מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- בוסטר בטיחות גרקו יש המלצה לדגם ספציפי?נטלי24/08/2020
היי קובי.
המלצת לי לא מזמן על בוסטר של גרקו דגם נאוטילוס.
אבל ראיתי באינטרנט שיש כמה סוגים לדגם. יש סנאגלוק Nautilus SnugLock LX מבית גראקו ויש דגם דומה בשם שנקרא בוסטר Nautilus 80 Elite 3 in 1 Graco.
על איזה דגם ספציפי אתה ממליץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/08/2020שלום נטלי,
על הסנאגלוג. ברגע שלא רשום סנאגלוק זה אותו בוסטר אבל ההתקנה שלו יותר מסורבלת. היתרון בסנאגלוק שיש פטנט שמקל משמעותית על ההתקנה ומונע/מצמצם טעויות אנוש בהתקנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלושה כיסאות לרכב - בוסטרים של גרקובתאל24/08/2020
שלום, רציתי לדעת האם לדעתך ייכנסו בשורת המושבים האמצעית ברכב מסוג טויוטה ורסו שנת 2014 שני בוסטרים מסוג גרקו טרנזישן ועוד כיסא מסוג גרקו 4ever או גרקו RECLINE IN RIDE?
בנוסף אשמח לדעת מה ההבדלים בין הגרקו 4ever והגרקו RECLINE IN RIDE מבחינת רמת הבטיחות ונוחות ההתקנה וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/08/2020שלום בתאל,
לגבי האם יכנסו, לדעתי כן אבל יש צורך לבדוק ליתר ביטחון.
לגבי ההבדלים: הפוראבר קיבל דירוג בטיחותי טוב יותר. לריקליין יש יתרון אחד שניתן לשנות לו זוויות לאחר ההתקנה, בפוראבר או בכל מושב אמריקאי לא ניתן. לדעתי יתרון מיותר.
ההתקנה בשניהם די זהה. יש לקחת בחשבון ששניהם יחסית גדולים ואולי אם תהיה בעיית צפיפות שווה גם לבדוק את גרקו סלים פיט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגם עגלה בייבי בוס טייגר 2020 מה השינויים ושדרוגים?אביגיל גוט23/08/2020
שלום
רציתי לברר לגבי דגם עגלת בייבי בוס 2020,
הבנתי /שהיא עוברת שדרוגים מפעם לפעם,
רציתי לברר מה השינויים שנעשו בעגלה במהדורה האחרונה.
בנוסף - אני מתעניינת גם בעגלת סילבר קרוס דגם: וייפר ובעגלת sport line דגם cielo בהנחה שההבדלים במחיר שוליים עבורי, תוכל להגיד לי מה הנקודות הבולטות שכדאי לשים לב אליהן?
בגדול אני מחפשת את מה שרוב הישראלים רוצים - בטיחות יציבות לתינוק למול קלות ניוד וקיפול.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/08/2020שלום אביגיל,
נעשו המון שדרוגים. אני ידביק בהמשך כי זה ארוך.
הבעיה שכל המלאי אזל ויגיע רק באוקטובר.
הסילבר קרוס שונה כי היא גדולה יותר בקיפול, כבדה יותר והטיולון לא שוכב ישר אלא יש שקע בין הגב לישבן.
בין טייגר לסיילו, פרט למחיר זול יותר לסיילו לטייגר יש עליונות כמעט בכל פרמטר החל ממשקל קל יותר בקילו וחצי, גלגלים יותר איכותיים ולכן יכולת ניוד עדיפה + בלימת זעזועים עדיפה, נעמדת לאחר הקיפול, מושב יצוק שמספק זווית ישיבה טובה יותר ולדעתי תמיכת גב טובה יותר, כל הבדים ניתנים להסרה, גגון טיולון גדול יותר, מזרן נושם באמבטיה, סל חפצים גדול יותר, רוחב שלדה צר יותר ועוד.
הטייגר והבובקט תוכננו בדיוק לישראלי. בדרך כלל הדרישה היא נוחות ההורה ובדרך כלל שהולכים בדרך זו יש המון פשרות בנוחות התינוק, עגלות בייבי בוס תוכננו כך שלא יהיו פשרות בנוחות התינוק והן מרווחות מעגלות מקבילות ועדיין עונות לכל דרישות נוחות ההורה.
מהם ההבדלים בין טייגר לטייגר 2:
באמבטיה: נוסף וילון הצללה נשלף לחלק הקדמי כך שתהיה הגנה מלאה משמש, רוח וחיידקים (לא עלינו).
כל הבדים שלה יהיו שליפים לכביסה, כיום רק 90% נשלף.
יהיה כיסוי רגליים עם רוכסן, זה מקל בהכנסת התינוק לעגלה ואם יש בוקר קריר ופתאום נהיה חם, אפשר לפתוח את הכיסוי ולהשאירו על האמבטיה במקום להוציא ולאחסן בסל או בתיק. נוספו כיסים לאמבטיה לשים טלפון, מפתחות, אלכוג'ל וכו'.
בטיולון:
גב המושב יהיה מכוסה בבד שיסתיר את הפלסטיק השחור למראה נקי ומעוצב יותר.
השינוי הכי גדול זה שבעצם יש מושב חדש לחלוטין, יהיה ניתן לקפל יחד עם הפגוש (לדעתנו החיסרון הכי בולט שלנו עד הטייגר/בובקט 2, בתכנון הראשוני החלטנו כך כי זה יוצר טיולון רחב יותר, אנו לא מאמינים במושב צפוף! כיום הצלחנו לפתח מושב שמתקפל עם הפגוש ולא מצטמצם בגודל!), בנוסף יהיה יותר קל להלבישו על השלדה (כיום צריך להתכופף ובחדש זה נעשה בעמידה ללא צורך להתכופף). בנוסף, נוספו כנפיים מבד בצד המושב, הם נועדו 1. לספק תמיכה לתינוק 2. במידה ותינוק נרדם בישיבה וההורה לא שם לב, זה שומר שהתינוק לא ישן בזווית לא בריאה 3. יוצר הגנה בין המושב לברזלי העגלה בצד, כך מונע מכות או מגע של התינוק בברזל.
גם באמבטיה וגם בטיולון הוכנה תשתית להחלפה קלה של הבדים ובעתיד יהיו ערכות בדים בצבעים שונים שיהיה ניתן לרכוש בנפרד וכך להחליף צבע. לצערנו בגלל הקורונה לא יכלנו לטוס ולבחור את הבדים ולכן כרגע זו לא אופציה קיימת.
היא תהיה רלוונטית לקראת סוף השנה. יהיו מגוון צבעים כך שתוכלו לשנות את צבע העגלה מתי שרק תרצו בעלות מאוד מתחשבת (ביחס למותגים אחרים).
תהיה אופציה לרכוש בנפרד ערכה שתהפוך את ידית העגלה והמעקה לגוון חום/קאמל (לאור בקשות רבות), החיסרון ביחס לחברות אחרות שזה יהיה בתשלום קטן, היתרון שיהיו 2 צבעים לידית ולמעקה שההורה יוכל להחליף בינהם. עלות הערכה 50 ש"ח. יהיה ניתן להוסיפה במעמד תשלום היתרה.
בשלדה: אין שינויים גדולים כי השלדה מושלמת, יש שינוי עיצובי קל בניטים של הגלגלים שיהיו בצבע הגלגל ולא בצבע כסוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטייגר 2020
אביגיל גנוט25/08/2020וואו תודה על התשובה המהירה, היעילה והמפורטת.
ראיתי גם את הסרטון מהתערוכה בגרמניה וממש התרשמתי.
יש לי בעיה עם התאריך. תאריך לידה משוער זה באוקטובר,השאלה איפה יהיה ניתן להזמין הכי מהר ויותר מכך- האם יש אפשרות לראות את הדגם היום איפשהו? ראיתי את הדגם הקודם.
שאלה נוספת- האם אתה מכיר את העגלות 2 cybex mios,
ושל mamas and papas דגם flip?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/08/2020שלום אביגיל,
הסרטון צולם לפני כמעט שנה ואז באמת סקר את טייגר 2020 אבל כיום נמכרת טייגר 2 שעברה את מקצה השיפורים שבפירוט.
הטייגר 2 מוצגת (ואפשר להתרשם פיזית) כרגע ברשת עגליס ובחנות מקס בייבי פ"ת וככל שידוע לי אין להם במלאי לכן זה אומר לחכות לאוקטובר. המשלוח נכנס לישראל בסוף ספטמבר ולכן להערכתי יהיה זמין בתחילת אוקטובר. אצל כל משווק מורשה ניתן להזמין ויגיע באותו הזמן. זה לגבי הזמנה.
לגבי זמינות יש זמין ברשת מורד גיליס.
לגבי מיוס, לדעתי משלמים כמעט 2000 ש"ח יותר ולא מקבלים עליהם הרבה תמורה פרט למותג ועיצוב מרשים. לדעתי הטייגר נוחה יותר בניוד באופן משמעותי ככל שהדרך יותר משובשת, הסל יותר גדול, המושב יצוק מפלסטיק, מתקפלת עם הטיולון לשני הכיוונים (המיוס רק כשהמושב פונה לכיוון בנסיעה), גגונים יותר גדולים ועוד (יש השוואה באתר שלנו בדף של הטייגר בתחתית שלו).
לגבי הארמדילו, היא מאוד דומה לטייגר ביתרונות רק שיש לה חיסרון משמעותי, היא כבדה יותר בכ-3 ק"ג. אמור לצאת להם דגם חדש שיהיה קל יותר בקילו אבל להערכתי יקח יותר מחודשיים כי רק שבוע שעבר הושק בבריטניה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבייבי בו טייגר 2020 הזמנה
אביגיל גוט06/09/2020הי
ממה שראיתי קצת ברשת, קבלתי רושם שעלי להזמין את העגלה מראש.
אני ממש רוצה להצטרף להזמנה של אוקטובר. טייגר 2 2020, מה הדרך הטובה ביותר? איך אפשר לראות צבעים וכו'?ולבצע רכישה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטייגר 2020
אביגיל גנוט07/09/2020הי
שוחחתי עם אחד מהספקים שלכם לגבי הזמנה למשלוח של תחילת אוקטובר, יש לי שאלה לגבי הצבעים, הוא הציע בשחור, באפור ובבורדו, ממה שאתה כתבת הבנתי שנתן יהיה לקבל ידיות בצבע קאמל, הספק אמר לי שאין כרגע, מתי כן יהיה במלאי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר08/09/2020שלום אביגיל,
הטייגר צפויה להגיע בשבוע הראשון של אוקטובר.
ניתן לבצע הזמנה מראש אצל כל משווק מורשה שלנו. הם שולחים לנו את ההזמנה ואנחנו שולחים לחנות ברגע שמגיעות העגלות.
לגבי תמונות הצבעים, בגלל שיהיו הרבה שילובים אז כרגע התמונות בעריכה. ברגע שיסיימו נעלה לאתר. אני מעריך שיקח בין שבוע לשבועיים.
לגבי צבעי העגלה במשלוח הבא זה יעבוד באופן שונה.
יהיה בסיס צבע לעגלה שזה תחתית האמבטיה ומושב הטיולון ויהיו ערכות צבע שזה הגגונים וכיסוי האמבטיה.
הבסיס יהיה באפור או שחור וההשלמות יהיו גם באפור ושחור ובנוסף ורוד ואדום יין. בהמשך יכנסו השלמות צבעים נוספות שזה אומר שבעתיד תוכלו להחליף צבע לעגלה בעלות זולה יחסית.
לגבי הידיות יש ערכה בנפרד, ניתן יהיה להזמין מהחנות. כרגע לא התחלנו לשווק את הערכה ולכן החנויות לא יודעות במה מדובר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבייבי בו טייגר 2020
אביגיל גוט11/09/2020וואו תודה על התגובה
אני עוניינת לקנות סלקל שיוכל להתאים. האם יש מתאמים?
על איזה סלקל אתה ממליץ? חשוב לי שהזווית תהיה בריאה לתינוק,
ראיתי את הסייבקס דגם אטון, גראקו ו:צ'יקו.
מה כדאי ומה מתאים לטייגר?
תודה גדולה, עזרתך מצילה ממש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/09/2020שלום אביגיל,
ראשית אף סלקל אינו מושלם לתינוקות מבחינת הזווית ולכן חשוב לקחת בחשבון שבריא זה לא. ההמלצות הן עד 45 דקות נטו סה"כ ליממה ועד 30 דק' לשהייה רצופה.
כדי לחבר לטייגר יש לרכוש מתאמים. עליהם מתחברים סלקלים של: ג'ואי, מקסי קוזי ואבינוט. לדעתי המקסי קוזי מיקו נותן תמורה מעולה למחיר, יחסית נוח לתינוקות, בטיחותי וקליל.
כמוכן הוא כולל בסיס במחירו כך שהתמורה לכסף מעולה (במיוחד שיש מבצעים עליו בשילב).
גם ג'ואי אייג'ם מצוין אבל יוצא יותר יקר מהמקסי קוזי אם רוכשים עם בסיס וגם יותר כבד. בטיחותית הרמה זהה עם בסיס אך ללא בסיס הג'ואי מעט יותר בטיחותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת Abc סלסה מדגם חדש וגלגל אחורי חורקרומן23/08/2020
היי ,
רכשנו עגלת abc סלסה מדגם חדש שהינה בשימוש בחודשיים האחרונים. הגלגל אחורי שמאלי החל לחרוק במהלך נסיעה,
יש איך לטפל בבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/08/2020שלום רומן,
בהחלט ניתן, צריך לפנות לחנות ממנה רכשתם את העגלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת המשך - כסא בטיחות עבור גיל 1.10נעמה23/08/2020
תודה רבה על ההמלצה! עשיתי חיפוש זריז ונראה משום מה שהדגם הזה לא נמכר בחנויות רבות. אני עוד מחפשת, אבל האם יש לך המלצות נוספות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת המשך - כסא בטיחות עבור גיל 1.10
נעמה23/08/2020עורכת - סליחה, ניסיתי לפרסם את השאלה כתגובה לשאלה הקודמת, ומשום מה לא עבד...
אז הבת שלי יושבת כרגע בצ'יקו נקסטפיט עם הגב לכיוון הנסיעה, וביקשנו המלצה על כסא לילדים גדולים יותר (היא בת 1.10), שמתאים לישיבה עם הפנים לכיוון הנסיעה.
המלצת לנו על גרקו נאוטילוס סנגלוק, מבחינת בטיחות וכן משום שישמש אותנו בעתיד כבוסטר.
אבל חיפוש זריז שעשיתי מראה שהדגם הזה לא נמכר בהרבה חנויות.
ומכאן שאלתי - האם יש לך המלצות נוספות?
שוב תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/08/2020שלום נעמה,
אוונפלו מאסטרו גם לא נפוץ בחנויות יותר בסיסי ומשמעותית יותר זול אבל פחות בטיחותי. גרקו מייפיט סוג של ממשיך לנקסטפיט מבחינת בדים ונוחות זהה ויותר נוח מגרקו לדעתי, בדרך כלל יקר ממנו ובטיחותית קיבל דירוג של 4 כוכבים לעומת 5 לגרקו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
נעמה24/08/2020תודה רבה!
החלטנו ללכת על ההמלצה המקורית שלך - גרקו נאוטילוס סנאגלוק.
שוב תודה,
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון אינגליזינה סקאץ לילד בן 5 חודשיםנטלי לוי22/08/2020
שלום,
מחפשת טיולון שיהיה דומה ליויו מבחינת קלות העגלה ונוחות הקיפול לילד בן 5 חודשים.
האם הטיולון של אינגליזינה יכול להיות תחליף טוב? מה החסרונות שלו? האם ממליץ על משהו אחר באותו טווח מחירים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/08/2020שלום נטלי,
למחירו מדובר בטיולון טוב שנותן תמורה מעולה. הוא מעט יותר כבד המיויו וטיפה פחות נוח לניוד בשל כך. טיפה יותר גדול לאחר הקיפול אבל כל אלו לא מצדיקים את הפער של היויו ממנו.
באזור מחירו או טיפה ממנו ניתן גם ללכת על סילבר קרוס ווינג.
כמוכן יש את מאמ טיקטק או ספורטליין וייפר, הם יותר כבדים אבל אני ממליץ עליהם מכיוון ששינוי המצבים שלהם זה עם לחצן ולא שרוך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נטלי לוי22/08/2020מעריכה את התשובה המפורטת.
האם שינוי מצבים עם שרוך נח פחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/08/2020שלום נטלי,
בהשכבה זה סביר, כשרוצים להושיב משכיבה זה מאתגר כי צריך להרים ידנית את המושב ואז יד אחת תופסת את השרוך ועם היד השנייה יש חלק פלסטי שצריך לדחוף קדימה. כמוכן מניסיוני זה מנגנון עם בלאי יותר גבוה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה דומה במבנה ותכונות לעגלת אנגלזינה אפטיקהר21/08/2020
האם יש עגלה הדומה במבנה ובתכונות (יחסית) לאנגלזינה אפטיקה, אבל עם מראה מעט יותר יוקרתי (אין לנו בעיה להשקיע יותר כדי שיראה מיוחד ויפה)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/08/2020שלום,
כל עניין של עיצוב, מראה וכו' זה עניין של טעם ולכן קשה לי לכוון. אני רק יכול לומר שיש את פג פרגו בוק שדומה ברעיון לאפטיקה, אולי תאהבו יותר את המראה שלה.
יש את איי.בי.סי דיזיין סלסה, לא הכי דומה בתכונות אבל מציעה את אותם יתרונות של מרווח פנימי לתינוק ונוחות ניוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת ABC Salsa 4 limited editionענבר חן19/08/2020
היי קובי,
בהמלצת הפורום והמלצות נוספות קניתי את ה-abc סלסה, ורציתי לשאול האם נתקלת או שמעת על הבעיה הנ"ל- הגלגלים נוקשים בטירוף, מוטים לצד אחד והעגלה לא נוסעת ישר. קיבלנו בסיס חלופי כאשר השארנו את שלנו בתיקון והגלגלים נסעו חלק ונעו בצורה חופשית. לשבוע היתה לי סוף סוף עגלה מזה חודשיים שאני עם תינוק קטן.
לאחר תיקון של העגלה במחסנים, קיבלנו אותה שוב נוקשה כאשר הבסיס של העגלה והידית רועדים ולא יציבים, והאמבטיה נוטה בצורה שכשהתינוק שוכב בה, נראה שראשו נמוך יותר מרגליו. אני בקושי יוצאת מהבית בגלל העגלה התקולה הזו ורוצה להאמין שלא מדובר על הדגם ככלל אלא שקיבלתי עגלה יחידה תקולה.
כיבואן רשמי של העגלה בארץ האם נתקלת בבעיות האלו?
מה ממליץ לעשות?
תודה,
ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/08/2020שלום ענבר,
התקלות בסלסה מאוד נדירות והשלדה החלופית מראה שכך הדבר. יתכן ויש פגם בשלדה לכן צריך להגיע למחסן שלנו ולבדוק לעומק את הדבר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל סייבקס אטום מתחבר לעגלת נונה טריברון19/08/2020
שלום,
האם סלקל סייבקס אטון 5 מתחבר בוודאות לעגלת נונה טריב? והאם יש צורך לקנות מתאמים מיוחדים לשם כך, ואם כן, ידוע לך היכן רוכשים אותם?
לא מצליחה למצוא מידע על כך בשום מקום...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/08/2020שלום רון,
אמור להתחבר בוודאות (לא בדקתי אישית אבל בדרך כלל הסלקל של נונה ושל סייבקס מתחברים על אותם מתאמים). את המתאמים או שמקבלים עם העגלה או רוכשים היכן שרוכשים את העגלה. אלו אותם מתאמים שהסלקל של נונה מתחבר עליהם. ליתר ביטחון, טרם רכישת הסייבקס אני ממליץ לגשת לחנות עם המתאמים של הנונה ולבקש שיבדקו לכם שזה מתחבר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה טובה לטיולים מתקפלת ומתאימה לאוטו קטןמעיין19/08/2020
היי קובי, תוכל להמליץ לנו על עגלה שקלה לקיפול לאוטו קטן, ומתאימה גם לטיולים וגם לירידה קבועה של 8 מדרגות עד לבית?
הרבה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/08/2020שלום מעיין,
לדעתי בייבי בוס טייגר עונה נפלא לדרישות. חשוב לציין שעגלות קלות בדרך כלל מגיעות עם גלגלים קטנים וקפיצים בסיסיים ולכן לא נוחות לניוד קשה אלא רק לניוד עירוני. לטייגר גם גלגלים גדולים, גם קפיצים איכותיים וגם סוג הצמיג הכי איכותי שיש ולכן היא נוחה לניוד גם בדרכים משובשות מאוד והפלוס הגדול, היא לא כבדה ואף קלה מרוב העגלות בעלות טיולון דו כיווני. החיסרון שכרגע יש מחסור ונשאר מעט מלאי בחנויות. משלוח נוסף יגיע בשבוע הראשון של אוקטובר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל וכיסא בטיחות - נונה פיפה לייט וצ'יק נקסיט זיפשיר19/08/2020
היי קובי,
אנחנו מחפשים סלקל וכיסא בטיחות, משהו בטוח ושישרוד. חשוב לנו שהסלקל יהיה קל כדי שנוכל להעביר אותו בקלות.
חשבנו על הנונה פיפה לייט ולכיסא בטיחות צ'יק נקספיט זיפ. איך הם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/08/2020שלום שיר,
לגבי הכיסא לדעתי צ'יקו זו הבחירה הכי טובה.
לגבי הסלקל, היתרון של הפיפה זה משקל סופר קל ולכן נוח לנייד. בטיחותית הוא טוב מאוד אך יש כאלו שטובים ממנו אבל גם כבדים ממנו די משמעותית אבל מכיוון שזה סלקל זה לא משמעותי כמו בעגלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכיסא אוכל יציב מתכוונן ועם מגש נשלףרחלי18/08/2020
שלום,
אשמח להמלצה לכיסא אוכל משלב הטעימות. חשוב לי שיהיה יציב, מתכוונן, עם מגש נשלף וקל לניקוי.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/08/2020שלום רחלי,
לדעתי כסא האוכל של MOM הוא כיסא מעולה שנמכר במחיר סביר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! ועוד שאלה
רחלי18/08/2020האם יש המלצה לכיסא אוכל זול יותר שישמש ככיסא שני בבית של סבתא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/08/2020שלום רחלי,
כן יש 2 אופציות. או לרכוש כיסא על כיסא כזה שמתלבש על כיסא רגיל, הם עולים גרושים ונוחים לסבים כי הם לא תופסים מקום רב בבית וקלים לניקוי.
אופציה 2 לרכוש כיסא זול כמו של איקאה (יש גם זהים בחנויות למוצרי תינוקות). מאוד בסיסי ולכן קל במשקל וקל לניקוי, החיסרון שהוא לא מתקפל (כן ניתן לפירוק אבל קצת מסורבל).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
רחלי19/08/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה סלקל עדיף? ג'וי או בי סייף?אורטל17/08/2020
מתלבטים בין סלקל של ג'וי I gam לבין סלקל של besafe איזי גו מה עדיף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/08/2020שלום אורטל,
שניהם באותה הרמה ולכן אני ממליץ על הזול מבינהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה גבוהה ללא הגבלת מחירה17/08/2020
אשמח להמלצה על עגלה גבוהה ללא הגבלת מחיר. אשמח שהיא תהיה יחסית גדולה וחזקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/08/2020שלום,
אין כיום יותר מדי אופציות בשוק. לדעתי הכי מומלצת זו איי.בי.סי דיזיין סלסה שתוכננה במיוחד לגבוהים. יש גם את סטוקי אקספלורי שלדעתי פחות מומלצת בגלל שהטיולון גם לא נשכב למצב ישר וגם, כאשר הוא עם הפנים קדימה לא ניתן להשכיבו פרט למצב אמצע.
אלו 2 עגלות שהמבנה שלהם הותאם לגבוהים בלי קשר לזה שהן גבוהות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן איכותי ובטיחותי למיטת תינוקעדי17/08/2020
שלום.
אני רוצה לקנות מזרן לתינוק ואשמח לדעת מהן ההמלצות שלך למזרן בטיחותי למיטת תינוק?
בתודה רבה,
עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/08/2020שלום עדי,
לדעתי המומלצים הם אימג'ן 360 של שילב או בייבי טק מולטיפלואו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



