מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- התלבטות על עגלות תינוקאביאל20/10/2019
קובי שלום,
אנחנו מתלבטים בין 3 סוגי עגלות והם:
1. אורבו 2 של מאמס אנד פאפס
2. צארלי של איזיווקר
3. קוזיי של טוטי במביני
מה לדעתך הכי מומלצת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/10/2019שלום אביאל,
לדעתי כל ה-3 לא מצטיינות ביכולת ניוד טובה.
הצארלי משמעותית יותר קלה מה-3 וגם היחידה שמתקפלת עם הטיולון לשני הכיוונים, כמוכן גם הכי קומפקטית אז מתוך ה-3 לדעתי הצ'ארלי הכי מולצחת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון מומלץ לתינוקמירית19/10/2019
היי קובי,
קוראת רבות את חוות הדעת שלך על העגלות.
מבין המגוון המאודד נרחב שיש היום בשוק הלכתי קצת לאיבוד.
אשמח להמלצתך לטיולון הכי פרקטי מכל ההיבטים (גל לילד וכם להורה),
שישמר לטווח הארוך. ברור לי שלכל יתרון יש חיסרון ומה שמתאים לאחד לא יתאים לאחר. במידה ואתה הייתה צריך לבחור טיולון לעצמך, איזה היית בוחר? (ברור לי שעל איכות לא מתפשרים והזול בסוף עולה ביוקר, לכן, חשוב לי להשקיע במידת הצורך ובלי להתייחס לתקציב). תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/10/2019שלום מירית,
אני אישית לא אוהב טיולונים ששינוי המצבים בהם מתבצע עם שרוך לכן זה מצמצם מאוד את האופציות כי גב עם שרוך מוריד משמעותית את משקל הטיולון, היצרנים רוצים לייצר קל ולכן רובם הגדול בוחר בגב עם שרוך. אני גם חושב שטיולונים קלאסיים עם 2 ידיות כמו מקלארן יותר נוחים לתינוקות אך הם פחות נוחים לניוד והקיפול יותר גדול.
אם מתפשרים על גב שרוכים אז אני מאוד ממליץ על הארגו מטרו שלדעתי מאוד איכותי, מקלארן אטום, יויו ואם רוצים לרדת במחיר אז איזי ווקר XS.
אני גם מאוד ממליץ על הוייפר של ספורטליין גם בגלל שהגב שלו עם לחצן בניגוד לשאר וגם כי יש לו גגון גדול מאוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בקשר לכמה חברות עגלותדוריס18/10/2019
מתלבטת בין הסייבקס מיוס לבין בייבי בוס טייגר לבין אוייסטר 3 אשמח לשמוע חוות דעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/10/2019שלום דוריס,
האויסטר שונה לחלוטין מהמיוס או הטייגר, היא משמעותית יותר כבדה וגם יותר גדולה בקיפול. היא טיפה יותר נוחה לניוד מול הטייגר ועוד יותר מהמיוס בגלל גלגלים גדולים יחסית. כמובן שזה גם תלוי באיזו דרך מטיילים עם העגלה.
הטייגר והמיוס כבר יותר דומות, שתיהן שוקלות פחות מ-9 ק"ג עם הטיולון. שתיהן מאוד קומפקטיות בקיפול. הטייגר משמעותית יותר זולה ממיוס 2. הטייגר לדעתי יותר נוחה לניוד ולעליה וירידה ממדרכות, מגיעה עם מושב יצוק מפלסטיק ולא גב רשתי, ניתנת לקיפול עם הטיולון לשני הכיוונים (במיוס רק עם הפנים לכיוון הנסיעה). המיוס טיפה יותר נוחה לקיפול, מתחברים עליה מגוון גדול יותר של סלקלים, יש 2 רשתות איוורור לאמבטיה לעומת אחת בטייגר. האמבטיה של המיוס מתקפלת לאחסון בגמר השימוש מצד שני הטייגר יותר אטומה לרוח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לטיולון לגיל חצי שנהבתאל18/10/2019
קובי מועדים לשמחה ויישר כח גדול על הסבלנות וההשקעה מזמנך היקר לענות לשאלותנו !! מוערך מאוד !!
יש ברשותי עגלת בי 5 + עריסה אבל כיוון שאני שומרת בקנאות על העגלה הזאת אני לא מתכננת לחרוש על הטיולון על אף היותו קומפקטי והכי הכי מתאים לי לכל דרישותי !! לכן אני שוקלת לאחר שנה לרכוש טיולון קומפקטי וקל משקל שיתאים גם לנסיעות במידת הצורך.
ההתלבטות היא בבחירת טיולון וראיתי שיש לך ניסיון רב להמליץ מה כדאי.
אז ככה...
כיוון שאני אוהבת את המוצרים של בוגבו חיכיתי לרגע שהאנט תגיע ובחנתי אותה בחנות. לצערי הרב הזדעזעתי שהטיולון מרגיש כמו צעצוע ומאוד צפוף ונמוך, הסתבכתי עם הקיפול והתבאסתי שלא רק המחיר שדורשים עליה יקר, עוד צריך כיסוי גשם בנוסף במחיר לא מועט. מה שהכי הכריע בלוותר עליה שדווקא במצב שהילד יושב רגיל (לא מול ההורה) לא ניתן להשכיב את המושב במידה והוא ירצה להירדם שזה מאוד הזוי מבחינתי שכל טיולון אחר כן מאפשר)
עכשיו אני מאוכזבת כי בניתי על הטיולון הזה כי יש לי כבר טרמפיסט ואביזרים שתכננתי שיתאימו גם לאנט....בקיצור אשמח לעזרתך
ליויו לא התחברתי בכלל ואני עכשיו בדילמה מה כדאי לרכוש
ראיתי את המקלארן אטום ואת הסייבקס טוויסט שנראים לי מותגים אמינים וחזקים עם מחירים יותר שפויים מבוגבו
האם יש לך איזה המלצה עבורי? טיולון שאולי לא מכירה
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/10/2019שלום בתאל,
גם אני התאכזבתי מהאנט אבל כפי שאני רושם תמיד זה מה שקורה שצריכים לחסוך במשקל, מורדים דברים שבסוף הם חשובים.
על הטוויסט של סייבקס אני פחות ממליץ גם בגלל יכולת ניוד בסיסית וגם כי המושב לדעתי קצר, היתרון היחידי שלו הוא שניתן לראות את התינוק מולכם דבר ששאר הטיולונים בסגנון לא מאפשרים.
האטום לדעתי מעולה וגם המטרו של ארגו בייבי, החסרון של שניהם שהטיולון חד כיווני, הארגו לדעתי מאוד נוח לניוד בגלל גלגלים טיפה גדולים מהממוצע והוא גם מרופד באופן יוצא דופן ביחס לטיולונים בסגנון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות- איה בייבי טורנדו, גו בייבי ויולה.שרה17/10/2019
שלום וברכה.
אני מחפשת עגלה, ו הקריטריונים החשובים לי:
1. שהאמבטיה תהיה גבוהה!
2. לא רחבה מדי למעברים וניוד
3. טיולון נשכב עד הסוף, וממש עדיף שיוכל להיות לשני הכיוונים.
לפי מה שאני יודעת, הגבוהות הן מוצי (שמעתי שהיא נוראא מסורבלת), בייבי ג'וגר (שמפריע לי שהטיולון לא לשני הכיוונים), ואני מנסה להבין האם גם טורנדו כזו, והויולה של גו בייבי. (אולי גם בייבי כרום?!), והאם הן עוברות נורמלי במעברים ודלתות.
אשמח לשמוע אם תוכל להחכים אותי ולעזור לי בהתלבטות והבחירה נכונה לפי הקריטריונים.
(רוב הסיכויים, שאם זה יהיה מהיקרות יותר, אקנה יד 2).
ממש תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2019שלום שרה,
חשוב לציין שכל העגלות הגבוהות והמרווחות יחסית כבדות.
הויולה ריבה מאוד והטורנדו טיפה יותר מתקדמת.
בסגנון שלהן הייתי יותר ממליץ על סלסה 2019, לדעתי יותר איכותית, יותר קלה מהן ועם גגונים יותר גדולים. נמכרת באזורים של 3000₪ לחדשה. מבין 2 העגלות שציינת הטורנדו עדיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות למאזדה 2קיילי17/10/2019
היי אבי,
אשמח להמלצה לכסא בטיחות מומלץ עם ציון טוב במבחני ריסוק, שיכול להתאים למאזדה 2 נגד כיוון הנסיעה, ובתנאי שעדיין יהיה ניתן לשבת מקדימה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2019שלום קליי,
כל כיסא יתאים, יהיה פחות נוח מקדימה אך אפשרי, אין כיסא שמשמעותית יעשה את החיים לנוחים יותר מקדימה וגם אם היה סביר שהייתם צריכים להתפשר על הבטיחות.
ההמלצה הראשונה שלי היא צ'יקו נקסטפיט זיפ אחר כך, ברייטקס מסדרת קליק טייט ומושבי גרקו סייז פור מי או פוראבר טרושילד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין שתי עגלותרעות17/10/2019
שלום קובי,
אני מתלבטת בין שתי העגלות:
ארמדילו פליפ XT3 וסייבקס מיוס 1. הייתי בחנות והרגשתי את שתי העגלות, ראיתי הבדל בגודל הגלגלים, למרות שהמוכר שיבח את בולמי הזעזועים ואת חוזק השלדה במיוס.
אם נשים את משקל העגלה בצד, איזו עגלה מומלצת יותר מבין השתיים.? ראיתי בפורום זה המלצות על הארמדילו, ולכן אני מתלבטת.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2019שלום רעות,
זה גם מאוד תלוי בכם!
הפליפ לדעתי יותר נוחה לניוד, בעיקר ככל שהדרך יותר משובשת, אז הקפיצים במיוס לא ממש יעזרו לדעתי. גם בנושא של עליה וירידה ממדרכות הפליפ עדיפה ונוחה יותר. אפשר לבדוק זאת ולהרגיש את ההבדל על ידי כך שתשימו 9 ק"ג (משקל של תינוק בגיל 6-12 בממוצע) בכל עגלה ותנסו לעלות ולרדת מדרגה.
לפליפ יש טיולון עם גב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה תומך יותר ביוד במיוס המושב רשתי, לדעתי יסבול מבלאי גבוהה יותר ובנוסף לדעתי בעייתי יותר בחורף. הפליפ מתקפלת עם הטיולון כשהוא פונה לשני הכיוונים ובמיוס רק כאשר הוא פונה לכיוון הנסיעה.
מצד שני זה החלק שתלוי בכם, הפליפ שוקלת כמעט 3 ק"ג יותר מהמיוס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל תואם לארמדילו
רעות18/10/2019תודה רבה על תשובתך המהירה.
על איזה סלקל אתה ממליץ שיכול להתחבר לארמדילו (עם מתאמים כמובן)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר20/10/2019שלום רעות,
לדעתי ג'ואי איי ג'ם איכותי, מרווח עם גגון מעולה ובמחיר סביר. הוא דורג עם דירוג בטיחות גבוהה מאוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
רעות23/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצות לגבי עגלהרחל17/10/2019
שלום וברכה, רציתי להתייעץ בנוגע לעגלה. אנחנו גרים במושב וגם מטיילים. ולכן חשוב לי מאוד עניין בולם הזעזועים ונוחות התינוק בעגלה.
אני מחפשת עגלה מגיל אפס. שתהיה נוחה לתינוק ותכנס לבגאז סטנדרטי.
פג, מאמס אנד פאפאס או ג'אגר? מה עדיף? ואיזה דגם עדיף?
תודה רבה מראש!
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום רחל,
הייתי ממליץ על איי.בי.סי דיזיין סלסה שעונה הכי טוב לדרישות שלכם.
לגבי ג'וגר פחות תתאים כי אין להם קפיצים טובים לדעתי.
לגבי פג, רק בוק בשדרוג לשלדת s תענה לדרישות ועדיין לדעתי הסלסה תהיה עדיפה עליה בניוד.
לגבי מאמאס אנד פאפאס רק האוקרו עונה לדרישות אך היא כבדה מאוד. מעבר למשקל כבד היא צרה יותר מהפג או הסלסה כך שאין למשקל ערך מוסף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתיעצות לגבי עגלה
רחל17/10/2019תודה רבה! עזרת לי מאוד!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה
רחל17/10/2019איפה אני יכולה לראות את העגלה הזו? אני לא ממש מוצאת חוות דעת עליה או חנויות באזור שלי (דרום המרכז, בין רחובות לאשדוד) שידוע לי שיש להן בתצוגה.
ובנוסף, אם אלך בסוף עם הפג, איזה דגם בדיוק אתה ממליץ?
תודה מראש
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום רחל,
הסלסה נמכרת בבילו גם בבייבי לאב, כלבו סימה ומורד גיליס. כמוכן גם בראשון לציון בתינוקות זה אנחנו ובייבי לאב.
הבוק לדעתי מומלצת בגרסא הזולה כי בגרסאות היקרות רק הבדים יותר איכותיים ומעוצבים כאשר בתכלס בכל מקרה שמים מזרן בטיולון ופנים האמבטיה זהה. רק מומלץ לשדרג לשלדה s שלה יש גלגלים וקפיצים איכותיים בהרבה מול שלדת הבסיס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
רחל17/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nextfit מגיל לידהדניאל17/10/2019
שלום קובי
ראיתי שאתה ממליץ במיוחד על הדגם של הזה של chicco מגיל לידה, אבל מצד שני כתבת שיש יתרון לסל קל בחודשים הראשונים. האם עדיף לקנות בהתחלה סלקל כמו keyfit 30 או אפילו משהו זול יותר ( במידה וכן - יש המלצה? ) שישאר קבוע ברכב ולקנות בהמשך כסא זול יותר כדוגמת graco size4me?
שאלה נוספת - מה עושים בנסיעה של כשעה? האם מומלץ לנסות לוותר כמה שאפשר על נסיעות כאלה בהתחלה או שהפסקה באמצע זה בסדר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום דניאל,
סלקלים מעט שוכבים יותר ומציעים את היתרון של שליפה מהרכב יחד עם תינוק. לדעתי אין סלקל זול שהוא טוב בטיחותית ולכן אם המחשבה לרכוש סלקל זול ואז גרקו הייתי יותר ממליץ על צ'יקו.
אין בעיה לנסוע שעה, עדיף כמה שפחות בשלושה חודשים הראשנים אכן יהיה צורך לעשות הפסקה קלה בדרך ולהוציא את התינוק מהכיסא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לטיולון לבת 4 חודשיםשירן16/10/2019
שלום קובי
אנחנו מחפשים כבר הרבה זמן טיולון ללא הצלחה. כרגעיש לנו את האינגלזינה אפטיקה אבל היא כבדה מאוד ומסורבלת.
חשוב לנו שככיבה מלאה, מקום מרווח כי התינוקת קצת שמנמנה, משקל עד 7 קילו, 4 גלגלים, הגנה טובה מפני השמש.
עדיף טיולון לא עם קיפול מטרייה ובונוס, אפשרות עם ונגד כיוון הנסיעה.
ליויו ולגואי פאקט אין שכיבה מלאה, חשבתי על סילבר קרוס או ציקו/ גרקו. אני לא בטוח אם הסיניות טובות כמו טאי טאי או יויה פלוס3.
ממש אשמח להמלצה גם על צילון נוסף לטיולון למקרה שהחופה לא גדולה מספיק.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום שירן,
אין ממש טיולונים חד כיווניים זה בדרך כלל חלק מעגלה שאפשר לרכוש ללא אמבטיה ואז המחיר יקר והמשקל כבד.
2 היחידות הן סייבקס טוויסט שלדעתי לא מומלצת או בוגבו אנט שגם יקרה ופרט לטיולון דו כיווני לדעתי לא מספקת הרבה יתרונות אלא בעיקר חסרונות בדמות תפעול מסורבל.
אם מוותרים על דו כיווני הייתי ממליץ על ספורטליין וייפר שעונה היטב להרבה מהדרישות כולל גגון גדול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההבדל בין טאי טאי לויפר
שירן17/10/2019תודה רבה על התשובה.
אז מה ההבדל בין הטאי טאי לויפר לביבה? שלושתן סיניות.
אין בעיית אמינות לספורטליין או לשאר הטיולונים הסיניים ? לא עדיף מותג מוכר יותר כי לא שמעתי על ספורטליין לפני ההודעה שלך.
וגם, אין עגלה קצת יותר קלה שעונה על כל הדרישות?
תודה
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום שירן,
גם ביבה זו עגלה סינית. כך גם רוב העגלות.
היתרונות של הוייפר על טאיטאי הם משקל קל יותר, קיפול נוח יותר וקומפקטי יותר. שינוי המצבים בוייפר עם לחצן ולא עם שרוך.
הטאיטאי יותר מרווחת.
מבחינת אמינות בסך הכל הוייפר נמכרת כשנה והיא מראה אמינות טובה.
יותר קלים יהיו טיולונים יותר קטנים, גגון יותר קטן, גלגלים יותר קטנים וכו'. בכיוון הזה יש את איזי ווקר xs, ארגו מטרו, מקלארן אטום שכולם קלים, עם שכיבה כמעט מלאה, קומפקטיים ומיצרנים מוכרים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכזבה מספורטליין
שירן18/10/2019שלום קובי
לאחר בדיקת טיולון ספורטליין וייפר התאכזבתי מאוד מאיכות החומר, מרגיש מאוד פלסטיקי ורעוע, לא משהו שמצדיק את המחיר.
הסתכלנו על הסיטי טור 2 ורציתי לדעת אם יש משהו מרווח וקל באותה המידה רק זול יותר.
בנוסף, אשמח לדעתך לגבי טיולון ohlala של ציקו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר20/10/2019שלום שירן,
אין ספק שככל שנרד ברמת המחיר כך גם המוצר יהיה באיכות נמוכה יותר. יש הרבה עגלות קלות אך חשוב להבין שהמשקל הנמוך נוצר כתוצאה ממושב ששינוי המצבים שלו עם שרוך ולא לחצן כמו בוייפר, זה לדעתי מנגנון פחות נוח לתפעול.
יש את איזי ווקר XS שיחסית לא יקר כאשר הוא במבצעים בשילב. הוא איכותי, קל ויחסית מרווח.
הצ'יקו לדעתי פחות מוצלח בעיקר ביכולת הניוד, כמוכן הקיפול שלו טיפה גדול יותר מהטיולונים שהזכרתי (למעט הוייפר).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה יש דבר כזה?סיון16/10/2019
מחפשת עגלה שעונה על הדרישות הבאות-
א.קלה לקיפול-ביד אחת
ב.קלה במשקל-לא כבדה מדי
ג. שאפשר להרכיב סלקל או אמבטיה נוסף לטיולון אבל בקלות- נגיד להרכיב מעל הטיולון או שלהחליף בינהם זה קל- המטרה זה שאוכל להשתמש בטיולון-סלקל-אמבטיה לסרוגין לפי הצורך בלי להסתבך...
ד.טיולון דו כיווני
ה. יציבה
ו. לא יקרה מדי- אני מחפשת ביד שניה ואין לי תקציב בשמיים..
יש כזה דבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח גם להתייחסות ספציפית
סיון16/10/2019ראיתי 2 אופציות ביד נשניה -
1. צ'יקו אורבן- האם אתה יודע איזה סלקלים מתחברים אליו? היא נמכרת כולל הסלקל אבל רוצה לדעת עם סלקל של סייבקס גם יתחבר?
האם העגלה מומלצת? בדבש על מה שכתבתי למעלה
2. עגלת מוצי..לא יודעת עדיין איזה דגם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום סיוון,
מוצי: לא עונה לדרישות, כבדה, יחסית גדולה בקיפול, לא מתקפלת ביד אחת.
אורבן: היתרון היחידי שלה הוא שמתחבר עליה סלקל ציקו קייפיט, הסלקל הכי טוב שיש לדעתי ועדיף לדעתי על סייבקס. מעבר לזה לא פרקטית ומסורבלת לקיפול, צריך לקפל ב2 חלקים ולפרק את הטיולון לפני הקיפול, אין שכיבה ישרה בטיולון.
קשה לי לתת המלצות על יד 2 כי איני מכיר את העלויות וגם לא צוין תקציב. אוכל לעזור יותר רק אם תצייני דגמי עגלות כפי שציינת 2.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אז שואלת לגבי 2 עגלות נוספות
סיון17/10/2019מצאתי ביד שניה.שתיהן במצב טוב.
א. סיטי תור לוקס -החדשה של בייבי ג'וגר- בעקרון מאוד מתאימה למה שאני רוצה. אבל הספק שלי זה לגבי יציבות והחוזק של הגלגלים כי הם קטנים
מאוד קורץ לי הקיפול הקל,המשקל ,האמבטיה המתקפלת -רק ככה בכלל משתמשת באמבטיה בחוץ כי אין לי כח להוריד במדרגות כל פעם
ומצאתי אחת טובה וחדשה במחיר מציאה.
ב. מאמס אנד פאפס -מה דעתך? ואיזה דגם? נראית לי גם בכיוון..
ג. ג'ואי כרום - גם מעניין אותי לשמוע דעה כי נראית מתאימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר18/10/2019שלום סיוון,
1. הג'וגר טובה לדרישות שלך אך לדעתי לא מוצלחת. מודבר בדגם חדש יחסית ואם כבר הוא נמכר כיד 2 זה די מראה זאת. הקיפול מאוד נוח וקטן אך הפתיחה מאוד מסורבלת. הגלגלים קטנים ואין ידית טלסקופית ולכן יכולת הניוד לדעתי לא מוצלחת וקשה לעלות ולרדת מדרגות. די מסורבל לקפל את האמבטיה.
2. בתקציב נמוך הסולה 2 נותנת תמורה טובה לכסף. הקיפול גדול מהג'וגר אבל נוחות הניוד עדיפה והטיולון יותר מרווח.
3. הכרום בדיוק כמו הסולה ביתרונות וחסרונות. לדעתי הסולה חזקה ועמידה יותר לכן אני נוטה להמליץ עליה יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא אציק יותר אבל ממש חשוב לי
סיון20/10/2019פשוט לאחר ברור שעשיתי לא הבנתי למה הסולה והג'ואי כרום מתאימות -
אז אולי אנסח מחדש מה הכי הכרחי בעיניי-
חייבת עגלה שניתן לקפל ביד אחת
מאחר ולא יכולה להעלות הביתה -אין מעלית ומדרגות צרות ולא נוחות בבניין
אז משאירה בחדר מדרגות .ואז לקפל כשביד אחת יש תינוק זה מסורבל וחייבת משהו שאפשר בלי 2 ידיים..אין לי איפה להניח אותו בחדר מדרגות..
וגם הסולה וגם הכרום אמרו לי שלא מתקפלותביד אחת
הארמדילו פיליפ אמרו לי שכן אבל שזה לא קל..
יש לך עוד הצעות לעגלות שמתקפלות ביד אחת מלבד הבייבי ג'וגר שהיה לי עד עכשיו ורוצה להחליף
ומה שעוד רצוי שיהיה-
טיולון דו כיווני
ושאפשר להחליף בקלות בין אמבטיה/סלקל לטיולון-
או לחלופין שאפשר להרכיב את הסלקל/אמבטיה מעל הטיולון מבלי לפרק אותו
וקלה- לא מעלה מדרגות אבל גם לא אוהסת אחת שכבדה מדי לסחוב בכל עליה קטנה או סתם ככה ..העיקר משקל זביר פחות או יותר
אחרי שדייקתי קצת אש ח להצעות..
ומקווה שזאת פעם אחרונה..פשוט לא מצליחה למצוא מידע מרוכז על קיפול ביד אחת
ויש כ"כ הרבה סוגי עגלות ואני לא מכירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגלת פליי קונקשיין
סיון20/10/2019יש לי הזדמנות לקנות ממשהי שקנתה ממש חדש ולצערה לא השתמשה
מה אתה אומר עליה?
אני קראתי בחיפוש שאתה לא ממליץ בגלל שזה חד כיווני- ואני מבינה למה אבל מוכנה להתפשר אם האמבטיה מתקפלת ואוכל להשתמש בה בחודשים הראשונים.
וגם מצד השרוך- גם בבייבי ג'וגר יש שרוך ואצלי הוא החיזק מעמד מצויין ממש ללא בעיות.
ומבינה שהיא חדשה אז פחות מוכרת ופחות עם נסיון כמה עמידה- אבל הזה נכון גם להרסה עגלות שאתה ממליץ עליהם..
אם ידוע לך על עיות בעמידות או באמינות ויציבות שלה אז אשמח לדעת.
האם מלבד זה יש לך עוד המלצות או דיס המלצות עליה?
סה"כ חוץ מהחד כיווני (עד כה היה לי בייבי ג'וגר אז רגילה) היא נשמעת לי די מתאימה..
והלוואי אם יהיה לך רעיון לעגלה שמתקפלת ביד אחת וכן עונה להכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר20/10/2019שלום סיוון,
אכן שאת מציינת שאת חייבת קיפול ביד אחת זה פוסל את הכרום או הסולה.
דווקא הפליפ סופר קלה לקיפול, יש כאלו שיצטרכו לתרגל כמה פעמים אך ברגע שלומדים הקיפול ביד אחת קל גם יחד עם תינוק, היא נשארת ביד לאחר הקיפול כך שאפשר לשאת אותה. הפליפ 3 כבדה ולכן פחות תתאים. ה-2 קלה יותר ולכן כן תתאים וגם אפשר למצוא כיד 2.
על הפלי אני פחות ממליץ, גם בגלל שהטיולון חד כיווני, גם בגלל שהגב משתנה עם שרוך וגם בגלל שבגמר הקיפול כל הבד חשוף כלפי חוץ.
לדרישות שלך גם המיוס תתאים (אך ניתן לקפלה יחד עם הטיולון רק שהוא פונה לכיוון חוץ), בייבי בוס טייגר, בי 3 או 5.
שוב איני יודע מחירי יד 2 או אם המיוס או הטייגר זמינות כיד 2 כי הן יחסית חדשות.
בטיולונים חד כיוונים כמו בייבי ג'וגר או פלי ניתן לחבר את האמבטיה או הסלקל מעל הטיולון. בטייגר ניתן לחבר סלקל מעל הטיולון או בלעדיו אך לא אמבטיה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש תודה עזר לי . רק תוהה לעצמי
סיון22/10/2019האם בעצם מלבד הארמדילו יש עוד אופציות?
הטייגר המיוס לא נמכרות ביד שניה במחיר סביר
ובוגבו גם לרוב יקרה וגם תוהה לגבי הגלגלים הקטנים
אבל ראיתי עכשיו כמה עגלות של סייבקס שמתקפלות ביד אחת-
סייבקס איריס וסייבקס בליוס וקם עגלת gb
ההתלבטות שלי לגביהן היא בעיקר כי הן מרגישות טיולון בעיקר..האם איכותי ויציב גם מגיל לידה?וגם שיחזיק מעמד לכמה שנים
ראיתי שפחות אתה ממליץ עליהם אבל מאחר ואין לי ים אופציות- אשמח לשמוע עליהן ומה ההבדל בינהן.
ומה לגבי אינגלייזינה טרילוגי?
או סוג אחר ?
לא מוצאת בינתיים ארמדילו במצב טוב( רק אחת בת 4-5 ומעדיפה שלא לקחת כזה ישן)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק שכחתי לציין-
סיון22/10/2019לגבי הסייבקס אייריס- שלא מפריע לי שהטיולון לא נשכב יר לגמרי כמו שראיתי שכתבת.
לא משנה לי בכלל..
לא משתמשת לפרקי זמן כאלה ממושכים לרוב
ולרוב גם לא ישנים אצלי בעגלה
וגם אם כן- בגיל קטן רק באמבטיה
אם זה בעיקר החסרון שלה והקיפול קל ביד אחת והיא לא מועדת להתפרק אחרי שנה..
אז מבחינתי זה מה שחשוב
אני מוסיפה כי מבינה את דעתך האישית לגבי המושב הלא ישר לגמרי אבל בהתחשב לזה שבכל עגלה צריך לוותר על משהו אז רציתי לציין שהפרט הנ"ל לא עקרוני לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/10/2019שלום סיוון,
סייבקס וGB זו אותה חברה לכן העגלות די זהות. הבליוס רחוקה לענות לדרישות (כבדה, קיפול מסורבל וגם ב-2 ידיים).
לגבי השכיבה זה שכיבה בתנוחת עובר לכן היא לא ישרה כי יש שקע בין הגב לישבן.
הקיפול שלה יחסית נוח, גודלה סביר, יכולת הניוד סבירה, סה"כ לדעתי פחות טובה מהארמדילו אבל היא עונה לחלק גדול מהדרישות כך שזו גם אופציה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה. באמת עזר לי מאוד
סיון22/10/2019מעניין כי לי דווקא הבליוס בסרטון הדרכה נראתה הרבה יותר קלה לקיפול מהאייריס..
אבל סומכת עליך..
ואגב- בהנחה שיסתדר לי - סייבקס פריאן עדיף על האייריס נכון? הקיפול שלה היה נראה לי מעולה ממש וגם שאר המאפיינים וזה שהיא יותר מרגישה לי כמו עגלה ולא רק טיולון..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/10/2019שלום סיוון,
הפריאם ממש כבדה גם יותר מהבליוס, הקיפול לדעתי מסורבל כמו הבליוס אבל היא מרווחת ונוחה יותר לתינוק לדעתי מכל דגמי סייבקס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לחוות דעת על עגלת minnum של Janeתהילה16/10/2019
הקריטריונים החשובים לי הם ניוד טוב ועגלה גבוהה וקלה ולא מסורבלת.
ושכל הבדים יתפרקו לכביסה.
סגרנו כבר על עגלת סייבקס החדשה... ואני לא שלימה כי אני חושבת שהמחיר מוגזם לתמורה. אשמח לדעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום תהילה,
המינימום יחסית מרווחת, הניוד זהה למיוס. החיסרונות הגדולים שלה לדעתי הם: היא יחסית כבדה. יחסית מסורבלת לקיפול.
גם לדעתי המחיר של המיוס מוגזם. מיוס 1 נמכרה באזורים של 3000-3200₪ כאשר ב2 אין שינויים מרחיקי לכת שמצדיקים הפרש של מעל 1000₪.
לדעתי בסכומים של 3000₪ יש את בייבי בוס טייגר, בוגבו בי 5 וארמדילו פליפ xt3, כולן לדעתי נוחות יותר בניוד, עם טיולון עם גב פלסטיק, מתקפלות עם הטיולון לשני הכיוונים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה כבדה?
תהילה17/10/2019מצויין שמשקל העגלה עם טיולון הוא 6.5 ק"ג
הסייבקס לא יותר קלה עם הטיולים, לא כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/10/2019שלום תהילה,
6.5 ק"ג זה משקל השלדה בלבד ללא טיולון, גם אז זה בגרסא עם הגלגלים הקטנים שלדעתי לא מומלצים. עם גלגלים גדולים המשקל יעלה לפחות בחצי קילו. משקל הטיולון 3.8 ק"ג כלומר סה"כ כ10.8 ק"ג. המיוס יחד עם טיולון לדוגמא שוקלת 2 ק"ג פחות! כ-8.8 ק"ג
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי עגלהאוריאן16/10/2019
היי קובי,
התחלנו לחפש את העגלה הראשונה שלנו. אנחנו מחפשים עגלה שתהיה נוחה וקלה לתפעול (אני דיי קטנה אז מניחה שאסתבך עם עגלה מאסיבית מדיי) ואנחנו מוגבלים מבחינת מקום ברכב (טויוטה יאריס).
חשוב לנו שתהיה אמבטיה ולא סתם תוספת "שק שינה" כי מדובר בלידת חורף בעז"ה.
הסתכלנו על כמה דגמים שנראו מתאימים יחסית אך משיטוט בפורום נראה שלא ממש התלהבת מהן (רובן חדשות אז לא מצאתי חוות דעת במקום אחר) ולכן אשמח להמלצה על דגם אחר בסגנון.
קיבלנו ב2 חנויות שונות המלצות מאוד חמות על Cybex- Mois. אני רק לא בטוחה לגבי הגלגלים שלה, כי הם נראים לי מאוד קטנים.
ראינו גם את BabySafe- Satellite שגם נראית מאוד נוחה. הרגשתי שהאמבטיה שלה קצת מתנדנדת ברגע שמנערים את העגלה, אז אני לא שלמה איתה למרות שהמוכר אמר שזה חלק ממנגנון הבלימה.
ראינו גם כמה עגלות כבדות יותר ביניהן הצ'ארלי החדשה של שילב- נראית לנו מאוד יציבה ויחסית פשוטה לקיפול. הגודל שלה הוא הגבול העליון מבחינת הכניסה לרכב.
לצערי נאלצתי לנטוש את הפנטזיה שלי על הטירלוג'י של אינגלזינה כי הגגון של הטיולון מאוד רופף ואין סיכוי שיחזיק מעמד ברוח ירושלמית חזקה, למרות שהיא מושלמת מבחינת יציבות וקיפול.
זה הכיוון שלנו מבחינת דגמים שנראו רלוונטים.
אשמח לשמוע חוות דעת עליהם או על דגמים אחרים שעונים על אותן דרישות.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/10/2019שלחם אוריאן,
לגבי סטאלייט, עגלה חדשה, נראית כמו חיקוי למיוס לדעתי. אין מידע לגביה. חשוב לציין שגם בה וגם במיוס כל המושב עשוי מרשת ועל הרשת יש בד, אני לא בטוח שזה הכי יעיל לאזור עם רוחות. בכל אופן לדעתי הסאטלייט מאוד בסיסית ולא ברמת האיכות של המיוס.
לגבי מיוס, הגלגלים קטנים ולכן נוחות הניוד סבירה וככל שהדרך תהיה יותר משובשת כך הנוחות ניוד תרד לדעתי.
כמוכן לא ניתן לקפלה בצורה נוחה כאשר הטילון פונה לכיוון שלכם, זה אומר שצריך לפרקו טרם הקיפול ולכן זה קצת בעייתי עם רכב קטן.
הצ'ארלי דווקא הכי קלה מהעגלות שציינת. נוחות הניוד זהה לשל המיוס לדעתי.
הייתי ממליץ לבדוק גם את בייבי בוס טייגר, בוגבו בי 5 (האמבטיה קטנה אבל הטיולון עונה לדרישות), ארמדילו xt3 (לקחת בחשבון שהיא כבדה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל זול ובטיחותיאפרת16/10/2019
שלום,
אשמח לשמוע המלצה לסלקל זול ובטיחותי לתינוק.
**לא מתכוונים לנייד את התינוק עם הסלקל.
מה דעתך על סלקל אלפא שנמכר בשילב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשובה לנו זוית שכיבה כמה שיותר מקסימלית
אפרת16/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשובה לנו זוית שכיבה כמה שיותר מקסימלית
אפרת16/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/10/2019שלום אפרת,
ההמלצה שלי היא צ'יקו קייפיט הוא לא הכי זול כ-800-900₪ אבל נמכר כולל בסיס לרכב מה שיעשה את החיים שלכם לקלים ונוחים. בטיחותית נחשב לסל קל המוביל כבר כמה שנים טובות.
אלפא פחות מוכר ואין מידע לגביו לכן אני פחות ממליץ. שאר ההמלצות הן סייבקס אטון או ג'ואי איי ג'ם שניהם לא בהרבה זולים מהצ'יקו וללא בסיס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!
אפרת16/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת אחים לעוד 3 חודשיםמיטל15/10/2019
היי, מחפשת עגלת אחים שתיהיה נוחה וקלה לתינוק וילדה שתיהיה בת שנה.
במחיר סביר תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/10/2019שלום מיטל,
הייתי ממליץ לבדוק את בייבי ג'וגר סיטי תור 2 שמאוד קלה, נוחה לתפעול ומאוד קומפקטית. המחיר יחסית סביר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


