מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון תאומים- דחוף!שרה15/08/2010
שלום, אנחנו תלמידות בתיכון הדרים, עולות לכיתה י''ב. אנחנו לומדות במגמת ביולוגיה, בחרנו לעשות עבודת ביומד בנושא הריון תאומים. שאלת החקר שלנו היא איך עובר אחד משפיע על העובד השני במהלך ההריון והלידה.
אנו נשמח אם יש מאמרים, סקרים מומלצים או כל דבר אחר שיכול להביא לנו מידע בנושא. נשמח אם תוכלו להמליץ לנו על רופא שיוכל לעזור לנו (נסתפק גם בסטודנט).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010בעידן האיטרנט אינך זקוקה לאיש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשיפה לקרינה בשליש הראשוןורה15/08/2010
שלום רב,
לפני כשבועיים ב 28/07 עברתי תאונה ונפצתי בגב.
במיון בבי"ח עברתי בדיקות CT חזה, בטן ואגן שבמהלך הבדיקה הזריקו לי 100 מ"ל חנת"ו מסוג 370 UV + שלושה צילומי רנטגן של המותן והגב.
פתאום גיליתי שאני בהריון - באותו היום שעברתי את כל הבדיקות הייתי בשבוע 4 +4 ימים.
מה שמעניין שבאותו יום שקרתה תאונה על הבורק הייתי אצל תכנאית אולטרה סאונד שעשתה לי בדיקה על המכשיר מתקדם ולא ראתה שום הריון, רק אמרה לי שיש לי עודף רירית ברחם וכנאה אני ממש לקראת הוסת.
היום עשיתי בדיקה על רמת הקרינה וקיבלתי תשובה של נחשפתי ל- עד 4.8 RAD כאשר אומרים שהמקסימום הוא 5 RAD- זה כבר די גבולי....:(
אין לי עדיין ילדים וההריון הראשון לפני כחצי שנה לא החזיק לכן אני מאוד רוצה לחשוב אופטימי ולהשאיר את ההריון אך מצד שני, לא רצה לקחת סיכויים אם חס וחלילה העובר לא יהיה בסדר.
מה עושים - אני חייבת יעוץ.
תודה,
ורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לורה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010להתקשר ליחידה הטרטוגנית בירושליים בנהולו של פרופ אור נוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בתחילת היריון, לא נצפה שקליאת15/08/2010
החזרת שני עוברים מוקפאים 28/7.
בטא: 9/8- 145
11/8 316
13/8 654
15/8 1543
היום, באולטרסאונד לא נצפה שק. לאחר הבדיקה, התחילה הכתמה חומה, ומעט דם ורוד בניגוב.
E2 1852
פרוג' 77.8
האם ההיריון בסיכון?
האם ייתכן כי מדובר בתאומים ולכן טרם נצפה שק (נוכח העובדה שהיו הכפלות של למעלה מפי 2)?
..אני בחרדה ומתח. מטופלת מס' שנים, מדובר בהחזרה 15 :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
ד''ר גדעון נגר17/08/2010בדיקת USמספר ימים מאוחר יותר תפתור את הדילמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחזיקה לך אצבעות
קרן18/08/2010ממה שאני יודעת וקוראת, יכול לפעמים להיות דימום בתחילת הריון.
והבטא עלתה יפה... אבל אני לא רופאה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות בהריון.דנה15/08/2010
אני נמצאת בשבוע 34 ו3 שבועות יש לי הפרשות צהבהבות אפילו אולי ירקרקות לאחר מתן שתן. היתי אצל רופאת נשים שלי מכיוון שפחדתי שזאת קונדילומה ( לבעלי היתה קונדילומה שנה שלמה ולא ידענו על כך הוא בטיפולים עכשיו). לאחר בדיקה גניקולוגית הרופאה אמרה שאין לי כלום.. נבדקתי שוב לאחר חודש והיא שוב פעם אמרה שאין כלום.
האם ניתן לזהות קונדילומה ע"י בדיקה גניקולוגית רגילה.. הרופאה היתה די זריזה בשתי הבדיקות, ויכול להיות שלא נדבקתי בכלל.. ואם לא אז מה זה יכול להיות ? אולי כדי לפנות לרופא אחר? זאת בעיה כרגע להחליף רופא מטפל.. אני די בלחץ שגם העובר יכול להפגע איך שהו..
תודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010קונדילומה מתבטאת בגדולים קטנים בוולווה ולא בהפרשות
בהריון יתכו הפרשות רבות שאינן מעידות על דלקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פאפס והריוןדנה15/08/2010
שלום, אני ובעלי מנסים להכנס להריון ותקופת הביוץ שלי התחילה ביום שבת וביום רביעי השבוע יש לי בדיקת פאפס האם מומלץ לדחות אותה? כי אני מפחדת שבמידה והצלחנו זה יכול להרוס?
יש לציין שיש לנו כבר שני ילדים ולפני הבת הראשונה היתה לי הפלה טבעית שהתרחשה יום לאחר שעברתי בדיקה ווגינלית אצל רופאת הנשים בשבוע 7 ובגלל זה החשש שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PAP
ד``ר איילון לחמן15/08/2010שלום.
בדיקת ה-PAP אינה מוכרת כגורמת להפלות,כי אם כן, הינו משתמשים בה לצורך זה.אבל אם אין דחיפות בביצוע הבדיקה,ניתן ולא למען הרגשתך ,לדחות ביצועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי לידהמיקה15/08/2010
אני בשבוע ה- 7 אחרי לידה. בסיום השבוע ה- 4 אחרי לידה הסתיים הדימום .בשבוע ה-6 ניבדקתי אצל רופא נשים שעידכן שהכל בסדר וניתן לחזור לשיגרה .יום לאחר שקיימנו יחסים החל דימום שוב שממשיך .כבר 4 ימים. האם עלי ללכת להיבדק ? אני משתמשת באמצעי מניעה בפעם הראשונה (המדבקה) כרגע אני בשבוע השלישי לשימוש. ואני שואבת. מדוע הדימום חזר ? מה עלי לעשות ? אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום.
ד``ר איילון לחמן15/08/2010שלום.
אכן את זקוקה לבדיקת רופא,כמקובל בדימום לאחר יחסים.אם את עדין שואבת חלב,דברי עם רופאך גם על סוג אמצעי המניעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפיתמיכל15/08/2010
האם חייבים לעשות את בדיקת הדם יום לפני או יום אחרי השקיפות העורפית או שניתן לעשות גם יומיים שלושה לפני או אחרי? האם זה פוגע בתוצאות?
במיה וניתן- מה עדיף- לפני או אחרי הבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיקי
ד''ר גדעון נגר15/08/2010ניתן לבצע את הבדיקות מספר ימים לפני או אחרי
רצוי בהקדם לאחר השקיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםאני15/08/2010
בוקר טוב,
אני בשבוע 13+ להריוני הראשון, שמתי לב שבמהלך השבועיים האחרונים הבטן העליונה התקשתה מעט, זה לא מלווה בכאבים כלל, והבחנתי בכך שהטבור שלי קצת נסגר בחלקו העליון, האם זה קשור להתקשות הבטן ? וממה ההתקשות יכולה לנבוע ?
תודה על המענה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני
ד''ר גדעון נגר15/08/2010איני רואה קשר ביןההתקשויות בבטן עליונה להריונך
יתכן והדבר נובע עקב פעילות מערכת העכול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן בשבוע הרביעיme15/08/2010
שלום
אני בשבוע הרביעי להריון אחרי הזרעה שלישית
יש לי כבר יומיים כאבים באים והולכים,מעין דקירות, בבטן התחתונה בצד שמאל?
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למי
ד''ר גדעון נגר15/08/2010בתחילת הריון יתכנו תחושות כפי שתארת עקב השנויים ההומונליים שחלים בתקופה זו.
יתכן אף שמקור הכאבים בממצא ציסטי בשחלה שמאלית שהינו ממצא שכיח בתחילת הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן
me15/08/2010מה זה אומר הציסטה? זה מהווה איזו בעיה ? זה אמור לעבור? מתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלסמיהמיכל15/08/2010
שלום רב
אני ובן זוגי ממוצא אשכנזי. האם מומלץ שנעשה בדיקה לזיהוי טלסמיה?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקי
ד''ר גדעון נגר15/08/2010מיותר.
אך בכל מקרה בספירת הדם שעושים בתחילת ההריון ניתן לדעת אם יש מקום לבצוע הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מיכל15/08/2010תודה על התשובה
עשו לי לפני מספר ימים ספירת דם. האם תוכל לומר לי מהו הערך אותו עליי לחפש (מהן האותיות המסמנות) המעיד שיש צורך בבדיקת טלסמיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטקוק A בגרוןיאנה שניידמן15/08/2010
שלום.אני בשבוע 17.ביום רביעי שעבר כאבלי גרון לקחו לי משטח ותשובה חזרה חיובית. כיום(יום ראשון) לא כואב לי גרון. אין לי חום וגם לא היה. המליצו על טיפול ל10 ימים במוקסיפן. האם כן לטפל כי אין תסמינים? האם זה מסוכן ? והאם זה יכול להפריע לביצוע דיקור מי שפיר ביום רביעי הקרוב? תודה רבה על התייחסותכם.....שבוע טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאנה
ד''ר גדעון נגר15/08/2010אין זה מסוכן אם את נוטלת אנטיביוטיקה
ניתן לבצע דקור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאים ולבנות הפורוםהללויה15/08/2010
שלום לכולם,
אני אחרי הפריה חוץ גופית. היום הוא היום ה-8 להחזרה. לוקחת אנדומיטרין 2 ביום. אין לי שום תחושות וגם החזה בקושי כואב.
לפני כשלושה חודשים הייתי בהריון גם מהפריה. כבר ביום ה-9 -10 להחזרה התחלתי להרגיש את החזה. הוא שרף ועקצץ ולכן ידעתי שאני בהריון כבר אז. בכלל, החזה היה כל הזמן נפוח כזה כבר בימים הראשונים להחזרה. בסופו של דבר הפלתי בשבוע 7.
שאלתי לרופאים ולבנות אשר היו בהריון יותר מפעם אחת. האם בכל הריון בדרך כלל יש אותם סימפטומים או שאפשרי שבהריון אחד יהיה שריפה בחזה ועקצוצים ובאחר לא. או שבכלל יהיו סימפטומים אחרים?
אני כבר משתגעת........
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנסיה
ד''ר גדעון נגר15/08/2010בהריון יתכנו תופעות שונות
קיומן או אי קיומן אינו רומז לגבי ההריון.
אין הריון בהכרח דומה לקודמו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאי זרעשרה15/08/2010
שלום. הבנתי מתשובתכם הקודמת שזרע זכרי (XY) לא יכול לשרוד במערכת הרבייה הנשית חמישה ימים. ומה לגבי זרע נקבי (XX)? האם הוא יכול לשרוד חמישה ימים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרה
ד''ר גדעון נגר15/08/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבחילות חזרו...מיכל15/08/2010
אני בשבוע 14 ושלושה ימים
בשבוע 12 הפסיקו הבחילות
לפני יומיים הן חזרו פתאום - מדוע זה קורה?
הבנתי שבשבוע 14 התופעות הללו אמורות כבר לעבור...למה זה חזר???
אני מרגישה כמו סמרטוט שוב
מה עם הסיפורים על שליש שני שיהיה יותר קל (כ"כ חיכיתי לזה...) ????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדפנה
ד''ר גדעון נגר15/08/2010בדרך כלל הבחילות נמשכות עד שבוע 13
אך לעיתים נמשכות מעבר לשבוע זה
במידה והבחילות חלפו וחזרו
יש לשלול בעיות אחרות
רצוי אצל הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות כמו מה למשל????
מיכל15/08/2010עכשיו קצת נלחצתי...
מה כדאי לשלול / לבדוק?
על מה זה עלול להצביע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדפנה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010אין כל צורך להלחץ
יתכן והבחילות על רקע פעילות מעיים לא תקינה
אך התופעה נפטרת מאליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחילות,
טוהר18/08/2010לדפנה היקרה, לי היו בחילות עד סוף תשיעי, בערך מחודש שלישי, עד סוף תשיעי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה ההזנחה הזו???מיטל15/08/2010
אנשים פה מחכים לתשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ואת יודעת מה קורה אז....?
מיכל15/08/2010עד שכבר סוף סוף עונים - הם עונים רק על השאלות שמופיעות בעמ' הראשון (בספק אם לכולן)
חבל שככה מתנהל הפורום הכל כך חשוב הזה....
יאמר לזכותו של ד"ר דוידסון שהוא הודיע שהוא יהיה בחופשה למשך שבוע
חבל שהשאר החליטו להעדר גם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
