מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- עגלות בייבי ג'וגר - איכות ובטיחותקרין13/11/2019
רציתי לדעת מה עדיף מבחינת איכות הנסיעה ובטיחות הילד בין עגלת בייבי ג'וגר סיטי תור לוקס לבין סיטי מיני 4 גלגלים? האם יש עוד עגלות שנוחות מבחינת קיפול, נסיעה לילד ויכולת להפוך את הטיולון לשני כיוונים במחיר סביר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/11/2019שלום קרין,
הסיטי מיני הרבה יותר נוחה לניוד בזכות גלגלים יותר גדולים.
מצד שני התור עם טיולון דו כיווני ומושב יותר תומך לתינוק לדעתי.
יש עוד עגלות עם טיולון דו כיווני וקיפול קל כמו בייבי בוס טייגר, ספורטליין סיילו, סייבקס מיוס, ארמדילו פליפ 3 (יחסית כבדה) וגם בוגבו בי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן ללול ללא שעוונית?רעות13/11/2019
היי קובי בהמשך לתשובתך רשמת שיש עם בד רשתי אבל דיברתי עם מוכר בחנות של מוצרי תינוקות אשר אמר שגם במזרן ללול שהוא מזרן נושם יש בתחתית שעוונית...תגובתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/11/2019שלום רעות,
אכן כן, בתחתית. להבנתי לא רצית להשכיב על שעוונית כי זה חומר לא נעים בחורף ובטח שבקיץ. לצערי כל המזרנים עם שעוונית מכיוון שהם צריכים להיות אטומים לנוזלים. לא קיים מזרן נושם (ללא ספוג וללא שעוונית) ללול. אפשר לפנות לחברת בייבי טק הם מייצרים את המזרן הנושם שלהם לפי מידות אבל זה לא זול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות מגיל 0קרן11/11/2019
היי קובי ,
אשמח לעזרתך, אני מחפשת כיסא בטיחות מומלץ מגיל 0 ועד 30 קילו.
הבטיחות הכי חשובה לנו וכמובן גם שיהיה נוח לכיבוס.
אשמח להמלצות ,תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/11/2019שלום קרן,
אני בדרך כלל הכי ממליץ על צ'יקו נקסטפיט זיפ שעונה לכל הדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקסטפיט זיפ
הדר14/11/2019האם יש לו תקן בטיחות אירופאי? I-SIZE?
במידה ולא, איזה כיסא קיים שעונה על הדרישות שהועלו עם התקן האירופאי החדש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר14/11/2019שלום קרן,
לא אין לו מכיוון שהוא מיוצר עבור השוק האמריקאי ולא האירופאי.
לא קיים כיסא בדרישות שציינת מכיוון שהתקן האירופאי שונה מהאמריקאי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין כיסאות בטיחות לרכבבר11/11/2019
היי קובי,
המליצו לנו בחנות על כיסא בטיחות chicoo או בריטקס בולווארד קליק טייט
על מה היית ממליץ יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום בר,
כמו להשוות בין מרצדס לב.מ.וו
שניהם מצוינים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון מינו של abcפנינה11/11/2019
האמנם קיים בארץ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר *מינט
פנינה11/11/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום פנינה,
הדגם ירד מפס הייצור של היצרן ולכן לא משווק בארץ או בעולם.
כן יש לדגם דגם מחליף שנקרא אוקיני, לא משווק בארץ בשל מחיר יקר יחסית לטיולון או דגמים דומים בשוק, כמוכן הוא לא מוגדר מגיל לידה ואין לו אמבטיה ולכן פחות מתאים לשוק בארץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
פנינה11/11/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל אינגליזינה - התלבטות וביקורותירדן11/11/2019
שלום,
רציתי לדעת למה בכל הפורומים וגם כאן כתוב דברים פחות טובים על סלקל אינגליזינה?
לפי מה שכתוב באתר https://www.adac.de/infotestrat/tests/kindersicherung/kindersitz-test/detail.aspx?KisiID=598&nc=True&info=Inglesina+Darwin+i-Size&ergo=True
הוא מקבל ציון של 4 מתוך 5, שזה לא הכי טוב אך זה לא ציון לא רע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום ירדן,
ראשית מדובר בדגם חדש, עד היום כל השאלות נגעו לדגם האגי שלא קיבל דירוגים מחמיאים.
דגם הדארווין חדש, וכעת נבחן וחשוב לציין שאמנם הציון טוב מאוד אבל יחד עם בסיס הדירוג יורד, לכן הייתי ממליץ למי שרוכש אותו לוותר על השימוש בבסיס. יחד עם זאת השימוש בבסיס מוריד את הסיכון לטעויות אנוש. לכן יש כאן דילמה.
לסיכום: אם רוכשים עגלה של אינגלזינה ורוצים לחבר על העגלה אז בהחלט זו האופציה היחידה שהיא יחסית טובה. אם אין בכך צורך יש אופציות אחרות טובות ובטוחות יותר ולדעתי גם זולות יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הדגם של הסלקל הזה קיים בארץ?
ירדן אברהם11/11/2019אם לא, מה עוד דומה לאינגליזינה טרילוגי מבחינת מפרט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/11/2019שלום ירדן,
אני חושב שכן אבל צריך לברר מול שילב.
לגבי משהו דומה לטרילוג'י לצערי אין. זה דגם וסגנון מיושן שיצרנים יורדים ממנו, המתחרות היו צ'יקו ופג פרגו איזי דרייב ומבין כולן לדעתי הטרילוג'י פרט לסלקל (שגם זה נפתר חלקית כי של פג עדיין טוב יותר) הייתה כעגלה הכי מוצלחת.
הסגנון החדש של עגלות קלות וקומפקטיות אלו עגלות כמו בוגבו בי, סייבקס מיוס, מאמאס אנד פאפאס ארמדילו, בייבי בוס טייגר.
כולן יחסית קלות כמו הטרילוג'י (חוץ מהארמדילו שכבדה משמעותית), נוחות לקיפול, קומפקטיות ובניגוד לטרילוג'י מציעות נוחות ניוד עדיפה, סלי חפצים גדולים ונגישים יותר ועוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן ללול ללא שעוונית?רעות11/11/2019
שלום האם קיים מזרן ללול ללא שעוונית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום רעות,
כן מזרן עם בד רשתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות דו כיווני לתינוקת גבוהה.תמר11/11/2019
קובי שלום
מעוניינת בהמלצה לכיסא בטיחות עבור בת שנה וחודשיים.
ישנן שלוש נקודות שחשוב לנו לתת להן מענה:
1. עדיפות לכיסא שנוכל לחגור אותה נגד כיוון הנסיעה בשלב ראשון.
1. ביתי גבוהה יחסית ואני מחפש כיסא שיאפשר לה מנח רגליים נוח יחסית גם בחגירה נגד כיוון הנסיעה (כרגע בסל קל שלה הרגליים מקופלות מאוד).
2. זווית המושבים ברכב שלנו היא די משמעותית (המושב נמוך יותר לכיוון נקודת החיבור עם המשענת). נעדיף כיסא שניתן להתאים אותו גם לזויית כזו באופן מוצלח (במידה וישנו) ולהימנע מתוספת כגון מגבת מגולגלת וכדו'.
אשמח לקבל המלצה על כיסאות בטיחות שיכולים למלא את שלושת הצרכים הנ"ל.
תודה רבה מראש על הקדשת הזמן והסיוע!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום תמר,
לדעתי השניים הכי מתאימים הם גרקו אקסטנד טו פיט וצ'יקו נקסטפיט זיפ מקס שממש עונה לכל הדרישות, בגרקו הזווית פחות שכיבתית מהצ'יקו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה נוספת
תמר11/11/2019תודה רבה על העזרה. אבחן את שתי האפשרויות שציינת.
בנוסף, יש לנו אפשרות לקבל כיסא ברייטקס (דגם Marathon ClickTight).
אשמח לדעת האם גם כיסא זה עשוי להתאים לצרכים שציינתי.
שוב הרבה תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/11/2019שלום תמר,
בגדול כן אבל יש לקחת בחשבון שהוא פחות שוכב מהצ'יקו.
כמוכן אין לו חלק רגליים מוארך כמו בצ'יקו או חלק נשלף כמו באקסטנד טו פיט. לדעתי מגיל חצי שנה ומעלה הוא כיסא מצוין וגם למי שאין לו מטרה למשוך נגד הכיוון עד גיל שנתיים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה רבה על המענה!
תמר13/11/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה העגלה הכי טובה?רחל10/11/2019
מה העגלה הכי מומלצת?
דרישות: קלה, קיפול קל, לא מגושמת, שתתנקה בקלות, פרקטית שלא תהרס אחרי ילד אחד, עמידה ואמינה.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום רחל,
אין כזה דבר העגלה הכי טובה ואין עגלה משולמת.
לכל עגלה יש יתרונות וחסרונות על פני עגלות אחרות. אם רוצים עגלות חזקות, עמידות ואמינות צריך ללכת על עגלות מאסיביות ואז המשקל כבד, העגלה מגושמת והקיפול גדול ומסורבל.
מהעגלות הקלות לדעתי בייבי בוס טייגר הכי עונה לדרישות, קלה, קלה לקיפול וקומפקטית, יש לה גלגלים מאסיביים מעגלות בסגנון (פרט לארמדילו פליפ 3 שמשמעותית יותר כבדה).
לכן הייתי ממליץ לבדוק את הטייגר ואם המשקל היותר כבד לא מהווה בעיה אז אפשר לבדוק את הפליפ 3.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות על עגלה של סייבקסשרה10/11/2019
שלום,
אנחנו ממש מתלבטים על עגלה.
ראינו את סייבקס מיוס 2 והתלהבנו מהקיפול הנוח שלה, היא קלה, יפה ויש עליה הרבה המלצות טובות.
אך מצד שני אני חוששת שהיא לא מספיק מאסיבית כך שאני לא יודעת עד כמה היא עמידה. זהו ילד ראשון ואנחנו רוצים שתחזיק לנו לכמה שיותר זמן. האם הגלגלים הקטנים משפיעים על חוזק העגלה? היא עלולה לההרס מהר? אני גם קצת חוששת שהתיק אחסון שמתחת לעגלה קטן מדי ולא נוח.
אנחנו אמנם גרים בעיר אך לא רוצה לחשוש ללכת עם העגלה במקומות לא סלולים, עגלה יקרה אז לא רוצה לחשוש ורוצה להרגיש שאפשר ללכת איתה חופשי בכל מקום.
אשמח להמלצה, תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום שרה,
את די עונה לעצמך, עם גלגלים קטנים אי אפשר ללכת בכל מקום. בעיר עתיקה, דשא חצץ יהיה מאוד קשה להתמודד אבל עוד איכשהו אפשרי אבל מעבר לזה, בוץ, חול (בים לדוגמא), אבנים טיפה גדולות, שלג וכו' כבר יהיה לדעתי די בלתי אפשרי להתנייד מבלי להרים פיזית את העגלה. כמוכן מכיוון שאין לה ידית טלסקופית והגלגלים קטנים גם מאוד קשה לדעתי לעלות ולרדת מדרכות גבוהות יחד עם התינוק בעגלה.
לכן לדעתי אי אפשר ללכת איתה בחופשיות בכל מקום.
לגבי עמידות, גם לדעתי עגלות עם גלגלים גדולים וקפיצים טובים ישרדו יותר זמן אבל זה גם תלוי באופי השימוש ואיך שומרים על העגלה. ישנם כאלו שיצליחו להרוס די מהר עגלות "קשוחות" וכאלו שיעברו עם עגלה "עדינה" 3 או 4 ילדים.
לגבי מחיר, לדעתי אפשר ללכת על המיוס 1 שמשמעותית יותר זולה, ב-2 אין שינוי שמצדיק את הפער האדיר לדעתי. השלדה זהה פרט לעיצוב שונה בידית האחיזה, האמבטיה הישנה יותר מרווחת במעט אך ללא רשתות האיוורור כמו ב-2. הטיולון זהה רק בגגון של ה-2 עם רשת איוורור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השוואה בין אויסטר זירו לארמדילו XT3 פליפסקאי09/11/2019
היי, נשמח אם תוכל לציין לנו בעיקר את החסרונות של כל אחת מהעגלות
זוהי עגלה ראשונה ונרצה שתחזיק למספר ילדים
אמנם חיפשנו עגלות יותר קלות אך אנו נוטים בכל זאת להתפשר על המשקל ובהמשך לקנות את הטיולון של יויו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/11/2019שלום,
לXT יתרון משמעותי שהטיולון דו כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוקות יהיו מול ההורים עד גיל שנה+.
כמוכן שינוי המצבים בארמדילו יותר נוח עם לחצן ולא שרוך.
בגמר הקיפול הבד מכונס כלפי פנים בעוד שבזירו הבד חשוף כלפי חוץ.
הארמדילו משמעותית יותר כבדה ביותר מ- 3 ק"ג!
אם רוצים עגלה בסגנון הארמדילו אך במשקל די קרוב לזירו הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות ללא איסופיקסרועי09/11/2019
היי קובי,
מעוניינים בכסא בטיחות נוסף לרכב של ההורים כסא שניתן להוציא בקלות, הכסא יהיה בשימוש פעמיים בשבוע לנסיעות קצרות, תקציב עד 800 ש"ח הילד בן 3 חודשים.
איזה כסא ממולץ (בטיחות הכי גבוהה ושיהיה נוח).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/11/2019שלום רועי,
הייתי ממליץ על ברייטקס מרתון קליק טייט אך הוא חורג מהתקציב. אין אף כיסא נוח ממנו בהתקנה ללא איזופיקס ולכן הייתי ממליץ להתאמץ מאחר והכיסא ישמש ל5-6 שנים ולכן שווה כל שקל של השקעה לדעתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות של גרקומיכל09/11/2019
שלום,
אני רוצה לקנות כיסא בטיחות של גרקו שמתאים מגיל 0. המליצו לי ב1 החנויות על גרקו extend2fit בטענה שההבדל בינו לבין גרקו 4ever זה שהוא עד משקל 30 ק"ג ולא 45 ק"ג והמחיר נמוך יותר משמעותית.
אשמח לדעת מה דעתך על שני הסוגים? הבנתי שיש גם דגמים שונים של גרקו 4ever איזה מהם הכי מומלץ?
הדברים שחשובים לי הם- בטיחות ומבחני ריסוק, מגיל 0, נוחות תפעול, אפשרות לכביסה.
עד 30 ק"ג נשמע לי מספיק..
תודה ענקית מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/11/2019שלום מיכל,
שניהם עד 30 ק"ג. ההבדל שבפוראבר ניתן לנתק את הרצועות לאחר מכן והוא הופך לבוסטר עד 45 ק"ג. עלות של בוסטר אינה יקרה ובוסטרים תופסים פחות מקום ברכב ולכן אני לא בעד כיסא משולב כמו הפוראבר. בפוראבר הטרו שילד זו הגרסא המתקדמת ביותר.
בשאר הדברים הם יחסית זהים, נוחות התקנה, חגירה, שליפה לכביסה. לאקסטנד יש יתרון שיותר נוח לתינוק לשבת נגד הכיוון עד גיל שנתיים (הרבה יותר בטיחותי) אם כך תרצו (יש גם פוראבר אקסטנד טו פיט).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל סטנדרטי לאמבטיה בעגלההדר08/11/2019
שלום,
האם ישנו גודל סטנדרטי לאמבטיה בעגלת תינוק?
ראיתי את הבייבי בוס טייגר והאמבטיה נראתה לי מאוד צרה לעומת הארמדילו.
האם זה נכון?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/11/2019שלום הדר,
אין גודל סטנדרטי לאמבטיות לעגלות יחיד זה נא מ- 27 ס"מ עד ל- 36 ס"מ. הטייגר דווקא אחת המרווחות יותר 32 ס"מ.
היא נראית צרה בגלל 2 אשליות אופטיות:
1. האמבטיה שלה ארוכה מהממוצע וזה אוטומטית גורם לאמבטיה להראות צרה.
2. הצבע הפנימי שחור/אפור ובהרבה עגלות זה לבן ושחור יוצר אשליה אופטית של קטן ולבן של רחב.
הארמדילו פליפ מעט יותר צר לדעתי, כ- 30 ס"מ. לפי אתר מאמאס אנד פאפאס לא מצוין מידות. אנסה למדוד ולתת מידות סופיות בהמשך. הכי טוב תמיד זה להוציא את מזרן האמבטיה ולהשוות אחד על השני.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגודל אמבטיה
הדר10/11/2019תודה על המידע.
איזה עגלות קיימות עם אמבטיה של 36 סמ?
וכמה זה משמעותי מבחינת התינוק? האם זה יאפשר להשאירו יותר באמבטיה או שאין לזה חשיבות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/11/2019שלום הדר,
באינגלזינה אפטיקה ואיי.בי.סי דיזיין סלסה זה הרוחב, בפג בוק זה 35.
כן זה יכול לאפשר למשוך עם האמבטיה יותר זמן, בעיקר בחורף עם לבוש עבה. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שהעגלות האלו גם יותר גדולות ולכן יותר כבדות, יותר מסורבלות בהכנסה לרכב וכו'. לכן צריך להחליט מה סדר העדיפויות שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון לילד בן שנהרחום ורדה08/11/2019
שלום רב, מבקשת המלצה לטיולון: רחב, שכיבה מלאה, מקום לרגליים ושיהיה קל לקיפול.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/11/2019שלום ורדה,
ממליץ לבדוק את ספורטליין וייפר, מאמ טיק טק או קליק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



