פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • כיסא לאוטו, התלבטות בקנייה
    עינת
    05/11/2019

    היי קובי מה שלומך

    הילד שלי בן שנה ו-3 חודשים, יש לנו שני רכבים. ברכב אחד יש כסא - ציקו נקספיט IX. הרכב השני פג'ו 107 מרגיש לנו פחות בטוח ולכן עד כה לא נסענו בו עם הילד. עכשיו עלה הצורך לנסוע גם בו עם הילד ואנחנו מתלבטים איזה כסא לקנות. אנחנו רוצים שהילד יהיה כמה שיותר מוגן כמובן ומצד שני מתלבטים אם בקרוב נעבור לכסא בוסטר או כזה שמשלב בוסטר אולי כדאי כבר לקנות משהו כזה. על מה אתה ממליץ? אין מגבלה של תקציב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/11/2019

    שלום עינת,

    אני עדיין הייתי ממליץ על כיסא, בוסטר לגיל הזה לדעתי מוקדם מאוד, זאת למרות שיש בוסטרים שמתאימים.
    מבחינת כיסאות עדיין צ'יקו לדעתי הוא המומלץ ביותר יחד איתו יש את דגמי ברייטקס קליק טייט שגם מעולים מבחינה בטיחותית.
    בתקציב זול יותר יש את גרקו סייז 4 מי שטוב וזול מהצ'יקו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות

    עינת
    06/11/2019

    תודה קובי.
    מתוך מחשבה לעתיד- אני מבינה שה Extend2Fit של גרקו טוב יותר מהדגם שהמלצת עליו בגלל שיש את ההארכה של הרגליים. האם הוא גדול יותר מהסייז 4 מי?

    בנוסף- ההורים שלי מעוניינים גם לרכוש כסא לקטנצ'יק שיעבור בין האוטו של אמא שלי לאוטו של אבא שלי אז ברור לי שנקנה את אחד מהקליק טייטס. מה ההבדלים בין הדגמים מרתון, בולברד, אדווקט? יש חברות אחרות שמומלצות בהנחה והכסא כל פעם יעבור מאוטו לאוטו? והאם עבור ילד בן שנה ו-3 המרתון או אחד מהאחרים יהיה נוח?
    במקרה של בריטקס- האם זה באמת כ"כ פשוט לקשור את הכסא מחדש או שנדרשת בכל זאת מיומנות של מתקין?

    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/11/2019

    שלום עינת,

    לגבי האקסטנד, צריך להבין שהארכה נועדה לסיבה אחת בלבד, להורים שרוצים שהתינוק יהיה נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים או יותר! אז באמת יש לזה יתרון משמעותי כי רגלי התינוק לא יגעו בגב מושב הרכב, מעבר לזה אין לזה יתרון אחר. ההמלצה מדבר על חגירה נגד הכיוון עד גיל שנתיים כי זה הרבה יותר בטיחותי.
    לכן זה בעיקר תלוי בכם אם זו הכוונה אז בהחלט האקסטנד עדיף.

    לגבי ברייטקסים.
    הבלאוורד מציע הגנת ראש משופרת בהשוואה למרתון והאדבוקט כמו הבולווארד רק עם עוד 2 כריות הגנה מצד הכיסא נגד תאונות צד. במבחנים השוואתיים פערי הבטיחות לא משמעותיים ולכן ההמלצה שלי ללכת על המרתון הזול מה-3.
    לגבי התקנה, מאוד קל להתקין כמובן שצריך לקבל בפעם הראשונה תדרוך ויש המון חנויות עם כיסא רכב בחנות שאפשר להתנסות וללמוד. לדעתי אין כיסא קל יותר להתקנה ממנו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה :)

    עינת
    07/11/2019

    אחלה תודה. אז לגבי הבריטקס אנחנו סגורים.
    לגבי הכסא בפיג'ו 107- כמובן שאני מעדיפה למשוך כמה שיותר נגד הכיוון. אם נוסיף עוד כמה מאות שקלים ונלך על הצ'יקו זיפ מקס (שגם בו יש הארכה לפי מה שהבנתי?) האם בהשוואה לאקסטנד של גרקו יש הבדלים מהותיים? (חשוב לי שהכסא יהיה הכי בטיחותי שאפשר למרות שמדובר באוטו שהוא יסע בו פחות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/11/2019

    שלום עינת,

    הצ'יקו מדורג טוב יותר בטיחותית אם כי לא בהפרש ממש רציני אבל אם הבטיחות חשובה אז לדעתי צ'יקו עדיף. לדעתי גם הבדים שלו נעימים ואיכותיים יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעצבי מוצר לבדיקת איכות :)
    יעלי
    05/11/2019

    היי קובי !
    העגלה משתתפת במבצעי shoping IL ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעצבי מוצר לבדיקת איכות :)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/11/2019

    שלום יעלי,

    1. לא הבנתי את הכותרת.
    2. לא הבנתי לאיזו עגלה את מתכוונת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל מקסי קוזי - דגם
    ענבל
    05/11/2019

    שלום,
    ברצוננו לקנות סלקל של מקסי קוזי (יש לנו מתאמים לעגלה..)
    אין לנו רכב ולכן הסלקל יתנייד ברכבים שונים/אוטובוס ולכן בסיס לא רלוונטי..).
    נשמח לשמוע מה הדגם המומלץ שלהם לסיטואציה כזו (ועדיף שלא יהיה הכי יקר בשוק...)
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלקל מקסי קוזי - דגם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/11/2019

    שלום ענבל,

    כל דגמי מקסי קוזי טובים. אפשר גם ללכת על דגם ג'ואי איי ג'ם שלא יקר ומתחבר למתאמים של מקסי קוזי, יש לו 5 כוכבי בטיחות והוא במחיר סביר.
    מדגמי מקסי קוזי דגם המיקו לדעתי נותן הכי הרבה תמורה לכסף הוא עולה 1099 ש"ח אך כולל בסיס שמקל על החיים ומצמצם טעויות אנוש בהתקנה.
    דגם הסיטי שעולה כ-500 ש"ח גם הוא טוב בטיחותית אך ללא בסיס.
    אולי יהיו הנחות נוספות בשופינג IL או בלאק פריידי, שווה להמתין טיפה לדעתי.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    ענבל
    10/11/2019

    כבר שכחתי ששאלתי.. בסוף הלכו על סייבקס אטון מטעמי תקציב ונוחות, יש לך המלצות איך למזער נזקים בהתחשב בזה שלא משתמשים בבסיס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2019

    שלום ענבל,

    לא הבנתי את השאלה או הכוונה בלמזער נזקים לאחר שרכשתם את הסייבקס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן..

    ענבל
    11/11/2019

    הכוונה איך אפשר להגביר את הבטיחות למקסימום כאשר אין בסיס בסלקל של סייבקס..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/11/2019

    שלום ענבל,

    בגדול רק ללמוד איך להתקין נכון כי זה היתרון המרכזי של הבסיס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבא בטיחות גיל שנה
    מורן
    05/11/2019

    שלום קובי
    מה מומלץ יותר לילד בגיל שנה ששוקל 10 קילו ? ציקו נקסטפיט זיפ או ציקו מי פיט שהוא עד 49 קילו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבא בטיחות גיל שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש גם כסא שנקרא

    מורן
    05/11/2019

    סייז 4 מי 65 שהוא זול יותר. מה דעתך עליו? מה ההבדל הניכר בינו לבין הציקו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/11/2019

    שלום מורן,

    המייפיט יותר בוסטר ולמרות שמתאים לגיל ולמשקל תוכנן לילדים גדולים ולכן לדעתי הוא פחות מומלץ.
    סייז 4 מי כיסא מעולה בטיחותית, הצ'יקו פשוט יותר מרופד, הבדים יותר איכותיים, הצ'יקו יותר בטיחותי אך לא באופן משמעותי.
    אם מתוכנן תינוק נוסף אז לצ'יקו יש יתרון אם תרצו להשתמש בו מגיל לידה בזווית השכיבה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קובי ושאלה נוספת

    מורן
    05/11/2019

    לא מתוכנן תינוק נוסף זה ילד אחרון.
    האם לסייז פור מי יש כמה דגמים ? ואם כן מה עדיף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא גרקו פור אוור

    מורן
    06/11/2019

    הבנתי שזה גם כבא טוב שמשצש להרבה זמן.
    מה מומלץ יותר?
    זה או הסייז פור מי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/11/2019

    שלום מורן,

    הסייז פור מי מעולה מבחינה בטיחותית וכמעט ברמה של הנקסטפיט רק זול יותר ולכן הוא מומלץ לדעתי.
    הפוראבר גם בטוח כמוהו רק שיש לו אופציה להפוך לבוסטר בעתיד, בדרך כלל הפער בניהם במחיר גבוה מאוד, לדעתי אם הפער גבוה אז עדיף את הסייז ואז לרכוש בוסטר בעתיד שגם יהיה יותר נוח לתינוק וגם צר יותר ברכב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ממליצה על טיולון מיק בייבי
    נויה
    05/11/2019

    הטיולון קל ונוח לקיפול אבל הישיבה בו מאוד לא נוחה. התינוק נראה נשפך בתוך הכסא ולא יושב יציב. הגגון לא מספיק גדול. בנוסף, חלקים מהעגלה התפרקו בזה אחר זה תוך זמן קצר. היה קשה להשיג מענה משירות הלקוחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/11/2019

    שלום נויה,

    להבא לפני רכישה אפשר להתייעץ כאן ואוכל לכוון למוצרים טובים יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות גיל שנה
    אביטל
    05/11/2019

    קובי שלום,
    תודה רבה על העצות והמענה! עזרת לנו ממש!

    ונשמח גם עכשיו-
    מחפשים כסר בטיחות לילד בן שנה תכף. כיום הוא בסלקל עדיין.
    חשוב לנו משהו בטיחותי, ואם אפשר שלא יתפוס המון מקום. ראינו שאתה ממליץ על הנקספיט אבל כם הבנו שיש לו דגמים שונים- נשמח להסבר מה ההבדלים.
    הילד די נמוך, אם זה משנה.
    שוב תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסא בטיחות גיל שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/11/2019

    שלום אביטל,

    אכן לדעתי הנקסטפיט הוא אחד המובילים וזה המושב שילדי ישבו בו.
    לגבי הבדלי הדגמים:
    יש רגיל, יש זיפ, כמו הרגיל רק הרבה יותר קל לשלוף את הבדים לכביסה מבלי לפרק את הכיסא מהרכב, ברגיל צריך מעבר לפירוק מהרכב לפרק ברגים ורצועות.
    זיפ מקס, כמו הזיפ רק עם מדרך רגליים ארוך יותר ב-25%, זה אומר שאם התכנון לחגור נגד כיוון הנסיעה את התינוק עד גיל שנתיים (יותר בטיחותי, זו ההמלצה בארה"ב וישראל) אז יהיה יותר נוח לתינוק, והרגליים לא או פחות יגעו בגב מושב הרכב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    אביטל
    05/11/2019

    ומבחינת המסיביות שלו? הבנתי שהוא נורא רחב וכבד. האם יש משהו פחות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/11/2019

    שלום אביטל,

    הרוחב סביר, רק אם מתוכנן להכניס 3 מושבים ברכב סטנדרטי זה בעייתי. המשקל כבד כמו כל הכיסאות ברמה הזו. אם נרד במשקל נרד ברמת הנוחות ורמת הבטיחות.
    קל, יחסית צר וברמת בטיחות גבוהה יש את קוסקו סנרה אך כפי שציינתי מדובר בכיסא מאוד בסיסי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השוואה בין עגלות
    דקל
    04/11/2019

    קובי שלום,
    אני מוצאת את עצמי מסתבכת בבחירת עגלה. אחרי בדיקות רבות, מתלבטת בין הבייבי בוס טייגר ובין הספורט ליין סליו XL.
    המפרט שלהן דומה מאוד (הטייגר קצת יותר קלה) ולכן פרט למחיר אני לא רואה הבדל גדול בין השתיים ולא יודעת מה עדיף.
    אשמח לשמוע ממך מה ההבדל בניהן (אם יש כזה) ואיזו עגלה עדיפה בעיינך.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השוואה בין עגלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/11/2019

    שלום דקל,

    זה לא רק המחיר שמבדיל או המשקל.
    בטייגר יש מזרן נושם באמבטיה. יש רשתות אוורור לאמבטיה ולטיולון בגגונים. האמבטיה של הטייגר יצוקה ולכן לדעתי אטומה יותר לרוח ואבק, אין ברזלים מתחת למזרן ומהצדדים, מצד שני בסיילו האמבטיה ניתנת לקיפול בגמר השימוש.
    הגלגלים בטייגר הם גלגלי PU לדעתי הגלגלים הכי איכותיים שאפשר לשים לעגלה, זה יוצר ניוד רך יותר (כולל בלימת זעזועים טובה יותר), תמרון נוח יותר (פניות ימינה/שמאלה), נסיעה שקטה יותר. בגמר הקיפול הטייגר יכולה להישאר עומדת הסיילו לא.
    בטיולון מושב הטייגר יצוק מפלסיק, לדעתי זה נותן תמיכה טובה יותר, זווית ישיבה ישרה יותר, יותר נוח לכבס את הבד, הגגון גדול יותר.
    מעבר למחיר הזול יותר את הסיילו ניתן לקפל יחד עם המעקה בטיולון, בטייגר צריך או לפתוח צד אחד שלו או לנתקו לגמרי.
    מבחינת סלקלים על שתי העגלות מתחברים סלקלים של:
    מקסי קוזי, ג'ואי, אבניוט ולסיילו גם סלקלים של סייבקס (כלומר מגוון יותר גדול של סלקלים).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    דקל
    04/11/2019

    תודה רבה על התשובה המפורטת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות מומלץ
    רעות
    03/11/2019

    קובי שלום,
    מאוד מתלבטת בין רכישת סלקל (פלוס מתאמים לעגלה פלוס בסיס לרכב) לבין רכישת כסא בטיחות שמתאים מגיל לידה. רציתי לשאול בבקשה מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? ואם תוכל לתת המלצה לכסא בטיחות טוב ללא הגבלת תקציב.?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסא בטיחות מומלץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/11/2019

    שלום רעות,

    סלקל מציע בעיקר את היתרון של ניוד התינוק מהרכב מבלי להוציא את התינוק מהסלקל, זה יתרון משמעותי לרוב כי תינוקות לרוב נרדמים בנסיעה, כך לא צריך להעיר אותם. מצד שני זה גם מאוד לא בריא שישהו הרבה זמן בסלקל. לרוב סלקלים גם מציעים זווית שכיבה יותר טובה אבל, הכיסא שעליו אני הכי ממליץ צ'יקו נקסטפיט מגיע בזווית שלו כמעט לזווית סלקל כך שהיתרון הזה של סלקל די פעוט.
    היתרון המשמעותי של כיסא זה החיסכון הגדול ברכישת סלקל ועוד יותר גדול אם רוצים לרכוש עם בסיס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות מומלץ

    רעות
    04/11/2019

    קובי שלום,
    תודה רבה על התשובה. ראיתי באינטרנט שיש כמה דגמים של הצ׳יקו נקסטפיט. מה ההבדלים בין הדגמים השונים ומה הטוב מביניהם?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/11/2019

    שלום רעות,

    יש רגיל, יש זיפ, כמו הרגיל רק הרבה יותר קל לשלוף את הבדים לכביסה מבלי לפרק את הכיסא מהרכב, הרגיל צריך מעבר לפירוק מהרכב לפרק ברגים ורצועות.
    זיפ מקס, כמו הזיפ רק עם מדרך רגליים ארוך יותר ב-25%, זה אומר שאם התכנון לחגור נגד כיוון הנסיעה את התינוק עד גיל שנתיים (יותר בטיחותי, זו ההמלצה בארה"ב וישראל) אז יהיה יותר נוח לתינוק, והרגליים לא או פחות יגעו בגב מושב הרכב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשת המלצה לטיולון לפעוט
    פנינה
    03/11/2019

    שלום קובי, לפני שנה וחצי לקראת הלידה הראשונה יעצת לנו ללכת על סלסה וההמלצה אכן השתלמה, עגלה מצוינת! היתה נוחה גם לבעלי הגבוה מאוד וגם לי כנמוכה. לצערי היא נגנבה ולכן החלטנו לחפש טיולון לפעוט, נשמח אם תוכל לסייע לנו גם הפעם. הקטנצי'יק לא תמיד מוכן להיכנס לעגלה כך שאני זקוקה לטיולון שאוכל לסחוב ביד אחת בעודי מחזיקה אותו ביד השניה, חשוב שיהיה לו היגוי טוב ושלא אצטרך ליישר אותו כל פעם עם יד אחת (במובן הזה טיולון מטריה עם שתי ידיות עדיף?), כמו כן היציבות חשובה כי לפעמים הילד מנסה להשתחרר מהעגלה וחשוב משהו שיחזיק אותו.
    אנחנו נוסעים הרבה באוטובוסים ככה שחשוב משקל נמוך ויכולת מעבר (עם הסלסה לא תמיד ניתן לעבור לחלק האחורי של האוטובוס)

    בקיצור מחפשים טיולון איכותי ויציב , שגם לאמא נמוכה קל להסיע ביד אחת:) תקציב יכול להיות עד 1500 ש"ח.

    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת המלצה לטיולון לפעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/11/2019

    שלום פנינה,

    דווקא לניוד ביד אחת עדיף ידית אחת ולא 2.
    הייתי ממליץ לבדוק את ארגו מטרו, הוא מאוד קל, מאוד נוח לקיפול וסופר קומפקטי, הוא קטן וצר ויחסית לטיולונים דומים יש לו גלגלים מעט יותר גדולים ולכן לדעתי הוא יציב יותר. לדעתי הוא גם מציע את המושב הכי נוח מהטיולונים בזכות ריפוד ייחודי.

    בסגנון אפשר לבדוק גם את ספוטליין וייפר שיותר זול ומרווח אבל יותר כבד וגדול לאחר הקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! המשך ברשותך

    פנינה
    07/11/2019

    תודה על המענה, הארגון מטרו אכן נראה מצוין אבל הגעתי למסקנה שבשלב הזה לא כדאי לנו להשקיע הרבה כסף בטיולון מכיוון שבתנאים שלנו יש סיכוי גדול שייגנב כמו הסלסה שנגנבה לנו :(

    כרגע יש ברשותי מקלארן טכנו משומש והוא ממש לא נוח, הגלגלים מקרטעים על המדרכה, משום מה אני הרגליים שלי נתקעות בגלגלים כל הזמן, והכידון שלה לא מכוון, בכללי תחושה שמתפרקת... האם זה כך בכל הטיולים?

    ראיתי שמבין הטיולונים הזולים אתה ממליץ על אינפנטי מגנום. האם הוא סביר מבחינת תחושת יציבות, היגוי ביד אחת חנויות להמונים?
    אם לא יש לך רעיון לטיולון אחר בתקציב של עד 700₪?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/11/2019

    שלום פנינה,

    לגבי המקלארן, כך זה בטיולוני 2 ידיות, אולי היא זקוקה לחידוש ואז תתפקד טוב יותר כי דווקא בהיגוי המקלאן סביר ולדעתי רמה אחת מעל כל הטיולונים עם 2 ידיות.

    לגבי מגנום, זה המלצה לטיולון באזור 500 ש"ח.
    בתקציב 700-800 ש"ח יש טיולונים שלדעתי יותר מוצלחים.
    הכי מומלץ לדעתי זה ספורטליין וויפר שנוח לניוד וקיפול, יש לו גב עם שינוי מצבים עם לחצן, ברוב הטיולונים בסגנון השינוי עם שרוך ולדעתי עם לחצן הרבה יותר נוח ואמין.
    יש גם את מאמ קליק שגם מגיע עם מנגנון לחצן, הוא מתקפל קטן יותר ומעט יותר קל אבל בוייפר בגגון גדול יותר, המושב מרווח יותר וסל החפצים גדול יותר, כמוכן לדעתי הוייפר יותר נוח בניוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי קניית עגלה
    מיכל
    03/11/2019

    אני ברוך ה' בהריון מתקדם ומתחילה לחפש עגלות,
    חשוב לי מאוד שתהיה קלה כמה שאפשר (יש לי 3 קומות לעלות) , שתהיה נוחה לקיפול ,ונוחה לתינוקת
    לבוגובו פחות התחברתי, והבנתי שעדיף עגלה עם גלגלים גדולים מדרגות,
    רינו שני דגמים אשמח לדעתך: סיילו ספורט ליין, ומאמס אנד פאפס בדגם אורבו ופליפ (שכבר יותר כבדות)
    אשמח לשמוע את דעתך, או שיש לך המלצה אחרת לעגלה קלה ויציבה, התקציב פחות משנה , תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי קניית עגלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/11/2019

    שלום מיכל,

    לגבי פליפ היא מאוד כבדה ופחות תתאים לך. האורבו והסיילו פחות או יותר באותו המשקל (כ-10 ק"ג יחד עם טיולון) היות והסיילו מתקפלת יותר קטן, ניתן לקפלה ביד אחת (אז יותר נוח לשאת יחד עם תינוק במרגדות) אני חושב שהיא עדיפה על האורבו לדרישות שלך.

    הייתי ממליץ לבדוק גם את בייבי בוס טייגר ששוקלת כקילו פחות מהסיילו ויש לה לדעתי גלגלים יותר טובים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגלזינה אפטיקה או סלסה של איי בי סי דיזיין
    יסמין
    03/11/2019

    קובי שלום,
    ראשית, תוה רבה על הסיוע הרב שאתה מעניק בפורום. נעזרנו בך כבר מספר פעמים ואנו מודים לך מאוד על זמנך ועל כך שאתה תורם מן הידע שלך לכולם.
    מחפשים עגלה לילד שני - עם הילדה הראשונה השתמשנו בבוגבו קמיליון 3 שקיבלנו בהשאלה. היינו מרוצים מהאמבטיה אך משמעותית פחות מהטיולון בשל זווית השכיבה וכן בשל הצורך לפרק את הטיולון לצורך הקיפול.
    חשיבות עליונה מבחינתנו היא נוחות התינוק ואנחנו כבר נסתדר עם משקל משמעותי או עגלה גדולה, חשוב גם כמובן טיולון דו כיווני וקיפול עם הטיולון (עדיף לשני הכיוונים).
    אין משמעות לחיבור סלקל כיוון שאנו לא מעוניינים להשאיר את הילד בסלקל למעט בזמן נסיעה ברכב.
    מתלבטים בין הסלסה לאינגלזינה אפטיקה. אהבנו את שתיהן עם נטיה קלה לאינגלזינה בגלל האמבטיה הבאמת מפנקת ובשל העובדה שהיא נראתה לנו יותר מתאימה לנמוכים (אני נמוכה מאוד ובעלי ממוצע).
    כיוון שלא מצאתי כמעט מידע בפורום על האפטיקה אשמח לעצתך בהתלבטות בין השתיים.
    וגם - האם למיטב ידיעתך באמת יש להזמין את האפטיקה כחודשיים לפני הלידה או שמדובר ביצירת לחץ של שילב וניתן להזמין מאוחר יותר?

    המון המון תודה,
    יסמין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/11/2019

    שלום יסמין,

    דווקא רשמתי לא מעט על האפטיקה.
    בהשוואה לסלסה היא יותר כבדה בקילו, לדעתי פחות נוחה לניוד ולעליה וירידה ממדרכות, הסלסה די דומה לקמיליון בקלילות הניוד.
    האמבטיות זהות בגודל והמזרן של הסלסה לדעתי מפנק יותר אבל לאפטיקה יש אפשרות לשנות זוויות. האמבטיה של הסלסה ניתנת לקיפול בגמר השימוש ואילו באפטיקה האמבטיה קשיחה, לדעתי זה יעיל יותר נגד רוח. הגגון של הסלסה מצל יותר. גם בטיולון הגגון של סלסה יעיל יותר לדעתי, באפטיקה הגגון מאוד מיושן ולדעתי קצת רופף.
    מבחינת גובה הסלסה יוצרה להורים גבוהים. יחד עם זאת יש בזה יתרון לתינוק בשלב הטיולון, הישיבה הגבוהה מרחיקה מפליטות מזהמים ויוצרת שדה ראיה טוב יותר לתינוק.
    בקיפול האפטיקה יותר קלה במעט כי ניתן לקפלה ביד אחת. בסלסה הקיפול דורש 2 ידיים אך עדיין קל לביצוע בטח למי שהשתמש בקמיליון. לאחר הקיפול האפטיקה מעט יותר קומפקטית אך שתיהן נכנסות לרוב המוחלט של הרכבים. ברוחב האפטיקה יותר צרה בכ- 11 ס"מ, זה מאפשר מעבר קל יותר במקומות צרים.
    לגבי זמניות, לדעתי לחץ של שילב, הדגם לא נמכר בקצב מסחרר. יחד עם זאת אם החלטתם שזו העגלה הייתי מחכה למבצעי שופינג איי.אל או בלאק פריידי. כמוכן בהזמנה משלמים 10% שבדרך כלל ניתן לקבלם כשובר רכישה לחנות כך שבדרך כלל אין סיכון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה קובי ושבוע טוב!

    יסמין
    05/11/2019

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אשמח לייעוץ לגבי קנית עגלה
    מתרגשת!!!
    03/11/2019

    היי ברוך ה' אנחנו בהריון ראשון, אני מסתכלת המון באינטרנט ומתייעצת עם בנות בקרוב גם ניגש לחנויות ונתחיל לראות בעיניים, רציתי להתייעץ לגבי קניית עגלה במחיר סביר. אני רוצה עגלה משולבת שתכיל אמבטיה רחבה!!, סלקל וטיולון, אני מעוניינת שהאמבטיה תוכל להיות ל2 הכיוונים וגם הסלקל ואם אפשר גם הטיולון. מאוד מאוד חשוב לנו גלגלים חזקים וגדולים שיסעו בקלות בדרכי עפר, שיהיה קל ונוח לפרק אותה ולהכניס לאוטו, שתהיה גם קלה אם אפשר וכמובן שיהיה קל להחליף בין הסלקל לאמבטיה וכו... ממש אשמח לעצה טובה בנושא תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/11/2019

    שלום,

    חשוב להבהיר שאין עגלה מושלמת או כזו שתוכל להכיל את כל הדרישות.
    ככל שהעגלות יהיו יותר רחבות, עם גלגלים גדולים וקפיצים טובים כך שתתאים לדרכי עפר באופן יעיל כך המשקל יעלה. בדרך כלל גם הן יהיו יותר גדולות.
    בנוסף מיותר לדרוש אמבטיה דו כיוונית, התינוק צריך להיות מולכם גם בשלב האמבטיה וגם בשלב הסלקל (למרות שמומלץ שהתינוקות לא ישהו המון זמן בסלקל ולכן, רצוי כמה שפחות לחבר לעגלה אם בכלל). מה שיותר חשוב זה דווקא שהטיולון יהיה דו כיווני, זאת לפי דעתי ולפי מחקרים בנושא.

    הייתי ממליץ לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה שעונה טוב לדרישות. גם פג בוק עונה טוב, היא פחות תצטיין בדרכי עפר אבל תוכל להתמודד איתם באופן טוב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי קובי ותודה על העזרה,!!

    מתרגשת!!!
    06/11/2019

    אני באמת בודקת אופציה של האי.בי.סי דיזיין סלסה יש להם דגם שנקרא וייפר 4 שהיא בעלת גלגלי אוויר, (זה משהו שאנחנו מאוד רוצים) צודק לגבי הכיוונים שאמרת לוקחים לתשומת ליבנו. האמת אני באמת חורשת על עגלות באינטרנט ומתקשרת לכל מיני מקומות לפני שנלך פיזית, אז ההתלבטות שלי כרגע זה בין האיביסי דיזיין דגם של גלגלי אוויר שהאמת סך הכל הכל נראה ונשמע ממש סבבה.. (טיולון+אמבטיה+סלקל ב3 אלף בערך) לבין עגלה ג'ולס, האם ידוע לך עליה? פשוט הבנתי שגם היא בעלת גלגלי אוויר, עד כה ראיתי רק חנות אחת (בייבי זול שמחזיקה אותה) . והאמת ראינו עוד דגם של ברייטקס בי מושין עם גלגלי אוויר שפשוט כבר לא מחזיקים במקומות., רק בטוילנד צריך לבדוק אם יש אותה אבל המבחר צבעים מצומצם. אני דיי חושבת שנלך על האיביסידיזיין הדגם עם הגלגלי אוויר, הבנתי שגם האמבטיות שלהם רחבות( שזה מאוד חשוב לי) ושהקיפול והכל ממש קליל, אשמח לשמוע את דעתך לגבי העגלה של ג'ולס, וגם לגבי בי מושין של ברייטקס. (יש לחברה שלי בריטקס המון זמן והיא ממש מרוצה, למרות שמשום מה המון חנויות לא עובדות עם העגלות שלהם) . תודה רבה לך קובי על היחס והערה והמענה לכולם, אהבת חינם באמת עוזר תודה~

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי קובי ותודה על העזרה,!!

    מתרגשת!!!
    06/11/2019

    אני באמת בודקת אופציה של האי.בי.סי דיזיין סלסה יש להם דגם שנקרא וייפר 4 שהיא בעלת גלגלי אוויר, (זה משהו שאנחנו מאוד רוצים) צודק לגבי הכיוונים שאמרת לוקחים לתשומת ליבנו. האמת אני באמת חורשת על עגלות באינטרנט ומתקשרת לכל מיני מקומות לפני שנלך פיזית, אז ההתלבטות שלי כרגע זה בין האיביסי דיזיין דגם של גלגלי אוויר שהאמת סך הכל הכל נראה ונשמע ממש סבבה.. (טיולון+אמבטיה+סלקל ב3 אלף בערך) לבין עגלה ג'ולס, האם ידוע לך עליה? פשוט הבנתי שגם היא בעלת גלגלי אוויר, עד כה ראיתי רק חנות אחת (בייבי זול שמחזיקה אותה) . והאמת ראינו עוד דגם של ברייטקס בי מושין עם גלגלי אוויר שפשוט כבר לא מחזיקים במקומות., רק בטוילנד צריך לבדוק אם יש אותה אבל המבחר צבעים מצומצם. אני דיי חושבת שנלך על האיביסידיזיין הדגם עם הגלגלי אוויר, הבנתי שגם האמבטיות שלהם רחבות( שזה מאוד חשוב לי) ושהקיפול והכל ממש קליל, אשמח לשמוע את דעתך לגבי העגלה של ג'ולס, (עכשיו אמרו לי בחנות שאין סלקל לג'ולס אז זה כבר מוריד לי את האופציה) וגם לגבי בי מושין של ברייטקס. (יש לחברה שלי בריטקס המון זמן והיא ממש מרוצה, למרות שמשום מה המון חנויות לא עובדות עם העגלות שלהם) . ולגבי עגלה של גרקו אשמח לשמוע.. תודה רבה לך קובי על היחס והערה והמענה לכולם, אהבת חינם באמת עוזר תודה~

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/11/2019

    שלום,

    לגבי ג'ולס, מה שנמכר בישראל אלו דגמים סופר ישנים. למותג אין יבואן בישראל בערך 6 שנים, בעולם הם כבר מזמן הפסיקו לייצר את הדגמים שלהם עם גלגלי אוויר. לאור זאת אני פחות ממליץ מכיוון שיהיה קשה לקבל שירות ואחריות, כמוכן מושב הטיולון לא מגיע לזווית ישרה ולכן אני פחות ממליץ.
    לגבי ברייטקס, גם אני פחות ממליץ מ-2 סיבות: 1. הטיולון חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה +. 2. שינוי המצבים עם שרוך, מנגנון מאוד לא נוח ונעים לתפעול כמוכן יש לו בלאי גבוה יותר.

    לגבי גרקו תלוי בדגם, ככל שידוע לי בישראל אין להם דגם עם גלגלי אוויר.

    לגבי וייפר, מדובר בעגלה מאוד איכותית וסופר חזקה, זו אחת העגלות הכי נמכרות בגרמניה מכיוון שהיא מאפשרת טיולי יערות, דבר שהורים גרמנים אוהבים לעשות. יש לה אמבטיה ענקית, טיולון סופר מרווח עם 4 מצבי שכיבה/ישיבה לעומת 3 ברוב העגלות ללא שרוך. הגגונים ענקיים ולכן לדעתי מדובר באחת העגלות הכי נוחות לניוד והכי נוחות לתינוק. החסרונות שלה הם משקל כבד מהממוצע כ- 14 ק"ג לשלדה וטיולון. קיפול גדול שמצריך את פירוק הטיולון טרם הקיפול, גם אז יהיו רכבים שהיא לא תיכנס אליהם.

    אין בישראל עגלות עם גלגלי אויר מכיוון שלא רק שאין דרישה אלא להפך יש חשש גדול.

    הייתי גם ממליץ לבדוק את עגלות הרטן, אמנם אין להן גלגלי אוויר אבל אלו עגלות שמיוצרות בגרמניה ויש להן גלגלים פנומטיים, מאוד זהה לגלגל אוויר רק ללא אוויר/פנימית. יש להם מערכת קפיצים ייחודית לכל גלגל וכמו הוויפר הדגמים שלהם מאוד פופלריים בגרמניה עקב יכולות השטח הייחודיות לחלק מדגמיהם ולוייפר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קובי

    מתרגשת!!!
    07/11/2019

    קודם כל תודה ממש! לגבי הרטן הצצתי קצת וראיתי שהמחירים יקרים מדי, חוץ מזה שבעלי מתעקש דווקא על גלגלי אוויר, מקווה שזו תהיה הבחירה הנכונה כנראה נלך על הדגם של וייפר. הבנתי שאפשר להשיג אותה רק במקס בייבי, האם ידוע לך אם אפשר להזמין אותה בצבע אחר ולא אפור? ועוד שאלה האם הוייפר נכנסת לבגאז' של רכב רגיל? (לנו ספציפית יש רכב סטיישן עם בגז גדול אבל למקרה שאסע עם אמא/דודה/חברה).. וכן בהחלט חסרון שצריך לפרק את הטיולון כדי לפרק את העגלה אבל זה נראה לי שווה את זה. תודה רבה על העזרה. חייבת להודות שלא ראיתי הרבה אם בכלל שהעידו מנסיון על הוייפר מקווה שלא נתאכזב הבנתי שאפשר גם להביא חומר נגד פנצ'רים ופשוט צריך לתחזק אותה למלא אוויר פעם בחודשיים בערך? תודה רבה !! האם ידוע לך על עוד מקומות שמחזיקים את העגלה הזו בחנות שאפשר לראות ולהרגיש? ולגבי הצבעים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/11/2019

    שלום,

    הרטן יקרים כי זה מיוצר בגרמניה, בארץ לא שווק עם גלגלי אוויר למרות שקיימים להם. הרטן טוענים שהם הגיעו לרמה של גלגל אוויר ללא אוויר בזכות חומרים וטכנולוגיות יחודיות. יש משנתונים קודמים והמחיר יהיה מעט יקר יותר מוייפר.

    לגבי וייפר, רק מקס בייבי מציגים ומוכרים את הדגם. חנויות שמוכרות ABC יוכלו להזמין אבל לא תוכלו לבדוק. אני תמיד בעד להזמין מהחנות שהציגה, הסבירה ועזרה לבדוק ברכב.

    לגבי הפירוק, נכון שזה מציק אבל בפועל לדעתי, זה עדיף כך כדי שהמשקל יתחלק, זה לוקח כמה שניות ואז ההרמה לרכב קלה יותר.
    בארץ הוייפר לא נפוצה בכלל, בגרמניה מאוד, אין נסיעה שלי לגרמניה שאני לא רואה כמה עשרות מהדגם ברחובות גרמניה.

    נמכרת רק במקס בייבי. קיימת רק באפור בהיר. לאורך שנים זה הצבע הכי נמכר של היצרן כי הוא קלאסי, לא קולט חום והבדים קלים לניקוי כי הם נגד נוזלים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    מתרגשת!!!
    08/11/2019

    בהחלט ניסע לשם בעז"ה. תודה רבה עזרת מאוד!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוגבו בי עם שק ישינה
    סיון
    03/11/2019

    אני מחפשת עגלה ביד שניה(אין תקציב גדול)

    הדרישות שלי שחייבת שיהיו-

    קיפול ביד אחת עם הטיולון לשני הצדדים.חובה

    עגלה קלה יחסית-עד 9-10 קילו גג.

    שניתן להחליף בקלות בין הטיולון לאמבטיה או סלקל

    טיולון דו כיווני- יתרון אבל יכולה להתפשר אם השאר מושלם

    זה בעיקר

    המלצת לי על הארמדילו פליפ-שלא מוצאת ביד שניה בכלל
    ועל הסיילו- שגם לא מסתדר לי כרגע לנייד לכאן

    אז מנסה למצוא עוד אופציות

    לגבי הבוגבו בי-
    האם האמבטיה זהה לדגמי בי3 ובי5? או שזאת אמבטיה שונה לכל דגם?
    ויש הבדל בכלל בין בי3 לבי5?

    עם האמבטיה- לא צריכה לזמנים ממושכים
    מדי פעם במשך היום בבית
    ובחוץ- רק כשלא אתעצל להוריד במדרגות
    יש לי גם עגלת תאומים שבה יותר אשתמש כי ההפרשים צמודים
    ככה שמצד אחד אמבטיה זה נחמד
    אבל לא מייעדת לשינה מאוד ממושכת..

    האם כשמחברים לבוגבו בי שק שינה וקושרים את השק לעגלה עם החגורות ניתן להשכיב תינוק על הבטן?
    מתלבטת אולי לקנות רק שק שינה וזהו מאחר ובבית לשינה ממושכת שמה בעריסה
    ובחוץ כאמור לא משתמשת המון באמבטיה גם ככה

    ובכללי- ממליץ על הבוגבו בי לדרישות שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוגבו בי עם שק ישינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/11/2019

    שלום סיוון,

    הבי עונה לדרישות המשקל והקיפול, אמנם מצריך 2 ידיים אבל עם תרגול אפשר איכשהו גם ביד אחת.
    הבי 5 הביאה מספר שינויים, בעיקר קוסמטיים, טכנית כמעט ואין הבדלים גדולים.
    עם שק שינה לדעתי לא יהיה נוח להשכיב על הבטן.
    הייתי אולי ממליץ לבדוק אופציה של השכרה של האמבטיה בחנויות כמו עגליס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • והאמבטיה של הבי3 זהה לבי5?

    סיון
    03/11/2019

    מתאימה אותה אחת לשתיהן?

    וממש זכרתי שכתבת שזה אפשרי לקפל ביד אחת
    אני פשוט אביה עם התינוק ביד אז זה הכרחי מבחינתי

    עדיין ממליץ?

    ויש עוד אופציות שעונות על הדרישות הנ"ל?

    ממש תודה רבה
    זה עוזר מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/11/2019

    שלום סיוון,

    של ה-5 תתאים ל-3 ולהפך זו אותה אמבטיה.
    כפי שציינתי אפשר ביד אחת, דורש מעט תרגול אבל אחרי שלומדים זה יחסית פשוט. לגבי ממליץ, ההמלצה שלי אם אפשר להתנסות טרם הרכישה כי הבי עונה לדרישות.
    לגבי המלצות, תלוי בתקציב זה לגבי עגלה חדשה.
    לגבי יד 2 קשה לי להמליץ עם תקציב כי אני לא מכיר את המחירים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה. אשמח בכל זאת

    סיון
    03/11/2019

    לדגמים נוספים של עגלות שיכולות להתאים
    לקיפול ביד אחת
    דו כיווני
    מתחלף בקלות בין אמבטיה לטיולון
    ולא עגלה כבדה

    לא משנה כרגע התקציב- כי ביד שניה דווקא לפעמים יש הפתעות..כמו הבוגבו שגם יקרה אבל יש מציאות..

    פשוט יעזור לי מאוד רשימת אופציות
    כי אני רואה מלא דגמים וצריכה לבדוק אחד אחד אם מתקפל ביד אחת..ואם דו כיווני..וזה מייאש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/11/2019

    שלום סיוון,

    מעבר לרשום אפשר לבדוק את בייבי בוס טייגר ואיזי ווקר צ'ארלי, שתיהן עונות מעולה לדרישות אך לדעתי יהיה קשה למצוא כיד 2 כי הן יחסית חדשות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמאס פאפאס שאלה לגבי סוגי ארמדילו
    לי
    02/11/2019

    שלום,
    יש לי אמבטיה של ארמדילו xt כחדשה שקיבלתי. מאחר שבארץ מוכרים רק כחבילה אני מזמינה מארהב. רציתי לדעת האם האמבטיה של ה xt מתאימה לכל סוגי הארמדילו (ארמדילו רגיל, xt2 ו xt3?
    בנוסף רציתי לדעת מה ההבדל בין הטיולון של ארמדילו לטיולון של הארמדילו פליפ xt xt2 ו 3
    מה שמוזר שמוכרים בארהב את ה xt2 ב 100 דולר פחות מ xt שזה דגם יותר חדש ו ארמדילו הרגיל נמכר באיזור המאה דולר. האם מומלץ לשלב התחלתי?
    שוב כל השאלות לגבי הטיולון כי את האמבטיה כבר קיבלתי והכל בכפוף לכך שיתר ש אמבטיה של ה xt מתאימה ליצר הדגמים כי אחרת אני חייבת את ה xt ואז השאלה אם אתה ממליץ על ה xt לעומת יתר הדגמים.
    סליחה על החפירה ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/11/2019

    שלום לי,

    ההמלצה שלי היא תמיד ללכת על הדגם המתקדם יותר 2 או 3.
    בגדול בXT הראשונה היה ריקול גדול כך שלפחות לגבי ישראל ידוע לי שהיבואן טיפל בכל העגלות שלא נמכרו. לגבי ארה"ב איני יודע לומר ולכן ממליץ על 2 או 3.
    לגבי האמבטיה, החיבור אותו חיבור ולכן היא אמורה להתאים אך איני יכול לומר זאת בודאות, מספיק שמשנים משהו קטן וזה לא מתחבר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה להבהרה הוספת

    לי
    02/11/2019

    תודה יל התשובה המהירה. האם התכוונת שהאמבטיה של xt xt2 ו xt3 אמורה להיות אותו דבר? או שהאמבטיה של ה xt בארץ וחול היא אותו דבר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/11/2019

    שלום לי,

    כמו שציינתי לדעתי כל האמבטיות זהות בחיבור שלהן 1,2,3 אבל, היות ולא בדקתי אישית ואין לי דרך לעשות זאת אני ממליץ לברר זאת מול היבואן או היצרן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה המהיר

    לי
    02/11/2019

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור לגבי אינגליזינה זיפי
    ליאת
    01/11/2019

    היי
    קיבלתי את העגלה. האם ניתן להפוך את המושב שינה לכיוון ההורה? ראיתי אם עם אינגליזינה זיפי פרי וכן היה אפשר. בעגלה שלי לא מוצאת....
    איזה עגלה דו כיוונית במחיר שפוי שנסגרת ונארזת בקלות לרכב ממליץ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/11/2019

    שלום ליאת,

    בזיפי המושב חד כיווני ואפשר היה לצרף אמבטיה.
    לצערי אין היום עגלות דו כיווניות במחיר שפוי כי כולן עגלות שבדרך כלל מגיעות עם אמבטיה ולכן המחיר קופץ גם כשמפרידים את האמבטיה.
    זה רק לרכוש יד שניה או לרכוש עם אמבטיה אז אפשר לרכוש מאמאס אנד פאפאס סולה סביב ה-1500 ש"ח וגם היא לא הכי קלה או פרקטית בהשוואה לאינגלזינה אך יש לה הרבה יתרונות אחרים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוויגי

    ליאת
    08/11/2019

    תודה
    היום ראיתי את העגלה טוויגי דגם גלורי. מה דעתך עליה? מחיר שפוי ודו כיוונית. מה חסרונותיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/11/2019

    שלום ליאת,

    מאוד בסיסית, במחיר שלה אפשר לרכוש סירקל ראבנה חדשה שלדעתי הרבה יותר איכותית אבל מגיעה רק בצבע שחור.
    טיפה מעל בתקציב ויש גם את הסולה או ג'ואי כרום שגם לדעתי יותר מוצלחות מהטוויגי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום