פורום פיברומיאלגיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה יכול להיות פיברומיאלגיה
    שחר
    09/03/2012

    שלום רב אני סובלת כבר כחצי שנה ואף יותר מכאבים חזקים בגב עליון עם הקרנה לחזה הקדמי ולצידי הצלעות כמו כן בחילות עד כדי הקאה בעיקר בשעות הבוקר, עשיתי בירור קרדיולוגי תקין וגם עכשיו עשיתי בירור אורטופדי הכל תקין ובדיקות הדם שלי יחסית בסדר כלומר יש קצת כולסטרול גבולי פעילות בלוטה מאוזנת באלתרוקסין ובסה"כ בדיקות תקינות האם יכול להיות שזה פיבורמילגיה אני כבר לא יודעת מה לעשות ממש מוטרדת וסובלת אני בת 45, סובלת מתת פעילות בלוטת התריס שכאמור מאוזנת וכן מכולסטרול ושהוא גם מאוזן בנורוליפ וכן יתר לחץ דם שאף הוא מאוזן בכדור וסקס פלוס וקרדילוק מה עוד עלי לעשות האם יש עוד כיוון שאפשר לחשוב עליו ולבדוק לגביו אודה מאוד מאוד על תשובה כי אני ממש סובלת מזה שיהיה לכולנו רק בריאות ושלווה ושקט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה יכול להיות פיברומיאלגיה - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    09/03/2012

    לג.
    אמנם אינני רופאה, אך מניסיוני כמטפלת בפיברומיאלגיה, בחילות עד כדי הקאות וכאב בגב העליון עם הקרנה לחזה אינם אופיניים כל כך לפיברומיאלגיה.
    לדעתי כדאי להמשיך את הבירור אצל רופא גסטרואנטרולוג - ייתכן שמקור הבחילות והכאב הוא ממע' העיכול. להקלה על הבחילות אני ממליצה ליטול כמוסות של ג'ינג'ר או לשתות חליטה של שורש ג'ינג'ר. כמוסות נוטלים אחרי הארוחה. חליטה ניתן לשתות פעמיים עד שלוש ביום. בנוסף על מנת להקל על הבחילות, אני ממליצה לאכול ארוחות קטנות ולהימנע ממזון חריף או מתובל.

    רפואה שלמה
    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה יכול להיות פיברומיאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    13/03/2012

    מכלול התסמינים של כאבים לא ספיציפיים, תלונות מערכת עיכול, הינם לא מספיק אבחנתיים ועקרונית יש לברר קיום תסמינים נוספים. באשר לאפשרות שבפיברומיאלגיה יכולות להיות תלונות כאלה, הדבר כן אפשרי.
    ממליץ לבקר אצל ראומטולוג לבדיקה ואיבחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה ורישיון.
    נועה
    25/02/2012

    אני אני סובלת מפיברומיאלגיה.
    האם אוכל בכל זאת להוציא רישיון או שזה לא אפשרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומיאלגיה ורישיון.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה ורישיון. - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    08/03/2012

    אפשרי ואין מניעת נגד בד"כ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה ותופעות
    קרן
    23/02/2012

    שלום,

    אובחנתי בתסמונת לפני כשנתיים + ובשנה האחרונה הכאבים החריפו. בחודש האחרון הופיעו תופעות שבהעדר מילה מתאימה אקרא להן מוזרות: פריחה בכל הגוף במשך שבוע וחצי, אפטה בחך העליון (מעולם לא סבלתי לפני כן מאפטות), נרדם לי חצי פנים (צד שמאל) והטשטשה לי הראיה בעין שמאל לכמה דקות, אך ההרגשה של רדום (כמו לאחר רופא שיניים) מלווה אותי כמה שבועות. בנוסף יש לי הרגשה שהדיבור שלי נפגע - אני חושבת מהר ובד"כ "יורה" במהירות, ברגע שאני מנסה להוציא את המילים מהפה הן יוצאות באיטיות אני מתקשה לבטא חלק מהמילים.דבר אחרון הראומטולוגית שלי שכנעה אותי לקחת אלטרולט, אני אמנם לוקחת רק שבוע אבל התופעות לא נעימות: יובש נוראי בפה, אני מרגישה שאני קמה בבוקר עם "שק כבד" עלי, הקאתי באמצע הלילה. יש תחליף או להמשיך לקחת בנתיים?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומיאלגיה ותופעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה ותופעות - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    08/03/2012

    באם אובחנה מחלתך כפיברומיאלגיה, יש מקום לטיפול באלטרולט ואף להעלות מינון בהמשך, וכי עשויי לשפר את המיחושים השונים שהגדרת כמוזרים.
    באם אחרי מס שבועות עד חודשים את משוכנעת כי אין הקלה , אפשרי להציע גם תחליפים כגון סימבלטה או ליריקה ועוד, אך יש להתיעץ עם הרופאה הראומטולוגית המטפלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפיברו
    בתיה
    14/02/2012

    אני בת 61, ויש לי פיברו,
    אני לא אוכלת עוף, אני לא צמחונית, כלומר אוכלת בשר.
    אבל רק לא עוף. מה אני צריכה להכניס לתזונה שלי שיעזור עם פיברו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לפיברו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפיברו - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    16/02/2012

    בתיה שלום רב,

    למחלות כמו פיברומיאלגיה שמערבות מפרקים ושרירים מומלץ לאמץ תזונה צמחונית מלאה על מנת להפחית את הכאב ו"לנקות" את הכבד מרעלים ופסולת. רצוי לעשות זאת בהתייעצות עם מומחה בתחום. מומץ גם לשתות הרבה נוזלים, בעיקר מים נקיים.

    מקווה שעזרתי לך,
    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה וכאבים באוזן
    נוי
    03/02/2012

    אובחנתי כמי שסובלת מפיברומיאלגיה, בנוסף לכאבים בכל הגוף (בעיקר מפרקים ושרירים) ומגוון רחב של תופעות נוספות מהן אני סובלת יש גם כאב חד שמופיע יותר ויותר לאחרונה בסחוס העליון באוזן ימין. לא מצאתי מידע על התופעה המוזרה וגם הרופאים שפגשתי לא מבינים את התופעה. מישהו מכיר את הכאב הזה או יודע מה מקורו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה וכאבים באוזן - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    23/02/2012

    שלום רב
    עלייך להיוועץ במומחה אאג ובאם אין ממצא באפרכסת או בסחוס, יש לציין כי לעיתים תלונות כאלה נילוות גם למצב הפיברומיאלגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי
    מיכל
    01/02/2012

    שלום רב,

    אובחנתי בפיברומיאלגיה, אולם נמצא גם גן של FMF אחד בלבד.
    ניסינו חודש קולכיצין, ללא שיפור ניכר, ועכשיו עושה הידרוטרפיה.
    הוצע לי לנסות טיפול תרופתי.
    האם יש הבדל בין התרופות השונות? אחת יותר חזקה מהשניה?
    הייתי מעדיפה ללא טיפול תרופתי, אבל הרופא ממש ממליץ, לאור העובדה שאני סובלת כאבים נוראיים כבר שנה וחצי.
    אני מעדיפה התחיל עם התרופה הקלה יותר.
    האם תוכל לומר לי איזה תרופות מומלצות ואיזה נחשבת קלה יותר
    הרופא המליץ לי על ליריקה, אני יודעת שיש גם סימבלטה ועוד כמה תרופות מומלצות לטיפול.
    אודה להתייחסותך.
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול תרופתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    03/02/2012

    אורטל שלום רב,
    מכיון שאינני רופאה, אין לי סמכות לייעץ לך בענין התרופות, אך אני יכולה להציע לך לנסות להיעזר בטיפול טבעי להפגת הכאב ולתסמינים אחרים של הפיברומיאלגיה (אם את חווה גם אותם). בעזרת תזונה צמחונית "אנטי דלקתית" וצמחי מרפא ייעודיים ניתן להקל באופן משמעותי על הכאב. אם בכל זאת את מחליטה ליטול תרופות קונבנציונליות בהמלצה של רופא ראומטולוג, את יכולה עדיין להיעזר בתזונה מתאימה וצמחי מרפא לצד הטיפול הקונבנציונלי על מנת להקל על הכאב.

    מקווה שעזרתי לך
    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בפיברוניאלגיה
    דנה
    30/01/2012

    שלום רב ,

    בת 44 ,

    לאחר הרבה בדיקות ולחץ נפשי הובחתי כחולת פיברומיאלגיה .

    נאמר לי שלא קיים טיפול במחלה אלא רק טיפול להקלת הסימפטומים (אצלי הסימפטומים בעיקר קשורים למערכת העצבים- נימולים , כאב ראש , לפעמים סחרחורות ,עייפות ) .
    בהמלצת רופא אני לוקחת סימבלטה 30 מ"ג ואני מרגישה הקלה משמעוטית .

    כטיפול במחלה רופא ראומטולוג מומחה בבפיברומיאלגיה המליץ בנוסף להליכות יומיות , על שימוש בקומפלקס של ויטמינים B1,B6,B12- ׁB-במינון גבוה - לא זכור לי המינון ) למשך 4 חודשים .
    אין לי חוסר של ויטמינים .

    האם הטיפול ידוע , והאם מומלץ לנסות ללא חשש.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בפיברוניאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בפיברוניאלגיה - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    31/01/2012

    דנה שלום רב,

    אכן, הטיפול בפיברומיאלגיה מיועד להקלת התסמינים. קומפלקס ויטמיני B מיועד להרגעת מערכת העצבים. אולם לפני שמתחילים בטיפול בתוספי תזונה מומלץ לבצע בדיקות מעבדה מקיפות: האם בדקת את רמות B12, חומצה פולית וברזל? יתכן שיש קשר בין התסמינים שאת מתארת למחסור במרכיבים האלה.
    מכל מקום, על מנת להרגיע את התסמינים מומלץ לשמור על תזונה צמחונית ולהרחיק מהתפריט מזונות שעלולים לגרום לאלרגיות כמו חיטה, חלב ומוצריו ולהיעזר בצמחי מרפא להקלת העייפות. זאת, כמובן על פי המלצה של מטפל מוסמך.

    מקווה שעזרתי לך,
    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליריקה ואלטרול...
    קובי
    12/01/2012

    דוקטור שלום רב!
    הייתי כבר בפורום הזה בעבר....
    אני בן 24, סובל מכאבים כרוניים מפושטים בכל הגוף, עייפות תמידית וכאבים ממוקדים בעמידה באזורים שונים ברגליים, דלקות וארטריטיס בברכיים, אוסטיאוטומיה בשוקיים ובירכיים (לא מעוניין לעבור ניתוחי איליזרוב בשלב זה).
    לאחר תרופות רבות שניסיתי אני נוטל אלטרול 25 MG כבר שלושה חודשים ללא שיפור ניכר. לאחר התייעצויות עם פרופ' גליה רהב וד"ר יעקב אבלין הוחלט שאתחיל לנטול 75 MG ליריקה בערב יחד עם הורדת מינון האלטרול לאלטרולט 10 MG, וכמו כן לאחר כ-3 שבועות להעלות את הליריקה ל 75MG פעמיים ביום.
    יש לי כמה שאלות:
    1. האם זה בסדר לנטול את שתי התרופות ביחד?
    2. מהן תופעות הלוואי של הליריקה?
    3. מהן תופעות הלוואי של הליריקה ביחד עם האלטרולט (יש לציין שלאלטרול בהתחלה היו תופעות לוואי קשות שעברו לאחר כשבועיים)?
    4. האם יש לליריקה או לשילוב ליריקה/אלטרול תופעות לוואי רציניות המשפיעות על התפקוד המיני?

    אודה על התייחסותך האוהדת
    קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליריקה ואלטרול...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליריקה ואלטרול... - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/01/2012

    השילוב בין שתי התרופות הינו אפשרי, ואף מבורך. היות ושתי התרופות עובדות במסלולים שונים מבחינת מסלולי הכאב, הפחתת ההמסלול העולה האקסיטטורי והעלאת המסלול היורד האינהיבטורי וכך בפריפריה נרגיש פחות כאב.
    תוספת ליריקה לאטרול מוסיפה לתועלת גם לגבי אלמנטים נוספים הקשורים לתחושות, מצב השינה ועם מינימום אפקט שלילי כגון עלית תאבון, אגירת משקל, רדימות וכדו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדוקטור

    קובי
    16/01/2012

    תודה רבה לך ד"ר סווהיל!
    יום נפלא
    קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה כסיבה לתביעת נכות ושאלה
    נועה
    11/01/2012

    לפני שנה אובחנתי בפיברומאלגיה ב-18 נקודות בגוף. זה התפרץ כשהפסקתי את הטיפול ההורמונלי בזריקות לוקרין וטיפול הורמונלי חלופי למנפאוזה עקב הזריקות.
    שאלות:
    1. האם יש קשר למנפאוזה והפסקת התרופות ? הרופא לא קשר בין שניהם.
    2. האם פיברומאלגיה קשה מזכה בתביעת נכות בביטוח לאומי (יש לי נכות נמוכה עקב נזקי גילוי צליאק בגיל מבוגר)
    3. טופלתי ב"אלטרולט" ללא הטבה. הפסקתי את התרופה עקב עצירות קשה .
    4. האם יש טיפול יותר יעיל ? הכאבים קשים במיוחד בידיים,כתפיים וצוואר ומקשים על תיפקוד ועבודה יומית, כמו גם קשיון באצבעות בשעות הבוקר.
    אודה לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה כסיבה לתביעת נכות ושאלה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/01/2012

    תסמיני המחלה יכולים להיות קשים ומפריעים אכן לתיפקוד היומי ומלווים בסבל רב ולכן יש מקום להעלות את שאלת הנכות התיפקודית במקרים בהם המחלה מלווה בירידה בכושר להשתכר.
    מלבד האלטרולט יש מקום לנסות מיגוון הצעות אחרות אשר משלבות טיפול סימפטומטי בתלונות כולל הפרעות שינה, כאבי שרירים, עייפות, שינויי מצב רוח ואו מתח וחרדה ועוד.
    יש להיוועץ בראומטולוג לטיפול תרופתי חילופי לאלטרולט
    היות ומיגוון תאוריות עולות לגבי הפתוגנזה של המחלה, וגם לגבי האטיולוגיה, כך שמרוב הצעות והסברים כנראה שאין אנו יודעים מה אכן האמת. הצעות כי ארועים טראומטיים שונים מלווים בהקשר סיבתי להיווצרות המחלה, כן עלו אך אין די בסיס להוכחה. טריגרים כגון זיהום, מחלה וירלית, טראומה, ארוע חריף גופני או נפשי, חשיפה לתרופות, שינויי הורמונלי, הריון ולידה ועוד ... הן חלק מההצעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספים צמחיים?
    רונה
    10/01/2012

    שלום
    האם תוכלו להמליץ על תוספי מזון על בסיס צמחי שעשויים לעזור למחלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספים צמחיים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספים צמחיים? - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/01/2012

    כל מיני תאוריות עולות בהקשר למחלה. הצעות רבות ע"י נטורופתיים להימנעות ממאכלים מסויימים, וגם קשר אפשרי בין החמרת התלונות לבין מוצרי מזון שונים, מוצרי חלב, קקאו ושוקולד, עגבניות , חציל וכדו'. הדבר אינדיווידואלי ולרוב בעל אפקט מינימלי.
    תוספי מזון , אומגה 3, תמצית פסיפלורה, היפריקום צמח שנמצא בקפסולות הרימוטיב אלה אופציות נוספות לרוב לרגיעה של השרירים ומצב הרוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצת תמיכה לפיברומיאלגיה כאן באתר
    מערכת beOK
    02/01/2012

    שלום לכולם
    פתחנו לאחרונה [a href='http://www.beok.co.il/Groups-25/Group-23/%D7%A7%D7%94%D7%99%D7%9 id='link']קהילת פיברומיאלגיה - קבוצת תמיכה [/a]חדשה כאן באתר, אתם מוזמנים להכיר, לחלוק, לשתף ולהתייעץ עם גולשים נוספים הסובלים מהמחלה.

    תודה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקישור לקבוצת התמיכה

    מערכת beOK
    02/01/2012

    [a href='http://www.beok.co.il/Groups-25/Group-23/%D7%A7%D7%94%D7%99%D7%9 id='link']קהילת פיברומיאלגיה[/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיווץ שרירים פתאומי ורטט בשריר
    רינת
    28/12/2011

    שלום דוקטור
    אני סובלת משתי בעיות ואמרו לי שאולי זה מעיד על פיברומיאלגיה:
    אחרי הליכה ארוכה (נניח של שלושת רבעי שעה-שעה) אני מרגישי ששרירי הירך והרגל רוטטים, כמו אחרי מאמץ רב, למרות שלא מדובר בהליכות מאומצות אלא בהילכות בטיילת למען הספורט והליכות בעיר. כמו כן, כל כמה לילות, אני נתקפת התכווצות קשה בשריר השוק, שמעירה אותי.
    האם זה אכן קשור?
    אציין כי אני בת 48, וכל חיי הייתי פעילה ספורטיבית, כך שהתופעות אינן נובעות ממאמץ פתאומי שלא עשיתי בעבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיווץ שרירים פתאומי ורטט בשריר - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    29/12/2011

    תיאורך אינו אופייני לפיברומיאלגיה. יש להיוועץ ברופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת לקחת כדור נוסף...
    קרן שמש
    20/12/2011

    היי,

    אני סובלת מפיברומיאלגיה מזה 7 שנים, לקחתי לראשונה לאחר הרבה זמן בניסיון להסתדר ללא תרופות את הכדור הראשון ליריקה. לקחתי את הכדור לפני השינה.
    בבוקר שלמוחרת לא הצלחתי לקום בבוקר עם סחרחורת מפחידה עיפות כאילו לא ישנתי חודשים כאב עיניים הפטיות כאילו עיממו אותי תחושות שלא הרגשתי קודם לכן ממש הייתי כמו זומבי לא תפקדתי ובנוסף היו לי את הכאבים הרגילים בבוקר. האם זה אמור להיות ככה? יש לציין שלקחתי בנוסף קולדאקס לצינון ואף כדור לאסטמה שגם ממנה אני סובלת.
    אני ממש מפחדת לקחת כדור נוסף..
    אודה למענה,
    המשך יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת לקחת כדור נוסף...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת לקחת כדור נוסף... - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    21/12/2011

    ליריקה לא אמורה לגרום לתופעות כה חריפות אבל בכל זאת היו מקרים והתגובה הינה אינדיווידואלית
    שילוב עם תרופות כמו לצינון ולאלרגיה ונוגדי היסטמין גם מיישנים ומרדימים
    מציע לנסות במינונים יותר נמוכים ממה שנטלת ולעלות בהדרגה בתקווה כי במינון המופחת תרגישי טוב יותר ופחות תופעות לוואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני סובלת מפיברו
    אטל
    20/12/2011

    שלום לך דר ,אני בת 53 סובלת כשנה מכאבים בסרעפת באמצע במפתח הלב עם הקרנה לחזה שמאל ולשכם וזרוע שמאל ,נוטלת נורמיטן 25 עם מעט יתר לחץ דם שמאוזן ,לאחר בירור קרדיאולוגי מיפוי לב תקין אקו לב תקין נמצא חיידק הליקוברטר וטופל 10 ימים בטיפול משולב ידוע על בקע סרעפתי קטן מהעבר, למרות שאני נוטלת נוגדי חומצה שנים ,הכאב לא מרפה ממני והפסקתי לעבוד ויש הפרעה תיפקודית בחיי היום יום ,הכאב לא מגיב כמעט לכלום לקחתי נרות אביטרן 4 ימים וואבן ואין שינוי מהותי. הופנתי לראומטולוג לעוד חודש ולגסטרו בעוד מספר ימים האם אני צריכה לעשות צינתור כפי שהומלץ לי כדי לשלול מחלת עורקים? האם אתה חושב שיש לי פיברו האם הכאבים אופייניים? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני סובלת מפיברו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני סובלת מפיברו - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    21/12/2011

    למרות שעולה אפשרות של פיברומיאלגיה באבחנה המבדלת אך הדרך הנכונה והנבונה לעיתים לאיבחונה הינה דרך השלילה של מצבים אורגניים נוספים ולכן יש להשלים את הבירור לפי עצות הרופאים המומחים המטפלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה
    רחלי
    13/12/2011

    שלום ד"ר . חולת פיברו עם שאלה מקדימה .יש לי l4 l5 l3 s1 ,c.t בe.m.g נזק שורשי באותם חוליות ונזק זה ב e m g היתגלה שנתיים לאחר ת דרכים תמיד היה בסדר
    הקושי שלי לעמוד / ללכת יותר 20 דק מתחילה להרגיש סיוט בגב והרגליים
    והשאלה האם יש מצב שמהטראומה היתעוררה לי פיברו בגב או שהכאבים הבלתי ניסבלים הם מהנזק בחוליות

    תודה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומיאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    21/12/2011

    אם יש עדות לנזק שורשי וכאבים ממוקמים ממקור רדיקולופטיה, הדבר שונה מהכאבים המפושטים שיש בפיברומיאלגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום