מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פרנטלדפנה06/08/2010
שלום
אני בשבוע 13 להריון
הרופא המליץ לי לקחת פעמיים ביום פרנטל
על הקופסא רשום שהמינון המקובל הוא פעם ביום
האם המינון שניתן לי סביר? מדוע קיבלתי יותר?
אציין שבבדיקת הדם האחרונה שלי היה לי ברזל 375 (כשהטווח הוא בין 160 ל670)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדפנה
ד''ר גדעון נגר06/08/2010אכן מקובל לתת כדור אחד
אך יתכנו מצבים בו ניתן לתת 2 כדורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאיזה מצבים מדובר בדיוק???
דפנה07/08/2010האם כדאי להפחית לכדור אחד על דעת עצמי?
האם יש נזק בלקיחת 2 כדורים גם אם בעיקרון אין צורך הכרחי בכך???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנא התיחסותכם ומענכם....
מיכל08/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרנטל
ד''ר עדי דוידסון08/08/2010אין נזק בלקיחת שני כדורים אך לרוב גם אין הרבה תועלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטרו 10שרון06/08/2010
שבוע 37 , סובלת מצרבות קשות.
אני משתמשת בכדורי גסטרו 10 לטיפול בצרבות אך הן לא ממש עוזרות. אני משתמשת בכדור אחד ליום האם ניתן להשתמש ביותר מכדור אחד מהגסטרו 10?
האם ניתן להשתמש בכדורים אחרים (חוץ מטאמס)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
ד''ר גדעון נגר06/08/2010יש תרופות שונות לטפול בצרבת
אני בטוח שרופא הנשים שלך יודע על כך
ניתן להשתמש יותר מכדור אחד במידת הצורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפיתרחלי06/08/2010
הי,
עשיתי בדיקת שקיפות עורפית בשבוע 12+4,בת 28.
צרפתי שתי תמונות יחד להשוואה מהשקיפות.
בתמונה אחת התוצאה היתה 2.72 ובשניה 2.02.
לפי דעתי ההבדל הוא משום שהזווית של צוואר התינוקי שונה.
ב-2.72 הוא מכופף קדימה וב-2.02 הוא שוכב ישר.
השאלה היא איזו תוצאה מבין השתיים היא נכונה?
באיזו זווית העובר צריך לשכב כשלוקחים את המדידה.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחלי
ד''ר גדעון נגר06/08/2010יש לקחת שקיפות עורפית כאשר הראש אינו בכפוף קדימה או אחורה
התמונות אכן משקפות נאמנה את השקיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד'ר גדעון אך לא כל כך הבנתי
רחלי07/08/2010איזו תמונה היא הנכונה
האם ה2.02 נכונה מאחר והראש לא מכופף?
יש הפרש רציני בין 2.8 ל-2.02* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,אך איזו תמונה מהן נכונה?
רחלי07/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתמונה נכונה
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010בשתי התמונות העובר נראה שוכב נכון והמדידה נראית נכונה
אכן יש הבדל גדול בין המדידות
הנוהל בשקיפות עורפית אומר שכאשר ישנן מספר מדידות המדידה הגבוהה יותר היא זאת שנלקחת בחשבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזה שבוע אני?עמית06/08/2010
מחזור אחרון בתאריך 25/6
החזרה בתאריך 20/7 (על ביוץ טבעי ללא הורמונים) - החזרת עוברים בני 3 ימים
באיזה שבוע אני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעמית.
ד''ר גדעון נגר06/08/2010הביוץ חל 17.7.
מכאן שהווסת המחושבת היא לפי 03.07
לכן את בשבוע 5 להריונך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מותר.עמית06/08/2010
אם עברתי לשתות קפה נטול קפאין האם אני עדיין צריכה להגביל את עצמי ל3 כוסות קפה?
האם מותר למרוח על הגוף בוץ של ים המלח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעמית
ד''ר גדעון נגר06/08/20103 כוסות של קפה נטול קפאין הן די והותר
אין בעיה למרח את הבוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצות שריריםשני06/08/2010
שלום
אני בשבוע 23 בזמן האחרון יש לי התכווצויות שרירים ברגליים באזור השוק
זה מתרחש בלילה והכאב ממש מעיר אותי
הבנתי שזה נורמלי בהריון וצריך לקחת ויטמינים
מאז תחילת ההריון אני לוקחת פרנטל פעם ביום,
האם יש צורך לקחת תוספת מעבר לפרנטל ואם כן אז מה לקחת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
ד''ר גדעון נגר06/08/2010אין צורך בויטמינים נוספים
התופעה תחלוף מאליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון או לאיעל06/08/2010
עשיתי בדיקת הריון ביתית בלילה ויצא קו אחד לאחר כמה שעות הסתכלתי שוב על הבדיקה יצא עוד קו מאוד חלש איחור בוסת עדיין אין כי אני צריכה לקבל בעוד מספר ימים אך גם בהריון הראשון היה לי דבר כזה קו אחד ואחר כך עוד אחד חלש רציתי לשאול אם אין הריון לא צריך להיות 2 רק אחד או שיכול להיות שאני לא בהריון ויופיעו 2 קיימנו יחסים יומיים לפני הביוץ ורצית לדעת אם זה כן אפשרי ?חשוב לי לדעת כי אני ובעלי פרודים ואיני רוצה עוד ילד ממנו צריכה לדעת בהקדם תודההההה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר גדעון נגר06/08/2010יש לבצע בדיקת דם ותדעי בהקדם אם את בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה באצבעות הרגלייםיעלי06/08/2010
שבוע 38
בגלל בצקות אני נאלצת בחום הזה ללכת עם נעליים סגורות (פתוחות גורמות לרגליים להתנפח) וכנראה כתוצאה מהלחות והחום- נוצרה פטריה באצבעות הרגליים שמאוד (אבל מאוד) מגרדת.
הייתי אצל רופאת עור והיא רשמה לי משחת פטריון. כבר יותר משבועיים אני ממלאת אחרי הוראות השימוש ואין שום שיפור. תור לרופאה הוא עוד חודש ואני בינתיים משתגעת- האם יש משחה או תכשיר שמותרים בהריון ואפשר להשתמש למקרה כזה?
אודה מאוד להמלצתכם,
יעלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה ומנסה שוב...
יעלי06/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעלי
ד''ר גדעון נגר06/08/2010אין כל צורך ללכת עם נעליים סגורות
יש תכשירים רבים ,יש לשוב לרופאת לבקש תכשיר אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסביר שוב...
יעלי07/08/2010הליכה עם נעליים סגורות אינה הנחיית הרופא אלא כורח המציאות- הרגליים בנעליים פתוחות מתנפחות תוך מספר דקות לממדים עצומים ולא מאפשרות לי ללכת יותר מכמה צעדים ועל כן אין זה הפתרון לבעיה...
פניתי אליכן כיוון שרופאת העור אינה זמינה בחודש הקרוב (ורופאים לא מקבלים ללא תור ובקופת חולים יש שיוך לרופא- איני יכולה לפנות לאף רופא אחר!!) ואני מחפשת תחליף למשהו שירגיע את הפטריה/הגירוד כיוון שגם לא הייתי רוצה להגיע במצב כזה לבית החולים ללדת (זה מאוד מציק).
אנסה שוב- משחת פטריון אינה עוזרת, הרוקחת הציעה לי משחת למיסיל אך לא ידעה לומר אם זה מותר בהריון או לא, והמעבדה הטרטולוגית אינה נותנת ייעוץ לגבי משחות, רק לגבי כדורים. האם ידוע לכם על תכשיר רפואי שמותר בהריון ויכול לפתור את הבעיה?
שוב תודה,
יעלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנסה להקפיץ שוב...
יעלי07/08/2010אנא קראו את התגובה השניה שלי- אולי היא תבהיר כמה דברים ותוכלו לתת מענה, להחזיר אותי לרופאת העור אינו פתרון ישים (וגם לא נעליים פתוחות), ורופא הנשים שלי בחו"ל כך שאין לי את מי לשאול...
שוב תודה,
יעלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריות
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010אני חוזר שוב ושוב ואומר
כל המשחות וכל התכשירים המקומיים לפטריות מותרים בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר פאסיבינתי05/08/2010
שלום,
אני בשבוע 33, הריון שני. כשנה לאחר לידה קודמת.
במהלך כל ההריון לא הרגשתי הייטב את העובר. חשוב לי לציין כי יש לי שליה קדמית. אך בכל זאת המצב מדאיג. בנוסף לכך, אני תחת מעקב מסודר. כל הפרמטרים תקינים: דופק עובר, כמות מים, התפתחות עובר ושליה וכו' אך יחד עם זאת, בכל האולטרסאונד שעברתי (ועברתי לא מעט) העובר יחסית מאוד פאסיבי עד כדי רדום. אושפזתי פעם אחת למעקב עקב מוניטורים שלא תאמו את התנהגות העובר (למשל האצות בדופק עובר גבוה ואולטרסאונד עוקב פאסיבי או למשל צירים סדירים - שבוע 32 - ועדיין התנהגות פאסיבית הכוללת דופק ללא האצות).
ברצוני לדעת מה אומרת הספרות המקצועית או הנסיון שלכם במקרה זה לגבי מצבו של העובר. האם וממה יש לדאוג, האם יש אי אלו המלצות. אודה על תשובתכם המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין לא קיבלתי תשובה -
נתי10/08/2010אשמח לקבל כל תשובה - אפילו "אין לי מושג ושיהיה בהצלחה"
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנתי
ד''ר גדעון נגר10/08/2010עובר פסיבי הוא מצב יחסי
אם קיימות תנועות במהלך בדיקות USחוזרות
ונטורי עובר תקינים אזי איני רואה בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה אבל זו בדיוק הבעיה
נתי11/08/2010פרט לכך שסובייקטיבית אני לא מרגישה מספיק את העובר, גם באולטרסאונד התנועות אינן חיוניות מספיק ביחס למה שמצפים בשלב זה והתנועות המועטות שקיימות הן כמו תנועות ציפה חלשות ועייפות ןעל כן לא מניחות את הדעת. המעקב הוא מעקב סדיר של US פעם בשבועיים ולמשך זמן ממושך כולל ווידוא שהעובר לא במצב שינה כלומר הפסקות של כחצי שעה, אוכל, הליכה וכל מה שניתן על מנת לקבל תנועות עובר. הרופא המטפל מוטרד מהמצב ועל כן שולח אותי למוניטור פעם בשבוע. גם הרופא המטפל וכן מספר רופאים נוספים בבית החולים שם ביצעתי את הניטור מביעים דאגה מהמצב אך אין להם הסבר מניח את הדעת באשר להתנהגות זו ולהשלכות המצב על בריאות העובר. על כן, פרט למעקב צמוד, לא ננקטות כל פעולות.
מה אתה מציע לעשות?
האם ניתקלת בתופעה דומה בעבר?
תודה,
נתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לעשות בדיקת בטא חוזרת?הלנה05/08/2010
שלום רב,
וסת אחרונה ב-01/07/10 מחזור סדיר כל 29 יום.
בדיקת בטא ב-02/08/10 163. מתאים לשבוע 4-5
החלטתי לא לעשות בדיקה חוזרת ע"מ לא להכניס את עצמי לסרטים (יש הכפלה או אין, תקין או לא תקין).
האם כדאי לי כן לעשות בדיקה חוזרת של בטא, או לחכות לבדיקת דופק ב-26/08/10 בשבוע 8+0?
אודה לעזרתכם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא.
ד``ר איילון לחמן06/08/2010שלום.
דופק עובר נצפה כבר בשבוע 6+3.בבדיקת העל קול. כך שאת יכולה להקדים אם תרצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות USעדי05/08/2010
שבוע 24+3, הריון שהחל כתאומות ועברתי הפחתה בשבוע 17 של אחת העובריות בגלל הידרוצפלוס במח.
היום באולטראסאונד מעקב התקבלו הנתונים האלו:
BPD - 23 1/7
FL - 24 3/7
HC - 24 0/7
AC - 24 1/7
BPP - 8/8
EFW - 652
S/D - 3.6
1. מזה S/D? האם תקין?
2. נאמר לנו שהבטן קטנה יותר ולכן דרוש מעקב, מה המשמעות של בטן קטנה יותר וממה שאני רואה בתוצאות מדובר בסך הכל ביומיים ממה שאני נמצאת בו, זה לא אמור להיות לא משמעותי הפרש כזה?
3. BPD לעומת זאת קטן ביותר משבוע ולא נאמר לנו על זה כלום, זה לא מצריך מעקב? כמובן שעושים מעקב על הכל בלי קשר אבל זה לא משהו שנחשב קטן מידי???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר US
ד``ר איילון לחמן06/08/2010שלום.
אכן גם אני לא בעיה בתוצאות המדידות. לגבי ה-BPD שזהו קוטר הראש,לא התיחסו כנראה משום שהיקף הראש -HC- תקין.אבל גשי כמובן לרופא המעקב שלך שיתיחס לכל התשובות. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאום נעלם - שבוע 6עינת05/08/2010
שלום רב לרופאים, באולטרסאונד היום נצפה עובר אחד עם דופק ועובר נוסף ללא דופק בשני שקים נפרדים. וסת אחרונה 1.7.10. הרופאה ציינה כי בשק של העובר ללא הדופק יש דימום פנימי שאמור לצאת או להספג. רציתי לדעת מה מידת הסיכון להריון במצב הנוכחי ותוך כמה זמן יש לצפות לספיגה או לדימום? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה...תודה
עינת07/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאום נעלם
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010תופעה זו שכיחה מאד והסיכון בה נמוך
בעבר כשלא היו עושים בדיקות US כל כך מוקדמות לא ידענו שהרבה הריונות התחילו כתאומים.
אל תצפי לכלום - המשיכי מעקב הריון כרגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה לאילת לאחר מי שפירמיכל05/08/2010
שלום
נמצאת בהריון בשבוע 17 (IVF)
1. בעוד שבועיים אני עתידה לבצע מי שפיר, ושבועיים וחצי לאחר מכן עתידה לטוס לאילת.
האם זה בסדר?
2. האם לאחר מי שפיר מותר לעלות מדרגות (מתגוררת בדירת דופלקס -שתי קומות), ואם יש מגבלה - כמה זמן היא נמשכת?
3. אמרו לי שאסור לי לעבור ב"מגנומטר" בכניסה לקניונים ובשדות תעופה - האם נכון? כי עד היום לא נמנעתי מכך.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילת.
ד``ר איילון לחמן06/08/2010שלום.
הכי טוב להתיעץ עם הרופא המבצע הדיקור.הוא בודאי מכיר אותך ואת סיפורך הרפואי.אכן מומלץ לא לעבור במגנומטר.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 39חנה05/08/2010
שלום,
אני בשבוע 39 - הריון IVF
מחזור אחרון 7/11/2009 - תאריך ההשתלה 20/11/09
שאלתי היא:
על בסיס מה לחשב מועד אחרון להריון?
על בסיס מחזור אחרון - או על בסיס מועד השתלה.
* באיזה שבוע אני בעצם ומה תאריך לידתי המשוער?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאריך.
ד``ר איילון לחמן06/08/2010שלום.
כידוע גיל ההריון נקבע על פי היום הראשון של מחזור אחרון. לכן תאריך לידה משוער אצלך הוא 14/08/10.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה
מיכל06/08/2010גם אני בהריון IVF, ורוצה לאחל לך לידה קלה ומהירה
והכי חשוב בריאות לך ולעולל שבדרך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום וסתי קצרחני05/08/2010
שלום!
במטרה להכנס להריון, הפסקתי לפני כחודשיים לקחת גלולות, לאחר 13 שנה ברציפות.
בחודשיים הללו קיבלתי מחזור לאחר 32 או 33 ימים, אך המחזור היה קצר במיוחד ונמשך יומיים, עם דימום מועט ולא לאורך כל היום.
האם ניתן לדעת מהי הסיבה לכך, האם יש קשר לגלולות והאם תתכן הפרעה לנסיונות כניסה להריון?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכולה להעזר ברפואה הסינית
נועה17/11/2010שלום חני,
ניתן לטפל ברפואה סינית בוסת קצרה ומועטה, ולעזור לך לקלוט הריון.
על-פי הרפואה הסינית יש משמעות לנטילת גלולות המחליפות את התפקוד ההורמונאלי הטבעי. הגוף מקבל את ההורמונים ממקור חיצוני ואינו אחראי על התהליך, כך שהוא צריך "להזכר" בו, אז תהיי אליו מעט סבלנית.
כמו קיימים פרמטרים רבים המשפיעים על מצב הגוף, משך הנטילה והרצף, הגיל בו התחלת בנטילת הגלולות. וגורמים נוספים המשפיעים על פריון (גיל, תזונה, אורח חיים).
בהצלחה
(:
נועה קרן - רפואה סינית לנשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
