פורום פיברומיאלגיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים באפרכסת האוזן בזמן שינה
    אלה
    27/02/2011

    האם כאבים באפרכסת האוזן כשנשענים עליה בשינה הם תופעה של פיברומיאלגיה, אני מאובחנת כחולת פיברו

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באפרכסת האוזן בזמן שינה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    28/02/2011

    מציע כי בדיקת רופא אאג., מפני שהגירויי של האפרכסת נובע מלחיצה או כשנשענים עליה. לא תלונה קלאסית בפיברומיאלגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת לגבי שילובי תרופות
    גלית
    23/02/2011

    שלום דר',

    לצערי הרופא שלי לא מכיר בפיברו.

    בעבר קיבלתי סימבלתה 30 מג' לפיברו והיא הקלה מאוד אך לא עזרה לדיכאון שהייתי בו.
    הרופא החליף לי לנורטילין 50 מג' ויצאתי מהדיכאון באופן נפלא. אך הכאב נשאר והחמיר.
    נאמר לי לשלב את הסימבלתה עם הנורטילין ושזה בסדר. האם השילובים של SNRI וטריצקלים במינונים כאלה ניתנים?
    כמו כן מהו המינון של הנורטילין שאמור לטפל בכאב?
    כמו כן האם טרגטול כמיצב משפיע גם על הכאב יותר מלמוג'ין?
    הרופא אמר שזה לשיקולי באיזה אופציה לבחור ואני ממש לא יודעת מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת לגבי שילובי תרופות - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    מציע כי תהיי במעקב סדיר של ראומטולוג
    מתן סימבלטה הינו יעיל ולעיתים צריך להעלות מינון. שילוב עם תרופות אנקסיוליטיקה, וגם אנטי נוירופטיות אפשרי. תוספת תרופות נוגדות דכאון וגם אנטי אפלפטיות כגון טגרטול גם עשוייה לעזור לכאבים נוירופטיים וכאבי פיברומיאלגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם טרגטול טובה יותר מלמיקטל?

    גלית
    27/02/2011

    רשמת משפחות של סוגי תרופות,לא הבנתי,האם תוכל לפרט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם טרגטול טובה יותר מלמיקטל? - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    תרופות אנטי אפלפטיות כגון טגרטול ולאמיקטאל עשויות לעזור בפיברומיאלגיה. הדבר אינדיווידואלי ואין יותר טוב או פחות טוב.
    לגבי תרופות אנקסיוליטיות- הכוונה לנוגדי חרדה כגון טרנקסאל, לוריבאן ואלפרוקס, קלונקס ועוד
    תרופות אנטי נוירופטיות - שימוש בנוירונטין, ליריקה וגם סימבלטה עשוי גם להקל על סימפטומים במישור כאבים עצביים כגון זרמים, רדימויות, שינויי תחושה וגם טויטשים בגפיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי ואיפה יכול לאבחן לי פיברומיאלגיה
    מאיה
    21/02/2011

    אני מאיה בת 18 ואני חיילת. כבר חמישה חודשים אני סובלת מכאבים חזקים בגוף. בתחילה חשבו שזה דלקת פרקים אבל בבדיקות הרבות שעשיתי לא היו סימנים למשהו דלקתי, ואחד הרופאים אמר שיש לי תסמינים לפיברומיאלגיה.
    רציתי לשאול איזה רופא מומחה לפיברומיאלגיה שידע לאבחן אותי כמו שצריך.
    הייתי כבר אצל ראומטולוגים רבים ואף אחד מהם לא ידע מה לעשות איתי.
    אם יש לכם המלצות לרופאים מומחים שיהיו נגישים מבחינת הצבא, ושיהיו איתי לאורך כל התהליך, ולא רק בבדיקות אחת לחודש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי ואיפה יכול לאבחן לי פיברומיאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    ההערכה הינה ע"י ראומטולוג.
    לא מקובל בפורום זה להמליץ על שמות רופאים באופן ספיציפי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה
    בובי
    17/02/2011

    שמי דודי אני בן 36 וההיתי אצל רמוטולוג שאיבחן אצלי פיברומלאגיה יש לציין שאני עצמאי ואב לשתני ילדים והשלישי בדרך ומאוד מפחיד אותי החוסר תיפקוד שלי. קיבלתי טרמדקס וגם אלטורולט שלא עזרו לי ורק גרמו לי לתופעות לוואי ולא הורגדה הקלה משמעותית בכאב יש לציין שבהתחלה קיבלתי את האלטורולט 10 מג ולא הרגשתי שום דבר ואז החליו לי 25 מג והתופעות לוואי היו חזקות עשיתי כבר צילומי רנגן אולטרסנד ובדיקות דם ככה שיהבחנו אצלי את הפיברומאלגיה . הכאביים שלי ממש איומים שאני מסיים את העבודה אני מרגיש את הגוף כואב מאוד חזק שבגללו אני לא ישן טוב בלילה בלשון המעטה כי אני קם בממוצע כל שעה שעה וחצי לשירותים . השבוע עישנתי קנביס רפואי בגלל שאיתי בפורומים שיש אנשים שזה עזר להם עישנתי מחבר שמקבל את הקנביס הרפואי בעקבות קריטטת רגל .עישנתי שלש ארבע שיאפות והכאב הוקל לי בצורה מאוד משמעותית בלי שום תופעו תוואי ולפני שהלחתי לישון עישנתי עוד קצת והלילה היה כמעט מושלם התעוררתי רק פעם אחת אבל מבחינתי היה פשוט מדהים . יש לציין שאנשים ממש מעירים לי למה יש לי שחור מתחת לעיניים בצורה ממש בולטת .וזה מחוסר שינה טובה ורגועה ואני גם רגיש ל- g6pd ונולדתי עם כבד מוגדל מה שעוד יותר מפחיד אותי לקחת תרופה כל יום על בסיס קבוע . האם יש לי סיכווי לקבל רשיוון לקנביס רפואי? כי נכון לעכשיו אני מרגיש שמצאתי את התרופה שמקלה עלי .
    בתודה אשמח אם תוכל ליעץ לי דודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    היות ואתה במעקב אצל ראומטולוג, תוכל להעלות את השאלה של הטיפול אצלו. בד"כ הטיפול בקנביס הינו בסמכות רופא הכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלג של עיבוד נתונים
    גלית
    17/02/2011

    שלום דר',

    מזה כשנה הופיעה אצלי תסמונת פיברומיאלגיה ומאז חלו שינויים בקליטה,בהבנה,שכחה ,בעיה בכושר ביטוי, עיבוד נתונים ועוד....עזבתי עבודה לאחרונה עקב כך.
    בנוסף היתה לי תשישות נוראית אבל היא עברה כנראה מהנורטילין.
    לפני כן הייתי בדיכאון עמיד ורק הלמיקטל 200 מג' עזר ואז הופיעה לי התסמונת.
    הדיכאון חזר לכך קיבלתי בנוסף סימבלתה 30 מג' כדי שגם יעזור לכאבי השרירים.
    לא היה שינוי נפשי,אך זה עזר לכאבים.(אני עמידה לSSRI SNRI)
    הרופא החליף לי את הסימבלתה לפני כחודשיים בנורטילין 50 מ' שזה הוציא אותי מהדיכאון ממש בהצלחה,רק שאני מאוד סובלת מתופעות הלוואי.אך הוא לא מטפל בכאבי השרירים כפי שאמור לעשות.
    אני גם נוטלת 0.75 מג' קלונקס בלילה לבעיות שינה קשות ולחרדה (שילבתי עם טרזודיל 100 מג' וזה עזר -ולאחרונה הורדתי אותו) ואני ישנה היום לפחות 5 שעות ברוך ה'.(אולי הנורטילין עזר לכך)
    אני לא יודעת מאין הבעיה של תפקוד לקוי של המוח והקוגנטיביות. אני לא קולטת,לא שמה לב למה אני עושה,לא מבינה,עושה טעויות כתיב,לא מצליחה להתבטא,נתקעת במשפטים ולא זוכרת מילים ועוד...
    אני בטוחה שיש קשר להפיברו' ,כמו כן חשוב לי לציין דר' שבמשך 7 שנים עם דכאונות וחרדות קשים לא היתה לי בעיה קוגנטיבית כלל, תמיד הייתי שנונה וחדה.
    הרופא שלל דימנציה.
    אני מקווה שזה לא לצמיתות,אני במבוי סתום.
    יתכן שזה מהלמיקטל?
    בבקשה כוון אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלג של עיבוד נתונים - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    תיאור הבעיה הקוגנטיבית יכול בהחלט להיות כחלק מהפיברומיאלגיה אשר אובחנה אצלך, ןנראה וכי זה לא מהשפעת הלמיקטאל למרות שידוע כי השפעת התרופות על המצב הקוגנטיבי הינה אפשרית.
    בחולי פיברומיאלגיה עם פגיעה בכושר הריכוז והזכרון , הדבר הינו ווריאבילי וגם דינאמי ולא בהכרח מדובר בבעיה לצמיתות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר' יקר עזרת לי מאוד

    גלית
    27/02/2011

    שלום דר',

    מה שרשמת לגבי בעית הזיכרון שאינה לצמיתות.
    האם קרו לך מקרים שנתקלת בהם שהיתה בעיה ונפתרה? האם הפיברו' נשארה?
    תשובתך תעודד אותי,מה צריך לעשות לגבי הזכרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לטיפול בפיברומיאלגיה
    בובי
    15/02/2011

    אני סובל מכאביים חזקיים במפרקיים שהם בלתי נסבלים קיבלתי תרופות לדיכאון על מנת לדכאות את הכאב אבל יש לי רק תופעות לואאי של יובש בפה והכיבה ממש מתהפכת ככה שאני לא מסוגל לשתות אותם כמו כן ניסיתי לפני יומיים קנביס רפואי וזה היה היום והלילה הכי טובים שהיו לי האם אני רשי לקבל טיפול קנביס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לטיפול בפיברומיאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    טיב הכאבים אשר מהם אתה סובל לא מוגדר וטרם אובחנה בעייתך. מומלץ להיוועץ ברופא המשפחה, ומרפאה ראומטולוגית וגם מרפאת כאב- על מנת לעמוד על האבחנה, המלצות הטיפול ועוד. באשר לשימוש בקנביס, הדבר בסמכות מרפאת הכאב לאינדיקציות מסויימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיקור סיני
    יוסי
    06/02/2011

    שלום.
    אני סובל מפיברומיאלגיה כשנה. הכאבים מאוד קשים. הבנתי שדיקור סיני יכול לעזור לשיכוך הכאבים. האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיקור סיני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיקור סיני - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    07/02/2011

    הטיפול בפיברומיאלגיה הינו רב תחומי
    הצעות לטיפול חילופי, משלים ואלטרנטיבי עולות כל הזמן ובין הטיפולים הרצויים ומדווח בחלק מהחולים כי יעילים, הינו דיקור סיני.
    לכן, יש לנסות את הטיפול הזה לטיפול בכאבי השלד, שבפיברומיאלגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש לי פיברומיאלגיה
    רחל
    22/01/2011

    שלום רב,

    מזה תקופה ארוכה של למעלה משלושה חודשים סובלת מתשישות,כאבים בעורף,שכמות,ירכיים,טוסיק,שיכחה של דברים, כאבים בכל הגוף, קושי בהרמת דברים, מאדם פעיל מאוד הפכתי לאדם שקשה לו לעשות דברים. לפעמים רעש,ריחות מסויימים מפריעים לי. הכל החל משנה שעברה. חוסר תיאבון,קושי לקום בבוקר גוף נוקשה.כאבי ראש מוזרים. זקוקה לעזרה. להקלת כאבים מקבלת טרמדקס OD 200. רוצה להיות אמא בריאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש לי פיברומיאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש לי פיברומיאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    30/01/2011

    התיאור שלך מעלה חשד לפיברומיאלגיה. אך ההמלצה היא כי להגיע לבדיקה קלינית והערכה רפואית במרפאה ראומטולוגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביזרים רפואים ופיברו'
    ספיר
    14/01/2011

    האם ניתן לקבל הפנייה והשתתפות בקניית אביזרים רפואים (כמו חגורת גב,מדרסים או נעלים אורתופדיות )ומכשיר טנס שעוזר לי מאוד עקב פיברומילגיה.
    יש לי ביטוח משלים בקופ"ח האם חייב הפניה של רמטולוג או אפשר רופא משפחה,כאב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אביזרים רפואים ופיברו'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביזרים רפואים ופיברו' - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/01/2011

    האביזרים שמנית בד"כ בהמלצת מרפ]את כאב(מכשיר TENS) ומרפאה אורטופדית כף רגל(מדרסים ונעלים אורטופדיות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מופשטים זמן רב
    אנונימי
    11/01/2011

    בס"ד

    שלום אני אסף בן 15 וחצי,
    בסביבות סוכות בערך לפני 3-4 חודשים חליתי בוירוס ויראלי, ממש לא הרגשתי טוב והייתי אצל רופאים שהפנו אותי לבדיקות דם שונות, שיצאו תקינות למעט אנמיה קלה וחריגה בבלוטת התריס שלאחר בדיקה חוזרת לבלוטת התריס יצאה תקינה לחלוטין.
    לקחתי כדורי ברזל והברזל השתפר.
    מאז ועד היום אני סובל מחרדות רבות שמא מדובר במחלה נוראית, יש תקופות טובות יותר ויש פחות, הפסדתי מספר לא מועט של ימי לימודים, הייתי אצל המון רופאים עשיתי המון בדיקות בינהן גם צילום חזה, בדיקת צליאק, שתן, צואה, כמה ספירות דם וביוכימיה, הבדיקות יצאו תקינות, בשבוע הבא ישלי אולטרסאונד עקב כאבי בטן, ולאחר מכן בדיקה אצל רופא גסטרו.
    הכאבים כל פעם במקום אחר וכמעט בכל הגוף: בטן, צוואר, שכמות, כתפיים, חזה, גב, צלעות, רגליים, ירכיים, ברכיים, לפעמים נימול בידיים, היה תקופה של תחושה של גולה בגרון אבל זה עבר, לפעמים גם דקירות בעיניים, כאבי פרקים פה ושם, שאני עושה כושר (הליכה, כדורגל) אני מרגיש יותר טוב ולא חש כולכך בכאבים.
    הייתי אצל רופאת מתבגרים שהפנתה אותי לפסיכולוגית עקב החרדות (גם אמא שלי סובלת מחרדות המון שנים),
    קראתי בכל מיני אתרים על פיברומיאלגיה והרגשתי תחושת הזדהות.
    אני מאוד חרד מהכאבים האלה! האם הכאבים יכולים להתאים לתסמונת הזאת? האם היא יכולה להופיע גם בגיל שלי? לאדע כבר למי לפנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים מופשטים זמן רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מופשטים זמן רב - תגובה

    ד''ר אורון עילם
    12/01/2011

    התמונה הקלינית מתאימה בהחלט לחרדה. כדי לדעת האם מדובר בפיברומיאלגיה ( +/- חרדה ) מומלץ כי תיבדק ע"י ראומטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם התסמונת יכולה להופיע גם בגילי?

    אנונימי
    12/01/2011

    תודה רבה רבה :]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם התסמונת יכולה להופיע גם בגילי? - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/01/2011

    הפיברומיאלגיה עלולה להופיע גם בגילך הצעיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מופשטים זמן רב - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/01/2011

    התיאור שלך מאוד מפורט, ויתכן בעיקבות הזיהום הויראלי.
    התפתחות סימפטומים נוספים עלולים לכוון גם לכיוון פיברומיאלגיה
    הדרך הנכונה היא לפנות להערכה אצל ראומטולוג לאישור אבחנה זו
    ומעקב רופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בליריקה
    ורדה
    10/01/2011

    דר' שלום
    אובחנתי לפני כשלוש שנים כסובלת מפיברומיאלגיה
    אני מטופלת באסטו 25 מ"ג קלונקס לפי הצורך ותקופה טופלתי בארקוקסיה.
    עכשיו מציעים לי לעבור לליריקה, אני די חרדתית ותופעות הלואי ע"ג התרופה לא מעודדות.
    אני הייתי אמורה להתחיל ב-75 מ"ג אבל בגלל שאני זו אני אני אמורה להתחיל במינון של 25 מ"ג ולעלות בהדרגה.
    אני מאוד סובלת מכאבים בכל המפרקים, מלווה בחולשה ושינה לא רצופה.
    למרות זאת אני נלחמת עובדת ולא מוותרת לעצמי.
    אשמח לקבל את חוות דעתך ו/או המלצות נוספות לליריקה או לכל טיפול נוסף.
    תודה מראש
    ורדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בליריקה - תגובה

    ד''ר אורון עילם
    12/01/2011

    התגובה לתרופות היא אינדיבידואלית. בייחוד תרופות המיועדות לטיפול בכאב ( וכן בתרופות להורדת לחץ דם ). אני מציע כי תנסי ליטול ליריקה. אם יהיו תופעות לואי תוכלי תמיד להסיק את הטיפול. בכל מקרה לא מדובר בתופעות לואי מסוכנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה בשרירים וCPK גבוהה
    ענת
    06/01/2011

    שלום
    אני בת 22 ולפני כמה ימים הייתה לי שפעת מלווה בכאבי ראש חזקים
    והשפעת חלפה אבל כאבי הראש נשארו ולאחרונה אני מרגישה גם מאוד חלשה שכל מאמץ מרגיש לי כאילו התאמצתי שעות הייתי במיון ועשו לי אקג ובדיקות דם האקג היה בסדר ותוצאות בדיקת הדם הראו רמת CPK מאוד גבוהה 790 למרות שבכלל לא התאמצתי לפני וUREA נמוך 12 חוסר בויטמין B12 ולמרות זאת שחררו אותי
    אני לא יודעת מה לעשות הלאה כי רופאת המשפחה הפנתה אותי למיון
    אני מרגישה שמרוב כאבים אני מאבדת תחושה ברוב חלקי הגוף ואני פוחדת שזה יחמיר בבקשה תיעצו לי לאן לפנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולשה בשרירים וCPK גבוהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה בשרירים וCPK גבוהה - תגובה

    ד''ר אורון עילם
    10/01/2011

    קיימות מספר סיבות לרמת CPK גבוהה.-
    1. פעילות ספורטיבית
    2. טראומה לשריר ( כולל זריקה )
    3. מחלת שריר
    4. תת פעילות בלוטת התריס

    מומלץ כי תיבדקי ע"י נוירולוג או ראומטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברו וקפיצות שרירים
    זוהר
    04/01/2011

    אובחנתי כפיברואית לפני כחודשיים, רציתי לדעת האם יש קשר בין קפיצות שרירים עדינות בגוף לבין התסמונת או שמא צריך לשלול בעייה נוירולוגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברו וקפיצות שרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברו וקפיצות שרירים - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    05/01/2011

    תלונות אלה קיימות ושכיחות בדאבת השרירים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פלסטי השלכות על הפיברומיאלגיה
    אור
    01/01/2011

    ברצוני לברר באם יכולה להיות החמרה בפיברומיאלגיה ממנה אני סובלת מזה כ-10 שנים לאחר ניתוח הקטנת חזה שאותו אני אמורה לעבור.

    לאחר בדיקות והמלצות רופאים החלטתי לעבור ניתוח הקטנת חזה שמן הסתם מחמיר לי את הכאבי גב ואין לי ספק שבשלב מאוחר יותר ייקל עליי,

    רק שאני חוששת מהניתוח או נכון יותר מאיך ארגיש לאחר הניתוח שעד כמה שידוע לי יכול להחמיר את הכאבים ואת ההתאוששות,

    ושאלתי כיצד אוכל להקטין את עוצמת הכאב שלאחר הניתוח, קראתי על אפשרות ניתוח שייעשה בהרדמה כללית ואף בהרדמה מקומית שיכולה להועיל לאחר הניתוח בהקטנת הכאב, האם יש אמת בדבר?

    ושאלה נוספת מניתוחים שעברתי בעבר (לא פלסטיים) שנעשו בהרדמה כללית התעוררתי נורא קשה והקאתי במשך שעות כתוצאה מההרדמה והכאבים האיומים באיזור המנותח כתוצאה ממאמץ ההקאה, האם יש אפשרות למנוע או להקל על כך?


    אודה על כל המלצה/עיצה שאוכל להיעזר בה על מנת לעבור את הניתוח באופן קל יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פלסטי השלכות על הפיברומיאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    05/01/2011

    בד"כ אין מניעה מלעבור ניתוחים, דחופים היו או אלקטיביים בחולים עם פיברומיאלגיה. כמובן, במחלה זו ישנה נטיה לכאבים מפושטים מלווים בסף נמוך לכאב ולאחר ניתוחים ישנו טריגר נוסף לכאב. סוג ההרדמה אינו משנה אך ככלל עדי]פות להרדמה אזורית מאשר כללית בניתוחים כשזה אפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטייה לשרירים תפוסים
    דנית
    26/12/2010

    אני בת 26 ובשנים האחרונות יש לי יותר ויותר נטייה לשרירים תפוסים, בייחוד בגב. יכול להיות שזה בגלל שאני עובדת הרבה במשרד מול מחשב אבל האם זו יכולה להיות התחלה של פיברומיאלגיה? ומה הכי מומלץ לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטייה לשרירים תפוסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטייה לשרירים תפוסים - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    05/01/2011

    בדאבת השרירים ישנן תלונות כאלה . התיאור שלך מעלה ביטוי של שרירים תפוסים ולא הזכרת קיום תלונות נילוות או נוספות. כך שאין רמזים מספיקים לאיבחון פיברומיאלגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום