוב, הוא יותר יעיל ממגבת אבל דורש עוד תוספת של כמה גרושים).
בברכה,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוחב הכיסא
שמואל26/07/2020תודה רבה! הקוסקו יחסית צר לעומת כיסאות אחרים? חשוב לי שיהיה צר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/07/2020שלום שמואל,
כן, הקוסקו יחסית צר ומאפשר לחגור 3 מושבים במושב האחורי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על עגלה מתאימה לפי פרמטריםעדן22/07/2020
שלום קובי,
אשמח להמלצות על עגלות אפשריות עד 3,000 שקלים (מעדיפה באזור ה2,000, אבל יכולה לשלם יותר עבור עגלה שתצדיק זאת ביחס לחלופות)
חשוב לי:
1. הנוחות של התינוק
2. שיהיה גגון שמכסה כמו שצריך משמש גם לאמבטיה וגם לטיולון
3. עגלה עמידה, גם בשילדה וגם בבד. זה ילד ראשון והיא תצטרך לשמש עוד אחריו.
4. עגלה שמתאימה גם לדרכים לא סלולות- אצטרך גלגלים שלא יהרסו על דרך כורכר או אם נניח נטייל איתה בפרדס.
5. שיהיה לי כיף לטייל איתה, כלומר שתרגיש רכה על מהמורות ולא כאילו אני מקפיצה את התינוק כל פעם שאעלה על במפר קטן.
6. המחיר מתייחס לאמבטיה וטיולון (אני לא רוצה ואין לי שימוש בסלקל).
ובכללי אני מעדיפה (לא דיל ברייקר) סל איחסון שאפשר לשים עליו משקל קניות סביר, ופחות משנה לי קיפול ביד אחת או שתיים, וגם לא מאוד משנה לי המשקל (אני רק ארים אותה לרכב, יש לי מעלית..).
מקווה שהסברתי את הצרכים שלי מספיק טוב :) תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/07/2020שלום עדן,
אם לא משנה המשקל אז לדעתי איי.בי.סי דיזיין סלסה מושלמת לכל הדרישות. היא סופר מרווחת, סופר נוחה לניוד (גם בדרך משובשת מאוד) זאת אודות לגלגלים גדולים אבל בעיקר, בזכות קפיצים יחודיים. יש לה גגונים ענקיים גם לאמבטיה וגם לטיולון. סל חפצים עצום. כרגע במבצעים ונמכרת בין 2000-3000 תלוי בצבע/עיצוב (כלומר אין הבדל טכני בין הזול ליקר ההבדל רק עיצובי).
החסרונות לרוב האנשים: הקיפול ב-2 ידיים, כבדה מהממוצע, הקיפול טיפה גדול מהממוצע אבל עדיין נכנסת ל-99% מתאי המטען.
יש עגלות דומות לה ברעיון אבל הן גם חורגות מהתקציב ולדעתי בתחום של נוחות ניוד ונוחות תינוק הסלסה היא מספר 1.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה
עדן22/07/2020היי קובי, תודה רבה על המענה המהיר. הרכב שלי מאוד קטן (פיגו 107).. אשמח לקבל אופציה נוספת לעגלה שעונה לדרישותיי במידה ואראה כי הקיפול גדול מידי, וגם תמיד טוב לבדוק 2,3 עגלות ולבחור מהן. (אם תוכל לומר לי גם דגם של איזו שנה מומלץ מכל עגלה, במידה ויש הבדלים מהותיים, אשמח)
ושאלה אחרונה- ראיתי ברשת את הסייבקס בליוס 3 שיצאה עכשיו בפרסומת ב-2,000 שקלים, האם אתה חושב שבמחיר הזה מוצדק לבדוק גם אותה? האם היא עונה לדרישותיי? (קראתי את התגובה שלך לגבי זה שבמצב שכיבה הטיולון שלה בולט החוצה וזה פחות נוח, אבל אני מנסה להבין אם למעט זה היא עונה לדרישותיי ואטרקטיבית במבצע האמור)
המון תודה על הייעוץ! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
עדן22/07/2020קראתי עכישו שהסלסה לא מגיעה ל-180 מעלות - זה פרט שחשוב לי, אז אלא אם הדגם החדש כן מגיע.. אשמח להמלצה לעגלות שכן מגיעות ל-180 מעלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/07/2020שלום עדן,
בדרך כלל אני מציין 2-3 דגמים, כמו שרשמתי, העגלות שכן מתאימות לתיאור וברמה של הסלסה חורגות מהתקציב.
לגבי הרכב, הסלסה על הגבול וצריך לבדוק, יש סיכוי שתיכנס.
לגבי שנתונים תלוי בדגם לפעמים יש הבדלים משמעותיים ולפעמים זה רק עניין של צבע.
בסלסה לדוגמא עד 2018 לא הייתה שכיבה מלאה בטיולון ובהמשך לשאלתך משנתון 2019 נכנס טיולון חדש עם שכיבה מלאה.
לגבי הבליוס, במשקל ובגדול היא די דומה לסלסה. אני פחות אוהב אותה גם בגלל מנגנון קיפול מאוד קשה לביצוע שדורש תרגול וגם, בגלל המושב, במצב השוכב שלו שהוא פונה לכיוון הנסיעה הוא חוצה את קו ידית האחיזה, לדעתי מוריד מהנוחות של ההורה ולא מאפשר לתלות תיק.
סלסה 2019 עולה 1990 ש"ח ולדעתי עולה עליה כמעט בהכל.
אם חורגים או מוצאים שנתון ישן אז פג בוק פלוס ואינגלזינה אפטיקה לדעתי מעולות. בדרך כלל הן באזורים של 3500-4000 ש"ח.
כן גם הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר 2 וארמדילו פליפ, שתיהן מוגדרות יותר כעגלות עירוניות אבל, יש להן יכולת בשטח ובדרך משובשת. הן מאוד קומפקטיות כך שזה יתרון ברכב. הטייגר גם מאוד קלה במשקל. שתיהן גם בתקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלסה
עדן23/07/2020תודה רבה.
אם אני רוצה לנסות את הסלסה- קראתי שהמחסנים שלכם בגת רימון? אני גרה ממש צמוד, יהיה אפשרי לקפוץ ולראות אותה שם?
אם כן- אשמח למספר ליצירת קשר כדי שאתאם הגעה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/07/2020שלום עדן,
אכן בגת רימון ואכן מחסנים, כלומר אין עגלה פתוחה. ממליץ לנסוע למקס בייבי בצומת ירקונים או תינוקות זה אנחנו ב"ב/ראשל"צ אלו הנקודות הכי קרובות לאזור גת רימון/גני תקוה/כפר מעש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת בין ארבעה סוגים של עגלותעדי21/07/2020
היי קובי, אני מתלבטת בין סייבקס, בוגבו 5, ספורט ליין ו-mom.
אני מחפשת שקודם כל העגלה תהיה קלה, לא מסורבלת, נוחה לקיפול, שהאמבטיה שלה תהיה יחסית גדולה ולא קטנה, שיהיה פתחי איוורור לתינוק, שכמובן העגלה תהיה יציבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/07/2020שלום עדי,
1. יש פער תקציב ענק בין הדגמים! באם זה רלוונטי?
2. איזה דגם של MOM? הם בעיקר מייצרים טיולונים ו-2 דגמים של עגלות. הטיולונים לדעתי מוצלחים אבל לא הייתי ממליץ מלידה והעגלות שלהם לדעתי פחות מוצלחות, בטח בהשוואה לדגמים שציינית.
בוגבו ומיוס עולות סביב 4800 ש"ח הסיילו XL (יש לסיילו 3 גרסאות, זו לדעתי המוצלחת מהשלוש) עולה סביב 2490 ש"ח.
מבחינת משקל הסיילו 10.2 בי 10.1 ומיוס 9.9 כך שאין הבדל גדול. כל ה-3 נוחות לקיפול, הבי מעט פחות ומצריכה 2 ידיים, המיוס לא יכולה להתקפל עם הטיולון כשהוא פונה אליכם בניגוד לאחרות. התפעול של כולם די נוח, בבי שליפת האמבטיה פחות נוחה. לבי אין פתחי איוורור רק מזרן נושם, ניתן לרכוש מהדורות מיוחדות או גגון בריזי כדי שיהיו פתחי אוורור זה מייקר את הסיפור.
ממליץ פשוט לגשת לחנויות, לשים משקל של 12 ק"ג בתוך כל אחת מהעגלות, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוהה, לתפעל לבד (לחבר אמבטיה וטיולון, לשנות מציבים, מצבי גובה לידית וכו'), לאחר מכן לקפל. כך תוכלו לקבל החלטה מה נכון לכם יותר.
הייתי גם ממליץ לבדוק את עגלות בייבי בוס טייגר (שוקלת 8.7 ק"ג) או בובקט (שוקלת 8.2 ק"ג). הן מציעות בעיקר את כל היתרונות של כל שלושת העגלות שציינת והן קלות יותר, גם במחיר הן בסביבות המחיר של הסיילו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת על עגלת איזי ווקר צ'ארלימוריה21/07/2020
שלום רב!
מעוניינת בחוות דעת על עגלת איזי ווקר צ'ארלי של שילב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/07/2020שלום מוריה,
דגם חדש יחסית, לא נמכרו רבות ממנה ולא נתקלתי ביותר מדי הורים איתה שיכולתי לשאול. גם אלו ששאלתי היו רק בשלב האמבטיה שמבחנתי אינה מדד מכיוון שרוב האמבטיות דומות פחות או יותר.
על הנייר, מדובר בעגלה מאוד קלה בייחוד לכזו עם טיולון דו כיווני. הקיפול מאוד נוח לביצוע וגם קומפקטית לאחר הקיפול. יש לקחת בחשבון שהגלגלים יחסית קטנים ולכן היא מותאמת בעיקר לניוד עירוני ולא הרבה מעבר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לעגלת צ'ארלי
לינור21/07/2020האם ידוע לך לגבי שירות הלקוחות של החברה? מה קורה במצב שיש תקלה? יש מענה כמו של בוגבו וסייבקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/07/2020שלום מוריה,
איזי ווקר הוא מותג שמיובא ונמכר על ידי שילב ולכן כל נושא השירות והאחריות מולם. כלומר, אין מה לדאוג ולחשוש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה ארמדילו פליפ xt3 או סיילו ספורט ליין?מירי20/07/2020
הי,
מתלבטים איזו עגלה טובה יותר ומי מהן נוחה יותר לקיפול ולרכב?
תודה על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/07/2020שלום מירי,
בנושא הקיפול ורכב, לגשת לחנות, לנסות לקפל לבד ולבדוק ברכב. זה המדד הכי טוב ונכון שיש.
לגבי העגלות: לדעתי הפליפ מעט יותר נוחה בניוד, המושב שלה לדעתי מספק תמיכה טובה יותר וזווית ישיבה טובה יותר.
הסיילו בעיקר יותר קלה במשקל. מעבר לזה הן יותר דומות מאשר שונות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


